Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gears Of War

1284 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Gears Of War (313 medlem(mar) har röstat)

Gears Of War

1. 1 (11 röster [3.57%])

Procent av omröstning: 3.57%

2. 2 (3 röster [0.97%])

Procent av omröstning: 0.97%

3. 3 (17 röster [5.52%])

Procent av omröstning: 5.52%

4. 4 (79 röster [25.65%])

Procent av omröstning: 25.65%

5. 5 (198 röster [64.29%])

Procent av omröstning: 64.29%

Rösta Gäster kan inte rösta
Gears of War (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 9.440676 (58) 49:-
Gears of War - Limited Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9.099998 (9) Inga priser

Postad 10 December 2006 - 13:59

Bakerman1972
  • Bakerman1972
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0

Har nu kört igenom detta spel på Casual, till största delen med en polare i split-screen. Jösses vilket lir!  :)

Visst, det är rätt linjärt och storyn är närmast obefintlig, men det spelar ingen roll. Spelkänslan är 100% Grafiken är 100% (även på en icke HD-projektor) och ljudet är 100%

Att skjuta in en pil med explosiv spets i en mjuk fiendekropp och sedan se fulingen explodera i ett detaljerat moln av blod och köttslamsor får mig att skratta högt i soffan (lite oroväckande kanske).

Många klagar på att det är kort, hmmm... kan till viss del hålla med. Men det kan nog som någon påpekade bero på att man vill ha mer av det goda. Jag får se hur det känns när jag kört igenom hela spelet på egen hand en gång.

Nu ska jag bara köra igenom på Hardcore och kanske lite insane, innan jag vågar ge mig ut på live (där jag sannolikt lär bli slaktad som en spädgris :D ).

<{POST_SNAPBACK}>

ja kör på hardcore o insane men har kört på co op med friends

o live är skit kul men inte o köra som ensam lirare roligt blir det o spöa AMERIKANER som tror dom är bäst men vem ÄGER i både CS o halo ?

Vi svenskar

hehe

Postad 10 December 2006 - 17:59

Gäst_Viggen_*
  • Gäst_Viggen_*
  • 0

Det vapen som skickar ut en lasermarkör som i sin tur skickar en signal till sateliten som sänder en minst sagt dräpande stråle ond bråd död på dina fiender. Vapnet skall finnas väl synligt i ett rum innan man kliver ut mot en bro i första uppdraget.

<{POST_SNAPBACK}>

Fredrik, spela mindre och recensera mera :)

Postad 11 December 2006 - 17:29

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
Lägg gärna mig för lite GoW.

Postad 11 December 2006 - 18:38

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0
Nån som är sugen på lite lir ikväll? Efter tio för mig, såfall.

Postad 11 December 2006 - 18:42

Unregistered96f737f3
  • Unregistered96f737f3
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

..riktigt trött på alla engelsmän o amerikanare!

Är ni över 20 år och vill spela med svenskar, adda mig

patzy SWE

/Patrick

är på live nu 18:43 och framåt...

Postad 11 December 2006 - 18:52

Unregisteredae4b07cd
  • Unregisteredae4b07cd
  • Beroende

• 1374 inlägg
  • 0
OM hustrun somnar i tid så är jag med på lite action. Riktigt rostig dock, så hoppas på att jag blir motståndare :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Postad 11 December 2006 - 19:11

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0
Jag känner igen dina tankegångar.

Addar dig då, Smisker, så får vi se om tanterna är lika trötta som vanligt :blink:

Ps. Jag är inte direkt nån turbofjortis på detta spel, så det blir nog bra!. Ds.

Postad 11 December 2006 - 19:23

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
"Turbofjortis"! :blink:

Inte jag heller. Kanske kan vara med då. Men jag varnar er, jag är inget vidare bra. Men å andra sidan ska ni ju ha någon att döda också.

Postad 11 December 2006 - 19:24

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

..riktigt trött på alla engelsmän o amerikanare!

Är ni över 20 år och vill spela med svenskar, adda mig

patzy SWE

Över 20. Check.
Svensk. Check.
"Addat". Check.

Postad 11 December 2006 - 22:34

Gäst_Fredrik_*
  • Gäst_Fredrik_*
  • 0
Hmm det blev inte mycket till match denna gång, verkar som folk är väldigt upptagna att kolla på film av någon helt outgrundlig anledning. :blink:

Postad 11 December 2006 - 22:50

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1363 inlägg
  • 0

Hmm det blev inte mycket till match denna gång, verkar som folk är väldigt upptagna att kolla på film av någon helt outgrundlig anledning.  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

sry =P ville glo på scarface för att få inspiration till min kommande väggmålning som antagligen kommer ha ett motiv av honom..

Postad 11 December 2006 - 23:19

catalyst7
  • catalyst7
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Är också över 20 och svensk (doh). Jag har bara haft Xboxen i några dagar så det går väl sådär bra på Live. Adda mig om ni vill ha lite kanonmat att döda. :blink: Tag: catalyst84

Postad 12 December 2006 - 06:56

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Sorry till den som bjöd in mig, mitt guld abonemang hade gått ut så jag kunde inte lita ;) gick inte heller med visa igår av någon anledning.

Postad 12 December 2006 - 07:49

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

• 1705 inlägg
  • 0
Kunde inte vara med själv igår, tyvärr, var på julbord med arbetet.

Hur som hur. Över 20: ja, svensk: ja

Sorry till den som bjöd in mig, mitt guld abonemang hade gått ut så jag kunde inte lita sad.gif gick inte heller med visa igår av någon anledning.

Behöver du ,eller någon annan 48 timmars koder så har jag några stycken (3), PMa så skickar jag kod så fort jag ser PMt

Postad 12 December 2006 - 10:33

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0
Jag vill ju oå vara med å leka ;)
Hoppas ni forfarande har lust med detta spel när jag får tillbaks min 360 från rep. (ja först ska den ju skickas)
Har inget headset ännu men jag förmodar att det är ett måste, så det ska givetvis inhandlas.
Någon som kör det trådlösa och i sådanafall var det barnsjukdomar i det eller är det så kasst som jag läst??

Postad 12 December 2006 - 10:43

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0

Kunde inte vara med själv igår, tyvärr, var på julbord med arbetet.

Hur som hur. Över 20: ja, svensk: ja

Sorry till den som bjöd in mig, mitt guld abonemang hade gått ut så jag kunde inte lita sad.gif gick inte heller med visa igår av någon anledning.

Behöver du ,eller någon annan 48 timmars koder så har jag några stycken (3), PMa så skickar jag kod så fort jag ser PMt

<{POST_SNAPBACK}>

Tack för vänligheten men det är lika bra att slå till på ett riktigt.
men samma här över tjugo och svensk :)

Jag vill ju oå vara med å leka  :)
Hoppas ni forfarande har lust med detta spel när jag får tillbaks min 360 från rep. (ja först ska den ju skickas)
Har inget headset ännu men jag förmodar att det är ett måste, så det ska givetvis inhandlas.
Någon som kör det trådlösa och i sådanafall var det barnsjukdomar i det eller är det så kasst som jag läst??

<{POST_SNAPBACK}>

Klart vi har, jag kommer nog spela detta länge iaf online ;)

Postad 12 December 2006 - 10:43

Unregisteredae4b07cd
  • Unregisteredae4b07cd
  • Beroende

• 1374 inlägg
  • 0
Jag älskar mitt trådlösa headset, inget krångel än så länge. Har 2 st tråd-set om du vill ha ett av dem (mot frakt så bjuder jag på ett!)

Jag vill ju oå vara med å leka  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Postad 12 December 2006 - 10:46

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0

Jag älskar mitt trådlösa headset, inget krångel än så länge. Har 2 st tråd-set om du vill ha ett av dem (mot frakt så bjuder jag på ett!)

<{POST_SNAPBACK}>

haha läste fel först och trodde att du skulle ge bort ett trådlöst :) :) det hade varit lite väl snällt ;)

Postad 12 December 2006 - 10:56

Unregisteredae4b07cd
  • Unregisteredae4b07cd
  • Beroende

• 1374 inlägg
  • 0
Hehe, tomtar på loftet Jimel?

Postad 12 December 2006 - 10:59

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0

Hehe, tomtar på loftet Jimel?

<{POST_SNAPBACK}>

haha eller hur, tidig tomte.

ang. headsettet så kolla här: http://m3.idg.se/xboxfans/ andra nyheten uppifrån just nu, flyttas väl ner när det kommer mer.

Postad 12 December 2006 - 11:07

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0
Bra att ni inte överger detta lir ännu ;)
Kan jag då också, med otrolig vänlighet från smisker, få min traggliga småländska ljuda in i edera öron så blir det ju kanon.

Postad 12 December 2006 - 13:52

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Sorry till den som bjöd in mig, mitt guld abonemang hade gått ut så jag kunde inte lita ;) gick inte heller med visa igår av någon anledning.

<{POST_SNAPBACK}>

Det var nog jag som gjorde det. Patzy och jag var ensamma just då. Blev lite enformigt att bli slaktad av honom hela tiden...

Postad 12 December 2006 - 13:59

Unregisteredae4b07cd
  • Unregisteredae4b07cd
  • Beroende

• 1374 inlägg
  • 0
:) ÄR DU SMÅLÄNNING???

Då är saken biff! Kalmar är och förblir i mitt hjärta även om jag för kärlekens, jobbens, nöjenas, utbudets och vännernas skull flyttat till Stockholm!

Har dialekten kvar... Kalmaritiskans klingande välljud påminner om när någon släpper en näve guldmynt över ett marmorgolv, det är bara att njuta när tillfälle bjuds :)

Bra att ni inte överger detta lir ännu ;)
Kan jag då också, med otrolig vänlighet från smisker, få min traggliga småländska ljuda in i edera öron så blir det ju kanon.

<{POST_SNAPBACK}>

Postad 12 December 2006 - 14:02

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0
Nu känns det som att denhär tråden glidit så långt ifrån gears of war den bara kan...

Vore det inte ngt att starta en Live tråd eller en GOW-Live tråd?

Postad 12 December 2006 - 14:37

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Jag håller med lifter. Men inte f-n vågar man starta en sån tråd, med den strikthet som admins här jobbar.

De senaste sidorna i den här tråden handlar väl i princip endast om att finna live-spel-polare? Blir ju lite jobbigt om någon mitt i allt ställer frågor om själva spelet. Men i nuläget vet jag inte var vi annars skulle bestämma speltidpunkter och sånt.

Postad 12 December 2006 - 15:22

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0

Kalmaritiskans klingande välljud påminner om när någon släpper en näve guldmynt över ett marmorgolv,

<{POST_SNAPBACK}>

En mer träffande beskrivning är nog ljudet av en extatisk pingst-Carola som spyr möglig spettekaka. ;)

Angående ny tråd för livandet, så håller jag med. Frågan är bara om det ska vara en gemensam live-tråd där alla kan diskutera och avtala träff, eller en egen för Gears, vilket jag tycker kan bli lite plåttrigt, eftersom fler spel kommer få samma problem.

Postad 12 December 2006 - 15:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Varför ska ni ha en ny tråd att stämma livemöten i när ni redan gör det i denna :) ?

En ny LIVE tråd för Gears går inte. Isåfall kommer det finnas fler spel som behöver två trådar och då kommer det ändå bli crosstalk i de olika trådarna.

En ny egen LIVE tråd för att stämma möten och sånt går, men där skulle ju blandas flera olika spel. Dessutom skulle den här tråden bli passé och oanvänd. Vilket vore synd eftersom det är ett gäng här som diskuterar och träffas hela tiden på LIVE.

https://www.minhembi...howtopic=141739

Här kan ni starta speltrådar där ni kan diskutera spelen, ge era intryck, fråga om hjälp, stämma livemöten, osv.

Det är meningen att ni ska kunna diskutera Livemöten här. Det har alltid varit tänkt så. Kommer det någon som frågar om något eller ger intryck så ser jag inte hur det blir jobbigt, det är bara till att svara eller inte.

Hur hittar ni varandra enklare i en ny tråd ;) ?

Postad 12 December 2006 - 16:33

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Nej, vi hittar varandra inte enklare, absolut inte. Min tanke var snarare att andra inlägg inte får den uppmärksamhet de borde få.

Men visst, är det OK så fortsätter vi här.

Postad 12 December 2006 - 16:41

Unregisteredae4b07cd
  • Unregisteredae4b07cd
  • Beroende

• 1374 inlägg
  • 0
You've been Zoiled ;)

Nej, vi hittar varandra inte enklare, absolut inte. Min tanke var snarare att andra inlägg inte får den uppmärksamhet de borde få.

Men visst, är det OK så fortsätter vi här.

<{POST_SNAPBACK}>

Postad 12 December 2006 - 18:22

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0
Jag tycker det bästa vore EN tråd för allt live-snack. Om folk använder den dvs.

Och Zoiler, jag förstår inte varför den tråden skulle bli passé och oanvänd. Varför tror du det? Jag tycker man känner sig aningen off topic hela tiden när man snackar live i speltrådar.

Postad 12 December 2006 - 18:42

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0
Nu har jag addat några av er.. e åxo intresserad av att lira GoW!! Adda gärna mig ni som inte är addade ;)

Postad 12 December 2006 - 18:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Och Zoiler, jag förstår inte varför den tråden skulle bli passé och oanvänd. Varför tror du det?

<{POST_SNAPBACK}>

De senaste sidorna i den här tråden handlar väl i princip endast om att finna live-spel-polare?

Jag instämmer. Ser inte varför det plötsligt skulle börja postas massa singelplayerintryck eller frågor när det inte gör det nu ;)

Som sagt, ni är inte offtopic. Så här kommer det alltid vara med speltrådar, beställningssnack/hype/media i början, intryck därefter, multiplayer efter det. Kolla på FIFA-tråden, samma där.

Postad 12 December 2006 - 19:38

Gäst_Fredrik_*
  • Gäst_Fredrik_*
  • 0
Då har man äntligen plockat upp GoW igen efter en intensiv R6V-period och varvat det på Hardcore. Stort tack till tricky som hjälpte mig! :) Jag vågar knappt tänka mig hur det skulle varit att lira på Insane... :)

Postad 12 December 2006 - 19:42

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

• 1680 inlägg
  • 0
Jag är på för att lösa en del av våra meningsskiljaktigheter ikväll. Kan vi inte lösa det med kramar så är jag mer än villig att sätta sågen i er.

Adda mig: LillKille

/LillKille

Postad 13 December 2006 - 00:02

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Ikväll blev det äntligen lite mer spel än bara ett par matcher. Kvällens begivenhet var, för mig, när jag första gången sågade ihjäl någon, och då två på raken.

För mitt lag var det nog sista matchen, när min medspelare (kommer inte ihåg vem) jagat upp patzy SWE (ppatrick här på forumet) uppför en trappa. Jag kom strax efter. Tyvärr hade ju ppatrick övertag i form av höjd. Men det var tydligen lugnt, för efter bara några sekunder känner jag i kontrollen, golvet och högtalarna att tåget är på väg, varpå min medspelare säger "tåget tar honom". Mycket riktigt, ppatrick mosades av det framrusande tåget. :)

Postad 13 December 2006 - 06:49

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0
Då jag inte har en internetuppkoppling som riktigt duger så kör jag bara SP, har kört igenom casual och hardcore nu och började på insane häromnatten.
Det är en rätt stor skillnad, det känns verkligen som att spelet gör allt det kan för att man inte ska klara det. Men skam den som ger sig, act 1 är avklarad!

Bring it!

(jag har inget liv)

Postad 13 December 2006 - 09:30

Unregisteredae4b07cd
  • Unregisteredae4b07cd
  • Beroende

• 1374 inlägg
  • 0
Ahh, det finns ingenting som slår en Gärestad :)
Hade kul även om jag glömt av helt hur man lirar GoW. Fann mig desperat tryckandes på vänster trigger för att ta skydd (R6Vegas) och fattade inte alls hur man bytte vapen... Nåväl, det kom tillbaka bitvis iallafall. Hade trevligt med er och att få ghosta till den där Roadkillen var helt extas!

Ikväll blev det äntligen lite mer spel än bara ett par matcher. Kvällens begivenhet var, för mig, när jag första gången sågade ihjäl någon, och då två på raken.

För mitt lag var det nog sista matchen, när min medspelare (kommer inte ihåg vem) jagat upp patzy SWE (ppatrick här på forumet) uppför en trappa. Jag kom strax efter. Tyvärr hade ju ppatrick övertag i form av höjd. Men det var tydligen lugnt, för efter bara några sekunder känner jag i kontrollen, golvet och högtalarna att tåget är på väg, varpå min medspelare säger "tåget tar honom". Mycket riktigt, ppatrick mosades av det framrusande tåget.  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Postad 13 December 2006 - 15:42

Bakerman1972
  • Bakerman1972
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0

Jag är på för att lösa en del av våra meningsskiljaktigheter ikväll. Kan vi inte lösa det med kramar så är jag mer än villig att sätta sågen i er.

Adda mig: LillKille

/LillKille

<{POST_SNAPBACK}>

hehe

På tal om det tack för hjälpen med insane Lillkille

adda mig om ni vill ja är väl ingen klippa på o spela men är trevlig iallafall :)

Postad 15 December 2006 - 19:05

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

• 1705 inlägg
  • 0

Microsoft announced today that Gears of War has sold more than 2 million copies worldwide. This third-person shooter is also breaking new records on Xbox Live with more than 1 million unique gamers engaging in 10 million online gameplay sessions and unlocking an impressive 7 million achievements. In addition to being the most playable game on Xbox Live, Gears of War has driven new subscribers to Xbox Live, with paid registrations per day increasing more than 50 percent since the game’s launch.

;)

http://news.teamxbox...pies-Worldwide/

edit: GoW säljer tydligen tokigt bra i asien också. Spelet är dock inte ens släppt i Japan tihi... de kommer ju ändå inte köpa det så varför släppa över huvudtaget. Kan man inte ha med sig det i fickan är det inget att ha för trångbodda Japaner :P

Redigerat av Donmeta, 15 December 2006 - 19:10.

Postad 16 December 2006 - 12:33

Evelon
  • Evelon
  • Forumräv

• 515 inlägg
  • 0
Jag har kommit till ett glashus (tillsammans med Don)där jag stöter på den andra berserkern i spelet.
Jag trodde att jag skulle kunna använda lasergeväret men det fungerar ju inte då jag befinner mig i glashuset.

Hus ska jag gå tillväga och döda denna "beast"?

Postad 16 December 2006 - 12:37

Unregisteredde0753f4
  • Unregisteredde0753f4
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0

Jag har kommit till ett glashus (tillsammans med Don)där jag stöter på den andra berserkern i spelet.
Jag trodde att jag skulle kunna använda lasergeväret men det fungerar ju inte då jag befinner mig i glashuset.

<{POST_SNAPBACK}>

Du ska få beserkern att jaga dej så han springer in i pelarna som håller taket uppe. Då kan du använda Hammer of dawn.

Postad 16 December 2006 - 12:49

Evelon
  • Evelon
  • Forumräv

• 515 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Du ska få beserkern att jaga dej så han springer in i pelarna som håller taket uppe. Då kan du använda Hammer of dawn.

<{POST_SNAPBACK}>

Jaha så att taket kollapsar? Smart

Postad 16 December 2006 - 20:45

catalyst7
  • catalyst7
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Woho! Klarade Raam idag, och på Hardcore. Tog typ 10 försök och jag hatar att spela om. Jag märkte först då att in game-filmer går att klicka bort med X! Hade sparat mycket irritation om jag hade vetat om det tidigare...

Kort recension: Grym grafik och gameplay, speciellt grafiskt finns det inget som kan mäta sig. Däremot så känns hela kampanjen rumphuggen. Personer, monster, etc, introduceras för att sedan inte dyka upp mer, eller så dyker saker upp som man inte förstår vad det kom ifrån. Känns som att mycket togs bort för att spelet skulle hinna släppas till PS3 releasen. Kommer väl med i expansionerna sen.

Storyn är obefintlig. Både Halo 2 och Half Life 2 lyckade med story i actionspel utan att förstöra rytmen. Banorna blev tråkigare med tiden, och den sista var tråkigast av alla, vadå lamt ställe att ha slutbossen på? Borde ha utspelat sig i en mäktig byggnad eller så.

Multiplayer på live är däremot grymt kul.

Postad 17 December 2006 - 07:03

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Whhhhooooohaaaa!

Live/spelande fredag kväll/natt (ja, jag vet, jag borde ha gått och lagt mig nu). Skitskoj.

Men jag nog inte hosta. Åtminstone inte så länge jag har D-Link-routern inkopplad. Dj-a skit!

Och jag är fortfarande elakartat dålig, men det är kul ändå.

Postad 17 December 2006 - 11:37

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Sjukt kul igår gubbar, blev en liten överaskning när jag slog på boxen igår å såg nästan direkt en invite i brevlådan :wub: kanon

Tyvär är man ju förkyld å halsen inte så len å fin så orkade inte prata så mycket igår, gick ju dock bra ändå, lät motorsågen prata istället :rolleyes:

Edit: Kanske är min d-link router som ställer till det för mig med, internet funkar bra så länge enbart data eller xbox är på, slår jag på båda så kopplar adsl-modemet ifrån titt som tätt, har provat olika utgångar på routern men det har inte hjälpt, även uppgraderat firmwaren i både modem och router.

Redigerat av jimel, 17 December 2006 - 11:40.

Postad 17 December 2006 - 11:55

Unregisteredae4b07cd
  • Unregisteredae4b07cd
  • Beroende

• 1374 inlägg
  • 0
Sorgen över hur rostig och otränad man är kom över mig kraftigt igår. Ledsen för allt kvid! Jag ska snarast sälja mina 2 barn och gravida hustru så jag kan ägna mig mer åt livets väsentligheter :wub:

Postad 17 December 2006 - 12:55

Unregisteredde0753f4
  • Unregisteredde0753f4
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0
Jepp....igår va det skoj. Mycket trevligare än att spela med dryga jänkare. Detta gör vi fler grr tycker jag. :wub:

Postad 17 December 2006 - 12:56

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
HATADE din motorsåg igår Jimel, vet inte hur många gånger jag dog av den..... Grymt kul att lira igår, det blev några omgångar. Jag kan ju säga att GOW följde med mig i sömnen, inga fridfulla drömmar när man sprang runt där med hagelbössan.

Dax för mig att köpa ett guldpass igen, mitt ordinarie gick ut 5:e dec. Har fått lira GoW på de 48 timmars passen jag fick med till GoW och RS:Vegas. Det känns att man behöver mer speltid för att öva upp sig.

Redigerat av Unregistered24038, 17 December 2006 - 15:23.

Postad 17 December 2006 - 14:28

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0
Tack för inbjudningarna igår, surt bara att de inte fungerade! :wub: Hade ni fullt lag eller?

Postad 17 December 2006 - 15:08

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Ja tyvär David det blev fullt lag, sen till sista omgången kunde bara hosten bjuda in så då kunde jag inte skicka någon :wub:

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.