Tihihi.
http://www.gtaforums...howtopic=342113
Det där skulle man vilja smaka på.. trots allt
edit:
"Warning: May cause karaoke and domestic violence"
Redigerat av ColinZeal, 06 May 2008 - 20:04.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
4 relaterade trådar
Postad 06 May 2008 - 20:03 Tihihi. http://www.gtaforums...howtopic=342113 Det där skulle man vilja smaka på.. trots allt edit: "Warning: May cause karaoke and domestic violence" Redigerat av ColinZeal, 06 May 2008 - 20:04. Postad 07 May 2008 - 11:33
Jag behöver hjälp. Jag fattar fan inte hur man dyker ner i vattnet, för jag antar att jag ska göra det. Ska hämta nå pengar som ligger under vattnet som jag uppfattar det, pilen är iallafall på vattenytan. Men jag tar mig fan inte ner, jag blir galen!!!
Postad 07 May 2008 - 11:56
Nu läste jag någonstans att det inte går och dyka, det var ju väldigt lustigt.
Postad 07 May 2008 - 12:10
Jag behöver också lite hjälp. Jag har, åt Dimitri, dödat Faustin. Har efter det gjort en massa jobb åt Brucie. Vad ska jag göra nu? står kvar på 16% av spelet, eller ska jag fortsätta jobba åt Brucie tills något kommer upp?
MVH Kenan Postad 07 May 2008 - 12:14
Om det du gör åt Brucie bara är att sno bilar så tror jag att det bara är ett sätt att tjäna pengar i spelet. Ser du inga andra ikoner när du tar upp kartan? T.ex. R för Roman etc? Isåfall åk till deras adresser och kolla läget. Postad 07 May 2008 - 18:03
Patch på gång? Länk
Postad 07 May 2008 - 18:30
Jepp, Verision 1.01 laddades ner när jag körde igån gta IV, mitt gta har inte hängt sig en enda gång men multi har varit lite knasigt nån enstaka gång. Psn id: Swe-666 Postad 08 May 2008 - 07:42 Genom mobilen. Postad 08 May 2008 - 09:07
hur går det med spoiler taggarna??
har iofs klarat längre än vad ni skriver om men kan tänka mig att folk inte har fått spelen ännu, och inte vill veta! Såg min första drop-in igår förresten, ganska rolig faktisk! Postad 08 May 2008 - 10:02 Vad är en drop-in? Är det någon som har testat att ringa 911 på mobilen? Postad 08 May 2008 - 10:06 Håller med. Var försiktiga med vad ni skriver. Postad 08 May 2008 - 14:40
Jag måste vara den enda i världen som tycker att spelet är medelmåttigt. Jag ser inte storheten, iaf inte ännu. Jag har inte spelet så väldigt mycket men spelet har inte fångat mig alls. Det är inte som att man springer hem för att spela det direkt, det känns väldigt likt GTA3 om jag ska vara ärlig, fast större.
Jag kommer säkert att ångra det här inlägget om några dagar när jag hunnit spela lite mera men just nu känns det lite trist. Redigerat av Mumpleaser, 08 May 2008 - 14:41. Postad 08 May 2008 - 18:24
sitter också i den sitsen. lirat drygt 3h och hittills har gta varit lite sådär. tråkiga gator och väldigt enformigt på något sätt.. hoppas det blir bättre efter man lirat ett tag.. bara klarat av 8% änsålänge.
Postad 08 May 2008 - 20:44
Onlineläget är kul när man väl får spela, men jag tycker mest man sitter och väntar.
Postad 08 May 2008 - 23:26
det är när man ser något ritas upp, t ex en bil som bara ploppar in mitt framför näsan på dig. Detta var väldigt vanligt på vice city på en speciell väg!(dock anser inte jag lampor och liknande ljus som drop-ins (även om det egentligen är det)) EDIT : Tror det kan kallas pop-ins också! Redigerat av Unregistered7da62804, 08 May 2008 - 23:27. Postad 09 May 2008 - 16:19
Hur hittar man hem? Inte spelat så mycket så länge så kanske missat något självklart, men det går inte att få in hemmet på gpsen?
Postad 09 May 2008 - 16:24
Det ska finnas en symbol med ett hus på i gps:en Postad 09 May 2008 - 17:41
Tryck på Start-knappen så kommer menyn up. När du markerat "Map" längst upp så att du ser kartan trycker du "X", sedan zoomar du på Hemikonen och väljer den med "X" igen så kommer det en route till GPS:en att ritas in. Postad 09 May 2008 - 17:53
Har klarat ca 32% nu och shit va mycket bättre det blir hela tiden, tycker synd om dom som gett upp efter några timmar
Postad 09 May 2008 - 18:20
är less, har klarat 26.4% och har ett uppdrag i hamnen. Men jag kan inte aktivera det...när jag kommer fram så händer inget. Har bara på lilla kartan en markering:vapenaffär. Där köper jag lite allt möjligt men kan inte aktivera hamnuppdraget. Inget på internet, alla har telfonsvar på. Kan ngn snäll person säga vad man ska göra vid detta läge för att komma vidare i spelet?
Postad 09 May 2008 - 18:20
Det va helsike vad du ligger i!!! Själv har man haft sjuka ungar denna vecka, så inte blivit spel sen i måndags... kanske några minuter då och då Hoppas tanten somnar tidigt idag, så jäklar! Redigerat av Garrett, 09 May 2008 - 18:21. Postad 09 May 2008 - 20:03
Har bara spelat i ca 5 h totalt. Vilka är story missions och vilka är inte det? Postad 09 May 2008 - 20:11
dom flesta som du går till, alttså inte ringer upp för jobb (
Spoiler
)
Postad 09 May 2008 - 20:24
Hände mig när jag skulle träffa "unknown contact". Det gck inte att gå på den gula pilen och inget mer hände. Var tvungen att backa en "save" för att få det att lossna. Redigerat av Unregistered50fe2819, 09 May 2008 - 20:24. Postad 09 May 2008 - 21:15
haha ja jag har vabbat i tre dar för lättare saker så det ha blivit några timmar Postad 09 May 2008 - 22:22
oki tusen tack ska prova det EDIT: Det fungerade...synd att jag alltid sparat samma spel så var tvungen att börja om Redigerat av -Danne-, 12 May 2008 - 10:42. Postad 10 May 2008 - 11:46
sådär då var det inbytt..hon i kassan på Game tittade förvånat på mig och sa jag var den förste
klarade ca 30% men tyckte det var alldelles för lik de tidigare spelen..svagt att man som person drogs med av den överdrivna hypen och därmed fick för höga förväntningar.. ..och om man redan efter bara några dagar saknar COD4..ja då är det ju nått som är fel Postad 10 May 2008 - 11:56 För att COD4 är helt unikt i fps-jungeln? Jag hade iaf skitkul i free mode igår online. Vi tog över en buss och mejade ner folk gata upp, gata ner med hjälp av medhjälpare som hängde ut från bussfönstrena med sina puffror. Sen vart det Cannon Ball Racing (random) på hela kartan.. Grymt spelläge. Love love love CR! Postad 10 May 2008 - 15:52
Sådär, nu har jag börjat spela GTA 4. Har haft det sen realese, 10 % in i spelen så är jag mycket nöjd.
Postad 10 May 2008 - 19:27
Hur startar man multiplayerläge? Jag har bara "load", "new" och "autosave" i game-inställningarna och hittar inget sätt att köra online...
Har kört endast ett par timmar men måste säga att jag hade högre förväntningar. Grafiken är sådär och handlingen verkar väldigt linjär än så länge... Postad 10 May 2008 - 19:33
Om multiplayer: Ingen aning, har inte kört så mycket själv. Om grafiken: Glöm inte att BOCKA UR "720p" i Playstation-inställnignarna. Låt endast "1080i" och "1080p" vara ibockade. Det ser då bättre ut i det läget, i alla fall på min 46'' TV. Om förväntingarna: Ju mer du spelar desto roligare det blir - förhoppningsvis. Detta är inte mina egna ord eftersom jag tyckte det var ett grymt bra spel redan från första gången jag spelade. Men många andra säger att man inte ska ge upp så snabbt. Om handlingen: Har inte spelat så mycket som sagt. Redigerat av King D, 10 May 2008 - 19:34. Postad 10 May 2008 - 19:33
Tycker om att det är som dom tidigare spelen men det kan ju bero på att jag älskade dom
Ang multiplayer så har du det i telefonen Edit: hehe ja där va vi tre st som hungrade efter att få hjälpa till Redigerat av jimel, 10 May 2008 - 19:35. Postad 10 May 2008 - 20:16
kan också tycka att handlingen blir lite linjär ibland, tills jag började diskutera med ett par kompisar hur långt vi hade kommit och vilka uppdrag vi hade gjort, vi hade valt lite olika på de ställen där man fr välja och märkte även att vi hade fått göra olika saker i storyn. blev lite överraskad när vi inte hade samma safehouse pga av olika val!
får väl köra igenom spelet en gång till sen så man vet ad man har missat exakt! Angående multiplayer-läget? hur vet man om det är one-for-all eller all-for-one? ( i cops n' crooks) känns som om det är random, efter som att jag inte kan hitta någon info om detta när man går in i ett spel?! Postad 10 May 2008 - 20:34
Jodå, även när jag kör med optimal upplösning ser det väldigt kantigt ut, men så är ju spelet inte renderat i hd heller...lite antialiasing hade dock inte varit fel. Sedan flyter det inte på perfekt hela tiden heller, ibland får jag max 10 fps korta stunder. Dessutom stör jag mig på att det dyker upp detaljer (typ papperskorgar) ur tomma intet ibland på nära håll, detta trots en installation på flera GB... Postad 11 May 2008 - 19:57
fan, jag måste köpa detta snarast, men det är så mkt annat som måste hinnas med... grilla, dricka öl och njuta av värmen, men imorgon så ska den ju vara borta så då får jag leta spel igen...
Postad 11 May 2008 - 19:59
Jag som trodde att man hade klarat story mode vid 100% men ack så fel man hade. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |