Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Hero *

2430 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
HTC Hero 512MB RAM (Mobiltelefoner) 6 9.107784 (166) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 13 August 2009 - 05:57

SkeeZ
  • SkeeZ
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0

Den här flashfilmen funkar fint: http://framecore.se/...kingdiamond.htm
Rätt seg eftersom det är hög upplösning, men ljudet verkar vara som det skall.

Adobe demonstrerar hero flytande filmer och spel men det har jag inte sett.
Det är en stor del av denna telefonen.

Postad 13 August 2009 - 06:29

tpalsson
  • tpalsson
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Har gått och funderat på Hero ett tag nu och så igår så gick displayen på min mobil sönder så jag tar det som ett tecken att jag ska köpa mig en Hero. Nu till min fråga. Ska jag köpa den i butik med abonnemang, isåfall vilket, eller punga ut 5.5k och köra på ett Tele2 Kompis Student (19:-/mån, hyffsade taxor och en hel drös med sms) + midi surf (89:-/mån).

Jag köpte min till fullpris, kör Telia Prata på (29kr/mån) + Telia Alltid 69kr/mån och får du obegränsat med data. Dock så finns risk att de stryper efter 500Mb/mån - men jag har en bit tills jag gör av med det...
Känns helt rätt för mig med prata på(bundit i två år) , bra pris på sms och samtal - 29 öre/sms och samtalsminut.

telia Alltid (surtilägget) kan jag när som helst säga upp.

Postad 13 August 2009 - 07:18

Hoff
  • Hoff
  • Forumräv

• 867 inlägg
  • 0

Jag laddade den i några timmar innan dioden blev grön, nu har jag lekt så mycket med den så nu måste jag ladda den igen :)

Ok, mobilen ligger kvar hemma (är på jobbet). Får väl se när jag börjar använda den hur bra batteriet är. Hoppas det inte är några problem. De nya batterierna ska ju inte kräva att man laddar mobilen i timtals första ggn med ?
Jag har bara ett gammal GSM SIM-kort så mobilen hittar inte det utan kan bara navigerar runt med "flight plane"-mode. Får vänta tills nästa vecka innan mitt nr e porterat:(

Postad 13 August 2009 - 07:57

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2455 inlägg
  • 0
någon som vet om TRE tar in denna modell?

Postad 13 August 2009 - 08:02

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Frågade Tre på facebook och svaret var att dom skulle inte börja sälja den eftersom dom redan hade Magic och Iphone

Postad 13 August 2009 - 08:42

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Umm, är det bara jag som inte hittar ngt vettigt Facebook-app? Borde ju finnas tycker man

Postad 13 August 2009 - 09:02

Phrenzy
  • Phrenzy
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0

Frågade Tre på facebook och svaret var att dom skulle inte börja sälja den eftersom dom redan hade Magic och Iphone

När frågade du på Facebook? Det beskedet fick jag också av personal i butik, fram tills förra fredagen

Angående Tre -> https://www.minhembi...amp;pid=2523226

Kommer gå förbi samma butik idag, kan dubbelkolla då

Redigerat av Phrenzy, 13 August 2009 - 09:02.

Postad 13 August 2009 - 09:21

eggepegge
  • eggepegge
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0

Hmm... vänta... stryk det där. Funkade inte alls fint. Kontakterna kopierades över till Google-kontot, men de innehåller bara namn. Inga nummer eller extrauppgifter :)

Funkade finfint med SyncML med min k810i. Fick med precis alla uppfigter på alla kontakter, inklusive anteckningar mm. Nu behöver jag bara en Hero ;)

Postad 13 August 2009 - 10:30

appel_
  • appel_
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0
Enligt http://www.spotify.c...gle-android-io/ så ser det ut som att man kommer att kunna cacha playlists med spotify för android. Antar att det är tänkt att fungera likadant i iphone klienten.

Men eftersom inget av de programmen är publicerade än så kan det ju ändras.

Postad 13 August 2009 - 10:31

Midnight
  • Midnight
  • Forumräv

• 770 inlägg
  • 0
Hmm, läste denna recension
Blev plötsligt tveksam till köp av Hero:

http://www.engadget....tc-hero-review/

Postad 13 August 2009 - 10:42

martin636
  • martin636
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0
Någon mer än jag som har döda pixlar på skärmen? Jag har två stycken och DustinHome vill att jag ska skicka in den för reperation, en helt ny mobil. Hade hoppas att de bara skulle byta ut den.
Har mailat Anovo, deras service ställe om de kommer att byta ut den eller reparera den. Ska de reparera den då retunerar jag telefon och köper den någn annan stans.

Denna telefon är det grymaste jag haft, blir bara bättre & bättre för varje dag :)

EDIT: Hittade en tråd på Swedroid om detta

Redigerat av martin636, 13 August 2009 - 10:53.

Postad 13 August 2009 - 10:57

Phrenzy
  • Phrenzy
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0

Hmm, läste denna recension
Blev plötsligt tveksam till köp av Hero:

http://www.engadget....tc-hero-review/

Finns ju en hel drös med reviews som säger precis tvärtom? Och ett helt forum av Hero användare som hävdar motsatsen? Min rekommendation är att gå till en butik och kläm på den lite. Kräv att få testa den eftersom det trots allt är en telefon för över 5000kr och gå vill man inte köpa grisen i säcken!

Jag var orolig pga av alla tidiga reviews.. men senare reviews + trådar på minhembio/sweclockers/swedroid + att jag testat den i butik har gjort att jag hellre vill ha en Hero än en iPhone 3GS

Postad 13 August 2009 - 11:00

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
3 augusti kl. 10:19 fick jag svaret..

Inte som det ser ut nu. Vi tyckte den var dyr i förhållande till Magic och att det var trångt med modeller i segmentet i och med att vi fick in iPhone.

Postad 13 August 2009 - 11:09

Phrenzy
  • Phrenzy
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0

3 augusti kl. 10:19 fick jag svaret..

Inte som det ser ut nu. Vi tyckte den var dyr i förhållande till Magic och att det var trångt med modeller i segmentet i och med att vi fick in iPhone.

detta var den 7e.. skall kolla med butiken igen senare idag

Postad 13 August 2009 - 11:23

daniel.l
  • daniel.l
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0
Jag var precis påväg att lägga en beställning men fick hejda mig ganska snabbt då jag fick nys om strul med blåtanden?

BT-headset ska väl fungera utan problem? Är det filöverföringen som strular? Detta är något oerhört viktigt för mig så någon får gärna vara snäll och förklara vad som händer med Heros bluetooth!?

Postad 13 August 2009 - 11:35

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2455 inlägg
  • 0

detta var den 7e.. skall kolla med butiken igen senare idag

fast dom säljer ju inga andra HTC nu när Hero finns. Ta bort dom gamla istället...

Postad 13 August 2009 - 11:41

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Jag var precis påväg att lägga en beställning men fick hejda mig ganska snabbt då jag fick nys om strul med blåtanden?

BT-headset ska väl fungera utan problem? Är det filöverföringen som strular? Detta är något oerhört viktigt för mig så någon får gärna vara snäll och förklara vad som händer med Heros bluetooth!?

Android stöder alla BT protokoll utom filöverföring. Så tex volym, byta låt etc på headset funkar. Och funkar riktigt bra: bättre än min Nokia E71.

Postad 13 August 2009 - 12:21

daniel.l
  • daniel.l
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0
Detta innebär att jag alltså inte kan föra över en fil från datorn till mobilen via bluetooth eller vice versa?

Jäkla tur att jag fick denna informationen nu! Haha, hade blivit tokig om jag fått reda på det med mobilen i hemmet :)! Jaja, när jag väl förbisett alla andra negativa saker som kamera utan blixt etc så dyker detta upp! Android är helt enkelt inget för mig som vill nyttja mobilen till maximala användningsområden!

