Ska man köpa spelet i affär eller ladda ner det?
Hur bra är headsetet man får med?
/Gus
Om du vill ha ett headset så tycker jag du ska köpa spelet i affären, tycker det är ett helt OK headset som fungerar och sitter bra.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 31 October 2007 - 23:53
Om du vill ha ett headset så tycker jag du ska köpa spelet i affären, tycker det är ett helt OK headset som fungerar och sitter bra. Postad 02 November 2007 - 14:12
Drog precis in uppdatering 1.10 till Warhawk, kan inte starta spelet efteråt. Det står "Det här innehållet går inte att komma åt från ditt konto", märkligt. Jag var inloggad på mitt svenska konto när jag köpte spelet och likaså när jag laddade hem uppdateringen, har provat starta från mitt USA, HK samt JAP-konto utan lycka...
What the hell? Redigerat av Event, 02 November 2007 - 14:14. Postad 02 November 2007 - 14:26
Skönt... nån mer som har samma problem... jag uppdaterade oxå nyss o sen funkar inte det för mig heller... hoppas de löser sig!
Postad 02 November 2007 - 14:30
läser runt på lite forum o kan klistra in denna:
Just wanted to make a quick post to let everyone know that the Warhawk v1.1 patch will be deployed world-wide on Friday, November 2nd, during an extended maintenance window between 5am and 9am Pacific. Some of you were able to download the v1.1 patch before it was “officially” ready. Since this occurred without the server-side updates to complement it, not all of the fixes would have functioned. Specifically, the viral-rank-up fix and the time-in-vehicle stat fix. Once we bring the system back online Friday, 9am Pacific, these fixes will be functional. Also, once we deploy the patch, when you boot Warhawk, you will be prompted by the XMB to download the v1.1 patch. This is a fast download so it’s not a time killer. Once the XMB has pulled the patch down, Warhawk will boot back up and be happy! You will also notice a “v1.1″ in the lower right corner of the screen. So, we’ll be monitoring the roll-out tomorrow and this weekend so please check the forums for more info! Oh…one last thing, if you want to see the list of stuff in the v1.1 patch hit this link. Officiella ps bloggen så de lär väl vara fixat till kl 5 svensk tid då?!? hoppas Postad 02 November 2007 - 15:12
fan va skönt... blev lite orolig att jag hade sabbat brosans warhawk
Postad 02 November 2007 - 16:20
Det tycker jag, då blir vi kanske 10-15 pers i den nya klanen med lite tur Postad 02 November 2007 - 16:30
Känns ändå lite skumt att man inte ens kan starta upp spelet efter uppdateringen....jaja, vi får väl se. Med tanke på hur extremt mycket strul det varit med det här spelet så vore det bara sista spiken i kistan om hela skiten lade av efter uppdateringen.
Postad 02 November 2007 - 16:40 typ... men jag tror att det fixar sig i och med denna uppdatering... skulle ju trots allt inte sluta spela det även om sakerna inte skulle fungera till 100%, är så jäkla skoj asså Postad 02 November 2007 - 16:40 typ... men jag tror att det fixar sig i och med denna uppdatering... skulle ju trots allt inte sluta spela det även om sakerna inte skulle fungera till 100%, är så jäkla skoj asså Btw... någon som vet när dropship-uppdateringen kommer, typ något datum eller så? Redigerat av folke_folkesson, 02 November 2007 - 16:41. Postad 02 November 2007 - 17:55
sorry men kunde inte vara med o lira i tisdags; har varit kattvakt åt svärmor hela veckan, men nästa gång så är jag med.
Har precis installerat "uppdateringen"... fan va surt, har lite av ett abstinensbesvär nu när man varit utan det hela veckan Postad 02 November 2007 - 17:58
Hmmm....skulle ju boota om efter installationen för att sedan fungera igen. Hos mig fungerar det fortfarande inte? "Kan inte startas från detta konto" typ
Litar inte ett dugg på det här, fungerar det för någon annan eller sitter vi alla fortfarande i samma sjunkande båt? Postad 02 November 2007 - 18:07
Eftersom jag inte har laddat hem uppdateringen ännu kanske man ska vänta med det....eller är man tvungen att ladda hem den eller?
