Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

NHL 08

2489 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycks om NHL 08? (68 medlem(mar) har röstat)

Vad tycks om NHL 08?

1. 1 (2 röster [2.94%])

Procent av omröstning: 2.94%

2. 2 (1 röster [1.47%])

Procent av omröstning: 1.47%

3. 3 (5 röster [7.35%])

Procent av omröstning: 7.35%

4. 4 (20 röster [29.41%])

Procent av omröstning: 29.41%

5. 5 (40 röster [58.82%])

Procent av omröstning: 58.82%

Rösta Gäster kan inte rösta
NHL 08 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9.124998 (7) Inga priser

Postad 29 March 2008 - 22:32

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
2p & 5-0 låter bra.

Hur många saknar vi? Spuute, mer?

Postad 30 March 2008 - 09:40

torslanda423
  • torslanda423
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
Jag finns fortfarande kvar och har varit intresserad av ligan egentligen, tyvärr har det tajmat extremt illa så när jag haft tid har ingen varit online - tror jag spelat 4 matcher och förlorat alla utom en, återstår massor och känns rätt hopplöst nå slutspel, jag suger grymt på det här spelet och behöver mer offline-träning.

Så - för att inte bromsa er andra grymma contenders: jag lämnar walk-over.

Men tack för att jag fick vara med - och lycka till med slutspelet!!!

Postad 30 March 2008 - 13:25

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5772 inlägg
  • 0
Jag kommer nog spela några matcher under kvällen iaf, har inte spelat så mycket nu under påskveckan.

Postad 30 March 2008 - 17:02

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0
Nu så är ny skiva på g...

Postad 30 March 2008 - 18:02

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Du verkar vara en rik kille du spuute ;-) ...det kanske är bättre att använda skivan som toalettpapper om nu spelet är skit :-)

Postad 30 March 2008 - 18:48

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Du verkar vara en rik kille du spuute ;-) ...det kanske är bättre att använda skivan som toalettpapper om nu spelet är skit :-)

Jag är inte rik, jag kör flashat :) så de kostar mig inte mycket

Postad 30 March 2008 - 18:51

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Jag är inte rik, jag kör flashat :) så de kostar mig inte mycket

i get it! du är flash gordon...

Postad 30 March 2008 - 21:36

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Ja drar mej ur ligan. Är så less detta skitspel så ja bli galen. FY FAN!!!!!!!!!!!
Är ute på tradera om nån vill ha det :)

Postad 31 March 2008 - 08:56

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Det verkar bara vara att hålla ut längst här så kanske man vinner igan. Folk bryter skivor, knivar skivor till döds samt säljer skivor för fullt. Den som har mest love for the game och en stor portion tålamod tar hem trofén...

Postad 31 March 2008 - 09:04

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Det verkar bara vara att hålla ut längst här så kanske man vinner igan. Folk bryter skivor, knivar skivor till döds samt säljer skivor för fullt. Den som har mest love for the game och en stor portion tålamod tar hem trofén...

Känns som att man kan ta sig till slutspel när så många drar sig ur ligan; och då får man möta DaBratt och århundradets hockeyskräll kommer vara ett faktum...:-)

marcuspresident
PS. New Jersey djävularna

Postad 31 March 2008 - 09:08

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Jag ser inte mig själv som favorit i ett slutspel, all press off me. Ligaspel och slutspel är två vitt skilda saker. Jag är känd för att få gummiben och har allmänt dåliga nerver, så nej slutspel är inte till min fördel. Dessutom hotar Doktorn med att dra in mina lugnande framåt våren.

Lägger fram Topper Harley som favorit, han har all press på sig att visa världen och oss härinne att ligaspelet inte bara varit en lyckosam tillfällighet utan att det finns torrt krut i maskineriet.

Postad 31 March 2008 - 09:16

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Jag ser inte mig själv som favorit i ett slutspel, all press off me. Ligaspel och slutspel är två vitt skilda saker. Jag är känd för att få gummiben och har allmänt dåliga nerver, så nej slutspel är inte till min fördel. Dessutom hotar Doktorn med att dra in mina lugnande framåt våren.

Lägger fram Topper Harley som favorit, han har all press på sig att visa världen och oss härinne att ligaspelet inte bara varit en lyckosam tillfällighet utan att det finns torrt krut i maskineriet.

Låter som ett fall för dopingkommitén att knapra betablockerare borde vara dopingklassat(kanske därför som du blockerar så många skott(dålig arne hegerforsskämt).
DaBratt skicka några piller till knivmannen Spuute så kanske han blir lite lugn :-)

marcuspresident

Postad 31 March 2008 - 09:24

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0
Inga lugnande behövs här.. nejnej, vänta ni bara .. tydligen lämnas alla mina matcher till WO nu fram till slutspelet, så får vi se då om mina poäng räcker fram till att komma med.. Då ######r ska ni få se på f a n

Postad 31 March 2008 - 09:25

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Ja Spuute kan nog behöva knapra på en tablett eller två. Hade vår käre knivman på tråden via Live! när vi spelade två matcher i Fredags. Ur högtalarna hörde jag de mest fasanfulla kommentarer och svordomar hagla med märklig daladialekt när saker gick emot han ute på isen. Han är ingen man vill spela med hemma i soffan om man säger så:)

Postad 31 March 2008 - 09:26

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Ja Spuute kan nog behöva knapra på en tablett eller två. Hade vår käre knivman på tråden via Live! när vi spelade två matcher i Fredags. Ur högtalarna hörde jag de mest fasanfulla kommentarer och svordomar hagla med märklig daladialekt när saker gick emot han ute på isen. Han är ingen man vill spela med hemma i soffan om man säger så:)

Svordomar tillhör hockeyn!!! (the love of the game var det nån som sa)

Postad 31 March 2008 - 09:32

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Väl inte så mycket hockeyn jag tänker på som min egen säkerhet...

Postad 31 March 2008 - 10:34

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Vet inte hur DaBratt kan få mig till någon form av favorit i ett slutspel.
Har inte haft en suck i matcherna mot dig, det är kamp mot klockan för att hålla nere siffrorna bara. :D

Men den allmänna statusen på ligan verkar vara sisådär, är Spuute med nu igen?

I slutspel kanske man ska köra med headsettet för att formligen hota till sig segrar då. :)

Postad 31 March 2008 - 10:40

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Vet inte hur DaBratt kan få mig till någon form av favorit i ett slutspel.
Har inte haft en suck i matcherna mot dig, det är kamp mot klockan för att hålla nere siffrorna bara. :D

Men den allmänna statusen på ligan verkar vara sisådär, är Spuute med nu igen?

I slutspel kanske man ska köra med headsettet för att formligen hota till sig segrar då. :)

Det är det som är en del av att spela live att man just precis som hemma i soffan med kompisarna kan häckla varandra och "psyka" så att den andre darrar lite. Det anser jag tillhör spelet i hög grad när man möter riktiga människor och inte datorn...Det är väl därför vi möter människor och inte datorn?!

marcuspresident
PS. ska köpa ett headset så att ni får höra min sofistikerade röst ;-)
PSS. kul också att höra hur gamla och vilket kön folk har och var de kommer ifrån...

Postad 31 March 2008 - 12:19

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Kan avslöja att jag är en äldre dam på (som avataren säger) på 77 år... :)

Så ni vet vem ni får stryk av... :D

Redigerat av Topper Harley 77, 31 March 2008 - 12:20.

Postad 31 March 2008 - 12:47

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Jag är fyllda 13 och har en pubertal röst men låt er inte avskräckas för det;)

Verkar som Spuute är tillbaka i ligan, dock fipplar han med sitt Live! ID så han lär inte kunna spela ligamatcher snart. Dock drömmer han uppenbarligen om slutspel.

Postad 31 March 2008 - 12:50

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Kan avslöja att jag är en äldre dam på (som avataren säger) på 77 år... :)

Så ni vet vem ni får stryk av... :D

Just därför är jag så poängfattig...jag är nyss fyllda 9år och upptäckt att jag är transsexuell och pappa har betalat LIVE-tjänsten åt mig och min basröst har jag fått från mamma...

Postad 31 March 2008 - 13:34

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Förslag på regel i ligan:

I slutspelsmatcher måste head-set användas.

Postad 31 March 2008 - 14:59

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Än mer raffinerat för att verkligen understryka vem som har hemmaplan vore kul att utveckla. Samtliga spelare sluter upp via headset till matcherna och hejar frenetiskt på hemmalaget. Vi gör det till ett **** för bortalaget, ett riktigt Frölundaborg.

Lite trist att man inte kan se matcherna mer än via resultatet och vad de som spelar säger, men det är bara att sjunga ramsor och skrika glåpord till bortaspelaren som gäller. Tex, "Hurra för DaBratt", "Shit vad fult du spelar Spuute" eller "Nu får du stryk Marcus din babe!".

Nå vad sägs:)?

Jag vidhåller att Harley är favorit i slutspelet, hans täta spel med San Jose bör passa ypperligt i sammanhanget. Topper Harley lever under stor press kommande veckorna, höga förväntningar.

Redigerat av RealDaBratt, 31 March 2008 - 15:12.

Postad 31 March 2008 - 15:38

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Än mer raffinerat för att verkligen understryka vem som har hemmaplan vore kul att utveckla. Samtliga spelare sluter upp via headset till matcherna och hejar frenetiskt på hemmalaget. Vi gör det till ett **** för bortalaget, ett riktigt Frölundaborg.

Lite trist att man inte kan se matcherna mer än via resultatet och vad de som spelar säger, men det är bara att sjunga ramsor och skrika glåpord till bortaspelaren som gäller. Tex, "Hurra för DaBratt", "Shit vad fult du spelar Spuute" eller "Nu får du stryk Marcus din babe!".

Jag vidhåller att Harley är favorit i slutspelet, hans täta spel med San Jose bör passa ypperligt i sammanhanget. Topper Harley lever under stor press kommande veckorna, höga förväntningar.

Det är ju under förutsättning att jag går vidare! Vad skönt då slipper jag att köpa ett headset :-)

Snacka om att "Bratten" försöker dämpa förväntningarna på sitt favoritskap...inte likt någon som fått silver i hockeySM...

Postad 31 March 2008 - 16:04

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Det är ju under förutsättning att jag går vidare! Vad skönt då slipper jag att köpa ett headset :-)

Snacka om att "Bratten" försöker dämpa förväntningarna på sitt favoritskap...inte likt någon som fått silver i hockeySM...

När jag väl orkar börja spela seriöst så kommer jag sätta SIR bratt i sargen som ett frimärke samtidigt som jag fintar upp hans backar på läktarn ås en lägger jag upp pucken lite vackert i nättaket. Men som sagt... När jag orkar börjar spela seriöst...

Postad 31 March 2008 - 16:07

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

När jag väl orkar börja spela seriöst så kommer jag sätta SIR bratt i sargen som ett frimärke samtidigt som jag fintar upp hans backar på läktarn ås en lägger jag upp pucken lite vackert i nättaket. Men som sagt... När jag orkar börjar spela seriöst...

Hur orkar man spela seriöst då?!
Själv spelar jag seriöst hela tiden...

Postad 31 March 2008 - 18:59

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Lägg ner Bratt!
Att du ens försöker, oddsen på att du vinner är väl inte ens 1,0? :)

Det som är intressant är väl dom övrig platserna egentligen, 2a 3a.

Spuute
OscarVincent
Khimari

Där är favoriterna till medaljerna i min bok.

Postad 31 March 2008 - 20:06

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Intressanta åsikter Harley om än något ogrundade. Jag menar att mitt Cirkus Pingvin style inte kommer räcka till i Slutspelet, håller på att träna för att få en mer playoffstyle of hockey.

Lille charmtrollet Kihmari, Knivmannen Spuute eller Skivknäckar Vincent kan alla hota om det inte vore för att den sistnämnde nyss gjorde ett dramatiskt utspel om att han drog sig ur. Vilket när jag tänker efter även den mellerst nämnde gjorde än mer dramatiskt.

Redigerat av RealDaBratt, 31 March 2008 - 20:13.

Postad 01 April 2008 - 12:21

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Börjar känna att ja skulle tvålat till bratt å topper innan jag skickar iväg detta spel till en olycklig traderavinnare :)

Postad 01 April 2008 - 20:30

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0

Börjar känna att ja skulle tvålat till bratt å topper innan jag skickar iväg detta spel till en olycklig traderavinnare ;)

Ja det är aldrig bra att fly fältet sådär. Lämnar mycket oförlösta känslor bakom dig...

Postad 02 April 2008 - 12:52

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Var är alla på kvällarna jag vill ju spela(läs förlora)!?
Varför kan man inte invitea någon till match när man är inne på dennes live och ser att den personen spelar just det spelet man man själv spelar. Den texten invite to game är ju inaktiv varför? Verkar väldigt dumt tycker jag eller gör jag fel?

marcuspresident

Postad 02 April 2008 - 16:40

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Vet inte var folk håller hus. Men att invita är ju lättast att göra via ligatabellen så kör på det. Alternativt via statistiken för "MY friends" om det är enskild match du vill ha.

Men ärligt talat ska vi sätta datum för slutspelets premiär? Det börjar bli ett orimligt väntande. Att alla ska spela sina matcher är ju en fin tanke men fungerar uppenbarligen inte i praktiken. Att Ragge, Torslanda och Vincent dragit sig ur är ett faktum. 9 lag kvar och ett får inte vara med.

Problemet är väl att räkna ut hur tabellen då ska se ut, fast har man inte spelat sina matcher och tagit chansen till poäng får man väl stå sitt kast då. Det händer ingenting om vi inte bestämmer oss för slutspel verkar det som. Risken är bara att fler tröttnar och finns ingen kvar att spela mot. Det är ju nu hockeyslutspel ska spelas...

Redigerat av RealDaBratt, 03 April 2008 - 10:18.

Postad 03 April 2008 - 10:35

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Lika dött igår kväll :-(
snacka om att ligan bara verkar ha dött ut liksom...

marcuspresident

Postad 03 April 2008 - 11:00

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Skulle gärna va med. Men ja ha ju gjort mitt uttalande så då får ja stå mitt kast. kommer inte hem förns om ca 2v heller :)

Postad 03 April 2008 - 14:02

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Nu måste nån spela mot mig ikväll för jag har skaffat ett headset så nu j...r ska det psykas. Kan vara min chans att klättra i tabellen.

marcuspresident

psykkriget har börjat

Postad 04 April 2008 - 10:04

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0

Nu måste nån spela mot mig ikväll för jag har skaffat ett headset så nu j...r ska det psykas. Kan vara min chans att klättra i tabellen.

marcuspresident

psykkriget har börjat

Jag var alltså den första i ligan som fick utsättas av dina psykningar. Klarade mig dock ganska bra och lyckades få två vinnster. En rolig detalj var att jag SPARKADE in en puck i första matchen :)

Postad 04 April 2008 - 10:41

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

marcuspresident

psykkriget har börjat

Jag var alltså den första i ligan som fick utsättas av dina psykningar. Klarade mig dock ganska bra och lyckades få två vinnster. En rolig detalj var att jag SPARKADE in en puck i första matchen :)

Ja kan man inte lägga in protester för sparkar för det är väl hockey vi spelar inte fotboll?!
Eftersom min son var vaken kunde jag inte psyka med svordomar då han är "fan-vakt" och "######-vakt" men man får väl försöka att psyka på något annat sätt! Men kul var det iallafall att prata med den man spelar emot...

marcuspresident

Postad 04 April 2008 - 13:22

chefcalle
  • chefcalle
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
fan har inte varit inne på minhembio.com på bra länge och går in idag och ser att ni startat liga och allt! vad knäckt jag blir hade gärna varit med, ska ni starta om ligan sen eller är det slut på det roliga tills 09 kommer? eller finns det nån plats kvar fall någon hoppat av?

Postad 04 April 2008 - 13:37

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

fan har inte varit inne på minhembio.com på bra länge och går in idag och ser att ni startat liga och allt! vad knäckt jag blir hade gärna varit med, ska ni starta om ligan sen eller är det slut på det roliga tills 09 kommer? eller finns det nån plats kvar fall någon hoppat av?

Folk hoppar av såsom lemmlar hoppar strömhopp nerför berget...
Så någon ledig plats borde det finnas men kolla med wade det är hans som styr upp hemsidan...

marcuspresident

Postad 04 April 2008 - 14:27

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Folk hoppar av såsom lemmlar hoppar strömhopp nerför berget...
Så någon ledig plats borde det finnas men kolla med wade det är hans som styr upp hemsidan...

marcuspresident

Nejförfan.. Här finns det inga lediga platser. Vi är ju i slutspel nu så de är försent att haka på, tyvärr..

Postad 04 April 2008 - 14:28

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
En omstart av ligan vore kul, bara vi får spela vårt slutspel så är jag lätt med på en ny omgång.

Postad 04 April 2008 - 14:39

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
[/quote]

Nejförfan.. Här finns det inga lediga platser. Vi är ju i slutspel nu så de är försent att haka på, tyvärr..
[/quote]
Slutspelet har väl inte börjat än vad jag vet så har inte jag spelat alla mina matcher!!...

marcuspresident

Postad 04 April 2008 - 15:15

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Nej Marcus och det lär aldrig börja heller om nya lirare kommer in i ligan nu.

Postad 04 April 2008 - 15:53

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Ikväll runt halv elva kan jag spela en hel del matcher och då med headset och min son sover(läs då kommer svordomarna att hagla) och då ska psykkriget börja... :)

Postad 04 April 2008 - 15:56

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Exakt vilka lag har hoppat av? Borde inte de raderas på hemsidan då så vi som är med avancera i tabellen...;-)

Postad 04 April 2008 - 16:16

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Exakt vilka lag har hoppat av? Borde inte de raderas på hemsidan då så vi som är med avancera i tabellen...;-)

Seriöst, vartfan har du hållit hus i forumet? vi harju snackat om att dom 8 bäst placerade lagen för tillfället är i kvartsfinal, annars kommer skiten aldrig ta slut.

Och vi kan ta några träningsmatcher ikväll, om du nu seriöst tror att du kan få mig ur balans med lite psykningar så, go ahead, TRY ME BITCH! :)

Postad 04 April 2008 - 16:23

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Seriöst, vartfan har du hållit hus i forumet? vi harju snackat om att dom 8 bäst placerade lagen för tillfället är i kvartsfinal, annars kommer skiten aldrig ta slut.

Och vi kan ta några träningsmatcher ikväll, om du nu seriöst tror att du kan få mig ur balans med lite psykningar så, go ahead, TRY ME BITCH! :)

Först säger Dabratt att det inte är slutspelat för slutspel och nu säger du att det är slutspel för de 8 bästa just nu! Det innebär ju att om man spelat ganska många matcher och dt har gått bra så kan man lägga sig på latsidan och invänta ett "icke" slutspel. Då kan man omöjligt kämpa sig till slutspel med att spela upp sig ju längre säsongen lider...

Kör man bara sina inövade "mosbrickor"(läs beställningsmål) så klart man vinner över mig som försöker göra mål på ALLA tänkbara sätt men inte hittat den där som jag ser det givna sättet att göra mål på...men "try me if you dare med headset" så ska jag nog visa dig spuute...

marcuspresident

Postad 04 April 2008 - 16:39

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Först säger Dabratt att det inte är slutspelat för slutspel och nu säger du att det är slutspel för de 8 bästa just nu! Det innebär ju att om man spelat ganska många matcher och dt har gått bra så kan man lägga sig på latsidan och invänta ett "icke" slutspel. Då kan man omöjligt kämpa sig till slutspel med att spela upp sig ju längre säsongen lider...

Kör man bara sina inövade "mosbrickor"(läs beställningsmål) så klart man vinner över mig som försöker göra mål på ALLA tänkbara sätt men inte hittat den där som jag ser det givna sättet att göra mål på...men "try me if you dare med headset" så ska jag nog visa dig spuute...

marcuspresident

Gör jag mål på samma sätt hela tiden? haha, herregud. Och till dom som inte spelat sina matcher, skyll er själva förfan vi har hållt på länge nog nu...

Postad 04 April 2008 - 19:37

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Jag skrev att vi bör lägga ett datum då slutspelet drar igång, inget oklart där väl? Detta för att det ska hända något. Om sedan vissa lägger sig på latsidan för att invänta slutspel kan man spekulera om, förhoppningsvis gör folk inte det iaf. Men efter helgen får vi lägga ett upplägg för hur slutspelet ska göra upp.

Förhoppningsvis kan man göra mål på fler än ett sätt annars är det rätt sorgligt. Angående att flera likartade mål kan uppstå i samma match beror ju helt på matchbilden. Motståndet kan mycket väl tvinga anfallet att söka likartade avslut. Varje match lever sitt eget liv.

Postad 04 April 2008 - 23:17

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0
Marcus ditt fega as! Du sa att du skulle spela ikväll, har försökt få en match mot dig hela ###### kvällen, du bara dissar mina mess... fyfan vilken dålig stil! USCH! Sitter här å anklagar mig för att göra samma mål hela tiden och så vågar du inte ens ta en match när du sagt att du ska göra det... FYFAN säger jag bara.... FYFAN!!!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.