Corona och hur den sprids och är aktiv
2286 svar till detta ämne
Postad 30 december 2020 - 21:16
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
nej jag menade inte att enbart statsministern skulle föregå med gott exempel.. alla företrädare såklart.
men det ger ju lite fel signal när herr statsminister håller tal ett par dagar innan om att vi måste följa ditten och datten, och sen springer han själv i butiker efteråt.
Hur förstod han inte att det skulle sticka i folks ögon? HUR tyckte han att det var okej att just han kunde åka och myshandja i gallerian ?
Skratt, han sprang inte i butiker... Han hämtade sin klocka. Blanda inte ihop okynnesshopping med hämtning av lagad klocka. Vad säger du om festkvällar och kramkalas hos landstingsråd och käcka partiledare som går på val om att vara omsorgens bästa företrädare?
Redigerat av PML73, 30 december 2020 - 21:16.
Postad 30 december 2020 - 21:21
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Skratt, han sprang inte i butiker... Han hämtade sin klocka. Blanda inte ihop okynnesshopping med hämtning av lagad klocka. Vad säger du om festkvällar och kramkalas hos landstingsråd och käcka partiledare som går på val om att vara omsorgens bästa företrädare?
Tycker du att det var en nödvändig handling ? Att hämta en klocka ?
Själv tycker jag det är direkt olämpligt av en statsminister att göra så. I alla fall just nu.
Postad 30 december 2020 - 21:38
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Själv tycker jag det är direkt olämpligt av en statsminister att göra så. I alla fall just nu.
Du är nu löjlig och deduktiv i ditt urval. Regeringschef som än inte har laglig rätt att tala om för dig vad som gäller straffas alltså hårdare än myndighetsstyrande med ansvar och mandat för kommun och landsting på kramkalas? Svara på det.
Redigerat av PML73, 30 december 2020 - 21:38.
Postad 30 december 2020 - 21:40
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Du är nu löjlig och deduktiv i ditt urval. Regeringschef som än inte har laglig rätt att tala om för dig vad som gäller straffas alltså hårdare än myndighetsstyrande med ansvar och mandat för kommun och landsting på kramkalas? Svara på det.
Jag är bara så extremt förvånad att han valde att åka dit. Hur kunde han tro att ingen skulle bry sig?
Postad 30 december 2020 - 21:45
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Jag är bara så extremt förvånad att han valde att åka dit. Hur kunde han tro att ingen skulle bry sig?
Han är en människa, precis som du och jag. Och ja, jag har också hämtat sak på lagning senaste veckan. Skratt
Jag saknar än din åsikt kring festande partiledare och andra vårdkaosansvariga på kramkalas och festmingel.
Redigerat av PML73, 30 december 2020 - 21:46.
Postad 30 december 2020 - 21:52
brazil99
-
brazil99
-
Rookie
-
0 inlägg
Detta är inte politik, utan bara en återblick på hur folk väljer att "rasa" beroende på vem som gör vad.
Jag saknar än din åsikt kring festande partiledare och andra vårdkaosansvariga på kramkalas och festmingel.
QED 
Postad 30 december 2020 - 22:29
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
QED 
Q.E.F.
Postad 30 december 2020 - 22:31
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Han letade efter reservdelar till sin gamla rakapparat och sen letade han efter en present till frugan.
Postad 30 december 2020 - 22:39
oqvist
-
oqvist
-
Über-Guru
-
-
10 301 inlägg
Det blev ju dock ett väldans rabalder med ebbagate. Löfven affären är inte nära att ha nått dit än. Sen blev det uppföljare med husköp som än idag dras i kvällspressen
Redigerat av oqvist, 30 december 2020 - 22:40.
Postad 30 december 2020 - 22:50
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Det blev ju dock ett väldans rabalder med ebbagate. Löfven affären är inte nära att ha nått dit än. Sen blev det uppföljare med husköp som än idag dras i kvällspressen
Njae på den. Det kluriga i den kråkan var ju att Ella Bohlin KD var med och festade. Det är här det blir smaskigt värre.
"Regionråd med ansvar för kunskapsstyrningsnämnden och färdtjänstnämnden, hälso- och sjukvårdens kompetensförsörjning och seniorvård."
Ojoj...
Redigerat av PML73, 30 december 2020 - 22:51.
Postad 30 december 2020 - 23:02
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
jag får inte säga att han sprang i affärer men du får slänga dig med uttryck som "kramkalas" och liknande ?
dessutom så gjorde han mer än att hämtade sin klocka. men okej, han kanske inte sprang,, men han GICK i affärer i allra högsta grad.
Postad 30 december 2020 - 23:10
oqvist
-
oqvist
-
Über-Guru
-
-
10 301 inlägg
Njae på den. Det kluriga i den kråkan var ju att Ella Bohlin KD var med och festade. Det är här det blir smaskigt värre.
"Regionråd med ansvar för kunskapsstyrningsnämnden och färdtjänstnämnden, hälso- och sjukvårdens kompetensförsörjning och seniorvård."
Ojoj... 
Hehe ja hon är ju inte så känd och slank undan. Främst busch thor som fick spöstraff
Postad 30 december 2020 - 23:11
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
jag får inte säga att han sprang i affärer men du får slänga dig med uttryck som "kramkalas" och liknande ?
dessutom så gjorde han mer än att hämtade sin klocka. men okej, han kanske inte sprang,, men han GICK i affärer i allra högsta grad.
Andreas, har du helt missat alla bilder på minglet och kramandet? Behöver jag verkligen posta bilderna här? Jämför med hur bilderna på Stefan o co ser ut så ser även du extrema skillnader i uppförande. Tror jag...
Postad 30 december 2020 - 23:41
Dr. Zaius
-
Dr. Zaius
-
Mästare
-
-
3 587 inlägg
Ser inte ut som det var några större problem för Statsministern att hålla rekommenderat avstånd, ungefär som det var när jag var hos optikern tidigare idag.
72d5fde5-02ab-4465-9ef2-0087a9033566.jpeg 152,03K
0 Antal nerladdningar
https://www.aftonbla...m-butiksbesoken
Postad 31 december 2020 - 09:31
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Andreas, har du helt missat alla bilder på minglet och kramandet? Behöver jag verkligen posta bilderna här? Jämför med hur bilderna på Stefan o co ser ut så ser även du extrema skillnader i uppförande. Tror jag...
så du ser fortfarande inte att det är direkt olämpligt av en statsminister att bete sig på det här sättet när han två dagar innan håller tal om matt man ska undvika just sådana saker? När en statsminister inte ens lever som han lär, ja då är det riktigt illa.
Så du tycker inte statsministern borde ha hållit sig därifrån när han precis pratat inför nationen om att vi ska undvika köpcentrum?
men jag tror du bara vill vara tvärtemot för att hålla igång en diskussion.. Hade vissa i den tråden sagt att det inte alls var så farligt att han sprang i affärer så hade du tyckt att det var det värsta som kunde ända. Du är sån.
Postad 31 december 2020 - 09:46
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
så du ser fortfarande inte att det är direkt olämpligt av en statsminister att bete sig på det här sättet när han två dagar innan håller tal om matt man ska undvika just sådana saker? När en statsminister inte ens lever som han lär, ja då är det riktigt illa.
Så du tycker inte statsministern borde ha hållit sig därifrån när han precis pratat inför nationen om att vi ska undvika köpcentrum?
men jag tror du bara vill vara tvärtemot för att hålla igång en diskussion.. Hade vissa i den tråden sagt att det inte alls var så farligt att han sprang i affärer så hade du tyckt att det var det värsta som kunde ända. Du är sån.
Så du menar att statsministern ska stanna på kansliet? Du är inte lite löjlig nu. Jag ser INGET olämpligt på bilden som cirkulerar där statsministern håller minst fem armslängder till närmaste individ. Där är troligen långt längre än du och din arbetsplats/ICA/Coop mäktar med. Däremot saknar jag forttarande din åsikt om festande partiledare och regionsråd som har STÖRRE mandat för utforming av vård/äldreomsorg än statsministern i sak. Du visar nu på en ofantlig potential i utbildningskurva med avseende på myndigheter och mandat./resurser. Grattis. 
Redigerat av PML73, 31 december 2020 - 09:47.
Postad 31 december 2020 - 09:52
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Så du menar att statsministern ska stanna på kansliet? Du är inte lite löjlig nu. Jag ser INGET olämpligt på bilden som cirkulerar där statsministern håller minst fem armslängder till närmaste individ. Där är troligen långt längre än du och din arbetsplats/ICA/Coop mäktar med. Däremot saknar jag forttarande din åsikt om festande partiledare och regionsråd som har STÖRRE mandat för utforming av vård/äldreomsorg än statsministern i sak. Du visar nu på en ofantlig potential i utbildningskurva med avseende på myndigheter och mandat./resurser. Grattis. 
jag är faktiskt förvånad över att du inte ser problemet i detta.
Postad 31 december 2020 - 09:57
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Skratt, problem att statsministern håller avstånd när han är ute? Du saknar substans i din retorik. Som en burk med tre ärtor, de låter men mättar ingen.
Postad 31 december 2020 - 10:03
Unregistereda299ec85
-
Unregistereda299ec85
-
Guru
-
-
4 115 inlägg
Postad 31 december 2020 - 10:04
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Så du menar att statsministern ska stanna på kansliet? Du är inte lite löjlig nu. Jag ser INGET olämpligt på bilden som cirkulerar där statsministern håller minst fem armslängder till närmaste individ.
Alla andra ska ju stanna hemma och inte göra onödiga utflykter. Vi ska ju bara göra det nödvändigaste, handla mat och besöka apoteket. Vad kallas det när man säger en sak och sen gör tvärt emot?
Postad 31 december 2020 - 10:05
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Skratt, problem att statsministern håller avstånd när han är ute? Du saknar substans i din retorik. Som en burk med tre ärtor, de låter men mättar ingen.
Det var inte avståndet som inte är problemet.
Men där bevisade du just igen att du inte förstår varför det var en olämplig handling.
Som sagt, jag är förvånad.
Postad 31 december 2020 - 10:05
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Han är förblindad. Han kommer försvara sin partikamrat in i det sista
Postad 31 december 2020 - 10:15
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Är det verkligen nödvändigt att leta reservdelar till en rakapparat i en galleria dagen före julafton i dessa tider? Nej, säger jag. Vad tycker ni andra?
Postad 31 december 2020 - 10:20
Unregisteredcec18524
-
Unregisteredcec18524
-
Beroende
-
-
1 195 inlägg
Istället för att fastna i ett cirkelresonemang om vem som gjort mest fel utifrån era egna politiska ståndpunkter så bör fokus ligga på att folkvalda på kommun, region/landsting/riksdag och regering samt politisk tillsatta myndighetsdirektör oavsett brun, röd eller blå partibok gjort bort sig, och det rejält.
Om det blir krig är jag helt säkert på att ett antal av er här hade diskuterat ut i fall vapen och kulor är tillverkade av företag med kollektivavtal eller inte och från varsin politisk ringhörna lägga ner mer enregi på detta än att försvara Sverige.
Trollen från främmande makt har öppet mål rent generellt när det gäller att härska genom att söndra. Vi gör jobbet åt dem, de behöver inte ens göra ngt aktivt.
Redigerat av Unregisteredcec18524, 31 december 2020 - 10:21.
Postad 31 december 2020 - 10:27
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Istället för att fastna i ett cirkelresonemang om vem som gjort mest fel utifrån era egna politiska ståndpunkter så bör fokus ligga på att folkvalda på kommun, region/landsting/riksdag och regering samt politisk tillsatta myndighetsdirektör oavsett brun, röd eller blå partibok gjort bort sig, och det rejält.
Du har helt rätt. Virus bryr sig inte om partiböcker. Dumt är dumt oavsett.
Postad 31 december 2020 - 10:29
dragot
-
dragot
-
Rookie
-
6 inlägg
Här har vi isolerat oss sen i april. Sambon jobbar hemifrån (jag har inte den möjligheten) vi köper mat online springer inte på köpcentrum, då blir man faktiskt ganska matt när Löfven, Dan Eliasson och finansministern faktiskt inte gör som de kräver av andra. Vårat barn har inte sett sina far/morföräldrar sen april.Sen alla som måste åka till fjällen eller till solen samma sak där idioter. De borde få bekosta sin sjukvård kontant om de blir sjuka.
Postad 31 december 2020 - 11:08
lobo
-
lobo
-
Mästare
-
-
2 842 inlägg
...De borde få bekosta sin sjukvård kontant om de blir sjuka.
De som äter onyttig mat borde få bekosta sin sjukvård själva, de som röker borde få bekosta sin sjukvård själva, de som dricker borde få bekosta sin sjukvård själva, de som extremsportar borde få bekosta sin sjukvård själva, de som kommer hit och lever på socialbidrag borde få bekosta det själva......
Postad 31 december 2020 - 11:12
dragot
-
dragot
-
Rookie
-
6 inlägg
Precis du har fattat hela galoppen
Postad 31 december 2020 - 11:15
lobo
-
lobo
-
Mästare
-
-
2 842 inlägg
Fast vi som betalar skatt gör ju i princip det, sen att det sker en jäkligt ojämn fördelning av skatteintäkterna är ju en annan sak.
Postad 31 december 2020 - 11:46
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
jag är förvånad.
Veckans högodds. Du missar det relevanta. Distans, distans, distans. Och du säger inget om de som INTE håller distans. Ett skämt rakt genom.
Postad 31 december 2020 - 12:01
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Veckans högodds. Du missar det relevanta. Distans, distans, distans. Och du säger inget om de som INTE håller distans. Ett skämt rakt genom.
Hur vet du att distansen var rätt? Ett foto skildrar bara en grisblink av hela shoppingturen. Var du en av livvakterna kanske?
Postad 31 december 2020 - 12:40
K1M
-
K1M
-
Lärjunge
-
-
298 inlägg
Hycklare hela bunten, det är de dom är.
Står och håller tal om att julen inte blir som andra jular varit. Köp presenter via nätet, stäng mellandagsrea, undvik att resa, åk inte till Åre och åk skidor för nöjetsskull.
Sen den ena går på stor fest, den andra går på galleria , den tredje åker till Sälen, den fjärde drar till Kanarieöarna osv...
Orkar inte lägga dom i någon lista om vem som är värst.
Det spelar ingen roll, hycklare hela bunten.
Postad 31 december 2020 - 12:43
K1M
-
K1M
-
Lärjunge
-
-
298 inlägg
Klart han håller distans , han har ju ett gäng SÄPO vakter med sig. Ingen kommer nära oavsett. Gubben drar ju med ett följe. Var är rekommendationen "handla ensam". Han drar ju med sig ett gäng.
Postad 31 december 2020 - 12:48
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Hycklare hela bunten, det är de dom är.
Står och håller tal om att julen inte blir som andra jular varit. Köp presenter via nätet, stäng mellandagsrea, undvik att resa, åk inte till Åre och åk skidor för nöjetsskull.
Sen den ena går på stor fest, den andra går på galleria , den tredje åker till Sälen, den fjärde drar till Kanarieöarna osv...
Orkar inte lägga dom i någon lista om vem som är värst.
Det spelar ingen roll, hycklare hela bunten.
Nej allt har gått rätt till. Inga problem här.
Fråga PML. Han vet
Postad 31 december 2020 - 13:07
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Nej allt har gått rätt till. Inga problem här.
Fråga PML. Han vet
Suck, här en sida du troligen varit inne på en del. https://freedomman.o...vid-19-vaccine/
Postad 31 december 2020 - 13:07
somoene2
-
somoene2
-
Veteran
-
-
1 978 inlägg
andreassofus
Inte kasta sten i glashus nu 
Postad 31 december 2020 - 13:12
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
det gör jag inte. jag har inte brutit mot några restriktioner.
Postad 31 december 2020 - 13:35
Unregistereda299ec85
-
Unregistereda299ec85
-
Guru
-
-
4 115 inlägg
det gör jag inte. jag har inte brutit mot några restriktioner.
Du tog ju bilen och firade jul med släkt du inte umgåtts med regelbundet. Men det kanske inte räknas, iom att bara dragit med dig ett virus till skäktingar, som kanske iofs sprider det vidare.
Postad 31 december 2020 - 13:36
Dr. Zaius
-
Dr. Zaius
-
Mästare
-
-
3 587 inlägg
Har precis som andreassofus, statsministern och många andra inte heller brutit mot några restriktioner.
Edit: Blev fel och tog bort andreassofus ur meningen.
Edit: Ändrade igen då andreassofus gällande resan till familjen över jul faktist följde rekommendationerna som jag förstår det.
Redigerat av Dr. Zaius, 31 december 2020 - 13:59.
Postad 31 december 2020 - 13:42
id_t83
-
id_t83
-
Forumräv
-
-
657 inlägg
Det är ju en j*vla stor skillnad på om en privatperson som Andreas bryter mot reglerna än när vår statsminister och hans polare gör det, speciellt när Steffe precis sagt åt folket att INTE göra det han sprang och gjorde.
Postad 31 december 2020 - 13:44
Mr_Tom
-
Mr_Tom
-
Forumräv
-
-
785 inlägg
Är det verkligen nödvändigt att leta reservdelar till en rakapparat i en galleria dagen före julafton i dessa tider? Nej, säger jag. Vad tycker ni andra?
Stefan Löfven gjorde uppenbarligen en annan värdering just då. Men jag misstänker att han inte skulle göra det igen om han kunde välja.
Jag skrev det tidigare i tråden. Jag tror inte, baserat på de bilder jag sett, att besöket i gallerian var farligt för smittspridningen. Däremot var det klantigt på flera sätt.
Buddy, tycker du att den cirkus som nu pågår står i proportion till den faktiska händelsen? Är det inte snarare risk att detta tar fokus från det verkliga problemet?
Postad 31 december 2020 - 13:49
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Du tog ju bilen och firade jul med släkt du inte umgåtts med regelbundet. Men det kanske inte räknas, iom att bara dragit med dig ett virus till skäktingar, som kanske iofs sprider det vidare.
som ensamstående så får man åka till annan ort och fira med sin familj om man följer rekommendationerna. och det gjorde både jag och dom 
här är en lista från regeringen och FHM
Guide: Så kan vi fira jul enligt regeringen och FHM | SVT Nyheter
Redigerat av andreassofus, 31 december 2020 - 13:50.
Postad 31 december 2020 - 13:51
Unregistereda299ec85
-
Unregistereda299ec85
-
Guru
-
-
4 115 inlägg
som ensamstående så får man åka till annan ort och fira med sin familj om man följer rekommendationerna. och det gjorde både jag och dom 
Det skiljer alltså för ensamstående? Var kan man läsa det?
Postad 31 december 2020 - 13:52
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Det skiljer alltså för ensamstående? Var kan man läsa det?
klistrade in länken ovan 
Postad 31 december 2020 - 14:06
Unregistereda299ec85
-
Unregistereda299ec85
-
Guru
-
-
4 115 inlägg
klistrade in länken ovan 
Du hänvisar alltså till hur en tidning tolkat det hela.
Då har jag två följdfrågor.
* Det står tydligt att max 8 personer får fira tillsammans. Betyder det att en bekant, som har 9 gemensamma hemmaboende barn tillsammans med sin fru, har brutit mot rekommendationerna?
* Var kan man finna stödet för att ensamstående faktiskt får resa och träffa släkt på annan ort?
Postad 31 december 2020 - 14:07
Johan_i_burken
-
Johan_i_burken
-
Mästare
-
-
3 637 inlägg
klistrade in länken ovan 
Mmm, denna är ju dock lite osäker på om du följde om vi skall vara petiga.
"FÅR ÄLDRE OCH ANDRA PERSONER I RISKGRUPP VARA MED PÅ JULFIRANDET?Ja, om det kan ske riskfritt. Detta förutsätter att man har försökt skapa en bubbla, isolerat sig så gott man kan och att personerna som ingår i sällskapet inte har träffat en massa personer som de inte ska fira jul med."
Du hade ju uppenbarligen inte isolerat dig tillräckligt länge innan du åkte? Men skit samma. Jag pekar inga fingrar gällande detta. I denna tråd har det skrivit mycket whataboutism de senaste inläggen. Lite tråkigt kan jag tycka.
Postad 31 december 2020 - 14:13
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Du hänvisar alltså till hur en tidning tolkat det hela.
Då har jag två följdfrågor.
* Det står tydligt att max 8 personer får fira tillsammans. Betyder det att en bekant, som har 9 gemensamma hemmaboende barn tillsammans med sin fru, har brutit mot rekommendationerna?
* Var kan man finna stödet för att ensamstående faktiskt får resa och träffa släkt på annan ort?
om du inte litar på det och ser felaktigheter så får du kontakta svt föreslår jag.
Mmm, denna är ju dock lite osäker på om du följde om vi skall vara petiga.
"FÅR ÄLDRE OCH ANDRA PERSONER I RISKGRUPP VARA MED PÅ JULFIRANDET?Ja, om det kan ske riskfritt. Detta förutsätter att man har försökt skapa en bubbla, isolerat sig så gott man kan och att personerna som ingår i sällskapet inte har träffat en massa personer som de inte ska fira jul med."
Du hade ju uppenbarligen inte isolerat dig tillräckligt länge innan du åkte? Men skit samma. Jag pekar inga fingrar gällande detta. I denna tråd har det skrivit mycket whataboutism de senaste inläggen. Lite tråkigt kan jag tycka.
och du vet om vi hade äldre personer som är i riskgrupp med på vårt julbord?
jag firade med mina systrar plus hennes ungar samt farsan.
du verkar ju vilja peka lite i alla fall eftersom du tog upp det. Du pekar inte mindre bara för att du säger att du INTE pekar.
Postad 31 december 2020 - 14:22
Unregistereda299ec85
-
Unregistereda299ec85
-
Guru
-
-
4 115 inlägg
om du inte litar på det och ser felaktigheter så får du kontakta svt föreslår jag.
Då hade du ju lika väl kunnat källhänvisa till din telepatiska groda... Men då vet vi nivån.
Men så åkte du till din släkt med Covid i kroppen också...
Postad 31 december 2020 - 14:32
InSane
-
InSane
-
Veteran
-
-
1 838 inlägg
Höj nivån på inläggen eller så ryker tråden.
Postad 31 december 2020 - 14:32
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Då hade du ju lika väl kunnat källhänvisa till din telepatiska groda... Men då vet vi nivån.
Men så åkte du till din släkt med Covid i kroppen också...
så du litar inte på det som står på svt? tror du listan innehåller direkta felaktigheter?
trodde du var en förespråkare av PS
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
Personuppgiftspolicy
|
-
JBL 705i Atmos
Anton
2025-05-20 10:45:14
-
Vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-16 13:46:51
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|