Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

NHL 08

2489 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycks om NHL 08? (68 medlem(mar) har röstat)

Vad tycks om NHL 08?

1. 1 (2 röster [2.94%])

Procent av omröstning: 2.94%

2. 2 (1 röster [1.47%])

Procent av omröstning: 1.47%

3. 3 (5 röster [7.35%])

Procent av omröstning: 7.35%

4. 4 (20 röster [29.41%])

Procent av omröstning: 29.41%

5. 5 (40 röster [58.82%])

Procent av omröstning: 58.82%

Rösta Gäster kan inte rösta
NHL 08 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9.124998 (7) Inga priser

Postad 23 March 2008 - 01:10

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Det verkar inte finnas någon textfil till dessa matcher. Utan den så vet jag inte vad som skall rättas till.

Postad 23 March 2008 - 02:51

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Trött jag blir på folk som kör med classiskontroller. Nu åker skivj****ln in i kamin!

Postad 23 March 2008 - 06:17

Hifi-Arne
  • Hifi-Arne
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0
Allvarligt talat borde inte Classic vara tillåtet online.

Postad 23 March 2008 - 11:08

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0

Allvarligt talat borde inte Classic vara tillåtet online.

Har kört på enbart Classic tidigare , men har nu övergått till skill stick , svårt som fan , men roligare spela helt klart. Bara ja lär mej ska ja tvåla till Bratt rejält :)

Postad 23 March 2008 - 14:23

Whillis
  • Whillis
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0
Vilken ###### diskussion ang Classic vs. Skill stick.

Spelar själv med Classic, och jag spelar NHL 08 för att det är roligt, men när jag väl spelar en match så spelar jag alltid för att försöka vinna, med olika framgångar. Varför ska jag byta och köra med skill stick och förlora alla matcher jag spelar bara för att folk klagar. Och det gäller alla som kör med Classic. Mitt sociala liv gör att jag inte kan spela massa matcher varje dag och träna upp mig. Det finns både fördelar/nackdelar både med Classic/Skill stick.

Ta era förluster som en riktig man istället.

Redigerat av Whillis, 23 March 2008 - 14:39.

Postad 23 March 2008 - 15:33

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Det gör jag om den jag spelar mot faktiskt är bättre. Jag gör det däremot inte om han är en slö buttonmasher.

Det borde gå att filtrera så man kan välja om man vill spela mot endast SS, Classic eller vilket som.

Postad 23 March 2008 - 16:05

Whillis
  • Whillis
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0

Det gör jag om den jag spelar mot faktiskt är bättre. Jag gör det däremot inte om han är en slö buttonmasher.

Det borde gå att filtrera så man kan välja om man vill spela mot endast SS, Classic eller vilket som.

Jo men är inte det lite utav charmen att en annan som är lite sämre på att spela har chansen att skrälla lite då och då. Det skulle ju inte va så kul att spela en match och veta redan innan matchen att man skulle förlora. Hur skulle det se ut om de som är bättre på att spela skulle bara vinna lätt hela tiden. Det kanske inte är så kul i ländgen heller.

Postad 23 March 2008 - 16:27

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0

Detta håller jag med om.

Postad 23 March 2008 - 16:47

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Jag valde i ett tidigt stadium att offra mitt sociala liv för möjligheten att kunna hantera skillstick. Eftersom jag numera lever mer eller mindre isolerat vill jag inte förlora mot individer som enbart trycker på knappar samtidigt som de har kvar sina relationer med familj, vänner osv. En vacker dag kanske jag kan ta en förlust som en man som Whillis så begåvat påpekar, men tills den dagen får jag leva med att bli irriterad av att spela mot de med classic. Jag som tidigare trott att man förtjänar att vinna pga skill, Whillis menar att det snarare är charmen att den med skill förlorar. Låt de med socialt liv vinna helt enkelt?

Redigerat av RealDaBratt, 23 March 2008 - 17:03.

Postad 23 March 2008 - 17:01

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0
Whillis: Är du dum på riktigt? Måste man offra sitt sociala liv för att lära sig behärska skillstick? Du ska då garanterat ha pris för den sämsta ursäkten till att spela med classic

Postad 23 March 2008 - 17:15

Whillis
  • Whillis
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0

Jag valde i ett tidigt stadium att offra mitt sociala liv för möjligheten att kunna hantera skillstick. Eftersom jag numera lever mer eller mindre isolerat vill jag inte förlora mot individer som enbart trycker på knappar samtidigt som de har kvar sina relationer med familj, vänner osv. En vacker dag kanske jag kan ta en förlust som en man som Whillis så begåvat påpekar, men tills den dagen får jag leva med att bli irriterad av att spela mot de med classic. Jag som tidigare trott att man förtjänar att vinna pga skill, Whillis menar att det snarare är charmen att den med skill förlorar. Låt de med socialt liv vinna helt enkelt?

Det handlar inte alls om hur ens sociala liv är. Utan att det ibland är kul att en "Underdog" vinner ibland. I verkliga livet så vinner inte alltid det bästa laget heller. Som sagt var så tror jag att alla som spelar vill vinna sinna matcher. Och då så spelar det ingen roll hur man gör det, så länge man försöker att vinna.

Postad 23 March 2008 - 17:24

Whillis
  • Whillis
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0

Whillis: Är du dum på riktigt? Måste man offra sitt sociala liv för att lära sig behärska skillstick? Du ska då garanterat ha pris för den sämsta ursäkten till att spela med classic

Nej det är jag inte. Det har inte sagt. Jag har inte tid att spela speciellt många matcher per vecka. Så det skulle ta mig väldigt lång tid att lära mig att spela med skill stick. Har provat att spela med skill stick och jag är totalt värdelös på det. Men jag spelar NHL för att det är roligt, men samtidigt så vill man såklart vinna. Och kör jag med skill stick så skulle jag vara totalt chanslös. Och ifall jag skulle spela med det så skulle jag tycka att det inte skulle vara speciellt roligt att torska varenda match stort.

Postad 23 March 2008 - 17:28

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Men hela charmen med att en underdog kan vinna är först och främst att man spelar efter samma förutsättningar. Hur roligt är det med en skräll om motståndaren spelar med 6 man på isen exempelvis? Jag slog Kallur på 110m häck, skillnaden var att jag inte behövde hoppa över häckar. Charmigt? Spelar väl precis all roll på vilket sätt man vinner, använder man andra regler än moståndaren är det ingen vinst.

Postad 23 March 2008 - 17:33

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
En sak jag lagt märke till nu när jag spelat är att försvaret är helt värdelöst. De åker lite hit o lite dit, men det är inget organiserat och absolut ingenting som sätter stopp för motståndarna. Känns ju lite fel om man själv måste göra hela jobbet och bara hålla på och jaga puck, medans de andra suger. Nä, nåt NHL09 köper jag inte.

Postad 23 March 2008 - 19:46

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Men hela charmen med att en underdog kan vinna är först och främst att man spelar efter samma förutsättningar. Hur roligt är det med en skräll om motståndaren spelar med 6 man på isen exempelvis? Jag slog Kallur på 110m häck, skillnaden var att jag inte behövde hoppa över häckar. Charmigt? Spelar väl precis all roll på vilket sätt man vinner, använder man andra regler än moståndaren är det ingen vinst.

Tyckte från en början precis som Whillis att man får väl använda lite vilka knappar som helst men efter att ha läst denna knappDebatt så menar jag att du Whillis borde gå över till skillstick. Du får helt enkelt göra som jag och lära dig den hårda vägen, för mig tog det femton matcher innan jag fick min första poäng och FAN vad skönt det var. Det kallar jag kul och "underdogkul" när man har kämpat sig till att till slut få en poäng. Du får helt enkelt lära dig skillstick under pågående turnering så kan du det till nästa turnering...

Appropå knapp-motståndare som "suger" åt sig anfallarna har jag nu fått en förklaring till varför du Whilis(anaheim) fick in så solklara tacklingar på mig som inte ens Dabratt har fått in på mig.

marcuspresident

PS. väntar på nästa turnering redan nu...

Postad 23 March 2008 - 20:28

Unregisteredcadb2904
  • Unregisteredcadb2904
  • Forumräv

• 907 inlägg
  • 0
så jädrans svårt var det inte att lära sej skill-stick. visst man får stryk nåra matcher, men det får man ta.

Postad 23 March 2008 - 20:33

torslanda423
  • torslanda423
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
jag tycker det är helt fascinerande att vi här har en diskussion där en person som tidigt i tråden slog fast typ att "sluta med bortförklaringar och att gnälla över saker som ligger utanför er kontroll och fokusera på det ni kan påverka, ert eget spel" nu efter att förlorat en (1) match är skitförbannad över just en sån sak..

och alltså, det här spelet tillåter classic controls och det fanns inget förbud mot detta när ligan startades så att vara pissed över det är ungefär lika konstruktivt som att hata och vilja förbjuda campande snipers i ett FPS-spel.. och igen måste jag säga - vad ska allt bli så jäkla seriöst och infekterat för, spelar vi inte den här ligan för att ha KUL..? ? typ, liksom, tillsammans.. på ett sätt där alla kan vara med på sina villkor. ?

Postad 23 March 2008 - 21:48

Whillis
  • Whillis
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0
Wade: Det är fel i tabell för mig. Har 2 poäng för mycket, och en match för mycket

Ngt du kan fixa??

Postad 23 March 2008 - 22:03

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0
Marcus:

Det blev hel cp på min box, fick inte bort startmenyn, eller pausmenyn va man nu säger. Så vi får ta en period i en tränings match, å ser hur de går. blir de 0 - 0 i den perioden å andra startar så kör vi målet vinner.

Så vi får ta den matchen i morgon

Postad 23 March 2008 - 22:05

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Marcus:

Det blev hel cp på min box, fick inte bort startmenyn, eller pausmenyn va man nu säger. Så vi får ta en period i en tränings match, å ser hur de går. blir de 0 - 0 i den perioden å andra startar så kör vi målet vinner.

Imorgon?! varför inte nu?

marcuspresident

Postad 23 March 2008 - 22:05

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Torslanda, Du pratar i nattmössan. Jag är inte ett dugg förbannad. För enbart en debatt om classic vs skillstick på ett sakligt sätt. Mina tidigare kommentar om att fokusera på sitt eget spel är inte ett dugg motsägesfullt i detta sammanhanget. Finns ingen anledning att vi inte kan diskutera en sådan detalj sålänge alla klarar av att hålla god ton.

Redigerat av RealDaBratt, 23 March 2008 - 22:12.

Postad 23 March 2008 - 22:09

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Marcus:

Imorgon?! varför inte nu?

marcuspresident

För jag e så ###### trött så jag orkar inte nu. Ska snart sova, min dotter har vart skit jobbig idag

Postad 24 March 2008 - 09:25

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
För mycket Påsk och påskmat har gjort att jag ligger lite efter med att sortera ordning på tabellen.

Dabratt, har inte du några matcher att lägga in?

Skall fixa så man kan klicka på ett lag i tabellen och få upp detta lags matcher så man enklare kan kontrollera sina spelade matcher och att allt stämmer.

Postad 24 March 2008 - 19:51

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5774 inlägg
  • 0
Jag har 7 vinster men ingen av dom har lagts upp på sidan, har försökt men det verkar inte bli något. Lägger nog ner detta snart.

Postad 24 March 2008 - 20:07

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Ett tips kan vara att be Wade snällt att fixa det men en förutsättning är att du kan skicka stats-mailen från matchernn (dom han frågat efter)

Colorado har 4 spelade matcher
COL har 1 match spelad
sen är det ett lag utan namn som har 5 matcher spelade

Något av det som kanske är dina matcher?

Om du har problem att lägga in matcher så går det att läsa x-antal inlägg bakåt hur man gör.

Postad 24 March 2008 - 21:05

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0

Jag har 7 vinster men ingen av dom har lagts upp på sidan, har försökt men det verkar inte bli något. Lägger nog ner detta snart.

jag kan fixa det du skickat till mig. Men skicka gärna ett PM om vad som inte fungerar för dig.

Postad 24 March 2008 - 23:11

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5774 inlägg
  • 0
Vore schysst om du kunde lägga upp dom till att börja med. Kan skicka 2 andra vinster som du kan lägga upp sedan också, förhoppningsvis får jag ordning uppläggningen själv sedan. Kanske vore bra om ni kunde skriva en kort FAQ på förstasidan, tråden är ju rätt lång så det är inte så lätt att hitta åt hur man ska lägga upp statistiken, jag var inte med då det disskuterades.

Postad 25 March 2008 - 09:09

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Varför lägga in denna match??
New York är ju inte ens med i ligan??

Result: New York Rangers 1 at Chicago Blackhawks 2
Game Mode: Versus Shootout Online Team Play [Online League]
Game Type: [Ranked] Unranked
Completed game: [Yes] No

Away Team: Kihmari - LVL 1
Home Team: jorgentoresten - LVL 1

Stats Away Home
================================================================================
=========
Team New York Rangers Chicago Blackhawks
Score 1 2
Shots 30 16
Hits 58 27
Penalty Minutes 00:00 04:00
Power Play Goals 0 0
Power Play Opport. 2 0
Faceoffs Won 13 9
Breakaways 0/0 0/1
One Timers 0/15 1/10
Passing 80/100 88/106
Penalty Shots 0/0 0/1
Blocked Shots 5 7

Postad 25 March 2008 - 14:46

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Kihmari har uppenbarligen efter att haft segerrus i en dryg vecka slängt in ovanstående match. Fullt upp med att fira sin seger har han totalt missat att NY Rangers oväntat drog sig ur ligan.

Mina tankar går nu till Kihmari och hans förlorade poäng, ge han stöd nu när detta avslöjande kommer som en chock för honom.

Postad 25 March 2008 - 15:12

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Stackars Kihmari :)

spel ikväll efter 22 någon?

marcuspresident

Postad 25 March 2008 - 15:41

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0

Kihmari har uppenbarligen efter att haft segerrus i en dryg vecka slängt in ovanstående match. Fullt upp med att fira sin seger har han totalt missat att NY Rangers oväntat drog sig ur ligan.

Mina tankar går nu till Kihmari och hans förlorade poäng, ge han stöd nu när detta avslöjande kommer som en chock för honom.

Ha Ha.

Postad 26 March 2008 - 01:10

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Nu är alla lag klickbara så man kan titta på respektive lags matcher.

Postad 26 March 2008 - 01:23

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Ser bra ut Wade, gott jobbat.

Postad 26 March 2008 - 03:25

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Nu kan man klicka på "samtliga matcher" nere till vänster och jämföra vad som finns i databasen och namnet på textfilen för att kontrollera att allt stämmer.

Redigerat av Unregistered24038, 26 March 2008 - 09:04.

Postad 26 March 2008 - 03:45

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Nån som vill lägga in mina segermatcher från ikväll? :)
Tror inte ja lyckades som d va tänkt :blink:

Redigerat av Unregisteredc00b10ee, 26 March 2008 - 03:57.

Postad 26 March 2008 - 09:55

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5774 inlägg
  • 0
Måste berömma Wade för arbetet med ligan, nästan så man skulle donera lite pengar till dig för ditt arbete.

Postad 26 March 2008 - 11:38

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0

Måste berömma Wade för arbetet med ligan, nästan så man skulle donera lite pengar till dig för ditt arbete.

:)

Lyckas alltid ställa till saker på sidan när jag ändrar lite, såg att sidan får lite spel i IE 6.0

Redigerat av Unregistered24038, 26 March 2008 - 15:37.

Postad 26 March 2008 - 19:03

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Wade kan du fixa till det ja misslyckats med på sidan? Syns rätt tydligt :)

Postad 27 March 2008 - 08:15

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
sjysst statssida awade! synd bara att jag inte har mer poäng bara :-)

marcuspresident

Postad 27 March 2008 - 14:20

torslanda423
  • torslanda423
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
hey jag ska in och köra några timmar ikväll ifall nån vill plocka in några matcher, jag ligger ganska många back..

Postad 29 March 2008 - 00:47

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Efter att ha spelat nhl 08 i typ tre veckor nu så börjar jag analysera spelet och jag är inte lite förbannad...Först och främst snackas det ju om att det ska vara så förbannat likt vanligt hockey men i vanlig hockey kan man faktiskt jobba sig till vinster och dt går fan i mig inte i nhl 08. Så fort man jobbar och kör fysiskt så åker man ut på de där j...a interference utvisningarna. Jag som trodde att hockey var ett fysiskt spel. Och när man tacklar nån så vinner man nästan aldrig pucken och hur orealistiskt är inte det. Det går heller inte att dumpa in pucken i anfallszon för av nån j...a anledning är backarna snabbare än forwards vilket så inte borde vara fallet och när nu backen tar pucken så är det helt j...a omöjligt att ta den av honom i en forechecking.
Man säger ju lite klyshigt att vilja vinner över talang men inte i detta spelet där det bara handlar om att lära sig den där "åka in framförmålet och dra målvakten-finten".

Jag blir så trött på det här spelet och det är inte likt mig...

marcuspresident

Postad 29 March 2008 - 07:14

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Efter att ha spelat nhl 08 i typ tre veckor nu så börjar jag analysera spelet och jag är inte lite förbannad...Först och främst snackas det ju om att det ska vara så förbannat likt vanligt hockey men i vanlig hockey kan man faktiskt jobba sig till vinster och dt går fan i mig inte i nhl 08. Så fort man jobbar och kör fysiskt så åker man ut på de där j...a interference utvisningarna. Jag som trodde att hockey var ett fysiskt spel. Och när man tacklar nån så vinner man nästan aldrig pucken och hur orealistiskt är inte det. Det går heller inte att dumpa in pucken i anfallszon för av nån j...a anledning är backarna snabbare än forwards vilket så inte borde vara fallet och när nu backen tar pucken så är det helt j...a omöjligt att ta den av honom i en forechecking.
Man säger ju lite klyshigt att vilja vinner över talang men inte i detta spelet där det bara handlar om att lära sig den där "åka in framförmålet och dra målvakten-finten".

Jag blir så trött på det här spelet och det är inte likt mig...

marcuspresident

Jag håller faktiskt med dig helt å hållet, samt att backarna verkligen inte markerar motståndarna framför egen kasse, visst. Jag är dålig på spelet, kanske är därför jag upplever allt precis som du säger.. Men igårkväll flippade jag iaf, då tog jag ur skivan ur boxen å repade sönder den med en kniv å sen knäckte den, så nu ligger den i soporna. Så inte blir de nå mer nhl 08 för min del iaf. Onödigt som fan, men skit samma.. Nu slipper man bli förbannad över att backarna inte tar merkering:P

Postad 29 March 2008 - 09:37

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Håller med om att det finns gott om brister i spelet. Har små förhoppningar om att en del av dessa rättas till i NHL09. Spelet brister rejält i defensiv zon framförallt, med tveksam AI både från backar och målvakt. Att ständigt åka ut för tripping när man försöker vinna puck i brist på bättre sätt, eller interference var gång man spelar fysiskt är inget som speglar sporten speciellt bra.

Om bara EA kunde utveckla spelet på de punkter som de är bristfälliga idagsläget. Gärna på samma sätt som de gjorde från NHL07 till NHL08, det förstnämnda som i mina ögon var ett fruktansvärt spel, så finns det iaf hopp. Dessvärre är jag inte övertygad att EA är intresserade av att fixa dessa punkter, spelet ska säljas på bred front och tilltala den pubertala geonomsnitts amerikanen. Inget får bli för realistiskt eller djuplodat i McDonaldslandet. Tillsvidare får vi glida vidare med offensiv gladhockey och brisfällig defensiv.

Spuute: Slut på hockeyfesten alltså?

Redigerat av RealDaBratt, 29 March 2008 - 09:38.

Postad 29 March 2008 - 12:16

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0

Men igårkväll flippade jag iaf, då tog jag ur skivan ur boxen å repade sönder den med en kniv å sen knäckte den, så nu ligger den i soporna. Så inte blir de nå mer nhl 08 för min del iaf. Onödigt som fan, men skit samma.. Nu slipper man bli förbannad över att backarna inte tar merkering:P

Varför repa den före du bryter av den? :) :) :)

Redigerat av Unregisteredc00b10ee, 29 March 2008 - 12:17.

Postad 29 March 2008 - 12:41

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Men igårkväll flippade jag iaf, då tog jag ur skivan ur boxen å repade sönder den med en kniv å sen knäckte den, så nu ligger den i soporna. Så inte blir de nå mer nhl 08 för min del iaf. Onödigt som fan, men skit samma.. Nu slipper man bli förbannad över att backarna inte tar merkering:P

Varför repa den före du bryter av den? :) :) :)

gick hade en kniv liggandes inom räckhåll så de blev till att börja med det :)

Bratt: Japp, slut på festen iaf till 09 kommer

Postad 29 March 2008 - 13:01

Unregisteredcadb2904
  • Unregisteredcadb2904
  • Forumräv

• 907 inlägg
  • 0
HAHA! är också riktigt trött på att AI:n inte markerar motståndare framför mål. hoppas att det blir något bättre när -09 kommer.

Postad 29 March 2008 - 16:29

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Hur är suget för de kvarvarande i ligan att spela klart den. Det verkar som vi helt klart har tappat en person i alla fall. Sedan har vi ett flertal som ligger ganska många matcher efter. Jag försöker logga in så ofta jag kan för att ta mig en match, dock brukar det bli vid ganska sena tider.

Postad 29 March 2008 - 17:01

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Försvinner personer får vi väl räkna dem som utslagna, ofta är det väl dem som det inte gått något vidare för som hoppar. Vi får ta ett beslut och göra halt i ligan sådafall och lägga schema för ett slutspel från den aktuella ställningen.

Synpunkter på det?

Postad 29 March 2008 - 18:01

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Tycker att ligan skall spelas klart. Bara att stryka de matcher som den som hoppat av spelat. Det är min åsikt i alla fall.

Postad 29 March 2008 - 21:03

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Klart vi kan spela klart men det känns väl kanske lite sådär.
Hur vi ska räkna eller inte räkna matcherna mot den/dom som hoppat/hoppar av vet jag inte.
WO kanske?
2p och 5-0

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.