Destiny - Bungies storspel efter Halo
Destiny (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
4
|
(1)
|
Inga priser | |
Destiny (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
7
|
(1)
|
248:- | |
Destiny (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
8
|
(30)
|
79:- | |
Destiny (Xbox One | Series X/S)
(Xbox Series X/S spel)
|
5
|
(9)
|
57:- |
Destiny [PS4] (3098 inlägg)
|
9 år sedan |
Postad 13 June 2014 - 02:09
Postad 13 June 2014 - 02:11
Och senare idag ska walkiii med och greja devils lair
Levelcap på 8, tänk hur vansinnigt kul det blir när man får tag i hela spelet, och kan leva fritt, rama och slakta hur mycket som helst. Det här är nog bland dom enda spelen som behövs det här året
Best. Alpha. Ever!
Redigerat av Zartok, 13 June 2014 - 02:21.
Postad 13 June 2014 - 08:59
Men man ska nog sträva efter att vara ett fireteam på 3st, tror man får roligast då.
Ska bli sjukt kul med betan, får hoppas på fler strikes och kanske även raids då.
Japp, idag ska jag in i Devil's Lair och skjuta!
Postad 13 June 2014 - 09:30
Villken klass kör ni? Vad är maxlvl?
Postad 13 June 2014 - 09:49
Max lvl är tyvärr bara 8 i alphan.
Skulle vilja hitta en riktigt bra handcannon. Fanns en som gjorde 75 i skada, medans mitt riffle gör 57. Men med tanke på att revolver har 6 skott och låg rate of fire (150), så känns det meningslöst att spela med. För jag får mycket högre dps med mitt autoriffle som har 24 skott och 450 i rate of fire.
Postad 13 June 2014 - 10:36
Den här Alphan var bra mycket bättre än många Beta jag testat.
Postad 13 June 2014 - 10:47
Postad 13 June 2014 - 12:58
Just ja, man var ju tydligen både dum i huvet och har numer även noll koll om man inte höll med dina odelade hyllningskörer för detta spel....hela forumet var imot spelet innan NOLL KOLL
Nåt mer du glömt när du ändå är i farten?
Postad 13 June 2014 - 13:06
japp att du länkar när jag kalla någon dum i huvudet, det har jag inte.. men noll koll känns skönt att sägaJust ja, man var ju tydligen både dum i huvet och har numer även noll koll om man inte höll med dina odelade hyllningskörer för detta spel....
Nåt mer du glömt när du ändå är i farten?
Postad 13 June 2014 - 13:11
Att man inte förbehållslöst hänfaller till hyllningar som gränsar till hysteri, innebär inte att man är "imot spelet".hela forumet var imot spelet innan NOLL KOLL
Postad 13 June 2014 - 13:55
Kanske mindre kul om man får en på söndag när dom stänger alphan.
Postad 13 June 2014 - 15:23
Att man inte förbehållslöst hänfaller till hyllningar som gränsar till hysteri, innebär inte att man är "imot spelet".
have a little faith istället för att se det grå hela tiden, lovar livet blir lite roligare då
Postad 13 June 2014 - 15:39
Kört tre varv devils lair och det är skitkul! Zoiler, i owe you. Biggest time!
Seriöst, det är så vansinnigt bra att jag vill påstå att jag underhypat det! Då har man bara fått spela minimalt av spelets första lilla del. Ojoj så fett bra det här kommer bli!
Postad 13 June 2014 - 15:42
And btw Zartok. Vad är "matsedel" titan...
Redigerat av walkiii, 13 June 2014 - 15:45.
Postad 13 June 2014 - 16:56
Roligare för att man beter sig värre än ett barn kvällen innan julafton? Skulle inte tro det.have a little faith istället för att se det grå hela tiden, lovar livet blir lite roligare då
Say what?Är matsedel titan nu,
Postad 13 June 2014 - 17:01
Ok, du bad om det.japp att du länkar när jag kalla någon dum i huvudet, det har jag inte.. men noll koll känns skönt att säga
)))))))))))))))))))))))
detta spel kommer bli så jävla grymt! folk som inte ser grejen är DUMMA...
Postad 13 June 2014 - 18:40
Det här är ju knark! Legat halvdöd i soffan med mediciner och vattenflaskor och hostat upp ena lungan två gånger, men har fasen haft the time of my life.
Postad 13 June 2014 - 22:15
http://en.m.wikipedi...ames_to_develop
Postad 14 June 2014 - 00:02
Undra om bungie är nervös nu inför släppet med tanke på att dem har slagit rekord i utvecklingskostnader
nästan dubbelt mot gta v
http://en.m.wikipedi...ames_to_develop
Kostnaden för Destiny är för en period på 10 år (vad nu deras plan är för Destiny i 10 år). Kostnaden för GTA5 är bara för GTA5.
Postad 14 June 2014 - 00:09
Postad 14 June 2014 - 08:38
Lirat alphan i två dagar nu. Det känns om att man kan den utantill. Nu kan man hålla sig fram till betan släpps. Betan är väl typ fulla spelet misstänker jag. Speciellt med tanke på att spelet släpps mindre än två månader efter betan samt att spelet redan på alphanivå känns väldigt klart och polerat. Finns bara en bugg jag stört mig på.
Har du spelat upp alla klasser? Vilken fastnade du för?
Postad 14 June 2014 - 10:06
Postad 14 June 2014 - 11:11
Postad 14 June 2014 - 11:21
Snabb fråga dock: jag fick inbjudan för min US användare. Är jag då låst till US användaren eller kan jag lira på min svenska användare?
Postad 14 June 2014 - 11:46
Postad 14 June 2014 - 11:51
Postad 14 June 2014 - 11:53
I alphan så skiljer det ju knappt något mellan klasserna så det ska bli intressant och se hur det utvecklar sig.
Hur hög kommer Max leveln att vara?
Postad 14 June 2014 - 13:19
Tycker också mest om huntern och det kommer nog bli min main. Konstigt nog så tror jag att huntern är populärast....
I alphan så skiljer det ju knappt något mellan klasserna så det ska bli intressant och se hur det utvecklar sig.
Hur hög kommer Max leveln att vara?
Nånstans runt 20 enligt Eurogamer.
(Bungie won't say what the level cap is yet, but we haven't seen anything higher than level 20).
http://www.eurogamer...t-the-level-cap
Postad 14 June 2014 - 14:24
Postad 14 June 2014 - 14:50
Postad 14 June 2014 - 21:42
Hoppa och titta på fåglar, anyhow; Puff-the-magic-dragon ska spela ikväll:
- Tune-in,
- drop-out,
+fade-away
Postad 14 June 2014 - 23:02
Hade varit en dröm att få behålla sin coola karaktär också, men man ska nog inte hoppas på det så mycket
Postad 15 June 2014 - 11:08
Min första gubbe va en Hunter och den gillar jag skarpt. Golden gun supern, va väldigt bra och "lättanvänd". Dubbelhoppet är också nice, och med mer spel kommer det uppgraderas till annat också, nästa steg va trippelhopp.
Min andra gubbe va en Warlock. Får säga nja på den. Gillade inte supern Nova bomb speciellt. "svår" att sikta med, gjorde dock bra skada. istället för dubbelhopp, så hade warlock glide. (tror det hetter så iaf). Jag va iaf inget jättefan utav den. En fördel vi hittade dock, man kunde komma väldigt högt upp med den.
Titan har jag inte hunnit spelat ännu. Får se om man hinner med det idag. Om alphan fortfarande är öppen såklart.
Men som det är skrivet redan. Det är svårt att särskilja på klasserna nu. När man har levlat upp abilitys mer, så kommer det nog bli skillnad på gubbarna. Men jag kommer nog fortsätta spela Hunter som jag tänkt från början.
Efter att ha spelat antal timmar på alphan, så är jag ju inte mindre sugen på betan och självklart hela spelet. Just nu försöker jag komma på något dåligt om spelet, men det går inte bra kan jag säga. Kom på en sak nu. Jag skulle vilja kunna vara fler än 3 i ett fireteam. Om man bara ska ut och utforska, eventuellt ta lite random uppdrag. Men ska man spela strikes eller raids, så får man hålla sig till 3 respektive 6 spelare. tycker även att kontrollen och känslan i spelet är bra.
Som slutsats kan jag säga att många timmar kommer spenderas på detta spel.
Postad 15 June 2014 - 13:22
Hade dock noll koll på vad det var för spel och har aldrig lirat något liknande innan så kanske förklarar endel 😊 var ju dock tvungen att prova när man fick en alpha kod och efter zartoks mega super duper hype utav spelet.
Än så länge ett meh ifrån mig, kommer såklart att prova mer vid en eventuell beta.
Postad 15 June 2014 - 14:21
Postad 15 June 2014 - 15:06
Jag tycker spelmomenten mest består av "spring, skjut på ett gäng fiender och spring vidare" vilket förvisso kan vara rätt kul det med, men inte speciellt unikt i FPS-genren.
Ni som spelat alphan, vad är det egentligen som gör Destiny så pass bra?
Postad 15 June 2014 - 15:18
Ni som spelat alphan, vad är det egentligen som gör Destiny så pass bra?
Har inte testat multiplayer-delen men där finns ju capture the Flag i alla fall.
Verkar roligt när jag kollat stream.
Det jag gillar med Alphan är samarbetet som krävs och loot samt coola vapen och armor mm. Likt Borderlands på vissa sätt.
Postad 15 June 2014 - 17:38
Dom har verkligen lyckats med balansen i det hela, något som gör spelet beroendeframkallande som tusan. Vi mot dom och lotteri om vad man får när man vunnit
Postad 15 June 2014 - 18:05
Men varför jag har vart hypad över spelet är för att det är openworld, Coop, public events, raids, LOOT!, pvp, lvls både på karaktär och vapen, mars, Venus , månen, jorden med fler... Att det ska gå att göra något nytt VARJE dag i destiny universumet, finns hur mycket som helst att skriva som bara är så jävla awsome!!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
Destiny [PS4]
12 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?