Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Canal Digital 4K One Place satellitbox

4272 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Canal Digital OnePlace (Digitalboxar) 1 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 24 maj 2018 - 20:39

homery
  • homery
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 1
Ja,smartboxen har funkat felfritt för mej i 1,5 år nu. Blir inge byte på ett bra tag,särskilt när man läser om nya sagem.

Postad 24 maj 2018 - 21:06

Mono-mannen
  • Mono-mannen
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 1

Hört rykten om att det inte kommer hända så mycket mer med boxen innan semestern... Otroligt tråkigt i så fall, för den är en hög av skräp just nu.,

Herregud... 

Jaha. Vi kan därutöver lugnt konstatera att alla fel med OneTrash-can inte kommer att  kunna åtgärdas med bara en patch, det kommer att krävas ett flertal. Och med det här tempot lär det inte vara acceptabel ordning och funktion på boxen under 2018. 

Det vore intressant att få ovan bekräftat. Har packat ner boxen och alla tillbehör i en låda nu men inte riktigt känt mig manad att gå till Posten med den ännu. Dvs innan jag hör något mer konkret från CD. (Har f.ö. både mailat och ringt flera gånger för att få svar på vad som händer men ingen verkar vilja svara på den här hetpotatisen?). Det är således tyst som graven från CD. Men om det där stämmer kan nog alla som vill returnera boxen göra det med gott samvete. Vi kommer med all sannolikhet inte gå miste om någonting och när OneCrap till slut fungerar som utlovat har det säkerligen dykt upp nya och bättre alternativ som kan vara roligare att lägga pengarna på. 

Ska lägga till att jag inte ställer speciellt höga krav. Jag struntar egentligen i 4K, uppskalningar, avskalningar, kopplingar och alla andra detaljstyrningar som det pratas om här som jag inte har en susning om vad det är. Jag vill bara kunna trycka i en hdmi-kabel och se på TV, casta lite basictjänster som t ex Netflix och HBO (eller köra via app för den delen), ha en EPG som inte uppför sig som Kapten Haddock på fyllan och kanske även ha ett menysystem som jag kan anpassa efter mina behov. Sen vore det naturligtvis kul att kunna spela in något enstaka program emellanåt, ffa då vi var tvungna att betala dyra extrapengar för en HDD.... som inte heller funkar.

Postad 27 maj 2018 - 20:54

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 1
Har fyra serieinspelningar satta, alla har en misslyckad inspelning idag 05:01 med felkod M003 när jag försöker visa ett av dem, de andra är 0 minuter långa och går förstås inte att spela upp....

Edit-Närmare efterforskning var der problem med bredbandet på morgonen men varför blev det så här tokigt? Otillräckligt testat menar jag

Redigerat av jonasbratt, 27 maj 2018 - 21:25.

Postad 28 maj 2018 - 11:00

spicata
  • spicata
  • Användare

• 109 inlägg
  • 1

Om jag inte hade läst om den här nya boxen, så hade jag kanske fått en obehaglig överraskning.

Jag nappade på ett erbjudande och det lät ju bra med allt det nya häftiga, men nu har jag ändrat mig till den vanliga HD-boxen istället, hoppas det blev ett bra val.

Postad 29 maj 2018 - 06:07

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
Fick starta om pga svart bild när jag försökte växla kanaler idag igen

Postad 29 maj 2018 - 06:12

andersgog
  • andersgog
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 1

Tyvärr är inte CD lika aktiva med att svara på våra frågor och bemöta kritiken längre. Antagligen trodde dom inte själva att det skulle vara så många fel på boxen. Frågan är om dom klarar av att fixa boxen ?

Postad 29 maj 2018 - 16:46

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Inspelningar ser ut att lyckas ibland, sedan trycker man på den och ser att den misslyckats. Har inte skett en gång, utan ett 50tal gånger... Sedan får jag rycka kabeln allt oftare, och den tar en halv evighet att starta om när man har sport som väntar... Den går inte lita på alls! Och nu verkar det som sagt vara locket på helt och hållet, synd och väldans tråkigt!

Postad 31 maj 2018 - 16:48

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 2

Har Canal Digital gett upp helt?

Postad 01 juni 2018 - 06:21

andersgog
  • andersgog
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 1

Ja, man börjar undra. Om det nu inte är CD som gör mjukvaran själva, så borde dom sätta en j*vla press på dom som gör den. Det verkar vara mest fel på boxen med hdd. Men vitsen med boxen för mig var inspelningarna. 

Postad 03 juni 2018 - 16:58

Unregistered0abe60d6
  • Unregistered0abe60d6
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 3

Ja, man börjar undra. Om det nu inte är CD som gör mjukvaran själva, så borde dom sätta en j*vla press på dom som gör den. Det verkar vara mest fel på boxen med hdd. Men vitsen med boxen för mig var inspelningarna. 

Det vore inte så dumt att återgå till en mindre "avskalad" fjärrkontroll med knappar för Epg, Text tv, inspelningar och en info knapp, istället för alla tryckningar på returknappen.

Postad 04 juni 2018 - 16:52

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
Såg att Niklas skrev i Canal Digitaltråden idag så de har inte gått helt under jorden

Postad 04 juni 2018 - 17:11

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Tror dom undviker denna tråd tills efter semestern...

Postad 04 juni 2018 - 17:52

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 304 inlägg
  • 0

Tyvärr är inte CD lika aktiva med att svara på våra frågor och bemöta kritiken längre. Antagligen trodde dom inte själva att det skulle vara så många fel på boxen. Frågan är om dom klarar av att fixa boxen ?

Hej

Ber om ursäkt för det. Men nu är jag tillbaka. Det är fortfarande en ny box och det är väldigt mycket bra saker på gång till OnePlace så jag är övertygad om att det kommer bli en riktigt bra box. Ett av fokusområdena som vi jobbar med just nu är att fixa så inspelningsfunktionen fungerar bra.

Mvh
Niklas

Redigerat av Allente Sverige, 04 juni 2018 - 17:53.

Postad 04 juni 2018 - 18:09

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

Hej
Ber om ursäkt för det. Men nu är jag tillbaka. Det är fortfarande en ny box och det är väldigt mycket bra saker på gång till OnePlace så jag är övertygad om att det kommer bli en riktigt bra box. Ett av fokusområdena som vi jobbar med just nu är att fixa så inspelningsfunktionen fungerar bra.
Mvh
Niklas

Hur är det,kommer den visa hgl hdr när sådana sändningar kommer igång?

Postad 04 juni 2018 - 20:40

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
Buuu det här vill jag inte veta av! Hårddisken hittas plötsligt inte längre...
http://forumbilder.s...24-ba4870cfdd83
Efter omstart via menyn så är allt som vanligt igen!?!

Redigerat av jonasbratt, 04 juni 2018 - 20:42.

Postad 04 juni 2018 - 20:46

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
En annan lustighet - jag fick ju göra en fabriksåterställning av boxen efter att förra uppdateringen misslyckade, i samband med det försvann nästan alla inspelade program, men nu har de återuppstått igen. Får skynda mig att kolla på det jag saknat innan de försvinner igen!

Postad 05 juni 2018 - 07:39

andersgog
  • andersgog
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 1

Hej

Mvh
Niklas

Jo, att det är lite strul i början det köper jag. Men det verkar inte vara mycket som funkar ( speciellt inspelning ) så därför är man lite orolig. Hade varit trevligt att få ta fram den snart från byrålådan. Köpte den för att den skulle användas varje dag. Är ju ingen fena på Android programmering, men nog var där alldeles för många fel som ni på CD inte räknat med ? Måste varit rätt grova fel eftersom ni haft gott om tid att fixa den på, och inte gjort det än ?

Tror nog att dom flesta vill ha ett ca datum/tid då ni räknar med att det kommer en uppdatering som gör boxen, som det är tänkt. Alltså så att bla inspelning funkar.

Postad 05 juni 2018 - 09:53

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 304 inlägg
  • 0

Hur är det,kommer den visa hgl hdr när sådana sändningar kommer igång?

Hej

OnePlace har stöd för HGL.

Mvh
Niklas

Postad 05 juni 2018 - 13:27

Duddits1
  • Duddits1
  • Lärjunge

• 410 inlägg
  • 0

Hur är det med bildkvaliteten om man jämför med en Apple Tv?

Jag kommer inte få plats med en parabol när jag flyttar så hur står sig boxen mot ATV (som jag har idag).?

Bunden till januari 2020 så jag har inte mycket att välja på ;)

Postad 05 juni 2018 - 15:12

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 1

Hej

Mvh
Niklas

Innan eller efter semestern? Som det är nu har jag en bit av skräp som knappt kan spela in, som jag betalar pengar för att få testa åt er... 

