Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor
9738 svar till detta ämne
Postad 14 May 2021 - 09:02
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Någon som kan logga in på Allente mina sidor, får bara ett "403 Forbidden" när jag försöker?
Hej
Det var en del problem med min sida igår, blev löst kring 22:00 igår.
Hör av er om ni fortfarande upplever problem.
Mvh
Niklas
Hej!
Blir tokig! Min fru säger "Jag vill se Barnmorskan i East End". Får leta som f-n. Efter elva sorger hittar jag att den går på TV8, bra upp med Allente Appen... hittar serien, kör igång, börjar spela på mobilen, trycker på Cast... Ingenting... Har testat flera olika castenheter... funkar inte... Varför?
Hej
Om du och Huddingebo fortfarande upplever problem så skicka mig ett PM med kundnummer.
Mvh
Niklas
Postad 14 May 2021 - 11:50
Boxman81
-
Boxman81
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Oväntat fel
Något gick snett. Just nu kan inte innehållet visas. Prova igen eller kontakta kundservice.
När jag försöker ladda ner fakturan 
Postad 14 May 2021 - 16:18
sunqan
-
sunqan
-
Lärjunge
-
-
299 inlägg
jag fick just ett mail från allente där de påstår att nån elaking kan ha använt mitt konto. det må ju vara, men hur kan man tycka att det är en bra idé att avsluta med en ruta med "kontrollera din e-postadress här"
finns det nån som är så dum att de klickar på länken? är det ett phishingmail så är man uppenbart puckad om man klickar på länken, är det "äkta" då gäller det omvända.
Postad 14 May 2021 - 16:27
sunqan
-
sunqan
-
Lärjunge
-
-
299 inlägg
jag fick just ett mail från allente där de påstår att nån elaking kan ha använt mitt konto. det må ju vara, men hur kan man tycka att det är en bra idé att avsluta med en ruta med "kontrollera din e-postadress här"
finns det nån som är så dum att de klickar på länken? är det ett phishingmail så är man uppenbart puckad om man klickar på länken, är det "äkta" då gäller det omvända.
Vad värre är - min mailadress finns inte hos haveibeenpawned som jag antar att länken går till. så jag undrar hur många av mina gamla mailadresser som allente/canaldigital/viasat har sparade. (jag bytte mail 2018 och den tidigare adressen finns med)
Redigerat av sunqan, 14 May 2021 - 16:33.
Postad 14 May 2021 - 16:50
sunqan
-
sunqan
-
Lärjunge
-
-
299 inlägg
Finns det nånstans på Allentes web där jag kan se vilka enheter som har använt min inloggning till canal digital GO? Jag har för mig att man kunde se det förut, men nu hittar jag det inte.
Postad 14 May 2021 - 17:34
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Hej
Jag skickar ett PM med min mail, vore super om du kunde vidarebefordra mailet till mig så jag kan följa upp.
Mvh
Niklas
Oväntat fel
Något gick snett. Just nu kan inte innehållet visas. Prova igen eller kontakta kundservice.
När jag försöker ladda ner fakturan 
Hej
Prova igen på måndag, då bör allt fungera. Annars får du skicka PM så följer jag upp.
Mvh
Niklas
Finns det nånstans på Allentes web där jag kan se vilka enheter som har använt min inloggning till canal digital GO? Jag har för mig att man kunde se det förut, men nu hittar jag det inte.
Hej
Nej tyvärr så har vi ingen sådan funktion.
Skicka PM om du vill att jag ska logga ut dig från alla enheter.
Mvh
Niklas
Postad 14 May 2021 - 17:35
mhbml
-
mhbml
-
Användare
-
-
222 inlägg
Jag har fått samma amatörmässiga email, någon behöver gå en grundkurs i it-säkerhet..
Postad 14 May 2021 - 17:36
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Jag har fått samma amatörmässiga email, någon behöver gå en grundkurs i it-säkerhet..
Hej
Skickar PM så jag kan följa upp.
Mvh
Niklas
Redigerat av Allente Sverige, 14 May 2021 - 17:45.
Postad 14 May 2021 - 17:49
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Hej
Har fått bekräftat att mailet kommer från oss. Har även tagit er feedback vidare så vi kan göra det bättre nästa gång.
Ha en fin helg och tack för att ni var uppmärksamma.
Mvh
Niklas
Postad 14 May 2021 - 19:02
sunqan
-
sunqan
-
Lärjunge
-
-
299 inlägg
Hej
Har fått bekräftat att mailet kommer från oss. Har även tagit er feedback vidare så vi kan göra det bättre nästa gång.
Mvh
Niklas
Det värsta är att länkrn inte var direkt till ihavebeenpawned.com, utan den redirectades via allente.se (jag erkänner, jag är puckad)
Och jag unfrar fortfarande vilken mailadress ni checkat. Den mailey skickades till och som jag loggar in med sedan 2018 finns alltså inte hos ihave...
Postad 14 May 2021 - 19:36
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5774 inlägg
Fick en faktura på 2400 från Allente måste ju vara galet fel. Eller betalar man 6 månader i taget?
Postad 15 May 2021 - 13:47
sunqan
-
sunqan
-
Lärjunge
-
-
299 inlägg
Hej
Nej tyvärr så har vi ingen sådan funktion.
Skicka PM om du vill att jag ska logga ut dig från alla enheter.
Mvh
Niklas
Nej det behövs inte just nu, men visst hade ni det på canaldigitaltiden?
Att kunna se vilka enheter man är inloggad på, och att kunna logga ut dem är en grundläggande säkerhetsfunktion, att inte ha det och samtidigt skicka ett mail om att mitt "allente" konto kan ha blivit missbrukat är ju "sådär".
Postad 17 May 2021 - 13:59
Esken
-
Esken
-
Rookie
-
5 inlägg
Hej!
Har en fråga som kanske Niklas på Allente kan besvara bäst men om någon mer har info så skriv gärna
Ska skaffa ny lösning för TV snart då Viaplay gör sina paket/priser mer "rättvisa" (dvs tar bort Total för 199kr/mån).
Prio är Viasats kanaler för att kunna kolla på Premier League och jag har förstått att parabol fortfarande är den teknik som ger bäst bild och ljud, detta pga högre bitrate (rätta mig gärna om jag har fel).
Det jag undrar är hur stor skillnaden är i bitrate för Allentes parabolsändningar kontra deras fiber-tv? Detta gäller då främst Viasats Premier League-sändningar.
Jag kanske ska tillägga att jag har en 85" Sony XH90 och sitter ca 2,5-3m från teven. Kollar idag via en AppleTV gen4 och viaplay-appen och det håller inte riktigt måttet...
Tacksam för svar och inputs!
Postad 18 May 2021 - 19:48
mhbml
-
mhbml
-
Användare
-
-
222 inlägg
Hej
Mvh
Niklas
En förkortning plingar till i mina tankar, GDPR, vet Allente vad personligt identifierbar information är och vilka krav som finns på hur man hanterar och skyddar sådan?
Jag ser framför mig hur någon skördat en lista med kunders epostadresser och behandlat dem via en tredjeparts hemsida (läs Havibeenpwnd) för att kunna automatgenerera dessa generande epostmeddelanden.
Dags för Allente att utreda vad man gjort och vilka förordningar man eventuellt brutit mot?
För info så är epostadresser klassade som personlig och spårbar information som ska skyddas.
Postad 18 May 2021 - 20:51
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5774 inlägg
Hej!
Har en fråga som kanske Niklas på Allente kan besvara bäst men om någon mer har info så skriv gärna
Ska skaffa ny lösning för TV snart då Viaplay gör sina paket/priser mer "rättvisa" (dvs tar bort Total för 199kr/mån).
Prio är Viasats kanaler för att kunna kolla på Premier League och jag har förstått att parabol fortfarande är den teknik som ger bäst bild och ljud, detta pga högre bitrate (rätta mig gärna om jag har fel).
Det jag undrar är hur stor skillnaden är i bitrate för Allentes parabolsändningar kontra deras fiber-tv? Detta gäller då främst Viasats Premier League-sändningar.
Jag kanske ska tillägga att jag har en 85" Sony XH90 och sitter ca 2,5-3m från teven. Kollar idag via en AppleTV gen4 och viaplay-appen och det håller inte riktigt måttet...
Tacksam för svar och inputs!
Just sport tycker jag aldrig blir bra med streaming, vet ej varför det är så då det rent tekniskt borde gå att streama i 60 fps utan problem.
Postad 18 May 2021 - 22:55
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7299 inlägg
Just sport tycker jag aldrig blir bra med streaming, vet ej varför det är så då det rent tekniskt borde gå att streama i 60 fps utan problem.
Det är inga problem det sker redan i tjänster utomlands och en del sänder ut det med 5.1 ljud med.
För Sveriges del så handlar det iofs om 50fps medans Nordamerika bla kör med 60fps.
Ganska många boxar och enheter som klarar H.265/HEVC numera så bandbredd skulle kunna sparas genom att skicka med det till enheter och boxar som stöder det.
Redigerat av Leatherface, 18 May 2021 - 22:58.
Postad 19 May 2021 - 15:00
sunqan
-
sunqan
-
Lärjunge
-
-
299 inlägg
En förkortning plingar till i mina tankar, GDPR, vet Allente vad personligt identifierbar information är och vilka krav som finns på hur man hanterar och skyddar sådan?
Jag ser framför mig hur någon skördat en lista med kunders epostadresser och behandlat dem via en tredjeparts hemsida (läs Havibeenpwnd) för att kunna automatgenerera dessa generande epostmeddelanden.
Dags för Allente att utreda vad man gjort och vilka förordningar man eventuellt brutit mot?
För info så är epostadresser klassade som personlig och spårbar information som ska skyddas.
I mailet, som du inte fått, framgår det att det inte är Allente som drabbats, utan att kundens mailadress förekommer i diverse listor. Dvs inget brott mot GDPR. Det finns även en länk till en sida där man kan kontrollera sin mailadress. Klickar man på länken hamnar man på Ihavebeenpwned. Problemet för mig, är att den mail jag använder för inloggningen inte finns med där, vilket betyder att de antingen tar infon nån annanstans från, eller så har de kvar min gamla mail jag bytte från 2018. DET oroar mig. Vad händer om Allente helt plötsligt mailar till den adressen?
Postad 19 May 2021 - 17:55
mhbml
-
mhbml
-
Användare
-
-
222 inlägg
I mailet, som du inte fått, framgår det att det inte är Allente som drabbats, utan att kundens mailadress förekommer i diverse listor. Dvs inget brott mot GDPR. Det finns även en länk till en sida där man kan kontrollera sin mailadress. Klickar man på länken hamnar man på Ihavebeenpwned. Problemet för mig, är att den mail jag använder för inloggningen inte finns med där, vilket betyder att de antingen tar infon nån annanstans från, eller så har de kvar min gamla mail jag bytte från 2018. DET oroar mig. Vad händer om Allente helt plötsligt mailar till den adressen?
Jag har fått mailet.
Formuleringen ’vi har upptäckt’ lämnar inte många tvivel.
Redigerat av mhbml, 19 May 2021 - 18:03.
Postad 19 May 2021 - 18:44
sunqan
-
sunqan
-
Lärjunge
-
-
299 inlägg
Jag har fått mailet.
Formuleringen ’vi har upptäckt’ lämnar inte många tvivel.
Om du läser lite längre står det 'inte vår läcka", hur tolkar du det?
Postad 19 May 2021 - 19:06
mhbml
-
mhbml
-
Användare
-
-
222 inlägg
En läcka är inget brott mot GDPRs regelverk, att utnyttja kunddata man har för att utforska den via en tredjepart som det verkar vara i detta fall är troligen det.
Postad 19 May 2021 - 19:16
sunqan
-
sunqan
-
Lärjunge
-
-
299 inlägg
Ytterligt tveksamt. I så fall skulle de tjänstet som finns i finanssektorn för att kontrollera mot sk terroristlistor också vara brott mot gdpr.
Postad 19 May 2021 - 19:36
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Ytterligt tveksamt. I så fall skulle de tjänstet som finns i finanssektorn för att kontrollera mot sk terroristlistor också vara brott mot gdpr.
Hej
Slumpmässiga användarnamn har körts mot vår sida och pga detta så stängde vi ner möjligheten att logga in på min sida för att stoppa detta. Vi valde även att informera om att detta har skett så man har chans att ändra sitt lösenord om man skulle vara påverkad och finnas med på https://haveibeenpwned.com/. Många har samma e-post/lösenord på flera sidor.
Datan är ingenting som någon kommit över från oss, datan har endast försökt att köras mot vår sida.
Mvh
Niklas
Postad 19 May 2021 - 20:12
sunqan
-
sunqan
-
Lärjunge
-
-
299 inlägg
Hej
Slumpmässiga användarnamn har körts mot vår sida och pga detta så stängde vi ner möjligheten att logga in på min sida för att stoppa detta. Vi valde även att informera om att detta har skett så man har chans att ändra sitt lösenord om man skulle vara påverkad och finnas med på https://haveibeenpwned.com/. Många har samma e-post/lösenord på flera sidor.
Datan är ingenting som någon kommit över från oss, datan har endast försökt att köras mot vår sida.
Mvh
Niklas
Ja, har man 350+ inloggningar blir det jobbigt annars.
Men det förklarar i alla fall varför jag fick mailet trots att jag inte finns med hos ihavebeenpwned.
Postad 19 May 2021 - 20:29
mhbml
-
mhbml
-
Användare
-
-
222 inlägg
Hej
Mvh
Niklas
Tack för att du reder ut denna fråga Niklas!
Postad 21 May 2021 - 12:02
LeifIThor
-
LeifIThor
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
De senaste dagarna måste jag logga in när jag på min Samsung Smart-TV skall gå in på "Canal Digital"! Mycket irriterande och jag undrar vad man gör åt detta?
Postad 21 May 2021 - 12:20
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
De senaste dagarna måste jag logga in när jag på min Samsung Smart-TV skall gå in på "Canal Digital"! Mycket irriterande och jag undrar vad man gör åt detta?
Hej
Vet att vissa kunder har det problemet och vi har en felanmälan registrerad på det. Hör av mig så fort jag har någon mer information om när problemet beräknas vara löst. Du får gärna skicka ditt kundnummer via PM.
Mvh
Niklas
Postad 21 May 2021 - 12:47
LeifIThor
-
LeifIThor
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Skicka personlig info i PM.
Redigerat av frollic, 21 May 2021 - 14:05.
Postad 21 May 2021 - 16:14
mhbml
-
mhbml
-
Användare
-
-
222 inlägg
Jag såg en inloggningsbegäran på min Apple TV igår, för Allente-appen.
Stängde appen direkt.. :/
Postad 25 May 2021 - 15:25
Iceman666
-
Iceman666
-
Lärjunge
-
-
480 inlägg
Shiiiiit va högt!
När Allente appen startar på Apple TV så är ljudet så högt på ” start up jingeln” så du minst sagt hoppar till!!
SÄNK för h”@te, SNÄLLA !!
JA JAG SKRIKER MED STORA BOKSTÄVER för att påvisa att det är så jag ser på det! Skulle även kunna påstå att det är skadligt för dina diskanter
Postad 25 May 2021 - 15:48
mhbml
-
mhbml
-
Användare
-
-
222 inlägg
Shiiiiit va högt!
När Allente appen startar på Apple TV så är ljudet så högt på ” start up jingeln” så du minst sagt hoppar till!!
