Dyker in om en timme och hoppas på lite sällskap. Hur gör man för att komma i samma lag, finns det invites eller annat?
Får passa ikväll, inte hemma. Men imorgon är jag hemma igen och redo för fight
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 07 December 2013 - 21:41
Får passa ikväll, inte hemma. Men imorgon är jag hemma igen och redo för fight Postad 08 December 2013 - 01:02
Spelar rush hc, hur ser man skillnad på fienden och teammates?
Alla lyser grönt och jag vågar inte skjuta nån.. Postad 08 December 2013 - 01:22
Funkar inte att bjuda in vänner ikväll va händer ??, de verkar ha stora problem , fler som har samma ?
Postad 08 December 2013 - 01:27 Det va problem tidigare men nu funkar för oss iallafall. Postad 08 December 2013 - 02:13
Underhållande spel i kväll/natt gubbs! Kul att vi blev så pass många där ett tag. Det här spelet blir så mycket roligare när man är ett skönt gäng som vet vad teamwork innebär. Tummen upp!
EDIT: Och Zerokelvin hade rätt i det han skrev tidigare i tråden. Obliteration är riktigt kul när man kommer in i spelstilen. Redigerat av Unregistered9a177c31, 08 December 2013 - 02:21. Postad 08 December 2013 - 10:27
Det här spelet är så bra, det var mycket länge sedan jag hade så här kul med en shooter. Det känns nästan som samma glädje som när man började spela mw4 för många år sedan...;-)
Postad 08 December 2013 - 10:48
Det var kul igår! Gick ganska bra för oss ett tag! Postad 08 December 2013 - 10:50
Jag hade velat va med men jag vart dyng:/ Postad 08 December 2013 - 12:26
Ja det var riktigt kul! Och precis som du säger så blir det sjukt mycket roligare när man spelar ett gäng och kör på teamwork! Postad 08 December 2013 - 13:07 Håller med. Länge sedan det va så kul att spela. Hoppas vi kan hålla ihop ett litet gäng som spelar regelbundet. Postad 08 December 2013 - 13:30 Vi brukar vara ett litet järngäng som spelar tillsammans (oftast kvällar) men ju fler vi blir desto roligare blir det. Redigerat av Unregistered9a177c31, 08 December 2013 - 13:31. Postad 08 December 2013 - 13:38
Är gärna med ikväll. blir väl framåt 23-tiden om inte strömmen går innan dess Postad 08 December 2013 - 15:17
Kan man spela med varandra om man har spelet både på ps3 och ps4?? I multiplayer såklart
Tacksam för snabbt och säkert svar. Postad 08 December 2013 - 15:51
Häda inte, inget kan slå CoD4! Postad 08 December 2013 - 15:59
Om ni kör chatt hur funkar det kan man köra chatt med sina kompisar off game så att säga typ som ventrilo på dom gamla goda dagarna eller det är bara med dom som är i ens squad?
Postad 08 December 2013 - 17:08
Om ni är i en Party Chat så kan ni vara 8 st som pratar med varandra, oavsett vad ni spelar.
Postad 08 December 2013 - 17:55
Tack detsamma. Jag gör så gott jag kan.
Redigerat av OWC, 08 December 2013 - 17:57. Postad 08 December 2013 - 18:14
Tycker ju de här spelet växer sig allt mer ju bättre man blir på att träffa fienden
Skoj som fan igår kväll. Så ser ni mig online så skicka en invite gärna fast ikväll kan jag inte snacka så mycket men lyssna och lira kan man alltid göra Postad 08 December 2013 - 23:36
Nån mer som har Premium men inte får ner China Rising..? Hittar inget att ladda ner..!
Redigerat av b0wlingb0y, 08 December 2013 - 23:37. Postad 08 December 2013 - 23:39
China rising hittade jag på pan någonstans iofs så har jag köpt allt genom amerikanska psn.
Postad 09 December 2013 - 15:46
Hahaha, för j*vla bra!! Postad 09 December 2013 - 15:51
Någon som kommer in på multiplayer? Säger bara att jag har tappat kontakt med EA servrar
Postad 09 December 2013 - 15:54
PSN ska vara nere idag från kl 17-00 idag. Kan vara därför du har problem med inlogg. Postad 09 December 2013 - 19:13 Haha, magkramp! Den här är rätt skön också. Skillad commander. http://youtu.be/55F9hJnGEyI Postad 10 December 2013 - 00:42
Kör battlefield commander på ipad när tv/ps4 är upptaget
Blev en del ikväll också nör psn var nere. Rekommenderas Redigerat av Fiddey, 10 December 2013 - 00:43. Postad 10 December 2013 - 00:53 Bara att lägga till mig som vän eller någon av de andra av oss som brukar lira på kvällarna. Sedan är det bara att joina den matchen vi spelar och kötta på. Jag brukar köra som commander och styra upp slagfältet när jag lagar mat/sitter på skithuset. Postad 10 December 2013 - 18:17
Vilken launcher är bäst att köra med som engineer? vilken ground och vilken air
Redigerat av philippp, 10 December 2013 - 19:59. Postad 10 December 2013 - 18:44
Kan rekommendera RPG-7V2 för markfordon! Och Stinger eller IGLA för luft fordon! Postad 10 December 2013 - 19:04
Nu har DICE lagt upp en Issue tracker som man kan följa i battlelog för att se
som specifika buggar är på gång att bli fixade eller är fixade! Här är de buggar som är listade! http://battlelog.bat...65670203355766/
Edit: Så det var inte bara jag som tyckte att ibland så dog ingen eller tog ingen skada! Some instances of no hit effects and no damage to opponent in your sights Platform(s): All Status: Investigating Redigerat av Zerokelvin, 10 December 2013 - 19:07. Postad 10 December 2013 - 22:08
EMP blur effect
Platform(s): All Status: Fix live Umm, de menar alltså när bilden blir suddig till och från? Vad har dom fixat med detta? Upplevde det för inte mer än 20 minuter sen Jag är inte säker på om jag fattat detta rätt hehe Skumt, det blev osynligt mitt inlägg. Postad 10 December 2013 - 22:13
Jävligt kul och lira lite ikväll. Mkt roligare när man är ett par stycken och det blir lite snack oxå. Synd att det slutade med totalkrash så jag fick stänga av konsolen.
Men men.. Hoppas vi ses på slagfältet imorgon / EmpaEtt Postad 10 December 2013 - 23:02 Najs! Ser ut som att Dice har ganska bra koll på de flesta buggarna och förhoppningsvis kommer det en fet patch med många fixar snart. Det var riktigt roligt, men det var också ett gäng riktiga skitmatcher vi spelade. Jag tror inte min K/D gick plus en endaste match under kvällen... Nåväl, bättre lycka i morgon! Postad 10 December 2013 - 23:24
Om man slutar eller spelet krashar innan en map e klar förlorar man dom poäng man spelat ihop?
Postad 11 December 2013 - 02:13
Om man slutar eller ens spel krashat, så kommer poängen sparas på battlelog och dina stats uppdateras. Du kommer automatiskt bli tilldelad en förlust även fast ditt lag vann, men du kommer få kills/death och score m.m. Om servern krashar innan kartan är slut så kommer statsen gå förlorade. Om man krashar/slutar, men går med igen så kommer det i battleloggen stå att du bara fick ett fåtal poäng/kills, men jag TROR att man får alla stats uppdaterade, men man kommer givetvis inte bli MVP eller liknande (om du nu inte gör väldigta bra från dig i slutet av spelet). Postad 11 December 2013 - 07:29 Så problemet med förlorad sparfil i SP ska vara löst sedan uppdateringem vi fick förra veckan? I så fall har de misslyckats. Postad 11 December 2013 - 08:56
Ja det verkar som om dom har nog en bugg även i detta inlägg dom gjort om buggar att lösa!
Gick det bra att lira igår? Såg jag fick en inbjudan, men jag tröttnade! Igår fick nog någon ketchupeffekt. Då jag drabbades av varenda bugg! Hade inget AIM kors, vart utslängd, fick inga träffmarkeringar, det laggade å det grövsta och varenda en jag träffade på, sköt mig med one hit kill! Det gick helt enkelt inte särskilt bra igår! Så jag spelade någon timme sent fick det vara nog. /End Rant Postad 11 December 2013 - 10:14
Nja, förvisso crashade spelet bara en gång för de flesta av oss, men i övrigt gick det skitdåligt. Vissa kvällar så vill ingenting sitta och det känns som man skjuter med lösa skott och med träningsgranater/RPG:s eller något i den stilen. Du missade inget särskilt om vi säger så! Postad 11 December 2013 - 10:39
Hehe..skönt att det inte bara gick dåligt för mig! Finns det en Megalodon i Paracel Storm tro? Håll ögonen öppna helt enkelt! Dessutom tipsar Jack en speciell dogtag! som har något med detta att göra! http://www.youtube.c...h?v=fk5fdlbwL34 Tips när ni skriver in koden! Mozilla funkar ej! Postad 11 December 2013 - 10:47
Det är för att ni kör blöjmode Som ni skriver blir det så mycket roligare att spela med ett skönt gäng som vet vad spelet går ut på, och hade gärna spelat med er på kvällarna. Har er flesta på Psn listan och ser er sitta och harva på "Normal" servrar.... Why o why? Första gången jag startade Bf4 på Ps4 och noterade avsaknaden av Hardcore servrar var en mörk dag Men jag kanske skall ge blöjmode en ny chans, det är som sagt roligare att spela med ett sammansvettsat gäng som vet vad som skall göras. Så vi kanske syns ikväll.. Är dock cp sjuk just nu och Dualshocken är galet tung och jobbig att hålla i Postad 11 December 2013 - 11:20
Skulle kunna vara en ledtråd. Här finns fler teorier. Redigerat av BrittBastard, 11 December 2013 - 11:23. Postad 11 December 2013 - 11:31
Hmm...intressant! Blir nog lite letande ikväll tror jag! Postad 11 December 2013 - 11:36 de hade koll på många buggar innan de skickade ut spelet till försäljning mycket known shippable i DICE-spel Postad 11 December 2013 - 14:11
En fråga till er övriga. Har ni kunnat spela de nya kartorna i China rising? Jag köpte premium och laddade ner china rising men har inte fått upp några av kartorna i rotationen. Nu spelar jag iofs bara TDM i nuläget men är det så att kartorna bara ingår i andra spelsätt eller borde de inte rotera även i TDM?
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |