Nokia 808
1208 svar till detta ämne
Postad 03 oktober 2012 - 19:26
KarlzZ
-
KarlzZ
-
Amatör
-
-
55 inlägg
Okey. kontaktade nokia men han visste inte vad Nokia Synk var för nått. Ska pröva radera allt o lägga in din senaste igen o sen om de hjälper.
Ingen annan som använder nokia synk som kan pröva o synka?
Mvh Karl
Formaterade Massminnet + minneskortet körd soft + hard reset. Körde in trixeos senaste igen o problemet kvarstod. Höll på med lite blandat o plötsligt började de funka. Har ingen aning om vad ja gjorde. Kanske var nokias server som strulade. vad använder ni för nått att göra backup på kontakter o liknande?
Postad 03 oktober 2012 - 19:44
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Formaterade Massminnet + minneskortet körd soft + hard reset. Körde in trixeos senaste igen o problemet kvarstod. Höll på med lite blandat o plötsligt började de funka. Har ingen aning om vad ja gjorde. Kanske var nokias server som strulade.
vad använder ni för nått att göra backup på kontakter o liknande?
Jo, jag skulle tro att det var servern. Jag kom på att jag använt det förr men slutade då jag ibland fick upp dubbletter på kontakter, även att flera personer fick andra personers telefonnummer osv. Jag gör backup på minneskort direkt med filhanteraren i telefonen. Kryssar dock oftast bort inställningar och filer. Även Nokia Suite kan du ju göra backup med, och även där kryssa bort det du inte vill göra backup på.
Redigerat av trixeo, 03 oktober 2012 - 19:45.
Postad 04 oktober 2012 - 08:34
Unregistered0a756c1f
-
Unregistered0a756c1f
-
Lärjunge
-
-
344 inlägg
internetradio saknas oxå bla
fanns en uppdatering till Nokia store.efter installerat den så fanns både cut the rope och internet radio i nokia store.så alla program som jag hade innan fungerar till fp2.riktigt bra
Postad 04 oktober 2012 - 12:05
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Kommer ikväll eller imorgon att släppa en v2b av min firmware. Nyheter i den är att RomPatcher går att installera.Var inte så lätt som jag trodde. Kommer jobba vidare med projektet när jag har mer tid.
Redigerat av trixeo, 04 oktober 2012 - 13:09.
Postad 04 oktober 2012 - 12:14
KarlzZ
-
KarlzZ
-
Amatör
-
-
55 inlägg
Kommer ikväll eller imorgon att släppa en v2b av min firmware. Nyheter i den är att RomPatcher går att installera.
Går det att köra en update så man slipper lägga om allt annat? Mvh Karl
Postad 04 oktober 2012 - 12:24
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Går det att köra en update så man slipper lägga om allt annat?
Mvh Karl
Det är det jag ska testa om ca 5 minuter =) Det gick bra att uppdatera, men RomPatcher+ ville fortfarande inte installera. Jag fick kopiera dess filer manuellt med den gamla Nokia FileBrowser och då funkade RP+, dock inte autostart. Återkommer med detta vid ett senare tillfälle när jag har mer tid.
Redigerat av trixeo, 04 oktober 2012 - 13:54.
Postad 05 oktober 2012 - 10:41
big_swede70
-
big_swede70
-
Forumräv
-
-
913 inlägg
Jag måste bara få skriva av mig min frustration kring den senaste fw Nokia släpper och den nya layout som de skapat på den numeriska knappsatsen som vissa, iaf jag använder tillsammans med T9 när jag mailar, sms och skriver i min 808..
Hur har Nokia eg tänkt?? Man kan ju inte använda den på ett normalt sätt längre..
Om man tex ska skriva ett ihopsatt dubbelord som tex "lejonhona".
Då skriver man ju "lejon" och trycker sen pil höger för hamna precis bakom ordet "lejon" med markören sen skriver man hona... Så har man iaf gjort i alla år innan denna mjukvaran kom..
Nu skriver man lejon, sen finns ju ingen pil höger längre, men om man trycker på ordet så kommer ju de nya blå pilarna upp. Bra, då trycker jag pil höger tills markören är till höger om "lejon". Sen försöker jag då skriva ordet "hona".. går inte...
(Man skulle ju iåfsig kunna trycka på den nya plus-knappen och lägga till "lejonhona" men så ska det ju inte va att man måste lägga till varenda dubbelord i hela världen bara för mobilen ska köpa det, sen har ju T9 en begränsad kapacitet på hur många egna ord man kan lägga till så där faller ju detta då..)
Mobilen tror alltså fortfarande att det är ett sammanslaget ord och "lejonhona" finns ju inte i T9., så enda chansen är att slå ett mellanslag efter "lejon, sen skriva "hona, sen trycka på skärmen så de 2 gulliga blå pilarna hoppar upp och trycka sig fram till rätt ställe för att dra ihop de 2 orden till det ord jag ville ha..."lejonhona"... ,
För f*n Nokia, gör om gör rätt...
Allla använder inte QWERTY utan ni kunde behållt den numeriska knappsattsen ung som den va innan ju, nu har ni ju backat bak till stenåldern känns det som.
Någon annan här som upplever detta lilla problem med??
Redigerat av big_swede70, 05 oktober 2012 - 10:46.
Postad 05 oktober 2012 - 11:29
Unregistered0a756c1f
-
Unregistered0a756c1f
-
Lärjunge
-
-
344 inlägg
Jag måste bara få skriva av mig min frustration kring den senaste fw Nokia släpper och den nya layout som de skapat på den numeriska knappsatsen som vissa, iaf jag använder tillsammans med T9 när jag mailar, sms och skriver i min 808..
Hur har Nokia eg tänkt?? Man kan ju inte använda den på ett normalt sätt längre.. Om man tex ska skriva ett ihopsatt dubbelord som tex "lejonhona". Då skriver man ju "lejon" och trycker sen pil höger för hamna precis bakom ordet "lejon" med markören sen skriver man hona... Så har man iaf gjort i alla år innan denna mjukvaran kom.. Nu skriver man lejon, sen finns ju ingen pil höger längre, men om man trycker på ordet så kommer ju de nya blå pilarna upp. Bra, då trycker jag pil höger tills markören är till höger om "lejon". Sen försöker jag då skriva ordet "hona".. går inte... (Man skulle ju iåfsig kunna trycka på den nya plus-knappen och lägga till "lejonhona" men så ska det ju inte va att man måste lägga till varenda dubbelord i hela världen bara för mobilen ska köpa det, sen har ju T9 en begränsad kapacitet på hur många egna ord man kan lägga till så där faller ju detta då..) Mobilen tror alltså fortfarande att det är ett sammanslaget ord och "lejonhona" finns ju inte i T9., så enda chansen är att slå ett mellanslag efter "lejon, sen skriva "hona, sen trycka på skärmen så de 2 gulliga blå pilarna hoppar upp och trycka sig fram till rätt ställe för att dra ihop de 2 orden till det ord jag ville ha..."lejonhona"... , För f*n Nokia, gör om gör rätt... Allla använder inte QWERTY utan ni kunde behållt den numeriska knappsattsen ung som den va innan ju, nu har ni ju backat bak till stenåldern känns det som.
håller med dig fullständigt.skulle finnas så man snabbt kunde slå av och på ordförslag.som det är nu får man skriva lejon sen vrida telefonen till landskap och skriva hona för att få dubbel ord utan att lägga till hela tiden.
Postad 05 oktober 2012 - 11:47
Unregistered0a756c1f
-
Unregistered0a756c1f
-
Lärjunge
-
-
344 inlägg
har problem med att min telefon ibland startar om mitt i samtal.hur gjorde man igen om man vill radera i telefonen innan jag flashar om den.tror det beror på att jag la in data på mappen c/private när jag skulle återställa spel data efter jag flashade om telefonen.vill radera rubbet
Redigerat av Unregistered0a756c1f, 05 oktober 2012 - 11:49.
Postad 05 oktober 2012 - 11:50
big_swede70
-
big_swede70
-
Forumräv
-
-
913 inlägg
Sen undrar man ju oxå varför de tog bort chansen att byta mellan qwerty och numerisk knappsats när man e inne och skriver i stående läge. Det e ju helt knäppt att lägga den funktionen inne i inställningar..
Nä Nokia detta får ni göra om till det bättre tack
Postad 05 oktober 2012 - 12:59
PO69
-
PO69
-
Wannabe
-
-
46 inlägg
Hur har Nokia eg tänkt?? Man kan ju inte använda den på ett normalt sätt längre.. Om man tex ska skriva ett ihopsatt dubbelord som tex "lejonhona". Då skriver man ju "lejon" och trycker sen pil höger för hamna precis bakom ordet "lejon" med markören sen skriver man hona... Så har man iaf gjort i alla år innan denna mjukvaran kom.. Nu skriver man lejon, sen finns ju ingen pil höger längre, men om man trycker på ordet så kommer ju de nya blå pilarna upp. Bra, då trycker jag pil höger tills markören är till höger om "lejon". Sen försöker jag då skriva ordet "hona".. går inte... (Man skulle ju iåfsig kunna trycka på den nya plus-knappen och lägga till "lejonhona" men så ska det ju inte va att man måste lägga till varenda dubbelord i hela världen bara för mobilen ska köpa det, sen har ju T9 en begränsad kapacitet på hur många egna ord man kan lägga till så där faller ju detta då..) Mobilen tror alltså fortfarande att det är ett sammanslaget ord och "lejonhona" finns ju inte i T9., så enda chansen är att slå ett mellanslag efter "lejon, sen skriva "hona, sen trycka på skärmen så de 2 gulliga blå pilarna hoppar upp och trycka sig fram till rätt ställe för att dra ihop de 2 orden till det ord jag ville ha..."lejonhona"... , För f*n Nokia, gör om gör rätt... Allla använder inte QWERTY utan ni kunde behållt den numeriska knappsattsen ung som den va innan ju, nu har ni ju backat bak till stenåldern känns det som.
Är detta något som har kommit i den nya uppdateringen? I så fall kommer jag INTE att uppdatera! Jag är inte någon bakåtsträvare, men tycker det är väldigt ok att ha chansen använda mobilen som man gjort genom alla år. Har accepterat touchskärm, men tycker personligen att den mest genomtänkta mobilen Nokia gjort var N95. Där kunde man skriva snabbt! Så många förändringar, som jag inte tycker är åt det bättre. Ska man behöva sär skriva alla ord? Och om man nu gör det, så måste det ju finnas ett enklare sätt att sätta ihop de.. Hm...
Postad 05 oktober 2012 - 16:07
big_swede70
-
big_swede70
-
Forumräv
-
-
913 inlägg
Ja detta problem kom med senaste fw
Postad 06 oktober 2012 - 00:23
PO69
-
PO69
-
Wannabe
-
-
46 inlägg
Ja detta problem kom med senaste fw
Ok.. Tråkigt! Då kommer jag vänta med uppdatera. Skulle du orka, så kunde du ju skriva något här om det skulle förändra sig. Tack!
Postad 10 oktober 2012 - 15:38
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
FP2 finns nu igen officiellt, verkar som om den enda buggen med den förut släppta endast hade med Nokia Music att göra: http://www.symbiantw...e-now-availableEDIT: Glömde säga att de som redan har uppdaterat till FP2, original eller min CFW kan uppdatera till denna senaste genom "Prog.uppd." i telefonen.
Redigerat av trixeo, 10 oktober 2012 - 15:42.
Postad 10 oktober 2012 - 15:41
big_swede70
-
big_swede70
-
Forumräv
-
-
913 inlägg
Ny uppdatering rullas ut nu:
http://www.n8fanclub...rmware.html?m=1
edit jag va 2a på nyheten.. -
Redigerat av big_swede70, 10 oktober 2012 - 15:42.
Postad 10 oktober 2012 - 16:14
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Ny uppdatering rullas ut nu: http://www.n8fanclub...rmware.html?m=1
edit jag va 2a på nyheten.. - 
Har undersökt lite närmre och kommit fram till att det egentligen inte alls är någon "ny", det är exakt samma filer som rullades ut förra veckan =) Skillnaden är väl att de nu har en uppdatering att ladda hem för Nokia Music buggen.
Postad 10 oktober 2012 - 22:01
bag
-
bag
-
Forumräv
-
-
775 inlägg
Frågar åt nån som inte hittade vart den nya appen för videoredigering låg? Kan någon tipsa om hur man hittar den i FP2?
Postad 10 oktober 2012 - 22:24
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Frågar åt nån som inte hittade vart den nya appen för videoredigering låg? Kan någon tipsa om hur man hittar den i FP2?
Förstår inte riktigt din fråga, men menar du "Video Pro"?
