Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield Bad Company

858 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield: Bad Company (PS3) (PlayStation 3-spel) 8 8.281248 (31) 79:-

Postad 29 August 2008 - 12:10

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0

Ska du sälja din Ps3a, hur ska du då kunna spela?? :( (med tanke på annonsen)

:).... Ja tänkte att någon med mkt ps2 och ps1 spel ville köpa, så ja kunde köpa mej en 80 gb are :D....
har faktiskt fått en del pm redan från massa folk =)

Redigerat av Unregisteredca15b0a9, 29 August 2008 - 12:12.

Postad 29 August 2008 - 19:03

Mimerq
  • Mimerq
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Liten uppdatering på BFBC sidan. Ska bli fyra nya banor till conquest. Men inget om det viktigaste dom behöver fixa, lagget. Någon som har någon e-post eller något man kan spama lite? :(

Postad 30 August 2008 - 00:13

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0

:D.... Ja tänkte att någon med mkt ps2 och ps1 spel ville köpa, så ja kunde köpa mej en 80 gb are :)....
har faktiskt fått en del pm redan från massa folk =)

Vad får du för typ av bud om man får fråga? Hade gärna bytt till en 80gbare jag för en tystare maskin. ;)

Postad 30 August 2008 - 03:22

xdusty
  • xdusty
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0
Gå nu och rösta! http://badcompany.ea.com/castyourvote/

"Crossing Over" är kartan ni ska välja förresten hehe ;)

Postad 30 August 2008 - 10:28

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
riktigt roliga nyheter.men var är patcharna med clan supporten...
fixa till spelet först!,sen kan dom släppa nya kartor ffs..

Postad 31 August 2008 - 08:57

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

riktigt roliga nyheter.men var är patcharna med clan supporten...
fixa till spelet först!,sen kan dom släppa nya kartor ffs..

Håller med... börjat spela BF2 igen, mycket roligare, tack vare voip, och man kan välja servrar med+ man får flyga J-10, då är man kung! hehe :)

Postad 03 September 2008 - 14:11

Phosphor
  • Phosphor
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Är ni många som kör online? Skulle vara kul att dra igång en liten MHB klan i BFBC också.

Postad 03 September 2008 - 15:38

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
från det ena till det andra, lite frågor.

När jag spelar online hör jag typ enemy sniper spotted. Ska man göra något för att säga så, vet iaf att det fanns en knapp för sånna saker i bf2. eller blir det automatiskt när man ser en sniper, tank etc.

Hur fungerar skruvdragaren eller va det är. antar att man reparerar med den, men vet inte detaljerna typ hur skadan en sak måste vara och så.

hmm va det ngt mer... jusste kan man på något vis roppa på en medic så det kommer upp på kartan att man behöver heal samma med reperation?

e det för ngn mer som sniper hänger sig när man siktar? typ att det svarta runt cirkeln man ser i, inte hänger med när man kollar åt olika håll, som leder till att hela bilden blir svart om man nu snurrar gubben en bit??

Redigerat av Unregistered24235, 03 September 2008 - 15:40.

Postad 03 September 2008 - 16:03

Phosphor
  • Phosphor
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0

från det ena till det andra, lite frågor.

När jag spelar online hör jag typ enemy sniper spotted. Ska man göra något för att säga så, vet iaf att det fanns en knapp för sånna saker i bf2. eller blir det automatiskt när man ser en sniper, tank etc.

Blir så när du tittar på en fiende ett tag

Hur fungerar skruvdragaren eller va det är. antar att man reparerar med den, men vet inte detaljerna typ hur skadan en sak måste vara och så.

Det syns på siktet för skruvdragaren ;)

hmm va det ngt mer... jusste kan man på något vis roppa på en medic så det kommer upp på kartan att man behöver heal samma med reperation?

Det dyker upp automatiskt för alla som är Support, när du tar skada så syns det för dina medspelare automagiskt.

Postad 03 September 2008 - 17:35

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
ok tack, någon som har något bra förslag på vad som är bra att låsa upp vilka vapen och så, man vill ju inte låsa upp ngt skit.

Postad 03 September 2008 - 17:48

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
Titta i tråden på sidan 20 lr bakåt så kommer du hitta vad vi har föreslagit som upplåsningsbart...

Injector bör du låsa upp först om du kör assault vilket ja tror du gör:P brukar vara så att alla börjar med det och sen går vidare.
Själv så är c4 det som ja använder mest av allt i hela spelet =).. Spärnga pansarvganar är mumma ;). Även den svarta hagelsprakaren till han med bazooka är ett självklart val...!!
Lycka till adda gärna voldoo så kkan vi ta ett lir nåndag.. Har börjat spelat nästan varje dag igen nu efter ett kortare uppehåll..!!

Postad 09 September 2008 - 10:16

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0
Inget nytt om nån kommande uppdatering? Om tex Micproblemen, eller att man kan lägga klantag, eller skapa privata servrar? Eller fixa laggen? :)
Detta spel har ju potential... om dom fixar vissa grejer! ;)

Postad 09 September 2008 - 11:06

Unregistered8e0744e8
  • Unregistered8e0744e8
  • Lärjunge

• 308 inlägg
  • 0
mm, hoppas dom löser allt skit snart, verkar mer som någon tidigare skrev att detta är ett test av den nya battlefield spel motorn..

Dom verkar göra så lite dom kan känns det som, detta spel kan bli hur bra som helst, men det kanske dom inte inser, eller så har dice tagit på sig något för stort som de inte kan fixa helt enkelt...

Sorgligt helt enkelt =(

Postad 09 September 2008 - 14:39

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0
Hej, gammal bf42 veteran här :( precis börjat lira BC på konsoll och är gärna med o lirar då jag får tid. Mitt PSN id är stabbe ofc :) Håller på att ta mig igenom singelplayer delen för tillfället för att lära mig spelet lite.

Här är en lite info om en update som skall komma samtidigt som map packet. Och det ser ju onekligen bra ut!

Priority fixes
Server Lag –Our #1 priority. The game servers were upgraded last week to improve performance.
Dog Tag Lag – The next update will include a fix for this issue
PS3 VOiP – We are still looking into this issue. Sony’s 2.42 Update should have addressed the majority of issues. Please let us know if you are still experiencing muted sound.

Additions enhancing the game
PS3 Trophy support - Yes you read correctly, PS3 Trophy support will be coming to Bad Company

Game Tweaks –
Removed one hit kills for knife against Friendlies
Bullets and knives go through bushes
After sprinting, you will be able to fire your weapon quicker
Helicopter can take damage from multiple trees
Additional minor tweaks to improve gameplay

Unlocking 3 weapons for all
And last, but not least we are excited to share that very soon we will make the Pre-order weapon, Newsletter sign-up weapon and Demo weapon available to everyone playing Battlefield: Bad Company for free.

Källa: http://badcompany.ea.../entryid/25656/

Mvh stabbe

Redigerat av stabbe, 09 September 2008 - 14:42.

Postad 09 September 2008 - 15:40

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
ser riktigt ###### bra ut =)...

Postad 09 September 2008 - 16:24

xdusty
  • xdusty
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0
Äntligen uppdatering, men känns lite surt att vissa vapen låses upp som bara var tillgängligt tidigare för dom som va med från början :( Men det ska väl vara rättvist hehe.

Postad 10 September 2008 - 07:43

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
tjihoo!.Ska bli skönt att återvända från permisen och kunna spela ytan att det hackar som ett mongo.
några invändningar bara
Helicopter can take damage from multiple trees..brukar bara behöva nuda en gren för att helin ska explodera!..
PS3 Trophy support - Yes you read correctly, PS3 Trophy support will be coming to Bad Company.......kul för stunden,men var är clan stödet då?

menmen!,kul att dom gör något ialla fall.

Postad 10 September 2008 - 10:27

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0
Bra uppdatering... MEN, vart är klanstödet, att kunna spela på låsta servrar för klanspel?! ;)

Postad 10 September 2008 - 10:55

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
Det känns som dom fixar sånt som berör dom flesta innan dom fixar klan stöd. Det låter rimligast.

Postad 10 September 2008 - 11:13

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1194 inlägg
  • 0

Äntligen uppdatering, men känns lite surt att vissa vapen låses upp som bara var tillgängligt tidigare för dom som va med från början ;) Men det ska väl vara rättvist hehe.

Hehe, ja men de vapnen skulle ju vara omöjliga att få tag på annars. Rent strunt att de var låsta på det sättet från början, då är det bättre att ha dem som DLC.

Postad 10 September 2008 - 11:14

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0

Det känns som dom fixar sånt som berör dom flesta innan dom fixar klan stöd. Det låter rimligast.

jo förvisso är det bra att dom fixar buggar å irritations moment.Men för att ett spel inom FPS grenen ska ha någon chans att överleva så behövs ett fungerande clan stöd.

Kommer ihåg när dom hade ny släppt BF2(pc) så var det proppat med buggar glitchar å annat elände,men tack vare ett clan stöd så växte spelet till ett av dom största clan spelen i världen.

och med det sagt så menar jag att om dom inte fixar till clan stödet snabbt så är det nog stor risk att spelet kommer att själv dö,speciellt med tanke på vilka spel som kommer inom en snar framtid.

Postad 10 September 2008 - 15:35

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0
Jag är i behov av en riktigt MHB squad ;) får spel på folk som inte kan sluta väsnas i micen och inte väntar på sina egna när dom sticker iväg i ett fordon hehe

Postad 10 September 2008 - 20:18

Evelon
  • Evelon
  • Forumräv

• 515 inlägg
  • 0
"After sprinting, you will be able to fire your weapon quicker"

Äntligen, detta har irriterad mig väldigt mycket.

Postad 11 September 2008 - 22:53

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
vasse goda

We are now giving away the 3 weapons originally awarded to those who pre-ordered, signed up to our newsletter and played the demo. The weapons are free, all you need to do is go to the unlock page in the menu and input the following codes:

Recon Kit - QBU88 - your3mynextt4rget

Special Ops Kit - UZI - cov3r1ngthecorn3r

Support Kit - M60 - try4ndrunf0rcov3r

Postad 12 September 2008 - 09:06

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
tack tack, fast e ju bara snipern som är bra av dom :)

Postad 17 September 2008 - 14:55

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
är det bara jag som får spela gold rush(och inte flagg modet) när jag tar quick game eller va det heter

Postad 17 September 2008 - 15:20

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0

är det bara jag som får spela gold rush(och inte flagg modet) när jag tar quick game eller va det heter

Det går väl att ställa in lite längre ner?

Postad 17 September 2008 - 15:35

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
inte om man tar quick game då väljer man bara renked eller inte ranked

Postad 17 September 2008 - 16:08

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

När jag väljer quick game får jag också bara gold rush så får alltid gå in i custom game.

Postad 17 September 2008 - 16:27

TranzeFuze
  • TranzeFuze
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Frågor

Finns det ingen knapp för att kasta handgranat direkt ? Istället för att först bläddra fram det och sedan kasta.

Jag har runt 10 000 poäng just nu och har använt alla mina unlocks. Kommer jag få fler i framtiden ? Var några riktigt fina så jag missade att låsa upp

Postad 17 September 2008 - 16:41

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0

När jag väljer quick game får jag också bara gold rush så får alltid gå in i custom game.

mm precis dåligt ju

Frågor

Finns det ingen knapp för att kasta handgranat direkt ? Istället för att först bläddra fram det och sedan kasta.

Jag har runt 10 000 poäng just nu och har använt alla mina unlocks. Kommer jag få fler i framtiden ? Var några riktigt fina så jag missade att låsa upp

granat, tror ej det.

ja du får fler unlocks

Postad 22 September 2008 - 17:24

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
mera nyheter

DICE Battlefield: Bad Company map picks revealed...

Good day Soldiers,

With the upcoming release of “Acta Non Verba” and “Par for the Course” multiplayer maps selected by the community, we’d also like to share information on what the additional maps selected by the Battlefield: Bad Company team here at DICE are. Drum roll please…… the winners are “Ghost Town” and “Crossing Over”. These were the additional maps that we felt would be the best for Conquest mode and coincidentally the 3rd and 4th most popular maps from community voting - great minds think alike! The team is really looking forward to sharing these new Conquest Maps with you for free this October.

More news about the update; we have not stopped looking into the VoIP issue on PS3. We are working hard here at DICE and with our partners at Sony to help improve and fix the PS3 VoIP issue. We have also seen some questions about our awards, especially the Savior Trophy and Staying Dry Wild Card. The Savior Trophy has been adjusted to be more achievable and the Staying Dry Wild Card has had its description corrected in the menu. After the update, it will read “Get 50 road kills with the boat in multiplayer”. A news announcement with a full list of fixes and changes that have been included in this update will be released in the near future.

Award Tip: To achieve the Top Squad Wild Card you must earn the Best Squad Trophy in all Gold Rush maps and 10 Squad points. Squad points can be earned by either repairing friendlies’ vehicles (10 points), healing a friendly (10 points), or being a savior of a friendly soldier (15 points).

källan är http://badcompany.ea.../entryid/25956/

Postad 25 September 2008 - 14:10

Danne24
  • Danne24
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
Har en liten fråga angående spelet och orkar inte läsa igenom hela tråden. Går det att spela flera samtidigt "split screen" om man har polarna hemma en kväll?

Postad 25 September 2008 - 14:22

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Har en liten fråga angående spelet och orkar inte läsa igenom hela tråden. Går det att spela flera samtidigt "split screen" om man har polarna hemma en kväll?

Nej.

Postad 26 September 2008 - 20:26

nano83
  • nano83
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
tjena jag undrar om någon vet om sennheiser rs 130 funkar till ps3?
elr ett par andra som även funkar för ps3 och tvn?
det ska va runt 1000kr..är skit tacksam för svar ;) :D

Postad 27 September 2008 - 08:11

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

tjena jag undrar om någon vet om sennheiser rs 130 funkar till ps3?
elr ett par andra som även funkar för ps3 och tvn?
det ska va runt 1000kr..är skit tacksam för svar ;) :D

Vad är dettta?

Postad 27 September 2008 - 08:57

hagv^
  • hagv^
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0
Weeee, äntligen lvl 25 ;) Förstår inte alla ni som skrivit att det går fort, brukar ofta hamna top 3 men det har tagit tid ändå. Alldeles lagom tycker jag

Postad 27 September 2008 - 11:26

nano83
  • nano83
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Vad är dettta?

haha fan jag glömde skriva vad det är..det är trådlösa hörlurar

Postad 29 September 2008 - 23:58

Cod4life
  • Cod4life
  • Användare

• 214 inlägg
  • 0
Har tänkt lite på om de några här som skulle vilja va me på att köra nårra matcher me endast mhb:are, vore väldigt kul iallafall :)

Postad 04 October 2008 - 22:52

hagv^
  • hagv^
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0
Alltså nyss så hände ett SJUKT störig grej. Har blivit lvl 25 och kan således se min rankning. Lirade för ett par dagar sen, är rank 4, och det går rätt bra. Skulle lite ikväll igen och vad ser jag...rutan när man loggar in på multiplayer kommer upp och så står det typ "your level has increased, level : 20" !!! Hur f-n kan jag gå från 4 till 20 när jag har lirat bra? Detta gjorde mig extremt less, allt ägande for nothing :wacko:

Postad 09 October 2008 - 21:16

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
Ingen som är sugen på o ta ett lir nåndag.. Var ett tag sen ja spelade nu när fifa har kommit... Men snart börjar ja bli sugen på detta igen.. Synd att inte updaten har kommit än bara :)

Postad 09 October 2008 - 21:21

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

• 2525 inlägg
  • 0

Alltså nyss så hände ett SJUKT störig grej. Har blivit lvl 25 och kan således se min rankning. Lirade för ett par dagar sen, är rank 4, och det går rätt bra. Skulle lite ikväll igen och vad ser jag...rutan när man loggar in på multiplayer kommer upp och så står det typ "your level has increased, level : 20" !!! Hur f-n kan jag gå från 4 till 20 när jag har lirat bra? Detta gjorde mig extremt less, allt ägande for nothing :)

det handlar ju enbart om att dö så lite som möjligt, allt annat som har med poäng att göra skiter rankingen helt i. jag äger planen oftast när det gäller poäng, jag gör det man SKA göra, men bara för att jag dog lite för mycket så är jag as sopig i ranking. skit system! systemet gynnar bara snipers.

Postad 09 October 2008 - 21:39

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0

Ingen som är sugen på o ta ett lir nåndag.. Var ett tag sen ja spelade nu när fifa har kommit... Men snart börjar ja bli sugen på detta igen.. Synd att inte updaten har kommit än bara :)

väntar tålamodigt på uppdaten ska komma.prov spelade för några dagar sedan.fortfarande riktigt kul MEN laggandet förstör hela upplevelsen.
Så när uppdaten är kommen så ligger din/era dogtags risigt till igen :(.

Postad 10 October 2008 - 17:02

hagv^
  • hagv^
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0

det handlar ju enbart om att dö så lite som möjligt, allt annat som har med poäng att göra skiter rankingen helt i. jag äger planen oftast när det gäller poäng, jag gör det man SKA göra, men bara för att jag dog lite för mycket så är jag as sopig i ranking. skit system! systemet gynnar bara snipers.

Knasigt! Fast.. *host* jag brukar ju vara sniper :) *host* Men trist iaf, då jag lirat så är det inte många som har hög rank (under 10) och nu är man en av dom. Kanske blir till att byta in liret nu, känns inte lika kul längre.

Postad 11 October 2008 - 16:00

Evelon
  • Evelon
  • Forumräv

• 515 inlägg
  • 0
Jag spelar gärna någon kväll.

Igårkväll mötte jag en kille i tanks ute på en åker, själv hade jag raketgeväret. Lyckades träffa pansarvagnen en gång och killen i tanksen hoppade ut. I tumultet pankitrycker jag på diverse knappar och jag hoppar in tanksen och kör över honom.

Lägg till evelon om du inte gjort det.

Postad 20 October 2008 - 20:34

xdusty
  • xdusty
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0
Bronze Trophies

* Always get paid in gold bars - Complete 'Welcome To Bad Company' on normal
* Action, not words - Complete 'Welcome To Bad Company' on hard
* Not even a nugget - Complete 'Acta Non Verba' on normal
* Where are they going so fast - Complete 'Acta Non Verba' on hard
* You and what army - Complete 'Crossing Over' on normal
* Say goodbye to the gold - Complete 'Crossing Over' on hard
* He might come in handy - Complete 'Par for the Course' on normal
* Cart Wheels - Complete 'Par for the Course' on hard
* Hold on! - Complete 'Air Force One' on normal
* Russia - Complete 'Air Force One' on hard
* Let´s take that boat - Complete 'Crash and Grab' on normal

* You found it you keep it - Find 5 unique collectibles
* Half way thru - Find half of all collectibles
* Staying Alive - Complete one mission without dying (any difficulty)
* Death From Above - Kill 25 enemies in a helicopter
* Home Wrecker - Destroy 200 walls
* The Hypochondriac - Use Auto Injector 50 Times
* Manic Lumberjack - Knock down a small forest
* The Anti-Mechanic - Destroy 50 vehicles (containing enemy AI)
* Been There, Drove That - Drive all vehicle types (Jeep, Tank, Heli, Boat One In a Million Hit hostile helicopter with laser designator)
* I Love Gold - Find one gold bar
* Check My Grill - Find half of the gold bars
* On Top of The World - Climb to the highest spot in the game
* Get me started - (Online) Participate in one online match (Ranked)
* Leatherneck - (Online) Play 100 online matches
* Never Used a Door - (Online) Destroy 1000 walls
* Forest Ranger - (Online) Knock down 1000 trees
* With My Devil Dogs - (Online) Use Squad in the menu, find a friend and play one round
* There is no I in Squad - (Online) Have 20 Squad members spawn on you without dying in a single round
* Dog owner - (Online) Collect 5 unique dog tags
* Get the dog - (Online) Collect 50 unique dog tags
* Be the best - (Online) Place #1 in a ranked match
* Vehikill - (Online) Get at least one kill in every vehicle
* Specialist - (Online) Reach Rank 3
* Master Sergeant - (Online) Reach Rank 8
* Colonel - (Online) Reach Rank 20
* Drive By - (Online) 100 kills using vehicles
* Catch The 'Bad' Moment - (Online) Take 3 pictures using the image system
* Darwin's Parachute - (Online) Glide in the parachute for 3 seconds
* I am Bad Company - (Online) Achieve all the awards
* Ooh Rah - (Online) Achieve half of all awards

Silver Trophies

* Capitalist pigs, very nice - Complete 'Crash and Grab' on hard
* Killer on the loose - Kill 25 enemies
* Sir, yes sir - Complete 'Ghost Town' on normal
* Clean sweep - Find all the collectibles
* Beans Bullets Bandages - (Online) Get 10002 kills

Gold Trophies

* Here is your DD-214 - Complete 'Ghost Town' on hard
* Gold Digger - Find all gold bars
* General of the Army - (Online) Reach Rank 25

Platinum Trophy

* Battlefield: Bad Company

Källa: PS3Fanboy

Postad 21 October 2008 - 05:02

Unregisteredb8ad097f
  • Unregisteredb8ad097f
  • Lärjunge

• 320 inlägg
  • 0
:(

Postad 21 October 2008 - 20:48

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
Har haft BF ett bra tag nu, men jag har bara spelat online:P är single player delen rolig? eller ska man hålla sig till online

Postad 21 October 2008 - 21:29

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
singel player delen är faktikst över förväntan tycker ja... Rätt skön med lite halvlojja kommentarer från dina medarbetare =)... Passa på att spela den innan updaten kommer...

Postad 21 October 2008 - 22:48

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
updaten måste komma snaart,håller på att utveckla en grym abstinens

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.