Hur många saknar vi? Spuute, mer?
NHL 08 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser |
Postad 30 March 2008 - 09:40
Så - för att inte bromsa er andra grymma contenders: jag lämnar walk-over.
Men tack för att jag fick vara med - och lycka till med slutspelet!!!
Postad 30 March 2008 - 13:25
Postad 30 March 2008 - 18:02
Du verkar vara en rik kille du spuute ;-) ...det kanske är bättre att använda skivan som toalettpapper om nu spelet är skit :-)Nu så är ny skiva på g...
Postad 30 March 2008 - 18:48
Du verkar vara en rik kille du spuute ;-) ...det kanske är bättre att använda skivan som toalettpapper om nu spelet är skit :-)Nu så är ny skiva på g...
Jag är inte rik, jag kör flashat
Postad 30 March 2008 - 18:51
i get it! du är flash gordon...Du verkar vara en rik kille du spuute ;-) ...det kanske är bättre att använda skivan som toalettpapper om nu spelet är skit :-)Nu så är ny skiva på g...
Jag är inte rik, jag kör flashatså de kostar mig inte mycket
Postad 30 March 2008 - 21:36
Är ute på tradera om nån vill ha det
Postad 31 March 2008 - 08:56
Postad 31 March 2008 - 09:04
Känns som att man kan ta sig till slutspel när så många drar sig ur ligan; och då får man möta DaBratt och århundradets hockeyskräll kommer vara ett faktum...:-)Det verkar bara vara att hålla ut längst här så kanske man vinner igan. Folk bryter skivor, knivar skivor till döds samt säljer skivor för fullt. Den som har mest love for the game och en stor portion tålamod tar hem trofén...
marcuspresident
PS. New Jersey djävularna
Postad 31 March 2008 - 09:08
Lägger fram Topper Harley som favorit, han har all press på sig att visa världen och oss härinne att ligaspelet inte bara varit en lyckosam tillfällighet utan att det finns torrt krut i maskineriet.
Postad 31 March 2008 - 09:16
Låter som ett fall för dopingkommitén att knapra betablockerare borde vara dopingklassat(kanske därför som du blockerar så många skott(dålig arne hegerforsskämt).Jag ser inte mig själv som favorit i ett slutspel, all press off me. Ligaspel och slutspel är två vitt skilda saker. Jag är känd för att få gummiben och har allmänt dåliga nerver, så nej slutspel är inte till min fördel. Dessutom hotar Doktorn med att dra in mina lugnande framåt våren.
Lägger fram Topper Harley som favorit, han har all press på sig att visa världen och oss härinne att ligaspelet inte bara varit en lyckosam tillfällighet utan att det finns torrt krut i maskineriet.
DaBratt skicka några piller till knivmannen Spuute så kanske han blir lite lugn :-)
marcuspresident
Postad 31 March 2008 - 09:24
Postad 31 March 2008 - 09:25
Postad 31 March 2008 - 09:26
Svordomar tillhör hockeyn!!! (the love of the game var det nån som sa)Ja Spuute kan nog behöva knapra på en tablett eller två. Hade vår käre knivman på tråden via Live! när vi spelade två matcher i Fredags. Ur högtalarna hörde jag de mest fasanfulla kommentarer och svordomar hagla med märklig daladialekt när saker gick emot han ute på isen. Han är ingen man vill spela med hemma i soffan om man säger så
Postad 31 March 2008 - 10:34
Har inte haft en suck i matcherna mot dig, det är kamp mot klockan för att hålla nere siffrorna bara.
Men den allmänna statusen på ligan verkar vara sisådär, är Spuute med nu igen?
I slutspel kanske man ska köra med headsettet för att formligen hota till sig segrar då.
Postad 31 March 2008 - 10:40
Det är det som är en del av att spela live att man just precis som hemma i soffan med kompisarna kan häckla varandra och "psyka" så att den andre darrar lite. Det anser jag tillhör spelet i hög grad när man möter riktiga människor och inte datorn...Det är väl därför vi möter människor och inte datorn?!Vet inte hur DaBratt kan få mig till någon form av favorit i ett slutspel.
Har inte haft en suck i matcherna mot dig, det är kamp mot klockan för att hålla nere siffrorna bara.![]()
Men den allmänna statusen på ligan verkar vara sisådär, är Spuute med nu igen?
I slutspel kanske man ska köra med headsettet för att formligen hota till sig segrar då.
marcuspresident
PS. ska köpa ett headset så att ni får höra min sofistikerade röst ;-)
PSS. kul också att höra hur gamla och vilket kön folk har och var de kommer ifrån...
Postad 31 March 2008 - 12:19
Så ni vet vem ni får stryk av...
Redigerat av Topper Harley 77, 31 March 2008 - 12:20.
Postad 31 March 2008 - 12:47
Verkar som Spuute är tillbaka i ligan, dock fipplar han med sitt Live! ID så han lär inte kunna spela ligamatcher snart. Dock drömmer han uppenbarligen om slutspel.
Postad 31 March 2008 - 12:50
Just därför är jag så poängfattig...jag är nyss fyllda 9år och upptäckt att jag är transsexuell och pappa har betalat LIVE-tjänsten åt mig och min basröst har jag fått från mamma...Kan avslöja att jag är en äldre dam på (som avataren säger) på 77 år...
![]()
Så ni vet vem ni får stryk av...
Postad 31 March 2008 - 14:59
Lite trist att man inte kan se matcherna mer än via resultatet och vad de som spelar säger, men det är bara att sjunga ramsor och skrika glåpord till bortaspelaren som gäller. Tex, "Hurra för DaBratt", "Shit vad fult du spelar Spuute" eller "Nu får du stryk Marcus din babe!".
Nå vad sägs:)?
Jag vidhåller att Harley är favorit i slutspelet, hans täta spel med San Jose bör passa ypperligt i sammanhanget. Topper Harley lever under stor press kommande veckorna, höga förväntningar.
Redigerat av RealDaBratt, 31 March 2008 - 15:12.
Postad 31 March 2008 - 15:38
Det är ju under förutsättning att jag går vidare! Vad skönt då slipper jag att köpa ett headset :-)Än mer raffinerat för att verkligen understryka vem som har hemmaplan vore kul att utveckla. Samtliga spelare sluter upp via headset till matcherna och hejar frenetiskt på hemmalaget. Vi gör det till ett **** för bortalaget, ett riktigt Frölundaborg.
Lite trist att man inte kan se matcherna mer än via resultatet och vad de som spelar säger, men det är bara att sjunga ramsor och skrika glåpord till bortaspelaren som gäller. Tex, "Hurra för DaBratt", "Shit vad fult du spelar Spuute" eller "Nu får du stryk Marcus din babe!".
Jag vidhåller att Harley är favorit i slutspelet, hans täta spel med San Jose bör passa ypperligt i sammanhanget. Topper Harley lever under stor press kommande veckorna, höga förväntningar.
Snacka om att "Bratten" försöker dämpa förväntningarna på sitt favoritskap...inte likt någon som fått silver i hockeySM...
Postad 31 March 2008 - 16:04
Det är ju under förutsättning att jag går vidare! Vad skönt då slipper jag att köpa ett headset :-)Än mer raffinerat för att verkligen understryka vem som har hemmaplan vore kul att utveckla. Samtliga spelare sluter upp via headset till matcherna och hejar frenetiskt på hemmalaget. Vi gör det till ett **** för bortalaget, ett riktigt Frölundaborg.
Snacka om att "Bratten" försöker dämpa förväntningarna på sitt favoritskap...inte likt någon som fått silver i hockeySM...
När jag väl orkar börja spela seriöst så kommer jag sätta SIR bratt i sargen som ett frimärke samtidigt som jag fintar upp hans backar på läktarn ås en lägger jag upp pucken lite vackert i nättaket. Men som sagt... När jag orkar börjar spela seriöst...
Postad 31 March 2008 - 16:07
Hur orkar man spela seriöst då?!Det är ju under förutsättning att jag går vidare! Vad skönt då slipper jag att köpa ett headset :-)Än mer raffinerat för att verkligen understryka vem som har hemmaplan vore kul att utveckla. Samtliga spelare sluter upp via headset till matcherna och hejar frenetiskt på hemmalaget. Vi gör det till ett **** för bortalaget, ett riktigt Frölundaborg.
När jag väl orkar börja spela seriöst så kommer jag sätta SIR bratt i sargen som ett frimärke samtidigt som jag fintar upp hans backar på läktarn ås en lägger jag upp pucken lite vackert i nättaket. Men som sagt... När jag orkar börjar spela seriöst...
Själv spelar jag seriöst hela tiden...
Postad 31 March 2008 - 18:59
Att du ens försöker, oddsen på att du vinner är väl inte ens 1,0?
Det som är intressant är väl dom övrig platserna egentligen, 2a 3a.
Spuute
OscarVincent
Khimari
Där är favoriterna till medaljerna i min bok.
Postad 31 March 2008 - 20:06
Lille charmtrollet Kihmari, Knivmannen Spuute eller Skivknäckar Vincent kan alla hota om det inte vore för att den sistnämnde nyss gjorde ett dramatiskt utspel om att han drog sig ur. Vilket när jag tänker efter även den mellerst nämnde gjorde än mer dramatiskt.
Redigerat av RealDaBratt, 31 March 2008 - 20:13.
Postad 01 April 2008 - 12:21
Postad 01 April 2008 - 20:30
Börjar känna att ja skulle tvålat till bratt å topper innan jag skickar iväg detta spel till en olycklig traderavinnare
Ja det är aldrig bra att fly fältet sådär. Lämnar mycket oförlösta känslor bakom dig...
Postad 02 April 2008 - 12:52
Varför kan man inte invitea någon till match när man är inne på dennes live och ser att den personen spelar just det spelet man man själv spelar. Den texten invite to game är ju inaktiv varför? Verkar väldigt dumt tycker jag eller gör jag fel?
marcuspresident
Postad 02 April 2008 - 16:40
Men ärligt talat ska vi sätta datum för slutspelets premiär? Det börjar bli ett orimligt väntande. Att alla ska spela sina matcher är ju en fin tanke men fungerar uppenbarligen inte i praktiken. Att Ragge, Torslanda och Vincent dragit sig ur är ett faktum. 9 lag kvar och ett får inte vara med.
Problemet är väl att räkna ut hur tabellen då ska se ut, fast har man inte spelat sina matcher och tagit chansen till poäng får man väl stå sitt kast då. Det händer ingenting om vi inte bestämmer oss för slutspel verkar det som. Risken är bara att fler tröttnar och finns ingen kvar att spela mot. Det är ju nu hockeyslutspel ska spelas...
Redigerat av RealDaBratt, 03 April 2008 - 10:18.
Postad 03 April 2008 - 10:35
snacka om att ligan bara verkar ha dött ut liksom...
marcuspresident
Postad 03 April 2008 - 11:00
Postad 03 April 2008 - 14:02
marcuspresident
psykkriget har börjat
Postad 04 April 2008 - 10:04
Nu måste nån spela mot mig ikväll för jag har skaffat ett headset så nu j...r ska det psykas. Kan vara min chans att klättra i tabellen.
marcuspresident
psykkriget har börjat
Jag var alltså den första i ligan som fick utsättas av dina psykningar. Klarade mig dock ganska bra och lyckades få två vinnster. En rolig detalj var att jag SPARKADE in en puck i första matchen
Postad 04 April 2008 - 10:41
Ja kan man inte lägga in protester för sparkar för det är väl hockey vi spelar inte fotboll?!Nu måste nån spela mot mig ikväll för jag har skaffat ett headset så nu j...r ska det psykas. Kan vara min chans att klättra i tabellen.
marcuspresident
psykkriget har börjat
Jag var alltså den första i ligan som fick utsättas av dina psykningar. Klarade mig dock ganska bra och lyckades få två vinnster. En rolig detalj var att jag SPARKADE in en puck i första matchen
Eftersom min son var vaken kunde jag inte psyka med svordomar då han är "fan-vakt" och "######-vakt" men man får väl försöka att psyka på något annat sätt! Men kul var det iallafall att prata med den man spelar emot...
marcuspresident
Postad 04 April 2008 - 13:22
Postad 04 April 2008 - 13:37
Folk hoppar av såsom lemmlar hoppar strömhopp nerför berget...fan har inte varit inne på minhembio.com på bra länge och går in idag och ser att ni startat liga och allt! vad knäckt jag blir hade gärna varit med, ska ni starta om ligan sen eller är det slut på det roliga tills 09 kommer? eller finns det nån plats kvar fall någon hoppat av?
Så någon ledig plats borde det finnas men kolla med wade det är hans som styr upp hemsidan...
marcuspresident
Postad 04 April 2008 - 14:27
Folk hoppar av såsom lemmlar hoppar strömhopp nerför berget...fan har inte varit inne på minhembio.com på bra länge och går in idag och ser att ni startat liga och allt! vad knäckt jag blir hade gärna varit med, ska ni starta om ligan sen eller är det slut på det roliga tills 09 kommer? eller finns det nån plats kvar fall någon hoppat av?
Så någon ledig plats borde det finnas men kolla med wade det är hans som styr upp hemsidan...
marcuspresident
Nejförfan.. Här finns det inga lediga platser. Vi är ju i slutspel nu så de är försent att haka på, tyvärr..
Postad 04 April 2008 - 14:28
Postad 04 April 2008 - 14:39
Nejförfan.. Här finns det inga lediga platser. Vi är ju i slutspel nu så de är försent att haka på, tyvärr..
[/quote]
Slutspelet har väl inte börjat än vad jag vet så har inte jag spelat alla mina matcher!!...
marcuspresident
Postad 04 April 2008 - 15:15
Postad 04 April 2008 - 15:53
Postad 04 April 2008 - 15:56
Nej Marcus och det lär aldrig börja heller om nya lirare kommer in i ligan nu.
Exakt vilka lag har hoppat av? Borde inte de raderas på hemsidan då så vi som är med avancera i tabellen...;-)
Postad 04 April 2008 - 16:16
Nej Marcus och det lär aldrig börja heller om nya lirare kommer in i ligan nu.
Exakt vilka lag har hoppat av? Borde inte de raderas på hemsidan då så vi som är med avancera i tabellen...;-)
Seriöst, vartfan har du hållit hus i forumet? vi harju snackat om att dom 8 bäst placerade lagen för tillfället är i kvartsfinal, annars kommer skiten aldrig ta slut.
Och vi kan ta några träningsmatcher ikväll, om du nu seriöst tror att du kan få mig ur balans med lite psykningar så, go ahead, TRY ME BITCH!
Postad 04 April 2008 - 16:23
Först säger Dabratt att det inte är slutspelat för slutspel och nu säger du att det är slutspel för de 8 bästa just nu! Det innebär ju att om man spelat ganska många matcher och dt har gått bra så kan man lägga sig på latsidan och invänta ett "icke" slutspel. Då kan man omöjligt kämpa sig till slutspel med att spela upp sig ju längre säsongen lider...Nej Marcus och det lär aldrig börja heller om nya lirare kommer in i ligan nu.
Seriöst, vartfan har du hållit hus i forumet? vi harju snackat om att dom 8 bäst placerade lagen för tillfället är i kvartsfinal, annars kommer skiten aldrig ta slut.
Och vi kan ta några träningsmatcher ikväll, om du nu seriöst tror att du kan få mig ur balans med lite psykningar så, go ahead, TRY ME BITCH!
Kör man bara sina inövade "mosbrickor"(läs beställningsmål) så klart man vinner över mig som försöker göra mål på ALLA tänkbara sätt men inte hittat den där som jag ser det givna sättet att göra mål på...men "try me if you dare med headset" så ska jag nog visa dig spuute...
marcuspresident
Postad 04 April 2008 - 16:39
Först säger Dabratt att det inte är slutspelat för slutspel och nu säger du att det är slutspel för de 8 bästa just nu! Det innebär ju att om man spelat ganska många matcher och dt har gått bra så kan man lägga sig på latsidan och invänta ett "icke" slutspel. Då kan man omöjligt kämpa sig till slutspel med att spela upp sig ju längre säsongen lider...Nej Marcus och det lär aldrig börja heller om nya lirare kommer in i ligan nu.
Kör man bara sina inövade "mosbrickor"(läs beställningsmål) så klart man vinner över mig som försöker göra mål på ALLA tänkbara sätt men inte hittat den där som jag ser det givna sättet att göra mål på...men "try me if you dare med headset" så ska jag nog visa dig spuute...
marcuspresident
Gör jag mål på samma sätt hela tiden? haha, herregud. Och till dom som inte spelat sina matcher, skyll er själva förfan vi har hållt på länge nog nu...
Postad 04 April 2008 - 19:37
Förhoppningsvis kan man göra mål på fler än ett sätt annars är det rätt sorgligt. Angående att flera likartade mål kan uppstå i samma match beror ju helt på matchbilden. Motståndet kan mycket väl tvinga anfallet att söka likartade avslut. Varje match lever sitt eget liv.
Postad 04 April 2008 - 23:17
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
4 bilder
6 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?