Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

NHL 08

2489 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycks om NHL 08? (68 medlem(mar) har röstat)

Vad tycks om NHL 08?

1. 1 (2 röster [2.94%])

Procent av omröstning: 2.94%

2. 2 (1 röster [1.47%])

Procent av omröstning: 1.47%

3. 3 (5 röster [7.35%])

Procent av omröstning: 7.35%

4. 4 (20 röster [29.41%])

Procent av omröstning: 29.41%

5. 5 (40 röster [58.82%])

Procent av omröstning: 58.82%

Rösta Gäster kan inte rösta
NHL 08 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9.124998 (7) Inga priser

Postad 20 March 2008 - 21:41

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

21.26 Skärtorsdagen är alla i kyrkan idag?! Bara jag online nu när man är het och har vunnit sin första match så är alla borta :-(

marcuspresident

När tjejen ahr tittat färdigt på efterlyst så kommer jag in och läxar upp dig babe!;)

Akta dig spuute så att din tjej inte kommer att se DIN efterlysning i direktsändning (efter att du har slängt handkontrollen från femte våningen på en ovetandes pensionär ute på sin dagliga nattvandring) Efter din förlust då då!!! :-)

babe the president

Jag tror det är någon som pratar i nattmössan?B)

Postad 20 March 2008 - 21:44

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0
Och jag måste få tillägga en sak.. Du blev då väääldigt kaxig efter EN seger?;) hehe.. Men nu är de slut på segrar för din del, eller ja.. iaf när jag sätter stopp för den.. kommer väl bli ca 6 - 1 till mig B)

Postad 20 March 2008 - 22:09

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Och jag måste få tillägga en sak.. Du blev då väääldigt kaxig efter EN seger?;) hehe.. Men nu är de slut på segrar för din del, eller ja.. iaf när jag sätter stopp för den.. kommer väl bli ca 6 - 1 till mig B)

Får vänta en timme till.. nu skulle tjejen se nå skit med ashberg på 3an.. suck

Postad 20 March 2008 - 22:18

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
tjejen jaha du skyller på henne (bah bah ba ba ba...)

senast blev det endast 2-0 till dig...

marcuspresident

Postad 20 March 2008 - 22:24

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

marcuspresident

Haha, skyller och skyller.. väntat ill 23 så ska du få se ;) denna gång blir resultatet mer B)

Postad 20 March 2008 - 22:29

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

marcuspresident

Haha, skyller och skyller.. väntat ill 23 så ska du få se ;) denna gång blir resultatet mer B)

Min tjej kommer hem 23 så jag kanske måste umgås :-) :-) (faktiskt sant) roflol

Postad 20 March 2008 - 22:33

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

marcuspresident

Haha, skyller och skyller.. väntat ill 23 så ska du få se ;) denna gång blir resultatet mer :(

Min tjej kommer hem 23 så jag kanske måste umgås :-) :-) (faktiskt sant) roflol

Skit snack ... fegis... kyckling... Rädd för storstryk?B)

Postad 20 March 2008 - 22:38

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0

Wade:

Philadelphia och Philadehpia misstänker matchID51

2-1 på OT, ok.
Tycker Vincent det också?

Tycker jag vad?

Att det blev 2-1 i OT?

Aha , jo d stämmer nog

Postad 20 March 2008 - 22:38

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Wade:

Philadelphia och Philadehpia misstänker matchID51

2-1 på OT, ok.
Tycker Vincent det också?

Tycker jag vad?

Att det blev 2-1 i OT?

Aha , jo d stämmer nog

Men vad i ****?!?! Matchen som e reggad på ID 51 vann jag med 6 - 0 ... INTE 2 - 1 vafan e fel på er?

Postad 20 March 2008 - 22:49

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Ta en kopp kaffe, sätt dig ner, ta några djupa andetag....

Match 51 är den då jag skrev philadephia och inte philadelphia som det skulle vara.
Har inget med din seger att göra, så tagga ner ett par ton.

Match 50 är det som Wade ska fixa eftersom det tydligen va OT-seger

Redigerat av Topper Harley 77, 20 March 2008 - 22:51.

Postad 20 March 2008 - 22:51

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Ta en kopp kaffe, sätt dig ner, ta några djupa andetag....

