Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Apple iPhone *

2504 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Apple iPhone 8GB (Mobiltelefoner) 1 9.516666 (59) Inga priser
Apple iPhone 128MB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 3 8.777776 (44) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 17 November 2007 - 12:28

Andreas81a
  • Andreas81a
  • Forumräv

• 620 inlägg
  • 0
Hallå poppe. Här e en i samma sits så jag ska svara på hur jag löste det. Jag skapade ett konto i itunes, det är helt gratis men du måste ange ditt visakorstnummer, jag hade inga problem med det dock. Sen markerade jag alla mina album och valde att hämta bildmtrl, då lyckades den hämta runt 80-90% av de 30 GB jag har. Hälften av de resterande fick jag ner efter att jag justerat albumnamnet att passa det namn itunesstore har på samma skiva. Resterande laddade jag från b.la. amazon och google images, en kombination av dom var bäst för ibland lägger amazon till fula vita kante rpå vissa album. Det gick rätt fort faktiskt.

De album som var svåra att hitta var samlingsskivor jag har med exempelvis house och annan klubbmusik. På tal om samlingsskivor, har samma skiva olika artister kommer detta synas som separata album i coverflow, riktigt jobbgt. Markera bara hela albumet, högerklicka och välja visa info (ööppna upp id3 infon alltså) och välj sen "del av samling" till ja så löser det sig. Efter det fick jag ett perfekt justerat itunes och jag har aldrig direkt varit ett fan av itunes innan,.

Postad 17 November 2007 - 12:36

poppe_
  • poppe_
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
till raptorjr:

Jag köpte den på ebay satt och surfade i flera dagar tills jag såg en köp-nu till bra pris och slog till. Blev cirka 3.3k med frakt och allt. Mycket nöjd ;)

Andreas81a:

Tack! Jag har inget problem att lägga till visakort eller dylikt anledningen till att jag inte kollade närmare på det var att jag var för lat. Men tack så otroligt mycket :D

Postad 17 November 2007 - 23:03

Linuus
  • Linuus
  • Användare

• 194 inlägg
  • 0
Någon som har den och kan säga något om batteritiden?
Kass? Bra?

Hur är telen i övrigt?

Postad 19 November 2007 - 19:40

DanRagn
  • DanRagn
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

till raptorjr:

Jag köpte den på ebay satt och surfade i flera dagar tills jag såg en köp-nu till bra pris och slog till. Blev cirka 3.3k med frakt och allt. Mycket nöjd :rolleyes:

Andreas81a:

Tack! Jag har inget problem att lägga till visakort eller dylikt anledningen till att jag inte kollade närmare på det var att jag var för lat. Men tack så otroligt mycket :lol:

Vissa har tur ibland, beställde en på ebay och säljaren satt ett värde på $400 även fast jag sa att jag ville ha lägre värde och som gåva, så det blev runt 800 kr moms/tull, Jättekul :(

Postad 19 November 2007 - 23:21

Jackee
  • Jackee
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Kass? Bra?

Hur är telen i övrigt?

Batteritiden är bra tycker jag och övrigt är den en kanon bra telefon lätt den bästa telefon jag har ägt.
Dock skulle en riktig lampa inte suttit helt fel på den.

Postad 19 November 2007 - 23:55

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

• 1928 inlägg
  • 0

Kass? Bra?

Hur är telen i övrigt?

Batteritiden är bra tycker jag och övrigt är den en kanon bra telefon lätt den bästa telefon jag har ägt.

10w, 25w eller 100w? Kanske lågenergilampa skulle duga? Skämt och sido, specifiera gärna vad du menar med en riktig lampa. Vad skall den lysa upp, hjälpljus till kameran eller?

//Lorryquai

Postad 20 November 2007 - 08:23

Andreas81a
  • Andreas81a
  • Forumräv

• 620 inlägg
  • 0
TIll de som undrade hur luren var. Fruktansvärt underbar helt generellt men det vet vi väl vid de här laget så jag tänkte ta de få nackdelar jag hittat. Högtalaren för telefonen är kanske den sämsta egenskapen tycker jag, den är inte dålig men jag måste säga att det är bättre ljud i min SE-dyrelur. Micen till telefon delen verkar helt kanon dock, har kollat med lite folk och de märker ingen skillnad i ljudkvalite mot tidigare. GSMmottagningen är lite lite sämre än med en SE w810 och K800, det är inte mkt men säg 5% sämre täckning ungefär. Iochförsig förståligt i en sån smal lur där allt sitter så tätpackat och mkt är av metall. Förutom de kan jag faktiskt inte komma på något negativt, jovisst en gps inbyggd vore fint men de vet vi ju hur det är med det.

Några saker som överraskade mig positivt (även om jag hade skyhöga förväntningar på den): Responsen från touchinterfacet, det är blixtsnabbt och sjukt exakt, jag har aldrig varit me dom något liknande där. Enkeltheten var ännu bättre än vad jag hade väntat mig, säg man vill ta en bild, skicka den per epost till en polare, det krävs ytterst få klick innan den är iväg tex.

Håller just nu på att testa batteritiden och den börjar imponera klart på mig, de var snart 2 dagar sen jag laddade den och jag har lekt mkt med den och den är på ca 40% batteri.

Hmm vad mer kan man säga, gprs inställningarna var inte helt logiska, man ska skriva in i mitt fall, apn sökvägen under edgeinställningar men inget användarnamn och lösenord...kan ju vara bra att veta för andra som letar.

En sak ajg inte fått rätt på, väljer jag att en filmsnutt är en tv-serie i itunes (så den hamnar under tvserier inte filmer) kan jag inte hitta den i luren sen. E de jag som e dum i huvudet eller är de en liten bugg?

Postad 20 November 2007 - 09:53

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Hmm vad mer kan man säga, gprs inställningarna var inte helt logiska, man ska skriva in i mitt fall, apn sökvägen under edgeinställningar men inget användarnamn och lösenord...kan ju vara bra att veta för andra som letar.

En sak ajg inte fått rätt på, väljer jag att en filmsnutt är en tv-serie i itunes (så den hamnar under tvserier inte filmer) kan jag inte hitta den i luren sen. E de jag som e dum i huvudet eller är de en liten bugg?

Att det står Edge är ju inte konstigt då den "egentligen" endast skall användas på edgenätverk. Men att du inte kan skriva in användarnamn och lösenord är ju märkligt... Det kan jag.

Jag antar att du har valt att synka över TV-serien till luren under TV-serietabben? Kan ju vara så att det saknas lite taggar på filen som gör att iTunes blir förvirrad.

Postad 20 November 2007 - 10:39

fredl
  • fredl
  • Forumräv

• 762 inlägg
  • 0
Riskerar man att få 1.1.2 i vanliga affärer nu i USA? Vet någon vart brytgränsen för serienummer går?

Postad 20 November 2007 - 11:24

Jonaas
  • Jonaas
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Vet inte hur det ligger till riktigt med vilken version man får i affäerna, men från och med vecka 45 verkar det enbart vara 1.1.2

Postad 20 November 2007 - 12:33

Jackee
  • Jackee
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Kass? Bra?

Hur är telen i övrigt?

10w, 25w eller 100w? Kanske lågenergilampa skulle duga? Skämt och sido, specifiera gärna vad du menar med en riktig lampa. Vad skall den lysa upp, hjälpljus till kameran eller?

//Lorryquai

Som hjälpljus till kameran och kanske när man ska försöka fummla sig i mörkret.
Som det är nu är det väldigt svårt att ta kort när det är lite mörkare ute och man inte har någon annan ljuskälla.
Men med den där lampan skulle man kunna lyckas ta kort på föremål på nära håll iaf.

Postad 20 November 2007 - 17:46

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1067 inlägg
  • 0

Om du högerklickar på filen när du lagt till den så välj "get info" eller vad det nu kan tänkas heta på svenska. Där kan du under en flik välj om du ska lista den under filmer eller tv-serier etc..

Postad 20 November 2007 - 20:27

Chippe
  • Chippe
  • Forumräv

• 591 inlägg
  • 0
Jag var i NY vecka 46 och fick telefoner från både vecka 40 och 43. Såg även från vecka 44 och 46!

Har precis kommit hem nu och kag kan inte köra appsnap på jailbreakme.com och det irriterar mig.
Förstår inte varför då sidan förövrigt funkar och är snabb.

Redigerat av Chippe, 20 November 2007 - 20:29.

Postad 20 November 2007 - 21:28

Jackee
  • Jackee
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Jag var i NY vecka 46 och fick telefoner från både vecka 40 och 43. Såg även från vecka 44 och 46!

Har precis kommit hem nu och kag kan inte köra appsnap på jailbreakme.com och det irriterar mig.

Har du kollat vilken version du har?
Du kan ha fått
1.1.1 med tif exploit
1.1.1 utan tif exploit
1.1.2

Sen efter de så kan jag nog berätta varför inte jailbreakme funkar eller om det är fel på sidan

Postad 20 November 2007 - 23:03

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1067 inlägg
  • 0

Har du testat att köra restore?

Ladda ner http://www.modmyifon...s...ile&id=1355 å kör en restore i itunes. Håll ner shift-knappen å tryck på restore.

Annars har du en full 1.1.2 upplåsningsguide på http://www.modmyifon...ead.php?t=17185

Lycka till

Postad 20 November 2007 - 23:19

yacob
  • yacob
  • Lärjunge

• 308 inlägg
  • 0
Fick min idag!

Fixat det mesta och har väl de program jag känner att jag har ett behov av nu. Men en sak har jag som jag funderar på, angående cover flow.
Jag är en av dom som inte så ofta lyssnar på musik album för album utan har rätt mycket strölåtar.
Dessa är endast taggade med Artist och Titel. Eftersom det inte finns taggar på dessa för Album, är det då ett evighetsprojekt att få till rätt bilder och få ett finfint fungerande cover flow?
Borde ju gå att söka via titlar, vilka album de ligger på och sedan bara tar den bilden från albumet och lägger till. Men som jag förstår det går den bara efter det som står i Album-taggen.

Går det att lösa på något annat sätt?
Kört Tag & Rename och hade innan detta rätt mkt album-taggar men råkade skriva över alltihop (!!!) och det fanns fan i mig ingen Undo-knapp.

Hjälp är varmt välkommet!

/ Jacob

Postad 21 November 2007 - 07:48

Andreas81a
  • Andreas81a
  • Forumräv

• 620 inlägg
  • 0
Rzr, tack för svaret men det var precis de jag testade. Gissar att de var nåt annat i de där dexteravsnittet som spelad eiphonen ett spratt. FInns väl inget vits att skilja på några tvavsnitt och filmer (gissar jag?) så jag tror jag bara kör de som filmer framöver.

Postad 21 November 2007 - 08:26

Jackee
  • Jackee
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Annars har du en full 1.1.2 upplåsningsguide på http://www.modmyifon...ead.php?t=17185

Lycka till

Har han fått en 1.1.2 i affären så går den tyvärr inte att låsa upp just nu. Så då är det bara att vänta.

Postad 21 November 2007 - 18:08

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1067 inlägg
  • 0
Apple kommer börja sälja upplåsta iphones i Tyskland för den lilla summan av 999 euro. Va i fasen tror dom egentligen? Visst du slipper sitta å pilla med upplåsning osv, men det är ju en sak du gör en gång sen aldrig mer. (om du inte är en klantpelle). För det makabra priset så kan du ju köpa 4 st iphone å leka med, så snälla Apple.. tillåt mig asgarva! ;)

Källa: http://investing.reu...NE-UPDATE-1.XML

Postad 21 November 2007 - 18:48

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Apple kommer börja sälja upplåsta iphones i Tyskland för den lilla summan av 999 euro. Va i fasen tror dom egentligen? Visst du slipper sitta å pilla med upplåsning osv, men det är ju en sak du gör en gång sen aldrig mer. (om du inte är en klantpelle). För det makabra priset så kan du ju köpa 4 st iphone å leka med, så snälla Apple.. tillåt mig asgarva! ;)

Källa: http://investing.reu...NE-UPDATE-1.XML

Det är inte apple som har bestämt priset på dem olåsta i tyskland! Utan det är en operatör som vodafone hade en twist med.Tror dem hette T-mobile eller nått.Eftersom det strider mot några regler i tyskland så är dem också tvungna att sälja telefoner olåsta.För att tjäna mer pengar så ger dem ju dem ett högt pris så att folket väljer de med abonnemang.

Redigerat av Unregistered0354d681, 21 November 2007 - 18:50.

Postad 21 November 2007 - 18:59

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0
Jag hade gärna haft en garanterat upplåst iPhone med garanti och garanterad uppdatering. Men €999 är lite saftigt. Det intressanta var ju att alla som köper den låst får den upplåst gratis (dock har de ju redan skrivit på ett kontrakt).

