Dom har väl inte sagt någonting om en trea? Varken att det ska komma eller att det isånnafall blir sista Gears-spelet?var tvungen att köpa liret, och har kommit en liten bit in. än så länge är det riktigt kul. inte för att jag trodde nåt annat men ja
.
ser verkligen fram emot nästa del. kommer vi få se det på e3 tro? och det är sista delen va?
Gears of War 2 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
3
|
(20)
|
99:- | |
Gears of War 2 - Limited Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(5)
|
Inga priser |
Gears of War 2 Multiplayer (45 inlägg)
|
17 år sedan |
Postad 21 May 2009 - 23:56
Postad 22 May 2009 - 01:11
Postad 22 May 2009 - 08:30
Postad 22 May 2009 - 08:35
vad jag kan minnas är att det ska vara en trilogi. kanske minns helt åt helsike =/
Har läst på flera ställen på internet att det kommer ut en tredje del av Gears Of War. Många rykten säger att tredje delen kommer ut under 2010...
Postad 22 May 2009 - 09:13
Postad 25 May 2009 - 18:50
sen undrar jag med, finns det ingen sökfunktion liknande den i ettan där man kan lista alla ej ännu påbörjade spel i dom olika kategorierna? eller är jag bara dum i huvet som inte hittat det än?
Postad 26 May 2009 - 08:02
men va man blir kinkig. har försökt spela online ett tag nu men den säger hela tiden att NAT är för strikt, och jag har inte kunnat göra nåt. har hela tiden kommit online med själva boxen, och har idag tankat hem demo på arkanoid (snabbt) samt lirat en match fc2 online. trots detta så säger gow2 att det inte går, och mina försök att hitta medspelare leder absolut ingenstans. är detta nåt känt problem och finns det nån lösning, eller vad ska jag göra? vill juh verkligen prova horde online =(.
sen undrar jag med, finns det ingen sökfunktion liknande den i ettan där man kan lista alla ej ännu påbörjade spel i dom olika kategorierna? eller är jag bara dum i huvet som inte hittat det än?
Vanligt fel om man googlar =) http://portforward.com/ där kan du hitta din router och öppna dom portarna så försvinner problemet (hade samma själv)
Redigerat av stoffe69, 26 May 2009 - 08:03.
Postad 26 May 2009 - 09:50
Postad 26 May 2009 - 09:52
kan dock inte göra det. skitrouter som bara kan ha 10 portar öppna, en ###### massa datorer som vill ha portar öppnade också. finns ingen plats till boxen. men allt annat funkar juh, och det har aldrig varit nåt klagomål förr. alltså måste det vara nåt som microsoft/epic fuckat upp med gow2.
Vad är det för router du kör med.?
Postad 26 May 2009 - 10:15
kan dock inte göra det. skitrouter som bara kan ha 10 portar öppna, en ###### massa datorer som vill ha portar öppnade också. finns ingen plats till boxen. men allt annat funkar juh, och det har aldrig varit nåt klagomål förr. alltså måste det vara nåt som microsoft/epic fuckat upp med gow2.
Det kan jag inte uttala mig om men men tror knappast det.
Fick liknande problem med min skitrouter när jag kopplade in ps3:an.
Redigerat av stoffe69, 26 May 2009 - 10:15.
Postad 26 May 2009 - 10:22
Vad är det för router du kör med.?
dlink 804 tror jag den heter. jag bor hos svärföräldrarna så inte så mycket jag kan göra nåt åt heller tyvärr =/.
Postad 26 May 2009 - 13:12
Alltså (med reservation för felstavning) demilitarized zone. Då kopplar du förbi allt vad brandvägg heter i routern.
Postad 26 May 2009 - 13:15
Postad 06 July 2009 - 21:17
Redigerat av Unregisteredbb649a5e, 06 July 2009 - 21:21.
Postad 09 July 2009 - 19:06
Inget att fundera över längre numera, de har ändrat till försäljning bara på Marketplace.Ja det tycker jag du ska göra!
Själv är jag lite sugen på det där DLC-paketet. Jag har inte köpt något DLC alls till Gears 2, än.
Men jag funderar lite på hur det där funkar. Är det ett fodral med en massa skrapkoder eller är det en DVD tro? Det måste väl nästan vara en massa DLC-koder samlade i ett fodral bara...
Redigerat av Upp_o_ner, 09 July 2009 - 19:07.
Postad 18 August 2009 - 17:42
Postad 18 August 2009 - 22:23
Jag kör nån timme varje kväll nu, igår hann jag inte så mycket, idag körde vi horde och det var riktigt kul. Blir bara roligare hela tiden nu när man ganska fort blir bättre och bättre också och lär sig använda rätt vapen vid rätt tillfälle. Tänkte jag lite snabbt skulle lära mig de banorna man får med för att sedan tjacka de nya banorna som sägs vara riktigt prisvärda.
Postad 19 August 2009 - 06:43
Blä! Hoppas Epic har fixat den buggen i TU4 åtminstone, för det är j*vligt många som råkat ut för detta.
Postad 19 August 2009 - 08:49
Nej shit vad surt, den buggen visste jag inte om. TU3 kom väl inte för så länge sedan så om buggen fanns innan borde den ju varit högt upp på priolistan. Men den kanske dök upp först i TU3?Gears 2 är grymt, men jag tappade helt lusten för några månader sen när min save inkl online rank och allt försvann. Jag och sambon brukar spela singleplayer ibland och vi var på sista kaptiltet påinsane när jag råkade logga in henne under en loadingskärm. En bugg i spelet gör då att båda våras saves skrivs över och ALLT försvinner. Bara börja om med collectibles, börja om från början på insane, börja om från 0 i rank online med mera med mera... tappade orken helt. Jag som hade planerat att köpa All Fronts.
Blä! Hoppas Epic har fixat den buggen i TU4 åtminstone, för det är j*vligt många som råkat ut för detta.
Skumt att allt online försvann också, det ligger väl på nåt konto online menar jag, trodde inte det sparades lokalt.
Postad 19 August 2009 - 09:14
Man kan tro att online-grejerna ligger på nån Epic-server, men det gör det tyvärr inte. Det är väl därför det finns tusentals puckon som har rank 100. Verkar inte vara nån avancerad manöver att hacka ranken direkt.
Epic meddelade att de funderade på om det var möjligt för dom att genom sina databaser räkna ihop kills, matcher osv för att få fram exp och återställa förlorade ranks, men det blev nog inget med det verkar det som. Inte för att online rank är jätteviktig, men det finns ju några achievements i det i alla fall.
Postad 19 August 2009 - 13:36
Ja du var nästan lika grym som mig hö hö
![]()
Jag kör nån timme varje kväll nu, igår hann jag inte så mycket, idag körde vi horde och det var riktigt kul. Blir bara roligare hela tiden nu när man ganska fort blir bättre och bättre också och lär sig använda rätt vapen vid rätt tillfälle. Tänkte jag lite snabbt skulle lära mig de banorna man får med för att sedan tjacka de nya banorna som sägs vara riktigt prisvärda.
Jag är uppe på level 17 nu..
Edit: 18
Redigerat av Majorglenn, 19 August 2009 - 16:44.
Postad 19 August 2009 - 17:24
Du har mej på listan om d nu är du som är Visbit?
Postad 19 August 2009 - 21:21
He he, så det är dig man ska ropa på mär man behöver sin "vinna wingman-matcher"-achievment dåLuzer invitea mej om ni behöver en kvalitetsspelare
haha
Du har mej på listan om d nu är du som är Visbit?
Och yup, det är jag som är Visbit.
Postad 21 August 2009 - 08:50
He he, så det är dig man ska ropa på mär man behöver sin "vinna wingman-matcher"-achievment då
Och yup, det är jag som är Visbit.
Offcourse
Postad 22 August 2009 - 09:59
Postad 22 August 2009 - 10:04
Jag tänkte köra horde ikväll, så många waves jag orkar med. Hojta om ni vill joina
jag har bara 6 kvar (för achievmenten). Problemet är väll bara det att jag inte rikigt vet vilka det är. Har för mig att det är typ 34-39
Går det att se nånstan?
Får se om jag joinar förresten
Postad 22 August 2009 - 10:40
Jag tror det går att se hur långt man kommit på varje achievement under warjournal. Men är inte säker, kanske bara är de där skräpet man samlar i kampanjen man ser exakt vilka och hur många man tagit på varje bana.jag har bara 6 kvar (för achievmenten). Problemet är väll bara det att jag inte rikigt vet vilka det är. Har för mig att det är typ 34-39
Går det att se nånstan?
Får se om jag joinar förresten
Postad 22 August 2009 - 11:03
Starta Horde själv så ser du vilka banor som är upplåsta...
ja just det så kan man ju se.. då vet ni vad ni har att vänta om jag kommer med en invite nån vacker dag
Postad 22 August 2009 - 14:59
Gött, du är addad.om det är horde på g så är jag intresserad!
adda mig: Karnat
Min GT: Visbit
Postad 31 August 2009 - 18:02
Är inne på våg 37 på underhill
Adda mig: Swedendude
Postad 09 September 2009 - 07:46
Postad 25 September 2009 - 11:29
på Gears of War 2.
Mitt Gamertag är Swedendude.
Har våg 46-49 kvar.
Kan hjälpa med andra horde achivement också.
Postad 28 October 2009 - 04:46
Postad 28 October 2009 - 07:23
Postad 12 January 2010 - 13:32
Postad 12 January 2010 - 18:13
jag kommer nog börja spela det igen snart, så iallafall en svenne till
Bra får adda dig då.
Postad 13 March 2010 - 21:04
Postad 13 March 2010 - 21:32
Postad 13 March 2010 - 21:55
Postad 13 March 2010 - 22:03
kollade youtube och läste att man skulle ge fan i att skjuta på han för han dör ändå inte typ utan man skulle bara göra motstånd med sågen när han anföll och man skulle gömma sej när han sköt o sånt... testat peppra sönder huvudet på han och göra motstånd med sågen men inget funkar ... han slicade upp mej helt enkelt
blir nog första spelet jag ger upp (synd för de va ju sååååååå kul men men e de omöjligt så e de (arg gubbe hur man nu gör dom)
Jag hade samma problem som du har men det du ska göra att är trycka in b flera ggr när han kommer mot dig
Skrev visst lite för mkt info utan att tänka på det men nu är det redigerat iaf
Redigerat av Themaster_82, 22 March 2010 - 03:20.
Postad 14 March 2010 - 01:03
Edit: Nu kommer jag inte ihåg vad du skrev riktigt, men ibland kan spoilertaggen vara bra att använda. Då råkar man inte läsa "för mycket" om man inte vill liksom.
Redigerat av Unregistered78af1102, 22 March 2010 - 13:27.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Gears of War 2 Multiplayer
10 bilder
106 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?