Bellus Magnum
838 svar till detta ämne
Postad 22 April 2009 - 20:08
Matte75
-
Matte75
-
Lärjunge
-
-
426 inlägg
En uppdatering på mina problem, EM i trollhättan vet hur man får nöjda kunder. Efter långtids väntan så löser dom det så att jag kommer ut till butiken och gör en beställning på en helt ny soffa, dom har bytt tygleverantör så problemet med just mitt villnius tyg skall visst bara borta enligt butikschefen.
Tycker ju tyget är skitsnyggt, men är ju lite nojjig om det skulle bli helt galet med detta tyget med. Får se hur jag gör om det blir annat tyg, här har ni en affär som bryr sig om sina kunder och vill att dessa skall vara nöjda, STOR eloge till EM Trollhättan!
Det är ju Bellus som går med på att byta ut soffan, inte EM. Vi ska också få en helt ny soffa, men vi väljer ett annat tyg.
Postad 22 April 2009 - 20:19
Evil Homer
-
Evil Homer
-
Guru
-
-
4127 inlägg
Det är ju Bellus som går med på att byta ut soffan, inte EM. Vi ska också få en helt ny soffa, men vi väljer ett annat tyg.
HELT fel utav dig! hur kan du veta vad EM har sagt till mig?! Bellus tycker att man skall köra med en maskin som tar bort nopprorna, och dom går inte med på en reklamation. alltså är det EM själva som vill ha nöjda kunder.
Postad 23 April 2009 - 19:42
Matte75
-
Matte75
-
Lärjunge
-
-
426 inlägg
HELT fel utav dig! hur kan du veta vad EM har sagt till mig?! Bellus tycker att man skall köra med en maskin som tar bort nopprorna, och dom går inte med på en reklamation. alltså är det EM själva som vill ha nöjda kunder.
Jag antog det i och med att det är Bellus som gick med på att byta ut hela soffan till oss. Menar du att EM tar på sig denna kostnad att byta ut soffan till dig? Låter ju märkligt. Det är ju dock ändå Bellus som tillverkat den och klätt den med ett dåligt tyg. Skitsamma bara du får en ny soffa så
Postad 27 April 2009 - 06:25
Evil Homer
-
Evil Homer
-
Guru
-
-
4127 inlägg
Har du kunnat med att fråga om man få behålla den andra soffan? slänga ut den för en struntsumma så gör man någon annan glad menar jag. man kan ju faktiskt lägga ett snyggt tyg/filt eller vad som över, eller om man orkar noppra av den.
Postad 28 April 2009 - 18:10
Matte75
-
Matte75
-
Lärjunge
-
-
426 inlägg
Någon som har tyget Cortina HR3 6099 som fått problem med noppor? Vilka har fått problem med att "divandels"-sittkudden känns mer nedsutten än de andra sittkuddarna i soffan? Känns som stoppningen i divandels-kudden är mjukare än de andra?! Ingen som har den vanliga 3-sits varianten på Bellus Magnum soffan? Vi var lite inne på att välja 3-sits soffan istället för divansoffan och beställa den största fotpallen istället.
Postad 28 April 2009 - 18:15
EasterN
-
EasterN
-
Användare
-
-
233 inlägg
hej
Jag har det tyget i fråga som nopprar sig skulle jag tro.. Då jag har lite noppror på det, men skulle nån av er som fått eran soffa utbytt kunna slänga in lite bilder på hur pass mycket nopprig eran soffa är. Så man har lite att jämföra med..
//EasterN
edit hittade en bild en bit bak
Redigerat av EasterN, 28 April 2009 - 18:21.
Postad 28 April 2009 - 19:47
Matte75
-
Matte75
-
Lärjunge
-
-
426 inlägg
hej
Jag har det tyget i fråga som nopprar sig skulle jag tro.. Då jag har lite noppror på det, men skulle nån av er som fått eran soffa utbytt kunna slänga in lite bilder på hur pass mycket nopprig eran soffa är. Så man har lite att jämföra med..
//EasterN
edit hittade en bild en bit bak
Vad heter ditt tyg?
Postad 29 April 2009 - 20:17
affeman_83
-
affeman_83
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Någon som vet något om soffan Trento som finns på Svenska Hem? Ser ut som en Magnum men måtten skiljer med några centimeter åt alla håll.
Postad 05 May 2009 - 20:48
larsmeister
-
larsmeister
-
Amatör
-
-
84 inlägg
Någon som har koll på var Magnum i den största storleken (318 cm) finns till bäst pris i Göteborgstrakten?
Bara sett den på Bratells än så länge. Där ville de ha 14.400 kr för den i Reflect-tyg, tror det är en billigare prisgrupp av tyg.
// Daniel
Postad 11 May 2009 - 09:42
Unregistered45b84d38
-
Unregistered45b84d38
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Någon som har koll på var Magnum i den största storleken (318 cm) finns till bäst pris i Göteborgstrakten? Bara sett den på Bratells än så länge. Där ville de ha 14.400 kr för den i Reflect-tyg, tror det är en billigare prisgrupp av tyg.
// Daniel
EM i Kållered har soffan och är billigare än Bratels. Finns även en soffbutik på ringön (ganska nära bron till femman) som har Magnum, dock inte så många tyger att välja på (men dom är billigast av alla butiker jag vart i som har Magnum)
Postad 26 May 2009 - 22:06
Evil Homer
-
Evil Homer
-
Guru
-
-
4127 inlägg
Gör en liten update gällande soffan, EM i trollhättan,( men antar att det kommer gälla även andra EM butiker) Kommer sluta med villnius tyget, då dom har fått många klagomål på det, plus att leverantören inte kan lova att det inte kommer att noppra sig,
Jag som tycker att det är det snyggaste tyget man har att välja på, så nu kommer ju besväret att försöka sig på att välja sig nytt på den nya soffan som bara väntar på att beställas
Eller skall man kanske lägga till ett par tusen till och få den i skinn? belsutsångest allan
Postad 01 June 2009 - 11:58
Unregistered4ce01250
-
Unregistered4ce01250
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Magnum-soffan gick inte in i trapphuset eller i hissen (318-modellen)!
Vi chansade med måtten eftersom vi inte hade fått tillgång till lägenheten än när vi köpte soffan och vi drog en riktig nitlott.
Transportbolaget tog tillbaka den till deras lager men vi har fortfarande betalat hela soffan.
Är det nån som vet nåt bra ställe där man kan hyra en lift i Stockholm? Tänkte försöka att få in den via balkongdörren på 5:e våningen? Är den ens realistiskt att få in den genom en balkongdörr?
Alternativt: Är den nån som vill köpa en oanvänd soffa med svartgrått tyg i mediumprisklassen. Jäkla fint, lyxigt tyg faktiskt. Jag älskar soffan och just nu känns det verkligen tråkigt.
Postad 02 June 2009 - 08:51
Nomad
-
Nomad
-
"Justice is coming"
-
-
6401 inlägg
Vi chansade med måtten eftersom vi inte hade fått tillgång till lägenheten än när vi köpte soffan och vi drog en riktig nitlott.
Transportbolaget tog tillbaka den till deras lager men vi har fortfarande betalat hela soffan.
Är det nån som vet nåt bra ställe där man kan hyra en lift i Stockholm? Tänkte försöka att få in den via balkongdörren på 5:e våningen? Är den ens realistiskt att få in den genom en balkongdörr?
Alternativt: Är den nån som vill köpa en oanvänd soffa med svartgrått tyg i mediumprisklassen. Jäkla fint, lyxigt tyg faktiskt. Jag älskar soffan och just nu känns det verkligen tråkigt.
Lider verkligen med dig! Men jag tror så här, beroende på hur det ser ut med räcken påbalkongen så borde du kunna få in soffan via balkongdörren. Frågan är kanske vad en sky-lift kan kosta.. Ett par tusen minst tror jag. Vad är priset på soffan?
Postad 02 June 2009 - 17:59
PrOoF
-
PrOoF
-
Användare
-
-
181 inlägg
Går det inte att bära upp den i trappen? Du fick den väl i lösa delar??
Redigerat av PrOoF, 02 June 2009 - 18:02.
Postad 04 June 2009 - 07:31
Unregistered4ce01250
-
Unregistered4ce01250
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Butiken berättade aldrig att man kunde få den uppdelad i två större delar (1m och 2 m) så vi känner ju oss lurade.
Nu har vi pratat med butiken ifråga och de köper tillbaka soffan (vi får tillbaka allt utom 1000-2000) och vi får 10% rabatt på en ny som är delbar (denna kostar ca 17 000 jämfört med 13 900 som vi betalade för den vanliga). Vi ska dit i helgen och deala vidare och förmodligen lägga beställningen på en ny, delbar. Så det verkar lösa sig rätt ok tycker jag.
Tur att det är sommar! Vi har ingen soffa alls just nu!
Postad 04 June 2009 - 09:54
Nomad
-
Nomad
-
"Justice is coming"
-
-
6401 inlägg
Hoppas att det går bra i helgen sen då! Och att ni kan få eran soffa!
Postad 08 June 2009 - 09:11
mentalstamina
-
mentalstamina
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Vet inte om någon nämnt det tidigare men bellus har en modell som är större än Magnum som heter Delphi som finns med 90cm sittbredd istället för 80cm som Magnum har.
Postad 05 July 2009 - 08:27
Unregistered30805b3d
-
Unregistered30805b3d
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
 Har idag en grå tråkig monza-soppa från mio. Ska göra om lite och det verkar bli att byta ut den. Går det att få en kombination som på bilden med 2 divaner? Helst olika form på dem.
Redigerat av Unregistered30805b3d, 05 July 2009 - 08:47.
Postad 05 July 2009 - 09:30
Unregistered4ce01250
-
Unregistered4ce01250
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Butiken berättade aldrig att man kunde få den uppdelad i två större delar (1m och 2 m) så vi känner ju oss lurade.
Nu har vi pratat med butiken ifråga och de köper tillbaka soffan (vi får tillbaka allt utom 1000-2000) och vi får 10% rabatt på en ny som är delbar (denna kostar ca 17 000 jämfört med 13 900 som vi betalade för den vanliga). Vi ska dit i helgen och deala vidare och förmodligen lägga beställningen på en ny, delbar. Så det verkar lösa sig rätt ok tycker jag.
Tur att det är sommar! Vi har ingen soffa alls just nu!
Affären var verkligen tillmötesgående eftersom de medgav att de inte berättat att soffan fanns som en dyrare, delbar version. Vi fick låna en soffa av dem tills vår nya delbara soffa kommer. Fick lägga 2100 emellan för att få en delbar. Tack! Nu ska det nog inte bli något problem igen.
Postad 08 July 2009 - 17:22
fristil
-
fristil
-
Mästare
-
-
3279 inlägg
Hej,
Tänkte kosta på mig någon variant av bellus magnum, men har lite svårt med tyget, såg att Stalands som de kallar Treno med Cortina tyg men har läst att det nopprar sig och sånt, undrar också om det är en dammagnet? har 2 katter som springer runt här! Finns det något tyg att föredra? och vart kan man tjacka en bellus i stockholm?
Alla svar e tacksamma.
//Micke
Postad 08 July 2009 - 18:32
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
Katter=skinnklädsel anser jag
Postad 08 July 2009 - 19:02
Unregistered8e2ab484
-
Unregistered8e2ab484
-
Forumräv
-
-
589 inlägg
Med lite långa rep ett par personer och lite vilja hade ni ju kunnat hissa in den balkongvägen, den är ju ganska lätt så det borde inte alls vara en omöjlighet, men nu löste det sig ju alla fall
Postad 13 July 2009 - 13:26
Jejjee
-
Jejjee
-
Användare
-
-
169 inlägg
ska snart hämta min magnum soffa.. ett vit/svart aktigt tyg.. Elenor 4405 tror jag det hette..
297.. så e den långa men me lite "smalare" armstöd.. ska bli intressant o se om jag får in den i lägenheten :S
Postad 23 July 2009 - 11:06
anmg
-
anmg
-
Amatör
-
-
52 inlägg
Letat soffa i några månader till nya lyan. Efter att ha läst denna tråden och även hittat soffan på EM-kållered så slog ja till idag. Jösses va skön o snygg den är, lär somna till många filmer när jag får den i slutet av sept
Blev en 3sits med divan, smalare armstöd, ett nackstöd och dom där armstödsbrickorna. Köpte tyget Cortina svart. Tyckte det va riktigt fint och skönt att sitta i. Allt som allt inkl hemleverans blev det 14465kr.
Längtar tills jag får den!
Postad 26 July 2009 - 15:27
Unregistered93d1242d
-
Unregistered93d1242d
-
Beroende
-
-
1021 inlägg
Har även jag fallit för Bellus Magnum. Nu åker skinn-snusket ut och tygsoffa in, leverans nästa vecka. Yeah!
Postad 26 July 2009 - 18:07
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
Letat soffa i några månader till nya lyan. Efter att ha läst denna tråden och även hittat soffan på EM-kållered så slog ja till idag. Jösses va skön o snygg den är, lär somna till många filmer när jag får den i slutet av sept 
Blev en 3sits med divan, smalare armstöd, ett nackstöd och dom där armstödsbrickorna. Köpte tyget Cortina svart. Tyckte det va riktigt fint och skönt att sitta i. Allt som allt inkl hemleverans blev det 14465kr.
Längtar tills jag får den! 
Lät dyrt för att vara på EM.. Fick båda mina soffor för runt 15000:-. Är ju Bryssel XL då, men ändå...
Postad 27 July 2009 - 22:47
anmg
-
anmg
-
Amatör
-
-
52 inlägg
Lät dyrt för att vara på EM.. Fick båda mina soffor för runt 15000:-. Är ju Bryssel XL då, men ändå...
Kanske det va  det vet ja inte riktigt. Men soffan i grund kosta 11-12kkr tror jag. Men så fort man modifierade den lite så den skulle passa så kosta det lite. Sen nackstöd + brickorna va ju 2000 extra men tänkte ja skulle sakna dem om ja inte hade dem. Sen hemkörning på det med. Blev lite orolig nu ändå hehe. Men är ändå nöjd, väntar otåligt på leverans.
Redigerat av anmg, 27 July 2009 - 22:47.
Postad 29 July 2009 - 12:20
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
Kanske det va det vet ja inte riktigt. Men soffan i grund kosta 11-12kkr tror jag. Men så fort man modifierade den lite så den skulle passa så kosta det lite. Sen nackstöd + brickorna va ju 2000 extra men tänkte ja skulle sakna dem om ja inte hade dem. Sen hemkörning på det med.
Blev lite orolig nu ändå hehe. Men är ändå nöjd, väntar otåligt på leverans.
E ju en fantastisk soffa, så förstår att du är nöjd. Tänkte inte på nackstödet o brickorna..  Vad beställde du för bredd på armstöden?? Dom sålde inga brickor på EM här, hade bara "ribbade" mattor att lägga på armstöden..gillade inte dom..
Redigerat av Z-man75, 29 July 2009 - 12:22.
Postad 31 July 2009 - 08:43
Unregisteredacf98481
-
Unregisteredacf98481
-
Amatör
-
-
81 inlägg
Jag var in och kikade på en Magnum på EM i Matfors, slutade med att jag beställde en i svart cortina.
Men jag tog lösa kuddar till ryggstödet och då heter den tydligen inte Magnum längre utan Largo, priset blev iaf. 9995:- och leveranstid på 6-7 veckor.
Postad 31 July 2009 - 20:45
Unregistered93d1242d
-
Unregistered93d1242d
-
Beroende
-
-
1021 inlägg
Skriver detta uppkrupen i min blott timmar gamla Bellus Magnum. ######r vilken höjdare! Inom ett par dagar kommer det finnas bilder på den i mitt galleri. Mumma!
Postad 14 August 2009 - 08:11
Unregistered11dd1ec2
-
Unregistered11dd1ec2
-
Användare
-
-
137 inlägg
Nu har man fått sin härliga bellus magnum  Tog bara 5½ vecka faktiskt,blev lite förvånad
Tog den mindre modellen,nog biffig som den är =)
Ska lägga upp lite bilder så småningom.
