Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Mass Effect 2

1119 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Mass Effect 2 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 3 9.461538 (12) 129:-
Mass Effect 2 (PC) (PC-spel) 2 8.882352 (16) 119:-
Mass Effect 2 - Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 (0) 297:-
Mass Effect 2 - Collector's Edition (PC) (PC-spel) 1 7.5 (1) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 14 February 2010 - 22:10

xxManiacxx
  • xxManiacxx
  • Forumräv

• 519 inlägg
  • 0
blev också klar med spelet nu.

Helt klart ett grymt spel men slutet vart lite kort och abrupt tycker jag

Postad 14 February 2010 - 22:32

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

blev också klar med spelet nu.

Helt klart ett grymt spel men slutet vart lite kort och abrupt tycker jag

Håller med om slutet. Men det var också väntat, man visste ju att en trea ska komma. Precis som en mellanfilm så blir tvåan alltid.....jaha?

Dock blir man ju våt när man tänker slutet på trean....sett till hur mycket de förbättrade tvåan mot ettan så kan ju bara trean med ett riktigt slut bli.....sååååååååååå sjukt.

Postad 15 February 2010 - 07:49

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Tror nog inte att skillnaden mellan tvåan och trean blir lika stor som skillnaden mellan ettan och tvåan.
Enligt intervjuer var de ju tvungna att skriva om det mesta inför tvåan, men nu kan de koncentrera sig på storyn och allt runtomkring när motorn väl är på plats.

Postad 15 February 2010 - 10:30

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Tror nog inte att skillnaden mellan tvåan och trean blir lika stor som skillnaden mellan ettan och tvåan.
Enligt intervjuer var de ju tvungna att skriva om det mesta inför tvåan, men nu kan de koncentrera sig på storyn och allt runtomkring när motorn väl är på plats.

Ne rent tekniskt kanske inte. Tror de är redan rätt långt framme med trean. Men det betyder inte att de inte kan tweaka det sett till vad folk tycker behövs göra bättre.

Safe to say är iaf att det kommer bli grooovy!

Postad 15 February 2010 - 11:27

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1115 inlägg
  • 0
Jag hörde i någon intervju (tror det var med "project director" Casey Hudson, har tyvärr ingen länk för det var ett par månader sedan) att de hade friare tyglar nu inför ME3 iom att de inte behöver skriva en story som sedan ska importeras till nästa spel. Alltså de kan tillåta sig att vara mycket mer spretiga när det gäller hur storyn utvecklas beroende på hur man spelar och hur slutet blir. Sedan vet man ju inte om det blir så, men att de iaf nämner det gör mig lite hoppfull ändå. :(

Postad 16 February 2010 - 13:36

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1115 inlägg
  • 0
Förresten, nån som lyssnat på Kabuto the Pythons Mass Effect 2-baserade mästerverk? Lysande! ;)

Klicka här för epic win!

Postad 16 February 2010 - 15:33

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Hardcore fortsätter att vara en utmaning. Precis klar med Horizon (första collector uppdraget) och dött ett antal gånger. Men det roliga är att man dör pga att man slarvar (lämnar cover för tidigt, lämnar cover för sent, glömmer att ta cover) inte att spelet är orättvist.

Men jäklar vad man börjar reta sig på sina squadmates. Man måste verkligen sätta dem på plats bakom cover INNAN fighten börjar, annars lär de stå mellan två bitar cover och bli skjutna i småbitar.
Är det en riktigt hårig fight så har jag märkt att det bästa är att sätta dem i ett hörn och skita i dem.
Deras power utgår nämligen inte från dem, utan från dig. Så DE behöver inte ha LoS till fienderna, bara du har det. Dock är det ju en avvägning då de inte kan hjälpa till med att lägga cover-fire. Men får man en j-a scion mot sig vill man inte att Mordin ska stå ivägen för dess blast. Man behöver hans Heavy Inferno. :)

Postad 16 February 2010 - 16:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Jag störde mig på en sak angående det. Om du kör en warp med t ex Miranda så är det instant hit. Men när du ska göra det själv så måste den skjutas ut/transporteras mot målet. Så du träffar inte 100%. Ibland (tämligen ofta) skjuter du på ditt eget skydd trots att det egentligen inte är i vägen.

Postad 16 February 2010 - 17:22

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Se det positiva med att vissa av dina krafter är missil-baserade; enklare att träffa när de gömmer sig bakom skydd. Ofta som medspelarna sätter det i skyddet bara.

Riktigt skönt när man drar iväg en sned throw och man knuffar ut fienden från skyddet. :)

Edit: Dock är det en del buggar med när man själv tar skydd. Rätt så ofta man inte kommer åt att skjuta även om man har fri siktlinje. Och ibland så hänger sig Shepard i ett viss riktning och vägrar vända sig även om man ställer sig upp...

Redigerat av Unregistered6810b893, 16 February 2010 - 17:23.

Postad 16 February 2010 - 17:47

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Edit: Dock är det en del buggar med när man själv tar skydd. Rätt så ofta man inte kommer åt att skjuta även om man har fri siktlinje. Och ibland så hänger sig Shepard i ett viss riktning och vägrar vända sig även om man ställer sig upp...

Det har fått mig att ragea loss en hel del. Kör ju som adept och då är det jävligt drygt när sånt händer. :) Ska bara lira det klart på normal på boxen sen blir det insanity direkt med samma karaktär. Fast det är segt att jag bara har en paragonsparning från ettan. Tur att man inte behöver köra så noga den andra genomspelningen. Renegade är KUL! :blush:

Postad 16 February 2010 - 18:16

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Hade bara en renegade från ettan kvar.

Så jag började om från scratch med min nya figur för att köra Paragon. Kan säga att Hardcore är svårt när man är under level 10... Vågar inte tänka på hur det skulle vara med Insane och inte ha en figur som redan spelat genom det en gång...

Postad 16 February 2010 - 18:23

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Så jag började om från scratch med min nya figur för att köra Paragon. Kan säga att Hardcore är svårt när man är under level 10... Vågar inte tänka på hur det skulle vara med Insane och inte ha en figur som redan spelat genom det en gång...

Men då är det ju som ettan att man i princip måste ha höglevlade abilities för att kunna överleva!

Postad 16 February 2010 - 21:25

Upp_o_ner
  • Upp_o_ner
  • Lärjunge

• 264 inlägg
  • 0

Startar man med en masseffect2-gubbe på ca level 20 så förutsätter spelet att man har alla uppgraderingar. Sen så beror hardcore och insanity på vilken klass man är (och teammates), min engineer hade det mycket lättare än adept eftersom drone drar på sig eld väldigt lätt.

Postad 16 February 2010 - 21:43

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1115 inlägg
  • 0
Jag har kört igenom med en adept på hardcore (importerad ME-gubbe som började på level 4) och tyckte det funkade relativt bra. Det var väl ett par tre ställen som var rätt svåra, men annars gick det förhållandevis smärtfritt. Har hört, som nämnts ovan, att det inte ska vara så mycket lättare med höglevel, men jag har ju inte testat så jag kan inte jämföra själv.

Postad 17 February 2010 - 08:58

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Jo, den skalar väl med leveln som första Mass Effect gjorde. Skillnaden dock mellan en lvl 5 och en lvl 15 är att den senare har en bunke powers som gör saker och ting enklare...

Kör med en sentinel, och jag får spamma 'Y' knappen för att sätta upp Tech Armor (instant 100% sköldar) ofta. :rolleyes:

Förresten, nån som minns hur slutet på Grunts Loyalty uppdrag såg ut? Undrar mest
Spoiler
Vill ju inte traska igenom hela det uppdraget och sen dumma mig på slutet. :lol:

Postad 17 February 2010 - 12:07

Dariush
  • Dariush
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Är ganska säker på att
Spoiler

Postad 17 February 2010 - 13:27

xxManiacxx
  • xxManiacxx
  • Forumräv

• 519 inlägg
  • 0

Är ganska säker på att

Spoiler

Spoiler

Postad 17 February 2010 - 14:05

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Ok. Får väl släpa med mig
Spoiler

Postad 17 February 2010 - 15:18

Dariush
  • Dariush
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Får man byta klass och utseende i new game+ som man får göra på vanligt new game? Så att min lvl 30 adept blir till en lvl 30 vanguard?

Postad 17 February 2010 - 16:20

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Du behåller din klass. Utseende kan du ändra.

Postad 18 February 2010 - 07:37

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Asså, jag körde Brutes Lojalitets uppdrag samt andra Collector uppdraget. Hade svårt för dem när jag körde Normal med Soldier, nu med Hardcore och en Sentinel.
Spoiler

Postad 18 February 2010 - 09:41

TukTuk
  • TukTuk
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0
Trots Scan Effect så funderar jag redan på runda 2( har inte klarat första ännu ). Brukar ju köra en efter egen känsla och sedan en riktig bad-ass.

Men hur blir det då i ME3 egentligen? Då förs väl valen från andra genomspelningen vidare ifall man kör samma char runda 2? :)

Postad 18 February 2010 - 10:29

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0

Trots Scan Effect så funderar jag redan på runda 2( har inte klarat första ännu ). Brukar ju köra en efter egen känsla och sedan en riktig bad-ass.

Men hur blir det då i ME3 egentligen? Då förs väl valen från andra genomspelningen vidare ifall man kör samma char runda 2? :)

Så fungerade det den här gången men det kan ju ändras inför 3:an. Mest troligt att dem använder samma system.

Redigerat av Zerox_no1, 18 February 2010 - 10:30.

Postad 18 February 2010 - 11:03

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Klarade du spelet 3 gånger med samma char, kommer det finnas tre olika karaktärer att importera (med olika levels givetvis). Vid varje 'avslut' så sparas all info undan i en seperat sparfil för senare import i nästa serie.

Postad 18 February 2010 - 12:39

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

• 1097 inlägg
  • 0
Jag har börjat på en andra Hardcorerunda nu också. Man märker den högre svårighetsgraden direkt! Men när jag efter två uppdrag märkte att mina gamla vapen ligger kvar på Normandy blev det helt plötsligt betydligt enkare åtminstone. Men nu får man börja vara taktisk och använda sitt squads krafter oftare och mer taktiskt. Slog av det automatiska användandet så jag kan hålla dem till bra tillfällen.
Spoiler

Jag har också funderat på hur det kommer att fungera med save games. Blir det första eller andra rundan som blir importerad? Fast det kanske finns saves från båda... Nu ska jag formatera datorn snart och det innebär ju att saves måste flyttas. Hoppas bara att det inte blir några fel...

Postad 18 February 2010 - 15:46

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

• 957 inlägg
  • 0

Klarade du spelet 3 gånger med samma char, kommer det finnas tre olika karaktärer att importera (med olika levels givetvis). Vid varje 'avslut' så sparas all info undan i en seperat sparfil för senare import i nästa serie.

Härligt, undrade oxå över detta (har börjat min andra spelrunda nu, som grymt badass, men vill ju gärna föra över min paragon karaktär från första rundan till ME3), så jag tackar ödmjukast för infon! :)

Edit: föresten, testar att lira andra rundan på "Insane" (klarade första på Hardcore) och **** vad svårt det är! Jeeeesus christ... Har level 30 nu men dör ändå efter att 2-3 skott träffat mig... :)

Redigerat av ajzman, 18 February 2010 - 15:49.

Postad 20 February 2010 - 19:23

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Vad spelar du för klass? Smart färdig med hardcore. Blir nog en paus innan insane dock. Har blivit många sena nätter. Dags att byta spel en stund.

Postad 21 February 2010 - 03:27

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Ok, då var Hardcore avklarat. Lätt mot slutet, precis som ettan. :)

Lyckades till och med få
Spoiler
i säng. Lite enkare att få igenom en relation om man är manlig Paragon än om man är kvinnlig Renegade. Jane håller iofs sig till trean då hon hoppas återförena sig med Liara. :lol:

Kan dock inte komma på hur man får upp
Spoiler
till mitt rum. Vi har ju flörtat sen jag kom på Normandy. Efter att jag hånglat i soffan med
Spoiler
gjorde jag slut. Tänkte att det kanske skulle få
Spoiler
på gladare humör. Det gjorde det inte.
Startade om en save innan jag åker på sista uppdraget och gjorde slut med
Spoiler
. Tänkte att
Spoiler
kanske inte gillade om jag hade sex med nån annan innan uppdraget, hur hon nu skulle veta det med tanke på att
Spoiler

Spoiler
blev inte gladare av det, även efter
Spoiler
. Sexuellt frustrerad gick jag ner till Asarin,
Spoiler

Men nu lägger jag undan det här spelet till det kommer 'vettig' DLC som inte bara är nya vapen. Vill ha nya uppdrag för min Insane runda. :rolleyes:

Postad 21 February 2010 - 11:44

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1115 inlägg
  • 0

Men nu lägger jag undan det här spelet till det kommer 'vettig' DLC som inte bara är nya vapen. Vill ha nya uppdrag för min Insane runda. :)

Ja, så känner jag också. Har spelat en runda normal som jag ändrade till veteran efter halva och efter det en runda hardcore. Vill också invänta nästa dlc innan jag kör igång insanity. Dessutom är det rent generellt rätt segt att spela igenom ett spel tre gånger på rad, även om spelet är så bra som Mass Effect 2.