Postad 21 November 2007 - 22:22

Andreas81a
  • Andreas81a
  • Forumräv

• 620 inlägg
  • 0
Mig förvånar det inte mkt. Tänk på att de billigaste abonnemanget med en låst lur blir 15000 kr för 2 år. Nu kostar en upplåst lur 10000 och du har 5000 att spendera på abonnemang. VIsst abonnemangsmarknaden i tyskland är inte så bra som den i sverige men dock....tillika fyller det ju syftet t-mobile och apple vill uppnå. Tjäna pengar som tusan på en produkt som är så pass långt framför alla andra att man än så länge kan ta snuskigt betalt för den.

Som många säger, 2500 kr i usa, jag köpte själv min så. Men det är ju helt absurt billigt med tanke på vad man får. De e ju vad du får en mellanmodell från SE från vars enda fördel gentemot iphonen kan vara 3g och mms och sen finns där 80 nackdelar att räkna upp. Och allt detta till samma pris....

Postad 22 November 2007 - 08:01

fredl
  • fredl
  • Forumräv

• 762 inlägg
  • 0
Någon som har ett tips på en bra ebay säljare som fungerar strulfritt eller en svensk säljare för den delen?

Postad 22 November 2007 - 10:09

Jackee
  • Jackee
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Någon som har ett tips på en bra ebay säljare som fungerar strulfritt eller en svensk säljare för den delen?

wefixmacs rekommenderar jag INTE det var massa strul när jag försökte köpa utav de. Fast jag fick pengarna tillbaka och de klagade på att de inte kunde skicka till varor till Sverige men sen vare fler från Sverige som hade vunnit iPhones utav de (fast mycket dyrare än vad jag vann min för) och de verkar ha fått sina. Samt att de hade världens sämsta email kontakt så för att jag skulle få mina pengar tillbaka fick jag lova att ringa till dom i USA.

Postad 22 November 2007 - 14:05

kdh990
  • kdh990
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

tycker att hottercooler var en bra säljare på ebay. snabb frakt, märker paketen med gift, snabba svar vid frågor, installerar program om man vill. Har inte mycket att klaga på. Han/de säljer ca 20 per dag och de brukar ligga mellan $550-600.

Redigerat av kdh990, 22 November 2007 - 14:06.

Postad 22 November 2007 - 14:47

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Hmm. Är det inte dyrare än så så kanske man borde slå till.
Mest för att reta folk på jobbet (jobbar på ett Sony-Ericsson företag) :)

En fråga bara för er som har en. Hur funkar de med Gmail?
Enda jag använder min P990 till för tillfället är just kolla min email och skicka lite SMS samt ringa.

Postad 22 November 2007 - 15:19

Andreas81a
  • Andreas81a
  • Forumräv

• 620 inlägg
  • 0
Radiozo, jajamensann. Jag kör gmail i min iphone mha deras imap tjänst. pop3 borde rimligtvis funka oxå. Funkar mkt bra faktiskt. Har även kopplat min egna domän, tada.nu till mitt gmailkonto så när jag skicka mail och tar emot ser det ut som det kommer från [email protected] men använder sig av gmails imaptjänst. Helt underbart.

Postad 22 November 2007 - 15:20

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Hmm. Är det inte dyrare än så så kanske man borde slå till.
Mest för att reta folk på jobbet (jobbar på ett Sony-Ericsson företag) :)

En fråga bara för er som har en. Hur funkar de med Gmail?
Enda jag använder min P990 till för tillfället är just kolla min email och skicka lite SMS samt ringa.

Gmail finns förinställt, men dock endast för POP. Med "nya" imap till Gmail så är det ju jätte smidigt.

Postad 22 November 2007 - 16:01

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Ofan. Visste inte ens att de börjat köra med imap. Trevligt.
Hur jobbigt är det att byta ringsignal, alarmsignal osv?

Postad 22 November 2007 - 16:06

Jackee
  • Jackee
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Ofan. Visste inte ens att de börjat köra med imap. Trevligt.
Hur jobbigt är det att byta ringsignal, alarmsignal osv?

Att byta ringsignaler/alarmsignaler är inte svårt alls. Men att skaffa egna är lite klurigare.
Har men en 1.0.2 lur och kör windows är det enkelt.
Men till 1.1.1 har jag inte orkat försöka fixa det, det går säkert men har inte brytt mig.

Postad 22 November 2007 - 16:30

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Jo egna menade jag såklart. Man vill ju kunna använda sin "egen" signal så att säga.
1.1.1 isf ja.

