* Officiell Tråd - Sony Ericsson X10 Mini/Pro *
2353 svar till detta ämne
Postad 04 June 2010 - 12:48
Michell
-
Michell
-
Användare
-
-
100 inlägg
Det var precis det jag oroade mig för. Samma problem hade jag (som har iMac och Macbook hemma) när jag hade W995. Men den gick faktiskt att uppdatera via det trådlösa nätverket. Hoppas verkligen det går nu också. Annars är det fasen helt skandalöst.
Nej den ville inte uppdatera genom wifi, koppla till pc sa den. Har inte märkt nån skillnad än, förutom att alla inställningar och appar försvann. Hittade inte vart man gör backup.
Redigerat av Michell, 04 June 2010 - 12:49.
Postad 04 June 2010 - 12:55
trancestar
-
trancestar
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
"Du har redan den senaste programvaran" säger mitt pc companion, är det nån speciell batch som behöver uppdateras bara
Postad 04 June 2010 - 12:57
Michell
-
Michell
-
Användare
-
-
100 inlägg
"Du har redan den senaste programvaran" säger mitt pc companion, är det nån speciell batch som behöver uppdateras bara 
Kör update service.
Postad 04 June 2010 - 13:24
Unregistered30026
-
Unregistered30026
-
Veteran
-
-
1821 inlägg
Är det någon mer än mig som upplever att telefonen knakar o har sig efter ett par dagars användning? särskilt då toppen där power knappen sitter.
Postad 04 June 2010 - 13:26
Sisko
-
Sisko
-
Lärjunge
-
-
297 inlägg
Det går inte att köpa nya skal någonstans än eller?
Så här svarade SE support på frågan: Hos vår huvudverkstad, Anovo, kan Ni beställa ytterligare skal till Sony Ericsson Xperia X10 Mini. Ni kan beställa dem från deras webshop, dit Ni finner en länk nedan.
http://extra.anovo.s.../Firstpage.aspx
Undrar vad det är för skillnad på de benämnda "Co-brand" och "Batterilucka". Inga var i lager heller för den delen.
Postad 04 June 2010 - 13:50
Unregistered71ff3b8c
-
Unregistered71ff3b8c
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Fortsättning på min historia om att det bara går att uppgradera telefonen via Windows: Ringde till Sony Ericssons support, som bekräftade att Windows krävdes. Men att en Mac-version förmodligen var på väg. Inget officiellt bekräftat ännu. Så jag sprang iväg till Elgiganten, där jag ju handlade min X10 mini, för att uppdatera telefonen. Jag har alla kontakter, kalendrar m.m. via Gmail så backup trodde jag var fixat. Först ville Elgiganten koppla på en extra service som kostar 249kr/år för att uppdatera telefonen. Men det ville jag inte ha. Då erbjöd istället säljaren att fixa det för 50 kr. Men jag sa att jag hellre går till en pc-kompis och ger honom 50 spänn istället, och handlar aldrig mer på Elgiganten. Då ändrade han sig och gick med på att uppdatera gratis. Allt som allt tog det ca. en timma. Jag hann med en runda ute i solen och tog en lunch medan jag väntade (y) Som extra tack för allt Windows-tjafs så raderades hela telefonen. Alla apps, widgets, inställningar m.m. Sjukt irriterande. Hoppas att uppdateringen var värt det. Än så länge har jag inte märkt någon skillnad. Hoppas den slutar stänga av sig random.
Postad 04 June 2010 - 13:51
trancestar
-
trancestar
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Kör update service.
Ahh tackar!
Postad 04 June 2010 - 14:11
Unregistered30026
-
Unregistered30026
-
Veteran
-
-
1821 inlägg
Om man nu väljer att enbart köra MAC så får man väll räkna med att långt ifrån allt är kompatibelt? Självklart satsar ett företag på det operativ som är vanligast (vilket utan tvekan är Windows), att det blir släpningar med mjukvara till mindre vanliga operativ får man ju ta. De e kanske också en god idé att kolla upp innan inköp.
Vad jag förstår så säger folk som jobbar med MAC att det egentligen aldrig är något problem då man kan göra en virtuell maskin, men de kanske inte stämmer?
Iallafall, det jag vill komma fram till är att MAC är inte så vanligt och det märks överrallt på nätet, det är ofta frågor i stil med "Är detta kompatibelt med MAC" o.s.v medan de som har Windows tar föregivet. Så kommer det nog vara ett tag till.
Liiite OT.
Postad 04 June 2010 - 14:37
Fairfax
-
Fairfax
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Om man nu väljer att enbart köra MAC så får man väll räkna med att långt ifrån allt är kompatibelt? Självklart satsar ett företag på det operativ som är vanligast (vilket utan tvekan är Windows), att det blir släpningar med mjukvara till mindre vanliga operativ får man ju ta. De e kanske också en god idé att kolla upp innan inköp.
Vad jag förstår så säger folk som jobbar med MAC att det egentligen aldrig är något problem då man kan göra en virtuell maskin, men de kanske inte stämmer?
Iallafall, det jag vill komma fram till är att MAC är inte så vanligt och det märks överrallt på nätet, det är ofta frågor i stil med "Är detta kompatibelt med MAC" o.s.v medan de som har Windows tar föregivet. Så kommer det nog vara ett tag till.
Liiite OT.
Detta ska inte bli ngt operativsystemskrig, men jag håller inte med dig. Det känns inte särskilt 2010 att om man väljer datorer från världens högst värderade teknikföretag så ska det inte vara möjligt att uppdatera programvaran. Alldeles särskilt som det varit möjligt tidigare; då via Wi-Fi.
Redigerat av Fairfax, 04 June 2010 - 14:38.
Postad 04 June 2010 - 14:47
Unregistered30026
-
Unregistered30026
-
Veteran
-
-
1821 inlägg
Detta ska inte bli ngt operativsystemskrig, men jag håller inte med dig.
Det känns inte särskilt 2010 att om man väljer datorer från världens högst värderade teknikföretag så ska det inte vara möjligt att uppdatera programvaran. Alldeles särskilt som det varit möjligt tidigare; då via Wi-Fi.
Det finne helt klart ett par saker med denna telefon som inte är särskilt 2010 om man nu får säga så? Ex Blue tooth filöverföring fungerar ju inte! Att ett företag är högst värderat som teknikföretag säger inget om operativsystem till datorer egentligen. Teknik är väll just teknik d.v.s IPhone, IPhad och IMac, inte behöver det ha med OSX, Windows, Linux eller något annat för den delen att göra. Jag kan hålla med, de e dåligt men samtidigt måste man själv hålla koll på vad som är komplatibelt, och då extra noga om man redan kör något som inte är så kallad "standard". Vi får hoppas att de snart släpper en version för OSX och att de fixar till bluetoothen.
Postad 04 June 2010 - 14:50
Unregisteredb8e57d04
-
Unregisteredb8e57d04
-
Forumräv
-
-
931 inlägg
gjorde uppdateringen nu, alla program och kontakter försvann helt, hur tänkte man där!?
Edit: ok, allt som fanns kvar på minneskortet verkar vara kvar men då antar jag att man behöver synca mot SE eller google varenda gång man uppdaterar luren?
Redigerat av Unregisteredb8e57d04, 04 June 2010 - 15:37.
Postad 04 June 2010 - 15:40
twintin
-
twintin
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
Det känns inte särskilt 2010 att om man väljer datorer från världens högst värderade teknikföretag så ska det inte vara möjligt att uppdatera programvaran. Alldeles särskilt som det varit möjligt tidigare; då via Wi-Fi.
Apple må vara värderade högt, men antalet MAC:ar är väl fortfarande typ 5% ute i värden och antalet av dessa som enbart har MAC är nog ännu mindre, så det finns inget stor anledning varför SE skulle satsa på MAC (fast det vore ju trevligt om de gjorde det ändå).
Postad 04 June 2010 - 16:00
Unregistered71ff3b8c
-
Unregistered71ff3b8c
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Liiite OT.
Jo tack, visst hade jag kunnat kolla upp innan att telefonen inte lirar fullt ut med Mac OS. Men varför ska jag behöva göra det? Det handlar inte om något mer än en simpel systemuppdatering. Jag antog att det inte spelade någon roll vilken dator jag hade, för att kunna använda min telefon... Det finns ju andra telefoner som lirar lika bra oavsett vilket OS man kör. Att bara göra saker kompatibelt med det som används mest, är inte samma sak som att göra saker kompatibelt med det som är bäst  Ta iPhonen som exempel. Synkar med både Mac och Windows. Och dessutom finns allting kvar efter en uppdatering. Hur mycket av systemet som än uppgraderas.
Postad 04 June 2010 - 16:12
twintin
-
twintin
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
Jo tack, visst hade jag kunnat kolla upp innan att telefonen inte lirar fullt ut med Mac OS. Men varför ska jag behöva göra det?
För att det inte finns någon marknad för ett litet OS med få användare kanke (varför spendera pengar på något som få använder) ? Det handlar inte om något mer än en simpel systemuppdatering. Jag antog att det inte spelade någon roll vilken dator jag hade, för att kunna använda min telefon...
Att göra en systemuppgradering har väl inget med "användandet" av själva minin att göra (går ju fortfarande att ringa med den oavsett OS  ). Att det sedan krävs ett externt program för uppdatering av mjukvara är en annan femma. Det finns ju andra telefoner som lirar lika bra oavsett vilket OS man kör.
Typ vilka då förutom Apple (se nedan) ? Ta iPhonen som exempel. Synkar med både Mac och Windows.
Hur många IPhones tror du hade sålts om support för Windows saknades ? Och dessutom finns allting kvar efter en uppdatering. Hur mycket av systemet som än uppgraderas.
Vid uppdatering av storebror X10 över SEUS finns tydligen en option där man kan välja att behålla eller radera allt data. Inget som finns för mini ?
Redigerat av twintin, 04 June 2010 - 16:15.
Postad 04 June 2010 - 16:16
Michell
-
Michell
-
Användare
-
-
100 inlägg
Vid uppdatering av storebror X10 över SEUS finns tydligen en option där man kan välja att beholla eller radera allt data. Inget som finns för mini ?
[/quote]
Nej fanns inte för mini, hade storebror (X10) innan och det fungerade mycket bra. Hoppas det kommer till minin också.
Postad 04 June 2010 - 17:36
klabbeman
-
klabbeman
-
Rookie
-
1 inlägg
jag har en fråga till er som har x10 mini. Stämmer det att man kan endast installera widgets på telefonminnet och inte på minneskortet ?!. Så fall är det ganska sunk med tanke på att det är bara på 128mb!!
Postad 04 June 2010 - 17:58
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Jag får inte Sony Ericsson Sync att fungera. Går inte att logga in på telefonen men det går på hemsidan?? Ska väl höra med sony ericsson.
Tänkte bara säga att telefonen känns snabbare och min Albumbugg har försvunnit.
Redigerat av Unregistered0354d681, 04 June 2010 - 17:59.
Postad 04 June 2010 - 19:55
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
jag har en fråga till er som har x10 mini. Stämmer det att man kan endast installera widgets på telefonminnet och inte på minneskortet ?!. Så fall är det ganska sunk med tanke på att det är bara på 128mb!!
Japp, A2SD (apps2sd) kommer iom FroYo. (2.2)
Postad 04 June 2010 - 19:58
trancestar
-
trancestar
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Saker som jag märkt efter uppdatering
-Skärmen håller inte på o byter ljusstyrka hela tiden vilket är mycket bra
-Batterimätaren verkar nu vara bättre synkad eller va man ska kalla det, batteriet räcker längre. Nu kan nog standbytiden bli väldigt lång känns det som
-Den känns allmänt piggare, den var snabb innan också men nu ännu lite snabbare
-Displayen känns tydligare/skarpare? kan vara synvilla men så känns det
/David
Postad 04 June 2010 - 20:08
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
-Den känns allmänt piggare, den var snabb innan också men nu ännu lite snabbare
Tycker också den känns piggare. Har inte "fryst till" något för mig ännu men en hängning. (vilket jag hade några st tidigare.) Tycker även touchen reagerar aningen snabbare. Har lyckats med att importera sim-kontakter två gånger.. hur tar man bort dem?!
Redigerat av Unregistered0354d681, 04 June 2010 - 20:10.
Postad 04 June 2010 - 20:25
Unregistered1820
-
Unregistered1820
-
Lärjunge
-
-
336 inlägg
Min X10 Mini åker ner i lådan nu. Haft X10 Minin sedan 27/5 Uppgraderade mobilen ikväll men all jäkla bloatware är återinstallerat. Har absolut inte någon lust att ställa datum och tid eller återinstallera Spotify och enligt SE/Google onödiga program som filhanterare. Om en vecka eller två kommer SE antagligen ny uppdatering med allt bråte från Google och tids begränsade prova på program samt viktiga program som Neo reader. Hoppades efter några dagar med X10 minin, att det skulle gå att knäcka EPROM (rom) minnets kod så man kunde koka ihop en egen programsvit i Android. Får hoppas att det kommer alternativa mobila Linux distros Någon gång. I helgen köper jag mig en Nokia 5230 och bryr mig inte längre om SE X10 mini
Postad 04 June 2010 - 20:37
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Min X10 Mini åker ner i lådan nu.
Haft X10 Minin sedan 27/5 Uppgraderade mobilen ikväll men all jäkla bloatware är återinstallerat. Har absolut inte någon lust att ställa datum och tid eller återinstallera Spotify och enligt SE/Google onödiga program som filhanterare. Om en vecka eller två kommer SE antagligen ny uppdatering med allt bråte från Google och tids begränsade prova på program samt viktiga program som Neo reader.
Hoppades efter några dagar med X10 minin, att det skulle gå att knäcka EPROM (rom) minnets kod så man kunde koka ihop en egen programsvit i Android. Får hoppas att det kommer alternativa mobila Linux distros Någon gång.
I helgen köper jag mig en Nokia 5230 och bryr mig inte längre om SE X10 mini
Det är väl självklart SE skickar med egna program? Så som även Nokia gör. Min nokia 5800 hade inge "mindre" Nokia specifika program den. Neo reader är ju ingen bloatware? Svarade ju på dig på förra sidan vad jag minns. Efter uppdateringen var man lite sur men det var ju mest för att SE:s sync inte ville fungera för mig men har hört av mig till support och förmodligen fungerar den nästa gång och även kanske en automatisk backup som på storebror? Vem vet. Nej jag tycker mest du gräver din egna grop tyvärr. Edit* Snodde detta förslag av lurane.
Redigerat av Unregistered0354d681, 05 June 2010 - 00:42.
Postad 05 June 2010 - 07:53
järker
-
järker
-
Lärjunge
-
-
325 inlägg
Det finne helt klart ett par saker med denna telefon som inte är särskilt 2010 om man nu får säga så? Ex Blue tooth filöverföring fungerar ju inte! Att ett företag är högst värderat som teknikföretag säger inget om operativsystem till datorer egentligen. Teknik är väll just teknik d.v.s IPhone, IPhad och IMac, inte behöver det ha med OSX, Windows, Linux eller något annat för den delen att göra.
Jag kan hålla med, de e dåligt men samtidigt måste man själv hålla koll på vad som är komplatibelt, och då extra noga om man redan kör något som inte är så kallad "standard".
Vi får hoppas att de snart släpper en version för OSX och att de fixar till bluetoothen.
Vad är det med bluetoothen som inte fungerar, jag har integrerad bluetooth i min nya bil och har tagit för givet att den fungerar i denna lur då jag tänkt köpa den men vill ju såklart få reda på tänkbara brister innan. Är det bara filöverforingen som inte fungerar så är det ju vad jag har läst en brist i android 1.6 som inte klarar det, det fungerar inte på en kompis htc hero heller och det var där jag hittade orsaken, är dock inte hundra på om det verkligen stämmmer men blev själv smått frustrerad när jag skulle få tilll det och det låter märkligt att det inte skulle fungera. Som sagt, den buggen är inte SE:s fel, verkar dock som det finns lösningar på detta, jag har dock ingen möjlighet att kolla / bekräfta att detta fungerar men hittade detta för den som vill testa: http://www.appbrain....edieval.blueftp/ J
Redigerat av järker, 05 June 2010 - 08:03.
Postad 05 June 2010 - 09:16
relaxer
-
relaxer
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Har lyckats med att importera sim-kontakter två gånger.. hur tar man bort dem?!
Du kan gå in under inställningar/hantera program sen letar du rätt på kontaktboken (eller contacts, översätts appnamn?) och väljer rensa data. Då töms hela telefonboken så du får importera gmail/sim kontakterna igen
Postad 05 June 2010 - 12:19
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Du kan gå in under inställningar/hantera program sen letar du rätt på kontaktboken (eller contacts, översätts appnamn?) och väljer rensa data. Då töms hela telefonboken så du får importera gmail/sim kontakterna igen
Tack! Det finns två som heter "Kontakter" och man är tvungen att rensa båda.
Postad 05 June 2010 - 20:11
vhek
-
vhek
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Ni som har uppdaterat och hade WiFi problem innan hur funkar det nu?
Postad 05 June 2010 - 21:44
theclone
-
theclone
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
så lamt att man inte kan updatera OTA. har inte orkat än...men tvivlar på att de gjort några ändringar angående WiFi .Går det på något sätt få reda på en change log eller något åt det hållet? Går det inte att att göra en back-up av meddelanden/program/meddelanden utan spara det på nätet?
Redigerat av theclone, 06 June 2010 - 16:02.
Postad 06 June 2010 - 08:51
mantis777
-
mantis777
-
Rookie
-
2 inlägg
Hej
Såg en fråga tidigare i forumet som ingen svarade på men som jag också skulle vilja få hjälp med.
Hur skickar jag en kontakt till någon?
Postad 06 June 2010 - 09:56
Blomchen
-
Blomchen
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Fungerar ungefär som tidigare, möjligtvis är telefonen inte riktigt lika snabb på att skifta över till 3G som tidigare. istället verkar det som den försöker håll kvar nätuppkopplingen lite längre men det är svårt att avgöra. Jag kan lika gärna inbilla mig detta. Jag kör 3G istället så länge... Jag tycker att uppdateringen gjorde telefonen lite mer hel, vissa saker som tidigare först fungerade efter lite trixande är fungerar på en gång. Bland annat så öppnar den upp en bättre facebook-sida när man klickar i timescape, webläsaren fungerar bättre tycker jag också. Användarhjälpen fungerar bättre (jag hade i alla fall problem med den tidiagare).
Postad 06 June 2010 - 13:49
Unregisteredaa3c7734
-
Unregisteredaa3c7734
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Har laddat hem skandinaviskt tangentbord men lyckas inte få igång det, vad kan jag ha missat för inställning?
Hur tar man ut minneskortet? Gissar att det sitter under usb-kontakten, det står 2 gb där under skalet.
Postad 06 June 2010 - 13:58
Baily
-
Baily
-
Forumräv
-
-
504 inlägg
Någon som vet hur man kopierar över alla kontakter till simkortet ?
Postad 06 June 2010 - 14:28
Unregistered8deab801
-
Unregistered8deab801
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Någon som vet hur man sparar sina kontakter från sim till minneskortet?
Eller väljer om man ska visa sim kontakter eller telefonkontakter?
Postad 06 June 2010 - 16:11
Unregistered98d503b8
-
Unregistered98d503b8
-
Lärjunge
-
-
326 inlägg
Uppdaterade till senaste mjukvaran precis. Känns faktiskt som att telefonen flyter betydligt bättre nu?
Dock sjukt störande att man tappade alla inställningar och program som man lagt in.
Postad 06 June 2010 - 16:23
theclone
-
theclone
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
Uppdaterade till senaste mjukvaran precis. Känns faktiskt som att telefonen flyter betydligt bättre nu?
Dock sjukt störande att man tappade alla inställningar och program som man lagt in.
hur länge måste man hålla ner tillbaka knappen. tycker inte det händer något?  ni som har uppdaterat måste ju veta. använder ni uppdate service? uppdateringen verkar inte fungera på någon av mina datorer. finns det något annat sätt att uppdatera mjukvaran? Riktigt dålig uppdateringsrutin. är det lika kasst på alla googles produkter eller är det SE som tycker att de är smidiga? börjar bli riktigt tjurig.
Redigerat av theclone, 06 June 2010 - 17:46.
Postad 06 June 2010 - 18:06
mantis777
-
mantis777
-
Rookie
-
2 inlägg
Hej Jag har installerat scandinaviska qwerty-tangentbordet. Grymt bra! Men Hur får jag det att fungera med autorotation i e-postprogrammet? Går detta? Om det hade gått är det full pott på den app´en!
Postad 06 June 2010 - 19:34
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
hur länge måste man hålla ner tillbaka knappen. tycker inte det händer något? 
ni som har uppdaterat måste ju veta. använder ni uppdate service? uppdateringen verkar inte fungera på någon av mina datorer. finns det något annat sätt att uppdatera mjukvaran?
Riktigt dålig uppdateringsrutin. är det lika kasst på alla googles produkter eller är det SE som tycker att de är smidiga?
börjar bli riktigt tjurig.
Du har inte startat telefonen efter att du satt i batteriet igen va? (telefonen hoppar igång när du sätter i USB-sladden)
Postad 06 June 2010 - 19:57
Tenga
-
Tenga
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Jag kan inte skicka MMS, blir fan galen! Har försökt få inställningarna skickade från Sony Ericsson hemsida, men de kommer ju aldrig. Någon annan med MMS-problem?
