Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Tom Clancy's The Division

2398 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Tom Clancy's The Division (PS4) (PlayStation 4-spel) 7 7.366666 (29) 179:-
Tom Clancy's The Division (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 7 7.166666 (5) Inga priser
Tom Clancy's The Division (PC) (PC-spel) Rapporterad 7 6.785714 (13) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 16 March 2016 - 17:35

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

DPS säger inte så mycket om man inte vet hur mycket crit och crit damage man har stackat dock.

Kan man se detta på något smidigt sätt eller måste man räkna ihop det själv genom att kolla all gear?

Postad 16 March 2016 - 18:54

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Ni behöver inte lägga speciellt mycket tid på dps, hälsa osv innan ni blir lvl 30. All gear ni har nu kommer snabbt bytas ut och vilka stats de har vet man inte ännu.

Redigerat av frass3, 16 March 2016 - 18:55.

Postad 16 March 2016 - 19:10

peppelito
  • peppelito
  • Veteran

• 2261 inlägg
  • 0
F-n att man inte kan spela i first person! Har aldrig blivit riktigt bekväm med tredje persons perspektivet, men kommer ge spelet en chans trots det.

Postad 16 March 2016 - 19:56

Warlokk
  • Warlokk
  • Veteran

• 2160 inlägg
  • 0

Kan man se detta på något smidigt sätt eller måste man räkna ihop det själv genom att kolla all gear?

Inventory -> Character, så kan du scrolla ner i listan och kolla alla stats där.

Postad 16 March 2016 - 20:43

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Inventory -> Character, så kan du scrolla ner i listan och kolla alla stats där.

Tusen tack.

Postad 17 March 2016 - 00:37

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Testade challenge idag, men det fungerade verkligen inte när vi blev rushade i tunneln. Jag låg på runt 93.000 dps men det räckte inte ens nästan. Hälsan ligger för lågt. Lirat en hel del DZ, och det var rätt kul med en grupp. Fick ut en mängd finfina prylar så det var kul :)

Postad 17 March 2016 - 08:11

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

De viktigaste statsen man vill satsa på i början är +armor damage +elite damage +elite protection. För så fort du skjutit bort all deras armor går de ner som smör. Strunta helt i att kolla på dps värdet nästan. Plocka bort all accuracy då det är en bloat-stat på dpsmätaren ( om du inte missar 9/10 skott, men då kanske du borde träna i shooting gallery lite! :P ).

Det är därför Pakhan är så himla bra om man har båda talents unlockade, både + elite damage och + armor damage ( afaik ). Lätt ett av de bästa starter weapons när man blir 30.

Väldigt viktigt med CC i challenge runs också. Flashbangs, firebullets, sticky-flash osv. Även Water kan vara bra att dra i en knivig situation.

Crit damage är useless om man inte har hyfsad crit-chance ( därav smgs +chd+chc är så himla mysigt :) ). Gäller att ha tur när man craftar sin vector osv också att få vettiga talents. Orange gear med värdelösa talents för ens spelstil ger ju inte så mycket.

Hälsan spelar inte så himla stor roll känns det som, du dör lika mycket av en rushande shotgun nisse med 50k som med 30k t.ex ( förutsatt du har samma armour/+protection etc etc )

Kort och gott, talents och andra stats är bra mycket viktigare än ren dps.

Redigerat av izikiel, 17 March 2016 - 08:13.

Postad 17 March 2016 - 15:47

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Testade challenge idag, men det fungerade verkligen inte när vi blev rushade i tunneln. Jag låg på runt 93.000 dps men det räckte inte ens nästan. Hälsan ligger för lågt. Lirat en hel del DZ, och det var rätt kul med en grupp. Fick ut en mängd finfina prylar så det var kul :)

Min grupp hade inga problem alls med gårdagens challenge. Gick knappt ner nån gång.

Postad 17 March 2016 - 16:21

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0

Det är väl konstigt att det säljer så bra när man hör att "folk" aldrig mer ska köpa ett spel från Ubisoft så fort dom släppt något. Men de gäller ju inte bara Ubisoft så att spelförsäljningen inte dött är för mig ett under ;)

Det slås ju nya rekord med jämna mellanrum (antal aktiva på steam o s v) vilket tyder på att fler och fler spelar, så det är inte nödvändigtvis så att de som aldrig mer skulle köpa ubisofts spel krypit till korset.

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 17 March 2016 - 16:42.

Postad 17 March 2016 - 17:47

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

Det slås ju nya rekord med jämna mellanrum (antal aktiva på steam o s v) vilket tyder på att fler och fler spelar, så det är inte nödvändigtvis så att de som aldrig mer skulle köpa ubisofts spel krypit till korset.

Sedan är det så att den där lilla klocken av riktiga hard core gamers som skriker högst är bara just en liten klick.

Postad 17 March 2016 - 18:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Sedan är det så att den där lilla klocken av riktiga hard core gamers som skriker högst är bara just en liten klick.

Räcker att det är några tusen för att de ska få stort inflytande och påverka beslut, försäljning, word of mouth och framtida speldesign. De fick t.ex. MS att ändra hela sitt koncept med Xbox One. Internet ignoreras inte :)

Postad 17 March 2016 - 18:30

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

Räcker att det är några tusen för att de ska få stort inflytande och påverka beslut, försäljning, word of mouth och framtida speldesign. De fick t.ex. MS att ändra hela sitt koncept med Xbox One. Internet ignoreras inte :)

Fast i vissa fall gör det ju just det, i detta t ex, eller efter bf4 när alla hatade dice/ea och battlefront sålde ändå bra. "Alla" hatar cod men det säljer ju ändå, visserligen dalande men ändå.

Postad 17 March 2016 - 19:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Fast i vissa fall gör det ju just det, i detta t ex, eller efter bf4 när alla hatade dice/ea och battlefront sålde ändå bra. "Alla" hatar cod men det säljer ju ändå, visserligen dalande men ändå.

Ja i vissa fall händer inget men det är ändå ingen obetydlig liten klick som inte kan påverka. Allt når ut i dagens Internet med sociala medier. Om företagen inte svarar på eller åtgärdar kritiken så får de leva med konsekvenserna.

BF-problemen ignorerades inte, EA erkände själva att det skadade deras rykte och sa att de skulle ändra metod till Hardline. Sen är ju Battlefront en annan spelserie med Star Wars-namnet bakom sig och det hade nog sålt vem som än hade släppt det. Men att EA bad om ursäkt lär ha hjälp försäljningen av Hardline.

CoD säljer ungefär hälften så bra som de gjorde på sin topp. Runt 15 miljoner pers är ju ingen liten klick iaf  :) 

Division har väl inte fått någon större kritik? Är det grafiknedgraderingen ni menar? Det sker ju i varje Ubisoftspel.

Postad 17 March 2016 - 20:10

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

"CoD säljer ungefär hälften så bra som de gjorde på sin topp. Runt 15 miljoner pers är ju ingen liten klick iaf "

Det var bra med gnäll redan till mw3 och det är det cod som sålt bäst av alla.

"BF-problemen ignorerades inte, EA erkände själva att det skadade deras rykte och sa att de skulle ändra metod till Hardline"

Så från bojkotta till allt är ok så krävs bara ett förlåt? Så mycket skit som ea har fått efter sim city, bf4 och allt vad det är så säljer de ju likt förbannat spel. Visst, jag köper att jag formulerade mig taskigt i mitt första uttalande och när drev sätts i rullning så är det klart det kan få stora konsekvenser fast jag tror nog att många internetsuperhjältar överskattar sin roll ändå.

Postad 17 March 2016 - 20:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Så från bojkotta till allt är ok så krävs bara ett förlåt? Så mycket skit som ea har fått efter sim city, bf4 och allt vad det är så säljer de ju likt förbannat spel.

Konsekvenserna för Maxis som gjorde Sim City är ju att de blev nedstängda precis som flertalet andra EA-studios. Medal of Honor lades på is. Offlinepassen lade de ner pga att Internet klagade. Assassins Creeds ettårscykel slopades. Finns många andra exempel.

Sen att de fortfarande säljer spel är väl klart, de lyckas med mycket också och gamers vill inte lägga ner sin hobby, de vill bara ha förändring.

Det var bra med gnäll redan till mw3 och det är det cod som sålt bäst av alla.

Hur mycket gnäll var det jämfört med nu? Hur många läste du som sa att de skulle bojkotta nästa gång? Du ser att det är omöjligt att diskutera, utan fakta, bevis och siffror. Det enda vi kan peka på är försäljningssiffrorna som över tid har halverats. Sen kanske de kan gå upp igen om serien blidkar fansen.

Vad var det med Division som folk klagade på? Har som sagt inte hört något större uppror om bojkott.

Postad 17 March 2016 - 22:38

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0
"Vad var det med Division som folk klagade på? Har som sagt inte hört något större uppror om bojkott."

Nu var det ju inte jag som drog upp det men gnället jag läst har väl varit det vanliga ubisoft med nerfar grafik.

"Hur mycket gnäll var det jämfört med nu? Hur många läste du som sa att de skulle bojkotta nästa gång? Du ser att det är omöjligt att diskutera,"

Min uppfattning är nog att det var mer gnäll då fast det är ju självklart kanske eftersom det var fler spelare kanske? Men jag håller med dig om att det är omöjligt att veta om den tappade försäljningen beror på att spelserien rasat och spelare helt enkelt tröttnat eller om det var att folk skrek på forum och skrämde iväg spelare. Min magkänsla säger att ett storspel som är bra säljer oavsett vad de största hard core spelarna säger. Dåligt exempel nu men battlefield 2 sålde 2,5 miljoner typ och battlefield 3 som många hard core spelare gnällde på att det var så fördummat och inga moddar och allt var det var sålde 15 miljoner. (Ingen aning om siffrorna stämmer, var bara första träffen på Google från en sida jag inte känner till) Dock så kommer vi nog inte mycket längre eftersom det är omöjligt att veta hur det ligger till. Alltid bra tugg från din sida som vanligt, uppskattas.

Redigerat av Johan_i_burken, 17 March 2016 - 22:46.

Postad 17 March 2016 - 22:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Alltid bra tugg från din sida som vanligt, uppskattas.

Haha, detsamma. Men jag håller med om att ett storspel som är bra säljer så länge det får marknadsföring. Ett storspel som är dåligt säljer oftast inte. Eller vänta nu, Destiny sålde ju rätt hyfsat.

Spoiler

Postad 17 March 2016 - 23:12

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Första gula grejen idag, en mask. Sen andra gula grejen, en ryggsäck :) körde igenom challenge idag, det var faktiskt rätt svårt. Och jävligt glitchigt. Jag och en annan kille försvann ex bakom en hiss, där vi blev fastlåsta. Fick starta om uppdraget och joina igen. Sen så märkte vi även att man är odödlig i hissar :)

Postad 18 March 2016 - 07:54

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

Man blir som glad när man hittar ett gult item, sen kollar man talents/rollade stats så blir man ledsen och breakar ner i craftingingredienser :(

Postad 18 March 2016 - 08:59

Warlokk
  • Warlokk
  • Veteran

• 2160 inlägg
  • 2

Man blir som glad när man hittar ett gult item, sen kollar man talents/rollade stats så blir man ledsen och breakar ner i craftingingredienser :(

Någon sammanfattade det ganska väl på ett annat forum:

"There are too many layers of RNG. 

RNG on which Primary Stats roll (Marks + Elec; or Stam + Elec, etc). 
RNG on the range of those stats. 
RNG on the passives. (Can roll completely useless passives).
RNG on the Armor value for armor. 
RNG on the Suffixes (elite damage, resistances, etc). 

Even Blizzard learned that much RNG is not a good thing."

Det ihop med att man bara kan rolla om EN stat blir rätt löjligt. Sen är det snuskigt dyrt att rolla om. Jag menar... 31 phoenix credits för första rollen? sen 41 (tror jag) för att rolla nästa gång.

På SMG och assault rifles vill man ha både Deadly och Brutal som talents, men det lär man aldrig få. Jag såg en streamer crafta 100st high end Vectors utan att få det.

Sen har jag craftat ungefär 30 high end backpacks utan att få crit damage nu... börjar bli lite ledsamt. Varför ska en sån pytteliten upgrade vara så otroligt svårt att få?

Postad 18 March 2016 - 09:10

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Första gula grejen idag, en mask. Sen andra gula grejen, en ryggsäck :) körde igenom challenge idag, det var faktiskt rätt svårt. Och jävligt glitchigt. Jag och en annan kille försvann ex bakom en hiss, där vi blev fastlåsta. Fick starta om uppdraget och joina igen. Sen så märkte vi även att man är odödlig i hissar :)

Grattis. Jag körde två challenges igår. Fick totalt 3 high end, men två av dem hade jag tyvärr redan bättre versioner av.

Det var för övrigt därför jag inte joinade ditt party. Satt och snackade med mina randoms.

Postad 18 March 2016 - 09:59

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

Det ihop med att man bara kan rolla om EN stat blir rätt löjligt. Sen är det snuskigt dyrt att rolla om. Jag menar... 31 phoenix credits för första rollen? sen 41 (tror jag) för att rolla nästa gång.

På SMG och assault rifles vill man ha både Deadly och Brutal som talents, men det lär man aldrig få. Jag såg en streamer crafta 100st high end Vectors utan att få det.

Sen har jag craftat ungefär 30 high end backpacks utan att få crit damage nu... börjar bli lite ledsamt. Varför ska en sån pytteliten upgrade vara så otroligt svårt att få?

30 första, 42 andra afaik, men det blir dyrt. Inte så man badar i phoenix credits direkt heller

recepten för resterande vapen som inte finns i tech-wing-high-level-merchant finns i safehouset i dz6, behöver dz-rank 50 för att köpa de recepten.

Om man vill spara på phoenix credits kan man köpa alla gear-mod recepten för dz cash i safehouses lite överallt ( kräver dz-rank 50), Kanske t.om finns flera recept för dz cash, jag har inte kollat alla.

Redigerat av izikiel, 18 March 2016 - 10:01.

Postad 18 March 2016 - 10:17

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0
Jag körde mina första två Dailys igår. Klarade både med randoms men vi var duktigt underequipped. Delen på taket hade vi inte klarat om man inte var odödlig i hissen.=)
Provade nyss dagens challenge. Jag tål i princip 1,5 skott sen är jag nere. Där snackar vi utmaning. Haha. Men om Zoiler(?) hade det tungt med 93k dps el vad det HP? så är det kanske inte så konstigt. Jag ligger runt 40-50 i både DPS och HP.

Postad 18 March 2016 - 11:32

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0

Sen att de fortfarande säljer spel är väl klart, de lyckas med mycket också och gamers vill inte lägga ner sin hobby, de vill bara ha förändring.

Jag tror detta i kombination med att många är svaga för att haka på det senaste är en stor det av förklaringen.

Postad 18 March 2016 - 13:29

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

Jag körde mina första två Dailys igår. Klarade både med randoms men vi var duktigt underequipped. Delen på taket hade vi inte klarat om man inte var odödlig i hissen.=)
Provade nyss dagens challenge. Jag tål i princip 1,5 skott sen är jag nere. Där snackar vi utmaning. Haha. Men om Zoiler(?) hade det tungt med 93k dps el vad det HP? så är det kanske inte så konstigt. Jag ligger runt 40-50 i både DPS och HP.

Som skrivet tidigare. Stirra dig inte blind på dps värdet i dina stats. Mycket viktigare att fokusera på annat, ( det var zartok btw som hade 93 :)

Taket är rätt lugnt med sticky-flash och mycket granater/fire bullets. Men det är ett klurigt ställe helt klart :)

Postad 18 March 2016 - 13:44

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

jag... skulle köpa vector blueprint idag. slant med fingret och fick liberator... :blush:

visst kan man bara spela daily en gång om dagen och få coins?

Postad 18 March 2016 - 13:53

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Som skrivet tidigare. Stirra dig inte blind på dps värdet i dina stats. Mycket viktigare att fokusera på annat, ( det var zartok btw som hade 93 :) )

Taket är rätt lugnt med sticky-flash och mycket granater/fire bullets. Men det är ett klurigt ställe helt klart :)

Ja den där sticky-flash verkar vara väldigt effektiv. Har kört med seeker mine el vad den heter men får nog byta.
Problemet var igentligen inte att jag dog enkelt utan att mina skott inte bet. Ett magasin från smg tog väl bort en el max två markeringar i armor. Headshot med snipern biter lite men vem hinner med det när tre shotgundårar kommer rusande =)

Postad 18 March 2016 - 14:00

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

därav du ska ha + damage enemy armor % i massor :D armorn smälter med en fin vector :D 

jag... skulle köpa vector blueprint idag. slant med fingret och fick liberator... :blush:

visst kan man bara spela daily en gång om dagen och få coins?

Du kan köra om challenge modes tills du lessnar för 30 coints styck, men du får inte bonusen för daily etc.

Postad 18 March 2016 - 14:09

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

därav du ska ha + damage enemy armor % i massor :D armorn smälter med en fin vector :D

Du kan köra om challenge modes tills du lessnar för 30 coints styck, men du får inte bonusen för daily etc.

Jo jag har börjat titta mer på detta sedan ni tipsade för någon dag sen. Men kommer inte upp i många procent. 4% crit chance och 50% damage. Enklare att vinna på triss =) nästa session ska jag prova att bara välja delar med dessa attribut och armor.
Får nog börja samla till bättre vapen också. Bävar lite för att nöta i DZ dock, timmarna försvinner så fort.

Postad 18 March 2016 - 14:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Men om Zoiler(?) hade det tungt med 93k dps el vad det HP? så är det kanske inte så konstigt.

Du får byta namn Zartok, inte första gången vi blir ihopväxlade. De ser bara våra zätan, inte våra personligheter :(

Postad 18 March 2016 - 14:40

crowbar82
  • crowbar82
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0

Det är absolut inte lätt att få till rätt (hur definierar man rätt?) rng i ett spel. Det är bättre att de vid spelsläpp gör en lite tuffare rng för att sedan tweaka det. Kom ihåg att även om Blizzard gjorde 2st Diablo spel innan Diablo 3 så tweakas Diablo 3s rng än idag. Du kan räkna med förändringar kring crafting, rng, dark zone osv osv i The Divison.

Postad 18 March 2016 - 15:53

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

Du får byta namn Zartok, inte första gången vi blir ihopväxlade. De ser bara våra zätan, inte våra personligheter :(

Du är ju mod, du kan byta Zartoks namn till kommunisten. Jag vet att han hade gillat och accepterat det.

Postad 18 March 2016 - 15:55

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Vi har blivit objekt i deras ögon! :(

Johan: ge honom inga kommunistiska idéer nu. Han sitter ju på knappen :D

Redigerat av Zartok, 18 March 2016 - 15:59.

Postad 18 March 2016 - 16:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Du är ju mod, du kan byta Zartoks namn till kommunisten. Jag vet att han hade gillat och accepterat det.

Det tror jag säkerligen, men dessvärre är det bara admins som kan byta namn här på forumet. Vi har alldeles för lite makt  :( 

Postad 18 March 2016 - 16:31

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0
Zoiler, Zartok, jag ber om ursäkt. Jag ska bättra mig. Men vem har igentligen tid att läsa mer än första bokstaven i dagens stressiga samhälle? =)

Postad 18 March 2016 - 18:20

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Då tycker jag att makten är bra fördelad :D

Postad 18 March 2016 - 20:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Då tycker jag att makten är bra fördelad :D

Hehehe....

1.jpg

Postad 18 March 2016 - 22:06

Warlokk
  • Warlokk
  • Veteran

• 2160 inlägg
  • 0
Jahapp... Det sägs att Vectorn kommer nerfas i en patch nästa vecka. Jag har inte läst det själv någonstans, så jag hopps att det är en lögn.

Redigerat av Warlokk, 18 March 2016 - 22:07.

Postad 18 March 2016 - 22:10

Warlokk
  • Warlokk
  • Veteran

• 2160 inlägg
  • 0
Spelar du inte det här, Zoiler?

Postad 18 March 2016 - 22:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Nej, har aldrig fastnat för det tbh. Om det gick att stänga bildörrarna precis som i E3-demot så hade jag kanske testat men det var spiken i kistan =(

Postad 18 March 2016 - 22:48

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0
Kommer Filip att recensera då?

Postad 18 March 2016 - 22:49

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Jahapp... Det sägs att Vectorn kommer nerfas i en patch nästa vecka. Jag har inte läst det själv någonstans, så jag hopps att det är en lögn.

Hoppas det. Då behöver jag inte vara så bitter över min bom :D

Postad 18 March 2016 - 22:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Kommer Filip att recensera då?

Yes. Till Xbox One eftersom PS4-koderna var slut.

Postad 19 March 2016 - 00:00

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0

Keep on rolling, baby! :D

https://www.youtube.com/watch?v=H4NxMQEbp6I

Redigerat av Zerox_no1, 19 March 2016 - 00:00.

Postad 19 March 2016 - 00:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Rullandet påminner om Gears of War.

Postad 19 March 2016 - 00:28

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0

Kommer en uppdatering nästa vecka.

http://tomclancy-the...e-march-15-2016

Introducerar set items i gratisuppdateringen Incursions.

http://www.gamesring...ansion-details/

Redigerat av Zerox_no1, 19 March 2016 - 00:32.

Postad 19 March 2016 - 11:40

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6892 inlägg
  • 0

Jag tröttnade snabbt. Allt verkade så jäkla lovande, när jag körde den öppna betan.

Men som med 90 procent av alla openworld spel, så blir det snabbt enformigt, tack vare att man göra samma sak, om och om igen, möter samma fiender, och ränner fram och tillbaks på samma gator.

Hade inte skadat om dom hade släppt lös lite mutanter eller liknande, som en effekt av viruset, som man ändå aldrig ser till.

NÅNTING för att variera det hela med.

Håller nog med AngryJoe här:

https://www.youtube.com/watch?v=MTBcuZTPIEk

Redigerat av Svante Skoog, 19 March 2016 - 11:41.

Postad 19 March 2016 - 12:35

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Fet sågning. Han gav det sämre än destiny :o jag tycker att det är 30 gånger bättre :)

Postad 19 March 2016 - 13:29

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

Fet sågning. Han gav det sämre än destiny :o jag tycker att det är 30 gånger bättre :)

Jag har haft häcken full sista tiden samt en liten nyvunnen kärlek till bf4 så  har bara spelat till level 18 men känner att det är för tidigt att avgöra den saken. Vi får se hur end gamet utvecklar sig. Men det känns lovande så här långt helt klart. Jag vill ha en komplex raid nu bara som inte handlar om dps enbart utan att det krävs mycket strategi. Vi får se men vågar inte säga bu eller bä så här långt.

Redigerat av Johan_i_burken, 19 March 2016 - 13:32.

Postad 19 March 2016 - 14:05

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
Jag har ännu inte blivit lvl30, kommer jag pga detta missa något eller allt finns att få fatt i på något vis?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.