Mvh Emme
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser |
.-*- Min Hembio Clan -*-. (8045 inlägg)
|
6 år sedan |
Postad 21 October 2007 - 17:25
Mvh Emme
Postad 22 October 2007 - 10:34
Jag har testat att hosta en server i min nya lya å det verkar funka med 24 spelare. Så jag kan hosta en server imorgon från 19.30-22.30 typ.
vanligt inloggning å lösen.
Postad 22 October 2007 - 18:08
Postad 22 October 2007 - 18:21
(jag vet, jag är smilies beroende, går hos AS(anonyma smiliesanvändare för att tala ut om mitt missbruk)
Postad 22 October 2007 - 18:45
Merger... tror du att du kan adda mig igen...
hoppade ur för at testa att spela med en kanadensare som ville ha mig i sin klan, sedan la han ner klanen
bara sådär.. Eller skall jag gå med MHB då ni skulle lägga ner mh2...
![]()
(jag vet, jag är smilies beroende, går hos AS(anonyma smiliesanvändare för att tala ut om mitt missbruk)
Jahaja, vad är det för klan-anda ni har i MH2 egentligen?
Postad 22 October 2007 - 18:53
Haha.. tack för den du... nej men han ville ha med sig mig i sin klan och testa hur jag var i en match och då var jag tvungen att joina hans klan förstTar man in clowner får man ju räkna med cirkus.......
Postad 22 October 2007 - 19:25
Postad 22 October 2007 - 19:30
Är inte detta forumet gjort för själva spelet och inte klanen? Tycker någon borde kunna svara på mina frågor högre upp iaf.
Bluerayversionen?? Priserna på spelat på skiva är ju bara att kolla genom prisjakt (finns länk i menyerna). Vad jag har sett så är det ingen som sänker priset och det lär det väl inte vara innan expansionen kommer om ens då.
Postad 22 October 2007 - 19:31
Haha.. tack för den du... nej men han ville ha med sig mig i sin klan och testa hur jag var i en match och då var jag tvungen att joina hans klan förstTar man in clowner får man ju räkna med cirkus.......
(han är rankad 350 i världen
)
Fick du inte vara med i hans clan då..........
Postad 22 October 2007 - 20:19
Finns ingen anledning att sänka priset på spelet för att det kommer en expansion då expansionen laddas ner från PSN och körs från hårddisken, oavsettt vilken version av spelet man har.Inget prisras på bluray versionen snart(Vanliga Warhawk)? Expansionen kommer väl runt november-december?
Mvh Emme
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 22 October 2007 - 20:19.
Postad 22 October 2007 - 20:26
Ok … so last week I posted about our v1.1 patch which mainly dealt with core stats and connection issues. Today, I’d like to let all of you know what’s included in the v1.2 patch that is being tested right now.
Patch v1.2 addresses some main requests that our community has made as well as fixes the primary exploits and glitches … and adds some new layouts!
Patch v1.2 includes:
* 5 New layouts.
* Clan game server option.
* Buddy slot reservations.
* Integrated Warhawk Store.
* Updated CTF capture/return behavior.
* Internal stat padder protection.
* Booster Pack status display at join game list.
* DualShock3 integration.
* Separate SIXAXIS motion control on/off per mode (ground, hover, flight).
* Detailed Player Score display at end of game fixed.
* Added new server type filters (player, ranked, dedicated, clan, Official Warhawk, etc).
* Added new server full/open filter.
* Fall damage exploit fixed.
* Dismount into walls exploit fixed.
* Invisible Tank, Turret & Warhawk exploit fixed.
* Auto-kick of idle players.
* Add to Favorites button added to end game screen.
* Increased VOIP volume when not using headset.
http://blog.us.plays...hawk-v12-patch/
Postad 22 October 2007 - 20:43
Nice!
Ok … so last week I posted about our v1.1 patch which mainly dealt with core stats and connection issues. Today, I’d like to let all of you know what’s included in the v1.2 patch that is being tested right now.
Patch v1.2 addresses some main requests that our community has made as well as fixes the primary exploits and glitches … and adds some new layouts!
Patch v1.2 includes:
* 5 New layouts.
* Clan game server option.
* Buddy slot reservations.
* Integrated Warhawk Store.
* Updated CTF capture/return behavior.
* Internal stat padder protection.
* Booster Pack status display at join game list.
* DualShock3 integration.
* Separate SIXAXIS motion control on/off per mode (ground, hover, flight).
* Detailed Player Score display at end of game fixed.
* Added new server type filters (player, ranked, dedicated, clan, Official Warhawk, etc).
* Added new server full/open filter.
* Fall damage exploit fixed.
* Dismount into walls exploit fixed.
* Invisible Tank, Turret & Warhawk exploit fixed.
* Auto-kick of idle players.
* Add to Favorites button added to end game screen.
* Increased VOIP volume when not using headset.
http://blog.us.plays...hawk-v12-patch/
Fan va bra, får se hur många självmord pga "fall damage exploit" man begår innan det fastnar
Däremot "invisible-tjosan" vetefan om jag har märkt av nån gång, är jag ensam om det lr?
Och layouts, är det knapplayouts dem pratar om?
Postad 23 October 2007 - 08:47
Finns ingen anledning att sänka priset på spelet för att det kommer en expansion då expansionen laddas ner från PSN och körs från hårddisken, oavsettt vilken version av spelet man har.Inget prisras på bluray versionen snart(Vanliga Warhawk)? Expansionen kommer väl runt november-december?
Mvh Emme
Okej, trodde den skulle släppas på skiva den med.
Tack för svaren
Mvh Emme
Postad 23 October 2007 - 19:37
Hoppas det kom in fler senare.
PS. bra fluget l2ickard
Postad 23 October 2007 - 21:27
Jäkligt surt, men förövrigt känns det som om det gick bra... Har tyvärr inte skaffat något headset ännu, men det kommer
Postad 23 October 2007 - 21:42
Vad är namn +lösen när vi spelar igen?? (glömt)
Missar alltid när de e spel... när är Nästa spel?
Slår vi samman med "andra" minhembio klanen när patch 1,2 kommer?
Postad 23 October 2007 - 21:45
mh2 klanfrågor... sorry om jag ställer dem här men men
Vad är namn +lösen när vi spelar igen?? (glömt)
Missar alltid när de e spel... när är Nästa spel?
Slår vi samman med "andra" minhembio klanen när patch 1,2 kommer?
Namn: MHB
Lösen. biograf
Nästa spel: antagligen på tisdag nästa vecka
Vet inte.. men jag har för mig att vi skulle göra det, bara att leta i tråden, btw någon som vet när 1.2 patchen kommer??
Får komma ihåg tiden nästa gång
Redigerat av folke_folkesson, 23 October 2007 - 21:46.
Postad 23 October 2007 - 21:55
Får komma ihåg tiden nästa gång
[/quote]
hehe ska göras... vore ju kul o spela mot svenskar.... italienarna skriker ju som fan när de spelar... o taskig engelska verkar de ha oxå,,
Postad 24 October 2007 - 06:24
Hur tyckte ni servern funkade? Laggade det? Jag har ju ny uppkoppling så det vore roligt om det funkade utan problem.
Hoppas patch 1.2 innehåller någe vettigt.
Postad 24 October 2007 - 08:10
Postad 28 October 2007 - 20:55
Postad 29 October 2007 - 07:22
Postad 29 October 2007 - 14:24
Postad 29 October 2007 - 14:28
MVH
Postad 29 October 2007 - 16:36
Ytterligare en fråga. Vilka portar behöver Warhawk ha öppna för att jag skall kunna starta en server och folk skall kunna ansluta ???
Postad 29 October 2007 - 19:20
har nu köpte ett blåtand hesdset o installerat de i maskinen... men kan inte prata när jag spelar warhawk.. är de nå mer inställning jag måste göra eller hur gör man??
MVH
Du håller inne L3 eller R3 (Kommer inte ihåg vilken av dom) när du ska prata, så det inte är något så simpelt du missat?
Postad 29 October 2007 - 19:24
har nu köpte ett blåtand hesdset o installerat de i maskinen... men kan inte prata när jag spelar warhawk.. är de nå mer inställning jag måste göra eller hur gör man??
MVH
Du håller inne L3 eller R3 (Kommer inte ihåg vilken av dom) när du ska prata, så det inte är något så simpelt du missat?
Menar du att det är så enkelt ???
Postad 29 October 2007 - 23:16
har nu köpte ett blåtand hesdset o installerat de i maskinen... men kan inte prata när jag spelar warhawk.. är de nå mer inställning jag mås
te göra eller hur gör man??
MVH
TACK !!! Ibland är det enkelt
Postad 30 October 2007 - 13:53
MHB
lösen: biograf
Postad 30 October 2007 - 15:42
Postad 30 October 2007 - 15:58
Jag kan spela 19 - 20 och antagligen efter 22, om ni spelar så länge?
Postad 30 October 2007 - 16:17
Vid 20 drar jag igång MHB servern.
Postad 30 October 2007 - 16:22
Jag spelar nog från 19 men det är inget kul att spela MOT dig, du är för bra. Jag letar upp dig på nån rankad server så kan vi köra tillsammans....
Vid 20 drar jag igång MHB servern.
Najs!
Postad 30 October 2007 - 16:33
fick du de att funka?? de får inte jag...trycker o trycker o skricker men ingen hör mig tror jag... ser4 man nån indikator på att man har micken på när man ska prata??? hör heller inget i öronsnäckan?? vad kan va fel?har nu köpte ett blåtand hesdset o installerat de i maskinen... men kan inte prata när jag spelar warhawk.. är de nå mer inställning jag mås
te göra eller hur gör man??
MVH
TACK !!! Ibland är det enkelt
Postad 30 October 2007 - 18:32
Föresten, jag upptäckte för inte så längesedan hur man använder blixtvapnet för att skjuta iväg ett sådant där "elektriskt klot", det är ju hur fräckt och effektivt som helst! Dock tar det lite talang för att kunna träffa bra med det i snabba dogfights.
För er som missat detta så funkar det alltså på så vis att man först fixar lightningvapnet, sedan håller man inne L1 tills hela cirkeln är full (man måste ha full ammo för att göra detta, alltså 10/10), sedan siktar man helt enkelt på fienden och när hela siktet är rött så är du i bra range och släpper då L1 för att avfyra bollen!
Träffar du ett flygplan med detta så skulla jag tippa på att det tar bort ungefär 80% av dess liv eller liknande, plus att det är lite småjobbigt att styra då man är påverkad av elektriciteten. Men främst anledningen att använda det är att det ser så ###### häftigt ut då det blixtrar och har sig!
(Funkar också perfekt att använda på jeepar/tanks, enskilda personer har jag inte testat men de borde nog dö direkt vid träff)
Postad 30 October 2007 - 18:40
Jag hoppas att jag kan vara med ikväll men det är osäkert.
Postad 30 October 2007 - 22:10
Ni alla andra får ta o börja spela lite nu.... Inte lika kul att bara vara 6 spelare som 18
Postad 30 October 2007 - 22:18
Men var är alla i klanen, så många spel har inte släppts så de har andra att spela....
Postad 30 October 2007 - 22:36
Nä, stängde ner då vi bara var 5 kvar, har lite å pyssla med hemma innan sängdags. Men det är kul, gillade Badlands - I fortress läge. Litet å intensivt. Framförallt inga fordon, bara 2 flygplan.
Men var är alla i klanen, så många spel har inte släppts så de har andra att spela....
Håller med om den på badlands, men det blev lite jobbigt när vi var två mot tre, men men det var jäkligt skoj ändå
Fattar inte heller vart alla andra är... btw får jag en invite snart annars har jag en kanadensare som vill ha mig i sin klan, men jag spelar gärna med er om det går bra ändå
Postad 30 October 2007 - 23:03
Blev till och köra lite rankad server med några andra från [mhb] blev lite äg fast man inte var uppvärmd
Postad 30 October 2007 - 23:37
Postad 31 October 2007 - 00:06
Schyst spel ikväll grabbar....var dock tvungen att hoppa ur efter 1,5 timme. Folke.....jag lägger till dig igen i morgon.....
Thx...
Postad 31 October 2007 - 00:08
Vi kanske skall testa med en ny tid?
Kanske några av de andra 30 pers som vi aldrig ser röken av dyker upp
Postad 31 October 2007 - 07:23
Starta en omröstning?
Redigerat av Unregistered8c00bd99, 31 October 2007 - 07:24.
Postad 31 October 2007 - 07:26
jaja, lite bättre uppslutning kanske vi kan ordna med en uppdate av klanmedl? Lite synd att vi inte blir så många.
Postad 31 October 2007 - 12:06
Haha... nej det tycker jag inte att man skall fåRiktigt roligt som vanligt!
Men jag blev slaktad
man får tydligen inte flyga runt hur man vill enligt Folke
Var tvungen att dra runt 21:30 för att hämta frugan på jobbet, annars kan man sitta i all evighet!
jaja, lite bättre uppslutning kanske vi kan ordna med en uppdate av klanmedl? Lite synd att vi inte blir så många.
Postad 31 October 2007 - 23:33
Hur bra är headsetet man får med?
/Gus
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
.-*- Min Hembio Clan -*-.
8 bilder
23 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna