Forza Motorsport 2 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
2
|
(34)
|
99:- | |
Forza Motorsport 2 - Limited Collector's Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(1)
|
Inga priser |
Forza 2: Garage (140 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 27 November 2008 - 11:14
Postad 28 November 2008 - 05:13
Eller?
Postad 28 November 2008 - 07:53
Minns inte ordentligt, var ett bra tag sen.
Var är Forza 3? Goddammit...
Postad 28 November 2008 - 10:26
Postad 29 November 2008 - 14:25
Ja, precis.
Låsta för att man är i fel region...
Såg det sen
Måste alltså köra igenom alla regioner för att låsa upp alla bilar.
Postad 29 November 2008 - 18:27
De brukar oftast finnas för billigare än i spelshopen ändå.
Postad 29 November 2008 - 18:32
Postad 29 November 2008 - 22:07
Postad 02 December 2008 - 20:51
har ni några penga tips?
annat än låta datorn köra.
att rejsen blir längre o längre ju högre upp man kommer tycker jag är jobbigt som bara den också, vad är det för fel att köra tre varv?
Postad 02 December 2008 - 22:51
har ni några penga tips?
Japp!
Uh, ok... Jag ändrar mig till 'nej' istället...
Jag förstår inte hur du kan reta dig på att du inte kan få allt gratis... Du måste vara allmänt besviken på spel; annat än PC spel med stödhjuls-patchar?
Postad 03 December 2008 - 23:14
att det inte finns något fusk eller enkelt sätt ett tjäna grymma pengar gör mig så sur. jag har betalat för detta spel o vill spela det men jag har inte tid att lägga halva livet på att rejsa ihop pengar för att kunna köpa o trimma varenda bil jag vill ha.
har ni några penga tips?
att rejsen blir längre o längre ju högre upp man kommer tycker jag är jobbigt som bara den också, vad är det för fel att köra tre varv?
Tyvärr finns inte pengabuggen från ettan kvar så du får snällt nöja dig med att köra endurance.
Postad 03 December 2008 - 23:19
att det inte finns något fusk eller enkelt sätt ett tjäna grymma pengar gör mig så sur. jag har betalat för detta spel o vill spela det men jag har inte tid att lägga halva livet på att rejsa ihop pengar för att kunna köpa o trimma varenda bil jag vill ha.
har ni några penga tips?
www.fuska.nu
Postad 04 December 2008 - 21:27
Har inte köpt mer än de absolut nödvändigaste bilarna, så det blidde till att sätta sprätt på stålarna. Tyvärr räckte dom ju inte allt för långt. Saknar fyra bilar från USA, samt de flesta från Japan. Tveksamt om jag orkar låta hyrsnubben köra ihop tillräckligt med stålar för att köpa resten, har ju tyvärr ingen sån här play&charge sladd så kontrollen time'ar ju bara ut hela tiden...
Fast lite sugen på dom fyra amerikanska är man ju visserligen.
Postad 04 December 2008 - 21:35
Japp!
Uh, ok... Jag ändrar mig till 'nej' istället...
Jag förstår inte hur du kan reta dig på att du inte kan få allt gratis... Du måste vara allmänt besviken på spel; annat än PC spel med stödhjuls-patchar?
det är inte gratis! jag har betalt hundratals kronor för spelet, o jag har inte tiden att köra så mycket som behövs för att köpa bilar för 250 tusen o sedan trimma. kan inte vara svårt att förstå!
Redigerat av Beagle five, 04 December 2008 - 21:35.
Postad 04 December 2008 - 23:44
Näe, det som är bra med Forza är just att det tar evigheter att komma någon vart. Det gör att spelet håller länge. Jag förbokade mitt och hade det i handen på releasedagen, och spelar fortfarande till och från. Lika kul än, just för att jag låser upp nya saker varje gång jag sätter mig. Enda ångesten är väl om Forza 3 hinner komma innan jag gjort allt jag vill i 2:an.
Redigerat av C Upp, 04 December 2008 - 23:48.
Postad 05 December 2008 - 10:41
Postad 05 December 2008 - 11:20
är det enklare att drifta med hjälpmedel avslagna?
Postad 05 December 2008 - 11:23
Nä allvarligt, grabbarna är riktigt vassa. De verkar dock ha missat lite av poängen med Forza 2. Men, men, de har säkert skitkul när de håller på så all the power to them.
Postad 05 December 2008 - 18:46
Men när vi pratar drifting, så kolla in den här snubben jag råkade se häromdagen.
Drifting
Postad 29 December 2008 - 19:32
Fick en Xbox360, Forza 2 och Microsoft ratten i julklapp från mig själv
Har testat med vanliga kontrollen och de funkar finfint, men när jag testar med ratten så får jag problem...
Om jag kör på Speedway banan, den som går runt runt.... och håller full gas med gaspedalen så ligger jag ca 100 km/h långsammare än om jag kör med vanliga handkontrollen, och ja jag testar med samma bil
Någon som har något tips på vad det kan vara? eller är pedalerna paj?
Var inne på ratt inställningarna i Forza 2 och kollade på deadzone inställningarna, och testade att ändra lite men blev ingen skillnad... vad jag kunde se, vad har ni andra för inställning där ni som kör med ratt?
Eller har jag missat något annat som måste göras först?
Hälsningar
Klabbarpan
Postad 30 December 2008 - 07:54
Men jag kom på ett sätt du kan kolla detta. Ingame i Forza 2 finns ett alternativ som heter "telemetry" eller något sådant. Där kan man se en massa detaljerad information om bilen i realtid. G-krafter, slitage, temperaturer osv. Där finns även mätare som visar hur mycket gas, broms och styrning du ger för tillfället. Gå in där, tryck full gas och se vad du får för utslag.
För att komma in till telemetry-menyn trycker du bara Uppåt på D-paden när du är inne i ett race.
Det enda jag reagerade lite på med ratten var att det är ett förhållandevis stort radiellt glapp på rattaxeln, men så ska det nog vara. Har för mig att jag har läst att andra har skrivit om det också.
Postad 30 December 2008 - 21:52
Det enda jag reagerade lite på med ratten var att det är ett förhållandevis stort radiellt glapp på rattaxeln, men så ska det nog vara. Har för mig att jag har läst att andra har skrivit om det också.
Det är p.g.a. av det sitter ett glidlager som glappar rejält på axeln. Byt ut mot ett kullager så är glappet borta, finns lite guider runt om på nätet. Helt klart värt det, ratten blir som den borde varit från början.
Postad 05 January 2009 - 10:42
Tydligen så har vi olika versioner på spelet/boxen. När vi kopplar upp grannens box mot live så kommer inga uppdateringar (min är uppkopplad alltid). Hur kan detta komma sig ? Han har en "bundle copy" av spelet. Kan det vara det som gör det ?
Postad 05 January 2009 - 12:15
Har ni kollat om det finns något på Marketplace att hämta hem?
Postad 05 January 2009 - 13:03
Bör tillägga att vi "bara" har Silvermedlemskap också, men det ska ju gå att uppdatera ändå.
Postad 08 January 2009 - 14:02
Kan man köpa eller ladda hem bilar från marketplace? Jag är guldmedlem på xbox.
Postad 08 January 2009 - 14:05
Kan man köpa eller ladda hem bilar från marketplace? Jag är guldmedlem på xbox.
Ja. Men du måste ändå köpa dem i spelet med dina ingame credits. Så det är tyvärr inte så enkelt att du köper bilarna med MS Points på Marketplace och så har du dem direkt i ditt garage i spelet.