Postad 11 oktober 2012 - 11:32
bag
-
bag
-
Forumräv
-
-
775 inlägg
iochmed att jag inte har en 808:a själv än så kan jag inte kontrollera. men visst skulle det var det klagåmål på att det saknades videoredigerings-app före FP2 och att det fixats nu?!
Postad 11 oktober 2012 - 15:10
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
iochmed att jag inte har en 808:a själv än så kan jag inte kontrollera. men visst skulle det var det klagåmål på att det saknades videoredigerings-app före FP2 och att det fixats nu?!
Ingen aning, jag själv skulle aldrig ens komma på tanken att videoredigera på en så liten pryl =)
Postad 12 oktober 2012 - 10:27
Kabukiman
-
Kabukiman
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Tjo!Såg att det var några tidigare i tråden som precis som mig körde N8 nu och var i valet och kvalet med att byta till denna.Byt nu säger jag, i alla fall om man prioriterar kamera delen.Tycker denna är bra mycket vassare än N8. Klistrar in min lilla recension från prisjakt:+ Känns inte alls så klumpig och stor som man kan tro enl spec. ingen skillnad att ha den i fickan mot tidigare lurar jag haft.+överraskande snygg baksida, ser riktigt exklusiv ut.+ Kameran var som väntat helt fantastisk, finns ingen annan mobil som är i närheten och man kan knäppa riktigt fina kort trots att man är amatör på det område.+ Bra batteritid - Symbian är ju utdöende och det märks på apparna (dock fungerar systemet utmärkt)- Inte dubbla ingångar för laddare (som N8)- Ingen HDMI sladd medföljer Sen till er som har pillat lite längre än mig på den har jag följande funderingar.Finns det ingen inställning i kameradelen som gör att man kan knäppa många kort i snabb följd, genom att bara hålla in avtryckaren?(finns ju något som heter intervall, men jag vill ha mycket snabbare än så) När ni tar era vanliga vardags kort, använder ni er av det högsta möjliga läget då?Dvs utnyttjar alla megapixlar och får filer som blir gigantiska?Och om ni filmar med mobilen, ska då videostabiliseringen var på eller av om man vill få filmen att ”flyta” på så bra som möjligt och inte ”hacka”? Tack på förhand!
Postad 12 oktober 2012 - 12:03
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
... När ni tar era vanliga vardags kort, använder ni er av det högsta möjliga läget då? Dvs utnyttjar alla megapixlar och får filer som blir gigantiska?
Och om ni filmar med mobilen, ska då videostabiliseringen var på eller av om man vill få filmen att ”flyta” på så bra som möjligt och inte ”hacka”? ...
Jag kör oftast med 8mpix (har det som c1) men ibland full. Om du ska panorera när du filmar så stäng av videostabiliseringen annars blir det hackigt. Annars är det en bra funktion.
Postad 13 oktober 2012 - 08:41
kikkkasss
-
kikkkasss
-
Amatör
-
-
52 inlägg
Postad 13 oktober 2012 - 14:02
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
FP2 sista uppdateringen ? http://www.dailymobi...ever-to-be-fp2/
Yep, Symbian är nu i "maintenance mode", vilket innebär att inga nya funktioner kommer att utvecklas. Däremot kommer det buggfixar och kanske tom förbättringar. EDIT: Det verkar ha varit ett felaktigt rykte, det jag baserade mitt svar på. Nokia planerar inte alls att lägga ned utvecklingen på 808:an och nya uppdateringar är att vänta! http://pureviewclub.com/2012/6759
Redigerat av trixeo, 16 oktober 2012 - 16:51.
Postad 13 oktober 2012 - 17:24
big_swede70
-
big_swede70
-
Forumräv
-
-
913 inlägg
Skönt se att mååånga med mig anser att den nya layouten på T9 suger blöja... http://discussions.n...re/td-p/1571236
Postad 14 oktober 2012 - 13:11
Kabukiman
-
Kabukiman
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Tack för tipsen trixeo!
Roade mig lite med att jämföra bilder och filmer med min gamla kompakt kamera Panasonic TZ7.
Det var bara på zoom och makro läge som den vann mot 808.
Så nu kan man säga adjöss till den
Nu när då Symbian börjar avvecklas, så kan man bara hoppas att Windows blir allt populärare så att apparna börjar strömma till där med.
Så är det bara för Nokia att sätta dit en riktig blixt på nästa "kamera mobil" också, så har dom en framtida köpare här i alla fall...
Fråga igen: Finns det ingen bildspel funktion i galleriet?
Postad 14 oktober 2012 - 19:04
Unregistered0a756c1f
-
Unregistered0a756c1f
-
Lärjunge
-
-
344 inlägg
har hittat en lösning på mitt problem med t9 tangentbordet hur man slår av och på ord förslag.bara trycka på pil upp tangenten 2 gånger snabbt så slås den av och på.kanske ni redan visste men inte jag.
Redigerat av Unregistered0a756c1f, 14 oktober 2012 - 19:06.
Postad 14 oktober 2012 - 23:03
Kalmar FF
-
Kalmar FF
-
Amatör
-
-
65 inlägg
har hittat en lösning på mitt problem med t9 tangentbordet hur man slår av och på ord förslag.bara trycka på pil upp tangenten 2 gånger snabbt så slås den av och på.kanske ni redan visste men inte jag.
all about symbian skrev en artikel om relaterat här; http://www.allabouts..._keypad_inp.php
Postad 16 oktober 2012 - 16:51
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Nokia planerar inte alls att lägga ned utvecklingen på 808:an och nya uppdateringar är att vänta! http://pureviewclub.com/2012/6759
Postad 19 oktober 2012 - 11:56
bag
-
bag
-
Forumräv
-
-
775 inlägg
Ska äntligen beställa 808:an nu. Några sista inputs vad det gäller färgval?! Är inställd på den svarta men har inte kunnat jämföra färgerna i verkligheten då ingen verkar erbjuda den i butik? Har bara sett den svarta live.
Postad 19 oktober 2012 - 15:53
bag
-
bag
-
Forumräv
-
-
775 inlägg
Halebop är den första operatören som har tagit in 808 PureView till försäljning. Blev en svart. =D http://bit.ly/RcDvTy
Postad 22 oktober 2012 - 06:01
claeswennberg
-
claeswennberg
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Hej! Hur fixar jag det här på allra bästa sätt? "Minnet nästan fullt, kan inte ta emot några mms"? Tack.
Postad 22 oktober 2012 - 08:18
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Hej! Hur fixar jag det här på allra bästa sätt? "Minnet nästan fullt, kan inte ta emot några mms"? Tack.
Vilken version kör du? Har du lyckats få fullt på C:?? Radera alla gamla mms/sms och allt du installerat på c: kanske?
Postad 22 oktober 2012 - 12:00
claeswennberg
-
claeswennberg
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Vilken version kör du? Har du lyckats få fullt på C:?? Radera alla gamla mms/sms och allt du installerat på c: kanske?
Jag kör original FP2 men har ändå 363 MB ledigt på c: Jag antar att både sms och mms lägger sig i c: och skulle vilja flytta dem till e: eller f: istället... Jag synkar alltid med Nokia Suite så jag har bara 28 meddelanden i inkorgen och 21 i sänt så jag har nästan inga att radera... Enheten är omstartad men utan framgång. Det här var aldrig en issue på N8:an vad jag minns. Kanske lika bra att dunka in din (Trixeos) senaste cfw ändå, den lyfte ju N8:an till oanade höjder. Tack för din tid!
Postad 22 oktober 2012 - 16:45
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Jag kör original FP2 men har ändå 363 MB ledigt på c: Jag antar att både sms och mms lägger sig i c: och skulle vilja flytta dem till e: eller f: istället... Jag synkar alltid med Nokia Suite så jag har bara 28 meddelanden i inkorgen och 21 i sänt så jag har nästan inga att radera... Enheten är omstartad men utan framgång. Det här var aldrig en issue på N8:an vad jag minns.
Kanske lika bra att dunka in din (Trixeos) senaste cfw ändå, den lyfte ju N8:an till oanade höjder. Tack för din tid!
Ja det var ju inte brist på utrymme det handlade om då, felmeddelandet verkar vara fel. Kanske någon app du har installerad orsakar felet? En omstart har du väl såklart redan provat? Visst ger min cfw lite mer utrymme initialt men 363 MB som du nu har ledigt är inte dåligt.
Postad 22 oktober 2012 - 17:08
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
En "SMS-uppdatering" finns nu tillgänglig.
Postad 22 oktober 2012 - 17:30
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
För dem som jag, som inte vill installera Microsoft Apps och vill slippa påminnelsen om att den finns att installera och som har en "hackad" 808, dvs, som kan installera osignerade appar bifogar jag här en fake-installation av densamma. Ett felmeddelande om att "Microsoft Shared" saknas är att räkna med under installationen. Denna "fake-app" installerar absolut ingenting men telefonen tror att appen är installerad och kommer således inte att föreslå denna längre. Fake-appen går att avinstallera.
Postad 22 oktober 2012 - 18:16
big_swede70
-
big_swede70
-
Forumräv
-
-
913 inlägg
Postad 22 oktober 2012 - 18:49
big_swede70
-
big_swede70
-
Forumräv
-
-
913 inlägg
En "SMS-uppdatering" finns nu tillgänglig.
Menar du att nokia släppt något ikväll?
Postad 22 oktober 2012 - 19:07
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Menar du att nokia släppt något ikväll?
Kanske inte ikväll men jag upptäckte den då jag kollade uppdateringar förut.
Postad 22 oktober 2012 - 19:17
big_swede70
-
big_swede70
-
Forumräv
-
-
913 inlägg
Hoppas det stämmer.. Hatar dagens T9
Postad 22 oktober 2012 - 21:57
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Hoppas det stämmer.. Hatar dagens T9
SMS-uppdateringen har väl inget med T9 att göra?
Postad 22 oktober 2012 - 22:15
big_swede70
-
big_swede70
-
Forumräv
-
-
913 inlägg
Läste nog ditt inlägg för snabbt... Haha
Postad 23 oktober 2012 - 14:13
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Jag funderar just på om det verkligen inte ÄR en kinesisk piratkopia de testar?
http://www.idg.se/2....ra-men-tunn-lur
Jag känner liksom inte igen mig i beskrivningarna av telefonen?
Postad 23 oktober 2012 - 20:25
Unregistered0a756c1f
-
Unregistered0a756c1f
-
Lärjunge
-
-
344 inlägg
Jag funderar just på om det verkligen inte ÄR en kinesisk piratkopia de testar? http://www.idg.se/2....ra-men-tunn-lur Jag kÄnner liksom inte igen mig i beskrivningarna av telefonen?
klart han överdriver otroligt mycket.efter att ha använt både galaxy s2 och s3 så är dom i en annan klass när man använder telefonen för mycket kontors saker och spela.tycker Nokia lyckats riktigt bra med denna.den inbyggda weblåsaren är dålig men att titta på mejl surfa lite och lyssna på musik och ta kanon bilder duger den här perfekt till.riktigt bra ljud i samtal och signal mottagning vid wlan är denna betydligt bättre än dom 2 andra.synd bara dom förstörde tangentbordet med senaste uppdateringen
Redigerat av Unregistered0a756c1f, 23 oktober 2012 - 20:32.
Postad 24 oktober 2012 - 00:03
bag
-
bag
-
Forumräv
-
-
775 inlägg
Visst är den inbyggda browsern undermålig men vem använder inte Opera Mobile?
Postad 24 oktober 2012 - 02:41
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Visst är den inbyggda browsern undermålig men vem använder inte Opera Mobile?
Jag tex. =)
Postad 24 oktober 2012 - 11:48
Unregistered0a756c1f
-
Unregistered0a756c1f
-
Lärjunge
-
-
344 inlägg
http://pcforalla.idg...idappar-sarbara
en klar nackdel med andoid samt att många appar ska ha tillåtelse till allt i ens telefon så denna känns mest säker .synd bara att det saknas många appar
Postad 24 oktober 2012 - 20:44
bag
-
bag
-
Forumräv
-
-
775 inlägg
Fick hem min 808:a idag och det mesta känns bra hittills förutom en sak som jag reagerar på. Varför är klockan i låst läge så oerhört ljussvag?! Går ju knappt se vad klockan är! Är detta normalt? Isåfall är det ju något med mjukvaran som måste fixas. Både N8:an och N9:an är ju stört mycket bättre på den punkten? Är det så för Er andra också?
Edit:
Hittade att det verkar vara ett hårdvarufel, bara att skicka tillbaka skiten, SUCK!
Redigerat av bag, 24 oktober 2012 - 21:19.
Postad 25 oktober 2012 - 09:52
bag
-
bag
-
Forumräv
-
-
775 inlägg
Vad är det som gäller i dessa fall?! Måste jag invänta att de byter ut skärmen eller kan jag kräva ett nytt ex?!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|