Postad 02 November 2007 - 18:09
Du är dessvärre tvungen Postad 02 November 2007 - 18:10 tror du kan vänta med att ladda ner uppdateringen, jag kunde ialla fall avbryta min uppdatering men det gjorde jag... känns lite surt nu Postad 02 November 2007 - 18:11
ja eller nej grabbar.......
Postad 02 November 2007 - 18:13 haha.. jag vet inte, började skriva innan D-J men vetta fan faktiskt... Postad 02 November 2007 - 18:16
Man kanske ska fortsätta med Elton John och ett glas rött med andra ord ........
Postad 02 November 2007 - 18:17
Jahopp. Köpte spelet o ladda ned det. Installera uppdateringen som ploppa upp direkt o så kan man inte ens starta spelet
Känns ju verkligen värt dom 280 spänn just nu... Fick inte ens en chans att testa spelet Edit: o jag som bjöd hem brorsan också för lite split-screen action Redigerat av xxManiacxx, 02 November 2007 - 18:19. Postad 02 November 2007 - 18:18
Stilla dig....det funkar snart och då kommer du definitivt tycka det var värt det..... Postad 02 November 2007 - 18:50 haha.. jag vet inte, började skriva innan D-J men vetta fan faktiskt... hehe, nej du kan inte komma in o spela utan uppdateringen... o inte med heller för den delen Postad 02 November 2007 - 19:06
Någon som vet när det skall fungera igen??... När någon får reda på att Warhawk fungerar igen så får man gärna höra av sig...Börjar få lite Warhawk-abstinens
Postad 02 November 2007 - 19:11
Vis av tidigare småfixar till Warhawk är jag rädd för att det kan ta sin lilla tid innan det funkar igen....jaja, nu är det ju fredag kväll så jag gör som Merger och lutar mig tillbaka med något gott i stället. I mitt fall en liten Ardbeg...
Postad 02 November 2007 - 20:07
Jag tror ni måste ladda ner warhawk igen och sen installera patchen...läste det på deras forum.
Postad 02 November 2007 - 20:12
happ, den första som provar kan gärna bekräfta detta... Postad 02 November 2007 - 20:12 Nej... fan det orkar man ju inte... inte nu i alla fall Postad 02 November 2007 - 20:18
Skulle gärna provat själv men har den köpta versionen...so no can do
Postad 02 November 2007 - 20:22
eller hur.... hur ska de göra som köpt spelet på disk göra då?? neee de kan ju knappast vara lösningen... det kommer nog igång framåt kvällen eller nå... hoppas på efter idol iaf... Postad 02 November 2007 - 20:24
Vad menar du....ladda ner som i betala för spelet igen?? Postad 02 November 2007 - 20:30 har du betalat spelet skall du kunna ladda ner det hur många gånger du vill, men endast till den konsolen som du köpte spelet till Postad 02 November 2007 - 20:32
OK....Quick Notes -- November 2nd, 11:30am MST, 2007 Options
Dylan_Jobe Warhawk Developer Posts: 109 Registered: 05-29-2007 Message 1 of 40 Viewed 1499 times Hey Everyone -- here's a quick update: Our team in London has resolved the issue with European PSN players not being able to play after they download the patch. This fix is rolling out right now but does take some time. We should have final word of the deployment soon (less than an hour). In order for the viral-rank-up fix to properly correct your rank, you will need to play in a ranked game, then quit or log-out and then restart Warhawk. This naturally occurs during a play session but if you are eager to see your correct rank RIGHT NOW, please perform those steps. Some players have reported still seeing some "????" in the server list. What's happening is that, while you will all see FAR MORE pings displayed in v1.1, some players host games AND block ping packets in their network configuration. If a player is hosting a game and his router is setup to not allow ICMP "echo requests", then there's not much we can do. I'll make another post as soon as the London team gives me the all-clear on the updated PSN v1.1 patch. ... hittade detta på forum... Postad 02 November 2007 - 20:35
Om det funkar......någon som är sugen på att host:a en server och lira lite.......jag är ju inte kung i vanliga fall och nu är man ju lite halvpackad så det är lätta poäng som flickan sa till pojken....