Match 51 är den då jag skrev philadephia och inte philadelphia som det skulle vara.
Har inget med din seger att göra, så tagga ner ett par ton.

Ja, de var en ###### tur det.. Nå fusk skulle jag inte tåla.. Speciellt inte den match jag vunnit med som mest ;)

Postad 21 March 2008 - 03:09

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Har ändrat lite med matchinmatningen. Den tidigare tredje delen ligger nu först. Då blir det minst risk att flera sitter och knappar in matcher under samma matchid

Redigerat av Unregistered24038, 21 March 2008 - 10:34.

Postad 21 March 2008 - 11:11

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
En dum fråga från en med lite poäng (läs ju mer poäng man har desto smartare är man eller?!?!...)
Kan man snacka i headsetet under en hockeymatch?! Skulle ju vara intressant att inhandla ett isf.

marcuspresident

Postad 21 March 2008 - 12:13

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

En dum fråga från en med lite poäng (läs ju mer poäng man har desto smartare är man eller?!?!...)
Kan man snacka i headsetet under en hockeymatch?! Skulle ju vara intressant att inhandla ett isf.

marcuspresident

Jajjemen, med microsofts headset så kan man snacka under matcherna..

Postad 21 March 2008 - 12:46

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

marcuspresident

Är det några som gör det i våran liga?!

Postad 21 March 2008 - 12:50

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

marcuspresident

Är det några som gör det i våran liga?!

Den man spelar mot kan man prata med under matcherna.. jag har provat sagt hej några gånger.. men verkar intev ilja vara någon som vill prata

Postad 21 March 2008 - 12:51

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Jag brukar prata med Spuute under våra drabbningar. Han har försökt trakassera mig vid ett flertal tilfällen, än så länge har det bara slagit tillbaka på honom själv. Headset är inget för den som är rädd för svordomar och fruktansvärt obehagligt sammansatta meningar. Övrigt har jag inte hört ett ljud från någon.

Redigerat av RealDaBratt, 21 March 2008 - 12:53.

Postad 21 March 2008 - 12:52

soulmat
  • soulmat
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
Jag och spuute snackar, dock svor han en hel del efter jag vann dagens liga match :-)

Postad 21 March 2008 - 12:53

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0
Angående Swedeleague!

Nu är det som såhär:

Jag tycker att ligan börjar balla ur nu. Folk hoppar ligan, folk joinar ligan. Det är ALDRIG någon online och spelar matcher. Och som jag har förstått det så undviker folk att spela mot RealDaBratt.

Vad i **** är de frågan om? ska vi lägga ner denna liga? För just nu tycker jag de bara känns skit med ligan. Så nu tycker jag att alla som är med i den ska få skriva hur ni vill göra med ligan, i början var de bra fart med allt men nu... jag vet inte riktigt vad jag ska säga...

DÅLIGT!

Postad 21 March 2008 - 12:58

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Jag kan spela efter två idag!!!

Postad 21 March 2008 - 13:02

soulmat
  • soulmat
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
Försöker vara online så ofta jag kan och spela, men det är vissa lag som jag inte sett online och som man inte hunnit spela mot. Måste dock säga att jag är inte online så ofta om nätterna (efter 23) för att spela, oftast ska man upp 6 dagen efter och jobba. Ska vi försöka hitta olika tider/dagar då vi ska vara online och försöka spela bort massa matcher?

Postad 21 March 2008 - 13:04

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Jag kan spela efter två idag!!!

Okej, får se när min dotter vill sova lite på dagen då. För tjejen åker till jobbet nu

Postad 21 March 2008 - 13:12

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Ska försöka hinna me nån match idag , i övrigt ha ni väl alla sett varför tid inte finns för mej för tillfället?
Sen angående headset så brukar ja inte använda d pga ja är så sjukt dålig förlorare , brukar oftast gå sönder nå och ja är riktigt upprörd :)

Postad 21 March 2008 - 13:15

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Ska försöka hinna me nån match idag , i övrigt ha ni väl alla sett varför tid inte finns för mej för tillfället?
Sen angående headset så brukar ja inte använda d pga ja är så sjukt dålig förlorare , brukar oftast gå sönder nå och ja är riktigt upprörd :)

Jadå, de är fullt förståligt att du inte får så mycket tid över till spelande.

Postad 21 March 2008 - 14:43

Unregisteredcadb2904
  • Unregisteredcadb2904
  • Forumräv

• 907 inlägg
  • 0
jag gick ur ligan pga att jag tröttnade på att inte kunna invita till ligaspel och likaså kunde inte ragge invita mej, så jag tröttnade och lämnade platsen till nån annan, istället för att uppehålla den. sorry.

Postad 21 March 2008 - 15:16

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Spelat några fina påskmatcher, Hossa har presenterat sig i Pens. Ska sitta med ett stort ägg framför TV´n närmsta tiden. Så laddar jag inför FBK-FRÖ matchen imorgon med NHL08 såklart.

I fortsättningen om folk trillar av ersätter vi inte, blir det aldrig slutspel. Räknar dem som utslagna bara.

Var märkligt att se Foppa på is igen, Berra lekte med han friskt förut. Colorado blir att räkna med.

Redigerat av RealDaBratt, 21 March 2008 - 16:17.

Postad 21 March 2008 - 18:06

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
DaBratt snart slår jag dig! När jag kommer på hur F_N man gör som du och bryter precis ALLA uppspel, du måste ha hittat nån specialknapp som du importerat direkt från EA i Canada...

marcuspresident

Postad 21 March 2008 - 18:08

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Det är mina speciella EAsports armband som jag fått av bolagets Sverige representant. Ett på varje arm, spelar aldrig utan dem!

Postad 21 March 2008 - 19:11

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Dabratt är nog en blekfet oskuld som inte har nåt socialt liv alls me det motsatta könet , därför han bara spelar NHL :( :) :D
Så jag föreställer mej dej bratt , så svider d inte lika jävligt då man förnedras av dej :D

Postad 22 March 2008 - 02:21

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Blev lite fel i fyllan då match 68 blev NJD mot NJD ska vara ANA - NJD. Kan awade snälla fixa det ?!?!

marcuspresident som nyss sett KENT på Conventum i Örebro och kent regerar...sludder och gonatt

Postad 22 March 2008 - 02:27

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Hur fan kan DaBratt ha nästan 220 fler tacklingar är mig och ändå ha 14min mindre i snickarboa?!?!?!?! Helt obegripligt det måste vara de där armbanden från EA som gör att han får tackla mera...

marcuspresident aka NJD

Postad 22 March 2008 - 12:07

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
TIll slutspelet kommer jag ta på mig min EA-Sports T-shirt, samt dubbla armband. Det är makt det.

12 matcher kvar, Wade har jag inte sett röken av. Ser fram emot att knäcka bröderna Sedin men har har nog fastnat i tabellträsket verkar det som.

Marcus, 224 tacklingar mer än dig, 18min mindre i utv. Ska vara 20min egentligen, men råka ge dig 4min istället för 6min i senaste statsen. Såg att jag att jag hade 2PP mål på 2 försök, men dina utv var ändå 6min.

Redigerat av RealDaBratt, 22 March 2008 - 12:31.

Postad 22 March 2008 - 12:36

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Har varit inne några kvällar väldigt sent, efter 24. Har endast lyckats fått mig 2 matcher mot TopperHarley. Nu så är man dock ledig några dagar. Så hoppas många kommer vara online så jag kan ta igen lite matcher.

Postad 22 March 2008 - 12:50

torslanda423
  • torslanda423
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0

Angående Swedeleague!

Nu är det som såhär:

Jag tycker att ligan börjar balla ur nu. Folk hoppar ligan, folk joinar ligan. Det är ALDRIG någon online och spelar matcher. Och som jag har förstått det så undviker folk att spela mot RealDaBratt.

Vad i **** är de frågan om? ska vi lägga ner denna liga? För just nu tycker jag de bara känns skit med ligan. Så nu tycker jag att alla som är med i den ska få skriva hur ni vill göra med ligan, i början var de bra fart med allt men nu... jag vet inte riktigt vad jag ska säga...

DÅLIGT!

meh..! måste man ta allt så sabla allvarligt, det är väl kul köra ihop ibland när det funkar bara - ta det för vad det är, några snubbar från ett forum som kör en liga när tid och chans finns, inte som att det är världens viktigaste eller nåt att gråta över. jag tycker det är grymt att swedeleague finns, har varit ett scysst sätt att komma in i ett nytt spel, så klart vi kör på..!

Postad 22 March 2008 - 13:52

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Angående Swedeleague!

Nu är det som såhär:

DÅLIGT!

meh..! måste man ta allt så sabla allvarligt, det är väl kul köra ihop ibland när det funkar bara - ta det för vad det är, några snubbar från ett forum som kör en liga när tid och chans finns, inte som att det är världens viktigaste eller nåt att gråta över. jag tycker det är grymt att swedeleague finns, har varit ett scysst sätt att komma in i ett nytt spel, så klart vi kör på..!

håller med föregående talare

Postad 22 March 2008 - 16:03

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Oj oj oj. En seger mot DaBratt. Dock två tunga förluster också. Sista matchen var det väl många skitmål och man tappar konsentrationen och det rinner iväg till 10 mål.

Postad 22 March 2008 - 16:08

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Japp 2 vinster 1 förlust noterat mot Wade. Han satte 6mål på 10 skott, så inget att säga om. Där försvann min kreativitet om man säger så. Wade har ett hittat recept för mål som man får vara vaken på helt enkelt. Sedan spelar du classic kontroller antar jag Wade?

Postad 22 March 2008 - 16:20

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Japp. Så jag kan inte bryta inspel framför mål eller passningar i allmänhet som det går med skill stick. Håller med dig dock, skjuter inte mycket - men det är ganska medvetet. Hade inte så mycket mindre med tid i off zon än dig.

Det var roliga matcher mot dig dock. Lyckade hyfsat med att få kontroll på dina 2 sorters recept-mål.

Redigerat av Unregistered24038, 22 March 2008 - 16:21.

Postad 22 March 2008 - 16:23

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Classic ger en fördel i avsluten, som du märkte kanske. 6mål på 10 skott? Du träffar rätt varje gång nästan. Sedan suger spelare i försvaret upp motståndaren på ett effektivare sätt. Att du har mycket tid i off zon beror helt på att du söker samma pass snett inåt hela tiden, det sitter varje gång.

Tja att sätta frilägen är väl inte recept, bara backa inåt mål som du gör för att hindra det. Bara dåligt av mig att inte ha bättre variation på anfallet idag.

Redigerat av RealDaBratt, 23 March 2008 - 22:14.

Postad 22 March 2008 - 16:38

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Vet inte om jag håller med riktigt. Du söker oftast samma pass från bakom mållinjen och har lika hög procent på de skotten, släpper man till det läget för dig så är det mål. Varje gång.

Dock förtar det nöjet att lira i en liga och kämpa till sig en seger och nästan bli anklagad för att fuska.

Redigerat av Unregistered24038, 22 March 2008 - 16:40.

Postad 22 March 2008 - 17:02

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5772 inlägg
  • 0
Jag kommer nog spela lite senare ikväll, vid 22 tiden kanske. Har fått dyngstryk av RealDabratt 2 gånger nu, men jag lyckades iaf hålla det nere och bara förlora med 7-0 :(
Spelar jämt mot övriga i ligan iaf, skönt att Foppa är med i Colorado nu, ni har väl alla uppdaterat till senaste laguppställningen ?

Postad 22 March 2008 - 17:28

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0

Jag kommer nog spela lite senare ikväll, vid 22 tiden kanske. Har fått dyngstryk av RealDabratt 2 gånger nu, men jag lyckades iaf hålla det nere och bara förlora med 7-0 :(
Spelar jämt mot övriga i ligan iaf, skönt att Foppa är med i Colorado nu, ni har väl alla uppdaterat till senaste laguppställningen ?

Fixar detta

Postad 22 March 2008 - 18:39

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0
Aja de var ju inget seriöst intresse på denna liga så jag hoppar den. Vill köra slustpel någongång men eftersom ni vill ta de för va de är å spela era matcher några få i veckan så kommer inte jag kunna vara med i slutspelet då jag avslutar min pappaledighet om inte så länge.. Så Bratt, du kan kicka mig ur ligan

Postad 22 March 2008 - 19:11

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0

Vet inte om jag håller med riktigt. Du söker oftast samma pass från bakom mållinjen och har lika hög procent på de skotten, släpper man till det läget för dig så är det mål. Varje gång.

Dock förtar det nöjet att lira i en liga och kämpa till sig en seger och nästan bli anklagad för att fuska.

Men let´s face it, du spelar med Classic av en anledning. Du åker med stödhjul därute.

Sedan har jag inte i närheten samma utdelning på mina inspel som du. Din målvakt gjorde mängder med räddningar där. Skill stick tvingar dig placera pucken på ett helt annat sätt.

Classic stryper matcherna, spela skillstick mot mig ska du få se på hockeypoesi.

Redigerat av RealDaBratt, 22 March 2008 - 21:02.

Postad 22 March 2008 - 22:05

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0

Här bryr jag mig inte alls, men det är nice att veta då jag kan tänka på det när jag möter er. Slipper bli tokig varför jag inte kommer igenom er zon som normalt;)

Tänkte mycket på vad du skrev här. Och det första som händer när du förlorar så drar du upp det. Lite tröttsamt.
Jag spelar med classic för att jag tycker att på sportspel skall man passa och byta spelare på grön, skjuta på röd/blå.

Men jag förstår dig om du är lite less ikväll med tanke på frölunda.

Postad 22 March 2008 - 22:38

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Jag blir inte tokig, jag konstaterar bara vad saker och ting beror på. Svårt att resonera kring matchen annars. Visst skjuta med knapp, men spelet kretsar trots allt kring skillstick. Ska man analysera är det ofrånkomligt att komma till basen av problemet, jag blir påmind om det konstant. Du kan inte allvarligt mena att det är som det ska, 6mål på 10 skott alla på samma sätt. Det går iaf att stoppa, men blir en helt annan typ av hockey där man känner som att man sitter i rullstol då situationer som inte är farliga blir livsfarliga. Tröttsamt men oundvikligt...

Det är ett infekterat ämne sedan jag var med i SM-Final och förlora mot ett gäng loosers med Classic som blev fällda för fusk men först när priset var utdelat.

Sen Frölunda, ja fyfan vad illa. Det suger onekligen att vara hockeygalen ikväll.

Redigerat av RealDaBratt, 22 March 2008 - 22:48.

Postad 22 March 2008 - 23:47

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Aja de var ju inget seriöst intresse på denna liga så jag hoppar den. Vill köra slustpel någongång men eftersom ni vill ta de för va de är å spela era matcher några få i veckan så kommer inte jag kunna vara med i slutspelet då jag avslutar min pappaledighet om inte så länge.. Så Bratt, du kan kicka mig ur ligan

Kom igen nu Spuute, vem är det som är oseriös nu?
Alla i ligan har olika förutsättningar för att hinna spela, men snart så kommer vi nog till slutspelet.

Om du blir klar tidigare med dina matcher hinner du förbereda dig på slutspelet genom att möta folk som är rankade 1-500 (DaBratt någon...)

Ryck upp dig nu ! :)

Verkar vara lite infekterat vad det gäller vilken kontroll man föredrar.
Själv har jag lirat alla år med autoaim på skotten så för mig är det jobbigt med avsluten överlag.

Kanske kikar in senare inatt och lirar några matcher.

/ SSK Go go go

Postad 23 March 2008 - 00:10

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5772 inlägg
  • 0
Har 2 vinster idag som jag inte verkar få in på tabellen hur jag än gör.

Postad 23 March 2008 - 00:26

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Har 2 vinster idag som jag inte verkar få in på tabellen hur jag än gör.

Du har fått in dom på sätt och vis, det finns två "nya" lag i tabellen, ett som heter COL
och ett som inte heter något alls.

Något Wade kan fixa?

Postad 23 March 2008 - 01:09

Hifi-Arne
  • Hifi-Arne
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0

Här bryr jag mig inte alls, men det är nice att veta då jag kan tänka på det när jag möter er. Slipper bli tokig varför jag inte kommer igenom er zon som normalt;)

Tänkte mycket på vad du skrev här. Och det första som händer när du förlorar så drar du upp det. Lite tröttsamt.
Jag spelar med classic för att jag tycker att på sportspel skall man passa och byta spelare på grön, skjuta på röd/blå.

Men jag förstår dig om du är lite less ikväll med tanke på frölunda.

Eller så är man tjurig eller insnöad för att man inte vill lära sig något nytt? Man märker verkligen vilka som använder Classic eller ej när man möter dom. Som DaBratt sa så sugs ju verkligen spelarna in i tacklingen.

Redigerat av Hifi-Arne, 23 March 2008 - 01:16.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.