* Officiell tråd - LG BD390 *
1533 svar till detta ämne
Postad 27 januari 2010 - 22:05
quattromaniac
-
quattromaniac
-
Användare
-
-
136 inlägg
Har skummat igenom denna tråd men inte hittat något svar på mitt problem. Kan ha missat det men...
Kör min bd390 i trådat nätverk via bredbandsbolagets modem. Problemet jag har är att spelaren verkar tappa kontakten med nero mediahome om jag trycker på stop under uppspelning av tex. en avi eller mkv fil.
Ibland hänger den sig helt och stänger efter ett tag av sig själv.
Det verkar som det är just nero den tappar kontakten med, inte datorn i övrigt då jag ser den i serverlistan men nero lär jag göra en ny sökning för att hitta igen!
Någon som har en lösning på detta eller är det supporten som gäller?
Tack på förhand!
Postad 27 januari 2010 - 22:48
mr muscle
-
mr muscle
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Någon som vet om man kan få det där läckra blåa ljuset som blinkar till på knapparna på spelaren under uppstarten att stanna och vara blått när det är mörkt?
Vore ruskigt snyggt.
Annars är apparaten helt grym. Klockrent med min macbook och airport express. Streamar hd film trådlöst utan några som helst problem.
Postad 27 januari 2010 - 23:37
r_o_n
-
r_o_n
-
Forumräv
-
-
535 inlägg
Någon som vet om man kan få det där läckra blåa ljuset som blinkar till på knapparna på spelaren under uppstarten att stanna och vara blått när det är mörkt?
Vore ruskigt snyggt.
Annars är apparaten helt grym. Klockrent med min macbook och airport express. Streamar hd film trådlöst utan några som helst problem.
Förmodar att du har din dator i samma rum max 3 meter från spelaren? Men i en enochenhalvplans villa så är det inte lika roligt... Får väl se om jag kan dra en antenn från min router som hamnar närmare min LG.
Postad 28 januari 2010 - 12:54
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10 389 inlägg
Hej. Har köpt en LG BD390, nu undrar jag om ni har ändrat bild inställningar..(picture mode) Undrar vad ni kör för inställningar lr om ni kör standard, har läst hela tråden men inte hittat nått svar...
Mvh Alex
Kör inte standard! Stäng av kantförstärkning (skärpa) och brusreducering och sån skit. Kalibrera sedan med DVE, men det är lättare att ändra inställningarna på bildvisaren än BD-spelaren förmodlingen. Har du svårt att få till det bra med bildvisaren så gå över och finjustera inställningarna på spelaren.
Postad 28 januari 2010 - 23:37
Sandro
-
Sandro
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
Tack för svaret, har en förstärkare som klarar av nästan alla ljudformat (yamaha 465), nu undrar jag vilken ljud inställning jag ska välja för att låta min förstärkare göra jobbet(är det då det står dolby digital typ på förstärkarens dispaly), Pcm multi kanal, dts återkoda lr primär genomkoppling allt via hdmi...
Postad 29 januari 2010 - 11:49
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10 389 inlägg
Det måste vara primär genomkoppling. Jag har inte menyerna inställda på svenska. Om du vill att stärkaren skall avkoda alltså. Annars är det lika bra att låta spelaren avkoda och skicka det som PCM.
Postad 29 januari 2010 - 14:59
Stensture
-
Stensture
-
Amatör
-
-
77 inlägg
Har sökt, men inte fått klarhet i det här.
Såg att CDON specificerar "EU import" på den här spelaren. Vad innebär det?
Hur är det med andra nätbutiker?
Postad 29 januari 2010 - 17:14
quattromaniac
-
quattromaniac
-
Användare
-
-
136 inlägg
Har sökt, men inte fått klarhet i det här.
Såg att CDON specificerar "EU import" på den här spelaren. Vad innebär det?
Hur är det med andra nätbutiker?
Jag köpte därifrån å det som skiljer är att menyer är på engelska.....
Postad 29 januari 2010 - 17:48
Stensture
-
Stensture
-
Amatör
-
-
77 inlägg
Jag köpte därifrån å det som skiljer är att menyer är på engelska.....
Ok, tack. Gäller att kolla upp det innan man beställer då, om man nu vill ha svenska menyer.
Postad 29 januari 2010 - 23:08
Sandro
-
Sandro
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
Ok, tack. Gäller att kolla upp det innan man beställer då, om man nu vill ha svenska menyer.
Jag beställde från netonnet..fick en med svensk meny..=) Det måste vara primär genomkoppling. Jag har inte menyerna inställda på svenska. Om du vill att stärkaren skall avkoda alltså. Annars är det lika bra att låta spelaren avkoda och skicka det som PCM.
Vad blir bäst...låta förstärkaren göra jobbet lr spelaren?
Postad 30 januari 2010 - 09:32
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10 389 inlägg
Vad blir bäst...låta förstärkaren göra jobbet lr spelaren?
I teorin skall resultatet bli identiskt eftersom avkodningen bara kan utföras på ett enda sätt. Vissa förstärkare behandlar dock signalerna lite olika så det kan vara värt att testa för säkerhets skull...
Postad 30 januari 2010 - 18:38
KristerG
-
KristerG
-
Rookie
-
3 inlägg
Hej är ingen riktig hacker här men har ju en dröm att kunna rippa min dvd samling på en hårdisk och sen kunna spela den på BD390, använder idag DVDfab. Märkte ganska snabbt att Video_ts inte fungerade. Sen har jag testat mängder av olika format på DVDfab alla med dåligt resultat. Antingen att filmen dör, eller får ingen text, eller ljudet blir bara 2kanaligt. Någon som vet hur jag med jag med väldigt bra bild och ljud kan få mina brända DVD filmer i min hårdisk som BD390 kan spela? Helst då med DVD fab men även något annat tipps?
Vore tacksam för svar.
Postad 30 januari 2010 - 19:13
r_o_n
-
r_o_n
-
Forumräv
-
-
535 inlägg
Hej är ingen riktig hacker här men har ju en dröm att kunna rippa min dvd samling på en hårdisk och sen kunna spela den på BD390, använder idag DVDfab. Märkte ganska snabbt att Video_ts inte fungerade. Sen har jag testat mängder av olika format på DVDfab alla med dåligt resultat. Antingen att filmen dör, eller får ingen text, eller ljudet blir bara 2kanaligt. Någon som vet hur jag med jag med väldigt bra bild och ljud kan få mina brända DVD filmer i min hårdisk som BD390 kan spela? Helst då med DVD fab men även något annat tipps? Vore tacksam för svar.
Detta kanske? http://www.ojosoft.c...-converter.htmlEller detta? http://tips-o-trix.b...b-till-avi.html
Postad 31 januari 2010 - 11:44
PerssonsPack
-
PerssonsPack
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Hej alla 390 ägare!
Klara denna av att flytta undertexter när man spelar upp bluray? Ska köpa en 2.35.1 setup och behöver denna funktion, vet att Philips och oppo i några modeller men 390 är ju billigare och intressantare.
Postad 31 januari 2010 - 11:45
stabbe
-
stabbe
-
Veteran
-
-
1 569 inlägg
Hej alla 390 ägare!
Klara denna av att flytta undertexter när man spelar upp bluray? Ska köpa en 2.35.1 setup och behöver denna funktion, vet att Philips och oppo i några modeller men 390 är ju billigare och intressantare.
Nej tyvärr den funktionen har inte 390.
Redigerat av stabbe, 31 januari 2010 - 11:45.
Postad 31 januari 2010 - 15:53
hubako
-
hubako
-
Rookie
-
4 inlägg
Vad jag förstår så finns det ingen lösning på att ljud o bild är osynk på vissa blu-rays etc?... Har senaste firmware o allt nu.
Postad 31 januari 2010 - 16:10
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10 389 inlägg
Vad jag förstår så finns det ingen lösning på att ljud o bild är osynk på vissa blu-rays etc?... Har senaste firmware o allt nu.
Nej. Lösningen för mig är att stoppa de filmerna i PS3:an.
Postad 31 januari 2010 - 16:17
hubako
-
hubako
-
Rookie
-
4 inlägg
Nej. Lösningen för mig är att stoppa de filmerna i PS3:an.
Synd att man inte köpte en PS3a då.. Hur många filmer gäller detta på och är det bara blu-ray?
Postad 31 januari 2010 - 16:42
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10 389 inlägg
Då och då, men det är sällan som syncen är riktigt dålig. Jag vet inte om det även gäller DVD.
Jag hade en Samsung 3600 ett kort tag och där var problemet 10 ggr så stort.
Postad 31 januari 2010 - 18:04
hubako
-
hubako
-
Rookie
-
4 inlägg
så länge det inte är nått synkfel på mkv o avi så är det väl inte något jättestort problem om bara enstaka blu-rays har problemet. Är det vanligt förekommande att blu-rayspelare har problem med synkning hos andra leverantörer och modeller?
Postad 31 januari 2010 - 19:18
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10 389 inlägg
Jag har ingen aning om hur det är med mkv och avi och det intresserar mig inte heller. Sysslar inte med sånt.
Postad 31 januari 2010 - 21:07
junkan
-
junkan
-
Guru
-
-
5 304 inlägg
Hej,
jag måste bara lägga in i debatten att jag är väldigt nöjd med min 390 och tycker den presterar vad man kan begära för en 2500:- maskin. Det är lite plastkänsla här och var etc. men bildkvaliteten är det inget fel på och det är det viktiga för mig.
Har dock en snabb fråga, är det någon som kör "draft n" nät och kan streama 720p material framgångsrikt? Jag vet att det står massor i tråden men finner bara definitivt att man misslyckas med att köra mkv i full HD via trådlöst.
Skall uppdatera TVn ett par tum samt köpa NAS framöver så funderar på om man skall uppdatera routern i samma veva och börja köra 720p-filer.
Tacksam för svar.
/D
Köpte en till sovrummet idag och kör draft-N till den , det funkar utmärkt att strömma 720P.
Postad 31 januari 2010 - 21:34
Binks
-
Binks
-
Forumräv
-
-
739 inlägg
Jag har ingen aning om hur det är med mkv och avi och det intresserar mig inte heller. Sysslar inte med sånt.
Ja dom som gnäller dagarna i ända om vad som inte funkar borde kanske köpt en helt annan apparat med sladd. Jag trodde de va självklart vad man gjorde med en bluray spelare.
Postad 31 januari 2010 - 22:41
stabbe
-
stabbe
-
Veteran
-
-
1 569 inlägg
Skulle du kunna skriva vilka BD som du har sync problem med?
Postad 01 februari 2010 - 10:20
hubako
-
hubako
-
Rookie
-
4 inlägg
Skulle du kunna skriva vilka BD som du har sync problem med?
mitt utbud av blu-rays är ju väldigt knappt så jag har bara haft möjlighet att testa med en film.. Köpte filmen "Sommaren med göran" i samband med att jag köpte blu-rayen. För att testa fler filmer får jag väl kanske åka ner till hyrbutiken o hyra något. Men om fler filmer är såpass osynkade som den jag testade så är det bara att lämna tillbaka spelaren känner jag då det inte var acceptabelt. Och själv blev jag väldigt förvånad att inte en en blu-ray-spelare skall klara av vilken köpeblu-ray som helst.
Postad 01 februari 2010 - 12:14
stabbe
-
stabbe
-
Veteran
-
-
1 569 inlägg
mitt utbud av blu-rays är ju väldigt knappt så jag har bara haft möjlighet att testa med en film.. Köpte filmen "Sommaren med göran" i samband med att jag köpte blu-rayen.
För att testa fler filmer får jag väl kanske åka ner till hyrbutiken o hyra något. Men om fler filmer är såpass osynkade som den jag testade så är det bara att lämna tillbaka spelaren känner jag då det inte var acceptabelt. Och själv blev jag väldigt förvånad att inte en en blu-ray-spelare skall klara av vilken köpeblu-ray som helst.
OKej, jag har inte upplevt sync problem med någon BD ännu och jag har nog spelat ca 50 BD i 390an.
Postad 01 februari 2010 - 18:33
quattromaniac
-
quattromaniac
-
Användare
-
-
136 inlägg
Är det någon som lyckats fått det att funka med webbradio i denna spelare?
I så fall hur
Postad 01 februari 2010 - 23:25
r_o_n
-
r_o_n
-
Forumräv
-
-
535 inlägg
Är det någon som lyckats fått det att funka med webbradio i denna spelare? I så fall hur 
Hur få igång en funktion som inte existerar? Den enda internetåtkomst denna har är ju youtube samt firmwareuppgraderingar. Men om man kollar på http://www.lge.com/u...ment-access.jsp så står det att man har åtkomst till "CinemaNow, YouTube or Netflix" Märkligt att vi är utestängda från detta? Men det visar ju också att det går att få mer access via de firmwareuppgraderingar som LG släpper. Så det verkar ju vara upp till svenska LG vad vi ska komma åt...
Redigerat av r_o_n, 01 februari 2010 - 23:32.
Postad 02 februari 2010 - 00:34
quattromaniac
-
quattromaniac
-
Användare
-
-
136 inlägg
Jag har kommit så långt att den spelar upp några sekunder för att sedan hoppa till nästa adress....
Testar med fullversionen av mediahome där det ingår webbradio.
Postad 04 februari 2010 - 19:23
Wrath
-
Wrath
-
Användare
-
-
115 inlägg
Har läst igenom tråden och den verkar ju stödja det jag är ute efter.. FRÅGA:Kan den ersätta min nuvarande HTPC som är sämst (funkar att köra 720p men håller på klappa ihop numera) Streama MKV material från min snabba dator via ett nätverk (trådat) ??? Vill kunna köpa/hyra bluray och spela också som vanligt folk  Är ganska petig gällande kvalite samt ljud då jag kör på duk... läste om nån som hade osyncningar ? måndagsex. ? Sen hur är det med hdljud ? har en Onkyo 607:a Stöder den även text som är inbäddat i MKV filer ?
Postad 05 februari 2010 - 00:12
r_o_n
-
r_o_n
-
Forumräv
-
-
535 inlägg
Nu har jag satt en förlängningssladd på min router och skruvat routerns antenn i sladden. Nu är det inte mer än 5 meter i avstånd till spelaren. Detta genom ett helt öppet trapphus. Inte fan kan LG:n strömma .mkv för det.
Det här blir dummare och dummare. Kan den ens strömma 1080i om routern står en halvmeter ifrån spelaren? Någon som testat?
Min spelare står i en hylla med en dvd med hårddisk, en PCH och en Viasat HD-box. Tv-hyllan har även sluten baksida och står nära en vägg...
Postad 05 februari 2010 - 12:32
stabbe
-
stabbe
-
Veteran
-
-
1 569 inlägg
Om routern ändå står så nära varför drar du inte bara en kabel mellan dem så löser du dina problem på direkten?
Postad 05 februari 2010 - 21:17
Unregistereda2499477
-
Unregistereda2499477
-
Beroende
-
-
1 053 inlägg
mitt utbud av blu-rays är ju väldigt knappt så jag har bara haft möjlighet att testa med en film.. Köpte filmen "Sommaren med göran" i samband med att jag köpte blu-rayen.
För att testa fler filmer får jag väl kanske åka ner till hyrbutiken o hyra något. Men om fler filmer är såpass osynkade som den jag testade så är det bara att lämna tillbaka spelaren känner jag då det inte var acceptabelt. Och själv blev jag väldigt förvånad att inte en en blu-ray-spelare skall klara av vilken köpeblu-ray som helst.
DU kan ju inte avgöra OM spelaren är acceptabel efter du testat 1 enda film. Om du testat 10st så skulle frågan kanske vara motiverad. Spelaren klarar av de allra flesta filmer helt galant (jag har 150 orginal Bluray rullar) och av dom är det ENDAST 1 film som bråkat. Några har problem med den "interna" avkodningen av ljudet och har fått s.k "läpp-o-synk". Detta har man kunnat avhjälpa genom att man istället använder ljudet från hdmi-utgången och låter sin förstärkare sköta avkodningen.
Postad 05 februari 2010 - 22:41
voz
-
voz
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Kör du analogt till förstärkaren, eller kör du HDMI? Min erfarenhet är att det är främst via analogt som ljudet kommer ur synk ibland.
Postad 05 februari 2010 - 22:56
r_o_n
-
r_o_n
-
Forumräv
-
-
535 inlägg
Om routern ändå står så nära varför drar du inte bara en kabel mellan dem så löser du dina problem på direkten?
Eftersom dessa fem meter är från plan 2 där mitt huvudtelefonjack sitter. Blir lite komplicerat om jag ska få ner routern till tv-rummet..
Postad 07 februari 2010 - 02:07
Rolandbilly
-
Rolandbilly
-
Användare
-
-
107 inlägg
Med ny router fungerar skiten, rätt bra tom.
Dags för ny alltså...
Då återstår bara osync.
Postad 07 februari 2010 - 03:12
Unregistered00c263a3
-
Unregistered00c263a3
-
Amatör
-
-
97 inlägg
Någon som kör spelaren till en hitachi pj-tx100 via hdmi - dvi ??
Får ingen bild alls.
Får den inte att fungera såvida jag inte går in i youtube delen, då får jag bild.
och när jag går ut därifrån får jag även bild på menyn. Men det är allt.
Kan det va nån hdcp grej på projektorn som inte vill?
Några idéer?
Redigerat av Unregistered00c263a3, 07 februari 2010 - 03:21.
Postad 07 februari 2010 - 10:29
Pinnen76
-
Pinnen76
-
Rookie
-
3 inlägg
Yepp, kör HDMI-DVI från 390 till TJX100 .Funkar klockrent.
Dock kör jag via Marantz 7001 som HDMI växel. Matar den med 720 p.
Använder nonamekabel från NoN 15m.
Postad 07 februari 2010 - 13:10
r_o_n
-
r_o_n
-
Forumräv
-
-
535 inlägg
Vet inte om detta egentligen är en datorfråga, men.... Om nu BD390 är så kass på att ta emot trådlöst på längre avstånd än ett dvdfodral. Kan jag ansluta en (repeater) http://www.davido.se...products_id=182 till nätverksuttaget på LG:noch på så sätt få en bättre trådlös mottagning? En repeater skickar väl bara signalen vidare? Om det funkar så får jag liksom ut mottagare (nu LG:n) från tv-hyllan och kan ställa den lite mer öppet. Eftersom det är ganska dumt att ha endast en tråd/produkt så är chansen väldigt liten att man kanske ska/kan få lite hjälp med det man har problem med eftersom frågan försvinner i den mäng inlägg en tråd som denna får. Så jag undrar igen, någon som vet något svar på mitt problem?
Redigerat av r_o_n, 07 februari 2010 - 23:10.
Postad 07 februari 2010 - 16:18
Unregistered00c263a3
-
Unregistered00c263a3
-
Amatör
-
-
97 inlägg
Ok då bör det ju fungera. Jag får bild i typ 1 sekund när spelaren startar upp. Har bytt spelare och nu får jag inte ens bild när jag testar youtube. Vet inte vad jag ska prova mer nu. Yepp, kör HDMI-DVI från 390 till TJX100 .Funkar klockrent. Dock kör jag via Marantz 7001 som HDMI växel. Matar den med 720 p. Använder nonamekabel från NoN 15m.
Postad 07 februari 2010 - 18:18
Rolandbilly
-
Rolandbilly
-
Användare
-
-
107 inlägg
Provade som sagt en polares Dlink dir-655 och då fungerade trådlöst problemfritt, kunde streama 720p utan problem med routern i rummet längst från 390n, cirka 5 meters avstånd med toa och allt mellan. Korta laddningstider när jag spolar i filmer osv.
Provade sedan min 635a för att se om det fungerade, vilket det gjorde.
Så nu är jag osäker på vad som varit proiblemet tidigare.
Tror att routern håller på att ge upp, den tappar tid och datum ständigt, får ställa om datum varje gång jag loggar in på den. Någon som varit med om liknande?
######r vilken smidig maskin det är när den fungerar såhär, fått lite hopp om att jag kanske inte gjorde ett dumköp.
Sett några bluray-filmer också, och vilken bild den ger, men det var ju ingen nyhet  n
Postad 07 februari 2010 - 19:33
Unregistered00c263a3
-
Unregistered00c263a3
-
Amatör
-
-
97 inlägg
Verkar som HDCP på projektorn inte vill.
Testade att koppla spelaren till min dell 24" och det funkade utmärkt.
Så jag får väl köpa ny projektor känns det som. Va dyr spelaren blev helt plötsligt.
Postad 07 februari 2010 - 19:38
Pinnen76
-
Pinnen76
-
Rookie
-
3 inlägg
Ok då bör det ju fungera. Jag får bild i typ 1 sekund när spelaren startar upp. Har bytt spelare och nu får jag inte ens bild när jag testar youtube. Vet inte vad jag ska prova mer nu.
Strange... är den iställd på 24Hz/50Hz?
Postad 07 februari 2010 - 19:45
Unregistered00c263a3
-
Unregistered00c263a3
-
Amatör
-
-
97 inlägg
50hz, 720p Strange... är den iställd på 24Hz/50Hz?
Postad 07 februari 2010 - 20:06
Unregistered00c263a3
-
Unregistered00c263a3
-
Amatör
-
-
97 inlägg
Nu ser jag vad som händer. Projektorn vill ha [email protected] sen när spelaren startat så får projektorn 60hz av någon anledning. går jag in i youtube så switchar den till 50hz..och då fungerar oftast huvudmenyn sen när jag gått ur därifrån. Vad är det som orsakar 60hz tro? 50hz, 720p
Postad 07 februari 2010 - 22:55
Lorryquai
-
Lorryquai
-
Veteran
-
-
1 928 inlägg
Rolandbilly
Jag har en sådan modell som du frågar efter... Jag upplevde samma sak som dig... Så det bästa är att köra det hela trådat mellan routern och LG:n. Efter att jag gjorde det så löste sig de problemen. Annars så lär det vara bäst att byta ut routern till en som har krut nog att köra det trådlöst. Tyvärr. 
Jag kör trådat, men brabbs av det felmed. från och till. Har öppnat upp en port för 390:n men den tjafsar ändå ibland. Jag har märkt att det är skillnad på om man är inloggad på YT eller ej. Sedan jag varit utloggad har det flytit på mkt bättre. //Lorryquai
Postad 07 februari 2010 - 22:56
kjellke
-
kjellke
-
Rookie
-
6 inlägg
Funkar inte att strömma en avi fil med srt, spelaren ser inte srt filen. Det fungera perfekt om jag kör via ett usb minne.
Är det någon som vet vad problemet kan vara
Postad 09 februari 2010 - 13:17
lazerkirk
-
lazerkirk
-
Rookie
-
1 inlägg
Väldigt nöjd med detta köp som jag nu haft ett par veckor. BD tillsammans med mkv-stöd var det som jag föll för, och båda de funntionerna funkar lysande. Läsa från min Qnap219p-NAS flyter perfekt. Även kul med youtube, dock med missen att den inte plockar upp 720p-sändingarna från youtube (som ju blir allt vanligare). Någon som vet hur man kommer åt HD-materialet där?Minus också med det trådlösa som jag nu gett upp. Önskar även någon video on demand-tjänst precis som verkar finnas på andra marknader. / Erik,
Redigerat av lazerkirk, 09 februari 2010 - 13:18.
Postad 09 februari 2010 - 17:38
junkan
-
junkan
-
Guru
-
-
5 304 inlägg
Vad har ni för problem med det trådlösa?
Jag kör inget annat än trådlöst och det funkar ju bra.
Postad 09 februari 2010 - 20:20
Unregistered00c263a3
-
Unregistered00c263a3
-
Amatör
-
-
97 inlägg
Jag svarar mig själv. Provade en Blu-ray från panasonic och den fungerade utan problem. Så det verkar ju inte va nåt vajsing med projektorn iaf. Nu ser jag vad som händer. Projektorn vill ha [email protected] sen när spelaren startat så får projektorn 60hz av någon anledning. går jag in i youtube så switchar den till 50hz..och då fungerar oftast huvudmenyn sen när jag gått ur därifrån. Vad är det som orsakar 60hz tro?
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
High Definition
-
→
Blu-ray
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
-
Ny surround JTR Noesis 110HT
mange87a
2025-05-14 12:44:27
-
Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
mange87a
2025-05-14 12:39:27
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|