* Officiell tråd - HTC HD2 *
2913 svar till detta ämne
Postad 04 december 2009 - 17:21
Kaldo
-
Kaldo
-
Rookie
-
3 inlägg
Jag valde också mellan denna och N900. N900 verkar nice men jag tror inte den har lika bra skärm som HD2. Sen så tror jag det kommer bli jobbigt att man behöver slajda ut tangentbordet hela tiden. Sen tror jag även att det kommer bli jobbigt att förflytta sig på skärmen när man har tangetbordet ute. Man måste tex lyfta handen för att antingen komma åt med tungen eller pekfingret för att flytta sig runt på skärmen. Sen har även N900 en stylus med vilket tyder på att man ibland måste använda den. Jobbigt att ha tangetbordet ute, stylus i en hand och arbeta sig runt.
Så det blev en HD2 för min del 
Nästan rätt där Soundborn, ta tex skärmen HD2 65k färger N900 16M färger Lyfta handen för att komma från tangentbordet till skärmen ? Behöver inte någon göra, tangentbordet ligger nära skärmen så det är som att gå från 'n' till 'u' på ett vanligt tangentbord. Stylus följer med för att det är superbt när du ska rita eller vill jobba på skärmen utan att blockera med handen/fingret. Helt annan precision vid editering av bilder tex. Sen är ett tangentbord med taktil feedback helt underbart för med lite träning skriver du utan att titta på knapparna/skärmen och fort går det Nej den stora skillnaden i N900 och HD2 ligger i vad du vill använda den till, vill du ha en traditionell smart tele med email, samma begränsade webbrowsers, mp3 spelare och är nöjd med det köp en HD2. N900 är ett helt annat monster(  ) på nästan alla andra mobil os är allt stängt och låst för utvecklarna, Maemo är helt öppen för mig att modifiera. Är jag inte nöjd med sms klienten ? inga problem det är ett program som vilket annat, det är inte integrerat in i OSet utan jag eller någon annan kan skriva ett nytt, gamla sms och telefon logg ligger i en vanlig sqllite db i hemma foldern. Samma gäller för systemet i helhet. N900 går att modifiera ad infinitum vill du utveckla eller "customize" din telefon så är den svårslagen idag.
Postad 04 december 2009 - 17:27
Leanderzon
-
Leanderzon
-
Amatör
-
-
56 inlägg
Har precis fått min, och som någon tidigare nämnde står det Kontrollerar SIM-kortsstatus och har gjort det i ca 30 minuter nu. Är det något fel? Har ett helt nytt SIM från Halebop..
Postad 04 december 2009 - 18:50
SimonZ
-
SimonZ
-
Forumräv
-
-
574 inlägg
Nästan rätt där Soundborn, ta tex skärmen HD2 65k färger N900 16M färger
Lyfta handen för att komma från tangentbordet till skärmen ? Behöver inte någon göra, tangentbordet ligger nära skärmen så det är som att gå från 'n' till 'u' på ett vanligt tangentbord.
Stylus följer med för att det är superbt när du ska rita eller vill jobba på skärmen utan att blockera med handen/fingret. Helt annan precision vid editering av bilder tex.
Sen är ett tangentbord med taktil feedback helt underbart för med lite träning skriver du utan att titta på knapparna/skärmen och fort går det
Nej den stora skillnaden i N900 och HD2 ligger i vad du vill använda den till, vill du ha en traditionell smart tele med email, samma begränsade webbrowsers, mp3 spelare och är nöjd med det köp en HD2.
N900 är ett helt annat monster( ) på nästan alla andra mobil os är allt stängt och låst för utvecklarna, Maemo är helt öppen för mig att modifiera. Är jag inte nöjd med sms klienten ? inga problem det är ett program som vilket annat, det är inte integrerat in i OSet utan jag eller någon annan kan skriva ett nytt, gamla sms och telefon logg ligger i en vanlig sqllite db i hemma foldern. Samma gäller för systemet i helhet. N900 går att modifiera ad infinitum vill du utveckla eller "customize" din telefon så är den svårslagen idag.
Det luktar en Win-vs-Linux-diskussion. Man bör nog bara inse att om man vill lägga ner mycket tid på att få saker och ting att funka exakt som man vill så finns det större möjligheter i N900, men om man vill att saker bara ska funka så är nog HD2 utmärkt. Linux är av nördar, för nördar. Har alltid varit så. På gott och ont.