Postad 02 November 2007 - 20:38
"DET FUNKAR NU!
Jag laddade ner det igen och uppdaterade med patchen, då funkade det!!! http://playstation-3...t1108-p130.html Har inte läst allt de skrivit men verkar som man får ladda ner igen, inte riktigt sugen på det. Edit: så det är därför det funkar för dem som ladda ner igen hehe, det funkar för alla Redigerat av primoo, 02 November 2007 - 20:41. Postad 02 November 2007 - 20:55
jag är lätt med efter idol...loggar in då o ser om de e fler med!...rödvinet gör susen så det kasnke blir mycke självmord men de hör ju till Postad 02 November 2007 - 22:26
Jag testade att ladda ner det igen och då fungerade det som det skulle. Den hämtade uppdateringen på nytt och sedan fungerade det!
Postad 02 November 2007 - 23:46
Laddar ner nu också, tar väl en liten stund.
Hoppas någon MHB/MH2 är kvar där ute som vill leka Postad 02 November 2007 - 23:50 får väl se, men förhoppningsvis kan man komma in en liten stund. men med tagen Yaotzin... brosans PSN-id Postad 03 November 2007 - 10:30
Tja... försökte att ladda ner warhawk på nytt igår, men det går ju inte att tanka det från PS-store... Kan någon berätta hur man gör
Postad 03 November 2007 - 10:35
Mitt warhawk funkade inte efter uppd. Folke... jag deletade det, gick in på PS store... och kollade på downloadlist... där kunde jag börja ladda ner den igen, testa det
Postad 03 November 2007 - 10:36
Inne i Ps-store finns det en "knapp" uppe till höger av skärmen som heter mina downloads eller något snarlikt...Har det inte framför mig just nu. Där ligger Warhawk i en lista med dina nedladdningar, klicka på warhawk och resten sköter sig själv.
Den laddar hem Warhawk och när du sedan väljer att installera så lägger det sig ovanpå din gamla installatio....när du är klar så långt startar du spelet som vanligt och det komer automatiskt att hämta hem uppdateringen, sedan startar det om och voila! Postad 03 November 2007 - 11:01
spelar ingen roll, jag tog bort min installation också. Postad 03 November 2007 - 11:43
Hittade det... Tack så jätte mycket, blev lite orolig då jag deletade det ifrån min brors PS3:a Postad 03 November 2007 - 12:31
Sådär nu har man fått lira spelet lite.
Upptäckte att det hade gått igång runt 22 igår kväll så jag o brorsan satte oss ned för att testa. Efter vad vi trodde va ca 1 timme senare kollade vi på kl o den va då 02 Va fan _riktigt_ kul och jag har blivit en hejare på flygplanet nu Sista matchen vi lira i förmiddags så flög han och jag omkring och säkrade luftrummet medans resten av våra teammates höll koll på marken. Slutade matchen med 42 kills 68 assists och 7 deaths Postad 03 November 2007 - 12:59 Nice... då kanske du platsar i klanen haha men visst går tiden fort när man spelar... tror att det gått två timmar o sedan är dagen förbi.. Redigerat av folke_folkesson, 03 November 2007 - 12:59. Postad 04 November 2007 - 12:47
jahapp, nu är jag nedgraderad till Sergant från Kapten.
nån annan som blivit nedgraderad ? Postad 04 November 2007 - 18:42
Japp från Kapten till 1st luttenant eller va fan de nu hette 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |