Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Apple iPhone *

2504 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Apple iPhone 8GB (Mobiltelefoner) 1 9.516666 (59) Inga priser
Apple iPhone 128MB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 3 8.777776 (44) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 27 November 2007 - 08:05

Andreas81a
  • Andreas81a
  • Forumräv

• 620 inlägg
  • 0
Chippe. Troligtvis är det ett mellanslag i en albumtitel eller liknande som gör att de inte hamnar i samma album. Är det en samlingsskiva så markera alla låtarna och välja visa info, kryssa sen i samling -> Ja. Då blir de en skiva i coverflow. Döper om alla låtar automatiskt...inte vad jag vet, enda gången detta kan göras är när man rippar från en originalskiva vad jag vet.

Det kan också vara bra att gå in och kolla vad itunes (edit: store) kallar ett visst album. Tex hittade den inte janet jackson 20 years old för de heter janet jackson 20 Y.O. på itunes etc.

Redigerat av Andreas81a, 27 November 2007 - 08:06.

Postad 27 November 2007 - 08:28

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Jag måste ha sämsta ordningen på mina låtar för iTunes hittar bara covers till en tredjedel av mina låtar.
Eller så strular bara iTunes lite. Albumet "Eva Cassidy - Songbird" med numrerade låtar hamnade inte ens i samma album i itunes fast allt såg perfekt ut på datorn. Fungerade dock efter några försök men omslaget fick jag lägga till själv. Många andra album och låtar har oxå strulat.
Finns det program som kategoriserar och döper om låtar och album automatiskt?

Taggarna måste vara identiska och titlarna exakt rätt för de ska hamna i samma album. Är ett ****.
Har en hel del som är taggat helt åt skogen så det blir en hel del jobb. Tyvärr finns det inga program som analyserar komprimerad musik. Men om du har musiken på skiva kan du rippa om den och få rätt info automatiskt.

Postad 27 November 2007 - 13:35

Chippe
  • Chippe
  • Forumräv

• 591 inlägg
  • 0
Ok.
Jag blev besatt av oredan och har redan fixat alla låtar men det var inte kul :-) och är inget jag vill göra igen men det verkar inte finnas något enkelt alternativ. Man får helt enkelt döpa alla album och låtar rätt och hittar inte itunes får man ladda covers manuellt.
Från och med nu kommer jag enbart att ladda hem hela album och rippa mina egna skivor :-)

Redigerat av Chippe, 27 November 2007 - 16:02.

Postad 27 November 2007 - 19:18

Zack_Ersa
  • Zack_Ersa
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0
Sutti ett tag med det här, men kom just på, om jag byter itunes version, sparas väl detta? annars känns det bra bortslängt :s

Postad 27 November 2007 - 19:41

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Sutti ett tag med det här, men kom just på, om jag byter itunes version, sparas väl detta? annars känns det bra bortslängt :s

Om du uppdaterar iTunes så skall inget kunna hända.

ID3 taggarna ligger ju själva mp3:orna så de finns ju kvar även om du tar ut låten ur iTunes. Album-bilderna tror jag ligger separat och följer inte med mp3:an.

Postad 27 November 2007 - 20:48

raptorjr
  • raptorjr
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
Då har jag gjort mitt första köp på eBay. Återstår en lååååång väntan för att se om man blir lurad, eller om tullen norpar paketet. Hoppas jag slipper tullen eftersom jag fått lägga ut pengar på ett TurboSIM också. Blir en dyr telefon annars. Fast å andra sidan, eftersom jag bara haft 2 telefoner de senaste 8 åren så kan jag väl kosta på mig lite nu.

Finns det nåt bra verktyg till windows som kan ändra id taggarna på mina mp3 or och utgå från filnamnet? Har Artist-låtnamn på alla filer. Men tror nog id taggarna är en jäkla röra.

Postad 27 November 2007 - 20:49

Chippe
  • Chippe
  • Forumräv

• 591 inlägg
  • 0
omslagen ligger väl i Album Artwork?
..mappen ovanför iTunes Music.

Jag har iaf backat upp hela iTunes-mappen i "My Music" mappen (Win XP)
Osäkert att ha sin musik på C:

Postad 27 November 2007 - 21:38

Andreas81a
  • Andreas81a
  • Forumräv

• 620 inlägg
  • 0
Raptojr: Varför har du köpt turbosim?

Angående itunes så är de som någon här ovan skrev, albumarten ligger i en egen katalog. Annars är itunes uppbyggt på så vis att den skapar en separat databas, utanför själva itunes som ligger nånstans (som standard) under Mina Dokument. Själv har jag två olika datorer som kommer åt samma databas på en nätverksutdelad disk. (Jag kör dock inte itunes samtidigt på båda datorerna då detta vore som att be om databasstrul).

Postad 27 November 2007 - 22:43

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1194 inlägg
  • 0
Har en liten fråga till er som har varit i USA å köpt en, hur köper man den på Apple store? måste man skriva på ett avtal till AT&T på plats eller köper man den bara rakt av? Har en polare som e i NY nu å skulle kanske be henne köpa en till mig, men hon vägrar om man måste gå med nått avtal:)

Postad 27 November 2007 - 23:38

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Har en liten fråga till er som har varit i USA å köpt en, hur köper man den på Apple store? måste man skriva på ett avtal till AT&T på plats eller köper man den bara rakt av? Har en polare som e i NY nu å skulle kanske be henne köpa en till mig, men hon vägrar om man måste gå med nått avtal:)

Som jag redan skrivit typ 5 ggr i denna tråd... Nej, du behöver inte teckna avtal med AT&T i Apple store.

Postad 28 November 2007 - 02:53

poppe_
  • poppe_
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Tanken är att du ska regga AT&T via iTunes när du kommer hem. Men eftersom du går runt detta och låser upp den och använder vilket simkort du vill så slipper du det. Det är således bara att kasta AT&T kontantkortet och hon behöver inte ingå något avtal. Däremot måste hon köpa telefonen med kreditkort tror jag. Hörde något om att det inte längre gick med kontanter om det ens någon gång fungerat med det.

Postad 28 November 2007 - 08:43

raptorjr
  • raptorjr
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0

Raptojr: Varför har du köpt turbosim?

Av den enkla anledningen att en OOB 1.1.2 version inte går att låsa upp så jag kan använda mitt eget SIM kort.
OOB innebär att telefonen kommer med version 1.1.2 av firmwaren vilket i dessa dagar betyder att telefonen har en ny bootloader(version 4.6) och den är inte knäckt.
Och som det ser ut nu så måste Apple släppa en ny version av FW/BB(baseband) för att det eventuellt ska vara möjligt att låsa upp 1.1.2 mjukvarumässigt. Det är lite komplicerat, men allt finns förklarat här http://hackint0sh.or...ead.php?t=17490

Så om man inte vill köpa sig en dyr iPod Touch så måste man antingen hitta en lite äldre iPhone med version 1.1.1(och framförallt bootloader 3.9) eller skaffa sig ett TurboSIM.

Postad 28 November 2007 - 09:30

Andreas81a
  • Andreas81a
  • Forumräv

• 620 inlägg
  • 0
Aha, tack för svaret! Hade inte riktig koll på vad turbosim var nämligen och för att behålla forumandan så är de lättare att fråga i forumet än att söka på google ;-)...

Postad 29 November 2007 - 16:48

Buck Rogers
  • Buck Rogers
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0
Någon som vet om det finns billigare ställe än http://www.bladox.com/ som säljer Turbosim?

Postad 29 November 2007 - 23:05

Andymannen
  • Andymannen
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Hallå!
Blev insatt i detta ikväll och blev riktigt sugem på en.
Skulle man kunna köpa en på applestore (internet usa ) om det skulle bli möjligt att låsa upp version 1.1.2? eller jag har fattat det fel /MVH Andy

Postad 30 November 2007 - 10:38

Zack_Ersa
  • Zack_Ersa
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0
Får min iPhone ida!
Ska bli jävligt gött...
Måste bara fråga en gång till: iPhonens laddare tar automatiskt 230V om man bara fixar enadapter för själva kontakten? ingen transformator behövs?

Postad 30 November 2007 - 11:04

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Får min iPhone ida!
Ska bli jävligt gött...
Måste bara fråga en gång till: iPhonens laddare tar automatiskt 230V om man bara fixar enadapter för själva kontakten? ingen transformator behövs?

Precis, eller så kör du in den direkt i USB-porten. Du kommer förstå när du får den :unsure:.

Postad 30 November 2007 - 13:56

Andreas81a
  • Andreas81a
  • Forumräv

• 620 inlägg
  • 0
Andymannen, helt rätt.

Zack_ersa, precis som phindus sa så stämmer de där. Men man får även med en docka att koppla mha usb till datorn, så fort du har mobilen där i så laddas den ju oxå.

Har du en gammal ipodladdare så passar den adaptern där är med till den nya miniladdaren som kommer till iphone.

Postad 30 November 2007 - 19:45

Zack_Ersa
  • Zack_Ersa
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0
sitter med min iphone nu, följde guiden på ifu.se och allting har fungerat perfekt!
utom åäö hur får man det?
ang laddaren, jag tog bort usa delen och stoppade in en vanlig sladd i uttaget som blev, funkar perfekt!

Redigerat av Zack_Ersa, 30 November 2007 - 20:59.

Postad 01 December 2007 - 09:07

poppe_
  • poppe_
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
kolla guiden på ifun.se så står det där hur man fixar svenskt tangentbord. Man lägger typ till en url till precis som man gör när man ska fixa Installer första gången. fast denna gång någon adress till ifun sedan tankar man något där och kan installera svensk nummerformatering + svenskt språk i telefonen osv

Postad 01 December 2007 - 10:56

Zack_Ersa
  • Zack_Ersa
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0
mm, det är fixat, men jag trodde man skulle få de svenska tecknen direkt i tangentbordet ist för att sitta och hålla inne o och a...

Postad 01 December 2007 - 12:01

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

mm, det är fixat, men jag trodde man skulle få de svenska tecknen direkt i tangentbordet ist för att sitta och hålla inne o och a...

Då blir det ännu trängre. Tycker det är smått nog som det är. Dessutom så är det ju märkligt att de svenska tecknen finns där överhuvudtaget.

Postad 01 December 2007 - 17:49

Zack_Ersa
  • Zack_Ersa
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0
Så kan man ju se det om man är positiv... men hur gör man för att få tangentbordet i liggande läge när man skriver sms?

Postad 01 December 2007 - 17:50

Andreas81a
  • Andreas81a
  • Forumräv

• 620 inlägg
  • 0
Zack_ersa...det finns ett rysshack man kan köra där man får det men jag tror inte det funkar längre. Jag e inte ens säker på att jag själv skulle vilja ha de med tanke på storleken.

Postad 01 December 2007 - 18:20

HiDef
  • HiDef
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0
Hej...

Jag åker till NYC på måndag... och är grymt sugen på en iPhone...

Nu vet jag att detta har sagts flera gånger men måste bara höra!

Om jag köper en iPhone på applestore fifth avenue, kommer jag kunna använda den i sverige? finns de nån fungerande metod som låser upp den? Även om man inte låser upp den, kan jag använda den till å surfa, mp3, video osv?

Mycket tacksam för svar

Postad 01 December 2007 - 18:29

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1067 inlägg
  • 0

Hej...

Om jag köper en iPhone på applestore fifth avenue, kommer jag kunna använda den i sverige? finns de nån fungerande metod som låser upp den? Även om man inte låser upp den, kan jag använda den till å surfa, mp3, video osv?

Mycket tacksam för svar

http://docs.google.c...s_0gfhxns&pli=1

OOB= Out of the box

Postad 01 December 2007 - 18:35

Chippe
  • Chippe
  • Forumräv

• 591 inlägg
  • 0

Hej...

Mycket tacksam för svar

Vi har nog alla ställt den frågan.. tjatigt men jag förstår dig.
Just nu kan man lätt låsa upp på firmware 1.1.1. Telefoner skapade tom vecka 44.
Detta syns på boxens baksida. Tex. 7R744JXVVK9 där 4:e och 5:e siffran anger veckan.
Du kan säga.. can I just have a quick look at the box och snabbt se om det är 44 eller lägre. Säg först att du vill två sen tar du den box som är ok. Personalen är inte särskilt hjälpsam, de vet vad du är ute efter.

1.1.2 upplåsning är på gång men ingen garanterar att det kommer gå smärtfritt att låsa upp den men troligtvis hittar dom en lösning förr eller senare. Funkar annars med turbosimkort som kostar runt 500-600:- eller liknande men det krävs lite mer av en för att låsa upp med turbosim.
1.1.2 måste du hacka för att ens kunna komma in på den och spela mp3 tex och det går just nu och troligtvis kommer upplåsningen lösas (ringa)

Jag kan säga att jag var i NY vecka 46 och hittade telefoner från vecka 40 och 44 efter några försök.

Postad 01 December 2007 - 18:38

HiDef
  • HiDef
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0

Hej...

Mycket tacksam för svar

http://docs.google.c...s_0gfhxns&pli=1

OOB= Out of the box

Detta betyder alltså att man kan använda den som en iPod touch i princip? utan telefonfunktionerna?

Postad 02 December 2007 - 00:24

Zack_Ersa
  • Zack_Ersa
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0
ja du aktiverar den utan möjlighet att ha ett annat simkort i... ( skriver detta på iphonen!)

Postad 03 December 2007 - 18:50

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Trevligt. Fick avin idag. Hann dock itne hämta ut den så det ska jag göra imorrn. Verkar som den slank igenom tullen iaf :(

Postad 03 December 2007 - 23:51

poppe_
  • poppe_
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Tips!

Jag har en användare på www.last.fm en sida som visar vilken musik du lyssnar på och för statistik över det. Iallafall med vanliga ipods behöver du bara plugga i den i datorn så förs infon över till sidan men detta funkade inte med iPhone så jag tittade runt lite och hittade MobileScrobbler som fungerar underbart bra

Så jag tänkte att jag skriver en rad om det här också ifall någon har letat det eller letar det i framtiden. Det finns där under installer.ap i telen och det är bara gå under sources och multimedia så hittar ni mobilescrobbler

Det fungerar så att om ni har inställt för Edge så skickar den infon då. Annars skickar den då ni har tillgång till wifi och om du inte är det så sparas infon och skickas sedan då du får kontakt med wifi igen.

Hoppas det glädjer någon fler än mig :(

Postad 04 December 2007 - 15:14

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Hämtade min iphone på posten idag och jösses. Har aldrig sett en telefon så bra byggd. Ingenting som glappar, Ingening som upplevs som plastigt och halvdant. Kan dock inte göra så mycke med den än då jag sitter på jobbet utan tillgång till wlan och GPRS är ju inte direkt billigt å ladda hem grejjer med ;)

Postad 04 December 2007 - 15:38

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Hämtade min iphone på posten idag och jösses. Har aldrig sett en telefon så bra byggd. Ingenting som glappar, Ingening som upplevs som plastigt och halvdant. Kan dock inte göra så mycke med den än då jag sitter på jobbet utan tillgång till wlan och GPRS är ju inte direkt billigt å ladda hem grejjer med ;)

Hoppas du blir nöjd ;). Tycker bara det är roligt att du låter mer positiv nu än i inlägg #262 :blush:.

Postad 04 December 2007 - 15:40

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Hoppas du blir nöjd ;). Tycker bara det är roligt att du låter mer positiv nu än i inlägg #262 :blush:.

Jepp. Den är inte värd 10-15 tusen men hackad för 4000 är det ok pris :blush:

Postad 04 December 2007 - 15:43

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Jepp. Den är inte värd 10-15 tusen men hackad för 4000 är det ok pris ;)

Jo, precis. Jag har alltid tyckt om SEs telefoner, men har mer och mer irriterat mig över GUIt på dem. Jag hoppas at detta kan kan bana vägen för andra tillverkar att tänka i andra banor.

Postad 04 December 2007 - 20:37

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Kan ngn testa om Gmail funkar? Kan inte komma åt imap.gmail.com av ngn anledning. Vet inte om det är telefonen eller gmail som strular.

Postad 04 December 2007 - 21:47

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Kan ngn testa om Gmail funkar? Kan inte komma åt imap.gmail.com av ngn anledning. Vet inte om det är telefonen eller gmail som strular.

Jag kör imap på gmail. Har du aktiverat imap-stöd på gmail.com?

Postad 04 December 2007 - 22:35

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Funkar nu. Det var nog ngt strul hos gmail.
Ska bara fixa custom ringsignal och alarm. Verkar lite värre med det.

Postad 04 December 2007 - 22:40

thegoddess
  • thegoddess
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
gokväll på er alla!

Har inte läst igenom alla sidor här så de jag kommer fråga er kanske redan kommit upp,ursäkta isåfall! ;)

Jag undra iallafall följande: Var köper ni era iphone telefoner? Vilken version? (har läst någonstans att 1.1.2 versionen kan inte ringa på??) samt har ni låst upp telefonerna till svenska menyer etc

/Anna ;)

Postad 04 December 2007 - 22:51

Andreas81a
  • Andreas81a
  • Forumräv

• 620 inlägg
  • 0
Köpte min i apple store i NYC. Version 1.1.1 (det är den du ska ha tag på om allt ska fungera), tyvärr ersätts den i allt fler butiker med version 1.1.2 som man inte kan ringa med, allt annat funkar dock. Beställer du från apple store online får du garanterat 1.1.2 och till sist, ja jag har svenska menyer mm mm...gå in på ifun.se och läs

Postad 04 December 2007 - 22:54

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Köpte på Ebay. Drygt 4000 ink frakt.

Postad 04 December 2007 - 23:02

thegoddess
  • thegoddess
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Köpte på Ebay. Drygt 4000 ink frakt.

ok, från vilken köpare? Där är massvis med telefoner till försäljning, men frågar är ju vem man kan lita på
;)

Postad 05 December 2007 - 00:24

poppe_
  • poppe_
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Plocka nån som har många 200+ omdömmen om du vill vara riktigt säker bara. Risken att någon som har 99.9 på flera tusen omdömmen eller 100% på 200-600 omdömmen helt plötsligt skulle blåsa dig är väldigt liten. Men som sagt risken finns ju alltid.

Jag har en fråga också. Vad är det som är nytt med 1.1.2 firmwaren egentligen? Nån som har en länk till en changelog eller dyl. Skulle vilja veta om det är några nya funktioner som man kommer vilja ha själv framöver.

Skulle någon kunna ge mig en bra länk som förklarar hur man går tillväga för att låsa upp 1.1.2 med "hårdvarumetoden" eller vad den kallas och vad TurboSIM är för något?

Har en kompis som skall köpa en iPhone nu men det finns i stort sett bara 1.1.2 att få tag i.

Postad 05 December 2007 - 02:48

poppe_
  • poppe_
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Hittade lite info om upplåsning/andvändning med TurboSIM men det känns som ett ###### meck.
inte direkt värt det ännu. Sen vet man inte on det kommer funka med nästa firmware apple släpper.

Postad 05 December 2007 - 04:14

c[o]re
  • c[o]re
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Köpte min iphone här i hong kong igår och kan inte vara mer nöjd! ;)

Grymt skönt att ha "allt-i-ett" och det faktum att den är riktigt snygg och gedigen gör ju inte saken bättre! Det enda man har att klaga på än så länge är väl sms funktionen.. Undrar också som ovantstående vilka uppdateringar som har gjorts till fw 1.1.2? Verkar inte vara så mycket nytt på taket?

Iaf, kan rekommendera alla att köpa en iphone.. Den är helt enkelt "a must have" ;)

Postad 05 December 2007 - 09:12

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Synd det är så jäkla omständigt att byta ringsignaler och andra ljud bara.

Postad 05 December 2007 - 09:38

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Kan rekomendera iToner om du har tillgång till en Mac. Då är det bara att dra och släppa.

För er som vill ha mer information: http://www.hackint0sh.org
Där finns all info som finns om att hacka iPhonen + en massa skräp.

Postad 05 December 2007 - 10:19

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Kan rekomendera iToner om du har tillgång till en Mac. Då är det bara att dra och släppa.

För er som vill ha mer information: http://www.hackint0sh.org
Där finns all info som finns om att hacka iPhonen + en massa skräp.

Jag kör Win XP så tyvärr. Jag överlever dock utan egen ringsignal och alarm. Men det hade varit schysst att kunna välja själv.

Postad 05 December 2007 - 10:38

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Jag kör Win XP så tyvärr. Jag överlever dock utan egen ringsignal och alarm. Men det hade varit schysst att kunna välja själv.

Det går ju fortfarande på en PC, bara lite omständigare. Det man får göra är att ssh:a in på telefonen, ändra lite i en XML-fil, installera Sendsong och sedan skall det funka.

Uppdaterar du till 1.1.2 så det gamla tricket fungera igen där man tar vilken AAC fil som helst och döper om den till m4r och sedan bara drar in den till iTunes. Då skall den hamna i Ringsignalslistan och synkas över direkt.

Postad 05 December 2007 - 10:58

Zack_Ersa
  • Zack_Ersa
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0

gokväll på er alla!

Har inte läst igenom alla sidor här så de jag kommer fråga er kanske redan kommit upp,ursäkta isåfall! ;)

Jag undra iallafall följande: Var köper ni era iphone telefoner? Vilken version? (har läst någonstans att 1.1.2 versionen kan inte ringa på??) samt har ni låst upp telefonerna till svenska menyer etc

/Anna ;)

Jag köpte min på Applestore i Fort Myers i florida. de hade 1.1.1 kvar för en vecka sen så jag fick rätt firmware. du kan inte använda någon som helst telefonfunktion med 1.1.2. Jag låste upp min till svenska menyer, allt som allt tog hela upplåsningsproceduren ung 5 min (låste upp två st...)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.