SÄNK för h”@te, SNÄLLA !!
JA JAG SKRIKER MED STORA BOKSTÄVER för att påvisa att det är så jag ser på det! Skulle även kunna påstå att det är skadligt för dina diskanter
Jag håller med, ett attans oljud, tag bort startljudet helt!
Postad 25 May 2021 - 17:11
somoene2
-
somoene2
-
Veteran
-
-
1989 inlägg
Stackarna Det är inte många rätt nu.
Postad 25 May 2021 - 18:49
junkan
-
junkan
-
Guru
-
-
5321 inlägg
Har man en rejäl subwoofer så är startljudet inte bara högt det är vibrerande.
Postad 25 May 2021 - 21:55
Iceman666
-
Iceman666
-
Lärjunge
-
-
480 inlägg
Ja mina 14’’ tums skakar om rejält här med om man inte är beredd. Jag fattar f@n inte vad dom sysslar med? Finns det ingen stolthet eller teknik hos dessa amatörer? Skulle skämmas att skriva i mitt cv att jag hade jobbat där. Beta testning, är det något ni har hört talas om?!
Postad 25 May 2021 - 22:11
Kalleputs
-
Kalleputs
-
Användare
-
-
108 inlägg
Beta har dom kört 3 1/2 år på boxaset.
Har vart med från början i denna katastrof.
Postad 26 May 2021 - 05:50
Saturnus
-
Saturnus
-
Veteran
-
-
2126 inlägg
Hoppas den nya boxen håller hög kvalitet och inte bygger på skakiga Android. Jag är sugen på satellit-TV igen, men inte så länge det är sjukt mycket dyrare än Telia Play och boxen är så här usel.
Å andra sidan kan de mycket väl släppa en bra box som sedan gradvis förstörs med ”diverse uppdateringar och förbättringar”. Helt plötsligt står man där med värdelösa boxar och inspelningar för tusentals kronor.
Allente: fucka nu inte upp allt den här gången också. Det blir spiken i kistan i så fall.
Postad 26 May 2021 - 07:02
Legion
-
Legion
-
Beroende
-
-
1029 inlägg
Min 4 år gamla Sony oled-tv har android och fungerar felfritt utan att nånsin behöva göra norsk reset eller fabriksåterställning, en jäkla bra och stabil produkt helt enkelt.
Kanske Allinte kunde fråga Sony hur de gjort😏
Postad 26 May 2021 - 08:51
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7299 inlägg
Inget fel på AndroidTV fungerar alldeles utmärkt.
Hårdvara och buggiga appar skrivna för det är en annan historia däremot och det ändras inte för att man byter OS.
Redigerat av Leatherface, 26 May 2021 - 08:53.
Postad 26 May 2021 - 20:06
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
Verkar som att man valt fel leverantör
https://www.telia.se...FOTfS-v8JveA6nA
Postad 26 May 2021 - 22:02
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7299 inlägg
Inte helt rättvist då Telia äger Cmore.
Precis man i princip skänker CMore i dagsläget för att knäcka konkurrenterna.
Redigerat av Leatherface, 27 May 2021 - 09:59.
Postad 27 May 2021 - 05:49
Saturnus
-
Saturnus
-
Veteran
-
-
2126 inlägg
Ja, det var fel av mig att gnälla på Android bara för att mina egna erfarenheter är dåliga. Allt handlar om implementeringen.
Personligen behöver jag bara kunna titta på tv med en satellitbox, med tillhörande funktioner såsom inspelning, snabb kanalväxling etc. Allt annat som inte är kärnan kan jag ta via Apple TV eller motsvarande. Det viktigaste är att Allente får fram en stabil box där grundfunktionerna håller 100% kvalitet.
Postad 31 May 2021 - 16:28
Askungen
-
Askungen
-
Mästare
-
-
2810 inlägg
Då försvinner väl snart allt från Allente och kanske även andra distributörer så det blir än värre skitkanaler som kommer. Ersättsväl med nån dynga likt godare ,horse and country osv som kanske har nåra hundra tittare.
https://www.flatpane...l&id=1622457645
Postad 31 May 2021 - 20:49
storbacken29
-
storbacken29
-
Användare
-
-
247 inlägg
ni gör ju reklam i senaste utskicket 26/5
Funktionen "Se från början"
men vad jag saknar är
att få se slutet på till ex racing När det varit regn avbrott eller stora krascher
jag kan tänka mig att detta inträffar även i fotboll
när det blir förlängning o straffar
helst så skall det fungera med inspelning (då jag spelar in allt)
detta borde gå lätt att lösa med dagens teknik
jag tror man var inne på detta på VCR bandspelare på 80 talet men
det slog aldrig igenom riktigt
Sven Åke
Postad 31 May 2021 - 21:19
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1867 inlägg
Då försvinner väl snart allt från Allente och kanske även andra distributörer så det blir än värre skitkanaler som kommer. Ersättsväl med nån dynga likt godare ,horse and country osv som kanske har nåra hundra tittare.
https://www.flatpane...l&id=1622457645
Finns ju intressanta kanaler typ DogTV att ersätta med 
https://digitalt.tv/...os-planethundo/
Postad 31 May 2021 - 21:40
Askungen
-
Askungen
-
Mästare
-
-
2810 inlägg
Jo,det blir väl dylika kanaler som ersätter. Sänker dom inte priset när de fåtal kanaler som är nåt att ha försvinner så försvinner jag nog som kund oxå. Bindningstiden
gick ut för ett och halvt år sen.
Redigerat av Askungen, 31 May 2021 - 21:40.
Postad 01 June 2021 - 04:23
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7299 inlägg
Förmodligen så kommer detta innehåll vara tillgängligt i Playtjänst hos dom flest leverantörer.
Har inga problem med detta egentligen mer än kvaliten ofta är dålig på Playtjänsterna.
Förväntar mig att allt fler bolag följer efter.
Redigerat av Leatherface, 01 June 2021 - 04:33.
Postad 07 June 2021 - 12:16
RasmusBörjesson
-
RasmusBörjesson
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Fantastiskt uselt att man inte får ta del av Cmores UHD sändningar trots att man betalar 499 kr (samma pris som Cmore Premium Plus) till Allente. Då får man bara Cmore Premium vilket inte inkluderar UHD sändningarna till fotbolls EM. Otroligt dåligt.....
Postad 07 June 2021 - 12:17
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7299 inlägg
Fantastiskt uselt att man inte får ta del av Cmores UHD sändningar trots att man betalar 499 kr (samma pris som Cmore Premium Plus) till Allente. Då får man bara Cmore Premium vilket inte inkluderar UHD sändningarna till fotbolls EM. Otroligt dåligt.....
Detta är troligen nåt som Telia utnyttjar eftersom dom äger CMore.
Dom vill ha exklusiva rättigheterna för det.
Redigerat av Leatherface, 07 June 2021 - 12:18.
Postad 08 June 2021 - 06:05
sunqan
-
sunqan
-
Lärjunge
-
-
299 inlägg
Hur är det med stödet för Apple TV? På CD-tiden sålde ni tom burkarna.
Postad 11 June 2021 - 10:43
Karl-Johan
-
Karl-Johan
-
Forumräv
-
-
872 inlägg
Varför ska ni deb Cmore paketet för 2 månader åt gången? Har fått deb både juni och juli på min senaste faktura.
Postad 11 June 2021 - 10:50
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Varför ska ni deb Cmore paketet för 2 månader åt gången? Har fått deb både juni och juli på min senaste faktura.
Hej
Om du skickar kundnummer i PM så kan jag kontrollera. Det beror också på när man tecknar C More eftersom vi har förskottsfakturering.
Men skicka PM så undersöker vi.
Mvh
Niklas
5 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 5 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
→
Digital-TV
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|