* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X10 *
9082 svar till detta ämne
Postad 10 January 2010 - 13:59
eztoril
-
eztoril
-
Lärjunge
-
-
354 inlägg
Vill nämna att i kommentarsfältet bredvid ett av Youtube-klippen ovan står det: "A quick overview of the SONY Ericsson XPERIA X10. The handset is running Android 1.6, but SONY did confirm that the X10 will be upgradeable to Android 2.1 in the future and could see additional upgrades beyond 2.1 as well. " Jag gillar just "Sony did confirm...". Mig veterligen har det tidigare i denna tråden bara spekulerats om det, och då gällde det 2.0, inte 2.1. /M Ps. ..om sifferleken har någon betydelse alls. Ds.
Redigerat av eztoril, 10 January 2010 - 14:00.
Postad 10 January 2010 - 15:06
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
FM mottagning är det ingen som vill ha
Ja eller hur..
Postad 10 January 2010 - 15:19
gregoff
-
gregoff
-
Användare
-
-
100 inlägg
FM mottagning är det ingen som vill ha så det kan du nog glömma
Jag skulle inte ha något emot en fm-sändare... då slipper man massa sladdar och kan använda vilken radioapparat som helst som "förstärkare", t.ex. när man vill lyssna på musik i bilen. EDIT: Suck, jag läser som en kratta idag... Fick av någon anledning för mig att vi pratade om sändare och inte mottagare...
Redigerat av gregoff, 10 January 2010 - 17:22.
Postad 10 January 2010 - 17:12
ojva
-
ojva
-
Lärjunge
-
-
370 inlägg
FM mottagning är det ingen som vill ha så det kan du nog glömma, det är inte 2005 längre.
Dom kommer att uppdatera telefonen i minst 2 år.
Det är nog många som vill ha fm-radio i mobilen. Personligen tycker jag det är helt ok att streama radio men det gör nog inte alla...
Postad 10 January 2010 - 17:20
Unregistereda34e3e24
-
Unregistereda34e3e24
-
Användare
-
-
150 inlägg
Det är nog många som vill ha fm-radio i mobilen.
Håller med..
Postad 10 January 2010 - 17:28
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Det är nog många som vill ha fm-radio i mobilen. Personligen tycker jag det är helt ok att streama radio men det gör nog inte alla...
Fast för mig så kvittar det faktiskt. Lyssnar hellre på min egen musik än på radio.
Postad 10 January 2010 - 17:36
what17ever
-
what17ever
-
Veteran
-
-
2416 inlägg
Jag tror SEMC kommer att gå över till Bluetooth headsets som har inbyggd FM motagare istället för att ha det i telefonen, de har redan visat ett par sådana, bla det som var bundlat med SEMC Aino. Mycket smidigare....
Postad 10 January 2010 - 17:37
Megaman2
-
Megaman2
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Jag gillar just "Sony did confirm...". Mig veterligen har det tidigare i denna tråden bara spekulerats om det, och då gällde det 2.0, inte 2.1.
gillar det också men tror man kan byta ut Sony mot "random guy in the booth". Det skulle kännas bättre om Sony går ut med en officiell uttalande att uppdateringar kommer ske kontinuerligt.(hur länge som är rimligt går iof att disskutera) Det står ock väger mellan X10 och nexus one just nu. (Hoppas X10 får ut den innan det läcks uppgifter om uppföljaren)
Postad 10 January 2010 - 17:52
Megaman2
-
Megaman2
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Jag tror SEMC kommer att gå över till Bluetooth headsets som har inbyggd FM mottagare istället för att ha det i telefonen, de har redan visat ett par sådana, bla det som var bundlat med SEMC Aino. Mycket smidigare....
Det är troligt, men det skulle vara bra om fmmottagaren och telefonen kunde prata med varandra. sÅ man skulle kunna använda telefonens högtalare för att spela upp radion m.m.. Det skulle också vara bra om man i bluetooth headsettet kunde kontrollera telefonen, dvs kunna byta låt, se vilken låt som spelas, få callerid i headset display när det är någon som ringer/när man får sms et.c. Det krävs ändå en antenn för att använda fm radio, så jag hoppas att de kommer inkludera något sådant i paketet. (att inte ha med någon radio känns lite 90 tal)
Postad 10 January 2010 - 18:02
what17ever
-
what17ever
-
Veteran
-
-
2416 inlägg
Det är troligt, men det skulle vara bra om fmmottagaren och telefonen kunde prata med varandra. sÅ man skulle kunna använda telefonens högtalare för att spela upp radion m.m.. Det skulle också vara bra om man i bluetooth headsettet kunde kontrollera telefonen, dvs kunna byta låt, se vilken låt som spelas, få callerid i headset display när det är någon som ringer/när man får sms et.c. Det krävs ändå en antenn för att använda fm radio, så jag hoppas att de kommer inkludera något sådant i paketet. (att inte ha med någon radio känns lite 90 tal)
Men det är väl det som man kan med tex Aino headsetet (eller efterföljaren). Och dessutom så har man ju antennen i Bluetooth-headsetet.
Postad 10 January 2010 - 18:04
deezel
-
deezel
-
Användare
-
-
237 inlägg
(att inte ha med någon radio känns lite 90 tal)
Jaa, smaken är som baken. Själv tycker jag snarare att radio känns tämligen mycket '80-tal och en gammal freestyle, men men... Inte lyssnat på radio på åratal och lär knappast börja igen. Syncar ju klart hellre nån av mina spotify-playlists och slipper massa skitsnack mellan låtarna.
Postad 10 January 2010 - 20:19
KN
-
KN
-
Användare
-
-
192 inlägg
Jaa, smaken är som baken. Själv tycker jag snarare att radio känns tämligen mycket '80-tal och en gammal freestyle, men men... Inte lyssnat på radio på åratal och lär knappast börja igen. Syncar ju klart hellre nån av mina spotify-playlists och slipper massa skitsnack mellan låtarna.
Klart man vill ha radio för att höra på nyheter, sportsändningar mm. Hur Spotify ska kunna ersätta radio är för mig en gåta.
Postad 10 January 2010 - 20:26
lobo
-
lobo
-
Mästare
-
-
2842 inlägg
Nyheter, sportsändningar är ju bara att köra på mobil.sr. Har man den här typen av mobil så kör man väl på nån form av flatrate abb. på datatrafik.
Postad 10 January 2010 - 20:32
KN
-
KN
-
Användare
-
-
192 inlägg
Nyheter, sportsändningar är ju bara att köra på mobil.sr. Har man den här typen av mobil så kör man väl på nån form av flatrate abb. på datatrafik.
När täckningen sviker och bandbredden dålig är det bra med radio.
Postad 10 January 2010 - 20:36
lobo
-
lobo
-
Mästare
-
-
2842 inlägg
Möjligt men har aldrig varit med om att det inte går att streama från sr, kanske inte har rört mig ute i skogarna tillräckligt mycket å andra sidan
Postad 10 January 2010 - 20:42
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Möjligt men har aldrig varit med om att det inte går att streama från sr, kanske inte har rört mig ute i skogarna tillräckligt mycket å andra sidan 
Jag har dock lite av det problemet också. Men konstigt nog bara när jag är inomhus. Utomhus är det bra täckning överallt. Annars är det bara att köra på sparad musik, Spotify funkar bra.
Postad 10 January 2010 - 21:06
Barilla
-
Barilla
-
Lärjunge
-
-
253 inlägg
Ni kan tycka vad ni vill. Men Radio i mobiler är på väg ut och kommer inte tillbaks. Visst det kommer nog finnas som tillbehör till hörlurarna osv, men inte inbyggt.
Gillar ni det inte?
Cry me a river.
Postad 10 January 2010 - 21:32
Unregistered80bc741c
-
Unregistered80bc741c
-
Användare
-
-
124 inlägg
När täckningen sviker och bandbredden dålig är det bra med radio.
Det är bättre "täckning" med streaming än via radiosignal. Testa och lätta på ena skinkan när du sitter på kontoret och skall fisa. Då blir det brus direkt!!  Sen en annan sak. Sladd mellan mobil och headset är "väldigt 90" som någon uttryckte sig. Hur fixar man radio då?? /Robban
Postad 10 January 2010 - 21:35
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Det är bättre "täckning" med streaming än via radiosignal. Testa och lätta på ena skinkan när du sitter på kontoret och skall fisa. Då blir det brus direkt!!  Sen en annan sak. Sladd mellan mobil och headset är "väldigt 90" som någon uttryckte sig. Hur fixar man radio då??
/Robban
Finns ju som sagt bluetoothheadset med inbyggd radio. Oberoende av telefonen om jag inte har helt fel för mig.
Postad 10 January 2010 - 21:54
KN
-
KN
-
Användare
-
-
192 inlägg
Misstänker att streamad radio tar betydligt mer på batteriet än vanlig radio.
Kör man streamad radio så minskar bandbredden om man vill surfa samtidigt.
Alltså ännu mer fördelar med vanlig radio.
Postad 10 January 2010 - 22:33
Unregistered80bc741c
-
Unregistered80bc741c
-
Användare
-
-
124 inlägg
Finns ju som sagt bluetoothheadset med inbyggd radio. Oberoende av telefonen om jag inte har helt fel för mig.
Frågan var mer ställd till de som kräver radio i mobilen. Dessutom retorisk. Men visst är det så att det är i headsettet man kan fortsätta att implementera radio mottagare. Misstänker att streamad radio tar betydligt mer på batteriet än vanlig radio. Kör man streamad radio så minskar bandbredden om man vill surfa samtidigt. Alltså ännu mer fördelar med vanlig radio.
Batteriet kan jag hålla med om till viss del. Har inga siffror men jag tror förstärkaren drar en hel del också. Så skillnaden mellan konstant data + försärkare med endast förstärkare är nog inte jättestor. Jaha sen skall du surfa också. Då försvann ju första fördelen  Jaja. Men nu är det ju såhär att 96kbit/s (SR) går att avvara ganska lätt i dagens mobilnät.. /Robban
Postad 11 January 2010 - 08:40
KN
-
KN
-
Användare
-
-
192 inlägg
Batteriet kan jag hålla med om till viss del. Har inga siffror men jag tror förstärkaren drar en hel del också. Så skillnaden mellan konstant data + försärkare med endast förstärkare är nog inte jättestor. Jaha sen skall du surfa också. Då försvann ju första fördelen Jaja. Men nu är det ju såhär att 96kbit/s (SR) går att avvara ganska lätt i dagens mobilnät..
/Robban
Skillnaden mellan streamad radio och vanlig radio är nog ganska stor i strömförbrukning. Alla vet väl hur länge man kan köra en vanlig radio utan att behöva byta batteri. Att ständigt vara uppkopplad tar troligen många ggr så mkt ström. Fortfarande klar fördel till vanlig radio. Lyssnar du på vanlig radio så spar du mkt batteritid vilket inte är helt oväsentligt på dessa lurar.
Postad 11 January 2010 - 10:09
ojva
-
ojva
-
Lärjunge
-
-
370 inlägg
Skillnaden mellan streamad radio och vanlig radio är nog ganska stor i strömförbrukning. Alla vet väl hur länge man kan köra en vanlig radio utan att behöva byta batteri. Att ständigt vara uppkopplad tar troligen många ggr så mkt ström. Fortfarande klar fördel till vanlig radio. Lyssnar du på vanlig radio så spar du mkt batteritid vilket inte är helt oväsentligt på dessa lurar.
+1
Postad 11 January 2010 - 13:57
NiklasLundis
-
NiklasLundis
-
Amatör
-
-
88 inlägg
Tycker telefonen ser fantastisk ut, helst med de senare klippen där dom ökat på hastigheten lite...