Postad 08 January 2009 - 14:12
Ja. Men du måste ändå köpa dem i spelet med dina ingame credits. Så det är tyvärr inte så enkelt att du köper bilarna med MS Points på Marketplace och så har du dem direkt i ditt garage i spelet.
Jaha, hehe..jag köpte 3-4 bilar nyss men då måste jag köra/vinna några race för att kunna låsa upp bilarna som jag har köpt?
Hur låser man upp bilarna sen? När jag har tillräckligt med "CR" får jag då val om man vill låsa upp eller importera köpta bilarna i garaget?
Tacksam för svar
Postad 08 January 2009 - 14:14
De bilar du har i garaget är dina, de är redan upplåsta och redo att användas. För att få bilar i garaget måste du köpa dem eller vinna dem i olika cuper.
Redigerat av bananplanta, 08 January 2009 - 14:15.
Postad 08 January 2009 - 14:19
Tack för dina snabba svar.
Postad 08 January 2009 - 14:20
Då förstår jag, när jag köper bilar från marketplace så hamnar de bland bliar som jag kan köpa (Buy Car) sen.
Precis så.
Postad 08 January 2009 - 22:16
Priset på den går i toppen på Car Auctions
Postad 09 January 2009 - 09:16
Postad 09 January 2009 - 13:18
Någon som vill sälja en schysst bil/bilar till mig? Jag köpte spelet för 2 dagar sen och har inga bra bilar. Kan betala med MP..hehe
Du kan få en Mini Cooper med Coca Cola Vinyl om du vill ha den
Postad 09 January 2009 - 13:45
Du kan få en Mini Cooper med Coca Cola Vinyl om du vill ha den
Inte trimmad eller nått men den är snygg!
hehe..schysst =)
va vill du ha för den.
Postad 09 January 2009 - 18:18
hehe..schysst =)
va vill du ha för den.
Nä du, inget sånt nu, den kan du få for Free
Vad heter du på xBox Live?
Postad 09 January 2009 - 19:44
Nä du, inget sånt nu, den kan du få for Free
![]()
Vad heter du på xBox Live?
Tack, va snällt av dig.
Jag heter Eliaz82 på Live.
Postad 09 January 2009 - 19:50
Tack, va snällt av dig.
Jag heter Eliaz82 på Live.
Ingen fara!
Jag lägger till dig och skickar bilen om en stund.
Postad 09 January 2009 - 21:04
Ingen som vill ge mig en Mitsubishi Lancer Evolution 6 Tommi Mäkinen Edition?
Priset på den går i toppen på Car Auctions
Var kan man hitta den ? Finns inte med i listan över bilar man kan köpa
Postad 09 January 2009 - 21:36
Var kan man hitta den ? Finns inte med i listan över bilar man kan köpa
Neop, special bil som säljs på Auctions
Postad 10 January 2009 - 12:50
Bose, tackar för bilen =)
Ingen fara, du måste bara acceptera mig på Kompis listan på Live. =)
Postad 10 January 2009 - 13:13
Ingen fara, du måste bara acceptera mig på Kompis listan på Live. =)
Har du addat mig på Live Eliaz08? ser inte det...
Postad 10 January 2009 - 17:35
Har du addat mig på Live Eliaz08? ser inte det...
Nuu gör du mig förvirrad, Eliaz08 eller Eliaz82?
Postad 10 January 2009 - 17:39
Nuu gör du mig förvirrad, Eliaz08 eller Eliaz82?
Eliaz08
Sorry att jag skrev fel igår
Postad 10 January 2009 - 20:53
Eliaz08
![]()
Sorry att jag skrev fel igår
hehe ingen fara =) Fixart På Dirr!
Postad 11 January 2009 - 12:30
Postad 11 January 2009 - 12:47
Men precis som IRL så är det väghållning och däck som gäller först, även vxl-låda och andning + avgas... sen börja slänga i mer prestanda. Att lätta bilen var inte helt fel heller.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Forza 2: Garage
8 bilder
15 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?