Postad 15 August 2009 - 23:58
Unregistered45b84d38
-
Unregistered45b84d38
-
Amatör
-
-
70 inlägg
en liten fråga till er Göteborgare: någon som vet någom mer återförsäljare av Magnum förutom EM i Kållered ? vet att Bratels hade den men hade kursat? dom var snordyra ändå... Biba på Ringön hade också soffan men när jag åkte förbi där häromdagen verkar dom ha kursat / blivit uppköpta. pris jag fått på EM i kållered är 14.775 kr med tyg i prisgrupp 3. Kunde få den för runt 11-12.000 på biba i samma prisgrupp... -_- 500 kr för avlastningsbord kan jag köpa med 995 kr för nackstöd tycker jag även var lite saftigt... Så, någon som vet något billigare ställe?
Postad 23 August 2009 - 09:13
Nord-Man
-
Nord-Man
-
Rookie
-
3 inlägg
Nån som skulle kunna kolla hur stort det är mellan ena armstödet o där divanen börjar. Alltså hur stort soffbord man skulle kunna ha.
Har inte hämtat ut min soffa än o tänkte köpa ett soff bord. men behöver måttet.
Tack på förhand.
Postad 23 August 2009 - 11:13
larsmeister
-
larsmeister
-
Amatör
-
-
84 inlägg
Nån som skulle kunna kolla hur stort det är mellan ena armstödet o där divanen börjar. Alltså hur stort soffbord man skulle kunna ha. Har inte hämtat ut min soffa än o tänkte köpa ett soff bord. men behöver måttet. 
Tack på förhand. 
Jag får det till 160cm om man räknar bort armstödet dvs på min Magnum, den större modellen. Alltså 2 x 80cm breda kuddar.
Postad 23 August 2009 - 16:09
Nord-Man
-
Nord-Man
-
Rookie
-
3 inlägg
Men då är det som sagt från divan delen till där soffan slutar innan ena armstödet?
Om det är så så tackar ja så hemskt mycket för hjälpen
Postad 23 August 2009 - 19:34
larsmeister
-
larsmeister
-
Amatör
-
-
84 inlägg
Men då är det som sagt från divan delen till där soffan slutar innan ena armstödet?
Om det är så så tackar ja så hemskt mycket för hjälpen 
Precis så är det ja. Varsågod.
Postad 07 September 2009 - 17:30
Evil Homer
-
Evil Homer
-
Guru
-
-
4127 inlägg
För er som har läst om mina problem med min bellus, så är inte historian slut än.
Det verkar inte bättre än att EM i trollhättan har slarvat bort min order, var inne i butiken i lördags och då kunde dom inte hitta den.
Hoppas VERKLIGEN att dom har hittat den när jag kommer hem till helgen igen, höll på att få ett riktigt spel i butiken, vet inte hur många vändor jag har vart där nu.
Postad 07 September 2009 - 22:19
Unregistered45b84d38
-
Unregistered45b84d38
-
Amatör
-
-
70 inlägg
har beställt min soffa från EM möbler i Kållered, Göteborg nu iallafall...
blev den största modellen, delad, ekben, 1 ekbricka samt 2 st nackstöd i samma färg. Klädseln var en ljus cortina (6002 om jag kommer ihåg rätt).
priset var saftigt... 17.800 något men fick dom att bjuda på frakten samt ge mig 10% rabatt på mattan jag ska köpa där snart (3-4000 kr).
jaha, bara vänta 6-8 veckor då... O_ob
Postad 12 September 2009 - 08:28
Evil Homer
-
Evil Homer
-
Guru
-
-
4127 inlägg
Sådär, skall strax ut till butiken och se om dom kan ha hittat min soffa. Återkommer senare underdagen med lite rapporter.
Postad 12 September 2009 - 17:07
Evil Homer
-
Evil Homer
-
Guru
-
-
4127 inlägg
Sådära, nu är min soffa på rätt vägar igen. Den skall levereras till oss nu i veckan som kommer.
Hon i kassan hade kollat på beställda soffor, men min soffa var en reklamation. Det var därför hon inte hittade den innan, men nu är allt som det skall igen och mitt förtroende för butiken är på topp
Postad 14 September 2009 - 09:08
Nomad
-
Nomad
-
"Justice is coming"
-
-
6401 inlägg
Strålande! Glöm inte att fota den nya skönheten sen!
Postad 15 September 2009 - 13:36
Mahti
-
Mahti
-
Beroende
-
-
1363 inlägg
Dags för soffköp!  Någon som vet ifall Chillis Stefano har något att säga till om mot Bellus Magnum? Fast nu har jag inte tillgång till Bellus Magnum här i göteborg av vad jag vet (tips?), och det enda EM har är Bryssel. Men jag åker nog in och kikar på den också.
Postad 15 September 2009 - 18:15
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
Dags för soffköp! 
Någon som vet ifall Chillis Stefano har något att säga till om mot Bellus Magnum?
Fast nu har jag inte tillgång till Bellus Magnum här i göteborg av vad jag vet (tips?), och det enda EM har är Bryssel. Men jag åker nog in och kikar på den också.
Jag köpte Bryssel efter att ha testat ett antal olika varianter. Är helt klart skönast enligt mig. Men smaken är ju som sagt som baken. Men min bak trivs i alla fall!
Postad 15 September 2009 - 19:39
Auron
-
Auron
-
Lärjunge
-
-
270 inlägg
Måste säga att jag bara får klagomål på min Magnum från kompisar...den är FÖR bekväm så de somnar bara när vi ska se på film!
Men jag gillar den! Så jäkla bekväm och fin, så försök leta upp en och testa om ni ska köpa en soffa!
Postad 15 September 2009 - 22:35
Unregistered45b84d38
-
Unregistered45b84d38
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Dags för soffköp! 
Någon som vet ifall Chillis Stefano har något att säga till om mot Bellus Magnum?
Fast nu har jag inte tillgång till Bellus Magnum här i göteborg av vad jag vet (tips?), och det enda EM har är Bryssel. Men jag åker nog in och kikar på den också.
EM i kållered har bellus magnum, och en utställd som du kan prova. dock bytte dom den precis så den kan kännas lite hård, den dom hade innan var mer "insutten" och känns mer som den ska. bara förvarna  . Dom är lite dyrare vad jag förstår och läst i tråden men jag beställde den därifrån då Bratels (danska vägen) var ännu dyrare och riktigt dålig service i butiken samt Biba har kursat. Någon nämnde dock att det fanns någon på hisingen vid backaplan som skulle ha den, inte kollat där så ingen aning om pris. ska du ha "standardmodellen med standardtyg =svart" så har EM ett bra pris på den nu.
Postad 16 September 2009 - 17:13
Evil Homer
-
Evil Homer
-
Guru
-
-
4127 inlägg
Strålande! Glöm inte att fota den nya skönheten sen! 
Det hade jag kunnat göra OM inte dom hade leverat fel J*VLA soffa idag, HELT sanslöst. Ööööh soffan går inte in sa visst flyttgubbarna, 320cm soffan UTAN att kunna tas isär!
Postad 16 September 2009 - 18:12
Nomad
-
Nomad
-
"Justice is coming"
-
-
6401 inlägg
Men vad i hela norden.. Håller dom på med egentligen.. Vad sa butiken sen då?
Postad 16 September 2009 - 18:47
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
Det hade jag kunnat göra OM inte dom hade leverat fel J*VLA soffa idag, HELT sanslöst. Ööööh soffan går inte in sa visst flyttgubbarna, 320cm soffan UTAN att kunna tas isär!
Antar att ditt förtroende för butiken INTE är på topp längre??
Postad 16 September 2009 - 19:49
Evil Homer
-
Evil Homer
-
Guru
-
-
4127 inlägg
Men vad i hela norden.. Håller dom på med egentligen.. Vad sa butiken sen då?
Vet tyvärr inte, jag befinner mig i Oslo nu. Det var tjejen som tog emot dom hemma. Antar att ditt förtroende för butiken INTE är på topp längre??
Nepps det kan man väl inte säga, nu blir det väl till att vänta i 8-12 veckor på soffan igen.
Postad 16 September 2009 - 20:20
Evil Homer
-
Evil Homer
-
Guru
-
-
4127 inlägg
Vem får förövrigt in en soffa på 320cm i sin lägenhet?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Inredning & Möbler
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|