Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor

9738 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 December 2020 - 13:34

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1989 inlägg
  • 0

Kollade nu och det är 3 st som jag kan koppla in.

Provade att flytta hårddisken till datorn men det är kodat. Jag har ca 19 gb inspelat på den och det stämmer när jag kollar i datorn men dessa 19 gb är fördelade på över 2000 filer och ingen av dom kan spelas upp.

går såklart att lösa om det är nödvändigt. förstår inte varför man ska spara på inspelningar idag när det mesta ändå finns via play.

Postad 01 December 2020 - 13:59

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

går såklart att lösa om det är nödvändigt. förstår inte varför man ska spara på inspelningar idag när det mesta ändå finns via play.

För det som kommer via satellit är i full kvalitet och det inspelade är en direkt kopia på det som sändes.

Och ni kan aldrig spela upp det ni spelar in på en HDD på någon annan enhet än där ni spelade in det.

Postad 01 December 2020 - 14:21

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1989 inlägg
  • 0

För det som kommer via satellit är i full kvalitet och det inspelade är en direkt kopia på det som sändes.

Och ni kan aldrig spela upp det ni spelar in på en HDD på någon annan enhet än där ni spelade in det.

visst, bättre kvalité absolut. men är det värt det för det som sänds på tv?

sen att det inte skulle gå att spela upp eller göra vad du vill med inspelat på hdd, det får stå för dig :P

Postad 01 December 2020 - 14:32

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

visst, bättre kvalité absolut. men är det värt det för det som sänds på tv?

sen att det inte skulle gå att spela upp eller göra vad du vill med inspelat på hdd, det får stå för dig :P

Nä, det är väl som med strömmad musik ala Spotify, folk vänjer sig vid "mp3" ljud... 

Postad 01 December 2020 - 16:20

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

• 722 inlägg
  • 0

UHD-kanalen hade jag inget problem med utan det var ju att ca-modulen kan bara koda en kanal i taget.
Så du kan inte titta på en kanal och spela in en annan kanal samtidigt.
Det gick heller inte att programmera serieinspelningar utan endast enskilda inspelningar.
Men på de marksända kanalerna så går det sätta serieinspelningar.

Just det, glömde fråga hur bildkvaliten va. Bättre än sämre än från OP boxen?

Postad 01 December 2020 - 16:27

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

• 479 inlägg
  • 0

Just det, glömde fråga hur bildkvaliten va. Bättre än sämre än från OP boxen?

Skulle nog säga jämförbart.

Numera har jag bara de fria marksända kanalerna i min Samsung TV och där kan jag direkt jämföra med samma kanaler som jag har i min Humax-box och där så tycker jag att bilden från TV'n är bättre än den från Humax-boxen.

Postad 01 December 2020 - 16:35

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

• 722 inlägg
  • 0
Toppen tack. :)

Postad 08 December 2020 - 17:10

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

• 722 inlägg
  • 0
En liten fråga till dig Niklas eller nån annan som kan svara.

Varför finns inte CD appen till Samsungs 2020 års apparater? Finns ju upp till 2019. Finns väl ingen större skillnad på 2019 och 2020 års apparater?

Postad 08 December 2020 - 19:17

mongo
  • mongo
  • Forumräv

• 872 inlägg
  • 0

Har kundtjänsten gått i konkurs?

Har försökt komma fram i ett par timmar......, valde även att bli uppringd, undrar bara när.....

Postad 30 December 2020 - 10:25

_FredriK_
  • _FredriK_
  • Beroende

• 1377 inlägg
  • 0
Har sagt upp mitt abonnemang nu lagom till jul, har haft halva priser på Fd familjepaketet ett år nu och i samband med mitt avslut blev jag erbjuden samma deal ett år till. Så ni som sitter med abonnemang har marknaden på eran sida om ni tycker det är dyrt.

Postad 31 December 2020 - 11:16

sunqan
  • sunqan
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0

En liten fråga till dig Niklas eller nån annan som kan svara.
Varför finns inte CD appen till Samsungs 2020 års apparater? Finns ju upp till 2019. Finns väl ingen större skillnad på 2019 och 2020 års apparater?

Verkar som att CD duckar... jag är också intresserad av svaret. Kommer det även gälla 2021 års samsungmodeller?
Eller - finns appen till någon smarttv öht?
Eller dröjer svaret pga interna stridigheter hos alente (eller vad de nu heter idag).

Redigerat av sunqan, 31 December 2020 - 11:20.

Postad 31 December 2020 - 11:42

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Verkar som att CD duckar... jag är också intresserad av svaret. Kommer det även gälla 2021 års samsungmodeller?
Eller - finns appen till någon smarttv öht?
Eller dröjer svaret pga interna stridigheter hos alente (eller vad de nu heter idag).

Hej

Nej det är jag som missat inlägget.

Som det ser ut just nu så kommer det tyvärr inte komma någon ny app till samsungs 2020/2021 modeller. 

Mvh
Niklas

Postad 31 December 2020 - 12:37

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

• 722 inlägg
  • 0

Hej

Som det ser ut just nu så kommer det tyvärr inte komma någon ny app till samsungs 2020/2021 modeller.

Mvh
Niklas

Det va ju synd. Varför gör den inte det? Finns det nån anledning? Borde ju inte vara så svårt för programmerarna att fixa det. Är ju inte ett helt os det ska kodas till.

Känns på nåt sätt lite fel väg att gå när mycke ska vara streamat och tillgängligt till så många som möjligt. Förstår om det inte kommer till gamla modeller. Men nya modeller är väl lite att gå emot strömmen.

Postad 31 December 2020 - 21:47

sunqan
  • sunqan
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0
Det innebär väl att det inte finns en fungerande app till någon aktuell tv?

Det känns ju sådär...

Postad 01 January 2021 - 01:42

dajjes74
  • dajjes74
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Hade det funnits en app i tv'n så hade Cd inte sålt många boxar. Inte konstigt att dom inte fixar app alla

Postad 01 January 2021 - 11:21

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Hade det funnits en app i tv'n så hade Cd inte sålt många boxar. Inte konstigt att dom inte fixar app alla

Ja det och att man sålde boxar med SAT-IP som alla TV apparater och andra smarta enhter osv kan koppla upp sig till.

https://en.wikipedia.org/wiki/Sat-IP

Redigerat av Leatherface, 01 January 2021 - 11:23.

Postad 01 January 2021 - 12:54

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Det va ju synd. Varför gör den inte det? Finns det nån anledning? Borde ju inte vara så svårt för programmerarna att fixa det. Är ju inte ett helt os det ska kodas till.

Känns på nåt sätt lite fel väg att gå när mycke ska vara streamat och tillgängligt till så många som möjligt. Förstår om det inte kommer till gamla modeller. Men nya modeller är väl lite att gå emot strömmen.

Hej

Det krävs många resurser i både utveckling & testning. Det är mycket som händer under 2021 och tyvärr är en app just till samsung inte prioriterad just nu.

Mvh
Niklas

Postad 01 January 2021 - 12:59

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej

Det är också viktigt att komma ihåg att vi är en satellit-tv distributör där playtjänsten är en tilläggstjänst som ingår i abonnemanget. Därför kommer vi inte finnas på lika många plattformar som tex C More och Viaplay.

Mvh

Niklas

Postad 01 January 2021 - 13:24

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

• 722 inlägg
  • 0

Hej

Det krävs många resurser i både utveckling & testning. Det är mycket som händer under 2021 och tyvärr är en app just till samsung inte prioriterad just nu.

Mvh
Niklas

Okok. :) ska bli spännade att se vad 2021 har att erbjuda då. :)

Postad 01 January 2021 - 13:25

Crazyberra
  • Crazyberra
  • Lärjunge

• 401 inlägg
  • 0

Samsung har väl inbyggd Apple-Tv i nyare modeller?! Har för mig att jag laddade 

ned CD appen och körde via den!?

Postad 01 January 2021 - 13:27

Iceman666
  • Iceman666
  • Lärjunge

• 480 inlägg
  • 0
Kanske en box som fungerar för omväxlings skull, för DET skulle vara spännande!

Postad 01 January 2021 - 13:52

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0
Inte nog med att man plockade bort bl.a. Eurosport kanalerna ur familjepaket, den enda sportkanalen som visar Dakar rallyt, nu fimpades även Fox. Hästkanalen och nyhetskanaler får vi däremot och mängder med barnkanaler!
Börjar tröttna på priserna gentemot kanalutbudet, framförallt när man varit kund så länge.

Varför kan man inte ha ett barnpaket och ett ungdomspaket så vi med äldre barn slipper alla barnkanaler som ingen tittar på längre?

Postad 01 January 2021 - 14:16

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

• 722 inlägg
  • 0

Samsung har väl inbyggd Apple-Tv i nyare modeller?! Har för mig att jag laddade
ned CD appen och körde via den!?

Inte vad jag hittar utan det som finns under det är hyr och köp filmer från apple. Allstå endast Movies som den heter på apple tv:n.

Postad 01 January 2021 - 14:22

mhbml
  • mhbml
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0

Disney XD försvinner också, inte för att jag ser på den, men kanske priset ska sänkas nu då kanaler försvinner en efter en?

CNBC verkar inte heller funka idag.

Redigerat av mhbml, 01 January 2021 - 14:24.

Postad 01 January 2021 - 14:45

Crazyberra
  • Crazyberra
  • Lärjunge

• 401 inlägg
  • 0

Inte vad jag hittar utan det som finns under det är hyr och köp filmer från apple. Allstå endast Movies som den heter på apple tv:n.

Ah, var det så det var, hjälpte farsan för ca: 1 år sedan med detta!

Postad 01 January 2021 - 16:32

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Inte nog med att man plockade bort bl.a. Eurosport kanalerna ur familjepaket, den enda sportkanalen som visar Dakar rallyt, nu fimpades även Fox. Hästkanalen och nyhetskanaler får vi däremot och mängder med barnkanaler!
Börjar tröttna på priserna gentemot kanalutbudet, framförallt när man varit kund så länge.

Varför kan man inte ha ett barnpaket och ett ungdomspaket så vi med äldre barn slipper alla barnkanaler som ingen tittar på längre?

Vad jag förstått så blir Fox+ kvar som Playutbud och det som finns på Disney XD finns nog också på Disneys Playtjänst.
Men jag håller med trist att kanaler försvinner men vi kan nog förvänta oss att många kanaler kommer gå över till enbart vara Playutbud under kommande åren. Det är så folk vill se TV nuförtiden.

Redigerat av Leatherface, 01 January 2021 - 16:33.

Postad 01 January 2021 - 23:37

angelsevov
  • angelsevov
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

Vad jag förstått så blir Fox+ kvar som Playutbud och det som finns på Disney XD finns nog också på Disneys Playtjänst.
Men jag håller med trist att kanaler försvinner men vi kan nog förvänta oss att många kanaler kommer gå över till enbart vara Playutbud under kommande åren. Det är så folk vill se TV nuförtiden.

Hoppas inte.. Det som CD gör bäst är ju att leverera bästa ljud- och bildkvalitet och hoppas att de fortsätter med det via satellit.

Niklas sa ju: "-Det är också viktigt att komma ihåg att vi är en satellit-tv distributör där playtjänsten är en tilläggstjänst som ingår i abonnemanget." 

Disney XD försvinner också, inte för att jag ser på den, men kanske priset ska sänkas nu då kanaler försvinner en efter en?

CNBC verkar inte heller funka idag.

Det är konstigt med CNBC, kanalen skulle ju inte försvinna utan enligt Telenorsat skulle den bara ändra frekvens fr o m 18:e januari.. Jag tror att det är något fel där som kommer säkert åtgärdas first på måndag... 

Det som jag önskar i 2021 är "BBC News, Sky News, DW Europe och några andra kanaler " i HD eller kanaler i UHD kvalitet... 

"EDGE Sport" i HD skulle passa perfekt som en ny kanal. Älskar "World Surf League" som sänds året runt direkt från Hawaii :rolleyes: , Australien :wub: , Rio  B) , Portugal :D ...

Flera kanaler behövs definitivt men helst flera exklusiva kanaler!

Redigerat av angelsevov, 01 January 2021 - 23:53.

Postad 02 January 2021 - 09:09

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1867 inlägg
  • 0

Det är konstigt med CNBC, kanalen skulle ju inte försvinna utan enligt Telenorsat skulle den bara ändra frekvens fr o m 18:e januari.. Jag tror att det är något fel där som kommer säkert åtgärdas first på måndag... 

Det som jag önskar i 2021 är "BBC News, Sky News, DW Europe och några andra kanaler " i HD eller kanaler i UHD kvalitet... 

"EDGE Sport" i HD skulle passa perfekt som en ny kanal. Älskar "World Surf League" som sänds året runt direkt från Hawaii :rolleyes: , Australien :wub: , Rio  B) , Portugal :D ...

CNBC ha släckt sina SD sändningar i Europa 

Finns nu bara Free To Air på Astra 1KR och Hotbird 13B då i HD

CD verkar ha valt att inte satsa på en HD varianten av kanalen  :blink:

Postad 02 January 2021 - 12:46

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Hoppas inte.. Det som CD gör bäst är ju att leverera bästa ljud- och bildkvalitet och hoppas att de fortsätter med det via satellit.

Niklas sa ju: "-Det är också viktigt att komma ihåg att vi är en satellit-tv distributör där playtjänsten är en tilläggstjänst som ingår i abonnemanget." 

Borde visserligen finns i HD på satellit med men vissa går att se i HD här.

Sky News: https://www.youtube....h?v=9Auq9mYxFEE
DW: https://www.youtube....h?v=gOoTbPssAo4

Bara lägga in dom i valfri IPTV app eller annan lösning vad man nu kör med för nåt.
Går såklart annars se direkt i Youtube appen just dessa kanaler iaf men man kan hitta en rätt fin samling med fria kanaler om man letar.

Redigerat av Leatherface, 02 January 2021 - 12:50.

Postad 03 January 2021 - 18:43

alfista
  • alfista
  • Veteran

• 2230 inlägg
  • 0

Dags att någon på CD ger EPG-maskinen en välriktad spark för den verkar ha stannat.

Postad 03 January 2021 - 19:13

Priskvark
  • Priskvark
  • Användare

• 125 inlägg
  • 0

Dags att någon på CD ger EPG-maskinen en välriktad spark för den verkar ha stannat.

Det där är CD:s svar på ”Grevinnan och betjänten”. En fin gammal tradition som återkommer år efter år. ^_^

Postad 04 January 2021 - 11:11

alfista
  • alfista
  • Veteran

• 2230 inlägg
  • 0

Det där är CD:s svar på ”Grevinnan och betjänten”. En fin gammal tradition som återkommer år efter år. ^_^

Så är det, sen hänger det på hur lång julledighet personen som vet var man skall sparka har tagit. Något år vill jag minnas att det bara var några timmar EPG-data kvar innan det rasslade igång.

Postad 04 January 2021 - 13:27

Unregistered3b234061
  • Unregistered3b234061
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Varken Sky News eller DW är CDs sändningar, de hyr själva in sir på Telenor Satellit De andra kan man tjata på CD om men vill man ha de två kanalerna i HD får man tjata på Sky/Bundeskabinett.

Postad 04 January 2021 - 14:38

angelsevov
  • angelsevov
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

Varken Sky News eller DW är CDs sändningar, de hyr själva in sir på Telenor Satellit De andra kan man tjata på CD om men vill man ha de två kanalerna i HD får man tjata på Sky/Bundeskabinett.

Jag misstänkte det.. Jag vet att CGTN och CGTN Documentary är såna kanaler som hyr transponder kapacitet på 12418 TP37.

Men DW är ju krypterad och är ju inte FTA! Jag gissar att det är CD som tar hand om kanalen.

Angående CNBC det sägs om att det är något med Brexit att göra, något feed som kommer från London behöver bytas...

Redigerat av angelsevov, 04 January 2021 - 14:49.

Postad 04 January 2021 - 16:41

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 1

iConcerts som startat på Thor satelliten kunde man passa på få in i utbudet.

https://se.kingofsat...il-iconcert.php

En hel del bra musik på den kanalen https://iconcerts.stingray.com/

Redigerat av Leatherface, 04 January 2021 - 16:42.

Postad 04 January 2021 - 17:49

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1867 inlägg
  • 0

Angående CNBC det sägs om att det är något med Brexit att göra, något feed som kommer från London behöver bytas...

ComHem lyckades i alla fall byta till HD varianten av CNBC innan nyår  :D  

Postad 04 January 2021 - 21:09

angelsevov
  • angelsevov
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

ComHem lyckades i alla fall byta till HD varianten av CNBC innan nyår  :D  

På CNBCs EPG står Sendepause men fr o m klockan 01:00 står CNBC EUROPE HD 

Och Vad hände med DW? är den borta också? ... Konstigt!

(Updatering: Det ser ut som DW har också avslutat sina SD sändningar ca kl 19 på 4:e januari idag. Telenorsat/CD har missat detta och båda kanalerna är fortfarande nere) 

Norska kunder har fått denna infon nedan:

Tekniske problemer med vårt satellitsignal

Dessverre opplever vi tekniske problemer med vårt satellitsignal som blant annet påvirker sendingen av CNBCs kanaler. Våre spesialister gjør alt de kan for at du skal få tilbake signalet, og vi håper at problemet snart er løst. Vi beklager selvfølgelig dette og vil holde deg oppdatert om situasjonen her

Redigerat av angelsevov, 05 January 2021 - 11:04.

Postad 08 January 2021 - 08:23

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1867 inlägg
  • 0

Niklas

Det är många fel på CDs hemsida https://www.canaldig.../underhallning/

Nästan alla kanaler här benämns som HD kanaler, men de sänds inte i HD hos CD

Ex. TV4 Fakta, MTV, Disney mm

Postad 08 January 2021 - 09:54

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Niklas

Det är många fel på CDs hemsida https://www.canaldig.../underhallning/

Nästan alla kanaler här benämns som HD kanaler, men de sänds inte i HD hos CD

Ex. TV4 Fakta, MTV, Disney mm

Hej

Tack för info, ska följa upp direkt.

Mvh
Niklas

Postad 08 January 2021 - 12:27

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2810 inlägg
  • 0

Nu när vi blivit av med en uppsjö av kanaler den sista tiden,vissa har ersatts med för mig ointressanta (horse and country t.ex) hur många tittare har den kanalen egentligen?

Kan ni ordna så att crime+investigation får svensk text åtminstånde,vore en, om än klen kompensation.

Det är knappt prisvärt längre.

Postad 08 January 2021 - 17:10

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Nu när vi blivit av med en uppsjö av kanaler den sista tiden,vissa har ersatts med för mig ointressanta (horse and country t.ex) hur många tittare har den kanalen egentligen?

Kan ni ordna så att crime+investigation får svensk text åtminstånde,vore en, om än klen kompensation.

Det är knappt prisvärt längre.

Den ingår inte i CD utbudet utan den sänds fri i dagsläget så därför går det att se på.
Den kan alltså kodas och försvinna närsomhelst. 
Frågan borde alltså vara att officiellt inkludera kanaler i Norden och alltså samtidigt då få svensk text.

Redigerat av Leatherface, 08 January 2021 - 17:10.

Postad 08 January 2021 - 17:28

Karl-Johan
  • Karl-Johan
  • Forumräv

• 872 inlägg
  • 0

En liten tröst hade varit Viasat Golf i Viasat sport paketet. Har efterfrågat länge men...

Postad 08 January 2021 - 20:17

Tome1
  • Tome1
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

En liten tröst hade varit Viasat Golf i Viasat sport paketet. Har efterfrågat länge men...

Du har den i viaplay om du har viasat sport via cd

Postad 08 January 2021 - 22:12

Kalleputs
  • Kalleputs
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Högt på listan.
Karlar,pojkar som leker med bollar.

Postad 08 January 2021 - 23:48

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2810 inlägg
  • 0

Högt på listan.

Vattenpolo?

Postad 09 January 2021 - 12:09

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Högt på listan.

Många som gillar golf, och sport. Även jag som röd socialist, fast jag umgicks ju med Sven Tumba på Ullna som liten... Men inget fel på golf, kan vara otroligt spännande. Och allt för många män leker med bollar... 

Postad 18 January 2021 - 04:24

baggehög
  • baggehög
  • Lärjunge

• 356 inlägg
  • 0

problemet med att spelaren på fortsätt titta står still fortsätter bara svart ruta

Postad 18 January 2021 - 23:21

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0

Hej

Mvh
Niklas

Efterlyste det tidigare. Men efter en månad med Ca modul så saknar jag varken boxen eller appen. Finns ju alla appar man behöver direkt i teven och dessutom kom Apple TV som app hos flera modeller nu. 
Så för den som har vett att uppskatta kvalitet på bilden via parabol och som inte behöver spela in, så är CA modul det absolut bästa alternativet. Vill man köra timeshift är det bara att stoppa in ett USB. Spela in går ju faktiskt också om man inte vill se en annan kanal eller inte har 2-3 teve som jag. 

Postad 18 January 2021 - 23:25

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0

Någon som vill köpa 2 st oneplace och en HD smartbox?

Har även en vit box

Redigerat av MalcomX, 18 January 2021 - 23:25.

Postad 19 January 2021 - 06:24

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

• 722 inlägg
  • 0

Efterlyste det tidigare. Men efter en månad med Ca modul så saknar jag varken boxen eller appen. Finns ju alla appar man behöver direkt i teven och dessutom kom Apple TV som app hos flera modeller nu. 
Så för den som har vett att uppskatta kvalitet på bilden via parabol och som inte behöver spela in, så är CA modul det absolut bästa alternativet. Vill man köra timeshift är det bara att stoppa in ett USB. Spela in går ju faktiskt också om man inte vill se en annan kanal eller inte har 2-3 teve som jag. 

Håller faktiskt med. Har oxå kört CA modul nån månad nu och saknar inte OP för stunden alls. Riktigt smidigt att köra direkt från TV:n.

9 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 9 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.