Hoppas på nyheter om Hammerhead relativt snart. Tycker väl ändå att den borde komma ganska snart med tanke på att den redan är annonserad så att säga. Nu har de ju inte sagt mer om den än så, men med tanke på att det är Mako-ersättaren så får vi väl anta att det tillkommer lite planetutforskningsuppdrag.

Postad 21 February 2010 - 19:56

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0
Finns ju någa galaxkartor att köpa så några uppdrag för hammerhead borde de kunna trycka in.

Postad 21 February 2010 - 20:25

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Ok, då var Hardcore avklarat. Lätt mot slutet, precis som ettan. :(

Lyckades till och med få

Spoiler
i säng. Lite enkare att få igenom en relation om man är manlig Paragon än om man är kvinnlig Renegade. Jane håller iofs sig till trean då hon hoppas återförena sig med Liara. ;)

Kan dock inte komma på hur man får upp
Spoiler
till mitt rum. Vi har ju flörtat sen jag kom på Normandy. Efter att jag hånglat i soffan med
Spoiler
gjorde jag slut. Tänkte att det kanske skulle få
Spoiler
på gladare humör. Det gjorde det inte.
Startade om en save innan jag åker på sista uppdraget och gjorde slut med
Spoiler
. Tänkte att
Spoiler
kanske inte gillade om jag hade sex med nån annan innan uppdraget, hur hon nu skulle veta det med tanke på att
Spoiler

Spoiler
blev inte gladare av det, även efter
Spoiler
. Sexuellt frustrerad gick jag ner till Asarin,
Spoiler

Men nu lägger jag undan det här spelet till det kommer 'vettig' DLC som inte bara är nya vapen. Vill ha nya uppdrag för min Insane runda. ;)

Spoiler

Postad 21 February 2010 - 20:31

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Spoiler

Jo, det var det jag försökte. Gjorde slut med
Spoiler
och snackade med henne, gjorde ett sidouppdrag och snackade med henne igen men inte nån gång får man ett erbjudande.

Spoiler

Japp, hon är sjysst som squad mate. Inte som mate mate dock. :(
Spoiler

Postad 21 February 2010 - 21:00

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Spoiler
och snackade med henne, gjorde ett sidouppdrag och snackade med henne igen men inte nån gång får man ett erbjudande.

Japp, hon är sjysst som squad mate. Inte som mate mate dock. :(
Spoiler

Spoiler

Postad 21 February 2010 - 21:10

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Det är nog ingen större skillnad mellan henne och
Spoiler

Postad 22 February 2010 - 08:30

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Så här ser min Shepard ut :(

Jag spelar med original Shepard. Är jag tråkig nu? ;)

Postad 22 February 2010 - 08:34

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Kunde inte hålla mig... Påbörjade min Insanity runda. Fy fan vad de äter kulor och ändå kan ge straff. Två skott sen är sköldarna slut. Sådär roligt när man blir rushad av två krogans. :(

Och detta är med en Level 30 gubbe, så det blir ju inte bättre. Hoppas det kommer DLC som höjer level cappen. ;)

Postad 22 February 2010 - 09:46

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Kunde inte hålla mig... Påbörjade min Insanity runda. Fy fan vad de äter kulor och ändå kan ge straff. Två skott sen är sköldarna slut. Sådär roligt när man blir rushad av två krogans. :(

Och detta är med en Level 30 gubbe, så det blir ju inte bättre. Hoppas det kommer DLC som höjer level cappen. ;)

Ajaj! Jag som tänkte börja med det när jag blivit färdig med min normal-runda på boxen. Segar rätt hårt med det då jag vill ta absolut maximalt antal achievements. :)

Det var sagt att det skulle komma en sån DLC. Har ingen aning om var jag hörde det dock. Kanske denna tråden? ;)

Postad 22 February 2010 - 13:54

Unregisteredbeef9c6b
  • Unregisteredbeef9c6b
  • Användare

• 132 inlägg
  • 0
Tog min lvl29 Soldat och gick direkt på Insanity efter min normal genomspelning vilket kanske inte var så smart i början då Fienderna är uppbiffade till lvl30 när man inte har alla sina vapen och krafter. Men Horizon och Collectorskeppet var ganska svårt men det gick sålänge man utnyttjade AI-brister.

Håller på med alla lojalitetsuppdrag just nu, men sparar Tali's till efter IFF-uppdraget för att kunna ta med Legion till Migrant fleet. Och innan jag glömmer, ASSUMING DIRECT CONTROL OF THIS THREAD!
Bifogad fil  ME2_general.png   86.46K   0 Antal nerladdningar

Redigerat av Unregisteredbeef9c6b, 22 February 2010 - 13:56.

Postad 22 February 2010 - 14:59

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Tog min lvl29 Soldat och gick direkt på Insanity efter min normal genomspelning vilket kanske inte var så smart i början då Fienderna är uppbiffade till lvl30 när man inte har alla sina vapen och krafter.

Vad pratar du om? Man har ju alla vapen man fick från förra rundan och samma level?

Postad 22 February 2010 - 15:29

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Han kanske menar uppgraderingarna till vapnen/krafterna. Cooldown för Tech Armorn är LÅÅÅNGSAM numera...

Postad 22 February 2010 - 15:38

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

• 957 inlägg
  • 0

Vad spelar du för klass? Smart färdig med hardcore. Blir nog en paus innan insane dock. Har blivit många sena nätter. Dags att byta spel en stund.

Kör Soldier, men hade ju varit trevligt att byta klass till nya rundan på Insane, lite synd att det inte gick faktiskt...

Redigerat av ajzman, 22 February 2010 - 15:51.

Postad 22 February 2010 - 15:50

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

• 957 inlägg
  • 0

Spoiler

Japp, hon är sjysst som squad mate. Inte som mate mate dock. :)
Spoiler

Det du ska göra efter sista uppdraget är att
Spoiler

Redigerat av ajzman, 22 February 2010 - 15:52.

Postad 22 February 2010 - 15:56

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Det får bli min belöning, förutom 51/51 achivements, när jag klarat Insanity. :P

Postad 22 February 2010 - 19:42

Unregisteredbeef9c6b
  • Unregisteredbeef9c6b
  • Användare

• 132 inlägg
  • 0

Vad pratar du om? Man har ju alla vapen man fick från förra rundan och samma level?

Precis i början så har man bara en heavy pistol och som sagt, ens squad mates har inte sina lojalitetskrafter och dina vapen har förlorat alla sina upgrades, och dem går bara att få tag på utspridda affärer och genom att scanna på uppdrag. Geth Assult Rifle som man får på hardcore/insanity är riktigt bra med alla upgrades, man kan bära mer ammo när man har den också.

Men jag blir lite arg på Bioware, på collectorskeppet så kunde man välja ett av 3 vapen i en vapenhög efter det stora avslöjandet, men X-98 Widow och LMG kan man bara välja en av, även om följande efterspelningar, och det är bara soldaten som kan använda båda tror jag, så man måste importera sin ME1 karaktär eller börja om från början som soldat om man vill prova på den man inte valde första gången. dålig stil Bioware

Postad 22 February 2010 - 21:59

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Aj fan, som sentinel blev jag glad över att få tillgång till shotguns. Hade hoppats få snipern den här omgången. Men jag kan alltså inte välja en till weapon-training?

Postad 23 February 2010 - 15:15

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1115 inlägg
  • 0
Så... jag har ändrat mitt meddelande för mottagen e-post på min dator till ett uttalande från en viss Yeoman. Samma meddelande spelas också upp när jag får ett sms i min telefon. Hur nördig är jag på en skala?

Postad 23 February 2010 - 15:17

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Har du den ljudfilen tillgänglig någonstans? Vill också ha! ;)

Postad 23 February 2010 - 15:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Så... jag har ändrat mitt meddelande för mottagen e-post på min dator till ett uttalande från en viss Yeoman. Samma meddelande spelas också upp när jag får ett sms i min telefon. Hur nördig är jag på en skala?

Du spräcker skalan ;)

Postad 23 February 2010 - 15:43

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Du spräcker skalan :D

Säger mannen med nån rymdrobot som avatar. ;)

Postad 23 February 2010 - 17:43

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1115 inlägg
  • 0

Har du den ljudfilen tillgänglig någonstans? Vill också ha! ;)

Hittade en hel tråd med diverse ljudfiler på Biowares forum för några dagar sedan så jag kan tyvärr inte ta åt mig äran för detta genidrag. Men det är kul att bli kallad "commander" av sin dator. :D

Redigerat av jayreso, 23 February 2010 - 17:44.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.