Battlefield: Bad Company (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
8
|
(31)
|
79:- |
Postad 29 October 2008 - 15:48
Nya kartorna kommer imorgon till PS3an
Battlefield BC sidan
Trevligt, då kanske man skall ta o damma av spelet tills imorgon då
Postad 29 October 2008 - 16:01
Hmm!,undra om dom har bakat in fixarna i kart släppet?
Redigerat av Fahla, 29 October 2008 - 17:56.
Postad 29 October 2008 - 20:23
Postad 29 October 2008 - 21:53
hmm hitta nu står iaf att det kommer finnsas "tons of gameplay enhancements" och "trophy support"
Redigerat av Unregistered24235, 29 October 2008 - 22:03.
Postad 03 November 2008 - 16:52
Postad 03 November 2008 - 21:34
Postad 03 November 2008 - 22:00
Tycker också att det flyter på klockrent! Golfbanan är rätt kul när man kommer farande i en golfbil!
hehe a den är fin, men inte så bra ide att köra in i en vägg med den, den tål inte så mkt. Jag lyckades iaf med självmord
Postad 03 November 2008 - 22:00
fan va sköna banor dem nya conquest banorna är...!!! Golfbanan är ju helskön samt dem andra =).. Har inte märkt nå laggproblem alls heller men mikrofonen har ja inte kollat än.. Men om mickarna funkar blir de en hel del lirande=).. SKall hem och lira ikväll.
Låter ju finemang! Vill du ha lite sällskap i golfbilen så adda mig på psn (stabbe)
Postad 07 November 2008 - 13:49
Change log:
· Ticket count has been increased for all Conquest maps to make for longer rounds.
· Find custom match on Conquest was updated to match specified maps better.
· Knife melee no longer instantly kills friendly’s and will take two swipes.
· Bullets and knives now go through undergrowth and tree leaves.
· Shotgun damage in distance has been reduced, but is still just as powerful in closer range.
· Savior Trophy requirements has been tweaked. It will be awarded when you kill an enemy that attacks a teammate and damaged them by 20% or more.
· Drawing weapon time after sprinting is reduced to SP times to improve pace of action.
· AA guns have less deviation and more damage to improve balance vs Gunships.
· Fixed VO to allow English on all teams.
· Miscellaneous server improvements.
Gunships
-Hand weapon damage has been lowered against Gunships, but .50 Cal weapons on Vehicles retain their damage against the Gunships.
-Missile speeds for the pilot has been increased.
-Gunner Machine Gun’s time to overheat increased with splash damage has been reduced.
-Gunships wont explode when touching one tree and will now take damage based on the speed of the Gunship. This means that if you are flying very slowly you can knock over trees and take zero damage, but if you're at top speed 4-5 trees will destroy your Gunship.
-Gunship pilots when close to or on the ground will count as a kill for Recon Kit’s using the Laser Designator.
Postad 17 November 2008 - 10:31
Har spelat dom nya barnorna och måste säga att dom är riktigt roliga..
Men jag undrar hur det är med laggandet för ni andra?.laggar/hackar tyvärr som ett cp till och från för mig.
Fick för mig att dom skulle fixa det...
Miscellaneous server improvements.?????
Postad 17 November 2008 - 13:56
Jag spelar fortfarande då och då.
Lagget är lite till och från tyvär, men dom nya banorna är som du säger riktigt bra.
PSN: Racerkorven
Postad 18 November 2008 - 00:47
Nano.Stadiga poäng du fick igår(måndag kväll).märks att man är rostig med spakarna,har spelat för mycke Fallout 3...
Postad 18 November 2008 - 14:05
kul att se några kända namn för en gångs skull.
Nano.Stadiga poäng du fick igår(måndag kväll).märks att man är rostig med spakarna,har spelat för mycke Fallout 3...
hehe aa det var kul och köra, vart lite irriterad när du snippra mig så jag var tvungen och leta upp dig haha, men sen såg jag inte dig nåt mer. vi får köra igen nån annan gg/ nano
Postad 01 December 2008 - 19:38
PSN: jkarvo5
Postad 18 January 2009 - 19:39
Postad 18 January 2009 - 20:00
Snyggt. Jag har nog 9850 kills kvar eller liknande.vissa servrar laggar mer än andra... !! Lirade nyss fick ihop mina 10001 kills så ja får en silvertrophy =)
Hur lång tid tog det?
Postad 18 January 2009 - 20:50
vissa servrar laggar mer än andra... !! Lirade nyss fick ihop mina 10001 kills så ja får en silvertrophy =)
Fan Voldoo! Det är ju värt ett grattis, du måste ju ha spelat ihjäl dig...
Postad 18 January 2009 - 20:55
Är det bara för mig det laggar mycket på kvällarna ?
De laggar mycket för mig kl 21:00 och framåt på kvällarna. Det började runt jul & nyår
Postad 18 January 2009 - 21:09
Är det bara för mig det laggar mycket på kvällarna ?
Det laggar jobbigt mycket för mig också! Synd, för det är ett roligt spel som funkade bra förut.
Postad 18 January 2009 - 21:29
Snyggt. Jag har nog 9850 kills kvar eller liknande.
Hur lång tid tog det?
Jadu de tog nog någon timme minst per dag sen spelet släpptes i höstas... Ibland 5 timmar per dag
Är faktiskt mer stolt över min runda igår då ja fick 52 kill på harvest day och fick en medalj (full deck) (döda 52 personer på en runda). Trodde ja aldrig skulle klara den men ack så fel ja hade....
Jag och närmaste polarna sitter och lirar med mick nästan varje lr iaf varann dag. Det hatr tagit spelet till en helt ny dimension... Aldrig fel på mickarna nu för tiden som de var förut.
Om ni är sugna att lira med ett par galningar så får ni gärna adda mej.... Obs varnar känsliga personer för att de förekommer en hel del svärade och sjuka killar som inte kan ta av sej headsetet när dem blir pissnödiga =P
Postad 18 January 2009 - 21:44
Härligt! Själv har man lite mer en 8000 kvar tills dess! ;Dvissa servrar laggar mer än andra... !! Lirade nyss fick ihop mina 10001 kills så ja får en silvertrophy =)
Det laggar jobbigt mycket för mig också! Synd, för det är ett roligt spel som funkade bra förut.
Mm precis, riktigt roligt spel är det.
Postad 19 January 2009 - 08:53
Är faktiskt mer stolt över min runda igår då ja fick 52 kill på harvest day och fick en medalj (full deck) (döda 52 personer på en runda). Trodde ja aldrig skulle klara den men ack så fel ja hade....
Helt sjukt! En annan får va glad om man får 20 kill.
Postad 06 February 2009 - 20:13
2/5/2009
DICE today announced Battlefield: Bad Company 2™, the sequel to last year’s blockbuster title. In this installment, the Bad Company crew again find themselves in the heart of the action, where they must use every weapon and vehicle at their disposal to survive. The action unfolds with unprecedented intensity, introducing a level of fervor to vehicular warfare never before experienced in a modern warfare action game. To get ready for the assault this winter, players can prepare for action in Battlefield 1943™, an all-new multiplayer game available this summer via PlayStation®Store, Xbox LIVE™ Marketplace and on the PC.
In Battlefield: Bad Company 2, the ‘B’ company fight their way through snowy mountaintops, dense jungles and dusty villages. With a heavy arsenal of deadly weapons and a slew of vehicles to aid them, the crew set off on their mission and they are ready to blow up, shoot down, blast through, wipe out and utterly destroy anything that gets in their way. Total destruction is the name of the game, delivered as only the DICE next generation Frostbite™ engine can. Either online or offline, enemies will soon learn there is nowhere to hide. Battlefield: Bad Company 2 will be available for the Xbox 360® videogame and entertainment system, the PLAYSTATION®3 computer entertainment system and the PC.
“Bad Company 2 takes everything that players liked in the original and ups the ante – more vehicles, more destruction and more team play,” said Karl Magnus Troedsson, Executive Producer Battlefield Franchise, DICE. “Battlefield 1943 is a new take on a blast from the past classic coming to life with brand new technology that we’re eager to get into players hands.”
hoppas "more team play" betydder att dom lägger in klanstöd
Postad 10 February 2009 - 23:37
Postad 11 February 2009 - 00:12
goldrush är ett lag defender och ett lag attackers... Attackers ska skjuta(planta bomben) på dem olika goldmines så dem exploderar efter ett tag sen när man pajjat 2 stycken så kommer 2 nya upp längre bort på banan... Brukar vara från 6-10 goldmines per bana...
Conquest ska du ta flaggor och hålla dem... Dem som har minst flaggor förlorar (liv) kan man säga
Båda är sjukt roliga men men om ett år kommer bf 2 med en hel del andra spellägen somt andra fordon banor m.m.
Postad 11 February 2009 - 00:20
Postad 11 February 2009 - 00:40
//najkks
Postad 11 February 2009 - 00:58
sen stör jag mig på att det finns absolut ingen vidvinkel,, man ser bara rätt fram, absolut ingenting åt sidorna.
najskorn. ljudet är grymt,, ett bland dom bästa som finns,, det är mycket explosioner och allt går att förstöra,, hus,väggar, fordon,träd och buskar,, dock tycker jag inte det är speciellt snyggt
har inte spelat speciellt länge men än så länge tycker jag inte att spelet är särskilt bra
Postad 11 February 2009 - 01:07
gud va enformigt spelet verkar vara.. börjar på ett ställe, skjut fienderna som är i vägen,, placera ut c4 på olika objekt,, regroup,, sen börjar det på nytt,, samma samma samma.. finns det ingenvariation i spelet?
sen stör jag mig på att det finns absolut ingen vidvinkel,, man ser bara rätt fram, absolut ingenting åt sidorna.
najskorn. ljudet är grymt,, ett bland dom bästa som finns,, det är mycket explosioner och allt går att förstöra,, hus,väggar, fordon,träd och buskar,, dock tycker jag inte det är speciellt snyggt
har inte spelat speciellt länge men än så länge tycker jag inte att spelet är särskilt bra
Efter ett antal liknande spel börjar man inse hur viktigt det är med lite realistisk känsla också..
explosioner utan känsla är dödfött, likaså om FI inte beter sig verkligthetstroget.. så, gör de?
Bra musik förhöjer de flesta spel!
//najkks
Postad 11 February 2009 - 01:54
Postad 11 February 2009 - 02:01
jo FI är väl ok (oftast) tycker jag,, dock är dom lite väl pricksäkra ,, även på typ 1km avstånd,, helt plötsligt är det någon som skjuter på mig, men det finns inga fiender,, jag går vidare(hur långt som helst) och helt plötsligt ser jag en litenliten prick borta i horisonten som står och skjuter som en galen krigare
Är det FI med sniper, eller är de orealistiskt pricksäkra även med vanliga handeldvapen på extrema avstånd?
//najkks
Postad 11 February 2009 - 05:22
Är det FI med sniper, eller är de orealistiskt pricksäkra även med vanliga handeldvapen på extrema avstånd?
//najkks
Hehe det går ju att sikta in sig med m82´an och sen byta till pickadollen o pricka på ett sjuhelv*tes avstånd... Tro mig
Postad 11 February 2009 - 09:03
Jag har just nu inget krigsspel till ps3 och är inte beredd att betala mer än 400 kronor. Är BFBC det bästa spelet att köpa i den prisklassen?
(jag gillar långa singleplay och har tänkt att använda spelet till en del onlinespelande)
Postad 11 February 2009 - 09:06
Jag skulle hellre satsa pengarna på COD4, finns för 249:-.Är det en bra deal att köpa Bad Company för 300 spänn?
Jag har just nu inget krigsspel till ps3 och är inte beredd att betala mer än 400 kronor. Är BFBC det bästa spelet att köpa i den prisklassen?
(jag gillar långa singleplay och har tänkt att använda spelet till en del onlinespelande)
Fler som spelar det online och ett bättre spel helt enkelt. Om du frågar mig alltså...
Postad 11 February 2009 - 11:02
Är det en bra deal att köpa Bad Company för 300 spänn?
Resistance 2 för 400 på spelbutiken är mitt förslag.
Postad 11 February 2009 - 11:14
Hehe det går ju att sikta in sig med m82´an och sen byta till pickadollen o pricka på ett sjuhelv*tes avstånd... Tro mig
Haha alltid lika kul att skjuta ett skott med m82:an och sen byta snabbt till pistolen och avfyra 2 snabba skott! Säker taktik för att döda folk på långa avstånd!
Redigerat av Unregistered7da62804, 11 February 2009 - 11:15.
Postad 11 February 2009 - 11:21
Call of duty 3
Call of duty 4 : modern warfare
Battlefield : bad company
Blacksite
Totalsumma 1152:-
Blir några månaders dödande framöver
//najkks
Postad 11 February 2009 - 12:28
Just beställt:
Call of duty 3
Call of duty 4 : modern warfare
Battlefield : bad company
Blacksite
Totalsumma 1152:-
Blir några månaders dödande framöver
//najkks
tycker du ska börja med cod4 SP. enligt mig det bästa SP som finns överhuvudtaget
4st spel förresten, ska du inte spela killzone när det kommer?
Postad 11 February 2009 - 12:43
tycker du ska börja med cod4 SP. enligt mig det bästa SP som finns överhuvudtaget
4st spel förresten, ska du inte spela killzone när det kommer?
Jodå men har redan förbokat KZ2 och RE5 sedan några veckor
OH NEJ... COD 4 är restat... pust, suck och stön.. jaja, får väl börja med 3an först.. kronologiskt!
//najkks
Postad 15 February 2009 - 10:00
Blir mer lir ikväll!
Postad 20 February 2009 - 00:38
//najkks
Postad 20 February 2009 - 11:25
Postad 20 February 2009 - 14:17
Just klarat av COD 3, men ser fram emot bad company som jag beställde förra veckan
//najkks
Glöm inte att skruva upp volymen ordäntligt i BC.
Postad 20 February 2009 - 16:53
Glöm inte att skruva upp volymen ordäntligt i BC.
Förutom ljudet så har jag 4st "buttkickers" igång, kan det hjälpa svaga nerver?
//najkks
Postad 22 February 2009 - 10:49
Förutom ljudet så har jag 4st "buttkickers" igång, kan det hjälpa svaga nerver?
//najkks
Haha..låter mer som att det blir en sjukskrivning nu
Redigerat av Simbo, 22 February 2009 - 10:49.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8
1 bild
3 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?