Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X10 *

9082 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 augusti 2010 - 17:35

twintin
  • twintin
  • Lärjunge

• 358 inlägg
  • 0

Eclair nu q3, men har det sagt nåt ang Froyo?

De har enbart sagt att de ämnar supporta X10 med kontinuerliga uppdateringar. Huruvida 2.2, 2.3 eller något annat kommer efter 2.1 har de inte sagt något om.

Redigerat av twintin, 01 augusti 2010 - 17:35.

Postad 01 augusti 2010 - 18:15

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Har du testat att starta om så det inte är nån app som ligger i bakgrunden och stjäl kräm?

Otalet ggr..
Tycker den håller lika kort nu som med 1.1.16..
Batteriet håller en dag, kanske.., så länge man inte gör nåt typ.. :)
Fattar inte alls vad som är fel.
Har ju nån såndär app-killer så jag tar bort allt som inte behövs när man startar den, men ändå tycker jag den känns seg och drar mkt batteri :)

Får se efter 1.1.31.
Nån ide göra en reparation eller blir det i princip samma sak som att uppdatera?
Nåt måste ju vara fel?! :blink:

Postad 01 augusti 2010 - 20:49

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1 693 inlägg
  • 0

Otalet ggr..
Har ju nån såndär app-killer så jag tar bort allt som inte behövs när man startar den, men ändå tycker jag den känns seg och drar mkt batteri :)

Får se efter 1.1.31.
Nån ide göra en reparation eller blir det i princip samma sak som att uppdatera?
Nåt måste ju vara fel?! :blink:

Testa o kör utan appkiller, jag har fått nästan 2dygn nu med 1.1.27 (och 1.1.31).
Imorde var den lite skum, la den på laddning på men den laddade inte fullt på de normala ~2h utan verkade dra lika mycket ström som jag fick i och den kändes ljummen.
Startade om och fortsatte ladda i bilen (va på väg ut) och då laddade den fullt som den brukar, utan att vara ljummen.

Postad 01 augusti 2010 - 20:57

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Testa o kör utan appkiller, jag har fått nästan 2dygn nu med 1.1.27 (och 1.1.31).
Imorde var den lite skum, la den på laddning på men den laddade inte fullt på de normala ~2h utan verkade dra lika mycket ström som jag fick i och den kändes ljummen.
Startade om och fortsatte ladda i bilen (va på väg ut) och då laddade den fullt som den brukar, utan att vara ljummen.

Mjo jag kan testa ta bort dom programmen.
Men hur är det, gör det nån skillnad att reparera om jag ändå ska uppdatera?

Postad 03 augusti 2010 - 15:44

Grotesco
  • Grotesco
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0

Hade den i fickan på badshortsen... och var säkert nere i badet 5-10 minuter. Den ligger på tork brevid den bärbara datorns fläkt nu. Den blinkade till lite blått förut och ser ut att ta emot laddström. Nu är det lite grått i kanten av displayen men jag låter den torka lite till innan jag provar igen.

Hur länge hade du den på tork innan den funkade igen?

Badade med en c902 förra sommaren som klarde av doppet förutom att kameran och bluetooth lade av. Annars så får det gå på drulleförsäkringen (igen)

Funkar bra efter olyckan för någon vecka sedan. Inge konstigheter. Till och med Invisibleshield'en sitter på lite bättre och jämnare än förr... :)

Postad 03 augusti 2010 - 22:23

eztoril
  • eztoril
  • Lärjunge

• 354 inlägg
  • 0

Funkar bra efter olyckan för någon vecka sedan. Inge konstigheter. Till och med Invisibleshield'en sitter på lite bättre och jämnare än förr... :P

Grattis! :) Var det saltvatten, bräckt vatten eller sötvatten?

Jag hade en W800 som jag badade i spolarvätska. Den funkade kanon efter torkning. :) Dock klarade den inte 10 minuter i medelhavet nåt år senare. Vem uppfann fickor i badshorts ? :blush:

/M

Redigerat av eztoril, 03 augusti 2010 - 22:24.

Postad 04 augusti 2010 - 10:30

Grotesco
  • Grotesco
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0

Grattis! :) Var det saltvatten, bräckt vatten eller sötvatten?

Jag hade en W800 som jag badade i spolarvätska. Den funkade kanon efter torkning. :) Dock klarade den inte 10 minuter i medelhavet nåt år senare. Vem uppfann fickor i badshorts ? :P

/M

Mälaren... och den var nog under vattnet 5-10 minuter.

Förra sommaren badade jag med en c902 i poolvatten i Spanien. Den klarade faktiskt också vatten, fast skärmen blev grynig och bluetoothen lade av.

Har hittlls inte märkt att x10:an skulle ha tagit någon skada av badet.

Uppdaterade den till .31 igår också... men den uppdateringen är det ju inte "push" på som .26-uppdateringen. (3-brandad)

Postad 04 augusti 2010 - 19:34

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Mälaren... och den var nog under vattnet 5-10 minuter.

Förra sommaren badade jag med en c902 i poolvatten i Spanien. Den klarade faktiskt också vatten, fast skärmen blev grynig och bluetoothen lade av.

Har hittlls inte märkt att x10:an skulle ha tagit någon skada av badet.

Uppdaterade den till .31 igår också... men den uppdateringen är det ju inte "push" på som .26-uppdateringen. (3-brandad)

X10:an verkar klara vatten "bra". Jag badade med min i pool på midsommarafton. Funkar kalas.
Dock inget att rekommendera kanske. Tror det är rena slumpen om den funkar eller inte efter bad.

Postad 04 augusti 2010 - 20:10

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7 392 inlägg
  • 0

Otalet ggr..
Har ju nån såndär app-killer så jag tar bort allt som inte behövs när man startar den, men ändå tycker jag den känns seg och drar mkt batteri :D

Får se efter 1.1.31.
Nåt måste ju vara fel?! :(

Är inne på min andra android, den första var en tattoo den jag har nu är en legend. Det jag lärt mig av användningen är att appkillers är en katastrof när det gäller batterilivslängd. I tattoon som har android 1.6 så klarde telefonen inte en dag med appkiller vid min normala användning utan appkiller så klarade den 1.5 dag, testade flera gånger med samma resultat. Om man ändå vill använda appkiller så se till att den aldrig stänger ner google maps eftersom att en del andra program verkar använda sig av det för sina uppdateringar, tex väder och därmed måste starta om det varje gång de uppdaterar. Du kan också se till att stänga av wifi när du inte använder det, öka uppdateringsintervall för google sync osv. Mitt användningsmönster är 2-3 timmar om dagen, blandat samtal, surf och musiklyssning. Använde jag min telefon mycket dvs 4h och uppåt så häll min tattoo ganska exakt en dag som mest. Legenden har jag inte haft mer än en vecka eller så, kan inte avgöra hur länge den håller då jag märkt att batteriet fortfarande blir lite bättre undan för undan.

Postad 04 augusti 2010 - 20:20

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

• 727 inlägg
  • 0
HIttade inte att den postats

http://www.youtube.c...h?v=XORKrCCFQPg

Postad 05 augusti 2010 - 08:12

Unregistered144b8bd2
  • Unregistered144b8bd2
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Kan man få tillbaka de defaulta genvägarna på startskärmen?

Jag tog bort allt som var standard vid köp och har lagt dit egna genvägar.
Vad jag saknar är genvägen med 4 ikoner som innehöll Bluetooth, WiFi + 2 till. Genvägen låg som ett bälte över skärmen. Visst kan jag lägga till genväg för Bluetooth och WiFi, men det blir inte originalikon för dem, utan det blir ikonen för Inställningar med undertexten Bluetooth och WiFi.
Eller har någon tips om det går att byta ut ikonen för Inställningar till Bluetooth- och WiFi-ikon?

Widget/snabbinställningar.

/C

Postad 05 augusti 2010 - 08:31

ted78
  • ted78
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Någon som vet hur mediaspelaren och ljudet skiljer mellan Xperian och HTC Wildfire i kvalitet?

Tack på förhand =)

Postad 05 augusti 2010 - 08:50

Fantomen81
  • Fantomen81
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0
Hej.
Jag har en X10:a som jag är grymt nöjd med. Den har nästan levt upp MINA förväntningar..
Men finns en sak som jag verkligen stör mig på och går mig på nerverna..

Det är när man ska välja bakgrundsbild. Och när bilden är för stor så måste man ju beskära bilden. Men då syns inte hela bilden!
Så hur ska jag göra? Kan man förminska bilden i mobilen eller måsta man dra över bilden till datorn och jobba där? Och vilken storlek ska man isf ha? för att slippa beskära bilden..

Och kan man bara radera en bild i taget? Kan man inte markera flera?
Tacksam för hjälp.
/Marcus

Postad 05 augusti 2010 - 09:11

voyager
  • voyager
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0
X10an med 2.1 :)

http://www.youtube.c...h?v=cGcar0Awz3o

Postad 05 augusti 2010 - 11:32

Deadbang
  • Deadbang
  • Användare

• 134 inlägg
  • 0

Det är när man ska välja bakgrundsbild. Och när bilden är för stor så måste man ju beskära bilden. Men då syns inte hela bilden!
Så hur ska jag göra? Kan man förminska bilden i mobilen eller måsta man dra över bilden till datorn och jobba där? Och vilken storlek ska man isf ha? för att slippa beskära bilden..

Dra över bilden på datorn och gör om den till 960x854:

http://dailymobile.s...papers-960x854/

Postad 05 augusti 2010 - 13:16

Fantomen81
  • Fantomen81
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0

Dra över bilden på datorn och gör om den till 960x854:

http://dailymobile.s...papers-960x854/

:)
jobbigt ju. :D
Men tack iaf...

Postad 05 augusti 2010 - 13:40

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0
Har en fråga om MMS i den medföljande meddelande applikationen.
Kan man inte skicka mer än en bild åt gången? I annat fall hur gör man.
Kan man inte rotera bilden om man tagit den i stående läge?

Postad 05 augusti 2010 - 15:00

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7 392 inlägg
  • 0

Hej.
Jag har en X10:a som jag är grymt nöjd med. Den har nästan levt upp MINA förväntningar..
Men finns en sak som jag verkligen stör mig på och går mig på nerverna..

Och kan man bara radera en bild i taget? Kan man inte markera flera?
Tacksam för hjälp.
/Marcus

Du kan ju testa andropaint lite, den ska kunna rezisa dina bilder, finns gratis på market.

Postad 05 augusti 2010 - 16:56

Tompa123
  • Tompa123
  • Forumräv

• 524 inlägg
  • 0
Så bidde det en X10:A.

Redigerat av Tompa123, 05 augusti 2010 - 22:07.

Postad 05 augusti 2010 - 17:11

thetias
  • thetias
  • Mästare

• 2 965 inlägg
  • 0
Min X10 har blivit väldigt buggig efter senaste uppdateringen. Har en SonyEricsson symbol som ligger bland programmen som jag inte vet vad det är men tvingar fram omstart om jag trycker på den.

Går jag in i inställningar och vill se vad som drar batteri så kan jag inte det. Det blir "tvinga fram stängning" även där.

Verkar inte finnas någon bra backup på appar och alla inställningar så det känns lagom kul att behöva "reparera" mjukvara!

Postad 05 augusti 2010 - 18:17

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

• 1 167 inlägg
  • 0

3. Jag har en app som heter "com.sonyericsson..."-nånting (med Android-market-ikon). Den går inte att starta. Är detta min "Play Now"-app? Hur får jag bort denna konstiga app?

http://www.swedroid....ead.php?t=15736

Har en SonyEricsson symbol som ligger bland programmen som jag inte vet vad det är men tvingar fram omstart om jag trycker på den.

bengan83 svarade tidigare på en fråga ang. sonyericsson app. Se om lösningen han hänvisar till kan hjälpa dig.

Postad 05 augusti 2010 - 18:19

thetias
  • thetias
  • Mästare

• 2 965 inlägg
  • 0

bengan83 svarade tidigare på en fråga ang. sonyericsson app. Se om lösningen han hänvisar till kan hjälpa dig.

Tackar

Postad 05 augusti 2010 - 22:21

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

X10an med 2.1 :(

http://www.youtube.c...h?v=cGcar0Awz3o

Hmm, pirat batterier med 1800mAh? :D

http://www.youtube.c...h?v=M2q2bc6yWkI

Postad 06 augusti 2010 - 00:07

mulle_nr1
  • mulle_nr1
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Jag undrar en sak om standard Alarm applikationen som följer med x10an. Larmet slutar efter en minut och jag verkar inte kunna hitta hur jag ändrar så att den inte slutar spela. Är detta något man kan göra ens eller måste jag skaffa mig en annan alarm app? En minut räcker inte alltid för att få mig ur sängen :(

Postad 06 augusti 2010 - 11:34

Grotesco
  • Grotesco
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0

Jag undrar en sak om standard Alarm applikationen som följer med x10an. Larmet slutar efter en minut och jag verkar inte kunna hitta hur jag ändrar så att den inte slutar spela. Är detta något man kan göra ens eller måste jag skaffa mig en annan alarm app? En minut räcker inte alltid för att få mig ur sängen :D

Jag har en app som heter "Alarm Klock" från Market. Funkar bra ...Klock-rent, haha :(

Orginal-appen har (hade) en lite "bugg" att inte ringa när man laddade telefonen... vilket gjorde den ganska värdelös som väckarklocka.

Postad 06 augusti 2010 - 15:50

martin636
  • martin636
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0

Hmm, pirat batterier med 1800mAh? :(

http://www.youtube.c...h?v=M2q2bc6yWkI

Då var en order placerat på ett sådant batteri så får vi se hur det fungerar. 10-15 dagars leverans 34 USD & ingen fraktavgift. Idag håller batteriet ca 2dygn & då använder jag den mycket till att surfa & prata med samt har appar som hela tiden uppdaterar. Ska bli riktigt intressant & se om detta batteri klarar 3-4 dagar eller mer, om det gör det så är det värt vartenda öre.

Stort tack för tipset Pjuklarven

Redigerat av martin636, 06 augusti 2010 - 15:51.

Postad 06 augusti 2010 - 15:53

thetias
  • thetias
  • Mästare

• 2 965 inlägg
  • 0

Orginal-appen har (hade) en lite "bugg" att inte ringa när man laddade telefonen...

Det gjorde den inte för mig.

Postad 06 augusti 2010 - 19:53

Joelbit
  • Joelbit
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0

Då var en order placerat på ett sådant batteri så får vi se hur det fungerar. 10-15 dagars leverans 34 USD & ingen fraktavgift. Idag håller batteriet ca 2dygn & då använder jag den mycket till att surfa & prata med samt har appar som hela tiden uppdaterar. Ska bli riktigt intressant & se om detta batteri klarar 3-4 dagar eller mer, om det gör det så är det värt vartenda öre.

Måste göra dig ledsen, men det är faktiskt bara 20% större kapacitet än orginalbateriet. Vilket torde ge dig ett knappt halvt dygn extra :(

Postad 06 augusti 2010 - 20:17

martin636
  • martin636
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0

Måste göra dig ledsen, men det är faktiskt bara 20% större kapacitet än orginalbateriet. Vilket torde ge dig ett knappt halvt dygn extra :(

Okej, men för några hundringar så är det ändå värt det, om det fungerar som det ska. Återkommer med kort info när jag fått det & använt det.

Postad 06 augusti 2010 - 21:38

Unregistered5e4e52c7
  • Unregistered5e4e52c7
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
Någon som vet nå app för att kunna streama musik/internet-radio?

Postad 06 augusti 2010 - 21:43

JFRJFR
  • JFRJFR
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Har en helt ny XPERIA x10, hur installerar jag "appar"? Och hur aktiverar jag mailen?

Nu har jag även råkat lägga till något som kallas "widget" på startsidan, har just nu 4 klockor och vet ej hur man tar bort. SNÄLLA någon som kan detta HJÄLP!

Redigerat av JFRJFR, 06 augusti 2010 - 21:56.

Postad 06 augusti 2010 - 22:25

thetias
  • thetias
  • Mästare

• 2 965 inlägg
  • 0

Har en helt ny XPERIA x10, hur installerar jag "appar"? Och hur aktiverar jag mailen?

Nu har jag även råkat lägga till något som kallas "widget" på startsidan, har just nu 4 klockor och vet ej hur man tar bort. SNÄLLA någon som kan detta HJÄLP!

Lugn! :(

Lek med mobilen i en vecka så fattar du. :)

Gå in i "market" och sök efter appar.

Håll fingret på widgeten tills den går att flytta och släng den i papperskorgen som dyker upp i nederkant på skärmen.

Postad 06 augusti 2010 - 23:17

jlarsson1978
  • jlarsson1978
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0

Någon som vet nå app för att kunna streama musik/internet-radio?

Androradio kör jag och det funkar finfint.

Postad 06 augusti 2010 - 23:22

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0
Det trillade precis in en automatisk uppdatering på 2MB för min lur i alla fall. Obrandad. Undrar vad det är för uppdatering? ^^ Installerar nu!

Edit: .31 tydligen! OTA är löjligt fint. :) Får se vad skillnaderna är!

Redigerat av Flamso, 06 augusti 2010 - 23:30.

Postad 06 augusti 2010 - 23:32

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Vet inte riktigt om jag kan ta åt mig äran, jag blev ju själv tipsad på sätt och vis av den där android 2.1 videon som länkades, var ju bara å kolla i relaterade klipp där :(

Men kul att du ska testa och berätta om dina erfarenheter sen om det blev nån skillnad :P

Själv skulle jag i dagsläget nog ha haft det där 3600mAh batteriet dom också sålde när jag numera är drabbad av den "ökända" facebook uppdateringen.. :)
Drog i morse från typ 10-13 ca 85% av batteriet, nej jag skojar inte..trodde fan inte det var sant.
Har dock uppdaterat till den förhoppningsvis fixade versionen 1.31 sen dess, får se imorrn om klåparna på fb fixat sin fadäs..

Postad 06 augusti 2010 - 23:36

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Det trillade precis in en automatisk uppdatering på 2MB för min lur i alla fall. Obrandad. Undrar vad det är för uppdatering? ^^ Installerar nu!

Edit: .31 tydligen! OTA är löjligt fint. :( Får se vad skillnaderna är!

Vet inte om det är nån större skillnad, folk har snackat om snabbare program å så men jag har då inte märkt nåt alls förutom att batteritiden blev bättre än innan på min, men det löste ju killarna på fb åt mig så nu är det ju sämre än någonsin.. :)

Visst är .31 den som kom på seus häromveckan förresten?

Postad 06 augusti 2010 - 23:37

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Vet inte riktigt om jag kan ta åt mig äran, jag blev ju själv tipsad på sätt och vis av den där android 2.1 videon som länkades, var ju bara å kolla i relaterade klipp där :P

Men kul att du ska testa och berätta om dina erfarenheter sen om det blev nån skillnad :D

Själv skulle jag i dagsläget nog ha haft det där 3600mAh batteriet dom också sålde när jag numera är drabbad av den "ökända" facebook uppdateringen.. :)
Drog i morse från typ 10-13 ca 85% av batteriet, nej jag skojar inte..trodde fan inte det var sant.
Har dock uppdaterat till den förhoppningsvis fixade versionen 1.31 sen dess, får se imorrn om klåparna på fb fixat sin fadäs..

Jag hade samma problem. WTFade stenhårt när jag inte använt telefonen och halva batteriet var utsuget. På 1½h. Det hjälpte inte så mycket att avinstallera heller. Den drar fortfarande mycket mer än innan uppdateringen. :(

Postad 06 augusti 2010 - 23:45

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Vet inte om det är nån större skillnad, folk har snackat om snabbare program å så men jag har då inte märkt nåt alls förutom att batteritiden blev bättre än innan på min, men det löste ju killarna på fb åt mig så nu är det ju sämre än någonsin.. :(

Visst är .31 den som kom på seus häromveckan förresten?

Haha! Yeah! Det är det säkert. Inte använt SEUS på evigheter. :)

Postad 06 augusti 2010 - 23:57

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Haha! Yeah! Det är det säkert. Inte använt SEUS på evigheter. :)

Aha ok, ja en sak är då säker pc-c får då fan inte kladda på min mobil igen, lynnigare program får man söka länge efter..

Postad 07 augusti 2010 - 00:01

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Jag hade samma problem. WTFade stenhårt när jag inte använt telefonen och halva batteriet var utsuget. På 1½h. Det hjälpte inte så mycket att avinstallera heller. Den drar fortfarande mycket mer än innan uppdateringen. :)

Aha så det blev inte ens bra när du gick tillbaka till den som följde med x10an från början?

Det sägs ju att buggen ska vara fixad i 1.31 versionen av fb-appen men jag tyckte den drog lika mkt ändå är jag rädd :(

Postad 07 augusti 2010 - 08:17

Fantomen81
  • Fantomen81
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0
Hej.
Läste lite om FB-bugg.. Vad innebär det?
Tänkte jag skulle skriva här för nu i morse när jag vaknade hade jag bara 42 % kvar på batteriet, 88 % när jag somnade.
Så vad har hänt med de 40%. Nallen har ju bara "sovit".. :)

Postad 07 augusti 2010 - 08:29

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Hej.
Läste lite om FB-bugg.. Vad innebär det?
Tänkte jag skulle skriva här för nu i morse när jag vaknade hade jag bara 42 % kvar på batteriet, 88 % när jag somnade.
Så vad har hänt med de 40%. Nallen har ju bara "sovit".. :)

Det är just det.
Tydligen så blev det nån bugg i nya fb-appen dom släppte nu i veckan som förhindrar att telefonen får sova, dvs den ligger och tuggar och kör saker hela tiden, därför tar batteriet slut fort.
Nu ska det dock vara fixat i den senaste dom släppte, 1.3.1.
Ska testa den idag.

Postad 07 augusti 2010 - 08:33

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

• 727 inlägg
  • 0
Efter senaste uppdateringen har jag fått ett mysko WiFi - den stänger av sig själv lite som den vill - det verkar som den kollar om jag har täckning på 3G och om jag har det stänger den WiFi osv. Någon som kan verifiera detta med en X10a?

Edit: Hittade detta, precis det som drabbar mig som kör mkt WiFi http://mobile.engadg...nnoying-wifi-b/

Redigerat av Unregistered1193, 07 augusti 2010 - 08:35.

Postad 07 augusti 2010 - 09:09

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Aha så det blev inte ens bra när du gick tillbaka till den som följde med x10an från början?

Det sägs ju att buggen ska vara fixad i 1.31 versionen av fb-appen men jag tyckte den drog lika mkt ändå är jag rädd :(

Nepp, den drog fortfarande batteri som fan. Något slags mellanläge mellan innan jag installerade och under tiden jag använde appen. Heh. Jag installerar inte det igen innan jag vet att det är löst. Den gamla versionen funkar jättebra. :)

Postad 07 augusti 2010 - 09:58

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Nepp, den drog fortfarande batteri som fan. Något slags mellanläge mellan innan jag installerade och under tiden jag använde appen. Heh. Jag installerar inte det igen innan jag vet att det är löst. Den gamla versionen funkar jättebra. :)

Hmm verkar lovande, la in den uppdaterade fb-appen igår och nu på morgonen har den dragit 1% på en timme, det är väl inte så farligt? :(
Har alltså Fb 1.3.1 nu, inte den buggande 1.3.0.
Ska hålla koll under dagen :P

Postad 07 augusti 2010 - 10:18

Fantomen81
  • Fantomen81
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0

Har alltså Fb 1.3.1 nu, inte den buggande 1.3.0.
Ska hålla koll under dagen :)

Hur får man tag på den?
Och hur ser man vilken man har? :(

Postad 07 augusti 2010 - 12:24

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Hur får man tag på den?
Och hur ser man vilken man har? :(

Android Market! Och du ser det i applikationer i inställningar. :)

Postad 07 augusti 2010 - 14:53

erik89an
  • erik89an
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Tjena. Känner att mitt bakstycke på telefonen sitter väldigt knakigt och glappar. Undrar om det är någon som vet om det går att köpa endast bakstycket någonstans??

Tacksam för svar

Postad 07 augusti 2010 - 16:22

Vilo
  • Vilo
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0

Tjena. Känner att mitt bakstycke på telefonen sitter väldigt knakigt och glappar. Undrar om det är någon som vet om det går att köpa endast bakstycket någonstans??

Tacksam för svar

http://www.skalshop.se/ :)

Postad 07 augusti 2010 - 19:33

Norwin
  • Norwin
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
Jag säger bara det...en kanonlur...Hade HTC Desire eller SAMSUNGS Galaxy som alternativ men jag är jättenöjd med denna telefon. :)

Redigerat av Norwin, 07 augusti 2010 - 19:33.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.