Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

E3 2013

1094 svar till detta ämne
  • Stängt ämne Detta ämne är stängt

Postad 11 June 2013 - 17:08

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Nu ska jag erkänna en sak som jag gärna hade sett. Installation av spel valfritt. Typ som när man köper ett spel i psstore, då åker det in på hårddisken och man slipper fippla med skivor. Endel spel borde man kunna installera och spela direkt från enheten. Fast det kan man ju när man köper dom via store. Eller får dom via store, som vi får bilspelet på releasen ex :)

Postad 11 June 2013 - 18:08

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0
Lite småfrysningar på livedemona under ps4 eventet. Värmeproblem? ;) :D

Postad 11 June 2013 - 18:18

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Efter att tittat på EA's press konferens så ska jag erkänna att jag fick lite stånd när jag såg BF4 multiplayer. :) 64 spelare i 60fps, det kommer bli helt episkt! Tror inte ens jag kommer köpa nästa Cod ens.

Och sen en liten teaser på Mirrors Edge 2, som jag har längtat!

Postad 11 June 2013 - 18:27

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Lär knappast bli 64 spelare per match på konsol på BF4...

Postad 11 June 2013 - 18:45

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 1
Det är precis vad det blir Solo. Har en kompis som jobbar på Dice som har bekräftat det för mig.

Han har spelat på båda konsolerna och anser att ps4'a är den bättre. Ms har gjort allt onödigt komplicerat, så den knappt går att starta. :)

Postad 11 June 2013 - 19:05

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Det är precis vad det blir Solo. Har en kompis som jobbar på Dice som har bekräftat det för mig.

Han har spelat på båda konsolerna och anser att ps4'a är den bättre. Ms har gjort allt onödigt komplicerat, så den knappt går att starta. :)

Sweeeet. Får nog ge BF4 en chans. :)

Postad 11 June 2013 - 19:11

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0
Kl 21 sänder IGN igen
http://www.ign.com/events/e3

Postad 11 June 2013 - 19:16

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0
Jaha där ser man. Finns trots allt DRM på Sonys konsol:

http://www.polygon.c...r-own-drm-terms

Så med andra ord - förutom 24h kravet så ser vi troligen på exakt samma system

Det blir alltså upp till utgivaren.

Dags för folk att rasa?

Postad 11 June 2013 - 19:19

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0

Dags för folk att rasa?

Lät onekligen konstigt när Tretton sa det på GT, men jag funderar på om han inte menar Online-pass. Det sades ju "no new restrictions on used games" på presentationen.

Postad 11 June 2013 - 19:26

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 1

Dags för folk att rasa?

Nja, det lät mer som att de tar samma position som med ps3, om tredje part vill använda ett DRM-scheme så för de sätta upp de systemen själva, precis som EA gjorde med sina onlinepass.

Postad 11 June 2013 - 19:34

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 3

Nja, det lät mer som att de tar samma position som med ps3, om tredje part vill använda ett DRM-scheme så för de sätta upp de systemen själva, precis som EA gjorde med sina onlinepass.

Trevligt att allt tolkas positivt nu.

Postad 11 June 2013 - 19:38

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1115 inlägg
  • 0

Dags för folk att rasa?

Hmm, intressant. Verkar fortfarande undvika att svara rakt ut, så att det inte kan misstolkas. Vore trist om de går precis samma eller liknande väg som MS, men inte oväntat. Hoppas att gamingmedia trycker på för ett definitivt svar åt ena eller andra hållet snart. Men jag måste säga att det lät väldigt klart på presskonferensen, så om de tänker sig nåt i stil med Xbone-drm så var ju nästan presskonferensen snudd på lögn. Nåväl, ska inte dra förhastade slutsatser.

Men visst, man skulle väl kunna tänka sig nån form av EA-login eller Uplay-crap som tillägg, skulle inte förvåna mig.

Redigerat av jayreso, 11 June 2013 - 19:42.

Postad 11 June 2013 - 19:41

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0

Nja, mer så att man inte tror att Sony ljög i 5 minuter på sin konferens.

Postad 11 June 2013 - 19:42

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Xbox One låter fortfarande inte sina kunder att sälja sina egna köpta spel eller låna ut till vänner utan 30 dagars vänskap krav! Utvecklare kan inte påverka sånt på PSN =)

Postad 11 June 2013 - 19:44

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Nja, mer så att man inte tror att Sony ljög i 5 minuter på sin konferens.

Och till det svara herren själv:

"Well, I mean, we create the platform, we've certainly stated that our first-party games are not going to be doing that, but we welcome publishers and their business models to our platform,"

- Så "We create the plattform" kan ju tolkas som att de har en DRM system inbyggt
- Sen säger han att det ändå de menade var att deras egna studios inte kommer använda det

Så det enda han lovar att inte ha DRM på är spel från Sonys egna studios.

Redigerat av PalmiNio, 11 June 2013 - 19:49.

Postad 11 June 2013 - 19:44

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 1
Jag kan hålla med om att det är intressant att reaktionerna på third party DMR är en axelryckning och "ja det är som nu" samt "men det är inte uppkoppling var 24:e timme". Hur fort saker och ting förändras. Onlinepass vad en av saker som gjorde EA till Worst Company in America. Numera är det tydligen inte lika illa...

Postad 11 June 2013 - 19:48

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Xbox One låter fortfarande inte sina kunder att sälja sina egna köpta spel eller låna ut till vänner utan 30 dagars vänskap krav! Utvecklare kan inte påverka sånt på PSN =)

Står inte. Står bara att Microsoft Studio kommer välja:
"In our role as a game publisher, Microsoft Studios will enable you to give your games to friends or trade in your Xbox One games at participating retailers. "

Alltså deras studio kommer tillåta vidareförsäljning via återförsäljare som de valt ut.

Under står:
"Third party publishers may opt in or out of supporting game resale"

Så står inget att om en utvecklare väljer att avstå från att begränsa resell så måste de använda samma modell som Microsoft.

Angående att låna ut så säger man dessutom att det inte är bestämt:
"Loaning or renting games won’t be available at launch, but we are exploring the possibilities with our partners."

Postad 11 June 2013 - 19:48

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 2

Och till det svara herren själv:

- Så "We create the plattform" kan ju tolkas som att de har en DRM system inbyggt
- Sen säger han att det ändå de menade var att deras egna studios inte kommer använda det

Varför inte citera det han säger som var direkt relaterat till drm istället?

Postad 11 June 2013 - 19:54

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Jag tolkar hans citat som att plattformen är PS4 med PSN etc och att det är fritt för EA mm att fortsätta med sina onlinepass om de vill.

Alltså de tvingar inget företag att gå drm-fritt med allt utan var företag gör som de vill.

Menat att de är pragmatiska i frågan. Håller både konsument och utgivare i handen istället för den ene.

Min tolkning.

Postad 11 June 2013 - 19:57

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 1

Varför inte citera det han säger som var direkt relaterat till drm istället?

Öö det var exakt vad ha sa om DRM för andrahand:
"“We create the platform. We’ve certainly stated with our first party games, we’re not going to be doing that. But we welcome publishers and their business models to our platforms. There’s going to be free-to-play; there’s going to be every potential business model on there and again that’s up to their relationship with the consumer and what they think is going to put them in the best stead. So we’re not going to dictate that. We’re going to give them a platform to publish on."

Senare om DRM:
"The DRM decision is going to have to be in the hands of the third parties. That’s not something that we’re going to dictate or mandate or control or implement."

De står för plattformen men de kommer inte använda det på sina first-party men välkomnar utgivare och deras affärsupplägg.

Kan lika bra tolkas som att deras plattform har det inbyggt men de väljer sälja att inte använda det

Postad 11 June 2013 - 19:57

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 1

- But the Sony plattform will not allow for DRM for third party games?
- The DRM decision will have to be in the hands of the third party, that not something we're gonna dictate or control

Det säger mkt, om tredje part will börja med dumheter så är det upp till dem, vad ska Sony göra? Vägra släppa in spel på plattformen bara för att en förläggare vill börja ta betalt för beggade spel?

De har i princip inte sagt någonting för eller emot huruvida det ligger lager av DRM i konsolen, men som det ser ut nu så kommer det inte vara ngra drakoniska system från Sonys sida, Sony kommer inte att stoppa begagnathandel, de kommer inte att stoppa utlåning av spel eller vad du gör med din skiva.

Bara det är en milsvid skillnad mot vad MS vill göra, och MS har gladeligen tagit på sig att direkt ge förläggarna div dumma system vilket Sony inte gjort.

Redigerat av simulacra, 11 June 2013 - 20:05.

Postad 11 June 2013 - 19:58

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 1

Jag tolkar hans citat som att plattformen är PS4 med PSN etc och att det är fritt för EA mm att fortsätta med sina onlinepass om de vill.

Alltså de tvingar inget företag att gå drm-fritt med allt utan var företag gör som de vill.

Menat att de är pragmatiska i frågan. Håller både konsument och utgivare i handen istället för den ene.

Min tolkning.

Kan absolut vara så

Är bara förundrad över att när Microsoft inte var tydliga så tolkades allting till det absolut mest negativa även om det inte blev så till slut

Nu när Sony inte är så tydliga är det bara "jaha men det är väl kanske vara EAs Onlinepass"

Postad 11 June 2013 - 20:00

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Jo, bara att vänta ut lite och se när de specificerar mera om det.

simulacra:

- The DRM decision will have to be in the hands of the third party, that not something we're gonna dictate or control

Intressant.

Postad 11 June 2013 - 20:01

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 1

Fortfarande inget klart svar om de kommer ge verktygen helt utan krav. Allstå kan fortfarande vara så att DRM verktygen tillhandahålls av Sony sen är det upp till utgivaren.

Jo, bara att vänta ut lite och se när de specificerar mera om det.

Absolut bara kul att se hur alla är så sansade och nu inte vill dar förhastade slutsatser när Sony är lite luddiga.

För några veckor sen kunde man inte vänta tills Microsoft förtydligade saker innan yxan skulle användas.

Lite som det nu helt plötsligt är väl rimligt att betala för MP efter x antal års beklagande - starkt av dem som fortfarande står fast vid det dock.

Redigerat av PalmiNio, 11 June 2013 - 20:02.

Postad 11 June 2013 - 20:02

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1115 inlägg
  • 0

Kan absolut vara så

Är bara förundrad över att när Microsoft inte var tydliga så tolkades allting till det absolut mest negativa även om det inte blev så till slut

Nu när Sony inte är så tydliga är det bara "jaha men det är väl kanske vara EAs Onlinepass"

Jo, men det beror väl en hel del på hur de båda företagen har presenterat det hela. Om det nu bara är små nyanser som skiljer dem åt så borde det ligga i Microsofts intresse att snarast gå ut och påpeka att det funkar på ungefär samma sätt. För om det är så så har ju polletten uppenbarligen inte trillat ner hos de flesta gamers. Och som sagt, hoppas gamingmedia inte släpper Sony nu, utan trycker på för ett förtydligande.

Postad 11 June 2013 - 20:04

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0
"“We create the platform. We’ve certainly stated with our first party games, we’re not going to be doing that. But we welcome publishers and their business models to our platforms. There’s going to be free-to-play; there’s going to be every potential business model on there and again that’s up to their relationship with the consumer and what they think is going to put them in the best stead. So we’re not going to dictate that. We’re going to give them a platform to publish on."

"The DRM decision is going to have to be in the hands of the third parties. That’s not something that we’re going to dictate or mandate or control or implement."

Det kan tolkas hur som helst. Det är inget klart och tydligt svar tyvärr. Och det är problemet just nu. Jag tänker inte köra doom and gloom utan vänta och se. Fortfarande är den bästa strategin för nästa generations konsoler att avvakta tills de kommit ut så vi ser hur det fungerar.

Postad 11 June 2013 - 20:07

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1115 inlägg
  • 1

Fortfarande är den bästa strategin för nästa generations konsoler att avvakta tills de kommit ut så vi ser hur det fungerar.

Indeed. Mycket som jag vill låta andra testa först, som online-funktioner, drm, hårdvarans hållbarhet etc. När/om jag köper next-gen så vill jag att mitt beslut ska vara väl underbyggt av andras erfarenheter, dåliga som bra. :)

Postad 11 June 2013 - 20:09

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Det kan tolkas hur som helst. Det är inget klart och tydligt svar tyvärr. Och det är problemet just nu. Jag tänker inte köra doom and gloom utan vänta och se. Fortfarande är den bästa strategin för nästa generations konsoler att avvakta tills de kommit ut så vi ser hur det fungerar.

Precis.

Aja trollar mest lite, tycker Microsofts upplägg som de själva "förklarat" är extremt komplext med vad som är Familj/Vänner/Låna.

Jag menar om det är så att upp till 10 konton kan dela på samma spel är ju Xbox One en riktig höjdare, delar du med några vänner så blir det billigt. Men vad är familj liksom? De säger ok till familj på olika konsoler.

Postad 11 June 2013 - 20:16

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 1
Lol. När Sony är otydliga är det bäst att vi väntar och ser. När Microsoft är otydliga så är det långa trådar om att det är det värsta som hänt dem sen de backade över hunden.

Postad 11 June 2013 - 20:19

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0

Lol. När Sony är otydliga är det bäst att vi väntar och ser. När Microsoft är otydliga så är det långa trådar om att det är det värsta som hänt dem sen de backade över hunden.

Problemet var väl att höga chefer på Microsoft tidigt var väldigt tydliga med vad dom ville, och sedan blev otydliga, och sedan tydliga igen, och bekräftade mer eller mindre allt som dom höga cheferna tidigt sa.

Edit:
Artikeln är nu uppdaterad, gällde online-pass som vi med lite kallare huvven trodde :)
Alla nöjda och glada? vad tog det? 2 timmar max? inte flera veckor i alla fall...

Redigerat av Paganmoon, 11 June 2013 - 20:24.

Postad 11 June 2013 - 20:21

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1115 inlägg
  • 0

Nja, fast de har ju varit rätt tydliga med att:

1. konsolen måste online-checka var 24e timme
2. andrahandsmarknaden kommer vara begränsad till vissa "deltagande parter"
3. nåt annat jag glömt?

Sony har hintat att det möjligen skulle kunna vara på det sättet, men hintar samtidigt på konferensen att: "gamers, vi är på er sida". MS har mer varit otydliga i vilken grad av dåligt det rör sig om, men klara i intentionen att det ska vara tyngre drm. Så känner jag det, men som sagt, Sonys luddighet låter skum.

Redigerat av jayreso, 11 June 2013 - 20:22.

Postad 11 June 2013 - 20:27

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Problemet var väl att höga chefer på Microsoft tidigt var väldigt tydliga med vad dom ville, och sedan blev otydliga, och sedan tydliga igen, och bekräftade mer eller mindre allt som dom höga cheferna tidigt sa.

Edit:
Artikeln är nu uppdaterad, gällde online-pass som vi med lite kallare huvven trodde :)
Alla nöjda och glada? vad tog det? 2 timmar max? inte flera veckor i alla fall...

Yes det var lite snabbare.

Nu återstår bara frågan om man kan installera spelen helt fån skiva.

Postad 11 June 2013 - 20:29

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 2
Update: Sony responded to our query, reiterating that all disc-based games will be able to be traded and resold at the owner's discretion, regardless of whether it's first or third party.

"Similar to PS3, we will not dictate the online used game strategy (the ability to play used games online) of its publishing partners," a Sony representative told Polygon. "As announced last night, PS4 will not have any gating restrictions for used disc-based games. When a gamer buys a PS4 disc they have right to use that copy of the game, so they can trade-in the game at retail, sell it to another person, lend it to a friend, or keep it forever."
The Sony representative also confirmed that the Online Pass program used in some Sony first-party games on PS3 would not be used at all for its titles on PS4.

:) Blev lite rädd där ett tag...

Postad 11 June 2013 - 20:31

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0

Yes det var lite snabbare.

Ja, och där tror jag deras RFID-på-skiva patent kan komma i användning.

Postad 11 June 2013 - 20:35

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Mja, det var väl en hög chef som inte visste vad han pratade om. Sen kallade hans handler in journalisterna igen och han gav en annan story. Sen rättade han sig och sa en tredje story. Sen efter långt om länge gick MS ut med hur de tänkte lösa det och alla bröt samman storgråtandes.

Skönt att Sony inte upprepar misstaget iallafall och rättar till när någon felunderrättad berättar något felaktigt.

Postad 11 June 2013 - 20:54

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0

Mja, det var väl en hög chef som inte visste vad han pratade om. Sen kallade hans handler in journalisterna igen och han gav en annan story. Sen rättade han sig och sa en tredje story. Sen efter långt om länge gick MS ut med hur de tänkte lösa det och alla bröt samman storgråtandes.

Skönt att Sony inte upprepar misstaget iallafall och rättar till när någon felunderrättad berättar något felaktigt.

Det viktigaste nu är att konsumenterna skickar en klar signal till MS: dumpa DRM-systemet. Det kan gå att övertala dem.

Postad 11 June 2013 - 20:57

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0
Titanfall om 3 min

Postad 11 June 2013 - 20:58

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Dags för folk att rasa?

Nu är jag efter, men det har kommit en uppdatering som säger att det inte finns några som helst restriktioner mot spel som säljs i andra eller tredjehand av varken first eller thirdparty. Så ingen fara på taket och inget att rasa mot :)

Postad 11 June 2013 - 21:00

Palter
  • Palter
  • Forumräv

• 684 inlägg
  • 0
Wow säger jag bara! Ser ut att bli en hektisk höst om jag ska rensa upp bland min back-log. Det kommer väldigt bra spel till de nya konsolerna.

Har alltid haft xbox, mycket eftersom deras handkontroll är riktigt bra men denna gång lutar det nog åt PS.

Postad 11 June 2013 - 21:07

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 1
Jag funderar faktiskt också att skippna nästa cod som walkiii planerade. Cod ghosts ser ut som råsnygg currentgen. Bf4 är nextgen. 64 spelare. Action! Det var därför jag inte gillade bf3 till konsol, och det var därför jag älskade mag (256 players!).

Postad 11 June 2013 - 21:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 5
Palminio kändes lite väl snabbt framme med yxan där när DRM kom på tal. Som att Tretton ljög om allt som sades på presskonferensen =P.

Postad 11 June 2013 - 21:15

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0
Med risk för att trampa någon på tårna (och göra någon upprörd helt i onödan). Är det någon som verkligen förstått skillnaden, och då menar jag den verkliga skillnaden på det Xbox One har jämfört med PS4? För läser jag kommentarerna här och på övriga nätet så verkar inte budskapet ha gått fram till alla tangentbordsryttare som mer än gärna spyr galla över något dem missförstått.

Finns en bra förklaring som Major Nelson länkat till från hans blog som förklarar begagnat samt online-delen.
Efter att ha läst det så tycker jag faktiskt Microsoft lösning är riktigt bra.
Sedan kan man tycka vad man vill om Kinect. Har det själv men använt det ungefär 5 ggr totalt. Men detta är inte gamla Kinect så det är för tidigt att säga något.

Ser fram emot båda konsolerna men kommer bara att köpa en. Har inte helt bestämt mig än, men jag gillar Xbox lösning så det lutar nog åt den, men vi får se.

Postad 11 June 2013 - 21:22

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 2
Bra intervju med Tretton här:

Gametrailers

Bra konsumentfokus, Sony har lärt sig den hårda vägen.

Postad 11 June 2013 - 21:31

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 1
http://youtu.be/3ByxPD1GFyk

Han säger det jag tänker. Förhandsboka inte xbox, vänta. De kan fortfarande ändra sig.

Postad 11 June 2013 - 21:33

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 1
Förlängd trailer för Metal Gear Solid V
http://www.fz.se/fil...s-cut/?hdmode=1

Redigerat av Zerox_no1, 11 June 2013 - 21:33.

Postad 11 June 2013 - 21:57

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0
Killzone om 2 min

Postad 11 June 2013 - 22:04

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0

Nah, låter mycket med tanke på att en Radeon 7790 har en TDP på 85W.

PS4 har snabbare GPU än 7790. Den ligger strax över 7850 (TDP 130W).

Xbox One
12 CUs
768 SPs
1.23 Teraflops
102 GB/s

PS4
18 CUs
1152 SPs
1.84 Teraflops
176 GB/s

Radeon 7790
16 CUs
896 SPs
1.79 Teraflops
96 GB/s

Radeon 7850
16 CUs
1024 SPs
1.76 Teraflops
153.6 GB/s

Radeon 7990
64 CUs
4096 SPs
8.2 Teraflops
288GB/s

Redigerat av Ageve, 11 June 2013 - 22:15.

Postad 11 June 2013 - 22:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Vad tyckte ni om NBA2K14 då =P?

http://www.youtube.c...h?v=ADfjrh12L38

Snyggt i grunden men det är ju nightmare inducing när han skriker och ser inte helt naturligt ut i övrigt heller, framförallt munnen/tänderna då, allt annat ser bra ut.

Men prealpha och launchspel så det ser nog fint ut om 5 år.

Redigerat av Zoiler, 11 June 2013 - 22:09.

Postad 11 June 2013 - 22:12

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0
Ser då ut att ta ett intressantare steg än NBA Live från EA.

Postad 11 June 2013 - 22:13

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Utan onlinekoll för ps4 så kan ju detta bli lite knepigt (eller jävligt bra beroende på vem man frågar:-))
Skulle iofs inte vara så dumt om man kan låna spel och installera dessa (men knappast troligt).
Ngn slags RFID lösning tror jag inte på då det medför andra problem.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.