Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X1 *

7080 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 03 October 2008 - 23:06

miki2
  • miki2
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0
Fråga till Nahaz,
Du verkar ha lite koll på Xperian. Vad rekomenderar du för hastighet på minneskort?
16GB kortet har jag bara sett i klass 2 och det känns som det kan vara för slött för att spela in video i 640x480, 30fps. Vad bör man ha? Vill köpa kort nu så jag har när telefonen kommer.

Sen måste jag bara få fråga alla er som uppenbarligen inte använder 3Gs data överföring via mobilen. Varför köper ni en 3G lur, är det för videosamtalen eller? Kanske bäst att behålla plasten på displayen, så kanske ni får lite mer för den när ni lägger ut den på blocket ;-) (Obs, skämt!)

/Miki

Redigerat av miki2, 03 October 2008 - 23:11.

Postad 03 October 2008 - 23:10

Mozez
  • Mozez
  • Forumräv

• 836 inlägg
  • 0
Apropå filminspelning, nån som har en länk till en film inspelad av X1'an. Vill se hur det står sig mot N95'an.

Postad 03 October 2008 - 23:50

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0

Usch så sugen jag är på denna, jag tycker jag har legat rätt i tiden för färska bra telefoner.
W800, direkt då den var splitterny.
Två år senare, N95, splitterny, just utkörd från fabrik.
Och nu 1½ år senare Xperia X1, purfärsk.

Nåja, nu har jag inte köpt X1 än, men "cykeln" mellan telefon är lagom tycker jag.

Precis samma som jag gjort :D fast jag hade w850 imellan w800 och N95.
Det tillför väl ingenting, men N95 var ingen höjdare :/ jag förstår inte varför jag gick på GPS hysterin i mobiler när en riktig GPS funkar så mycket bättre. Själva N95 är buggig, headsetet var dåligt osv.

Nu tillbaka till Xperia ;) Någon som har en bra sida med freeware till Xperia? Jag misstänker att den inte har G-sensor?
5 dagar kvar till man får klämma på den...hoppas jag :D

Postad 04 October 2008 - 05:57

rocky77
  • rocky77
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
Såg att dom hade 7:e november som prel leveransdatum på den svarta version nu på katshing, undra om det är för dom som bokar nu, eller om det gäller alla som bokat den, alltså att den levereras senare?

Såg att dom hade 7:e november som prel leveransdatum på den svarta version nu på katshing, undra om det är för dom som bokar nu, eller om det gäller alla som bokat den, alltså att den levereras senare?

Postad 04 October 2008 - 06:08

rocky77
  • rocky77
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
Såg att katshing hade 7:e november som prel leveransdatum på den svarta version nu , undra om det är för dom som bokar nu, eller om det gäller alla som bokat den, alltså att den levereras senare?

Redigerat av rocky77, 04 October 2008 - 06:10.

Postad 04 October 2008 - 09:05

Nahaz
  • Nahaz
  • Beroende

• 1349 inlägg
  • 0
Hastigheten på minneskortet spelar ingen roll för filminspelningen.
Vilket kort som helst borde gå bra.

Postad 04 October 2008 - 10:05

Preed
  • Preed
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0
Vad ska man köra för mailprogram i mobilen? Jag använder mozilla thunderbird på min stationära dator och mailservern är en linuxserver(vet att det är sendmail för att skicka vet inte vad det är för att ta emot).. Det fungerar iaf bra att kolla mailen med min S700i, dock klarar den bara att ta ner 20 mail åt gången, plus att den inte har något spamfilter...
Jag brukar få 4-5 mail om dagen plus 50-100 spam, så ett mailprogram med spamfilter är ett måste.. Kanske Thunderbird finns för WM tom? ;)

Postad 04 October 2008 - 10:08

Supersmurfen
  • Supersmurfen
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Såg att katshing hade 7:e november som prel leveransdatum på den svarta version nu , undra om det är för dom som bokar nu, eller om det gäller alla som bokat den, alltså att den levereras senare?

Det betyder nog att de som bokar nu kommer att få vänta till den 7:e november innan den levereras. Jag pratade med Katshing igår och de sa att alla som hade förhandsbokat skulla få sin X1 skickad den 9 oktober, med förbehåll för om leveransen kommer så sent på dagen att de inte hinner skicka iväg alla den dagen.

Postad 04 October 2008 - 11:12

tommydl
  • tommydl
  • Användare

• 173 inlägg
  • 0

Vad ska man köra för mailprogram i mobilen? Jag använder mozilla thunderbird på min stationära dator och mailservern är en linuxserver(vet att det är sendmail för att skicka vet inte vad det är för att ta emot).. Det fungerar iaf bra att kolla mailen med min S700i, dock klarar den bara att ta ner 20 mail åt gången, plus att den inte har något spamfilter...
Jag brukar få 4-5 mail om dagen plus 50-100 spam, så ett mailprogram med spamfilter är ett måste.. Kanske Thunderbird finns för WM tom? ;)

Troligen så kör väl mailservern POP eller IMAP, båda funkar utmärkt i Outlook som medföljer Windows Mobile 6.1. När det kommer till spamfiltret är jag lite osäker men tvivlar på att det finns något inbyggt i Outlook. Det är nog en mycket bättre ide att installera ett spamfilter på mailservern istället. Känns inte så smidigt att låta telefonen ta emot och filtrera en massa spam, dels tar det extra batterikraft och dels förbrukar den då onödigt mycket data.

Postad 04 October 2008 - 13:42

Unregistered4406d222
  • Unregistered4406d222
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0
En manual jag hittade finns bifogad.

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  x1.pdf   1000.12K   118 Antal nerladdningar

Postad 04 October 2008 - 13:55

zhogun
  • zhogun
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0

Tryck på "Mina order/kvitto" och sen på själva ordernumret så kommer det stå vilken plats i kön du har under produktnamnet.

Hm, jag får då inte upp nått könummer.. vad missar jag? :wacko:

edit: (katshing)

Redigerat av zhogun, 04 October 2008 - 13:55.

Postad 04 October 2008 - 14:12

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
har du precis beställt telefonen så står det inget kö nummer än. Vänta till beställningen blivit behandlad.

Postad 04 October 2008 - 15:56

Zakath
  • Zakath
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
Om ni inte redan hittat dit!

Getting Started Quick Guide -
http://www.sonyerics...1212_8450_2.pdf

Navigate with panels Ouick Guide -
http://www.sonyerics...1213_0770_2.pdf

Multimedia Quick Guide -
http://www.sonyerics...1213_0460_2.pdf

Browsing and Messaging Quick Guide -
http://www.sonyerics...1213_0785_3.pdf

Postad 04 October 2008 - 19:15

Supersmurfen
  • Supersmurfen
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Om ni inte redan hittat dit!

Getting Started Quick Guide -
http://www.sonyerics...1212_8450_2.pdf

Navigate with panels Ouick Guide -
http://www.sonyerics...1213_0770_2.pdf

Multimedia Quick Guide -
http://www.sonyerics...1213_0460_2.pdf

Browsing and Messaging Quick Guide -
http://www.sonyerics...1213_0785_3.pdf

Tack för dessa länkar, jag har numera ett ganska stort bibliotek av dokument, bilder och program för min X1.
Det enda jag saknar är X1 himself, eller är det herself? Vad tycker ni? Själv tycker jag att X1 är en "han".

Postad 04 October 2008 - 19:36

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0
Finns en Xperia på tradera nu som sony ericosson själva säljer ut.. slutar 6:e oktober. Alla pengar går till Unicef! Den är upp i 6000kr just nu. Lär stiga ännu mer eftersom det är den första i Sverige!

Postad 04 October 2008 - 20:19

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0

Tack för dessa länkar, jag har numera ett ganska stort bibliotek av dokument, bilder och program för min X1.
Det enda jag saknar är X1 himself, eller är det herself? Vad tycker ni? Själv tycker jag att X1 är en "han".

Jag skulle nog kalla Xperia för en "hon" om jag skulle kalla den någonting. Eftersom jag troligtvis kommer pilla mer på min Xperia än vad jag kommer pilla på frugan inom de närmaste veckorna ;D
Bara en tanke som slog mig hehe.

Postad 04 October 2008 - 20:22

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Skulle lätt bjuda 7k för den om ja bara hade pengarna :wacko:

Postad 04 October 2008 - 20:56

liden
  • liden
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Är specarna helt klara för x1:an?

Postad 04 October 2008 - 21:13

Chiliwise
  • Chiliwise
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Är specarna helt klara för x1:an?

Med tanke på att dom levereras till butik i nästa vecka så borde nog specen vara satt, annars är det väldigt lite tid till att skicka spec till fabrik, få den tillverkad, skeppad från Korea, och ut till butik. Eller vad tror du??

Postad 04 October 2008 - 21:22

liden
  • liden
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Ehhh... Joo!! Varför har man då inte fulla specar på sonyericssons hemsida, har ju varit en del snack här angående hur mkt minne den har från början.
Men du verkar ju veta så du kanske kan berätta.....

Postad 04 October 2008 - 21:42

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
Ja det är lite tunt med hur mycket minne telefonen levereras med faktiskt.
• Telefonminne: upp till 400 MB
• Stöd för: MicroSD memory card
Säger igentligen ingenting.
Annars finns det massor att läsa här http://www.letsgodig...sson-xperia-x1/ fast det är väl samma som står på alla andra sidor :X
Inte ens på katshings hemsida står det hur mycket minne telefonen levereras med. jag kommer klämma in en 2gigare direkt när telefonen "landat" här hemma ändå, och kanske köpa en 16 gigare senare.

Redigerat av King Cobra, 04 October 2008 - 21:44.

Postad 04 October 2008 - 21:52

tommydl
  • tommydl
  • Användare

• 173 inlägg
  • 0
Har det inte alltid varit sagt att telefonen kommer med 400MB internt minne för lagring och en ledig MicroSDHC kortplats? Ramminnet är väl det enda som det velats lite om, men den som släpps nu har väl 340MB ram.

Postad 04 October 2008 - 21:58

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
Det har väl varit lite oklart det där :wacko: men jag gissar att det är som du säger, 400 mb internt minne och en MicroSDHC plats.
Har läst att den levereras med en 500mb MicroSDHC installerad på vissa sidor..men det är nog bara en missupfattning.

Postad 04 October 2008 - 22:07

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0

Det har väl varit lite oklart det där :wacko: men jag gissar att det är som du säger, 400 mb internt minne och en MicroSDHC plats.
Har läst att den levereras med en 500mb MicroSDHC installerad på vissa sidor..men det är nog bara en missupfattning.

SE har ju emellanåt skeppat med ett 512MB minne med sina tidigare telefoner.. men det är ju lite tanigt.. som att sälja en Hummer H2 och slänga med två liter bensin :D

Postad 04 October 2008 - 23:21

P@itor
  • P@itor
  • Lärjunge

• 424 inlägg
  • 0

Skulle lätt bjuda 7k för den om ja bara hade pengarna :wacko:

Lite motsägelsefullt va :D
Lite som att säga. Fan vad lätt jag hade bränt 15k på skumpa om jag bara haft pengarna för det...

Postad 05 October 2008 - 00:16

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Njaeee...Farsan tex skulle inte lägga 1000 spänn om han så hade det att slösa :-)

Jag skulle inte köpa en Nokia för 7k om jag så hade pengar för det :wacko:

Postad 05 October 2008 - 03:20

Zakath
  • Zakath
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

Ramminnet är väl det enda som det velats lite om, men den som släpps nu har väl 340MB ram.

Seru du hade nästan rätt men om du läste tillbaka lite i forumet skulle du se att det var 384MB ram :wacko:

Postad 05 October 2008 - 13:07

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
Är det fastslaget nu? Att det är 384mb ram alltså? Det har varit VÄLDIGT fram och tillbaka när det gäller detta :)

Postad 05 October 2008 - 13:30

Supersmurfen
  • Supersmurfen
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Är det fastslaget nu? Att det är 384mb ram alltså? Det har varit VÄLDIGT fram och tillbaka när det gäller detta :)

Det fastslogs av SE på en presskonferens den 24 september - länken har funnits på detta forum länge.
http://www.theunwire...-to-journalists

Postad 05 October 2008 - 13:39

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
Tackar! "Also Sony Ericsson confirmed that the Xperia X1 will definitely not have an accelerometer but also confirmed that it will come with 384 MB RAM!" Lite synd på att gen inte har någon accelerometer, men det kan man leva utan :)
Anledningen till att jag inte läst igenom alla svar med ramfrågan är att ena stunden viftas det med något som heter "white paper" osv så ingen visste igentligen, och alla var oense.
Nu är det spikat iallafall och det är riktigt bra.

Postad 05 October 2008 - 13:42

Unregistered3c000c32
  • Unregistered3c000c32
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Sorry för aningen OT, men i en del kommentarer/previews suckas det allmänt över Windows Mobile. Jag har varken haft en mobil med det eller ens kommit i kontakt med nån. Menar de som suckar att WM är hopplöst i sig självt - och varför i så fall? Själv ska jag köpa ny mobil nu i höst och funderar på Xperia, alternativt iPhone (som jag lekt lite med) eller kommande HTC Touch Pro.

Postad 05 October 2008 - 13:46

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
WM är utan tvekan det bästa operativsystemet för avancerade användare...Eller iaf för de användare som vill ha möjligheten att göra avancerade saker :-)

Det som en del klagat på är att det inte är gjort för att använda fingrarna överallt...
Att det är rätt segt.Vilket dock går att lösa om man vill..
Sen finns det många som "hatar" microsoft å snackar massa skit av den anledningen ..

Postad 05 October 2008 - 13:56

tommydl
  • tommydl
  • Användare

• 173 inlägg
  • 0
Nu har jag inte så lång erfarenhet av WM, men det verkar vara ett tekniskt sett väldigt kompetent system. Nackelen är ju då att det är lite svårare att bemästra, plus att det är gjort för att styras med stylus så det funkar inge vidare med fingrarna. Dessa "skal" som tillverkarna klistrar på, som t.ex. HTCs Touch Flo 3D och Xperians panel-system är oftast väldigt ytliga och man hamnar snabbt bakom det och in i Windows och måste fram med pennan.

Postad 05 October 2008 - 14:15

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
Så länge man kan göra egna paneler som går att sköta med fingret ser jag inget problem med detta. Skall man göra avancerade inställningar osv kan man nog leva med att behöva använda pennan.
Tittar jag på hur frugan använder sin p900i så är det en vanesak. Hon använde alltid pennan ibörjan, men har lärt sig att klicka runt med nageln blixtsnabbt. Sen är det ju så att när hon väl ställt in allting, så funkade allting med enbart fingrarna eftersom hon inte behövde gå in i alla undermenyer på samma sätt.

Jag har börjat fundera på vilka paneler jag kommer ha på "skrivbordet" :) Skall jag ha 9 paneler uppe, eller skall jag ha en grundpanel som liknar den i "handboken"? Man kan ju configa den så man har allting inom en knapptryckning så att säga :)

Lyssnar man på en ljudbok är det nice att ha musikspelaren uppe (eftersom det inte finns någon fjärrkontroll på kabeln) så den kommer jag ha, Googles, SMS, Internet, MSN, E-mail, fotoalbumet skall jag ha med.
Hur skall ni ha det?

Redigerat av King Cobra, 05 October 2008 - 14:19.

Postad 05 October 2008 - 16:00

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1067 inlägg
  • 0
Om man bokar en idag hos t.ex phonehouse, tror ni man kommer kunna ha den i sin hand på leveransdagen då eller e de tvärkört?

Postad 05 October 2008 - 16:13

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
Beror nog på vilken färg du väljer. Den silvriga verkar vara lättare att få.

Eftersom nu inte det medföljer någon fjärrkontroll på headsetet har jag kollat in HBH-DS980, men 6 timmars lyssnande är för kort imo :)
Kravet är: Skall kunna byta låtar osv + volymkontroll, och svara på samtal såklart. Den skall även ha bra lurar (inear).
Svårt att hitta några bra tycker jag. Fungerar Nokias BT lurar till SE? Att styra funtioner med menar jag.

Postad 05 October 2008 - 16:25

Unregistered3c000c32
  • Unregistered3c000c32
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

WM är utan tvekan det bästa operativsystemet för avancerade användare...Eller iaf för de användare som vill ha möjligheten att göra avancerade saker :-)

Låter bra - jag gillar att tweaka och skräddarsy min PC.

Nackelen är ju då att det är lite svårare att bemästra, plus att det är gjort för att styras med stylus så det funkar inge vidare med fingrarna. Dessa "skal" som tillverkarna klistrar på, som t.ex. HTCs Touch Flo 3D och Xperians panel-system är oftast väldigt ytliga och man hamnar snabbt bakom det och in i Windows och måste fram med pennan.

OK, då tror jag att jag fattar kritiken. OS X iPhone är speciellt framtaget för iPhone, vilket gör gränssnittet perfekt integrerat, medan Xperia har ett "skal" över WM, vilket aldrig kan bli optimalt, men det ser mer än OK ut i Unwireds videopresentation IMO.

Tack för svaren. :) Nu är min enda egentliga undran tangentbordet, vilket inte har fått något lyriskt mottagande så långt jag har sett. Ska bli intressant att känna lite närmare på det.

Redigerat av Unregistered3c000c32, 05 October 2008 - 16:30.

Postad 05 October 2008 - 16:39

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Precis..Men fördelen är att om du blir less så kan du helt enkelt ta bort den plugin och installera tex spb pocket plus.
http://www.spbsoftwa.../pocketplus/?en

Som min TyTn II som hade wm 6.0 orginal kör jag nu HTCs Touch Flo 3D från Diamond/touch pro

Postad 05 October 2008 - 17:34

rocky77
  • rocky77
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
Fick precis svar från katshing ang den svarta xperia. Den har blivit försenad preliminärt till 7/11 men det kan ändras. Dock är det endast den silvriga som kommer nu den 9/10. Fick erbjudande om att ändra min förbokning till den silvriga, dock skulle jag hamna sist då... Så jag skippar det, dessutom är ju den svarta ca 100ggr snyggare (min åsikt)

Postad 05 October 2008 - 17:39

Supersmurfen
  • Supersmurfen
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Fick precis svar från katshing ang den svarta xperia. Den har blivit försenad preliminärt till 7/11 men det kan ändras. Dock är det endast den silvriga som kommer nu den 9/10. Fick erbjudande om att ändra min förbokning till den silvriga, dock skulle jag hamna sist då... Så jag skippar det, dessutom är ju den svarta ca 100ggr snyggare (min åsikt)

Det var det värsta jag hört!! Varför meddelar de inte alla som beställt?? Otroligt!!

Postad 05 October 2008 - 17:45

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0
Frågan är om detta endast gäller Katching eller den svarta Xperian över lag. Har fått ok av chefen att lägga en order och tänker göra det hos Dialect nästa vecka. Hade tänkt ta den svarta.. men nu blir man ju osäker.. :)

Postad 05 October 2008 - 18:09

barkbiten
  • barkbiten
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
för jävligt är det. mailade katsching också som bekräftade 7 november.
fyfan vad trött jag är på SE...

Postad 05 October 2008 - 18:12

Paztor
  • Paztor
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Om man bokar en idag hos t.ex phonehouse, tror ni man kommer kunna ha den i sin hand på leveransdagen då eller e de tvärkört?

hoppas det iaf har förbokat en silver hos phonehouse.

Postad 05 October 2008 - 18:17

apanoladotcom
  • apanoladotcom
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0
Då blir det nog silver för min del. Har banne mig ingen lust att vänta en månad ytterligare.

Postad 05 October 2008 - 18:20

Unregisteredaa85384d
  • Unregisteredaa85384d
  • Lärjunge

• 251 inlägg
  • 0
Intressant är ju att ingen annan handlare har lagt upp att den svarta är försenad. På PC-City står det dock att första omgången är fullbokad och att nästa omgång kommer i början av november. Jobbigt om den svarta är försenad... Jag beställde specifikt den eftersom jag inte trodde den silvriga skulle släppas överhuvudtaget...det får man kanske i bakhuvudet nu.

För övrigt står det i Phonehouse broschyr att ett 512 MB minneskort ingår.

Postad 05 October 2008 - 18:25

barkbiten
  • barkbiten
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
ja det låter ju helsnurrigt att den silvriga som man knappt ens sett innan ska släppas en månad tidigare än den svarta? vafan är det frågan om egentligen?

Postad 05 October 2008 - 18:30

Paztor
  • Paztor
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
jag har då sett flera videos på youtub och dom flesta har vait på silver.:)

Postad 05 October 2008 - 18:31

Zakath
  • Zakath
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

ja det låter ju helsnurrigt att den silvriga som man knappt ens sett innan ska släppas en månad tidigare än den svarta? vafan är det frågan om egentligen?

Nja de släpps väl båda 2 den 10:e okt men man kan ju undra hur j.ä.v.l.a snål SE varit med tilldelning av enheter till lilla Sverige - surt är vad det är! :)

Har dock Inte hört något om försening från Dustin - så man lever ju på hoppet - låg visst i mitten av förbokningarna.

Postad 05 October 2008 - 18:33

apanoladotcom
  • apanoladotcom
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0
Det är även ganska konstigt att beskedet skulle dröja till fyra-fem dagar efter att enheterna skulle lämna fabriken. På Sony Ericssons webbplats Xperiancers stod även följande att läsa 30 september:

Today is the official launch date for the Xperia X1 and I just wanted to confirm to everyone that it has launched as planned. Units have left the factory and are on their way to the shops in the UK and Nordic markets where they should be available in the next week or so.

Det kanske bara är Katshing som har gjort en miss och därmed inte får några svarta enheter i första vändan.

Postad 05 October 2008 - 18:38

barkbiten
  • barkbiten
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
typiskt att man skulle boka på katsching då. bokade mig snabbt en silver men där lär man ju ligga så långt bak så man ändå inte får någon.
och jag som överlevt med min budgetmobil för 400kr bara för att man sett slutet komma nu i veckan!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.