Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield: Bad Company 2 (PS3)

5060 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betygsätt (175 medlem(mar) har röstat)

Singleplayer

1. 5 (44 röster [25.14%])

Procent av omröstning: 25.14%

2. 4 (65 röster [37.14%])

Procent av omröstning: 37.14%

3. 3 (51 röster [29.14%])

Procent av omröstning: 29.14%

4. 2 (9 röster [5.14%])

Procent av omröstning: 5.14%

5. 1 (6 röster [3.43%])

Procent av omröstning: 3.43%

Multiplayer

1. 5 (130 röster [74.29%])

Procent av omröstning: 74.29%

2. 4 (36 röster [20.57%])

Procent av omröstning: 20.57%

3. 3 (2 röster [1.14%])

Procent av omröstning: 1.14%

4. 2 (4 röster [2.29%])

Procent av omröstning: 2.29%

5. 1 (3 röster [1.71%])

Procent av omröstning: 1.71%

Rösta Gäster kan inte rösta
Battlefield: Bad Company 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8,85 (33) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9,07 (13) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PC) (PC-spel) 1 6,86 (6) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Ultimate Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8,33 (2) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 07 februari 2010 - 11:23

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1 792 inlägg
  • 0
Den är jue inverted och allmänt överkänslig tycker jag. Fast det kanske bara är att vänja om sig?

Postad 07 februari 2010 - 11:25

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Jag klara av att styra den på första försöket, inte speciellt svårt :D roligt som fan är de att köra den!

Men så är du ung också jämfört med många av oss andra. Det är svårt att lära gamla hundar att sitta vet du...;)
Jag är ganska kass med den men tycker oavsett att det är roligast att vara fotsoldat.
Ser verkligen fram emot spelläge utan fordon och med små squads.

Postad 07 februari 2010 - 11:30

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Måste nog säga att helikoptern är svårare i detta spel.

Jag har svårt att styra den jämfört med 1:an, i detta spel så blir det turbo-Kamikaze i berg eller hus tak.

Har du ändrat i options på stryningen eller spelar du med default inställningarna på den?
För som sagt, jag re inte ut att styra den ;)

jag är ju lite avig :D kör alltid y-axlen inverted även när jag spelar vanligt kanske därför det funkar så bra för mig att flyga?

Postad 07 februari 2010 - 11:32

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1 792 inlägg
  • 0
Måste nog vara det =)

Får testa och byta sen. Tills jag lärt mig så avråder jag er att inte hoppa in i en helikopter där Rick_Pip är förare.

Sker på egen risk ;)

Redigerat av Pip, 07 februari 2010 - 11:32.

Postad 07 februari 2010 - 11:36

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Det spelläget kommer bli kick-ass..

Postad 07 februari 2010 - 11:42

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Det spelläget kommer bli kick-ass..

yepp, och jag tror att vi kommer kicka ass på det! ;)

Postad 07 februari 2010 - 11:43

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1 086 inlägg
  • 0

Men så är du ung också jämfört med många av oss andra. Det är svårt att lära gamla hundar att sitta vet du...;)
Jag är ganska kass med den men tycker oavsett att det är roligast att vara fotsoldat.

:D

Hoppa online nu så kör vi!

Postad 07 februari 2010 - 12:03

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

;)

Hoppa online nu så kör vi!

Kan inte nu, men blir nog lira senare ikväll.

Postad 07 februari 2010 - 13:12

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Är det någon som lyckas komma in på denna sidan är ju en officiell sida med info om vapen maps m.m vad jag kan förstå. Man behöver vara Battlefield veteran för att få access och det är jag men det funkar inte ändå för mig.
//MadAbility

Nix

Postad 07 februari 2010 - 13:27

PBateman
  • PBateman
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Riktigt imponerad över demot, kommer bli ett köp.
Trodde faktiskt inte att jag skulle gilla detta spel. Positivt överraskad.

Älskar Recon gubben

Postad 07 februari 2010 - 13:43

larsmeister
  • larsmeister
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0
Var skall man förhandsboka spelet för att vara "garanterad" att ha det i brevlådan på relasedagen?
Några tips?

Postad 07 februari 2010 - 13:56

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
webhallen brukar väll va bra var dock ett bra tag sedan jag förbokade något där men ett tag brukade man få grejerna dagen innan, säkert någon som har bättre koll.
Men på webhallen får du i alla fall limited inte alla andra som har det.

Redigerat av vvv, 07 februari 2010 - 13:56.

Postad 07 februari 2010 - 14:00

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Var skall man förhandsboka spelet för att vara "garanterad" att ha det i brevlådan på relasedagen?
Några tips?

ingenstans, så fort du skickar efter något försvinner alla garantier, postbilen kan köra i diket, ditt paket kan ramla ur bilen och bli överkörd av en annan lastbil, någon på posten kan klanta sig och sortera fel osv. osv. vill du GARANTERAT få spelet den dagen får du väl köpa den i någon fysisk butik

Postad 07 februari 2010 - 14:58

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
mer info om maps 8st med översiktsbilder

Postad 07 februari 2010 - 15:17

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Rush har man ju fattat att det är det spelsättet som är i demot och det är skoj, Conquest har 3 punkter men vad går det ut på? är det som domination i MW2? Squad deathmatch är det 3:e spelsättet, finns det ytterligare spelsätt eller är det bara 3?

Postad 07 februari 2010 - 15:26

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Conquest är ju det klassiska battlefield modet du ska ha kontroll över fler punkter än motståndarna så får du mer "poäng" sen är det först till en viss summa. Har spelat så lite MW2 så vet inte vad domination är :wub:
4 spelsätt ska det finnas det fjäjde är team deathmatch, 4 lag med 4 i varje och först till 50 kills

Postad 07 februari 2010 - 17:11

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0

Är det någon som lyckas komma in på denna sidan är ju en officiell sida med info om vapen maps m.m vad jag kan förstå. Man behöver vara Battlefield veteran för att få access och det är jag men det funkar inte ändå för mig.

//MadAbility

Jag kommer åt innehållet iaf :wub:

Postad 07 februari 2010 - 17:53

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Jag kommer åt innehållet iaf :wub:

med e-mailen eller?

Postad 07 februari 2010 - 17:55

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Japp! Är ju BF veteran pga bfbc

Postad 07 februari 2010 - 19:30

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
Hoppas ni har hittat kontrol settings,där kan man ställa fordon/helikopter kontrolen som i BF-BC1.
Har inga problem med varese flyg(helikopter)eller tanks styrningen nå längre.

en liten fråga!.
Är det bara för mig som ögonen börjar göra lite ont efter ett par timmars spelande?
verkar va väldigt ansträngande för mina ögonen på någesätt :wub:

Postad 07 februari 2010 - 20:04

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Hoppas ni har hittat kontrol settings,där kan man ställa fordon/helikopter kontrolen som i BF-BC1.
Har inga problem med varese flyg(helikopter)eller tanks styrningen nå längre.

en liten fråga!.
Är det bara för mig som ögonen börjar göra lite ont efter ett par timmars spelande?
verkar va väldigt ansträngande för mina ögonen på någesätt ;)

Vinterbanan med sina blå/vit/svarta färger kan faktiskt framkalla lite värk :wub: Inte alls lika snäll som Arica harbour var.

Postad 07 februari 2010 - 20:14

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Japp! Är ju BF veteran pga bfbc

Står det något sensationellt där inne eller?
Jag är ju också veteran av minst andra grad men det står att jag inte har spelat några bf spel när jag skriver in min mail, skumt det här. Har du veteran reggat dig till detta spel på något speciellt vis för jag reggade mig i veteran programmet när bfbc1 kom.
Är det fler som som inte kommer in eller är det bara jag.

Postad 07 februari 2010 - 20:35

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1 892 inlägg
  • 0
en n00b fråga.. skaffade mig precis ett headset.. har registrerat den på ps3.. kollat ljudinställingar osv.. frågan är hur använder man headsetet i ett spel? är det bara sätta på headset via on knappen på den sedan prata när man spelar lr? provade snacka lite på det här spelet... eftersom jag inte har någon att testa med i dagsläget så känns det lite som att headsetet inte är på lr nåt... får man ingen återkoppling lik xboxen att mic tecken dyker upp lr liknande?

Redigerat av Unregistered1232, 07 februari 2010 - 20:36.

Postad 07 februari 2010 - 20:43

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2 834 inlägg
  • 0
Blire något lir ikväll tro?

Postad 07 februari 2010 - 20:52

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0
Jag kommer säkerligen lira lite senare i kväll/natt. Känner dock att nuvarande demobana börjar bli lite uttjatad (kanske beror på att jag suttit hela helgen och spelat). Den är absolut inte tråkig, men en ny bana att kriga på vore inte helt fel. Det är ju dock ett demo, så jag ska inte sitta här och gnälla för mycket.

Hur fungerar det förresten med vapenupplåsningar? Kommer man, som i COD4/MW2 att ha möjlighet att låsa upp rödpunktsikte, ljuddämpare och andra tillbehör till de vapnen man använder ofta? Och kan man gå prestige när man levlat till max?

Postad 07 februari 2010 - 22:30

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
Tror inte att jag kommer spela något mer ikväll... har väl spelat tillräckligt idag tycker jag ;)
Dock är det så grymt roligt att spela med lite folk som man kan snacka med samtidigt.. Spelade några matcher imorse när jag vaknade utan några MHB:are, inte alls lika roligt... Dock fick jag in några borr-kills :wub:

Postad 07 februari 2010 - 22:32

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1 569 inlägg
  • 0
Hur ska personer veta att dom behöver medkits om man inte kan se hur mycke hp man själv har kvar, eller har ja missat något?
Man kan ju se alla andra personers hälsa under deras namn men inte sitt eget på nåt sätt?

Postad 07 februari 2010 - 23:21

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0
Shit....måste nog erkänna att jag har ångrat mig....lirade en timme med frasse, munds o härjaren och det var verkligen skitkul......det lär nog bli ett köp ändå.... :wub:

Postad 08 februari 2010 - 01:18

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1 141 inlägg
  • 0

Shit....måste nog erkänna att jag har ångrat mig....lirade en timme med frasse, munds o härjaren och det var verkligen skitkul......det lär nog bli ett köp ändå.... ;)

Lätt värt bara för ljudet, hög volym + tömma ett magasin med AK'n = :wub:

Postad 08 februari 2010 - 08:22

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Jo riktigt roligt spel!
Banan börjar helt klart kännas med familjär nu oxå ;)
Har kommit upp i runt 125 dogtags varav 98 är unika.
4st av en och samma stackare har ja som mest.

Igårkväll dock så va de väldigt mkt problem med att ens komma in i en match.
Sen vid 3 tillfällen blev ja utkickad från PSN vilket som vanligt gör att all stats
man spelat den sejouren försvinner :wub: Vilket är enormt frustrerande när man lirat någon timme.
Men men är väl en o annan som prövar spelet en söndagskväll kan tänkas.

Postad 08 februari 2010 - 08:29

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0
Verkar som att många börjar ändra sig...nasty har ju lirat en hel del. Blir det köp Nasty och frasse?
Man är mkt mer beroende av att spela med MHB-folk i det här än vad man är i MW2.
Så att spela med random folk fullkomligt suger hästdrule. Headset är också grymt viktigt, främst för att "spotta" fiender. Det fullkomligt vimlar av folk som lirar sniper tycker jag. Dessutom är det ju ganska vanligt med spawnkill, eller inte långt därifrån iallafall. Därför extra viktigt att nån i squaden håller sig när "A" eller "B" om man dör, iallafall när man är det attackerande laget. Suger att behöva springa hela vägen från spawnpunkten till target, det är ju oftast på vägen dit man blir dödad. Tycker det oftast går förvånasvärt lätt att planta.

EDIT: Tycker att voicechat funkar avsevärt mycket bättre än i BF:BC. Men där funkade det ju knappt alls. :wub:

Redigerat av BrittBastard, 08 februari 2010 - 08:31.

Postad 08 februari 2010 - 08:33

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Verkar som att många börjar ändra sig...nasty har ju lirat en hel del. Blir det köp Nasty och frasse?
Man är mkt mer beroende av att spela med MHB-folk i det här än vad man är i MW2.
Så att spela med random folk fullkomligt suger hästdrule. Headset är också grymt viktigt, främst för att "spotta" fiender. Det fullkomligt vimlar av folk som lirar sniper tycker jag. Dessutom är det ju ganska vanligt med spawnkill, eller inte långt därifrån iallafall. Därför extra viktigt att nån i squaden håller sig när "A" eller "B" om man dör, iallafall när man är det attackerande laget. Suger att behöva springa hela vägen från spawnpunkten till target, det är ju oftast på vägen dit man blir dödad. Tycker det oftast går förvånasvärt lätt att planta.

Jag ser också en förändring i attityden mot det här spelet. Snipers som gör sitt jobb, alltså spotta fienden kan vara nyttiga, men det verkar som att de flesta har missat Select knappen. Framförallt så bör snipers kunna sätta oneshot kills, så att folk som plantar får vara i fred eller åtminstone veta vart fienden är

//psn:thomasson

Postad 08 februari 2010 - 08:35

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Jupp det är ju "squadspelet" som gör detta spel så grymt roligt!
FYI: när ni ser en fiende och har den i siktet klicka på SELECT för spotta killen på riktigt. Alltså så att det blir en triangel ovanför personen, viktigt för att hjälpa andra spelare att se vart fienden håller hus! Och så får man lite extra poäng om man nu inte lyckas plocka snubben själv :wub:

Jag hoppas bara att man kan sätta upp en privat match på konsollversionerna också.. skulle vara grymt kul om man hade någon intern MHB-turnering i någon av squad-speltyperna..

Postad 08 februari 2010 - 08:37

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0
Jo för att det ska bli inköp måste man ju ha ett skriftlig löfte av en 4-5 gubbar (frasse, benny, nasty, härjaren, Britt mfl) om att man har daglig tillgång till dem för squadspel......annars blir det ju boring.

Finns det någon bra instruktion eller dylikt med tips o liknande...det där med att spotta och select exempelvis....har ingen koll alls på sånt. Skulle behöva en juste manual för att få lite koll.

*edit*.....oki....så man ska trycka select när man ser en snubbe....fast jag tycker ju ens egna lagkamrater springer runt med trianglar över huvudet också ju. Såna här grejer är lite förvirrande tycker jag...det är inte helt enkelt att se vem som är fiende eller lagkamrat.

Redigerat av Unregistered32f0b602, 08 februari 2010 - 08:39.

Postad 08 februari 2010 - 08:44

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Hur ska personer veta att dom behöver medkits om man inte kan se hur mycke hp man själv har kvar, eller har ja missat något?
Man kan ju se alla andra personers hälsa under deras namn men inte sitt eget på nåt sätt?

Man har lite andra indikationer på att man är skadad, t ex skärmen är röd, det blir suddigt man ser att alla som är medic har ett plus-tecken ovanför sig..
En annan sak är ju att om man inte får tag i någon medic så kan man ju gömma sig ett litet tag så fylls hälsan upp igen.

Postad 08 februari 2010 - 08:49

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Jo för att det ska bli inköp måste man ju ha ett skriftlig löfte av en 4-5 gubbar (frasse, benny, nasty, härjaren, Britt mfl) om att man har daglig tillgång till dem för squadspel......annars blir det ju boring.

Finns det någon bra instruktion eller dylikt med tips o liknande...det där med att spotta och select exempelvis....har ingen koll alls på sånt. Skulle behöva en juste manual för att få lite koll.

*edit*.....oki....så man ska trycka select när man ser en snubbe....fast jag tycker ju ens egna lagkamrater springer runt med trianglar över huvudet också ju. Såna här grejer är lite förvirrande tycker jag...det är inte helt enkelt att se vem som är fiende eller lagkamrat.

Jag har redan bokat det, tror nog Benny också med säkerhet kommer köpa det.
Frasse och Nasty har ju varit lite mer skeptiska men har kanske ändrat sig?!?
Härjarn vet jag inte, men han verkar ju stendigga ljudet, precis som alla oss andra.
Morlock kommer också köpa det vill jag minnas att han har sagt.
Så nog kommer det finnas MHB:are att lira med!

Orange triangel=shoot to kill!
Grön triangel=friend
Hmm, en fråga; det är inte friendly fire on i demot va?!? Eller?!?

Angående kontrollerna så TROR jag att allt framgår under options i spelet.

Men BF:BC-rävarna har kanske nån bra guide på nätet som dom kan länka till?

Postad 08 februari 2010 - 08:52

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
merger: Lagkamrater har en turkos/ljusblå triangel, squadmedlemmar har en grön.
Fiende har alltid röd/orange triangel. Så de är inte så krångligt endå o vänja sig vid :wub:

Jo helt klart är spelet roligast när man spelar med folk man "känner".
Att komma i en bra squad gör en enorm skillnad.

Postad 08 februari 2010 - 08:56

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Orange triangel=shoot to kill!
Grön triangel=friend
Hmm, en fråga; det är inte friendly fire on i demot va?!? Eller?!?

Angående kontrollerna så TROR jag att allt framgår under options i spelet.

Men BF:BC-rävarna har kanske nån bra guide på nätet som dom kan länka till?

Jupp det stämmer!
Det är ingen friendly fire på i demot som sagt.. Av vad jag har förstått så kommer det inte vara det i hela spelet heller, förutom när man kör i hardcore-läget.. Kommer väl vara som hardcore i COD antar jag, där man dör lättare, ingen map ingen ammo-indikator osv. osv.

Har faktiskt ingen bra guide.. dock är det väl rekomenderat att gå in i options så kan man se vad all knappar på kontrollen gör :wub:

Postad 08 februari 2010 - 08:59

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Det bästa är väl trial and error B)

Postad 08 februari 2010 - 09:00

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0
Härjaren kommer köpa.....han o jag röjde på ganska bra med pansarvagnar igår..... B)

Plockade för övrigt upp en sniperbössa igår och det var riktigt skön vy man hade i scopet....det jag inte riktigt gillade var att det ofta verkar krävas två skott för en kill.......sköt en snubbe klockrent i huvudet men inte dog han för det....

Postad 08 februari 2010 - 09:02

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Härjaren kommer köpa.....han o jag röjde på ganska bra med pansarvagnar igår..... :lol:

Plockade för övrigt upp en sniperbössa igår och det var riktigt skön vy man hade i scopet....det jag inte riktigt gillade var att det ofta verkar krävas två skott för en kill.......sköt en snubbe klockrent i huvudet men inte dog han för det....

Tänk på att du måste kompensera för avståndet till fienden du skjuter på, alltså sikta lite ovanför.. Så du kan mycket väl bara ha träffat honom i magen B) (som alla andra n00bs :P )

Postad 08 februari 2010 - 09:05

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
hehe aah alla vapen dödar med 1 headshot B)

Postad 08 februari 2010 - 09:06

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0
Ge mig ett par dagar att komma in i spelet så kommer du få äta upp det där banana..... B)

Postad 08 februari 2010 - 09:06

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Härjaren kommer köpa.....han o jag röjde på ganska bra med pansarvagnar igår..... :P

Det är såna som er jag som "fotsoldat" blir galen på. B)
Tycker faktiskt att det funkar ok med fordon, trots allt.
Men det beror ju lite på kartorna också, desto öppnare kartor, desto mer kommer folk bara sitta i nån tanks och trycka.

Postad 08 februari 2010 - 09:08

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0
Det där är nog inget större problem när folk har spelat lite och man har tillgång till raketgevär o dylikt.....själv har jag ju inget sådant ännu så man får ju lägga benen på ryggen när det kommer en tank än så länge... B) ....helikoptrar är dock förbannat störiga tycker jag......

Postad 08 februari 2010 - 09:10

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Nix.. eller nja.
Det beror lite på avståndet... Med en kraftig sniper kan man döda med ett skott på nästan alla avstånd (även om det blir lite knöligt på väldigt korta. Men med en pistol kan måste man vara sjukt nära för att kunna plocka med ett skott i huvudet..

Det var några som abusade detta i betan, genom att använda shotgun + slug shot, och kunde plocka personer på ett par hundra meter med ett skott.

Ge mig ett par dagar att komma in i spelet så kommer du få äta upp det där banana..... :P

See you on the Battlefield!

Postad 08 februari 2010 - 09:12

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Inne på Ultimateprestige sidan så finns de som sagt info om alla kartorna och vilka som kommer vara Rush och Conquest etc
Ser att Port Valdez (demo banan) kommer vara en Conquest map. Känns som 12 vs 12 är väldigt lite på denna massiva karta!!
O jaa de är samma del av kartan som i demot som kommer att användas!

Postad 08 februari 2010 - 09:14

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Det där är nog inget större problem när folk har spelat lite och man har tillgång till raketgevär o dylikt.....själv har jag ju inget sådant ännu så man får ju lägga benen på ryggen när det kommer en tank än så länge... :P ....helikoptrar är dock förbannat störiga tycker jag......

Dock har man ju tillräckligt bra vapen från scratch för att lätt kunna ta ut en tank. Dock måste man välja rätt klass för att kunna ha en chans. Då är Recon och Engineer som gäller.
På demo-banan är det grymt lätt att plocka tanks med c4 pga de smala vägarna med mycket buskar omkring.. Bara slänga ut ett par c4 med lite spridning, och sedan vänta på att en tank (ehmm stridsvagn B) ) ska komma och BOOM!!

Redigerat av Unregistered7da62804, 08 februari 2010 - 09:14.

Postad 08 februari 2010 - 09:14

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

nej det gör dom inte, semi auto snipers kan man tex inte längre sätta en oneshot hedshotkill på långt håll som man kunde i betan

Postad 08 februari 2010 - 09:15

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
banana: Jo men om du träffar och får ett headshot så dör ju motståndaren oavsett vilket vapen du använder B)
Siktar du bara rätt med pistolen så fäller du ju foe`s med headshot även från lite avstånd. Men sen o träffa huvudet är en annan sak.

vvv: Tja ja har blivit fälld av ett headshot när ja suttit i construction site och snipern suttit uppe på vanliga campingstället i början av demot av ett Semi-auto sniperrifle iaf?

Redigerat av Andi_One, 08 februari 2010 - 09:18.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.