* Officiell tråd - Apps och spel till iPhone *
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
Postad 15 augusti 2010 - 15:10
tackar my movies va perfekt precic va jag var ute efter...
Någon som vet nån liknande app där man kan lägga in sina filmer med streckkod + kameran ?
Postad 16 augusti 2010 - 19:10
Postad 16 augusti 2010 - 19:58
Uppdateringar är alltid gratisOm jag köper en app, kan vara en billig eller en dyr, måste jag senare betala för uppdateringar på appsen? Eller har man gratis uppdateringar efter man köpt den?
Postad 18 augusti 2010 - 09:17
Jag tror att Facebooks problem ofta beror på deras egen växvärk! Har emellanåt problem på mobilen men inget mer speciellt än att det går väldigt trögt eller att vissa inlägg inte dyker upp.
Precis så är det. Får inte notifikationer på alla inlägg. Ibland kommer det, och ibland inte. Jag använder sällan eller aldrig webgränssnittet så det är lätt att det "försvinner" grejer för mig. Men då är jag inte ensam...
Postad 19 augusti 2010 - 10:16
Postad 22 augusti 2010 - 22:10

Har iphone 4, tack på förhand.
Postad 22 augusti 2010 - 23:13
Postad 23 augusti 2010 - 06:31
Vet inte namnet på någon app, men det finns redan inbyggt i iOS under Inställningar/Allmänt/Användning. Nollställ den varje månad så får du bra koll.
Här har Apple något att förbättra, t ex att utöka antalet decimaler i denna notering. Dessutom tycker man att det borde vara en jätteenkel sak att hålla koll på mängden datatrafik som nyttjas av varje app, att lagra det på precis samma sätt som vi nu ser under "Användning".
Postad 23 augusti 2010 - 07:18
Säger bara en sak: Telenor!Här har Apple något att förbättra, t ex att utöka antalet decimaler i denna notering. Dessutom tycker man att det borde vara en jätteenkel sak att hålla koll på mängden datatrafik som nyttjas av varje app, att lagra det på precis samma sätt som vi nu ser under "Användning".

Postad 23 augusti 2010 - 07:58
Postad 23 augusti 2010 - 10:12
Skicka ett sms med texten datamängd till 4466Min dotter har telia kontantkort med ett års fri surf för 600:-, vet att hon skickar något *??# och får reda på hur mycket data hon har kvar den månaden!
//Micke
Postad 23 augusti 2010 - 12:03
Postad 24 augusti 2010 - 12:15
Apples photos app är ju rätt värdelös till det..
Postad 24 augusti 2010 - 20:32
Angry Birds!
Köpte detta eminenta spel för 7 kronor och kan inte sluta spela.
Får troligtvis säga upp mig från jobbet och försöka lira professionellt istället. Vet dock inte hur mycket pengar det är i fågelkastning...
Postad 25 augusti 2010 - 07:10
Jag brukar använda det för att dema spel på iPhone för oinvigda!Det har säkert sagts förut, men:
Angry Birds!
Köpte detta eminenta spel för 7 kronor och kan inte sluta spela.
Får troligtvis säga upp mig från jobbet och försöka lira professionellt istället. Vet dock inte hur mycket pengar det är i fågelkastning...

Postad 25 augusti 2010 - 20:56
någon som har tips på nån app för att sortera bilder direkt på iphonen? kunna skapa olika mappar och flytta runt bilderna i dom direkt i telefonen?
Apples photos app är ju rätt värdelös till det..
Jag gillar appen "myphoto" den gör ungefär som du säger. Man kan skapa album och även låsa individuella album om man så vill. Fast flytta runt bilderna mellan mapparna vet jag inte om det går. Antingen tar man bilderna med appen eller så tar man med vanliga kameran och hämtar hem till det albumet man vill. Aja hur som helst, jag gillar den:)
Lätt att sortera bilderna.
Postad 26 augusti 2010 - 21:42
Jag gillar appen "myphoto" den gör ungefär som du säger. Man kan skapa album och även låsa individuella album om man så vill. Fast flytta runt bilderna mellan mapparna vet jag inte om det går. Antingen tar man bilderna med appen eller så tar man med vanliga kameran och hämtar hem till det albumet man vill. Aja hur som helst, jag gillar den:)
Lätt att sortera bilderna.
Postad 26 augusti 2010 - 21:43
Säger bara en sak: Telenor!
QFT!
Så skönt med fri data. Jag har till och med tvillingkort med mobilt bredband, fria sms, mms och tal.
Och för att hålla sig till topic kan jag säga att Telenor lönar sig om man använder många apps för strömmande ljud och bild, vet många som inte har Telenor och de kommer upp i taket ganska snabbt med Iphone.
Redigerat av davyp3, 26 augusti 2010 - 21:44.
Postad 27 augusti 2010 - 22:17
Postad 28 augusti 2010 - 12:26

Postad 28 augusti 2010 - 14:15
Postad 28 augusti 2010 - 14:32
någon som har problem med senaste version av yr? den kraschar vid startup. JB iphone 4.
Yes samma här
Postad 28 augusti 2010 - 15:47
någon som har problem med senaste version av yr? den kraschar vid startup. JB iphone 4.
Konstigt att det funkar på äldre programvara, brukar vara tvärtom.
Jag kör med JB på 3.1.3 och yr funkar för mig.
Postad 28 augusti 2010 - 17:02
Postad 28 augusti 2010 - 18:34
Postad 28 augusti 2010 - 18:37
Finns det nån bra app som gör att man kan spåra sin familj med deras nummer via satellit? Pappa vill kunna spåra syrran.
Det jag har är MySecurity. Dock måste din syrra aktivera "Panic alarm", då får din farsa mejl om att hon "kan vara i fara" och så skickas även en GPS-bild med adress etc. var hon befinner sig exakt.
Postad 28 augusti 2010 - 18:42
Finns det nån bra app som gör att man kan spåra sin familj med deras nummer via satellit? Pappa vill kunna spåra syrran.
Bar Heist är en halvbra app som är gjord för att hitta sin telefon om man tappar bort den eller får den stulen. Då kan man spåra den via en webbsida. Krävs dock att applikationen körs i bakgrunden. Kostar 22:- tror jag.
Annars så skall man även kunna göra detta om man har ett mobile me konto bundet till telefonen.
Postad 28 augusti 2010 - 19:30
Okej men min syrra har en x10 mini pro funkar det ändå eller? pappa har Iphone 3gsDet jag har är MySecurity. Dock måste din syrra aktivera "Panic alarm", då får din farsa mejl om att hon "kan vara i fara" och så skickas även en GPS-bild med adress etc. var hon befinner sig exakt.
Postad 28 augusti 2010 - 20:47
Postad 28 augusti 2010 - 20:47
Okej men min syrra har en x10 mini pro funkar det ändå eller? pappa har Iphone 3gs
Då bör du fråga i Android-app-tråden...
Tycker synd om din syrra..

Postad 28 augusti 2010 - 21:23
Får min Iphone 4 till veckan, vilket är det första programmet man bara måste ha ?
Läser du feeds? I så fall, ladda hem "Byline". Kanonbra RSS-läsare som jag varmt kan rekommendera

Postad 29 augusti 2010 - 14:11
Får min Iphone 4 till veckan, vilket är det första programmet man bara måste ha ?
iTunes ! =) Dessvärre
Postad 30 augusti 2010 - 06:09
Det har nedsatt pris nu, endast sju kronor för ett fantastiskt bra spel med sjukt bra grafisk upplevelse

Postad 30 augusti 2010 - 17:03
Ett tips till alla, speciellt alla ni med iPhone 4 - Knip Pinball HD nu!
Det har nedsatt pris nu, endast sju kronor för ett fantastiskt bra spel med sjukt bra grafisk upplevelse
Japp, det var fint

Postad 30 augusti 2010 - 20:28
Ett tips till alla, speciellt alla ni med iPhone 4 - Knip Pinball HD nu!
Köpte också!
Tack för tipset!
Postad 30 augusti 2010 - 20:34
Postad 30 augusti 2010 - 20:37
nån som vet någon app där man ser trådlösa nätverk, typ som wifitrak?
behövs ingen app ju, gå bara in i inställningar å välj wifi så ploppar alla trådlösa nätverk upp, dem med hänglås kräver lösenord...
Postad 30 augusti 2010 - 20:47
Har iPhone 4 med senaste iOS 4.0.2
Postad 30 augusti 2010 - 21:49
Sökte efter en sådan men tydligen så är de bannade av Apple!nån som vet någon app där man ser trådlösa nätverk, typ som wifitrak?
Postad 31 augusti 2010 - 11:16
Har nämligen 1GB som ingår i mitt abbonemang, hemma lär jag dock köra via Wifi. Vore bra om man kunde se hur mycket man laddat ner på respektive anslutning, alltså Wifi och 3G, finns det ?
Postad 31 augusti 2010 - 12:15
Downloadmeter löser dina behov :-)Jag får troligen min Iphone 4 idag, jag bara undrar om det finns något program som gör att man kan se hur många MB man har laddat ner ?
Har nämligen 1GB som ingår i mitt abbonemang, hemma lär jag dock köra via Wifi. Vore bra om man kunde se hur mycket man laddat ner på respektive anslutning, alltså Wifi och 3G, finns det ?
//Micke
Postad 31 augusti 2010 - 12:34
Downloadmeter löser dina behov :-)
//Micke
Tack, blir ett givet program

Postad 31 augusti 2010 - 16:45
Såg att du hade fått svar, men i inställningar -> allmänt -> användning så kan du se hur mycket skickat och mottaget du har över 3G/EDGE.Jag får troligen min Iphone 4 idag, jag bara undrar om det finns något program som gör att man kan se hur många MB man har laddat ner ?
Postad 02 september 2010 - 02:41
Läser du feeds? I så fall, ladda hem "Byline". Kanonbra RSS-läsare som jag varmt kan rekommendera
Älskade också ByLine, i över ett år, ända tills Reeder släpptes

Postad 03 september 2010 - 06:13
Jag saknar ord, att detta är möjligt på en telefon...jeez. Testa det, skaffa en egen uppfattning och återkom med denna här

Postad 03 september 2010 - 06:29
Laddade ner det från app store direkt efter presskonferensen och saknar ord för hur snyggt det är!Ni med iPhone 4, nu får ABSOLUT INTE glömma att testa "Epic Citadel"!
Jag saknar ord, att detta är möjligt på en telefon...jeez. Testa det, skaffa en egen uppfattning och återkom med denna här
Postad 03 september 2010 - 19:04
Älskade också ByLine, i över ett år, ända tills Reeder släpptes
Testade precis Reeder, ojoj vilken bra app alltså

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar