Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 06 October 2009 - 12:55
Har reggat nu men vi får väl se hur mycket spel det blir....
Du har nu fått en invite till klanen, gå in och acceptera!
( för visst kör du med primare2 där också va? )
Postad 06 October 2009 - 13:21
Jo...Hehe, ja normalt så blir vi 6st ganska snabbt så det gäller att passa på!
Vi är nog iallafall minst 4 pers som lirar nästan varje kväll, sen blir det lätt så att man såklart lirar med dom man brukar lira med. Men jag brukar dra iväg invites till "nykomlingar" också när vi inte är fullt lag.
Men skicka ett meddelande om du vill vara med och lira så fixar vi det om vi inte är fullt lag redan.
Ibland, om vi är 8-10st, så kör vi private. Det brukar vara kul det också.
Har varit med ett par gånger när vi kört private.
Blir snabbt många timmar. Kommer speciellt ihåg när vi körde knivmatchen på pipeline.
Jag antar att man går ur den lobby man är i om man accepterar en inbjudan.
Därför brukar jag inte skicka inbjudningar utan istället acceptera från er som är inne i en "MHB-lobby".
Men ett meddelande funkar ju faktiskt bättre (ser man även inne i en match).
Postad 06 October 2009 - 13:45
Postad 06 October 2009 - 13:51
Been there, done that. Gick inte bra.Å ibland så är vi ju som sagt fullt lag så då skickas bara en invite å då får man avgöra själv om man "vågar" hoppa med å spela i motståndarlaget.....
Men den gången var vi bara 6 från MHB, 5 MHB:are och en utböling i ett lag och jag tillsammans med 5 "motståndare" i det andra laget.
Körde några matcher och tröttnade sedan på att få stryk, eller i alla fall att inte få spela MED de andra MHB:arna...
Postad 06 October 2009 - 14:03
Det är bara att anmäla dig på consolegaming.eu och sedan skriva här så skickar vi en invite till dig.finns det plats för mig också ? vore kul o spela lite clanmatcher
Postad 06 October 2009 - 14:04
finns det plats för mig också ? vore kul o spela lite clanmatcher
Redigerat av BrittBastard, 06 October 2009 - 14:05.
Postad 06 October 2009 - 14:09
Det är bara att anmäla dig på consolegaming.eu och sedan skriva här så skickar vi en invite till dig.
EDIT: Zdaarlight var snabbare.
Postad 06 October 2009 - 14:10
Postad 06 October 2009 - 14:16
4v4 som gäller:
- Zdaar
- Benny
- Noseone
- Vem?
1 till... kom igen nu, vem vill inte spöa ett gäng norrmän?
Redigerat av Zdaarlight, 06 October 2009 - 14:16.
Postad 06 October 2009 - 16:08
Postad 06 October 2009 - 16:11
Jag har skickat till dig så det är bara att acceptera.så nu har jag reggat mig på den sidan så då är det bara att invänta en invite eller?
Postad 06 October 2009 - 16:39
Postad 06 October 2009 - 16:49
har gjort de nu
kollar man på alla som är reggade så har alla en grön bock på "Eligibility" förutom jag betyder det att jag inte kan va med o spela än eller? vet inte va Eligibility betyder
Det betyder typ behörig. Ja, det du ser är nedräkningen i timmar och minuter innan du också blir "behörig".
Postad 06 October 2009 - 17:07
Postad 06 October 2009 - 19:57
Kommer in nu!Nu är det bekräftat att vi har en match 21,00 mot norrmän.
4v4 som gäller:
- Zdaar
- Benny
- Noseone
- Vem?
1 till... kom igen nu, vem vill inte spöa ett gäng norrmän?
Invitea om det behövs!
Postad 06 October 2009 - 21:33
Första vinsten!
Usel domination, Benny väljer fel lag i SD men vi vänder det totalt i 2:a SD matchen och det blev en ganska enkel men utdragen seger i Sabotage då 1 av deras spelare drog.
Hurra!
Postad 06 October 2009 - 22:01
Man kan sammanfatta det hela med att Sverige UPP och Norge NER!
Första vinsten!
Usel domination, Benny väljer fel lag i SD men vi vänder det totalt i 2:a SD matchen och det blev en ganska enkel men utdragen seger i Sabotage då 1 av deras spelare drog.
Hurra!
Jag och frass3 ska alltså inte vara med, där har vi framgångsreceptet! Bra jobbat boys!
Spelade dom "fair"?
Hmmm, ser att dom inte har rapporterat än. Bara att hoppas på att dom är sportsliga nog och gör det...
@merger - in och acceptera din klaninbjudning nu.
Redigerat av BrittBastard, 06 October 2009 - 22:02.
Postad 07 October 2009 - 06:40
Jag och frass3 ska alltså inte vara med, där har vi framgångsreceptet! Bra jobbat boys!
Spelade dom "fair"?
Hmmm, ser att dom inte har rapporterat än. Bara att hoppas på att dom är sportsliga nog och gör det...
@merger - in och acceptera din klaninbjudning nu.
De var väl lika bra som vi, bara det att Domination ligger först där vi suger. Självförtroendet får sig en törn å sen var det en del tjaffs om att de inte ville hosta. Men sen vände vi!
Det var gigantisk skillnad beroende på vem som hosta. 2 gånger när Zdaar hosta så dog inte folk när jag tömde hela magg i ryggen, de vänder sig om och man dör av ett skott..... När de hosta så gick det mycket bättre för oss utom för Zdaar som då hade problem med lagg.
Risken är väl att de sura ur eftersom de drog med eg. kanske 2 matcher kvar på Sabotage men då de bara var 3 kvar och vi ledde med 1-0 i "sista" matchen kanske de gav upp.
Skulle Domination ligga sist så skulle det se annorlunda ut i flera matcher tror jag.
Postad 07 October 2009 - 07:24
De var väl lika bra som vi, bara det att Domination ligger först där vi suger. Självförtroendet får sig en törn å sen var det en del tjaffs om att de inte ville hosta. Men sen vände vi!
Det var gigantisk skillnad beroende på vem som hosta. 2 gånger när Zdaar hosta så dog inte folk när jag tömde hela magg i ryggen, de vänder sig om och man dör av ett skott..... När de hosta så gick det mycket bättre för oss utom för Zdaar som då hade problem med lagg.
Risken är väl att de sura ur eftersom de drog med eg. kanske 2 matcher kvar på Sabotage men då de bara var 3 kvar och vi ledde med 1-0 i "sista" matchen kanske de gav upp.
Skulle Domination ligga sist så skulle det se annorlunda ut i flera matcher tror jag.
"...tjafs om att de inte ville hosta." Hur kan man INTE vilja hosta?!?
Visst, om man märker att det inte laggar och det flyter på bra för alla så spelar det ju ingen roll vem som hostar men det blir ju lite problematiskt om det är någon/några som alltid har problem med lagg oavsett vem som hostar.
Skitsamma, bra att ni vann iallafall! Ikväll kan jag nog inte heller men på imorgon, torsdag, är jag gärna med på en CG-match!
Postad 07 October 2009 - 07:45
Först och främst tack jarre för att du ställde upp på matchen med så kort varsel och tack inZane för att du erbjöd dig ställa upp.De var väl lika bra som vi, bara det att Domination ligger först där vi suger. Självförtroendet får sig en törn å sen var det en del tjaffs om att de inte ville hosta. Men sen vände vi!
Jag tyckte hosten från båda sidorna var ganska bra (men min var såklart bäst för mig), det som kunde hända ibland (ganska ofta på deras host) var att dom laggade. Alltså inte att jag laggade utan att dom laggade till så mycket att det inte gick att ta död på dem.
Hoppas dom rapporterar, dom strulade en del och det verkade som om dom blev sura att dom förlorade för att dom avslutade sabo-matchen i förtid. Jaja, jag har bilder så dom kommer inte undan.
IMAG0011.jpg 888.86K
0 Antal nerladdningarFörsta sidan av domination. Jag lyckades knäppa av fotot för tidigt och fick bara med resultatet och inte allas statistik. Jag tänkte att jag skulle foto när vi var i lobbyn eftersom det gick ganska bra för mig
IMAG0012.jpg 627.47K
0 Antal nerladdningar
IMAG0013.jpg 1010.85K
0 Antal nerladdningarAndra sidan av domination. Vi spelade bättre än på första sidan men vi har fel taktik. Jag tror inte man kan ha 1 person vid A eller C hela tiden då det betyder att man spanar där och kommer så långt ifrån dom andra flaggorna.
IMAG0014.jpg 1.16MB
0 Antal nerladdningarFörsta sidan av SnD. Benny valde(?) fel lag och sen försvann han från matchen. Han kom in i den 2:a eller 3:e omgången och vi kunde vända 0-3 till 2-3 innan dom tillslut vann. Men den upphämtningen var mycket viktig.
IMAG0015.jpg 1.14MB
0 Antal nerladdningarAndra sidan av SnD. Vi spelade mycket bra och Bennys granater var otroliga. Benny försvann ur matchen, blev utloggad va?, och hans stats kom inte med men jag tror att han toppade vår sida.
IMAG0016.jpg 740.15K
0 Antal nerladdningarFörsta sidan av sabotage. Jag tyckte vi hade bra koll på dom för det mesta. Dom försökte planta snabbt hela tiden men den taktiken lyckades dom inte med. Vi vann den första på OT (overtime) och sedan vann vi en varsin under normal tid. När blev dom 3 st förresten?
IMAG0017.jpg 928.68K
0 Antal nerladdningarAndra sidan av sabotage. Dom var bara 3 st stycken så vi hade ett konstant tryck på dom men dom kämpade på bra. Vi lyckades planta under normal tid med alla runt bomben, vilket gjorde att den omgången kändes säker men på något konstigt sätt lyckades dom defusa och matchen gick till OT. Jag kampade som tusan där och gjorde så vi klarade oavgjort och i nästa omgång plantade vi ganska snabbt och kunde hålla det. Efter att det blve 1-0 till oss ville dom inte spela mer och hoppade ur, varpå bilden blev lite suddig då jag fick ta upp mobiltelefonen snabbt för att få med allting.
Postad 07 October 2009 - 08:56
Jag kan ju lugnt säga att S&D inte är min starka gren, jag kör nästan uteslutet sabotage när jag lirar + lite HQ.
Men det var kul att börja med en vinst iaf, grattis oss och bra jobbat gubbar.
Grymt av dom att defusa bomben i andra omgången av sabotage när vi vaktar varsin sida av bomben
Postad 07 October 2009 - 12:51
Kör gärna senare under kvällen någon gång efter 2000. Kommer även att lägga till några players som jag icke har på min friendlist redan.
PSN : StatusX6
Postad 07 October 2009 - 14:21
Yes sir
Du har nu fått en invite till klanen på CG.
Gå in och acceptera den!
Postad 07 October 2009 - 14:34
Du har nu fått en invite till klanen på CG.
Gå in och acceptera den!
Done =)
Postad 07 October 2009 - 14:59
Imorgon torsdag 7/10, 21.00
6vs6.
Vilka kan/vill?
- Britt78
-
-
-
-
-
Reserver:
Postad 07 October 2009 - 15:19
Postad 07 October 2009 - 15:22
Om jag sluppit ur karantänen då skulle jag eventuellt kunna tänka mig att pröva......måste hinna läsa reglerna innan dess bara....
Det har du nog, du har väl inte 24h kvar nu?
Eller menade du någon annan form av karantän, har du rabies?!
Om du ska vara med imorgon så kan vi ju "träffas" online vid 19,20-tiden så kan vi som kan reglerna dra dom då istället.
Så slipper du läsa dom.
Postad 07 October 2009 - 15:33
Kan ej heller reglerna.
PSN : StatusX6
Redigerat av chromorifhia, 07 October 2009 - 16:31.
Postad 07 October 2009 - 16:06
6vs6.
Vilka kan/vill?
- Britt78
-
-
-
-
-
Reserver:Hippo
Postad 07 October 2009 - 16:37
Jag har skickat en utmaning till You Decide
6vs6.
Vilka kan/vill?
- Britt78
-andreassofus
-
-
-
-
Reserver:
Postad 07 October 2009 - 16:44
6vs6.
Vilka kan/vill?
- Britt78
-andreassofus
-
-
-
-
Reserver: Hippo, StatusX6
Postad 08 October 2009 - 07:28
6vs6.
Vilka kan/vill?
- Britt78
-andreassofus
- jarre008
-
-
-
Postad 08 October 2009 - 07:32
Då dom som jag har utmanat 21.00 inte har accepterat så känns 22-matchen hetare just nu.
5vs5. Vilka kan?
- Britt78
-
-
-
-
Reserver:
Postad 08 October 2009 - 07:54
Den matchen 22,00 tycker jag att vi hoppar. Det var nämligen dom vi skulle möta men som bara sa att dom spelade SnD fast med typ alla perks och det slutade att vi mötte ICE istället.Såg att vi har blivit utmanade ikväll 22.00 också.
Då dom som jag har utmanat 21.00 inte har accepterat så känns 22-matchen hetare just nu.
5vs5. Vilka kan?
- Britt78
-
-
-
-
Reserver:
Jag kan spela den vid 21,00 men jag tror nog att det blir svårt att få ihop 6 st, eller?
Postad 08 October 2009 - 08:14
Den matchen 22,00 tycker jag att vi hoppar. Det var nämligen dom vi skulle möta men som bara sa att dom spelade SnD fast med typ alla perks och det slutade att vi mötte ICE istället.
Jag kan spela den vid 21,00 men jag tror nog att det blir svårt att få ihop 6 st, eller?
Ja, du har rätt. Vi skippar 22-matchen och hoppas att dom vi har utmanat 21.00 accepterar.
Är nog inga problem att få ihop 6 pers! Vi är ju redan 5, plus att vi har 2 reserver.
Ikväll 21.00
6vs6.
Vilka kan/vill?
- Britt78
-andreassofus
- jarre008
- Zdaarlight
- primare
-
Postad 08 October 2009 - 08:26
Var det någon mer än jag som hann köpa ett ex?
Redigerat av akterspegel, 08 October 2009 - 08:27.
Postad 08 October 2009 - 08:30
Postad 08 October 2009 - 08:32
Om jag sluppit ur karantänen då skulle jag eventuellt kunna tänka mig att pröva......måste hinna läsa reglerna innan dess bara....
Som jag fattat det är det detta som gäller:
Perk 1: Bomb squad
Perk 2: Stopping Power
Perk 3: Extreme condition lr Dead Silence
Alla killstreak awards avstängda och MountedMachineGuns förbjudna.
2 rundor Domination
2 rundor S&D
2 rundor först till 2 sabotage.
Postad 08 October 2009 - 08:39
Som jag fattat det är det detta som gäller:
Perk 1: Bomb squad
Perk 2: Stopping Power
Perk 3: Extreme condition lr Dead Silence
Alla killstreak awards avstängda och MountedMachineGuns förbjudna.
2 rundor Domination
2 rundor S&D
2 rundor först till 2 sabotage.
Korrekt uppfattat! Hur resultaten räknas behöver man inte veta men det är den sammanlagda poängen som räknas. Så även om man förlorar första rundan på Domination är det grymt viktigt att få så mkt poäng som möjligt!
P90 får inte användas och inte stun grenades!
Friendly fire är på så tänk på det.
Annars är det fritt fram!
Postad 08 October 2009 - 09:37
Postad 08 October 2009 - 09:38
Såg förresten att vi fått vår första vinst på CG "officiell" nu. Dock inte tack vare dom där norrmännen utan jag var tvungen att skicka in en ticket med förklaring och bilder. Btw så ligger vi före ICE*, MUWAHHAHAHAHHAH!
Good work Zdaar'!
Då ska vi försöka inkassera vår andra vinst ikväll då!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
46 filmer
16 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?