Postad 18 January 2008 - 01:24
Postad 18 January 2008 - 01:38
Trodde jag hade letat upp en bild på 2an, men efter att ni började blanda ihop alltmöjligt så är jag inte lika säker längre om det är 2 eller 3an jag har lagt upp, men PalmiNio får rätt och hans bild gäller..
Ne bilden är på tvåan. Vad jag menar är att tredje Need for Speed spelet hetter just Need For Speed III: Hot Pursuit. Uppföljaren heter Need For Speed: Hot Pursuit 2 då man slutade räkna NFS spelen men många skriver ändå Need For Speed III: Hot Pursuit 2.
Postad 18 January 2008 - 01:46
Japp, det stämmer den heter bara Need for speed Hot Pursuit 2 (som inte alls är ett kasst spelTrodde jag hade letat upp en bild på 2an, men efter att ni började blanda ihop alltmöjligt så är jag inte lika säker längre om det är 2 eller 3an jag har lagt upp, men PalmiNio får rätt och hans bild gäller..
Ne bilden är på tvåan. Vad jag menar är att tredje Need for Speed spelet hetter just Need For Speed III: Hot Pursuit. Uppföljaren heter Need For Speed: Hot Pursuit 2 då man slutade räkna NFS spelen men många skriver ändå Need For Speed III: Hot Pursuit 2.
Redigerat av Jack of all trades, 18 January 2008 - 01:52.
Postad 18 January 2008 - 08:46
Postad 18 January 2008 - 08:47
Detta googlade jag, kände igen spelet dock. Men eftersom PalmiNio gjort det så lätt för oss genom att ange det fullständiga filnamnet på bilden han angett som ledtråd var det ju inte direkt svårt
Tips när man bifogar bilder är att ändra filnamnet till kallebajs.jpg eller nåt. När man länkar en uppladdad bild tror jag inte det gör nåt vad filen heter men ändra där med för säkerhets skull.
-lk
Postad 18 January 2008 - 09:26
Postad 18 January 2008 - 09:36
Sant, men lägger man godis framför en 7-åring och säger att han inte får äta upp det så jag kan jag sätta en hundring på vad som händer. Det bästa är ju att inte lägga fram godiset och frestaJa inte vet jag då, men jag måste iaf klicka på bilden för att någon del av filnamnet ska synas. Om man inte gör det så ska det vara grönt
-lk
Postad 18 January 2008 - 11:51
Terra Nova: Strike Force Centauri är min gissning.
Detta googlade jag, kände igen spelet dock. Men eftersom PalmiNio gjort det så lätt för oss genom att ange det fullständiga filnamnet på bilden han angett som ledtråd var det ju inte direkt svårt
Tips när man bifogar bilder är att ändra filnamnet till kallebajs.jpg eller nåt. När man länkar en uppladdad bild tror jag inte det gör nåt vad filen heter men ändra där med för säkerhets skull.
-lk
Rätt e det iaf. Men hur manr du då? Jag ladde ju upp bilden efter att ha spara den på datorn och den har inte samma namn som innan.
Postad 18 January 2008 - 13:26
Jo, när man laddar upp en bild ger forumet den ett unikt ID. Detta ID (tillsammans med filnamnet) anges i BB-taggen i meddelandet som man skrivit och infogat tex en bild i. I ditt mail står det tex:Rätt e det iaf. Men hur manr du då? Jag ladde ju upp bilden efter att ha spara den på datorn och den har inte samma namn som innan.Terra Nova: Strike Force Centauri är min gissning.
<hakparantes>attachment=47179:tnova5_20040307.gif<hakparantes>
tnova5_20040307.gif tar man sen och spottar in i allas favvosökmotor och vips får man länkar till sidor som innehåller bilden. Sen är det bara att addera ett med ett och man har svaret.
Men laddar man först ner bilden på Leisure Suit Larry som man vill ge som ledtråd och sen döper om den till tex hugobarnspel.jpg. Ladda sen upp bilden på forumet och attach:a till meddelandet. Nu kan man inte längre googla på filnamnet.
Nu så vet ALLA om detta, jämnar ut spelfältet lite. Men roligast är ju när man kan bilden utan någon som helst hjälp.
-lk
Postad 18 January 2008 - 14:13
Haha hade räckt med att jag visste att spelet heter något med nova för mig, hade inte behövt googla alls isf=).<hakparantes>attachment=47179:tnova5_20040307.gif<hakparantes>
Postad 18 January 2008 - 15:26
JAAA! Det är rätt! Närmare bestämmt Agent Hugo som anses bland oss hardcoregamers vara den bästa i serien. Och mer allvarligt talat; jag kommer faktiskt ihåg det allra 1:a Hugo som kom som man var tvungen att prova för att det var så schysst grafik. Och var det inte riktigt bra röster och så? Hur som helst, jag har ganska bra minnen av det.Ok, kan det vara något Hugospel?
Your turn!
-lk
Postad 18 January 2008 - 15:32
Bildbild_edit.JPG 26.2K
1 Antal nerladdningarOreda i postningen....
Eller fick Zoiler rätt för sitt svar? Ska jag ta bort min bild? Tyckte själv att mitt svar var lite mer uttömmande...
Redigerat av dannovarius, 18 January 2008 - 15:35.
Postad 18 January 2008 - 16:00
Blev lite oreda ja! Jag gav Zoiler rätt i mitt inlägg i princip samtidigt som du gav det exakta svaret. Så jag tycker som du; du tar poängen och det är din bild som gäller.Eftersom jag är bombis på att det är rätt svar och inte har tid att vänta på bekräftelse postar jag en ny bild. Detta spel var (är) underbart och man lirade demot i för-tonåren på skolan.
Oreda i postningen....![]()
Eller fick Zoiler rätt för sitt svar? Ska jag ta bort min bild? Tyckte själv att mitt svar var lite mer uttömmande...
En bild som jag känner igen men jag tänker inte googla på det
-lk
Postad 18 January 2008 - 16:23
Postad 18 January 2008 - 18:01
Enda jag kommer ihåg av Hugo var att det var på TV och man skulle ringa in och spela genom telefonen. När man missar säger han "E du knäpp i huvudet kompiff?". Sjukt.jag kommer faktiskt ihåg det allra 1:a Hugo som kom som man var tvungen att prova för att det var så schysst grafik. Och var det inte riktigt bra röster och så? Hur som helst, jag har ganska bra minnen av det.
Postad 19 January 2008 - 00:06
Eftersom jag är bombis på att det är rätt svar och inte har tid att vänta på bekräftelse postar jag en ny bild. Detta spel var (är) underbart och man lirade demot i för-tonåren på skolan.
Bildbild_edit.JPG 26.2K 1 Antal nerladdningar
Oreda i postningen....![]()
Spelet är SkyRoads och det är ett PC spel, som man lira det som ung. Hoppa höger, hoppa vänster o snabbare och snabbare
Postad 19 January 2008 - 03:09
Devil May Cry?
Haha nej absolut inte. Ledtråd Ett PC spel som också finns på Mac. Vivendi äger licensen.
Postad 19 January 2008 - 20:54
Redigerat av Jack of all trades, 19 January 2008 - 21:02.
Postad 19 January 2008 - 21:26
Redenck Rampage?
Stämmer mycket bra. Med andra ord, nästan så långt ifrån Deveil May Cry man kan komma.
Postad 20 January 2008 - 03:35
Postad 20 January 2008 - 16:56
Big Motha Truckers =P?hmm ok, vad hete det andra då... Big Rig ...racing någonting?
Postad 20 January 2008 - 18:04
Postad 20 January 2008 - 20:00
de senare fick namnet Hard Truck:18 Wheels of Stell
Postad 21 January 2008 - 08:57
Enda jag kommer ihåg av Hugo var att det var på TV
Min första bekantskap med honom var nått Amiga demo av några danskar. Vafanudehette. B-någonting?
Postad 21 January 2008 - 09:53
hosp0001b.gif 114.26K
0 Antal nerladdningarDet här spelet hade grymt mycket humor och jag lade ner en hel del tid på det!
Postad 21 January 2008 - 10:30
Postad 21 January 2008 - 11:29
Theme Hospital. Ogillar alla Theme-spelen
Är det rätt får valfri annan lägga upp en bild.
Rätt såklart!
Postad 21 January 2008 - 11:44
En kanonlätt en , men ändock en klassiker och ett av de bästa spel som nånsin gjorts.
start1_1.gif 1.88K
0 Antal nerladdningar
Postad 21 January 2008 - 11:52
Postad 21 January 2008 - 12:34
Håller med, ett av mina första spel till C64 och ett av de svåraste spelen jag spelat (bara jag som hade problem med att hoppa över de förbenade stenarna?). Skulle ju kommit ett nytt Last Ninja spel från System 3 till pc men det blev aldrig av, synd för jag hade gärna sett en fortsättning på denna serie=).Jahapp, då lägger väl jag in en bild då.
En kanonlätt en , men ändock en klassiker och ett av de bästa spel som nånsin gjorts.start1_1.gif 1.88K 0 Antal nerladdningar
Postad 21 January 2008 - 21:41
Någon annan får gärna lägga in en ny bild
Mvh D
Postad 21 January 2008 - 21:47
Full Throttle. ååhhh va nostalgisk jag blev nu
Vilket spel!
Någon annan får gärna lägga in en ny bild![]()
Mvh D
Rätt såklart! Rätt skön känsla i det spelet!
Postad 22 January 2008 - 10:13
1.gif 6.62K
0 Antal nerladdningar
Postad 22 January 2008 - 11:12
Tveklöst är det Super Mario kopian Giana Sisters, upp med ny bild=).The Great Giana Sisters
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
18 bilder
67 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?