DriveClub (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
9
|
(16)
|
199:- |
Postad 20 March 2015 - 01:03
Inte som att det är något superspel ni väntar på =P
Eller ja.. åsikterna går ju isär.
Redigerat av Zoiler, 20 March 2015 - 01:03.
Postad 20 March 2015 - 08:57
Ja, det är nog inget man ska räkna med. Men det är ju åtminstone ganska billigt nu.
Postad 20 March 2015 - 09:46
Postad 20 March 2015 - 09:53
Själv skulle jag nu behöva en grupp att gå med i, man måste tillhöra en grupp på åtminstone nivå 1 för att låsa upp vissa bilar. Folket på min vännerlista verkar ha slutat spela.
Postad 20 March 2015 - 10:10
Förvänta dig inget som tillnärmelsevis liknar en sim så kan du ha en del kul med spelet. Tycker det är värt 229 kr bara för SP.
Själv skulle jag nu behöva en grupp att gå med i, man måste tillhöra en grupp på åtminstone nivå 1 för att låsa upp vissa bilar. Folket på min vännerlista verkar ha slutat spela.
Jag behöver också en grupp... Skapade en men ingen anslöt ![]()
Postad 20 March 2015 - 10:40
Behöver ju bara vara två för att gruppen ska "gå igång", så att säga. Jag har bjudit in några vänner, ska se hur det blir med det. Annars får vi väl gå ihop i en grupp?
Postad 20 March 2015 - 13:03
https://www.minhembi...12#entry4149370Jasså? Då har jag tänkt fel. Jag hade bilden att körningen var bra och att det inte gått att spela online är det som förstört, då det varit mycket det som varit tanken med spelet
Postad 20 March 2015 - 13:48
Jag har inte haft det så länge men upplever det som mycket bättre än du beskriver...
Dessutom:
"Driver AI adjusts to your performance but can never exceed the limits of a car, so it's always fair."
Behöver ju bara vara två för att gruppen ska "gå igång", så att säga. Jag har bjudit in några vänner, ska se hur det blir med det. Annars får vi väl gå ihop i en grupp?
Du kan lägga till mig om du vill, får vi se när jag kör nästa gång: thorsseb
Finns det inte några Hembio-klubbar?
Jo, skickade req till en av dem, men tror de är fulla... Kanske kan göra en till.
Postad 20 March 2015 - 13:51
Blev betydlig bättre efter uppdateringarna.Jag har inte haft det så länge men upplever det som mycket bättre än du beskriver...
Dessutom:
"Driver AI adjusts to your performance but can never exceed the limits of a car, so it's always fair."
I början blev man dock vansinning för varenda krockbestraffning och kurvbestraffning.
Var ena hjulet över bbankanten blev man bestraffad. AIn kunde bränna rätt in i en utan bestraffning medan man själv inte ens fick toucha de...
Edit: Det fick mig att sluta spela.
Likadant var det med den avsaknade krockbestraffningen i Online-delen.
Redigerat av MartinAberg, 20 March 2015 - 13:52.
Postad 20 March 2015 - 14:09
Har de förbättrat det nu mao? Får komma tillbaka till det igen i så fall, det är inte urkasst och finns inte många andra bilspel.
Redigerat av Zoiler, 20 March 2015 - 14:09.
Postad 20 March 2015 - 15:43
Det var lite bättre senast jag testade, detta var i Januari...Har de förbättrat det nu mao? Får komma tillbaka till det igen i så fall, det är inte urkasst och finns inte många andra bilspel.
Postad 20 March 2015 - 15:52
Okej... gick in och kollade användarrecensionerna på MHB för lite mer uppdaterade intryck, hittade några lustiga kommentarer =P
( Du kommer inte att tro dina ögon när du ser det, det är så estetiskt och fysiskt välgjort att det nästan ser bättre ut än verkligheten)
Bry er inte om alla negativa recensioner, känns som spelet får några poängs avdrag på diverse spelsajter bara för att det inte står "Forza" på omslaget.
Postad 20 March 2015 - 16:02
Okej... gick in och kollade användarrecensionerna på MHB för lite mer uppdaterade intryck, hittade några lustiga kommentarer =P
![]()
Postad 20 March 2015 - 17:46
Blev betydlig bättre efter uppdateringarna.
I början blev man dock vansinning för varenda krockbestraffning och kurvbestraffning.
Var ena hjulet över bbankanten blev man bestraffad. AIn kunde bränna rätt in i en utan bestraffning medan man själv inte ens fick toucha de...
Edit: Det fick mig att sluta spela.
Likadant var det med den avsaknade krockbestraffningen i Online-delen.
Jag har inte spelat Online, men känner inte igen det här du skriver, faktiskt. Så det verkar de ha åtgärdat nu.
Men ärligt talat, den som tycker att det här spelet har något att sätta emot Forza 5 i körkänsla borde ha livstids banning från allt vad bilspel heter...
Postad 21 May 2015 - 12:54
Postad 21 May 2015 - 14:09
Har kört ganska mycket The Crew på senaste tiden, kanske ska köra igång DC igen...
Postad 21 May 2015 - 14:13
Postad 22 May 2015 - 11:05
Blir säkert jättebra. Alla Driving Force har varit bra. Men jag vill ju ha växelspak att välja på också som DFP:n.
Varför struntar dom i det? Den lär ju vara kompatibel med PC. Alla som vill kunna spela Truck Simulator också då? OGENOMTÄNKT! ![]()
DFP hade inställningsbar 900grader och var mindre i diameter vilket kändes sportigare också och med bra force feedback. Den ägde/äger!

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 22 May 2015 - 11:13.
Postad 23 June 2015 - 20:01
Nämen? ![]()
https://store.playst...000000000000969
PS+ ed finns nu.
EDIT: Verkar bara vara för jänkland...
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 23 June 2015 - 20:13.
Postad 24 June 2015 - 12:46
Detta måste vara världshistoriens sämsta release av ett spel. haha
Visst känns det som det? Bf som folk klagat endel på är ju helt i jämförelse. Ja, beräknat på releasen och tiden efteråt.
Redigerat av Zartok, 24 June 2015 - 12:46.
Postad 24 June 2015 - 15:23
Ater a lot of hard work from the team at Evolution Studios, I’m pleased to announce that we are making the Driveclub PlayStation Plus Edition available to all PlayStation Plus members starting on Thursday, 25th June.
We’ve spent a long time preparing for this launch after some difficult and unexpected set-backs. To make absolutely certain that all players have the smoothest and most stable experience possible we are going to be duly cautious about how we release the game this time around.
Starting on Thursday, all PlayStation Plus members can download Driveclub PS Plus Edition and begin playing the offline mode. Also starting Thursday, we will be rolling out online access to the Driveclub PS Plus Edition and will steadily bring more and more players online while continuously ensuring that all game systems are running smoothly. We know that this might be frustrating after your extra wait already, but hope you can understand that we are taking extra precautions to protect your experience when you do get online. We want to make sure we don’t overload the servers as we invite millions of PS Plus members to download the game tomorrow.
We have to take this precaution because Driveclub connectivity is demanding for a multiplayer game, with countless ever-growing social connections across clubs, challenges, multiplayer, and hundreds of thousands of dynamic leaderboards and activity feeds.
Everybody will have full access to the offline mode of the Driveclub PS Plus Edition while this is happening and we will keep you fully up to speed via driveclub.com with updates on access as we bring everybody online.
Thank you to everyone who has stood by Driveclub during the past year and for everyone who has accepted the extra wait for the PS Plus Edition and the companion app which will come after. The team at Evolution Studios is working incredibly hard to make Driveclub great for you, to get everyone to have fun racing in clubs and continue the evolution of the game with spectacular updates every month. I can’t wait to see all of you enjoying the game online together.
Postad 24 June 2015 - 15:30
Ater a lot of hard work from the team at Evolution Studios, I’m pleased to announce that we are making the Driveclub PlayStation Plus Edition available to all PlayStation Plus members starting on Thursday, 25th June.
We’ve spent a long time preparing for this launch after some difficult and unexpected set-backs. To make absolutely certain that all players have the smoothest and most stable experience possible we are going to be duly cautious about how we release the game this time around.
Starting on Thursday, all PlayStation Plus members can download Driveclub PS Plus Edition and begin playing the offline mode. Also starting Thursday, we will be rolling out online access to the Driveclub PS Plus Edition and will steadily bring more and more players online while continuously ensuring that all game systems are running smoothly. We know that this might be frustrating after your extra wait already, but hope you can understand that we are taking extra precautions to protect your experience when you do get online. We want to make sure we don’t overload the servers as we invite millions of PS Plus members to download the game tomorrow.
Ja det gick ju så bra med servarna förra gången. Tror dock inte att så många kommer att ladda ner spelet imorgon. Tåget har liksom gått.
Postad 24 June 2015 - 21:51
Ironiskt nog så kunde dom ju kastat ut offline från första dagen, just saying...
Postad 24 June 2015 - 22:19
Detta är ju en strippad variant, hur mycket kostar det oss då att få hela spelet om vi gillar + edition? Kan ju inte vara så många slantar med tanke på fiaskot bakom. Hehe.
Postad 24 June 2015 - 23:06
Postad 25 June 2015 - 10:10
Du är det på G ner, lägg gärna till mig på psn: wickedkman
Så kan vi kanske dra nåt race.
Postad 25 June 2015 - 10:30
Tyvärr så verkar det ta lite lång tid att ladda hem. Oh the irony! I en annan tråd har det just klagats på dessa laddningstider.
Ps app på Sony z2 <3
Postad 25 June 2015 - 10:57
Jag har fullständiga versionen (vet inte om vi kan "rejsa" tillsammans då?) och är nog inte så bra eg... Men jag kan testa att lägga till er. thorsseb heter jag.
Postad 25 June 2015 - 11:58
har du också skitfin hastighet? ![]()
vi ska just gå och köpa en ny router. dock så har vi tänkt göra det ett tag, så det är INTE pga att driveclub går i 56k-hastigheter ![]()
Postad 25 June 2015 - 12:20
Det går inte speciellt fort kan vi säga. fått hem 195mb på en timme typ. Är ganska nöjd med den hastigheten... ![]()
Postad 25 June 2015 - 12:40
Så man får tillgång till alla banor i ett land? Det var allt?
Japp
... DRIVECLUB PlayStation Plus Edition which comes with one location (India), 11 tracks, 10 cars and access to all game modes.
Postad 25 June 2015 - 12:46
Detta var iaf vad som utlovades under förra året, vet inte om det ändrats...
Edit, stod ju i Store'n:
DRIVECLUB™ PlayStation®Plus Edition includes:
• Every DRIVECLUB™ feature: from online multiplayer matches and challenges, to offline solo racing, Tour events, customisation, replays, Photo Mode and more.
• The option to create your own races with full control over the time of day and the weather.
• Access to all 13 tracks in India, one of six locations in DRIVECLUB™.
• 15 cars for your garage.
• A full set of 27 PlayStation® trophies, including the precious Platinum.
Redigerat av (SiC), 25 June 2015 - 12:47.
Postad 25 June 2015 - 13:08
Från början skulle vi få hela spelet gratis dag 1 av ps4 releasen. ![]()
Jag är inget superfan av bilspel, så jag bryr mig inte speciellt mycket. Kan vara kul att testa spelet bara.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
3 bilder
4 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?