Postad 13 August 2009 - 12:38

mabbe
  • mabbe
  • Användare

• 174 inlägg
  • 0
Det går alltså inte föra över filer via blåtand till andra mobiler och liknande med standardutförandet.
MEN, finns det ett program att tanka ner för att få den här funktionen?

Iphone 3GS saknar också den här funktionen vad jag vet, så de som funderar på en sådan istället kan nog tänka om. Rätta mig gärna om jag har fel dock.

Postad 13 August 2009 - 12:58

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Det går alltså inte föra över filer via blåtand till andra mobiler och liknande med standardutförandet.
MEN, finns det ett program att tanka ner för att få den här funktionen?

Iphone 3GS saknar också den här funktionen vad jag vet, så de som funderar på en sådan istället kan nog tänka om. Rätta mig gärna om jag har fel dock.

Finns mjukvara på market som fixar att skicka filer via BT (som inte direkt är en jätteissue). Och torde komma som standard i nästa androiduppdatering.

Postad 13 August 2009 - 13:04

daniel.l
  • daniel.l
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0
Det finns alltså mjukvara på Market som åtgärdar detta "problem"?

I såna fall är nog valet klart!

Postad 13 August 2009 - 13:07

Phrenzy
  • Phrenzy
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0

Finns mjukvara på market som fixar att skicka filer via BT (som inte direkt är en jätteissue). Och torde komma som standard i nästa androiduppdatering.

Vilket lyfter fram en intressant punkt. Har HTC god vana att släppa uppdateringar till sina telefoner med buggfixar, nya features, nyare underliggande OS (Android) etc. ? Det har bla ryktats om att HTC uttalat sig om att de jobbar på mjukvaruoptimeringar av Sense

Postad 13 August 2009 - 13:11

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Det finns alltså mjukvara på Market som åtgärdar detta "problem"?

I såna fall är nog valet klart!

Kolla tex på:
http://www.cyrket.co...etoothFileshare
http://www.cyrket.co...drobex.activity
Kan dock strula med Hero. Uppdateringar kommer säkert

Redigerat av NisseGurra, 13 August 2009 - 13:13.

Postad 13 August 2009 - 13:19

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Om att roota Hero:
http://forum.xda-dev...mp;postcount=38
Och sen kan man ju lägga in "root explorer" och gå in i system/app och ta bort/döpa om "rosie.apk". (ta en backup mha nandroid innan)
Vilket gör att HTC's skal Sense stängs av och du får en racermaskin. Makalöst snabb. Du tappar dock htc's widgets men allt annat funkar.

Redigerat av NisseGurra, 13 August 2009 - 13:20.

Postad 13 August 2009 - 14:22

Unregistered1c5ba0d1
  • Unregistered1c5ba0d1
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0
Har ett litet konstigt problem med bl.a. SMS när det gäller ordlistan. Den fixar bara att "prediktera" åäö när jag har telefonen "liggande" inte när jag har den vanligt. Nån som vet vad detta kan bero på?

Postad 13 August 2009 - 14:26

Phrenzy
  • Phrenzy
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0

Har ett litet konstigt problem med bl.a. SMS när det gäller ordlistan. Den fixar bara att "prediktera" åäö när jag har telefonen "liggande" inte när jag har den vanligt. Nån som vet vad detta kan bero på?

Är inte ännu en Hero ägare, men kan det vara så att man kan ha olika keyboard inställningar beroende på om man har Normalt eller Landscape layout på tangetbordet?

Postad 13 August 2009 - 14:37

Unregistered1c5ba0d1
  • Unregistered1c5ba0d1
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0

Är inte ännu en Hero ägare, men kan det vara så att man kan ha olika keyboard inställningar beroende på om man har Normalt eller Landscape layout på tangetbordet?

Jo, det kan det vara. Men jag kollade precis och båda är inställda på Swedish. Dock har det normala alternativet English, vilket Landscape inte har.

Postad 13 August 2009 - 15:23

pgpg
  • pgpg
  • Användare

• 216 inlägg
  • 0

Jag har precis samma problem.

Postad 13 August 2009 - 18:23

Unregistered29af8ed6
  • Unregistered29af8ed6
  • Beroende

• 1073 inlägg
  • 0
Har nu i em dammsugit teliabutikerna i Gbg på jakt efter en brun Hero men dom har bara vita :) Har dock lagt in beställning på nätet nu (Telia) men har ingen aning om det finns bruna på lager? Fick ingen uppgift om leveranstid...

Självfallet en ren smaksak men den vita tycker jag är mycket blek, ja rent tråkig medan den bruna verkligen är nåt speciellt!

Postad 13 August 2009 - 19:25

hofwing
  • hofwing
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0

Har nu i em dammsugit teliabutikerna i Gbg på jakt efter en brun Hero men dom har bara vita :) Har dock lagt in beställning på nätet nu (Telia) men har ingen aning om det finns bruna på lager? Fick ingen uppgift om leveranstid...

Självfallet en ren smaksak men den vita tycker jag är mycket blek, ja rent tråkig medan den bruna verkligen är nåt speciellt!

De bruna finns i allafall i lager hos leverantören (20:20 mobile), så det borde inte ta särskilt lång tid innan du har den!

(Jag jobbar i Teliabutik så därför jag vet)

Postad 13 August 2009 - 19:54

bedrup
  • bedrup
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Har precis bytt till en Hero från en SE T610 och upplever att täckningen med Hero'n är betydligt sämre än med SE-telefonen. Inte så kul när man har så dålig täckning (bor i Huddinge) så den man pratar med hör var tredje ord man säger... :) Fler som har samma problem?

/ Fredrik

Postad 13 August 2009 - 19:58

Unregistered29af8ed6
  • Unregistered29af8ed6
  • Beroende

• 1073 inlägg
  • 0

De bruna finns i allafall i lager hos leverantören (20:20 mobile), så det borde inte ta särskilt lång tid innan du har den!

(Jag jobbar i Teliabutik så därför jag vet)

:)

Ungefär hur lång leveranstid brukar det vara ungefär?

Redigerat av Unregistered29af8ed6, 13 August 2009 - 20:00.

Postad 13 August 2009 - 20:08

Unregistered29af8ed6
  • Unregistered29af8ed6
  • Beroende

• 1073 inlägg
  • 0

Har precis bytt till en Hero från en SE T610 och upplever att täckningen med Hero'n är betydligt sämre än med SE-telefonen. Inte så kul när man har så dålig täckning (bor i Huddinge) så den man pratar med hör var tredje ord man säger... :) Fler som har samma problem?

/ Fredrik

Jag upplevde min P1i som sanslöst dålig i täckning jämfört med P900 samt T68i som jag hade innan, vande mig dock vid det & såg andra som hade samma problem.

Får se hur heron är...

Postad 13 August 2009 - 20:22

Hoff
  • Hoff
  • Forumräv

• 867 inlägg
  • 0
Om ni funderar på att köpa Hero'n i en telia-butik va då beredda på att den kan vara operatörslåst. Jag köpte min hero igår med pratapå-abonnemang och fick svaret på frågan att den inte skulle vara operatörslåst och jag skulle kunna använda mitt tele2 SIM-kort tills mitt nummer blivit porterat. Men sätter jag i det SIM-kortet så står det bara "No sim card in phone" och jag kan bara ringa "emergency calls". Så jag får leka runt i flight plane-mode nu en vecka. Men men, fick telefonen till ett bra pris iaf.
I butik betalade jag 4745:-, men eg. blir det 4995:- eftersom telia tar en avgift på 250kr när man skaffar ett abonnemang hos dom. Tydligen ska detta vara gratis vid portering.

Postad 13 August 2009 - 20:34

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Om ni funderar på att köpa Hero'n i en telia-butik va då beredda på att den kan vara operatörslåst. Jag köpte min hero igår med pratapå-abonnemang och fick svaret på frågan att den inte skulle vara operatörslåst och jag skulle kunna använda mitt tele2 SIM-kort tills mitt nummer blivit porterat. Men sätter jag i det SIM-kortet så står det bara "No sim card in phone" och jag kan bara ringa "emergency calls". Så jag får leka runt i flight plane-mode nu en vecka. Men men, fick telefonen till ett bra pris iaf.
I butik betalade jag 4745:-, men eg. blir det 4995:- eftersom telia tar en avgift på 250kr när man skaffar ett abonnemang hos dom. Tydligen ska detta vara gratis vid portering.

Låter konstigt. Köpte en till frun igår från telia o den är inte låst. Du har inte ett gammalt simkort?

Postad 13 August 2009 - 20:46

Hoff
  • Hoff
  • Forumräv

• 867 inlägg
  • 0

Låter konstigt. Köpte en till frun igår från telia o den är inte låst. Du har inte ett gammalt simkort?

Kan vara så att det är ett gammalt simkort med. Det har hängt med några år. Minst 5år skulle jag gissa.
Det var telia kundsupport som sa att den var operatörslåst när jag ringde och frågade. Får test med en polares kort imorgon.

Edit. Överdrev visst lite. Men SIM-kortet är från december -05. Min SIM-kort hållare lossnade när jag bytte. Väldigt klen konstruktion. Fick dock efter en del pill tillbaka den så nu har jag satt in mitt Telia-kort och väntar tålmodigt till tisdag innan jag kan börja testa telefonen fullt ut.

Redigerat av Hoff, 14 August 2009 - 10:53.

Postad 13 August 2009 - 20:50

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Kan vara så att det är ett gammalt simkort med. Det har hängt med några år. Minst 5år skulle jag gissa.
Det var telia kundsupport som sa att den var operatörslåst när jag ringde och frågade. Får test med en polares kort imorgon.

5 år?, då funkar inte kortet i Hero :)

Postad 13 August 2009 - 20:57

hence_
  • hence_
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
Hej!

Har kollat lite på recensioner m.m. och vad jag ser så har inte kameran nån blixt eller fotolampa om jag inte missminner mig? Hur är kameran annars på den ni som använt den? :)
Och hur funkar Android om man jämför med Symbian S60?

Sen har jag hört att den brukar lagga lite?

Postad 13 August 2009 - 21:00

Hoff
  • Hoff
  • Forumräv

• 867 inlägg
  • 0

Hej!

Har kollat lite på recensioner m.m. och vad jag ser så har inte kameran nån blixt eller fotolampa om jag inte missminner mig? Hur är kameran annars på den ni som använt den? :)
Och hur funkar Android om man jämför med Symbian S60?

Sen har jag hört att den brukar lagga lite?

Ang. lagg så tycker jag inte det. Men min förra (nuvarande tfn en vecka till) är en w810i och inte den snabbaste. Det verkar som twitter-widgeten är det som tar mest kraft och när man stänger av den så flyter det mesta på smärtfritt. Jag har inte känt av ngt lagg än men jag har en så länge bara lekt runt i flight mode:P

Postad 13 August 2009 - 21:02

Danne-Vaggeryd
  • Danne-Vaggeryd
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

:)

Ungefär hur lång leveranstid brukar det vara ungefär?

20:20 mobile levererar till dagen efter oftast.. så det kommer att gå fort.. vet iofs inte var du beställde den.. butik osv.. Jag beställde från 20:20 på måndagen och den kom på tisdagen!..
Lite beroende på din leverantör ..

Postad 13 August 2009 - 21:25

Chickenkebab
  • Chickenkebab
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0
Jag tycker riktigt många har sagt att de ska köpa mobilen (HTC Hero såklart) och att nu är mobilerna beställda m.m, men det är ju bara 16 stycken som skrivit omdömen :). Jag får min mobil i morgon, vart någon försening på leveransen, men i morgon är den min! Då kommer jag geeka sönder den i helgen, sen kommer jag skriva ett omdöme så fort jag kan. Jag tycker alla som sitter på mobilen borde skriva omdömen!

Postad 13 August 2009 - 21:26

Hoff
  • Hoff
  • Forumräv

• 867 inlägg
  • 0

Jag tycker riktigt många har sagt att de ska köpa mobilen (HTC Hero såklart) och att nu är mobilerna beställda m.m, men det är ju bara 16 stycken som skrivit omdömen :). Jag får min mobil i morgon, vart någon försening på leveransen, men i morgon är den min! Då kommer jag geeka sönder den i helgen, sen kommer jag skriva ett omdöme så fort jag kan. Jag tycker alla som sitter på mobilen borde skriva omdömen!

Omdöme skriver jag när jag använt telefonen ett tag. Tror inte många bryr sig att den e grym i flight mode:P

Postad 13 August 2009 - 21:38

Chickenkebab
  • Chickenkebab
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

Omdöme skriver jag när jag använt telefonen ett tag. Tror inte många bryr sig att den e grym i flight mode:P

Hahaha! De har du rätt i! Men kan du använda W-lanet även fast det är i flight mode? för då kommer du iallafall åt de mesta!

Postad 13 August 2009 - 22:15

martin636
  • martin636
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0
Telefonen är grym...

Bytte från Diamond till Hero (kommer fr.o.m. alltid använda HTC). Det är som att vara Klark Kent & byta om till Superman... :)

Postad 13 August 2009 - 23:11

Slimmy
  • Slimmy
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Är det värt att köpa ett SD-kort som är snabbare än det som följer med? Är det någon som har märkt någon skillnad i prestanda om man har ett SD-kort som har högre skriv/läshastigheter?

Postad 13 August 2009 - 23:28

hence_
  • hence_
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
Tro det eller ej men läste igenom hela tråden bara för denna mobil.. ^^

Problemet är att jag hittar inget som jämför Hero med N97, för jag funderar på båda två. Nån som vet? Båda har ju trots allt sina nackdelar, men nån som kan gå in lite djupare? :)

/HeNcE

Postad 13 August 2009 - 23:41

ThePreToriaN
  • ThePreToriaN
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0

Är det värt att köpa ett SD-kort som är snabbare än det som följer med? Är det någon som har märkt någon skillnad i prestanda om man har ett SD-kort som har högre skriv/läshastigheter?

Jag köpte Transcend 16Gb class 6 från webhallen.com. Märker inga som helst lagg eller seghet i telefonen iallafall. Tror inte det är värt för den sakens skull att lägga några extra pengar på snabba kort. Skillnadena vilka är icke bekräftade lär ändå vara marginella. Bättre vänta in en uppdatering av HTC istället som ska optimera systemet.

Postad 14 August 2009 - 00:06

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Är alla fw-uppdateringar till Andriod OTA?

Postad 14 August 2009 - 02:42

Unregistered29af8ed6
  • Unregistered29af8ed6
  • Beroende

• 1073 inlägg
  • 0

Redan sagt men ändå. Det värsta jag vet är när folk skriver omdömen efter nån dag. För en sån här pjäs så vill åtminstone jag ha ett par månader på mig för att utvärdera innan jag bedömer den. Så mycket som dyker upp hela tiden ^_^

Tester på nätet & i tidningar brukar visa detta, att mycket missats som kommer fram sen i forum m.m.

Postad 14 August 2009 - 07:20

Chickenkebab
  • Chickenkebab
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

Redan sagt men ändå. Det värsta jag vet är när folk skriver omdömen efter nån dag. För en sån här pjäs så vill åtminstone jag ha ett par månader på mig för att utvärdera innan jag bedömer den. Så mycket som dyker upp hela tiden :)

Tester på nätet & i tidningar brukar visa detta, att mycket missats som kommer fram sen i forum m.m.

haha, det är sant de med! tänkte inte längre än dit näsa pekar! Men om du skulle göra ett mini-omdöme här på forumet nu då? Vad skulle du säga om mobilen då och ge för betyg?

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.