Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor

9738 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 07 July 2021 - 13:04

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2527 inlägg
  • 0

1e juli började dom rulla.

Märkligt.  Oneplaceboxen vill arr jag ska uppgradera abonnemanget och de övriga uppdatera korten. jag har hela V Sport inklusive de fem V sport live.

Postad 07 July 2021 - 13:28

Karl-Johan
  • Karl-Johan
  • Forumräv

• 872 inlägg
  • 0

Märkligt. Oneplaceboxen vill arr jag ska uppgradera abonnemanget och de övriga uppdatera korten. jag har hela V Sport inklusive de fem V sport live.

Korrigerar mig själv, det var sportkanalerna live jag tänkte på. Extra kanalerna vet jag inget om.

Postad 07 July 2021 - 14:39

Boxman81
  • Boxman81
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0

Är fan ingen bild på V sport live 1-5 här heller varför lägga till nya kanaler som inte fungerar <_<

Postad 07 July 2021 - 15:17

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1989 inlägg
  • 1

Det är förmodligen ingen bild när det inte är någon sändning.

Postad 07 July 2021 - 17:32

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2527 inlägg
  • 0

det verkar ha varit ett tillfälligt fel. Nu har jag en svart bild, vilket jag förväntar mig när det inte är sändning.

Postad 08 July 2021 - 16:14

Karl-Johan
  • Karl-Johan
  • Forumräv

• 872 inlägg
  • 0
Hur kan man se ev bindningstid på hemsidan?

Postad 08 July 2021 - 17:41

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2810 inlägg
  • 0

Hur kan man se ev bindningstid på hemsidan?

Det kan du inte,det går inte att se fakturahistorik heller. Kundsidan suger värre än värst. Megausel!

Postad 08 July 2021 - 17:50

Karl-Johan
  • Karl-Johan
  • Forumräv

• 872 inlägg
  • 0

Det kan du inte,det går inte att se fakturahistorik heller. Kundsidan suger värre än värst. Megausel!

Fakturahistorik går att se under faktura och se mer, klicka sedan på mina fakturor. Då ser jag mina fakturor iallafall.

Redigerat av Karl-Johan, 08 July 2021 - 17:50.

Postad 08 July 2021 - 18:31

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2810 inlägg
  • 0

Fakturahistorik går att se under faktura och se mer, klicka sedan på mina fakturor. Då ser jag mina fakturor iallafall.

Missade det🤥

Postad 08 July 2021 - 22:17

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2810 inlägg
  • 1

Jag kopplade bort hårddisken (extern) från Kaonboxen och vips funkar boxen felfritt igen. Det började dyka upp meddelanden om jag ville använda den till inspelningar plötsligt när jag skulle se på tv. Då ville den formatera disken och efter ett flertal ggr slet jag väck den och och nu hänger fryser eller låser den sig inte😅

Postad 09 July 2021 - 09:37

homery
  • homery
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Bästa boxen som cd haft. Har den sen den kom ut, aldrig haft minsta problem.

Postad 09 July 2021 - 09:56

91robe
  • 91robe
  • Forumräv

• 592 inlägg
  • 0

Verkar som serieinspelningarna på smartboxen inte funkar nu.

Postad 14 July 2021 - 09:15

Don Karnage
  • Don Karnage
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Va på besök hos föräldrarna idag, de har precis skaffat bytt från Telia till med Allente. Med box som ser ut att vara Allente Prime 680, https://www.allente....-prime-uhd-680/

Tyvärr tycker de boxen är så kass att de knappt använder den för nånting utom 'live' TV - så fort de ska titta på nån Playtjänst eller en tidigare sändning av svt-nyheter går de till sin gamla AppleTV gen1   :(

Det sämsta med Allente-boxen:

* Kollar man på redan passerade program i 'TV guide' så startar program runt 1 minut för sent och slutar 1 minut för tidigt. Åtminstone Rapport i SVT. Förståeligt att just nyheter kan sändas på tider som inte exakt matchar tablåtiderna... men detta va inget problem som Telia-boxen hade.

* Playtjänsternas gränssnitt är uselt. Som exempel: SVT-Play.  Startvyn verkar vara en enda lista av program - till synes i statisk ordning med ett barnprogram som nummer ett och Rapport som nummer två i listan. I alla andra varianter av SVTPlay jag använt så kan man enkelt bläddra upp/ned mellan flera listor, ofta har man då en startvy bestående av aktuella program, rekommendationer med mera. Här måste med fjärren öppna en meny och klicka sig in på nån kategori för att byta lista.

* Kass uppspelning i alla playtjänster. det är inte ens streaming. Man kan inte börja spela nånting direkt utan du får välja att 'ladda ned' och får sitta med nedladdningsköer och popups... Minst 10sek får man vänta tills man får en popup om att det går att spela upp något. Ångrar man sig och byter till nåt annat då får man frågan "vill du avbryta pågående nedladdning och ersätta med denna - eller köa upp den?" Känns stenålders. Varför ingen direktstreaming?

* Skumt nog verkar det som bildkällan från Allente ger en croppad bild. I menyer där det står en text längst till vänster så är de första bokstäverna bort-croppade. Man ser "ce fiction" där man antar att det ska stå "Science fiction". Jag utgick såklart för att bildkällan va bredare än skärmen, Men men - när jag testade att ställa in 4:3 som bildoutput från Allente (så att allt får plats på skärmen) ser jag samma grej. Sidorna är bortcroppade. Ska kontakta kundtjänst.

* Man kan bara titta på historiska program via TVGuiden knappt en timme bakåt. Med tidigare boxar har det varit ett dygn bakåt. Och till min fasa upptäcker jag att de inte kan spela in program ALLS. Trots att det sitter ett minneskort i boxen Det står "för att spela in måste du koppla in en Viasat-hårddisk"

Nu till min fråga: kan man spela in program med vilken hårddisk som helst eller måste man köpa till deras egna 1TB Verbatim-hårddisk ?

Låter som att disken måste va specialformatterad för Allente men inte 100% solklart...

https://www.allente....0-ultra-hd-box/

https://www.allente....im-onepager.pdf

Redigerat av Don Karnage, 14 July 2021 - 18:01.

Postad 18 July 2021 - 11:47

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0

Då har man hoppat på ALLENTE pröva 2 månader gratis, återstår se om man hittar något att klaga på som många andra gjort här

Kommer inte köra med parabol, gick utmärkt beställa utan det

Från beställning till jag kunde logga in streama ALLENTE appen tog det under 1 timme från det jag fick bekräfta SMS registrera mig på sidan

Av de operatörer jag har tillgång att väljare på, verkar ALLENTE mest prisvärd

3 operatörer jag tittat på erbjuder fler kanaler än vad Telia gör

Postad 18 July 2021 - 16:37

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0

Då går du via fiber i det fallet. Vill påpeka att parabol har den högsta bitrate än andra alternativ, om du inte visste.

Har väldigt begränsat vad jag kan få, fiber är inte ett av dessa, men helt ok bild för mig

Får se om jag överväger parabol senare, såna fall den där vita mindre

Har en glasbalkong med dörr in, antar det då måste borras för sladden från parabolen in i bostaden?

Postad 18 July 2021 - 16:55

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Har väldigt begränsat vad jag kan få, fiber är inte ett av dessa, men helt ok bild för mig

Får se om jag överväger parabol senare, såna fall den där vita mindre

Har en glasbalkong med dörr in, antar det då måste borras för sladden från parabolen in i bostaden?

Ja kabeln måste in genom väggen, men det brukar inte vara några problem. Har min vita fyrkantiga parabol utanför min inglasade balkong.

Postad 18 July 2021 - 17:19

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0

Ja kabeln måste in genom väggen, men det brukar inte vara några problem. Har min vita fyrkantiga parabol utanför min inglasade balkong.

Problemet är dörren har nån form av aluminium ram runt om

Väggen från glasbalkongen är säkert 15 cm djup nånting

Hade jag haft bostaden vridet annat läge hade jag kunnat kört från annat fönster som annan granne gör, men tror inte jag får in signalen då

Postad 18 July 2021 - 17:56

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1989 inlägg
  • 0

https://tinyurl.com/3aa53tfj

finns en uppsjö av alternativ.

Postad 18 July 2021 - 18:16

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2527 inlägg
  • 0

Allenteappen fungerar inte på min ATV-box. Kan den vara borttagen? Den fungerar i alla fall i mobilen.

Postad 18 July 2021 - 19:23

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0

https://tinyurl.com/3aa53tfj

finns en uppsjö av alternativ.

Borde gå "klämma fast" under dörren i stället för ett fönster med då?

Postad 18 July 2021 - 20:12

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1989 inlägg
  • 0

Borde gå "klämma fast" under dörren i stället för ett fönster med då?

ja, det finns många olika sorter av liknande typ. Jag har själv haft en mellan balkongdörren i många år utan problem.

Postad 19 July 2021 - 02:07

Neond13
  • Neond13
  • Användare

• 221 inlägg
  • 0

När skall man kunna använda Allente-appen som Viasat-kund..? Väldigt konstigt det här att slå ihop företagen och som Allente-kund nu då inte kunna använda Allente-appen lol. Proffsigt. Jag antar att ja fortfarande är Viasat-kund. Tidsplan?

Och ni har totalt förstört Viasat kundservicesida också.. hittar inte ett skit på Allentes och mycket är inte uppe heller som var uppe på Viasats kundservice-sida och det har knappt blivit bättre på 4 månader heller.

Redigerat av Neond13, 19 July 2021 - 02:40.

Postad 19 July 2021 - 08:03

sunqan
  • sunqan
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0

Allenteappen fungerar inte på min ATV-box. Kan den vara borttagen? Den fungerar i alla fall i mobilen.

Menar du appletv eller androidtv?

Postad 19 July 2021 - 08:57

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2527 inlägg
  • 0

Menar du appletv eller androidtv?

Detta gäller min apple ATV 4. Appen fungerar i min Samsung.

Redigerat av Huddingebo, 19 July 2021 - 15:10.

Postad 20 July 2021 - 00:55

sunqan
  • sunqan
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0

Detta gäller min apple ATV 4. Appen fungerar i min Samsung.

med samsung - menar du en samsung-telefon eller en samsung-tv

appen finns till android och till tizen - dvs androidtelefoner och samsung-tv (årsmodell 2015-2019 om jag minns rätt)

appen finns inte till android tv (ett antal tv-tillverkare, ett antal fristående burkar med android tv (exvis xiaomi mi box s) samt "chromecast with google tv")

Huruvida den inte längre finns till apple tv har jag ingen aning om, men jag misstänker att det är nåt knas med din apple-tv-burk... annars hade forumet nog varit fullt av folk som grät :-/ i appstore (https://apps.apple.c...nte/id914487438) verkar den finnas i alla fall)

Postad 20 July 2021 - 01:41

Neond13
  • Neond13
  • Användare

• 221 inlägg
  • 0

Vad jag har hört så ska f.d Viasat-kund få tillgång till Allante appen, men de behövde registrera/aktivera det.

https://www.allente....sat-ar-allente/

Kan jag börja använda Allente-appen nu?

Tyvärr kan du inte det just nu. Att utbudet ser olika ut mellan våra plattformar har både tekniska och rättighetsmässiga orsaker. Framöver strävar vi efter att kunna erbjuda samma utbud och möjligheter till alla våra kunder. Du hittar precis som vanligt dina streamade kanaler och Viaplays utbud i Viaplay-appen samt alla dina playtjänster i din tv-box.

De verkat inte ha ändrat det ännu.

Postad 20 July 2021 - 07:50

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2527 inlägg
  • 0

med samsung - menar du en samsung-telefon eller en samsung-tv

appen finns till android och till tizen - dvs androidtelefoner och samsung-tv (årsmodell 2015-2019 om jag minns rätt)

appen finns inte till android tv (ett antal tv-tillverkare, ett antal fristående burkar med android tv (exvis xiaomi mi box s) samt "chromecast with google tv")

Huruvida den inte längre finns till apple tv har jag ingen aning om, men jag misstänker att det är nåt knas med din apple-tv-burk... annars hade forumet nog varit fullt av folk som grät :-/ i appstore (https://apps.apple.c...nte/id914487438) verkar den finnas i alla fall)

Lite klumpigt skrivet av mig. Allente fungerar på min mobil. Får kolla upp det när jag kommer hem.

Postad 20 July 2021 - 11:33

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0

När jag skulle pröva Allente var jag helt inställd på att jag bara skulle köra via appen på telefonen.

Fick hem den berömda boxen idag, fungerar som det ska se på TV därifrån, och fjärren till TV kan kontrollera boxen

Trodde jag inte skulle fungera

Det är konstigt det inte finns app till Android tv som Telia har

Om man kör med box ska spela in, så kan man se andra kanaler samtidigt på det sättet

Postad 20 July 2021 - 15:50

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0

Om man ska använda hårddisk, måste man använda allente's egen på 1 TB eller går det bra koppla in egen extern hårddisk?

Postad 20 July 2021 - 15:57

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

• 479 inlägg
  • 0

Om man ska använda hårddisk, måste man använda allente's egen på 1 TB eller går det bra koppla in egen extern hårddisk?

Har du redan satt upp parabolen? Tror att du bara kan spela in från de satellitsända kanalerna.

Postad 20 July 2021 - 15:59

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0

Har du redan satt upp parabolen? Tror att du bara kan spela in från de satellitsända kanalerna.

Nope, kör utan parabol, men fungerar se kanaler med boxen

Postad 20 July 2021 - 16:03

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

• 479 inlägg
  • 0

Nope, kör utan parabol, men fungerar se kanaler med boxen

Ja utan parabol så streamas dom till boxen i stället och då tror jag att dom inte går att spelas in.

Någon annan kanske vet bättre. Det är väl OnePlace-boxen du har fått?

Postad 20 July 2021 - 16:09

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0

Ja utan parabol så streamas dom till boxen i stället och då tror jag att dom inte går att spelas in.

Någon annan kanske vet bättre. Det är väl OnePlace-boxen du har fått?

Ja det är en svart box

Vet inte riktigt hur det fungerar hur boxen hittar mina kanaler, när jag inte ens kör igång appen på telefonen?

Trodde definitivt inte det inte skulle fungera utan parabol

Men streama från telefon går, men smidigare med box och fjärr i stället

Postad 20 July 2021 - 16:13

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

• 479 inlägg
  • 0

Ja det är en svart box

Vet inte riktigt hur det fungerar hur boxen hittar mina kanaler, när jag inte ens kör igång appen på telefonen?

Trodde definitivt inte det inte skulle fungera utan parabol

Men streama från telefon går, men smidigare med box och fjärr i stället

Samtliga av mina boxar jag har haft under åren har varit svarta men bara en av dom heter OnePlace.

Du har förmodligen anslutet boxen till ditt wifi och då hittar den kanalerna där och du behöver inte casta från telefonen.

Postad 20 July 2021 - 16:27

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1989 inlägg
  • 3

Tänk när problemen med OnePlace drar igång för Ironse :P

Postad 20 July 2021 - 16:36

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0

Samtliga av mina boxar jag har haft under åren har varit svarta men bara en av dom heter OnePlace.

Du har förmodligen anslutet boxen till ditt wifi och då hittar den kanalerna där och du behöver inte casta från telefonen.

Prövade först med nätverks första installationen

Men det blev bra till slut, trodde som sagt inte denna lösning inte skulle fungera utan parabol

Betydligt bättre översikt zappa kanaler än telia

Hade varit nice om det hade gått få 1 tb inspelning, men jag har löst det på ett annat sätt om än lite mer omständigt om man ska spela in något

Redigerat av Ironse, 20 July 2021 - 16:40.

Postad 20 July 2021 - 16:39

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0

Tänk när problemen med OnePlace drar igång för Ironse :P

Då streamar jag bara från appen om (när) det händer (problemet löst) :)

Postad 20 July 2021 - 19:13

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1989 inlägg
  • 0

Då streamar jag bara från appen om (när) det händer (problemet löst) :)

Ja det funkar garanterat bättre,  ifall man vill se fördröjd "direktsändning" eller hårt komprimerad bild.

Postad 20 July 2021 - 19:32

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0

Ja det funkar garanterat bättre,  ifall man vill se fördröjd "direktsändning" eller hårt komprimerad bild.

Bättre bild än Telias

Postad 20 July 2021 - 19:37

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1989 inlägg
  • 0

Jag har faktiskt båda tjänsterna i hemmet just nu och kan inte se någon skillnad alls. Det är lika taskig bild på streamingen från båda håll.

Kan vara att någon kanal här och där ser bättre ut på de olika tjänsterna men i det stora hela så är det ljusår ifrån satellit.

Tyvärr är inte satellit lika bra som det var för några år sedan heller men, fortfarande bra mycket bättre än streaming.

Det går förvrigt fint att "spela in" streaming med. men det är en annan femma och inget vi tar här :)

Redigerat av somoene2, 20 July 2021 - 19:39.

Postad 20 July 2021 - 20:14

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0

Har båda månaden ut, var saker jag störde mig med Telia bilden jag ser mindre av med Allente bilden

Men smaken är olika alla ser olika

Postad 20 July 2021 - 22:45

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

• 2126 inlägg
  • 0
Jag har finfin bild vid streaming av Telia Play. Körde via satellit många år men saknar det inte nämnvärt. T o m EM i fotboll såg bra ut, vilket förvånade mig.

Postad 21 July 2021 - 06:07

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0

Får 10 fler kanaler med Allente, eftersom Telia snålar, drar in kanaler höjer priset på paketen

Man betalar för det man vill ha

Postad 21 July 2021 - 07:00

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1867 inlägg
  • 0

Jag har finfin bild vid streaming av Telia Play. Körde via satellit många år men saknar det inte nämnvärt. T o m EM i fotboll såg bra ut, vilket förvånade mig.

Telia kör med 50 fps, så de har överlägsen bild

Men det gäller att man ställer in enheterna på 50 fps, för att få bilden bra!

Postad 21 July 2021 - 07:27

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0

Varför EM såg bra ut var ju pga SVT sände ut i bra upplösning

Postad 21 July 2021 - 08:07

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1989 inlägg
  • 0

nä, de sände i högre bitrate.

Postad 21 July 2021 - 08:35

tTW
  • tTW
  • Lärjunge

• 337 inlägg
  • 0

Telia kör med 50 fps, så de har överlägsen bild

Men det gäller att man ställer in enheterna på 50 fps, för att få bilden bra!

Har Allente inte 50fps på SVT1 och SVT2 i sin streamtjänst? Det är väl Canal Digitals gamla app och streamtjänst som dom bara bytt namnet och logotypen på, den som har haft 50fps på bl a SVT1 och SVT2 plus det dussinet kanaler där sporten brukar sändas i mer än 1 år.

Eurosport 3, 4 och 5 vet jag CD sände ut med 50fps i ToGo-appen redan 2018. Jag minns inte nu huruvida SVT1 och 2 streamades i 50fps då, det enda jag minns är att Eurosport 1 och 2 inte gjorde det, varvid det var ett märkbart lyft på 3, 4 och 5 jämfört med 1 & 2 under Vinter-OS 2018.

Sen menar du 50Hz refresh rate, det behöver man ställa in som utsignal på extern ansluten enhet för att inte få frame rate mismatch om streamen man ser på är i 25 eller 50fps, men kvalitén på bilden i TeliaPlay vs Allente Play(tidigare Canal Digital ToGo) är vad som diskuteras, och den bestäms långt innan en kund ställt in grejerna fel.

Upplösningen på den feeden Allente och Telia har tillgång till från SVT i första steget av kedjan, som dom sen kodar om för sina TV-tjänster, vare sig det är IPTV, DVB-S eller stream, är identisk för båda bolagen, den har haft upplösningen 1080p50 i många många år.

Det verkar som om du missförstått vad som diskuteras. Igen.

nä, de sände i högre bitrate.

Ironse har som vanligt missförsått vad som diskuteras i tråden, han syftar på SVTPlay, och där streamade SVT i 1080p för andra eller tredje gången någonsin under EM, så det var inte bara bitraten som höjdes, utan även upplösningen.

Redigerat av tTW, 21 July 2021 - 08:35.

Postad 21 July 2021 - 09:25

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0

Jag skrev

Du gnäller

Ironse har som vanligt missförsått vad som diskuteras i tråden, han syftar på SVTPlay, och där streamade SVT i 1080p för andra eller tredje gången någonsin under EM, så det var inte bara bitraten som höjdes, utan även upplösningen.

Om SVT streamade i 1080p i stället för Telias 720p då är det väl SJÄLVKLART bilden ser bättre ut?

Lägg ner jag "missförstått" när du ger mig rätt om 1080p bra upplösning!

Redigerat av Ironse, 21 July 2021 - 09:26.

Postad 21 July 2021 - 09:51

tTW
  • tTW
  • Lärjunge

• 337 inlägg
  • 0

Jag skrev

Du gnäller

Om SVT streamade i 1080p i stället för Telias 720p då är det väl SJÄLVKLART bilden ser bättre ut?

Lägg ner jag "missförstått" när du ger mig rätt om 1080p bra upplösning!

Men du har ju missförsått? Jag har inte gett dig rätt, jag förklarade ditt missförstånd. Du hänvisar till upplösningen på SVTPlay, medan det som diskuteras i tråden är bildkvaliten på TeliaPlay och AllentePlay, vilket är något helt annat.

Den upplösningen Telia och Allente har tillgång till när dom kodar sina kanaler och streams har inte förändrats, bara för att SVTPlay börjar streama i 1080p50, deras feed som dom kodar ifrån har varit 1080p50 i över 10år. Förstår du nu eller ska du missförstå en tredje gång på tre inlägg?

Postad 21 July 2021 - 10:03

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1989 inlägg
  • 2

Ironse,

upplösning vs bitrate. båda bilderna är tagna från ett 1080p klipp.

https://ottverse.com...te-1536x857.jpg  bitrade på 1,5mb/s

https://ottverse.com...te-1536x864.jpg bitrate på 5mb/s

Upplösning är självklart också viktigt men vid samma upplösning på båda så är det bitraten som är avgörande.

12 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 12 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.