Ett riktigt stort fett:
God Jul!!
Till alla!
Dagens plus och minus, ingen politik eller religion
Startad av
frollic
, jun 24 2018 08:42
3694 svar till detta ämne
Postad 24 december 2018 - 19:46 Ta hand om er och era närmaste och hjälp nån som är ensam. + julfirandet avklarat och barnen är redan i säng med nya leksakerna bredvid sig - hälsade på min sjuka mor idag och allt brast för mig, FUCK you cancer. Det är så j*vla förbannat vidrigt att se en så nära människa vara så pass borta. Usch. Postad 25 december 2018 - 00:06 +helnykter julhelg +åker hem i morgon +alla barn verkar nöjda med julklapparna +har ej vräkt i mig varken julgodis eller speciellt mycket julmat +har kelat och lekt med en hund hela helgen Postad 26 december 2018 - 05:15 + Intet ont som inte för något gott med sig, som Hannibal Lecter sade när han skar handen av sig. Postad 26 december 2018 - 07:49
+Andra året på rad jag inte hört den. +Förfest igår -Kommande baksmälla Postad 26 december 2018 - 22:21 + Julen äntligen över, nu är bara nyåret kvar att klara av. + Blev en bra stund med familjen - Jag tror min mamma mår dåligt, hon har gått ner 10kg sen i somras och jag hörde henne kräkas flera gånger under julen :-( Trodde först hon bara bantade men nu befarar jag att hon mår psykiskt dåligt / är sjuk men vill inget säga. Jag känner inte att jag heller kan hjälpa henne på något sätt. Våran familj är inte så öppna av oss. Jag har personligen aldrig fått något moraliskt stöd av min familj heller. Postad 26 december 2018 - 22:34 Postad 27 december 2018 - 01:58 Postad 27 december 2018 - 14:56 + Julen blev trevlig med mys och god mat.
+ Kunde inte låta bli att köpa 77" Oled idag med 33k i rabatt
- Skapa jobb för att få in tv i väggen.
- Plånkan blev lättare Postad 28 december 2018 - 20:37 + Alla pubar + På plats igen för andra gången denna vecka på Anfield imorgon 😍 - världen är grym även här Redigerat av mcmike, 28 december 2018 - 20:38. Postad 28 december 2018 - 22:24 + Nytt jobb nästa år + Kall öl + Siktar på nykter nyårsafton + VF i serieledning - Skulle kunna vara att det är kallt men inte vitt ute Postad 30 december 2018 - 01:41 + Låste upp ett achievement i Goat Simulator efter att ha stångat ned Deadmau5 från ett hotelltak. Samt en Deadmau5-mask till geten. Världens bästa sämsta spel? + Ska ut och äta med en kompis imorgon, efter att min snorfabrik nu slutat skena efter fem veckor och släppt mig från fångenskapen. Äntligen kan jag gå ut och frysa igen som folk utan att duscha ned alla med klibbiga slemdroppar. - Folk som inte har tålamod till nyårsafton utan måste spränga krut i luften helt sporadiskt. Mitt på dan, mitt i natten. Begåvningsklubben har alltid sitt årsmöte den här tiden på året. Redigerat av Zacabeb, 30 december 2018 - 01:46. Postad 30 december 2018 - 08:25 Vi har en granne som är helt rabiat när det kommer till fyrverkerier; ”vi får skjuta hur mycket vi vill och vi skiter i alla andra!” ungefär. Till saken hör att han är runt 50 år. Beter sig som ett barn. Gissa om han gillar nya reglerna som börjar gälla bästa år? ![]() Postad 31 december 2018 - 00:40 + SOS Alarm hade redan blivit larmade när jag ringde dem, så brandförsvaret var på plats efter bara någon minut för att släcka tillsammans med polis som undersöker. + Tur att inte vara ensam om att slänga sig på telefonen varje gång det här händer (bara någon gång om året eller två iofs, det är ju trots allt en av de lugnare förorterna). + Förbudet mot asfulla sprängdilettanter att köpa bomber som träder i kraft med det nya året. - Brandröken kommer in i lägenheten pga otäta fönster. Redigerat av Zacabeb, 31 december 2018 - 00:44. Postad 01 januari 2019 - 15:11 +Mår bra idag,ingen alkohol gör skillnad. +Ser framemot att fortsätta med styrketräningen -Diskförskjutning igen:/ Postad 01 januari 2019 - 17:47 + Trevligt sällskap igår + Winter Classic ikväll + Halva Lego-Porschen byggd - Folk som inte bländar av trots att man ”påpekar” det Postad 02 januari 2019 - 10:20 - sovit bort två dagar, smärtmedecin tog slut under dåliga dagar att få läkartid på.. ![]() Postad 02 januari 2019 - 10:52 + Övriga fyrverkerier påverkas inte av lagändringen. Även om vissa idioter inte tar bort sitt skräp så är det iaf koncentrerat på avfyringsplatsen. - Nya lagförslaget kommer inte åt idioter som håller i pjäser och siktar på folkmassor etc. Redigerat av Unregistereda299ec85, 02 januari 2019 - 10:57. Postad 03 januari 2019 - 14:31 + Alla luckor, lådfronter och täckskivor nerplockat i köket. Hämtas 5/1 för lackering. - Ser för j*vla rörigt ut när man ser rakt in i lådor och skåp.
+ Fått ner ett gammalt Ikea vinställ med passbit som satt skruvat som s*tan. - Antingen sak det modifieras eller delar användas till nytt skåp (udda mått!) och sen lackeras.
+ Passa på att städa ur lådorna - Fasar för diskbänk- och tvättställs-montering. Redigerat av Melmac, 03 januari 2019 - 16:05. Postad 03 januari 2019 - 21:34 + om det är dom jag tror att det är så kommer jag gladeligen att vrida av deras huvuden och trycka upp det i deras rövar. Postad 03 januari 2019 - 23:08 + Fortfarande kall öl i kylskåpet + Julpyntet börjar plockas undan + Ledig denna veckan + Kan träna innan alla ”nyårlöften” denna veckan + Börjar nytt jobb på måndag - Har fortfarande inte fått någon julkänsla - Borde inte dricka alkohol - Min (vår) vita bil är inte vit - Fear the Walking dead säsong 4... wait, what?? Postad 05 januari 2019 - 15:38 + Rinner som allt vore nytt + Väldigt trevlig kväll igår med vänner och spel. + Mamma bjuder till en ny trevlig kväll - Någon förkylning verkar vara på g, då jag endast orkar jobba i halvfart. - Man känner sig ju inte fräschaste efter skruvat avlopp. Postad 06 januari 2019 - 01:30 Postad 06 januari 2019 - 16:37 + Supercrossen i USA startades igår, jädrans kul å se igen
- vet jag inte riktigt, men det är väl ett plus det också Postad 07 januari 2019 - 11:01 - Lol, årets flunsa, rakt ner i lungorna efter jag behövde besöka akuten väl mött av alla nysande idjutz. Skulle vänt i dörren men behövde akut tid.. :\
+ Nytt år, nya möjligheter + Nya bilen har varit underbar på både snö och is! + Älgburgare till middag idag, med gräddost på. . Postad 09 januari 2019 - 22:42 Postad 09 januari 2019 - 22:43
Det är så j*vla underbart att höra!!!!! ![]() Postad 10 januari 2019 - 00:04
Fantastiskt skönt att höra! Det är nog dagens stora plus för många av oss. ![]() Postad 10 januari 2019 - 01:46
Underbart. Vilken oförståelig lättnad det måste vara för dig 😊 Postad 10 januari 2019 - 11:29
Ditt inlägg lyser upp hela tillvaron. Fantastiskt. Postad 11 januari 2019 - 14:57
Bara ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ på den!
+ Lite löjligt, men ordnat det sista av något jag velat haft länge, automatiserat hem, nu är sista Hue lampan på plats, datorn lyssnar och allt fungerar, weeeeh! Skönt när man lagt sig och glömt badrumslampan på, eller vill sätta på golvvärmen innan man kliver upp själv..
- Hmm, inte så mycket, mår bra idag. Postad 11 januari 2019 - 20:46
Fan vad glad jag är för dig och din familj! Fira! Postad 14 januari 2019 - 18:20 - Tror jag måste ge mig själv köpförbud, beställer mer öl än jag hinner dricka upp. + Samma problem med skivor är inte lika stort än 😉 Postad 19 januari 2019 - 14:27 Postad 19 januari 2019 - 14:53
Beklagar. Fan va trist. Vet tyvärr hur det är ![]() Postad 20 januari 2019 - 09:30
Oj, där har du rätt. Helt ******** j*vla rätt. Tumörer är enkom av ondo. Ta hand om dig och familj. Postad 27 januari 2019 - 19:01 - Jobba, snabbflyga för event, sov någon timme, flyga hem och direkt till jobbet känns. Postad 30 januari 2019 - 19:55 - begravning för mamma idag, tung dag...
+ ...men som ändå blev väldigt fin. Det blev precis som mamma skulle velat ha det! Vila i frid mamma, ha en bra resa in i evigheten. <3 Postad 31 januari 2019 - 07:37 - Idioten som gett mig en parkeringsskada + Vet vem idioten är = Försäkringsärende Postad 31 januari 2019 - 14:29 + Köket så gott som klart dvs. allt trä är färdiglackat och nästan allt är uppsatt. Lite färg på vissa täckskivor som sticker fram, sen är det helt klart. + Fy fan vad fint det blev! Nästans som nytt! + Snacka om att återvinna, här slänger vi inte ut hela det gamla Faktum köket utan lackar om det, det borde bli mindre klimatpåverkan. + Gammalt IKEA vinställ byggdes om till en öppen hylla, blev skitbra!
-Tappade en lite täcklist. Blev ett hack i den eftersom färgen inte är färdighärdad ännu. Redigerat av Melmac, 31 januari 2019 - 14:31. Postad 31 januari 2019 - 14:42
Hade du inte gjort nåt åt köket så hade det påverkat ännu mindre. Postad 31 januari 2019 - 14:59 - folk i allmänhet bara. människor kan vara väldigt tröttsamma - jag, som irriterar mig på smågrejer... Postad 31 januari 2019 - 15:38
Förvisso, men nu var det inte ett alternativ eftersom det började bli slitet. Postad 31 januari 2019 - 15:43
Slitet kök får man stå ut med för att slippa klimatångest Postad 31 januari 2019 - 19:30 +ska bli kul att prova PC för en gång skull + gick nyss 12k plus på tre flaskor whisky -dyrt med dator -saknar redan mina whiskyflaskor ![]() Postad 01 februari 2019 - 11:03
Klimatångest har ja absolut inte, däremot konsumtionsångest. Slit o släng samhället är tillbaka vilket är på ett plan idiotiskt, men på ett annat bra för BNP. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |