Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Skvaller eller nyheter om Nextgen konsoler

1020 svar till detta ämne
  • Stängt ämne Detta ämne är stängt

Postad 11 May 2005 - 21:45

Rochard
  • Rochard
  • Forumräv

• 581 inlägg
  • 0

Syntheslizer: Ingen är intresserade av sådana där kommentarer heller... inga mer please.

<{POST_SNAPBACK}>

Läs igenom tråden.

Postad 11 May 2005 - 21:48

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0

Syntheslizer: Ingen är intresserade av sådana där kommentarer heller... inga mer please.

<{POST_SNAPBACK}>

Läs igenom tråden.

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har följt denna tråd från starten, visst har du rätt att tycka som du gör, men din otrevliga attityd klarar vi oss utan.
Over and out.

Postad 11 May 2005 - 21:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Så kommer NHL visas på E3 till next gen? I love that game.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu när du säger det så blev jag lite osäker. Kom att tänka på att de redan har släppt information om NHL 2006 och visat bilder, och det är till denna generationen. Vet inte om de också gör det till nästa...

http://sports.ign.co...0/610676p1.html (NHL 2006)

De ska visa FIFA 2006 och eftersom inga bilder eller info kommit om det så är det troligt att det blir ett nextgenspel.

Men NÅT hockeyspel till nextgen lär det om inte annat bli :)

Postad 11 May 2005 - 22:05

Rochard
  • Rochard
  • Forumräv

• 581 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Läs igenom tråden.

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har följt denna tråd från starten, visst har du rätt att tycka som du gör, men din otrevliga attityd klarar vi oss utan.
Over and out.

<{POST_SNAPBACK}>

Det var det jag ville höra. Överenskommet.

Postad 12 May 2005 - 07:32

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5772 inlägg
  • 0
Tror nog att NHL2006 kommer till Xbox 360 också, det vore konstigt om man bara satsar på Madden. Visserligen är väl knappast NHL så hett på marknaden längre nu när NHL konflikten har pågått så pass länge.
Läste på ett annat forum att det troligen är Perfect Dark Zero som visas på MTV galan på Fredag, och att spelet ska ligga på en 40GB HD som går att köpa löst. Det ryktas även om att alla Xbox1 spel ska gå att köra i 720p :)

Redigerat av BerraJobb, 12 May 2005 - 07:33.

Postad 12 May 2005 - 08:18

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0
Kontrollern ska bli universiell också, dvs funkar till både xbox360 och PC det är bra.

Postad 12 May 2005 - 08:43

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5772 inlägg
  • 0

Kontrollern ska bli universiell också, dvs funkar till både xbox360 och PC det är bra.

<{POST_SNAPBACK}>

Hur funkar det, måste man inte ha någon IR mottagare till PCn eller är det Bluetooth som gäller ?

Redigerat av BerraJobb, 12 May 2005 - 08:44.

Postad 12 May 2005 - 08:52

winlof
  • winlof
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0
Finns enn nytt klipp att ladda hem.
Där en CNN reporter pratar lite med en "expert" från MiT.

Filen som jag har heter:
xbox360.wmv

Kan verkligen rekomendera den för er som är intresserada.
Bland annat trodde han lanserings priset skulle lbi runt $400.
Och du ska kunna spela in tv direkt på xboxen.

Och Xbox 360 verkar vara det slutgiltiga namnet.
Xenon verkar bli namnet på interfacet dom ska använda, verkar för övrigt bli väldigt likt mediaplayer. Fast det var väl ingen större skräll...

Raderat pga att vi inte tillåter diskussioner om p2p-program
/Fnk

Redigerat av fnk, 12 May 2005 - 22:14.

Postad 12 May 2005 - 09:19

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0
Japp såg den i går den var rätt intressant faktiskt.

Ang kontrollern, bra fråga lär ju krävas ngn slags radiomottagare (alternativt att man har möjlighet att använda sladd) för datorn då det är vad dagens wireless kontroller använder.

Postad 12 May 2005 - 09:23

MaxPayne
  • MaxPayne
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
Nu säger nya rykten att 360 ska få HD-DVD iallafall:

http://www.videobusi...96&catType=NEWS

Redigerat av MaxPayne, 12 May 2005 - 10:36.

Postad 12 May 2005 - 10:09

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0
Man kan ju hoppas men jag tror att det blir som det ryktas en helt vanlig DVD9 drive, som man däremot kanske kan byta ut i framtiden mot tex HD-DVD el Bluray beroende på vad som kommer "bli bäst".

Postad 12 May 2005 - 10:27

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5772 inlägg
  • 0
Jag tror det blir HD-DVD från början eller ingen HD-DVD alls, MS vill nog inte att man skruvar själv i konsolen.

Postad 12 May 2005 - 11:32

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0
En kille som var på MTV showen förra veckan läcker en massa info för er som inte orkar vänta tills imorgon. Tyvärr ingen HD-DVD dock en dvd-brännare i high modellen.

Undras om han kommer få skit då han avslöjar massa innan shown visas.

http://forums.gamesp...20890960&page=2

Nu återstår det ju att se om han var "äkta" (tills imorgon) men det verkar som om det han säger stämmer.

Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 12 May 2005 - 11:43.

Postad 12 May 2005 - 11:53

Pappa-Scan
  • Pappa-Scan
  • Användare

• 181 inlägg
  • 0

Nu återstår det ju att se om han var "äkta" (tills imorgon)  men det verkar som om det han säger stämmer.

<{POST_SNAPBACK}>

Han verkar ju inte ljuga, liksom... Han har ju 1337 poster :)

Ikväll så sänds det här programmet i USA och imorgon kväll i Sverige klockan 22:00 på MTV. MISSA INTE!

Nedräkning tills programmet startar i USA

Redigerat av Pappa-Scan, 12 May 2005 - 11:55.

Postad 12 May 2005 - 14:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Tror nog att NHL2006 kommer till Xbox 360 också, det vore konstigt om man bara satsar på Madden.

<{POST_SNAPBACK}>

mm självklart att det kommer, men kommer de att visa det på E3, det är frågan.

Ikväll så sänds det här programmet i USA och imorgon kväll i Sverige klockan 22:00 på MTV. MISSA INTE!

Äsch synd att jag inte har MTV :( :(
Hupp, tur att den kommer läggas upp på internet flera timmar innan det sänds i Sverige ;) :) .

Angående Akumakillen så är det någorlunda klantigt att läcka information 2-3 dagar innan det släpps offentligt :D . Men allt han sa verkade stämma. 40 GB HDD med andra ord.

no load times. ever

:)

imagine downloading a combo set for a character and puting them right into your cntroller

Huh?

it has one controller port in back for older controllers. but just one.

Väldigt likt controller S alltså.

and no the xboxlogo doenst move. its just on the controller.

Mjaha, ingen knapp där inte?

Square Enix kommer stöda Revolution? Ser ut som vi får Final Fantasy tillbaka till Nintendo igen.
With these comments, Wada seems to be committing Square Enix to support of Nintendo's new networking plan, and this will almost certainly take early form on the DS. The mention of Revolution's role in the company's decision process suggests that future support for the console is a possibility as well.

http://cube.ign.com/....html?fromint=1

Postad 12 May 2005 - 15:04

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0
Å andra sidan finns både Square och Final Fantasy på Gamecube redan idag så det behöver ju inte betyda så mkt... :)

Postad 12 May 2005 - 15:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Å andra sidan finns både Square och Final Fantasy på Gamecube redan idag så det behöver ju inte betyda så mkt...  :(

<{POST_SNAPBACK}>

Crystal Cronicles då lr? :) Jag menar riktiga Final Fantasy-spelen :) . Min magkänsla säger mig att det blir så :(

Postad 12 May 2005 - 15:26

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0
Ja menar att supporten redan finns så detta berhöver inte betyda så mkt.

Tror inte "riktiga" Final Fantasy lämnar Sony men nån annan cool serie vore ju en fjäder i hatten för nintendo, Mana eller Trigger kanske?

Postad 12 May 2005 - 16:38

Dr.Pohl
  • Dr.Pohl
  • Lärjunge

• 371 inlägg
  • 0
Doa 4 bilder uppe. Nu kommer det att skrikas en hel del.

http://www.elotrolad...threadid=414837

http://www.xboxyde.c...ws_1483_en.html

Redigerat av Dr.Pohl, 12 May 2005 - 16:43.

Postad 12 May 2005 - 17:34

Messiah
  • Messiah
  • Lärjunge

• 304 inlägg
  • 0
Ville bara dela med mig av en dröm jag hade, sånt här drömmer jag väldigt sällan och det brukar betyda något extremt stort när jag väl gör det. Det jag drömde var en hel lång dröm om Nintendos nya konsol och deras titlar. Det låter sjukt, men jag kan inte sätta fingret på hur grymt det var, det var mario iaf och det var det underbaraste spel jag sett och upplevt. Det var liksom fruktansvärt bra lir och jag drömde drömmen som en presentation, typ som E3. Jag säger bara, är Revolution hälften så bra som drömmen så kissar jag nog ner mig. Det var nåt grymt, och när jag vakna bara log jag, ja hoppas det jag drömde stämmer. Det var framför allt mario jag minns starkt, men även nåt annat nytt äventyrspel med nintendo grafiken fast det var liksom härlig dimma och grejor överallt. Sen flasha det förbi lite metroid, har en känsla att Kid Icarus förmodligen kommer också.

Well, lite sjuka spekulationer från en dröm, men vi får se på E3

Postad 12 May 2005 - 17:40

Berggren
  • Berggren
  • I Am The God Of Hellfire

• 3967 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Tycker det ser grymt snyggt ut. förstår inte de som tyckte att det såg "skit# ut på de sidorna som du länkade till. Men det verkar ju vara "in game bilder" så det duger helt klart till mig.

Postad 12 May 2005 - 17:52

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

DOA4 ser ut som DOA ultimate till vanlig xbox. Bakgrunderna är givetvis snyggare men figurerna ser exakt likadana ut. Inget imponerande det där inte.

Postad 12 May 2005 - 17:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Ville bara dela med mig av en dröm jag hade, sånt här drömmer jag väldigt sällan och det brukar betyda något extremt stort när jag väl gör det. Det jag drömde var en hel lång dröm om Nintendos nya konsol och deras titlar. Det låter sjukt, men jag kan inte sätta fingret på hur grymt det var, det var mario iaf och det var det underbaraste spel jag sett och upplevt. Det var liksom fruktansvärt bra lir och jag drömde drömmen som en presentation, typ som E3. Jag säger bara, är Revolution hälften så bra som drömmen så kissar jag nog ner mig. Det var nåt grymt, och när jag vakna bara log jag, ja hoppas det jag drömde stämmer. Det var framför allt mario jag minns starkt, men även nåt annat nytt äventyrspel med nintendo grafiken fast det var liksom härlig dimma och grejor överallt. Sen flasha det förbi lite metroid, har en känsla att Kid Icarus förmodligen kommer också.

Well, lite sjuka spekulationer från en dröm, men vi får se på E3

<{POST_SNAPBACK}>

Du tar lite väl allvarligt på ditt forumnamn kanske... :)

Tror inte "riktiga" Final Fantasy lämnar Sony

Vem har sagt att de ska lämna PS :) ?

Ang. DOA4: Kläderna har de valt med omsorg för att visa upp fysiken (mycket svajande, lösa saker), tycker lätt kläderna är riktigt snygga. Miljöerna är också helt ok.
Det som jag inte fattar riktigt är att karaktärerna ser exakt likadana ut som i DOA3/underground... Vi vet att Team Ninja kan bättre.
Ser bättre ut i rörelse?
Killen som läckte information snackade ju om hur folk inte lyssnade på MTV presentationen ens när de skulle annoncera något nytt, beroende på att de var helt fast i spelen och "I cant believe im playing something as goodlooking as this".

Karaktärerna i DOA 4 alltså... något skumt. Det går absolut göra mycket bättre, det vet vi eftersom xboxen renderade samma ansikten, samma hår och samma ögon.

Redigerat av Zoiler, 12 May 2005 - 17:56.

Postad 12 May 2005 - 18:09

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
Då behöver man inte köpa xbox 360 om spelen ser likadana ut.
Kan skriva dit 360 på min nuvarande konsol o låtsas att jag spelar xbox 360 :)

Postad 12 May 2005 - 18:09

Dr.Pohl
  • Dr.Pohl
  • Lärjunge

• 371 inlägg
  • 0
Ok såhär illa ser det ut just nu, alla fan siter..dvs xbox fansiter....tror inte att det är DOA4 bilder...inte själva siten utan grabbarna som gör inläggen.

Då kommer nästa analys...om nu riktiga ******s..inte ser skillnad mellan xbox och x360 vad kan man då förvänta sig av alla 85 miljoner sony ******sen, för att inte nämna ninty för den delen. Senare kommer vi till killen från gatan....om det här nu är, vilka det verkar vara, doa4 på x360...så kommer maskinen att få en hel del svårigheter på marknaden.

Pd0 bilderna kommer vara uppe senare idag....jag kan bara hoppas att bilderna jag har sett ör från PD0, lite osäker nu faktiskt.

Postad 12 May 2005 - 18:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Jadu Ray, det blir nog hyfsat svårt att få det spelet att fungera med 10 frames på Xbox :)

Så här BORDE det sett ut: http://media.xbox.ig...mg_2444351.html
http://media.xbox.ig...mg_2444353.html
http://media.xbox.ig...mg_2444362.html

Men allvarligt man ser knappt skillnad på Ayanes ansikte på dessa 2 bilder:

Postad bild
Postad bild

Min gissning är att det är en uppgradering av DOA i stil med Halo 2.5 och Ninja Gaiden Black. Antingen det eller så har Team Ninja tappat några skruvar. Eller så driver de med oss ordentligt.

Edit: Fast enligt dessa bilder verkar inte Ninja Gaiden Black bli till x360 som de tidigare sagt?

http://games.kikizo..../200505/097.asp

Redigerat av Zoiler, 12 May 2005 - 19:21.

Postad 12 May 2005 - 20:32

Messiah
  • Messiah
  • Lärjunge

• 304 inlägg
  • 0
Jag tycker det ser slappt ut, är det nextgen så är jag en gås... samma retliga grafik som alltid, jag vill faktiskt se lite Silicon graphics grafik på spelen nu a´la Killer Instinct 1.

Postad 12 May 2005 - 20:37

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
jag vill se bilderna från PD0. Show me PD0 nextgen NOW!!!

Postad 12 May 2005 - 20:58

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5772 inlägg
  • 0
Tycker det ser ut som Ninja Gaiden rent grafiskt men jag vill se det i rörelse, först då kan vi avgöra om det är mycket snyggare eller inte. Next gen spel borde kunna flyta i 100 fps :)

Postad 12 May 2005 - 21:24

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
var är bilderna på PD0 som skulle visas idag?

Postad 12 May 2005 - 21:33

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Nu borde det snart dyka upp nån inspelning från mtv också man kan titta på :)

Postad 12 May 2005 - 22:04

Unregistered36e46b9d
  • Unregistered36e46b9d
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
Japp, alla ni som vill se xbox 360 visas för första gången i svensk tv borde kolla på MTV Nordic (eller skandinavia) imorgon fredag den 13'de klockan 22:00, då den skall visas upp för allmänheten..

Själv väntar jag redan nu spänt :)

Postad 12 May 2005 - 22:15

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
vem gör inte det :)

jag vill se nuuuuuuuuuu!

Postad 12 May 2005 - 22:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Tycker det ser ut som Ninja Gaiden rent grafiskt men jag vill se det i rörelse, först då kan vi avgöra om det är mycket snyggare eller inte. Next gen spel borde kunna flyta i 100 fps  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Alltså grafiken är xboxgrafik så antagligen är det till xbox. De ändrade sig visst.

Angående DOA4... fan är fortfarande sur på att de inte fixat till karaktärerna :) . Ska det vara så svårt. Vi VET ju att utvecklare använder unreal 3 motorn, vi VET ju att den är snygg som ###, vi VET ju att Team Ninja kan göra svinsnygg grafik.

Det är inte logiskt.

Har de lagt ALL kraft på bakgrunderna ;) ? Det måste vara en uppgradering... Kan det vara så (senaste sjuka tanken jag kom på för några sekunder sen) att det är nåt år gamla bilder, där de bara gjort klart banorna och inte hunnit uppgradera karaktärerna ordentligt?
Jag blir galen av att spekulera, kan de inte skynda sig att säga sanningen nu :( .

För övrigt så gillar jag inte DOA ändå, vill bara se Ayane i nextgenformat :( .

Postad 12 May 2005 - 22:49

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
bild på ett nästa dynasty warriors spel till nextgen?? :)

http://ruliweb.dream...2/xb/farm_S.jpg

Postad 12 May 2005 - 22:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

bild på ett nästa dynasty warriors spel till nextgen?? :(

http://ruliweb.dream...2/xb/farm_S.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Tja länken funkar inte så vem vet :(

Dynasty Warriors 5 eller 6 eller vad det är är annars utannonserat till denna generationens spel :)

Edit: Funkar inte för mig iallafall :)

Redigerat av Zoiler, 12 May 2005 - 22:55.

Postad 12 May 2005 - 22:58

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
funka inte länken??

här har du en ny:

http://www.gamereact...0a2e2d3605ae127

Postad 12 May 2005 - 23:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Tackar.

Så han gör ett sååådant spel :) . Ska inte döma i förhand men DW var inget vidare. Nu får det komma bra nyheter snart :) .

Grafiken ser man inte mycket av, förutom att grästexturerna suger och att det verkar vara många lirare på plan samtidigt (i samma rustningar).

Edit: Lite lamt att döma på bilderna, det är först inmotion som man ser hur det verkligen ser ut.

Redigerat av Zoiler, 12 May 2005 - 23:06.

Postad 12 May 2005 - 23:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
En kinesisk webbsite ska ha sett specsen för Revolution och de konfirmerar det Pacman sa i slutet av April. Har även hört av andra att det ska stämma, but time (E3?) will tell.

MoSys didn't reveal how much RAM would be going into each Revolution console - but in an unrelated story also doing the rounds about Revolution today, Chinese website Unika.com claims to have seen an actual specification for the hardware.

According to the site, the console will boast four 2.5Ghz IBM G5 Custom cores, with 128KB of level 1 cache and a 512KB shared level 2 cache, while the graphics will be powered by a dual core ATI RN520 chipset, with 16MB of on-board eDRAM for the frame buffer.

Summering: Revolution kommer bli klart kraftfullare än x360, lika kraftfull som PS3?, ha bästa onlinesupport, bästa och mest innovativa kontrollen, en revolution, mest avancerade röstkontrollen, bästa spelen ( :) ), billigast? (de brukar vara det) och kommer alltså i mitten av 2006.

Go Nintendo! :)

Postad 13 May 2005 - 00:21

Pappa-Scan
  • Pappa-Scan
  • Användare

• 181 inlägg
  • 0
Leaked Article: Xbox360 in Danish Game Reactor
>> Scans of the danish magazine 'Game Reactor' have been leaked on the internet exposing the Xbox360 (even more). It's once again a proof the earlier leaked images of the console, controller and logo and customizeable face plates were all real. It also confirms the silver/gold Xbox Live and full specs of the Xbox360 (incl. the 20gb HD, WiFi and the free silver Xbox Live account!) leaked 2days ago.
Few more details tell us the doublelayer-DVD (DVD9) player will have a 12x speed and it confirms the ourcolony mem. card image that the default memory card will be atleast 64MB. The machine will have a polygon-capacity of 500 million-a-second and a shading-capacity of 48 billion-shadings-a-second.
The article ...
Källa och mer fakta

Tråkigt nog fick dom ta bort de fyra bilder de hade upplagda. Men bilderna har en annan sida, även utan censureringen. Nån som kan skånska bra? :)

Redigerat av Pappa-Scan, 13 May 2005 - 00:27.

Postad 13 May 2005 - 03:45

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
Har hittat lite mer om Xbox 360

Mirror 1: http://www.putfile.c...php?n=XBox360PP
Mirror 2: http://rapidshare.de...box360.wmv.html

Ourcolony knäckt.

Mirror 1: http://msxb.wmod.lln...ony_v1_750k.wmv
Mirror 2: http://69.28.153.230...ony_v1_750k.wmv

www.xbox360.com

PDO.

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

http://www.gamespot....x_topslot_click

http://www.gamespot....auto/media.html

Redigerat av ComhemCombo, 13 May 2005 - 03:46.

Postad 13 May 2005 - 05:14

Unregisteredc072be9b
  • Unregisteredc072be9b
  • Lärjunge

• 312 inlägg
  • 0
Jag trodde inte dom producerade spel till N64an längre?

Näe, dessa bilder på PDZ imponerade inte på mig.

Fast det blir väl bättre när det rör lite på sig... dessutom så har dom några månader till på sig att få ordning på det grafiska :)

Redigerat av Unregisteredc072be9b, 13 May 2005 - 05:15.

Postad 13 May 2005 - 05:21

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
man börjar nästan fundera på om det är värt att köpa en xbox 360.
Grafiken är inte ett dugg bättre än xbox.

Postad 13 May 2005 - 05:34

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Och det vet du som har provspelat?! :)
Lite screenshots som typ ingen vet ens om det är färdiga versioner har vi ju sett ännu.
Ska ladda ner det som visades på mtv nu och titta vad det kan vara för spännande.

Postad 13 May 2005 - 06:11

Dr.Pohl
  • Dr.Pohl
  • Lärjunge

• 371 inlägg
  • 0
Det där är mulitplayer, jag har sett single player ingame...såg betydligt bättre ut..men visst jag håller med....först doa4...nu PD0...Sony kommer att få det väldigt lätt!

Postad 13 May 2005 - 06:16

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Här är för alla som inte orkar vänta tills ikväll :)
Packa upp och använd valfri torrentnerladdare.

Bifogad fil(er)

Postad 13 May 2005 - 06:47

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5772 inlägg
  • 0
Gubben som står mot väggen ser ju ut som en Halo2 karaktär, till och med fulare. Jag är dock säker på att spelet kommer se snyggare ut vid release. Annars verkar det inte ha varit någon info som inte redan läckt ut, men själva konsolen ser mycket intressant ut, ett självklart köp. Tycker faktiskt kontrollerna ser mycket bra ut nu, älskar att det är 2 L och R knappar!

Postad 13 May 2005 - 07:05

ElMaco
  • ElMaco
  • Lärjunge

• 473 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Jag tror nog att ni drar ett par förhastade slutsatser, xbox360 är mer en kapabel att köra spel som HF2 eller Doom 3, ni har sett ett spel DOA4 nu och menar att det var fult? (vilket inte jag tyckte) Jag tror att xbox360 kommer at rocka fett!

Postad 13 May 2005 - 07:25

mark77th
  • mark77th
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Det jag drömde var en hel lång dröm om Nintendos nya konsol och deras titlar. Det låter sjukt, men jag kan inte sätta fingret på hur grymt det var, det var mario iaf och det var det underbaraste spel jag sett och upplevt. Det var liksom fruktansvärt bra lir och jag drömde drömmen som en presentation, typ som E3. Jag säger bara, är Revolution hälften så bra som drömmen så kissar jag nog ner mig.

<{POST_SNAPBACK}>

Änteligen lite infomation om Nintendo Revolution :)

Kan du inte berätta mer om den?... Hur såg den ut?... Vad var det som ska vara så revolutionerande..?

Nintendo är ju rätt så sparsamma med denna typ av info så allt som man kan få fram är ju intressant.. :o

Postad 13 May 2005 - 07:27

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5772 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Jag tror nog att ni drar ett par förhastade slutsatser, xbox360 är mer en kapabel att köra spel som HF2 eller Doom 3, ni har sett ett spel DOA4 nu och menar att det var fult? (vilket inte jag tyckte) Jag tror att xbox360 kommer at rocka fett!

<{POST_SNAPBACK}>

Jag tror inte vi har sett Xbox 360s kapacitet ännu men det är märkligt att Rare släpper såna kassa bilder, så här kommer inte the final product att se ut.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.