Postad 06 juni 2018 - 14:21

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
Har skrivit detta förut men om man pausar inspelade program med undertexter som inte ligger inbäddade i bilden t ex National geographic och sen playar så händer det ofta att textningen inte kommer tillbaka på kanske upp till 10-20 sekunder. Backar jag 15 sekunder så visas texten på rätt ställe så det är inte texten som saknas....

Postad 11 juni 2018 - 10:00

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Lär ju bli efter semestern och långt efter Fotbolls-VM... Så pausa inga matcher, och räkna inte med att matcher blir inspelade om ni vill ha dom inspelade med eran NOPlace!

Postad 11 juni 2018 - 10:07

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 304 inlägg
  • 1

Lär ju bli efter semestern och långt efter Fotbolls-VM... Så pausa inga matcher, och räkna inte med att matcher blir inspelade om ni vill ha dom inspelade med eran NOPlace!

Hej

Bör ha info inom kort hur satus ser ut för just inspelningarna. En bra lösning är på gång.

Mvh
Niklas

Postad 11 juni 2018 - 13:05

lepelepe
  • lepelepe
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0

Hej!

Jag påpekade för ett tag sedan att bilden in fyller ut hela vägen ned på TV4 nyhetsprogram. Det är 1 cm kvar längst ned för övrigt är bilden rätt dvs uppe, vänster och höger, är det någon mer som upplever detta. Är bara på TV4...

Postad 11 juni 2018 - 18:07

Vilo
  • Vilo
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 1

Man varken pausar eller spelar in en match. 

Postad 11 juni 2018 - 18:26

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

• 2 489 inlägg
  • 0

Har spelat in 11 fotbollsmatcher via EPG och samtliga har spelats in utan problem. Dock har jag inte lagt in några serieinspelningar. Har haft tur med den delen av boxen.

Postad 11 juni 2018 - 18:29

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1 029 inlägg
  • 1

Man varken pausar eller spelar in en match.

Nähä?!

Postad 11 juni 2018 - 19:09

Vilo
  • Vilo
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0

Har spelat in 11 fotbollsmatcher via EPG och samtliga har spelats in utan problem. Dock har jag inte lagt in några serieinspelningar. Har haft tur med den delen av boxen.

Inte helt värdelös då.  :)

Postad 12 juni 2018 - 15:27

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 304 inlägg
  • 0

Hej

Ny mjukvara finns ute till OnePlace (kan tankar ner manuellt redan nu)

För att tanka ner manuellt: Inställningar / Om / Systemuppdatering / Sök efter uppdatering

Mjukvaran innehåller endast buggfixar och inga större synliga förändringar.

Canal Digital-app: 1.0.62001

LG-mellanprogramvara: v5.29

Mvh
Niklas

Postad 14 juni 2018 - 17:03

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
Skulle byta till SVT2 i fotbollen men fick bara grå bild och klocka i hörnet- fick växla fram och tillbaka några gånger så blev det bild igen

Postad 14 juni 2018 - 18:30

Mono-mannen
  • Mono-mannen
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

Skulle byta till SVT2 i fotbollen men fick bara grå bild och klocka i hörnet- fick växla fram och tillbaka några gånger så blev det bild igen

Tror jag upplevde det där också faktiskt. Är inte helt säker på att vi kan skylla på CD/OneBigTrashCan den här gången. :)

Satte faktiskt tillbaka burken idag på skoj för att se om uppdateringarna gjort någon skillnad. För blotta ögat är det inte mycket men den känner iaf av hårddisken nu + att det inte har blivit svart ruta/den har låst sig - ännu! Naturligtvis förtogs mycket av glädjen direkt av att när man hoppar mellan kanalerna så visar den ofta helt fel program som visas, men ändå. Är svagt svagt svaaaaaagt optimistisk.... Kör över helgen så får vi se. 

Redigerat av Mono-mannen, 14 juni 2018 - 18:33.

Postad 14 juni 2018 - 18:36

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Jag fick svart bild som jag fick byta kanal för att råda bot på...

Postad 14 juni 2018 - 19:05

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
@canaldigital
Hittat en bug : tog bort ett inspelat program jag tittat delvis på och såg att den fanns kvar i listan fortsätt titta, testade att starta det och då ståt vita hjulet och snurrar. Programmet borde tas bort från fortsätt titta.
Pa det finns fortfarande engelsk text i inspelatmenyerna t ex 1 episode, no recorded episodes...

Redigerat av jonasbratt, 14 juni 2018 - 19:07.

Postad 15 juni 2018 - 09:40

lepelepe
  • lepelepe
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 1

Hej

Senaste uppdateringen har gjort att det blir svart bara svart när man byter kanal vilket fler har påpekat här i tråden. Det är hög tid att fixa till alla fel samt att verkligen testa innan ni släpper ut alla "fixar". Den här boxen börjar kännas som mästerverket Sagem som fanns för några år sedan. Ni vet ju vilka som har investerat i denna eminenta box, Vore dax med en viss kompensation tycker jag.

Redigerat av lepelepe, 15 juni 2018 - 09:43.

Postad 15 juni 2018 - 18:43

Mono-mannen
  • Mono-mannen
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

...och DÄR dog hårddisken igen.

Postad 15 juni 2018 - 21:40

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Blir svart rätt ofta när jag byter kanal nu...

Postad 17 juni 2018 - 09:45

Ecis
  • Ecis
  • Lärjunge

• 452 inlägg
  • 0
Ganska tröttsam tråd. Varför inte starta en bugtråd där man kan läsa om svart bild vid kanalbyten och borttappade hårddiskar. Vi har hört det nu. Blir lite som en LG tråd där alla skriver om inbränningar, som bara ses när de tittat på slides
Skriv om funktioner och liknande, så vi som inte har boxen får lite mer info vad den kan göra. Den måste väl fungera för några, då Canal Digita säkert sålt åtskilliga tusen enheter.

Postad 17 juni 2018 - 10:08

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

• 2 489 inlägg
  • 2

Att enbart pusha för det som är bra är att föra presumtiva läsare bakom ljuset. På CD:s officiella sida finns allt vad boxen kan göra, men inget om det som saknas eller vad som inte fungerar.

Postad 17 juni 2018 - 10:32

Ecis
  • Ecis
  • Lärjunge

• 452 inlägg
  • 0

Att enbart pusha för det som är bra är att föra presumtiva läsare bakom ljuset. På CD:s officiella sida finns allt vad boxen kan göra, men inget om det som saknas eller vad som inte fungerar.

Håller med, men när samma sak upprepas i 80-90% av inläggen blir det bara för mycket. Det måste väl finnas något positivt eller är alla missnöjda?

Postad 17 juni 2018 - 11:19

Vilo
  • Vilo
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0

Håller med, men när samma sak upprepas i 80-90% av inläggen blir det bara för mycket. Det måste väl finnas något positivt eller är alla missnöjda?

Håller helt med!
Min funkar bra, men nu har jag ingen hårddisk och spelar inte allt som sänds som vissa verkar göra. Tror mer det är boxen som försöker säga att man ska göra annat än att titta på tv.

Postad 17 juni 2018 - 11:48

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

• 2 489 inlägg
  • 2

Tror att förväntningarna på boxen varit för stora och att man då irriteras på det som inte fungerar mer än gläds åt det som är bra. Detta är ju den enda fungerande kanal mot CD och det är därför man skriver här. Att ringa till deras callcenter är lite som ett lotteri, ibland träffar man på en kompetent person, i andra fall där den tekniska kompetensen inte är lika hög.

Vad är positivt? Wifi är bra, en rejäl hårddisk är bra, bilden är bra och det är bra att det fins appar tillgängliga. Det är också bra med veckoarkiv samt filmer lättillgängliga.  Tillgång till Chrome Cast är en tillgång.

Vad är mindre bra? Att få bild vid uppstart vara tvungen att bryta strömmen till boxen, Man kan enbart ha en enda kanallista och när man väljer kanalnummer hämtas kanalen från huvudlistan och inte favoritlistan. Inspelningar kan bara ske via EPG vilket gör att man inte kan spela in program senare än vad EPG når. Antal appar är begränsade, så den kan inte ersätta en ATV 4, för den är lättare att hantera än mobilen. 

Bearbetar man buggar, programvaran och lyssnat till oss betaprovare kan boxen bli bra, speciellt när Canal Digital börjar sända i 4K. 

Postad 17 juni 2018 - 16:43

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

• 2 489 inlägg
  • 0

Ser Tyskland-Mexico. En spännande match tills bilden blir helt rosa. Men det löser sig med CD-special att göra boxen strömlös. Kan man önska sig en sladd med strömbrytare på?

Postad 17 juni 2018 - 20:17

Ecis
  • Ecis
  • Lärjunge

• 452 inlägg
  • 0

Tror att förväntningarna på boxen varit för stora och att man då irriteras på det som inte fungerar mer än gläds åt det som är bra. Detta är ju den enda fungerande kanal mot CD och det är därför man skriver här. Att ringa till deras callcenter är lite som ett lotteri, ibland träffar man på en kompetent person, i andra fall där den tekniska kompetensen inte är lika hög.

Vad är positivt? Wifi är bra, en rejäl hårddisk är bra, bilden är bra och det är bra att det fins appar tillgängliga. Det är också bra med veckoarkiv samt filmer lättillgängliga.  Tillgång till Chrome Cast är en tillgång.

Vad är mindre bra? Att få bild vid uppstart vara tvungen att bryta strömmen till boxen, Man kan enbart ha en enda kanallista och när man väljer kanalnummer hämtas kanalen från huvudlistan och inte favoritlistan. Inspelningar kan bara ske via EPG vilket gör att man inte kan spela in program senare än vad EPG når. Antal appar är begränsade, så den kan inte ersätta en ATV 4, för den är lättare att hantera än mobilen. 

Bearbetar man buggar, programvaran och lyssnat till oss betaprovare kan boxen bli bra, speciellt när Canal Digital börjar sända i 4K.

Ett riktgt bra och konstruktivt inlägg.
Nu vet jag varför jag skall vänta. En favoritlista och kanalnummer som hämtas från huvudlistan istället för favoriter blir en flopp, om man som jag använder Irule som fjärr.
Finns det någon fördel med oneplace om man redan har en ATV 4?

Postad 18 juni 2018 - 13:40

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 304 inlägg
  • 0

@canaldigital
Hittat en bug : tog bort ett inspelat program jag tittat delvis på och såg att den fanns kvar i listan fortsätt titta, testade att starta det och då ståt vita hjulet och snurrar. Programmet borde tas bort från fortsätt titta.
Pa det finns fortfarande engelsk text i inspelatmenyerna t ex 1 episode, no recorded episodes...

Hej

Tack för info, ska testa och se om jag kan återskapa och i så fall rapporterar jag det vidare.

Mvh
Niklas

...och DÄR dog hårddisken igen.

Hej Mono-mannen

Vad exakt hände? 

Mvh
Niklas

Postad 19 juni 2018 - 13:24

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

För mig blinkar bilden nu under VM, ibland ljudet, speciellt märkte jag detta igår när gräsmattan blev dassig grön till riktigt grön. Vissa matcher har bilden hackat, speciellt med kamerorna långt uppe på långsidan (dom primära) någon mer som sett detta? Har en OnePlace och undrar om det är sändningen eller boxen...

Postad 19 juni 2018 - 13:27

lepelepe
  • lepelepe
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0

För mig blinkar bilden nu under VM, ibland ljudet, speciellt märkte jag detta igår när gräsmattan blev dassig grön till riktigt grön. Vissa matcher har bilden hackat, speciellt med kamerorna långt uppe på långsidan (dom primära) någon mer som sett detta? Har en OnePlace och undrar om det är sändningen eller boxen...

Såg samma fenomen igår. Började tro att TV var på väg att ge sig... :(

Postad 19 juni 2018 - 13:51

Karl-Johan
  • Karl-Johan
  • Forumräv

• 872 inlägg
  • 1

Samma här på en VU+ Ultimo 4K. Så det är något stök med sändningen.

Postad 19 juni 2018 - 13:53

nickeweb
  • nickeweb
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Hej Canal Digital. 

Jag fick min One Place tidigare i veckan. Det som ej fungerar vidare bra är veckorarkivet speciellt i kategori barn som inte spelas upp alls. Endast svart bild. 

Sen har jag samma fel som Svenna72 på så gott som alla kanaler. Ljudet fungerar bra men bilden blinkar titt som tätt.

Jag har ställt upplösningen på 4K 60hz sen ställde jag om den till 4k 50hz för att se om det gjorde någon skillnad vilket det inte gjorde.

Boxen har många tilltalande egenskaper men när man ser sådana elementära fel blir man helt ärligt beskviken. 

Mvh
Nicklas

Redigerat av nickeweb, 19 juni 2018 - 13:54.

Postad 19 juni 2018 - 14:13

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 304 inlägg
  • 0

Hej

Vi har ett tekniskt problem (ingen bild) på Sjuan, TV8, TV10 och C More Golf HD på OnePlace just nu.

Mvh
Niklas

Postad 19 juni 2018 - 17:58

Tore3
  • Tore3
  • Forumräv

• 857 inlägg
  • 0
Tidningen Ljud o Bild testar One Place boxen i senaste numret och ger den en 5a av 6 i betyg. I sin slutsats skriver recensenten ”märks det att inte alla bitar finns på plats ännu”

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.