Postad 06 June 2010 - 20:13
theclone
-
theclone
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
Du har inte startat telefonen efter att du satt i batteriet igen va? (telefonen hoppar igång när du sätter i USB-sladden)
nä..den startar inte. telefon lampan tänds och lyser grönt i ca 30 sekunder. kanske fick ett super exemplar där updaten redan är installerad. får testa på jobbet imorgon och se om det fungerar. annars åker skiten i soptunnan. tack för svaret hur som helst.
Redigerat av theclone, 06 June 2010 - 20:16.
Postad 06 June 2010 - 21:06
widden
-
widden
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Tjena
Kan man zooma med kameran? Isf hur gör man? =)
Postad 06 June 2010 - 21:48
delija
-
delija
-
Rookie
-
9 inlägg
Tjena
Kan man zooma med kameran? Isf hur gör man? =)
nej det kan man inte
Postad 06 June 2010 - 22:03
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
nej det kan man inte 
Är väl ingen big-deal? Jag menar det är ju ingen riktig zoom ändå utan bara en uppförstoring? Då kan man ju lika gärna göra det på datorn sedan? Men det är väl olika. Har inte märkt att jag har saknat det.
Postad 07 June 2010 - 04:33
Baily
-
Baily
-
Forumräv
-
-
504 inlägg
Nä denna var inget för mig, dags att konkurrea med resterande blocketannonser......
Vad kan man tänkas ta för denna nu ?
2300kr ?
Redigerat av Baily, 07 June 2010 - 05:38.
Postad 07 June 2010 - 07:02
TomasL
-
TomasL
-
Beroende
-
-
1319 inlägg
Jag kan inte skicka MMS, blir fan galen! Har försökt få inställningarna skickade från Sony Ericsson hemsida, men de kommer ju aldrig. Någon annan med MMS-problem?
Vad har du för operatör? Kan du inte få inställningarna utskickade ifrån dom? Går inte det så får du lägga in dom manuellt. Här står alla uppgifter du behöver: http://www.swedroid....N-inställningar
Postad 07 June 2010 - 10:21
Unregistered8d65c59c
-
Unregistered8d65c59c
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Någon som hört något mer om datum för PROn?
Ska man förhandsboka en för att få den så snabbt som möjligt eller gör det ingen skillnad?
Och så fall vilken butik/site brukar få dem först?
Postad 07 June 2010 - 11:06
offsider
-
offsider
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Har sett lite olika datum, det beror på vart man kollar. Har även mailat runt lite, och får oftast svaret "runt" midsommar.
En inte allt för galen gissning är vecka 26, strax efter midsommar alltså.
Postad 07 June 2010 - 11:12
Unregistered8d65c59c
-
Unregistered8d65c59c
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Ungefär vad jag hört o sett också då...synd 
Om någon hör ngt annat så kan du väl meddela det här så man inte missar ngt.
Postad 07 June 2010 - 11:38
Unregistered42102
-
Unregistered42102
-
Användare
-
-
228 inlägg
Hei
hur ser era bilder ut när ni ser på dem i "Album" det var någon som sa at dom hadde "cooliris" effect, på min er det bara vanliga små bilder !!
Anders
Postad 07 June 2010 - 15:13
Vasse
-
Vasse
-
Lärjunge
-
-
438 inlägg
Hur är snabbheten på telefonen i jämförelse mot vanliga X10? Har försökt hitta någon affär i Västerås där jag kunde prova denna men ingen hade något provexemplar. Provade vanliga X10 lite snabbt och tyckte att det var alldeles för seg i menyerna i jämförelse mot Hero/Legend/Iphone
Postad 07 June 2010 - 16:34
Luciphear
-
Luciphear
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Finns det någon som kan berätta hur "Smart Keyboard Pro" fungerar i jämförelse med Scandinavian Keyboard? Har hört att Smart Keyboard Pro ska fungera bättre. Vill kunna ha ett liggande QWERTY men kan jag undvika Pro gör jag det gärna(sparar alla pengar jag bara kan).
Postad 07 June 2010 - 18:08
twintin
-
twintin
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
Hur är snabbheten på telefonen i jämförelse mot vanliga X10? Har försökt hitta någon affär i Västerås där jag kunde prova denna men ingen hade något provexemplar. Provade vanliga X10 lite snabbt och tyckte att det var alldeles för seg i menyerna i jämförelse mot Hero/Legend/Iphone
Till dags dato har jag in sett en enda recension som har haft något att klaga på beträffande hastighet (X10 min är väldigt rapp). Kan läsa själv i swedroids senaste test. http://www.swedroid....mini#more-18147
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|