Play.com har ändrat från januari till februari.. men nu ser man ju mars på massa siter..
Hoppas den kommer snart. har förbokat den..
ngn som vet hur synkning med lotus notes kommer funka?
Postad 11 January 2010 - 16:30
ojva
-
ojva
-
Lärjunge
-
-
370 inlägg
The Sony Ericsson XPERIA X10 is expected to arrive in the UK on February 19th, with a recommended retail price of 550 British pounds (610 euro or 885 US dollars) for an unlocked handset http://www.gsmarena....h-news-1370.phpStämmer det så verkar ju det som 3 har sagt, alltså v7, kunna stämma ganska bra då...
Postad 11 January 2010 - 20:17
Unregistered80bc741c
-
Unregistered80bc741c
-
Användare
-
-
124 inlägg
Ja jag kan inte säga emot dig. Streaming drar mer. Men så länge telefonen inte behöver laddas mer än en gång per dygn så är batteriet inget bekymmer anser jag.. SE är ju dessutom de som bäst koncentrerat sig på just strömförbrukning vid tal och inte standby som exempelvis Nokia.
Postad 11 January 2010 - 21:02
Unregisteredc83518bd
-
Unregisteredc83518bd
-
Lärjunge
-
-
460 inlägg
Katshing har nu även lagt till den vita versionen! Och priset är billigt, 5699!  Vet inte om jag ska lägga in en beställning på den vita där också.... haha
Efter att ha sett dom senaste klippen från youtube så tycker jag den känns kanon i speeden!
Postad 11 January 2010 - 21:11
Unregisteredaa85384d
-
Unregisteredaa85384d
-
Lärjunge
-
-
251 inlägg
Kolla leveransdatum på Dustin!! 29 januari... http://www.dustin.se...5010374131.aspxedit: la till datum för er som inte orkar klicka på länken...
Redigerat av Unregisteredaa85384d, 11 January 2010 - 21:14.
Postad 11 January 2010 - 21:22
Unregisteredc83518bd
-
Unregisteredc83518bd
-
Lärjunge
-
-
460 inlägg
Kolla leveransdatum på Dustin!! 29 januari...
http://www.dustin.se...5010374131.aspx
edit: la till datum för er som inte orkar klicka på länken...
Och under 5000, undrar om dom vill ragga förhandsbeställningar...:/ Edit: Utan moms ja..
Redigerat av Unregisteredc83518bd, 11 January 2010 - 21:23.
Postad 11 January 2010 - 21:33
Unregisteredaa85384d
-
Unregisteredaa85384d
-
Lärjunge
-
-
251 inlägg
Nu slutade Dustins websajt att fungera.... Det var någon som postade en liknande länk på esato.com, blev kanske för mycket
Så, beställd!
Redigerat av Unregisteredaa85384d, 11 January 2010 - 21:54.
Postad 11 January 2010 - 21:54
ojva
-
ojva
-
Lärjunge
-
-
370 inlägg
Kolla leveransdatum på Dustin!! 29 januari...
http://www.dustin.se...5010374131.aspx
edit: la till datum för er som inte orkar klicka på länken...
Dustin brukar kunna lägga upp "tidigare" datum för att sen justera det...ger ju säkert en del extra förhandsbokningar.
Postad 11 January 2010 - 21:57
Unregisteredaa85384d
-
Unregisteredaa85384d
-
Lärjunge
-
-
251 inlägg
Dustin brukar kunna lägga upp "tidigare" datum för att sen justera det...ger ju säkert en del extra förhandsbokningar.
Å andra sidan brukar de inte lägga upp datum om de inte fått förhandsbesked från leverantören. Men jag har iofs inte kolla på alla leveransdatum de lagt upp.
Postad 11 January 2010 - 22:02
ojva
-
ojva
-
Lärjunge
-
-
370 inlägg
Å andra sidan brukar de inte lägga upp datum om de inte fått förhandsbesked från leverantören. Men jag har iofs inte kolla på alla leveransdatum de lagt upp.
Undrar det jag...kan mkt väl tänkta mig att de lägger upp ett datum som ligger före det datumet de fått. Har inte heller superkoll men sett att de lagt upp "tidiga" datum några gånger för att sedan justera dem och även läst om att de gjort så. Skitsamma...jag gissar på att luren dyker upp runt 20:e februari. Kommer den tidigare så är det bara en bonus
Postad 11 January 2010 - 22:11
Unregisteredaa85384d
-
Unregisteredaa85384d
-
Lärjunge
-
-
251 inlägg
Undrar det jag...kan mkt väl tänkta mig att de lägger upp ett datum som ligger före det datumet de fått. Har inte heller superkoll men sett att de lagt upp "tidiga" datum några gånger för att sedan justera dem och även läst om att de gjort så. Skitsamma...jag gissar på att luren dyker upp runt 20:e februari. Kommer den tidigare så är det bara en bonus 
Så är det! Lite kul är det dock att det till slut börjar röra sig i webbutikerna, just att den vita lades till också.
Postad 11 January 2010 - 23:15
BruteBonk
-
BruteBonk
-
Användare
-
-
145 inlägg
Efter lite slösurfande blev man lite sugen på en X10. Pissar ju på fjantphone.
Om jag fattar det rätt har denna inte multi-touch. Vilka fördelar har multi-touch förutom att man kan typ zooma med två fingrar?
Väger mellan denna och X2 vilken jag tycker är lite snyggare.
Redigerat av BruteBonk, 11 January 2010 - 23:16.
Postad 11 January 2010 - 23:37
Barilla
-
Barilla
-
Lärjunge
-
-
253 inlägg
Vecka 13 som tidigast.
Postad 11 January 2010 - 23:55
mulle_nr1
-
mulle_nr1
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
Efter lite slösurfande blev man lite sugen på en X10. Pissar ju på fjantphone. Om jag fattar det rätt har denna inte multi-touch. Vilka fördelar har multi-touch förutom att man kan typ zooma med två fingrar?
X10an har inte stöd för multitouch i 1.6 versionen men kommer att få det när dem uppdaterar den (till 2.xx). Men om jag ändå svarar på din fråga så är ett ganska bra exempel på en fördel med multitouch tex när man skriver sms, att man kan trycka på två "knappar" samtidigt och inte behöver trycka en efter en.
Postad 12 January 2010 - 04:03
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Väger mellan denna och X2 vilken jag tycker är lite snyggare.
X2?! Jag har en X1a och jag ska byta till X10an, ser ingen som helst mening för X2an att ens existera. Vad kan man göra på Windows Mobile som man inte kan göra på Android? Kanske rätt mycket om man har den som företagsmobil men annars är Android vida överlägset. Plus att det är bra mycket snabbare.
Postad 12 January 2010 - 08:37
Unregisteredaa85384d
-
Unregisteredaa85384d
-
Lärjunge
-
-
251 inlägg
X2?! Jag har en X1a och jag ska byta till X10an, ser ingen som helst mening för X2an att ens existera. Vad kan man göra på Windows Mobile som man inte kan göra på Android? Kanske rätt mycket om man har den som företagsmobil men annars är Android vida överlägset. Plus att det är bra mycket snabbare.
Jag kan bara hålla med. Android är otroligt mycket bättre än Windows Mobile 6.5.x. Det är ju t.o.m. så att Microsoft skäms... X2an är bara en ansiktslyftning av X1 och räcker helt enkelt inte till.
Postad 12 January 2010 - 11:15
Unregisteredaa85384d
-
Unregisteredaa85384d
-
Lärjunge
-
-
251 inlägg
http://www.mobiletod...y_Ericsson.aspxNu hävdar någon igen att de endast sagt Q1. Jaja, den som lever får se...
Postad 12 January 2010 - 14:47
NiklasLundis
-
NiklasLundis
-
Amatör
-
-
88 inlägg
typiskt förstår inte hur svårt det ska vara med att få ut den..
Postad 12 January 2010 - 14:49
ojva
-
ojva
-
Lärjunge
-
-
370 inlägg
Enligt 3 så tar de in HTC Bravo och den ska enligt dem komma i mars... nu blev det svårt. HTC har ju varit med Androidtåget ett tag. Sen tycker jag nog att X10 är lite snyggare men Bravo är ju iaf mkt snyggare än Nexusen.
X10 har större skärm och inte Amoled, vilket är både för och nackdel...
Postad 12 January 2010 - 16:08
gregoff
-
gregoff
-
Användare
-
-
100 inlägg
Enligt 3 så tar de in HTC Bravo och den ska enligt dem komma i mars... nu blev det svårt. HTC har ju varit med Androidtåget ett tag. Sen tycker jag nog att X10 är lite snyggare men Bravo är ju iaf mkt snyggare än Nexusen. X10 har större skärm och inte Amoled, vilket är både för och nackdel...
Är själv sugen på Bravo. Men både x10 och Bravo har sina fördelar och nackdelar. Beslutsångestpunktnu! Men om det bara är 3 som tar in den blir valet inte så svårt. Kommer aldrig våga att bli kund hos dem igen.
Postad 12 January 2010 - 17:50
ojva
-
ojva
-
Lärjunge
-
-
370 inlägg
Knappast bara 3 som tar in den...tror inte den blir operatörsexklusiv.
Vad har du emot 3 då? Har haft dem i 5år och inte haft några problem alls, tvärtom.
Postad 12 January 2010 - 18:09
gregoff
-
gregoff
-
Användare
-
-
100 inlägg
Knappast bara 3 som tar in den...tror inte den blir operatörsexklusiv. Vad har du emot 3 då? Har haft dem i 5år och inte haft några problem alls, tvärtom.
Deras teknik är det inga större problem med. Dessutom är det "samma" nät i sverige som t.ex. Danmark, vilket innebär att det är gratis att t.ex ta emot samtal och ordinariepris när man ringer hem. Detta är rätt unikt och jag önskar att flera operatörer kunde ta efter det konceptet. Jag har nog mest haft otur med de olika personerna inom bolaget som jag pratat med. Det var för mig ett rent **** att få ett korrekt besked när jag skulle byta operatör från 3 (hade då själv jobbat med telekomkundtjänst i totalt 4 år hos två andra bolag, så lite koll har man). Jag hade inte sparat kopian på avtalet så jag visste inte hur lång uppsägningstid jag hade. Alla 4 personer jag pratade med (varav en "chef" på kundtjänsten) i flera omgångar gav mig helt olika bud (totalt 4 alternativ med andra ord, dels av butikspersonal samt kundtjänst). Lite av kruxet kanske var att jag hade en abonnemangstyp som utgått (abonnemanget gick i bruk 12 mån innan, så så gammalt var det inte), men ett korrekt besked var det minsta man kunde begära tyckte jag. Jag beslöt mig för att helt enkelt lägga en porteringsbeställning hos Telia för att se vad som skulle ske, och resultatet blev ett 5:e alternativ som ingen kunde ro fram från början. Om man inte kan ta fram nåt så simpelt som regler kring uppsägningstid på ett utgånget abonnemang, så vet jag inte riktigt hur pass bra koll dom har. Ett bolags medarbetare bör inte bara ha koll på aktuella erbjudanden, utan även dem som passerat (tycker jag). Sen har jag väldigt svårt för säljare som konstant hugger tag i en på gatan (vilket 3 onekligen har ett gäng av) och kränga sina tjänster. Visst, dom gör bara sitt jobb, men jag tycker att dom är väldigt jobbiga. Aningen off-topic, men du frågade ;-)
Redigerat av gregoff, 12 January 2010 - 18:11.
Postad 12 January 2010 - 18:40
ojva
-
ojva
-
Lärjunge
-
-
370 inlägg
Deras teknik är det inga större problem med. Dessutom är det "samma" nät i sverige som t.ex. Danmark, vilket innebär att det är gratis att t.ex ta emot samtal och ordinariepris när man ringer hem. Detta är rätt unikt och jag önskar att flera operatörer kunde ta efter det konceptet.
Jag har nog mest haft otur med de olika personerna inom bolaget som jag pratat med. Det var för mig ett rent **** att få ett korrekt besked när jag skulle byta operatör från 3 (hade då själv jobbat med telekomkundtjänst i totalt 4 år hos två andra bolag, så lite koll har man). Jag hade inte sparat kopian på avtalet så jag visste inte hur lång uppsägningstid jag hade. Alla 4 personer jag pratade med (varav en "chef" på kundtjänsten) i flera omgångar gav mig helt olika bud (totalt 4 alternativ med andra ord, dels av butikspersonal samt kundtjänst). Lite av kruxet kanske var att jag hade en abonnemangstyp som utgått (abonnemanget gick i bruk 12 mån innan, så så gammalt var det inte), men ett korrekt besked var det minsta man kunde begära tyckte jag. Jag beslöt mig för att helt enkelt lägga en porteringsbeställning hos Telia för att se vad som skulle ske, och resultatet blev ett 5:e alternativ som ingen kunde ro fram från början. Om man inte kan ta fram nåt så simpelt som regler kring uppsägningstid på ett utgånget abonnemang, så vet jag inte riktigt hur pass bra koll dom har. Ett bolags medarbetare bör inte bara ha koll på aktuella erbjudanden, utan även dem som passerat (tycker jag).
Sen har jag väldigt svårt för säljare som konstant hugger tag i en på gatan (vilket 3 onekligen har ett gäng av) och kränga sina tjänster. Visst, dom gör bara sitt jobb, men jag tycker att dom är väldigt jobbiga.
Aningen off-topic, men du frågade ;-)
Ok, låter riktigt dåligt och så ska det såklart inte få gå till. Jag har väl haft tur för de jag pratat med har iaf kunnat det vi pratat om och dessutom har man kunnat deala lite med dem. Deras säljare på gatan och i deras butiker är däremot helt vilse i pannkakan och väldigt på som du säger. Fast det är och andra sidan Tele 2:s och Telenors också. Enda jag inte upplever på det sättet är Telias säljare. Jaja, nu var det ju X10 vi skulle prata om. Det som tyvärr gör mig mest skeptisk är att det är just SE som gör luren. Känns inte som att det borgar för snabba uppdateringar eller ens en hyfsat buggfri enhet i inledningen. Att HTC kan göra riktigt vassa Androidlurar vet vi ju, men törs man hoppas att SE gör det iaf nästan lika bra...?
Postad 12 January 2010 - 18:51
uppviglare
-
uppviglare
-
Lärjunge
-
-
392 inlägg
Det som stör mig mest är att det laggar så fruktansvärt fortfarande och att android ser så otroligt tråkigt ut.
Postad 12 January 2010 - 18:56
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Det som stör mig mest är att det laggar så fruktansvärt fortfarande och att android ser så otroligt tråkigt ut.
Laggar, när och var?
Postad 12 January 2010 - 19:34
Unregisteredc83518bd
-
Unregisteredc83518bd
-
Lärjunge
-
-
460 inlägg
Laggar, när och var?
+1 Han har väl inte hängt med och sett dom nya videorna... Djesko och Barilla, något nytt ang 2.0 från era källor?
Postad 12 January 2010 - 19:53
Barilla
-
Barilla
-
Lärjunge
-
-
253 inlägg
Djesko och Barilla, något nytt ang 2.0 från era källor?
Nej, alla utvecklare har gått vidare till nya projekt har jag hört... Så det blir som jag har sagt 100000 gånger, den släpps med 1.6 och vecka 13 eller senare.
Redigerat av Barilla, 12 January 2010 - 19:54.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|