Postad 04 december 2009 - 19:53
Unregistered5ed9ef49
-
Unregistered5ed9ef49
-
Lärjunge
-
-
384 inlägg
Iof är det operativsystemet som styr färgerna i displayen. När 7an kommer lär den stödja mer. Nån som vet hur många det e i iphone?
Redigerat av Unregistered5ed9ef49, 04 december 2009 - 19:53.
Postad 04 december 2009 - 20:33
MTD
-
MTD
-
Lärjunge
-
-
393 inlägg
Har precis fått min, och som någon tidigare nämnde står det Kontrollerar SIM-kortsstatus och har gjort det i ca 30 minuter nu. Är det något fel? Har ett helt nytt SIM från Halebop..
Stod också kontrollerar en bra stund för mig. Tills jag kom på tanken att trycka nånstans på skärmen. Då fick jag fram knappsatsen där jag skulle skriva in pinkoden. Då funka det Kaldo: Nu tänker jag inte på färgerna, utan på känslighet. Vad jag förstått det som så har HD2 bättre skärm då den kör samma typ av skärm som Iphone. Vilket jag tycker är lättare att trycka på än en skärm som tex N900. Hade en Omnia innan och vad jag förstått det som så kör den och N900 samma typ av skärm (resistens?). N900 är absolut ingen dålig telefon. Jag diggar den som fan  Tror dock att det blir jobbigt i längden att man behöver ett tangetbord. Kan bara tala för min egen åsikt såklart
Postad 04 december 2009 - 21:39
Fredrikkk
-
Fredrikkk
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
http://www.htc.com/d...amp;news_id=399Finns en rom updatering på den danska hemsidan....Någon som är mer insatt, varför finns den inte på den svenska, och alla andra uppdateringar har text på danska men denna är skriven på engelska....?!
Postad 04 december 2009 - 22:40
Leanderzon
-
Leanderzon
-
Amatör
-
-
56 inlägg
Vet ni om det finns någon app som visar nedladdad mängd data via 3G och Wifi?
Redigerat av Leanderzon, 04 december 2009 - 22:41.
Postad 04 december 2009 - 22:48
PuzztN
-
PuzztN
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Iof är det operativsystemet som styr färgerna i displayen. När 7an kommer lär den stödja mer. Nån som vet hur många det e i iphone?
iPone har 16M
Postad 04 december 2009 - 23:04
Unregistered5ed9ef49
-
Unregistered5ed9ef49
-
Lärjunge
-
-
384 inlägg
iPone har 16M
Källa? De sidor jag googlat fram säger 65000 vissa och okänt antal säger andra.
Postad 05 december 2009 - 00:02
PuzztN
-
PuzztN
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Källa? De sidor jag googlat fram säger 65000 vissa och okänt antal säger andra. http://translate.goo...pple-iPhone-295http://www.pdadb.net...iphone_3gs_32gbmen du har kanske rätt och det är endast 65k  men jag tror mer på 262k jag hade en 3gs i några dagar men tittade aldrig efter info om maskinvaran (tror inte man kan se det i en iPhone)
Postad 05 december 2009 - 00:21
PuzztN
-
PuzztN
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
http://www.htc.com/d...amp;news_id=399
Finns en rom updatering på den danska hemsidan....Någon som är mer insatt, varför finns den inte på den svenska, och alla andra uppdateringar har text på danska men denna är skriven på engelska....?!
tack Fredrikkk! En rom uppdatering är precis vad min HD2 behöver (fast på svenska) Jag har skickat frågan vidare till HTC supporten och hoppas att uppdateringen kan hjälpa mig så jag slipper skicka min  till Anovo
Postad 05 december 2009 - 00:45
Unregistered4a29445d
-
Unregistered4a29445d
-
Användare
-
-
209 inlägg
Källa? De sidor jag googlat fram säger 65000 vissa och okänt antal säger andra.
iPhone har 16M färgers skärm enligt GSMArena och dom brukar ha rätt uppgifter vad jag vet.
Postad 05 december 2009 - 05:04
Kaldo
-
Kaldo
-
Rookie
-
3 inlägg
Det luktar en Win-vs-Linux-diskussion. Man bör nog bara inse att om man vill lägga ner mycket tid på att få saker och ting att funka exakt som man vill så finns det större möjligheter i N900, men om man vill att saker bara ska funka så är nog HD2 utmärkt.
Linux är av nördar, för nördar. Har alltid varit så. På gott och ont.
Är inte en Win-vs-Linux fråga igentligen, vad du menar är köper du winmobile får du ett färdigt system där du köpt alla buggar och begränsningar och väljer att leva med dom tills nästa telefon. Med Maemo är det öppet är du inte nöjd med en given funktion byt ut den eller föreslå en bättre lösning på "Brainstorming" och om det är en bra lösning kan användarna implementera den. Den lyxen finns inte på andra system. Se bara på WM7, om jag läst allt rätt kommer den inte som en uppgradering till HD2 så då får man hoppas att det går att haxxa in en rom, N900 har ett öppet system för att boota andra OS så det är inte en fråga om ett haxx. Nog sagt om detta, men om där finns något som är värt för andra OS att lära sig från Maemo/N900 är det nog att låta slutanvändaren verkligen äga sin hårdvara och om viljan finns lägga in och modifiera sitt system till en upplevelse _du_ verkligen trivs med.
Postad 05 december 2009 - 11:04
PuzztN
-
PuzztN
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
http://www.htc.com/d...amp;news_id=399
Finns en rom updatering på den danska hemsidan....Någon som är mer insatt, varför finns den inte på den svenska, och alla andra uppdateringar har text på danska men denna är skriven på engelska....?!
Svar från HTC I det fall du har en svensk telefon kan du inte ladda ner ROM uppdateringen från Danmark då varje telefon är tillverkad för en specifik region. Har du en svensk telefon kan du endast ladda ner från den svenska supportsidan.
Postad 05 december 2009 - 11:36
Unregistered5ed9ef49
-
Unregistered5ed9ef49
-
Lärjunge
-
-
384 inlägg
Konstigt att iphone skulle ha 16M färger. Tycker när man jämför iphone med min HD så har iphone "blaskigare" display.
Postad 05 december 2009 - 12:23
htcdiamond
-
htcdiamond
-
Användare
-
-
109 inlägg
var hittar man program files i telefonen? hittar den inte
Postad 05 december 2009 - 15:04
joesoes
-
joesoes
-
Lärjunge
-
-
255 inlägg
Den här enheten/Program files. Du har den "längst bak". Svar från HTC I det fall du har en svensk telefon kan du inte ladda ner ROM uppdateringen från Danmark då varje telefon är tillverkad för en specifik region. Har du en svensk telefon kan du endast ladda ner från den svenska supportsidan.
Tror att 1.48 rommen kommer på htcpedia innan den kommer ut på htc.com. Håll koll där också.
Postad 05 december 2009 - 16:04
Unregistered0bc070f3
-
Unregistered0bc070f3
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Folk i den här tråden verkar inte ha en susning om hårdvara. Ni verkar leva i en fantasivärld med små gulliga moln.
Både n900:an, HD2:an och iPhone har kapacitet att visa 16M färger. Det finns ytterligare två begränsningar. En är mjukvaran eller operativsystemets begränsning, den andra är hur många som kan visas samtidigt; även om skärmen har stöd för 16M kanske den bara kan visa 8128 samtidigt. Nu har jag inte påstått att så är fallet, men det kan förekomma.
Om skärmen är blaskig eller inte behöver absolut inte ha att göra med färgkapaciteten. Det kan ha att göra med vilka färger som OS går i, kontrasten, tekniket - OLED, LCD etc. etc...
Sen när det gäller kapacitiv och resistiv. Det är ju två tekniker som är bra på olika saker, det går inte att säga att den ena är bättre än den andra - det är applikationsspecifikt. Bläddra sidor och scrolla så är kapacitiv bättre. Precitionsarbete så är resistiv det enda som gäller då vanlig pekpinne inte ens fungerar på en kapacitiv (läs: måla, spela simcity, etc.)
Postad 05 december 2009 - 16:10
htcdiamond
-
htcdiamond
-
Användare
-
-
109 inlägg
[quote name='barbapappa_86' date='Dec 5 2009, 16:04 ' post='2687827'] Den här enheten/Program files. Du har den "längst bak". hittar den inte där, ingenstans, går in i den här enheten, finns bara program o inte program files
Postad 05 december 2009 - 18:44
AudioSmurf
-
AudioSmurf
-
Lärjunge
-
-
323 inlägg
Eftersom du har ettt svenskt WM så finns det ingen "Program Files". Katalogen heter "Program" på svenskt WM.
Postad 05 december 2009 - 20:17
Unregisteredfc9b156f
-
Unregisteredfc9b156f
-
Amatör
-
-
71 inlägg
tredje dag men min HD2,I love the phone ,men jag har hittad sååååå mycket fel,hoppas att en uppdatering kan rädda den därfor HD2 är värkligen den häftigast just nu!!!!
Postad 05 december 2009 - 21:45
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
Nu väntar jag på en Androidlur av HD2-klass. Jag verkar få vänta lääänge...
Inte då, februari 2010 - SE X10
Postad 06 december 2009 - 00:05
PuzztN
-
PuzztN
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Inte då, februari 2010 - SE X10
X10 är föråldrad innan den ens har släppts. SE är duktiga på telefoner men HD2 lirar i en högre division. http://www.techradar...0-review-646385http://www.idg.se/2....10-utannonserad
Postad 06 december 2009 - 13:30
Tocator
-
Tocator
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Har använt HTC HD2 i två dagar nu, och tycker att den är helt otrolig. Skärmen är enorm, och ger en riktigt bra bild för både film och fotografier. Med CorePlayer kan man bara kopiera in Divx-filmer till SDkortet utan att konvertera filmen, och allt fungerar felfritt, utan lagg.
Det finns flera tusentals program att ladda hem. Med CorePlayer kan man även lyssna på podcasts, spela internetradio, osv. NERadio.se fungerar, så du vet.
Postad 06 december 2009 - 14:26
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Postad 06 december 2009 - 16:24
davidguate
-
davidguate
-
Användare
-
-
177 inlägg
Har ni testat Pocket Tunes 5.0? det är ett väldig bra och komplett program.
* Automatically download your favorite podcasts and browse/search a growing catalog of over 1,000 most popular podcasts.
* Sync your iTunes playlists with your Palm OS or Windows Mobile smartphone or PDA.
* Expanded catalog of Internet radio stations with support for WMA.
* Track played songs to your Last.fm profile - it's called scrobbling™.
* Play music stored on your phone or on a storage card in your phone.
* Play hundreds of Internet radio stations from the built-in catalog or tune in to your favorites.
* View the album artwork for the music you are listening to.
* Auto-sync your music from your computer and CDs.
* Access millions of songs from compatible music subscription services.
* Listen to audio books and podcasts.
den kör utmärk i min HD2.
Postad 06 december 2009 - 19:07
Leanderzon
-
Leanderzon
-
Amatör
-
-
56 inlägg
Hur kan man se hur mycket data som överförts via 3G?
Postad 06 december 2009 - 21:52
htcdiamond
-
htcdiamond
-
Användare
-
-
109 inlägg
vemfan köper sånt  gratis e bra;)
Postad 06 december 2009 - 22:13
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
X10 är föråldrad innan den ens har släppts. SE är duktiga på telefoner men HD2 lirar i en högre division.
http://www.techradar...0-review-646385
http://www.idg.se/2....10-utannonserad
På vilket sätt lirar hd2 i en högre division? Inte med hjälp av winmo iaf. Både hd2 och x10 var kandidater i mitt val av telefon men när allt kom omkring så blev valet enkelt för mig
Postad 07 december 2009 - 00:18
PuzztN
-
PuzztN
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
På vilket sätt lirar hd2 i en högre division? Inte med hjälp av winmo iaf.
Både hd2 och x10 var kandidater i mitt val av telefon men när allt kom omkring så blev valet enkelt för mig 
Nej inte winmo, fast om det är någon som kan winmo vid det här laget så är det HTC. Att de har lagt in sense är ingen direkt nackdel. Jag har testat Hero med Android och för mig verkade Hero som ett halvfabrikat som måste fyllas på med apps för att kunna användas. Det kanske inte är Androids fel utan HTCs. X10 saknar bl.a multi touch, kamera blixt, radio mm.
Postad 07 december 2009 - 09:00
Unregisteredfc9b156f
-
Unregisteredfc9b156f
-
Amatör
-
-
71 inlägg
den störta problemen med HD2 är windows,om det hade android i "ryggen" alla andra skulle slänga sig i väggen,det är en fantastik mobil,men mjukvaran här för mycket fel!!!
Postad 07 december 2009 - 13:43
PuzztN
-
PuzztN
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
den störta problemen med HD2 är windows,om det hade android i "ryggen" alla andra skulle slänga sig i väggen,det är en fantastik mobil,men mjukvaran här för mycket fel!!!
Jag vet inte varför alla skyller på WM och Microsoft när grejerna inte funkar. Jag skulle tro att de flesta kör någon typ av Windows på sin dator (fast det finns andra alternativ!?). Microsoft är en av världens resursstarkaste företag och har varit med i branschen betydligt längre än någon av uppstickarna som står bakom t.ex. Android. Det är ju alltid roligt och spännande med nya grejer men i slutändan kommer folk ändå att sakna funktioner som finns i WM. Felen som jag har i min HD2 ligger inte i WM utan i HTC. De finns inte i andra märken som kör WM 6.5(??) Har någon testat och köra in Android i en HD2?
Redigerat av PuzztN, 07 december 2009 - 14:47.
Postad 07 december 2009 - 15:47
Unregisteredb8ad097f
-
Unregisteredb8ad097f
-
Lärjunge
-
-
320 inlägg
Hopp nu var den beställd ska komma på onsdag.
Postad 07 december 2009 - 17:25
Unregisteredfc9b156f
-
Unregisteredfc9b156f
-
Amatör
-
-
71 inlägg
Jag vet inte varför alla skyller på WM och Microsoft när grejerna inte funkar. Jag skulle tro att de flesta kör någon typ av Windows på sin dator (fast det finns andra alternativ!?). Microsoft är en av världens resursstarkaste företag och har varit med i branschen betydligt längre än någon av uppstickarna som står bakom t.ex. Android. Det är ju alltid roligt och spännande med nya grejer men i slutändan kommer folk ändå att sakna funktioner som finns i WM. Felen som jag har i min HD2 ligger inte i WM utan i HTC. De finns inte i andra märken som kör WM 6.5(??) Har någon testat och köra in Android i en HD2? 
man tycker vad man vill,jag gillar mitt HD2 och Sense,men för min wm 6,5 är detsamma som 6,1 på min XPERIA, och min gamla hp IPAC 2003, inget nytt,nästan samma gammalt system, bara lite grafiska förändringarna, och då menar jag programvaran i denna telefon i allmänhet, inte Microsoft eller HTC,jag skulle veta hur många använder t.ex windows media player eller internet explorer y luren!!!
Postad 07 december 2009 - 18:53
Lugge
-
Lugge
-
Användare
-
-
100 inlägg
Tänkte dra ner och köpa en HD2á nu, ska få den för 5000 spänn, är det ett ok pris, vad har ni andra fått den för?
Binder visserligen upp mig i 12 månader men det spelar ju ingen roll då det är samma abonnemangstyp jag använder idag.
Postad 07 december 2009 - 20:05
joesoes
-
joesoes
-
Lärjunge
-
-
255 inlägg
Tänkte dra ner och köpa en HD2á nu, ska få den för 5000 spänn, är det ett ok pris, vad har ni andra fått den för?
Binder visserligen upp mig i 12 månader men det spelar ju ingen roll då det är samma abonnemangstyp jag använder idag.
Det är ett bra pris. Men det beror också på vad du betalar i förhöjdmånadsavgift.
Postad 07 december 2009 - 20:28
Unregistered5ed9ef49
-
Unregistered5ed9ef49
-
Lärjunge
-
-
384 inlägg
Orka ens kommentera ett sånt här inlägg...
Postad 07 december 2009 - 22:30
Lugge
-
Lugge
-
Användare
-
-
100 inlägg
Det är ett bra pris. Men det beror också på vad du betalar i förhöjdmånadsavgift.
Jag betalar ingen förhöjd månadsavgift... Det beloppet jag betalar i månaden får jag ringa för, jag kan välja antingen 299 eller 399, i det senare fallet får jag telefonen för 4800 kr, har inte riktigt bestämt mig ännu
Postad 07 december 2009 - 22:43
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Så du betalar inget mer ?
Lät extremt billigt
Postad 07 december 2009 - 22:57
Unregisteredb8ad097f
-
Unregisteredb8ad097f
-
Lärjunge
-
-
320 inlägg
Låter väldigt billigt . Är det telenor du binder upp dig på då?
Jag band upp mig på 24 mån och fick inte lika sweet deal
Lurad
Postad 08 december 2009 - 00:13
Lugge
-
Lugge
-
Användare
-
-
100 inlägg
Nej jag betalar inget mer och det är 12 månaders Telenor 399 kr "ring för hela beloppet" om jag ska få tfn för 4800 kr.
Kan tillägga att jag prutat en hel del... Detta är ingen vanlig deal, tror jag iaf, det var lite därför jag frågade vad ni fått den för :-)
Postad 08 december 2009 - 06:56
Unregisteredb8ad097f
-
Unregisteredb8ad097f
-
Lärjunge
-
-
320 inlägg
Nej jag betalar inget mer och det är 12 månaders Telenor 399 kr "ring för hela beloppet" om jag ska få tfn för 4800 kr.
Kan tillägga att jag prutat en hel del... Detta är ingen vanlig deal, tror jag iaf, det var lite därför jag frågade vad ni fått den för :-)
Bara att handla då.  Vilken butik var det? Har inte fått min än. Segt å vänta.
Postad 08 december 2009 - 09:19
Unregisterede8ec823a
-
Unregisterede8ec823a
-
Amatör
-
-
90 inlägg
HTC HD2 med Android = HTC Bravo  Kommer till våren. * 1GHz Snapdragon * 3.7" AMOLED-skärm * 5Mp kamera med autofokus + blixt * 720p videoinspelning
Postad 08 december 2009 - 10:00
davidguate
-
davidguate
-
Användare
-
-
177 inlägg
Ni borde testa fingerkeyboard 2.1 mycket mindre känsligare än htcs tangentbord och med åäö.
Postad 08 december 2009 - 17:27
uppviglare
-
uppviglare
-
Lärjunge
-
-
392 inlägg
Vadå? Du betalar 4800 när du köper den och sen 399 i månaden i 12 månader?
Postad 08 december 2009 - 17:35
Aldabal
-
Aldabal
-
Amatör
-
-
88 inlägg
Ni borde testa fingerkeyboard 2.1 mycket mindre känsligare än htcs tangentbord och med åäö.
Jag får inte det att funka. Det står det "skin error: resolution for screen size not found!
Postad 08 december 2009 - 21:15
thomasb82
-
thomasb82
-
Rookie
-
4 inlägg
Är det bara jag som har problem med att få HTC Sense musikspelare att fungera? Har 8 GB music på mitt class 6 kort; Musiken hackar, jag får ljudartifakter och oftast så spelas låten bara 2 sek sen hänger den sig. Allt fungerar bra när jag använder andra program som tex Nitrogen.
Nån annan?
Postad 08 december 2009 - 21:44
Unregistered5ed9ef49
-
Unregistered5ed9ef49
-
Lärjunge
-
-
384 inlägg
jag har också 8gb men jag upplever inte samma. Mitt problem e bara att ljudförstärkaren lägger av efter varje låt ÄVEN fast jag väljer vilken typ av eq jag ska ha och använder homeknappen.
Postad 08 december 2009 - 22:01
Unregisteredfc9b156f
-
Unregisteredfc9b156f
-
Amatör
-
-
71 inlägg
jag har också 8gb men jag upplever inte samma. Mitt problem e bara att ljudförstärkaren lägger av efter varje låt ÄVEN fast jag väljer vilken typ av eq jag ska ha och använder homeknappen.
1-Jag har en sandisk mshc 16gb class 2 och hände samma sak, lösningen var att kopiera hela innehållet på SD till en mapp på datorn,formatera sd i telefonen, återgå all musik genom WMP Synk och återlämna alla dina mappar , men inte musik mappen,så musiken fungerar igen media manager, 2-testa öppna ljudförstarkare,aktiverar den och inte klicka på "klart" utan på back symbolen,hoppas att det funkar för er!!
Redigerat av Unregisteredfc9b156f, 08 december 2009 - 22:10.
Postad 08 december 2009 - 22:11
Unregistered5ed9ef49
-
Unregistered5ed9ef49
-
Lärjunge
-
-
384 inlägg
2-testa öppna ljudförstarkare,aktiverar den och inte klicka på "klart" utan på back symbolen,hoppas att det funkar för er!!
Exakt det jag menade jag gjorde. Den är igång ser man i task manager men den ändrar till default på ljudet efter låten eller när skärmen blir svart
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|