Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor

9738 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 26 June 2022 - 12:55

LiMiT
  • LiMiT
  • Forumräv

• 707 inlägg
  • 0

Allente1:

Ibland försvinner ljudet på kanalerna, men streamingtjänsterna har ljud. Krävs en omstart för att kanalljudet skall hoppa igång. Har haft det på båda mina boxar.

Det har även hänt att de inte bytt kanalström. Kanalbytet görs och visas på skärmen, men strömmen ändras inte till den nya kanalen. T.ex jag tittar på SVT1 och byter till SVT2. På skärmen ser det ut som bytet görs (med grafik och kanalnummer), men strömmen/innehållet som visas är fortfarande SVT1... Omstart är det enda som gäller.

Hade varit trevligt med någon slags volymnormaliseringsfunktion också. Alldeles för stor volymskillnad mellan kanalerna.

Redigerat av LiMiT, 01 July 2022 - 17:14.

Postad 04 July 2022 - 08:13

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

EPG på kanal 10 kallar alla F1 Highlights för Bahrain GP verkar det som, det gäller även gårdagkvällens Kanada-GP.

Hej

Detta är löst nu mhbml så du vet. 

Mvh
Niklas

Postad 04 July 2022 - 08:25

mhbml
  • mhbml
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0

Hej

Detta är löst nu mhbml så du vet. 

Mvh
Niklas

Hej Niklas,

det var nog inte löst igår iallafall, jag ska kolla vad inspelningen säger om ett tag.

Spela från början eller se på något i veckoarkivet fungerar inte alls på National Geographic, ska det vara så?

Har inte funkat på lång tid, Oneplace.

Är detta normalt?

Postad 04 July 2022 - 08:27

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej Niklas,

det var nog inte löst igår iallafall, jag ska kolla vad inspelningen säger om ett tag.

Hej

Kan ta en stund innan det uppdateras, det blev löst strax efter jag skrev idag.

Mvh
Niklas

Hej Niklas,

Är detta normalt?

Hej

Nej, vet det var problem med Nat Geo Wild veckoarkivet på android (Telefon/surfplatta) tidigare.
Jag ska undersöka saken under dagen.

Mvh
Niklas

Postad 04 July 2022 - 09:00

perka666
  • perka666
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Någon mer än jag som saknar EPG? Är helt tomt efter 06:00 i morgon. One Place. Har startat om boxen utan resultat.

Postad 04 July 2022 - 09:09

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Någon mer än jag som saknar EPG? Är helt tomt efter 06:00 i morgon. One Place. Har startat om boxen utan resultat.

Hej

Det verkar vara något problem, får samma fel. Undersöker saken direkt.

Tack för info perka666 

Mvh
Niklas

Postad 04 July 2022 - 09:16

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

• 479 inlägg
  • 0

Hej

Det verkar vara något problem, får samma fel. Undersöker saken direkt.

Tack för info perka666 

Mvh
Niklas

Så har det sett ut sen tisdag förra veckan, dvs att EPG:n bara gick till i morgon kl 06:00.

Postad 04 July 2022 - 11:50

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej

Problemet blev löst ca 12:00. Tack igen för informationen om problemet perka666.

Mvh
Niklas

Så har det sett ut sen tisdag förra veckan, dvs att EPG:n bara gick till i morgon kl 06:00.

Hej

Okej, inget jag känner jag till, vilken box?

Hör av dig om du ser något konstigt.

Mvh
Niklas

Postad 04 July 2022 - 11:54

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

• 479 inlägg
  • 0

Hej

Problemet blev löst ca 12:00. Tack igen för informationen om problemet perka666.

Mvh
Niklas

Hej

Okej, inget jag känner jag till, vilken box?

Hör av dig om du ser något konstigt.

Mvh
Niklas

Det var på både OnePlace och Allente 1, allt ser bra ut nu.

Postad 09 July 2022 - 08:39

peppelito
  • peppelito
  • Veteran

• 2261 inlägg
  • 0
Kan man förvänta sig att TV4 och TV12 mfl kanaler kommer komma till Android TV appen? Har för mig att jag läste i denna tråd att de saknas i nuläget pga rättigheter, men hittar inte det inlägget? Känns konstigt att alla kanaler finns till app för tex ATV och Android mobil, men inte till Android TV. Kan du bidra med någon info Niklas?

Postad 09 July 2022 - 09:42

mhbml
  • mhbml
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0

Hej

Kan ta en stund innan det uppdateras, det blev löst strax efter jag skrev idag.

Mvh

Inte helt fixat med F1 programinfo.

Bifogad fil(er)

Postad 13 July 2022 - 10:19

Bopper
  • Bopper
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0

Min pappa har skaffat parabol och jag tror det är boxen Oneplace han har, den är i alla fall Android-baserad.

Ganska ofta händer det att han inte kan byta kanal med fjärrkontrollen och ibland börjar ljudet att hacka. Provade att starta om boxen med fjärrkontrollen (Power On/Off) men det hjälpte inte. Drog då ur strömmen och den startade om med Android-logga m.m. Det tog även längre tid än första försöket med fjärrkontrollen.

Är detta vanligt att det blir så här? Bör man starta om boxen med jämna mellanrum för att slippa det?

Postad 15 July 2022 - 20:33

Bagewitz
  • Bagewitz
  • Användare

• 188 inlägg
  • 0
Håller ni på att ändra innehållet i ert tillvalspaket med danska kanaler? Såg att säljtexten ändrats till följande:

”För dig som vill komplettera ditt tv-utbud med populära danska kanaler. Utöver DR1, DR2 och DR3 ingår även kultur- och historiekanalen DR K och de två renodlade barn- och ungdomskanalerna DR Ramasjang och DR Ultra.”

Idag ingår ju DR1, DR2, TV2 och DR Ramasjang.

Redigerat av Bagewitz, 15 July 2022 - 20:33.

Postad 18 July 2022 - 20:16

edtjope
  • edtjope
  • Forumräv

• 772 inlägg
  • 1
Kollar på Allente via Apple TV. När reklam kommer på 3:an för Viaplay så dels höjs ljudnivån rejält men värre är att den reklamen börjar gå i en loop tills man byter kanal och har så varit ett bra tag. Är det fler som upplever det?

Postad 18 July 2022 - 20:18

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

• 985 inlägg
  • 0

Kollar på Allente via Apple TV. När reklam kommer på 3:an för Viaplay så dels höjs ljudnivån rejält men värre är att den reklamen börjar gå i en loop tills man byter kanal och har så varit ett bra tag. Är det fler som upplever det?

Japp, det har jag också märkt. Skönt man inte ensam 😩

Postad 20 July 2022 - 20:01

luma67
  • luma67
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0

God Afton i värmen.
Har vi nåt nytt att rapportera angående avsaknad av flerkanalsljud för apparna samt inspelningsmöjligheter för Allente 1?
1/8 hakar jag på..

Testade lite stream nu, 2 parallella streams, Telia vs Allente, av samma kanal SVT24 (nåt astronomi-program).

Allente behövde buffra ett par sekunder om man tvingade slidern till "live".

Såg dock att Allente hade paus-möjlighet i programmet.

Postad 22 July 2022 - 22:17

Kimla66
  • Kimla66
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Inga kanaler via parabol ikväll efter 23… vad händer??

Postad 25 July 2022 - 16:10

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2527 inlägg
  • 0

Det är tråkigt att EPG inte fungerar på kanal 160-168 Discovery Extra. Två matcher visas 19;00, men det enda som står är Malmö-Elfsborg på Extra 1 som spelades i mars. 

Postad 26 July 2022 - 20:16

LiMiT
  • LiMiT
  • Forumräv

• 707 inlägg
  • 0
EPG'n är skräp... Enligt den visas damsemifinalen mellan ENG-SWE på SVT1 och TV4... Hängslen och livrem kanske? SVT1 visar Fares-filmen "Farsan"...

Redigerat av LiMiT, 26 July 2022 - 20:16.

Postad 29 July 2022 - 20:27

Swedendroid
  • Swedendroid
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Någon annan som har märkt att boxen (Allente 1) tappar IP-inställningar för trådlöst nätverk efter att boxen varit strömlöst i 5 minuter?

Detta medför att boxen inte ställer in rätt tid och att EPG:n inte fungerar, det står även att det trådlösa nätverket har begränsad mottagning oavsett om man kör på 2,4Ghz eller 5Ghz. 

Så fort man ställer in IP-inställningen på DHCP manuellt så hoppar allt igång igen.

Detta är inte ett jätteproblem eftersom min box sällan blir helt strömlös men det är väldigt irriterande och kan vara ett större problem för dom som inte vet vad dom skall göra när detta inträffar. 

Postad 30 July 2022 - 13:15

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2527 inlägg
  • 0

Är det inte dags att sänka priset på abonnemanget? Det kan inte vara dyrt att köpa in repriser till förbannelse hos programleverantörerna. Speciellt tråkig är det för de som inte har bredband och då inte kan kan streama. 

Postad 30 July 2022 - 15:35

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2810 inlägg
  • 0

Är det inte dags att sänka priset på abonnemanget? Det kan inte vara dyrt att köpa in repriser till förbannelse hos programleverantörerna. Speciellt tråkig är det för de som inte har bredband och då inte kan kan streama. 

Borde fan vara gratis,förutom massa gamla pantbanken,gränsbevakarna och all gammal skit som sänds på två tre kanaler samtidigt så bestå programtiden till 50-60 procent reklamtid..Sl

kamlöst att ta flera hundra i månaden.

Postad 31 July 2022 - 11:29

Mats Klippan
  • Mats Klippan
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Har en Xiaomi TV Stick Smart Tv sticka. Där har jag Cmore Viaplay m.m. Försöker få Allentes app att fungera men får endast en svart bild. Är där någon som kan ge mig något tips vad jag gör för fel.

Postad 03 August 2022 - 08:36

recyl
  • recyl
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Har en adb 500 gb box som blivit extremt långsam. Misstänker att det är något skumt med disken eller filsystemet. Provade att sätta i en annan disk och då startar nedladdningen av programvaran. Nedladdningen misslyckas och det står lite olika fel och den startar om och gör ett nytt försök som misslyckas och så håller den på. Har låtit den försöka i ganska många timmar nu. 

boxen är ju rätt gammal nu och min fundering är om programvaran fortfarande finns tillgänglig för nedladdning? Någon som vet? Kommer även försöka se om man kan få ett svar från kundtjänst. 

Postad 09 August 2022 - 17:28

yse55
  • yse55
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Vad har hänt med fjärrinspelningsfunktionen egentligen. Har två inspelningsbara boxar, en smart HD box och en OP-box. OP-boxen har aldrig dykt upp i Allente appen medans smart HD boxen har visat sig ibland. Appen säger"Hoppsan... Ett fel har uppstått.Vänligen försök igen senare"! Nu har jag försökt i tre veckor, med mellanliggande omstart av router, ut och inloggning till allente, koppla ur och in hårddisken etc, men inte ett sk..t ändrar sig, det blir alltid detta felmeddelande "Hoppsan... Ett fel har uppstått.Vänligen försök igen senare"!

Fungerar fjärrinspelning för er andra som vill använda denna funktion? eller är det fler som har problem?

Postad 09 August 2022 - 18:20

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2527 inlägg
  • 0

Vad har hänt med fjärrinspelningsfunktionen egentligen. Har två inspelningsbara boxar, en smart HD box och en OP-box. OP-boxen har aldrig dykt upp i Allente appen medans smart HD boxen har visat sig ibland. Appen säger"Hoppsan... Ett fel har uppstått.Vänligen försök igen senare"! Nu har jag försökt i tre veckor, med mellanliggande omstart av router, ut och inloggning till allente, koppla ur och in hårddisken etc, men inte ett sk..t ändrar sig, det blir alltid detta felmeddelande "Hoppsan... Ett fel har uppstått.Vänligen försök igen senare"!

Fungerar fjärrinspelning för er andra som vill använda denna funktion? eller är det fler som har problem?

Lika illa här.

Postad 10 August 2022 - 06:50

rogsm
  • rogsm
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

Samma problem med ADB PVR 5720

Postad 11 August 2022 - 19:27

luma67
  • luma67
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Tja!
Andra provveckan med Allente 1, o det finns lite issues.
Dels det här med icke-flerkanalsljud i apparna, men vad som stör är pauser/frysningar (åtminstone i Cmore-appen, man vill ju slippa reklamen…) i bilden med någon sekunds mellanrum. Ljudet är opåverkat. Synligt väldigt tydligt vid panoreringar. Inget jag ser om jag kör TV’ns egna app.
Går inte att använda appen mao. Irriterande.
Vet inte om det är TV-beroende, ska kolla lite (Samsung QLED) men det diffar ju mot den inbyggda CMore-appen.
Ska kolla fler appar… Har bytt upplösning/Hz i Allente 1 utan framgång.
Jobbar på att vänja mig med navigeringen.

Postad 11 August 2022 - 20:04

tTW
  • tTW
  • Lärjunge

• 337 inlägg
  • 0

Andra provveckan med Allente 1, o det finns lite issues.
Dels det här med icke-flerkanalsljud i apparna, men vad som stör är pauser/frysningar (åtminstone i Cmore-appen, man vill ju slippa reklamen…) i bilden med någon sekunds mellanrum. Ljudet är opåverkat. Synligt väldigt tydligt vid panoreringar. Inget jag ser om jag kör TV’ns egna app.
Går inte att använda appen mao. Irriterande.
Vet inte om det är TV-beroende, ska kolla lite (Samsung QLED) men det diffar ju mot den inbyggda CMore-appen.
Ska kolla fler appar… Har bytt upplösning/Hz i Allente 1 utan framgång.

Det där låter som att boxen är inställd på att mata ut en 60Hz-signal, när den ska vara inställd på 50Hz för alla appar som spelar upp 25/50fps-material, dvs. CMore. SVTPlay, Viaplay, Allente, IPTV och DVB-S från Allente-satelliten.

Postad 11 August 2022 - 21:01

Eton
  • Eton
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Har också det här problemet en tid, Allente - har ni någon lösning eller förklaring?
Grymt störande!

Postad 11 August 2022 - 22:04

luma67
  • luma67
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0

Det där låter som att boxen är inställd på att mata ut en 60Hz-signal, när den ska vara inställd på 50Hz för alla appar som spelar upp 25/50fps-material, dvs. CMore. SVTPlay, Viaplay, Allente, IPTV och DVB-S från Allente-satelliten.

SVT Play flöt på fint. Får gräva vidare varför CMore har periodiska frysningen.

Postad 12 August 2022 - 13:39

hmarkstrom
  • hmarkstrom
  • Guru

• 5177 inlägg
  • 0

Kul att läsa att boxar är bara skräp. Varför inte bara sälja CA moduler och sedan får TV:ns mottagare sköta om allt. Har en Sappa CA modul och deras kort i TV:n och jag minns inte när det krånglade sist.

Postad 12 August 2022 - 15:13

Iwarsson
  • Iwarsson
  • Lärjunge

• 452 inlägg
  • 0
Som motvikt. Jag har två Allente 1 boxar, fungerar hur bra som helst.

Med det sagt existerar säkert de problem som rapporteras här.

Jag hade samma upplevelse med Telia innan. Det fungerade bra för de flesta andra medan vårt hushåll alltid hade någon form av problem.

Lite skönt att man kan hantera boxen med rösten via Google home.

Postad 12 August 2022 - 15:31

LiMiT
  • LiMiT
  • Forumräv

• 707 inlägg
  • 0

Har också det här problemet en tid, Allente - har ni någon lösning eller förklaring?
Grymt störande!

Ljudskillnaden sker även mellan kanalerna i sig och inte bara under reklamen.

Hoppas de kan normalisera ljudet i boxen med en kommande uppdatering.

Postad 12 August 2022 - 15:55

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2527 inlägg
  • 0

Har lite problem att logga in på min Chromecast with Google TV.  Lid logon skall man gå in på mobil eller dator och skriva allentelog.in/XXXX. Nu finns detta inte i mobil eller dator. Något annat inloggningssätt?

Postad 12 August 2022 - 17:30

sunqan
  • sunqan
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0
Du ska gå dit med webläsaren...

Postad 12 August 2022 - 17:44

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2527 inlägg
  • 0

Du ska gå dit med webläsaren... Jag knappar in detta allentelog.in/XXXX gång på gång. Men nu fungerade. Märkligt. Tack för hjälpen.

Postad 12 August 2022 - 18:38

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2527 inlägg
  • 0

Det finns några fördelar med One Place. Man kan spela in fler kanaler samtidigt och har tillgång till veckoarkiv. Via epg kan man gå in i ett pågående program och se det från början. 

Boxen har de vanligaste apparna installerade, så har man en äldre TV slipper man en extern ATV eller liknande. Nätverket är också stabilt. 

Givetvis finns det saker som man vill ändra på. Fler favoritlistor och att kanalerna numreras i nummerordning som man själv lägger upp är ett önskemål, liksom att kunna koppla in en extern hårddisk. Ibland kan boxen vara trög och att byta kanal behöver man kanske två eller tre försök och att det kan ta 10 sekunder att komma in på inspelade programmen. 

Nu har jag kanske haft tur. Min box har fungerat mekaniskt i ett par år nu.

Postad 17 August 2022 - 10:24

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2527 inlägg
  • 0

Kanske dags att ändra texten. kostnaden är 160 kr/mån.

Priset för Tv i flera rum (120 kr/mån) är detsamma oavsett hur många rum du väljer till (max upp till tre extra rum). Du behöver dock en ytterligare tv-box för varje nytt rum du vill använda tjänsten i. Kostnader för den extra boxen eller boxarna tillkommer alltså.

Redigerat av Huddingebo, 17 August 2022 - 10:28.

Postad 17 August 2022 - 12:52

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2527 inlägg
  • 0

Börjar bli mörkrädd nu. C more har köpt upp rättigheterna till Allsvenskan och Superettan av Discoveryplus. Vad innebär detta för oss allentekunder? CL-matcherna visar C more samt Telia och utesluter övriga som har C more med en annan operatör likt allente.

Ingen allsvenska, ingen C more via allente i alla fall.

Postad 18 August 2022 - 07:03

ted1001
  • ted1001
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0
Umm, va?

"Nu är det klart att Allsvenskan och Superettan återvänder till C More, då Telia och C More har ingått ett avtal om streamingrättigheterna med Warner Bros. Discovery. Från och med i helgen den 20-21 augusti kan Discoverys sändningar från Allsvenskan och Superettan streamas på Telia och C More."

Det är väl bara Telia som nu OXÅ får streama detta. Det är fortfarande Warner (Discovery) som ÄGER rättigheter och kommer fortsätta visa sändningarna.

Postad 18 August 2022 - 07:12

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2527 inlägg
  • 0

Umm, va?

"Nu är det klart att Allsvenskan och Superettan återvänder till C More, då Telia och C More har ingått ett avtal om streamingrättigheterna med Warner Bros. Discovery. Från och med i helgen den 20-21 augusti kan Discoverys sändningar från Allsvenskan och Superettan streamas på Telia och C More."

Det är väl bara Telia som nu OXÅ får streama detta. Det är fortfarande Warner (Discovery) som ÄGER rättigheter och kommer fortsätta visa sändningarna.

Vi får se vad som händer nästa säsong om de tar över sändningarna helt eller inte. För att se de allsvenska sändningarna i C moreappen måste man vara Teliakund eller C morekund och inte allentekund.

Redigerat av Huddingebo, 18 August 2022 - 07:29.

Postad 18 August 2022 - 11:49

ted1001
  • ted1001
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0
Warner/Discovery har rättigheter till Allsvenskan till och med 2025.

Och, som Allente-kund kan man ju köra Discovery-appen.

Postad 19 August 2022 - 10:42

sohe
  • sohe
  • Användare

• 175 inlägg
  • 0

De säljer moduler, de är vad mina föräldrar använder.
https://www.allente....-modul-parabol/

Använder också Allentes CA-modul, tycker det funkar fin-fint, men det passar ju inte alla.
Själv har jag inte behov av inspelning eller streamingappar utan vill bara se en TV-kanal då och då. Skönt att slippa en extra box med kablar och strömförsörjning och att TVn får sköta uppskalningen och gränssnitt.

Postad 19 August 2022 - 16:02

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2527 inlägg
  • 0

Har ett nytt kort och två nya CA-moduler jag vill växla kortet med, Men kortet är ogiltigt får jag till svar i CA-modulerna. Nu fungerar kortet i mina gamla CA-moduler som inte är pairade. Går det att uppdatera dessa CA-moduler likt man kan uppdatera kort?

Postad 19 August 2022 - 21:08

sunqan
  • sunqan
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0

Har ett nytt kort och två nya CA-moduler jag vill växla kortet med, Men kortet är ogiltigt får jag till svar i CA-modulerna. Nu fungerar kortet i mina gamla CA-moduler som inte är pairade. Går det att uppdatera dessa CA-moduler likt man kan uppdatera kort?

Om de nya modulerna är ci+ måste du väl para kortet mot en av dem? Då kan du ju inte flytta till den andra utam att para om?

Postad 20 August 2022 - 07:28

yse55
  • yse55
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Är det någon som vet om Niklas på Allente har slutat? Senaste svaret är ju från 4 juli!

Postad 20 August 2022 - 08:18

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Är det någon som vet om Niklas på Allente har slutat? Senaste svaret är ju från 4 juli!

Hej

Jag är kvar, kom tillbaka från semestern i torsdags så därför frånvarande.

Mvh
Niklas

Hej

Skicka PM med kundnummer och vilket serienummer du har på de nya modulerna. 

Mvh
Niklas

Postad 23 August 2022 - 16:37

LiMiT
  • LiMiT
  • Forumräv

• 707 inlägg
  • 0

Wifi slutar ladda kanalbilder och programinfo m.m på båda mina Allente1-boxar. Energisparläge?

Fixas genom att stänga av wifi och aktivera det igen.

Redigerat av LiMiT, 23 August 2022 - 16:37.

Postad 24 August 2022 - 18:20

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej

Nu finns Allente-appen att tanka ner på webOS LGTV. Mer info kommer under veckan.
Hör även av mig när jag har ett datum för appen till Samsung.

Mvh
Niklas

Wifi slutar ladda kanalbilder och programinfo m.m på båda mina Allente1-boxar. Energisparläge?

Fixas genom att stänga av wifi och aktivera det igen.

Hej

Skicka PM med kundnummer, ev skulle jag behöva din hjälp att ta ut loggar från boxen.

Mvh
Niklas

Redigerat av Allente Sverige, 24 August 2022 - 18:19.

3 användare läser detta ämne

1 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

pierre__71
  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.