Redigerat av alexander_e_b, 04 October 2011 - 19:37.
Apple iPhone 4S 512MB RAM 32GB
(Mobiltelefoner)
|
7
|
(38)
|
Inga priser | |
Apple iPhone 4S 512MB RAM 16GB
(Mobiltelefoner)
|
7
|
(150)
|
Inga priser | |
Apple iPhone 4S 512MB RAM 64GB
(Mobiltelefoner)
|
7
|
(10)
|
Inga priser |
Postad 04 October 2011 - 19:36
Postad 04 October 2011 - 19:38
Postad 04 October 2011 - 19:40
ok ny som hängt med, vet vi när ios 5 släpps??
Nästa vecka 12:e tror jag det var
Postad 04 October 2011 - 19:41
Larvigt det är en helt ny telefon förutom skalet och skärmen och folk klagar. Gå å lägg er! Köp ngt annat då om ni hittar ngt med ett lika bra OS som IOS 5.
Iphone 4S kommer slå nya rekord.
Larvigt? Alla kan inte tycka samma om allt samt gilla alla Apple produkter som släpps. Jag kommer som sagt byta till en Nokia N9 och många andra till ngt annat, samtidigt som många kommer köpa sig en ny lur fran just Apple. Alla kan inte vara impade av precis allt detta företag hittar på
Redigerat av Unregistered52a88696, 04 October 2011 - 19:43.
Postad 04 October 2011 - 19:45
Postad 04 October 2011 - 19:47
Ingen ironi utan den gick faktiskt ner.
Nu vet jag inte om jag ska byta namnet på tråden till iPhone 4S eller ska man kanske låta den ligga kvar i 1 år till? vad säger ni?
Postad 04 October 2011 - 19:47
hoppas på ett bra pris för då blir det att beställa den med en gång.
Postad 04 October 2011 - 19:52
Postad 04 October 2011 - 19:54
Jag tycker att Iphone är en grym telefon, och jag gillar verkligen IOS kontra Android. Försökte mig på en SGS2 i några veckor men det blev tillslut en 4:a istället. Jag hade hoppats på mer, en skärm som var ut till kanterna samt en designförändring bl.a.
Men man kan inte alltid få det man önskar sig, man får väl helt enkelt vänta till våren och hoppas på en lansering av Iphone 5 då
Postad 04 October 2011 - 19:55
Apple aktien backade tydligen 3,5% jför en stund sedan på Nasdaq börsen
hehe
Ingen ironi utan den gick faktiskt ner.
Nu vet jag inte om jag ska byta namnet på tråden till iPhone 4S eller ska man kanske låta den ligga kvar i 1 år till? vad säger ni?
Byt namn så klart.
Postad 04 October 2011 - 20:01
Larvigt? Alla kan inte tycka samma om allt samt gilla alla Apple produkter som släpps. Jag kommer som sagt byta till en Nokia N9 och många andra till ngt annat, samtidigt som många kommer köpa sig en ny lur fran just Apple. Alla kan inte vara impade av precis allt detta företag hittar på
Ha det så kul med en telefon med ett OS som redan är nerlagt
Redigerat av Unregistereddc471864, 04 October 2011 - 20:02.
Postad 04 October 2011 - 20:02
Postad 04 October 2011 - 20:02
Inte mer? Då tar jag 2
Ha det så kul med en telefon med ett OS som redan är nerlagt
Du låter som en applefan
Postad 04 October 2011 - 20:05
De flesta av "oss" som har en 4:a känner sig nog väldigt besviken. Uppdateringarna känns ju inte särskilt motiverande att förkasta sin 4:a för att uppdatera till en 4s. Gjorde det misstaget när jag gick från en 3g till en 3gs, det var det inte värt.
Jag tycker att Iphone är en grym telefon, och jag gillar verkligen IOS kontra Android. Försökte mig på en SGS2 i några veckor men det blev tillslut en 4:a istället. Jag hade hoppats på mer, en skärm som var ut till kanterna samt en designförändring bl.a.
Men man kan inte alltid få det man önskar sig, man får väl helt enkelt vänta till våren och hoppas på en lansering av Iphone 5 då
Ja men jag kan inte förstå hur folk kan vara förvånade. Apple har gjort samma sak varenda år.
Om folk hade slutat tro på massa falska rykten på nätet så hade de inte blivit besvikna.
Du låter som en applefan
Nja. Tycker det är rätt dumt att köpa en telefon som redan är nerlagt och bara kommer tillverkas i 50000 exemplar. Nokia går över helt till Windows nu så ngt vidare stöd för N9 kommer de inte ha.
Postad 04 October 2011 - 20:06
Till er som tycker vi andra "klagar" så måste ni förstå att man ska ställa krav på företag som konsumenter.
Det är den enskilt största faktorn som bidrar till utveckling. Detta är ju en iPhone 5 (iPhone 4s) tråd där allt diskuteras. Klart man ska klaga!
99% av alla människor kommer inte känna ngn skillnad mellan iPhone 4s och iPhone 4,
1. snabbare nät - so? 3G är tillräckligt för dagens typ av data.
2. bättre kamera - som att den förra var dålig? skillnaden mellan full HD och HD på en telefon med den sensorn är näst intill obefintlig.
3. Resterande uppgraderingar eller snarare uppdateringar berör mjukvaroförändringar med Siri i spetsen, vilket inte riktigt är en ny iPhone, eller hur?
Med det sagt, blir jag absolut inte förvånad om den ändå slår rekord.
Skulle bara bli chockad om folk byter sin iPhone 4 mot en iPhone 4s. Men det är ju bara jag
Postad 04 October 2011 - 20:09
Larvigt det är en helt ny telefon förutom skalet och skärmen och folk klagar. Gå å lägg er! Köp ngt annat då om ni hittar ngt med ett lika bra OS som IOS 5.
Iphone 4S kommer slå nya rekord.
Larvigt? Det enda larviga är apples hetsjakt på konkurrenter som springer i cirklar kring deras iphone, vilket är ytterst uppenbart efter denna FAIL! till annonsering.
Och jag antar att du jobbar på apple med utveckling iom att du har sån bra koll på hur bra ios5 är? För vad vet så är det inte släppt för pöbeln än.... Aldrig varit så nöjd med en telefon som jag var med min 3GS. Skaffade SGS2 i väntan på vad femman skulle erbjuda och det enda jag har kommit fram till är att jag absolut kommer stanna på andra sidan.
Släpp sargen och inse att folk förväntade sig något mer än en 4S, bara en inbiten applefantast (läs fanboy) kan säga något annat.
Postad 04 October 2011 - 20:09
Postad 04 October 2011 - 20:12
Wow, jag är verkligen besviken. Vilken hype, vilken hyseri och slutligen vilken bullshit!
Till er som tycker vi andra "klagar" så måste ni förstå att man ska ställa krav på företag som konsumenter.
Det är den enskilt största faktorn som bidrar till utveckling. Detta är ju en iPhone 5 (iPhone 4s) tråd där allt diskuteras. Klart man ska klaga!
99% av alla människor kommer inte känna ngn skillnad mellan iPhone 4s och iPhone 4,
1. snabbare nät - so? 3G är tillräckligt för dagens typ av data.
2. bättre kamera - som att den förra var dålig? skillnaden mellan full HD och HD på en telefon med den sensorn är näst intill obefintlig.
3. Resterande uppgraderingar eller snarare uppdateringar berör mjukvaroförändringar med Siri i spetsen, vilket inte riktigt är en ny iPhone, eller hur?
Med det sagt, blir jag absolut inte förvånad om den ändå slår rekord.
Skulle bara bli chockad om folk byter sin iPhone 4 mot en iPhone 4s. Men det är ju bara jag
Du förutsätter att alla redan har Iphone 4? Mer än häflten i Sverige sitter med 3G eller 3GS.
De allra flesta abben är på 24 månader.
Ja det är självklart vansinne att byta en Iphone 4 mot en 4S. Det är vansinne att köpa ny telefon varje år.
Redigerat av Unregistereddc471864, 04 October 2011 - 20:14.
Postad 04 October 2011 - 20:16
Larvigt? Det enda larviga är apples hetsjakt på konkurrenter som springer i cirklar kring deras iphone, vilket är ytterst uppenbart efter denna FAIL! till annonsering.
Och jag antar att du jobbar på apple med utveckling iom att du har sån bra koll på hur bra ios5 är? För vad vet så är det inte släppt för pöbeln än.... Aldrig varit så nöjd med en telefon som jag var med min 3GS. Skaffade SGS2 i väntan på vad femman skulle erbjuda och det enda jag har kommit fram till är att jag absolut kommer stanna på andra sidan.
Släpp sargen och inse att folk förväntade sig något mer än en 4S, bara en inbiten applefantast (läs fanboy) kan säga något annat.
Folk är dumma i huvudet om de förväntade sig ngt extremt mycket bättre än Iphone 4. Så jobbar inte Apple. De gör små förbättringar varje år. Inte gigantiska steg.
Postad 04 October 2011 - 20:21
Postad 04 October 2011 - 20:25
Postad 04 October 2011 - 20:27
Folk är dumma i huvudet om de förväntade sig ngt extremt mycket bättre än Iphone 4. Så jobbar inte Apple. De gör små förbättringar varje år. Inte gigantiska steg.
Men apple är ju inte dumma i huvudet och inser ju att de ligger efter och måste förnya sig. Med tanke på reaktionerna på denna utannonsering så är FAIL det enda ordet. Och skillnaden denna gång är att de gått ifrån sin vanliga utannonserings och lanserings-rytm vilket absolut bidrar till att folk mer än väl kan förvänta sig något annat än en trött 4:a med nya muskler. Muskler som är utdaterade innan de ens fått spännas ute i det fria. Men visst, klassar du 99% av mobilbefolkningen för dumma i huvudet så kanske det säger mer om dig....
Postad 04 October 2011 - 20:28
Jag fattade det som att 4s skulle ha flera antenner som den växlade mellan. Batteritiden skulle vara förbättrade ocksåMissade delar av konferensen, tog dom upp nånting om förbättrad antenn på 4s:n? Tycker 4:an är katastrof, nu vet jag inte om det bara är telefonen eller min "kära" operatör... Missar dagligen samtal för att man är inne i en galleri, 200 meter utanför storstad eller råkat stoppat telefonen i fickan o.s.v...
Postad 04 October 2011 - 20:31
Jag har hela tiden sagt att det blir en Iphone 4S. Det enda jag är förvånad över är att de kommer fortsätta sälja 3GS. Trodde de skulle fimpa den.
Ohwell vi får väl se hur det går. Kan dock sätta pengar på att de kommer slå nya rekord med sina förbokningar.
Postad 04 October 2011 - 20:31
Men apple är ju inte dumma i huvudet och inser ju att de ligger efter och måste förnya sig. Med tanke på reaktionerna på denna utannonsering så är FAIL det enda ordet. Och skillnaden denna gång är att de gått ifrån sin vanliga utannonserings och lanserings-rytm vilket absolut bidrar till att folk mer än väl kan förvänta sig något annat än en trött 4:a med nya muskler. Muskler som är utdaterade innan de ens fått spännas ute i det fria. Men visst, klassar du 99% av mobilbefolkningen för dumma i huvudet så kanske det säger mer om dig....
Planerna för telefonen spikades nog i början av året. Då visste de inte om Samsung Galaxy S2? Så vi har bara Samsung för att tacka för vår besvikelsen. Utan sammy hade alla sprungit och köpt 4S i hopp om revolutionerande teknik
En gång lurad (3gs) aldrig två...
Redigerat av LeTheMan, 04 October 2011 - 20:31.
Postad 04 October 2011 - 20:32
Alla kan inte vara lika smart som jag iofs
Jag har hela tiden sagt att det blir en Iphone 4S. Det enda jag är förvånad över är att de kommer fortsätta sälja 3GS. Trodde de skulle fimpa den.
Ohwell vi får väl se hur det går. Kan dock sätta pengar på att de kommer slå nya rekord med sina förbokningar.
Nån måste ju har rätt iofs, denna gång var det väl just du då
Postad 04 October 2011 - 20:35
Då är det dubbelkärna + ny kamera som är uppdateringarna helt enkelt, rent hårdvarumässigt. Är mjukvaran, som vanligt, som är det intressanta!
Redigerat av daniel.l, 04 October 2011 - 20:47.
Postad 04 October 2011 - 20:40
Jag tar för givet att Siri inte kommer fungera här i Sverige? Inte i inledningsskedet i alla fall, skulle se lite fånigt att stå och prata engelska eller tyska med sin telefon. Frågan är om den kommer dyka upp här överhuvudtaget? I övrigt verkar funktionen trevlig även om vi sett liknande lösningar tidigare.
Då är det dubbelkärna + ny kamera som är uppdateringarna helt enkelt, rent hårdvarumässigt. Är mjukvaran som vanligt är det intressanta!
Mer RAM också väl?
Det kommer fungera om du kör på engelska. Översättingen tar nog ett år eller så.
Jag kör alltid engelska på mina prylar så det är inget problem för min del
Redigerat av Unregistereddc471864, 04 October 2011 - 20:40.
Postad 04 October 2011 - 20:45
Byt namn så klart.
Fixat. Passa nu på att rösta ert omdöme också
Postad 04 October 2011 - 20:46
Marknaden gillade inte IP4s:
http://trader.di.se/...01*day%29%29%29
Börsen går alltid ner vid Apples event. Förväntningarna är alltid skyhöga.
Speciellt när det spridits en massa falska rykten om en modell som ingen har sett och som inte ens finns.
Postad 04 October 2011 - 20:48
Postad 04 October 2011 - 20:54
Jag har aldrig ägt en smartphone innan. Jag har väntat på nya Iphonen och jag kan inte säga att jag är besviken.
Postad 04 October 2011 - 21:04
Känns som om man ska köpa en Iphone så är ju nästan 4an mer prisvärd nu när 4s kommer.
Den är ju inte slö eller tar dåliga bilder.
Postad 04 October 2011 - 21:07
Postad 04 October 2011 - 21:08
Har jobs snott voice från android?
http://www.youtube.com/watch?v=gGbYVvU0Z5s
Rätt "lika"?
Hur kan Jobs sno ngt? Han jobbar inte för Apple längre.
Sen börjar jag bli trött på allt det här "Har X snott från Y?" Olika modeller har olika features, om en feature finns på en plattform så kommer en annan att bygga in den, dessutom klarar inte Google Voice lika många saker, det finns en Sirivideo hos Apple.com nu.
Postad 04 October 2011 - 21:08
Inte för att det blev en 4S?
Postad 04 October 2011 - 21:09
Men i övrigt så får man ändå säga att Apple leverat en hel del, iCloud, iMessage är ju riktigt bra, sladdlös kommunikation, backup i molnet och skicka meddelanden mellan alla iOS enheter. iCloud är en rejäl investering för Apple och att den sedan erbjuds gratis är ju lite ovanligt för att vara Apple. Det här kommer nog inte finnas hos konkurrenterna om inte Google bygger sin egen server park för sina partners. Det närmaste man kan komma till iCloud är väl när HTC erbjuder extra utrymme på dropbox och då är väl ändå iCloud ett bättre alternativ
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
7
* Officiell tråd - Apps och spel till iPhone *
171 filmer
73 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?