Postad 23 November 2007 - 01:08

yacob
  • yacob
  • Lärjunge

• 308 inlägg
  • 0

Jo egna menade jag såklart. Man vill ju kunna använda sin "egen" signal så att säga.
1.1.1 isf ja.

Superenkelt!
Kör ett program som heter SendSong. Väljer en låt och trycker sedan bara på "Send to ringtones" Och sen finns den där. Det negativa är att inne i programmet bara går att bläddra låtarnas titlar och för mig låg dessa huller om buller av någon anledning. Men det fungerar i alla fall kanon förutom detta.
Fick min för bara några dagar sedan och är väldigt nöjd hittills!

Någon som vet hur man får in ljudböckerna? Har några ljudböcker i mp3 som jag vill få in under Ljudböcker-kategorin. Det smidigaste sättet jag kommit på nu är att lägga ihop alla små mp3 filer som en enda fil, skiva för skiva. Och sedan bara lägga dessa i en spellista.

/ Jacob

Postad 23 November 2007 - 10:24

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Trevligt. Kanske blir att lägga ett bud på ebay ikväll då.
Egentligen ett totalt onödigt köp men vafan man ska bränna sina pengar på ngt :D

Köpte en på Ebay nyss. Drygt 4000 ink frakt får man väl anse vara ett rätt hyfsat pris.

Redigerat av Unregistereddc471864, 23 November 2007 - 13:01.

Postad 23 November 2007 - 14:00

raptorjr
  • raptorjr
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
Hur safe är det att beställa på eBay? Säljare kan man ju alltid få rekommendationer om, och läsa tidigare användares erfarenheter. Men om paketet försvinner, eller fastnar i tullen och man åker på moms så blir ju genast telefonen mycket dyrare. Är det stor risk?

Postad 23 November 2007 - 14:04

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Hur safe är det att beställa på eBay? Säljare kan man ju alltid få rekommendationer om, och läsa tidigare användares erfarenheter. Men om paketet försvinner, eller fastnar i tullen och man åker på moms så blir ju genast telefonen mycket dyrare. Är det stor risk?

Tull finns det alltid risk för att man åker på. Skulle jag åka på tull så blir det i värsta fall en tusenlapp till.
Man får hålla sig till säljare som försäkrar paketen. Den jag köpt av har också PayPals begrägeriförsäkring som gäller summor upp till 2000$ så jag känner mig ganska trygg. Har aldrig haft problem med köp på Ebay.

Redigerat av Unregistereddc471864, 23 November 2007 - 14:22.

Postad 23 November 2007 - 19:36

yacob
  • yacob
  • Lärjunge

• 308 inlägg
  • 0
Varje gång jag beställt ifrån ebay så har folk skickat med US Postal service. Det har varit billigt och aldrig behövt tulla.

Nu den här gången när min kontakt i USA skulle skicka bad jag henne skicka med dom och det gick perfekt samt utan tull. Vet inte om det var i den här tråden jag skrev det men, hon köpte skickade den förra fredagen och den levererades till dörren på tisdagen därpå på morgonen. Galet! Och frakten blev bara på ca 220SEK. Så totalt 3000 inkl frakt fick jag betala för min. Bästa köpet på länge.
Och som ni säger, håller man sig till "stora" försäljare på ebay med gott omdömme finns det ingen idé till oro.

Lycka till!
/ Jacob

Postad 24 November 2007 - 13:00

raptorjr
  • raptorjr
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
Din kontakt kan gärna få skicka en till mig också =)

Postad 25 November 2007 - 08:54

Zack_Ersa
  • Zack_Ersa
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0
Får min iphone nästa helg, han som köpte gjorde det i en liten butik i en liten stad i västra florida (penisonärs ställe...) finns det någon chans att man inte fick 1.1.2.?
Vad ska man göra med laddaren? bara att köp en adapter som gör om sj kontakten lr?

Postad 25 November 2007 - 10:00

Unregistered9b3094c0
  • Unregistered9b3094c0
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Går det att använda Skype med Iphone?

Postad 25 November 2007 - 10:21

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Går det att använda Skype med Iphone?

Tyvärr inte. Möjligtvis i framtiden, men troligtvis inte. Fanns tydligen en Web 2.0 sidan som fixade skype, men jag har aldrig hört någon som lyckades med den.

Postad 25 November 2007 - 16:54

Chippe
  • Chippe
  • Forumräv

• 591 inlägg
  • 0
Skype för iPhone.
Funkar inte denna då?

http://s4iphone.com/
Edit: Testade precis och det funkar men kostar tyvärr pengar så det suger.

MSN funkar annars bra: http://iphone.beejive.com

ZACK: Du kan ladda via USB eller bara köra in en strömkontakt i adaptern. En sådan där vanlig kontakt som ofta går till video och bandspelare.

Redigerat av Chippe, 25 November 2007 - 17:01.

Postad 25 November 2007 - 19:12

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Skype för iPhone.
Funkar inte denna då?

ZACK: Du kan ladda via USB eller bara köra in en strömkontakt i adaptern. En sådan där vanlig kontakt som ofta går till video och bandspelare.

Plus att du måste lämna ut ditt användarnamn och lösen till någon du inte känner.

Postad 25 November 2007 - 23:34

poppe_
  • poppe_
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Vilka Bluetooth headsets fungerar till iPhone? är sugen på att skaffa ett, var först inne på att köpa ett som apple gjort men efter att ha läst några recensioner ändrade jag mig. Det ser faktiskt lite fattigt ut.. + jag vill ha ett som man sätter fast runt örat som faktiskt sitter fast.

Har någon testat något som de kan rekommendera och som verkligen fungerar? :)

Förövrigt är jag såhär efter lite mer än en vecka med min nya telefon fortfarande supernöjd och totalt förälskad.

Postad 26 November 2007 - 14:34

Chippe
  • Chippe
  • Forumräv

• 591 inlägg
  • 0

Skype för iPhone.
Funkar inte denna då?

Plus att du måste lämna ut ditt användarnamn och lösen till någon du inte känner.

Det är sant, tänkte lite på det innan men nu betyder inte mitt MSN särskilt mycket och jag tror inte skaparna av denna sida skrev programmet för att missbruka MSN användarkonton.

Postad 26 November 2007 - 16:12

Zack_Ersa
  • Zack_Ersa
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0
Äntligen lyckats få tag i far för att höra serienummret: 7v444!!!
Alltså 1.1.1.! Känns så ###### gött att få sista tillverkningsveckan av rätt modell!!!

Så jäkla sugen på den nu asså...

Postad 26 November 2007 - 16:26

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Äntligen lyckats få tag i far för att höra serienummret: 7v444!!!
Alltså 1.1.1.! Känns så ###### gött att få sista tillverkningsveckan av rätt modell!!!

Så jäkla sugen på den nu asså...

Samma här. Suttit och donat med id3 taggar i Itunes halva helgen och lagt till covers osv. Borde få min i början på nästa vecka :)

Postad 26 November 2007 - 21:23

Zack_Ersa
  • Zack_Ersa
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0
Haha, ja man måste ju börja förbereda... sj har jag tankat videora och börjat göra om filmer :)

Måste också fixa covers till mina favoritalbum! bra att du påminde...

Postad 26 November 2007 - 23:02

Unregistered3968b7ce
  • Unregistered3968b7ce
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Jag köpte min iphone från en kille i Linköping i lördags, riktigt nöjd!
En 1.1.1 upplåst, och alla program som behöver, Installer o skit. Allt på svenska.

Har lagt in mailen och vädret och de aktiekurser jag vill komma åt, mke trevlig lur!

Rekomdenderar :)

Postad 27 November 2007 - 00:30

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Haha, ja man måste ju börja förbereda... sj har jag tankat videora och börjat göra om filmer :)

Måste också fixa covers till mina favoritalbum! bra att du påminde...

Ett hett tips om inte Itunes hittar covers automatiskt. www.allmusic.com har de allra flesta mellanstora och stora artisters plattor med covers.

Postad 27 November 2007 - 02:32

Chippe
  • Chippe
  • Forumräv

• 591 inlägg
  • 0
Jag måste ha sämsta ordningen på mina låtar för iTunes hittar bara covers till en tredjedel av mina låtar.
Eller så strular bara iTunes lite. Albumet "Eva Cassidy - Songbird" med numrerade låtar hamnade inte ens i samma album i itunes fast allt såg perfekt ut på datorn. Fungerade dock efter några försök men omslaget fick jag lägga till själv. Många andra album och låtar har oxå strulat.
Finns det program som kategoriserar och döper om låtar och album automatiskt?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.