Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - HTC HD2 *

2913 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
HTC HD2 (Mobiltelefoner) 6 8,42 (49) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 08 december 2009 - 22:32

gårdemyr
  • gårdemyr
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
En sak jag inte blivit helt klar över efter ha läst klart tråden
är följande: Måste man använda Windows Media Player för att synka?
Så som Itunes är för Iphone eller?

Postad 08 december 2009 - 22:47

Unregisteredfc9b156f
  • Unregisteredfc9b156f
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0
den här fungerar kanon!SRS WOW HD!!!fölijer instruktionerna och sedan du kan hitta den på:instälningar>annat.
http://www.bytheway....amp;language=en

Redigerat av Unregisteredfc9b156f, 08 december 2009 - 22:50.

Postad 08 december 2009 - 22:55

Unregisteredfc9b156f
  • Unregisteredfc9b156f
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0

detta var den endast som fungerade med HTC media manager för mig,jag har core player,pocket player,och nitrogen och de fungerar utan problem,inte säker,kanske med en uppdatering blir inte så

Postad 09 december 2009 - 00:14

Lugge
  • Lugge
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0

Vadå? Du betalar 4800 när du köper den och sen 399 i månaden i 12 månader?

Jo fast 399 är inte någon förhöjd månadsavgift, det är abonnemanget som jag ska ha i vilket fall som helst dvs. telefonen kostar "bara" 4800 kr.

Postad 09 december 2009 - 00:22

MTD
  • MTD
  • Lärjunge

• 393 inlägg
  • 0

nej :) den poppar upp som en enhet i "den här datorn"

Postad 09 december 2009 - 00:59

uppviglare
  • uppviglare
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0

Jo fast 399 är inte någon förhöjd månadsavgift, det är abonnemanget som jag ska ha i vilket fall som helst dvs. telefonen kostar "bara" 4800 kr.

Då förstår jag inte varför det skulle va en väldigt bra deal... du får inte surfa fritt på det abonemanget? ringer du eller smsar gratis?

Postad 09 december 2009 - 01:07

Lugge
  • Lugge
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0

Då förstår jag inte varför det skulle va en väldigt bra deal... du får inte surfa fritt på det abonemanget? ringer du eller smsar gratis?

Lägger jag till 59 kr så får jag surfa fritt... Vet inte om jag kommer surfa så mycket ändå, köper mest mobben för att den är snygg/cool :-D Jag får ringa och smsa för dem 399 och jag ligger alltid i stort sett precis under det eller lite mer. Bättre abonnemang kan jag nog inte få så det är ju inget problem, min fråga var om jag fick telefonen till bra pris?

Postad 09 december 2009 - 01:26

Lugge
  • Lugge
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0
En fråga till er som har denna telefonen... Vilka Apps har ni lagt in som ni inte kan vara utan/använder ofta och vad gör dem appsen som är så bra?

Sedan undrar jag om man kan lyssna musik via spotify utan problem via luren?

Redigerat av Lugge, 09 december 2009 - 11:08.

Postad 09 december 2009 - 02:04

uppviglare
  • uppviglare
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0

Lägger jag till 59 kr så får jag surfa fritt... Vet inte om jag kommer surfa så mycket ändå, köper mest mobben för att den är snygg/cool :-D Jag får ringa och smsa för dem 399 och jag ligger alltid i stort sett precis under det eller lite mer. Bättre abonnemang kan jag nog inte få så det är ju inget problem, min fråga var om jag fick telefonen till bra pris?

Vet inte det jag.. 4800 + 12*399 = 9588. Vilket är en del. köper du den med tele 2 kompis blir det 1180 + 24*249 = 7156. Då ringer du och smsar gratis inom tele 2 då. Förutsatt att dom flesta du ringer och smsar har tele 2 så blir det betydligt billigare.. annars har du ju 101 kr i månaden i mellanskillnaden mellan dom båda att ringa/smsa för iofs över 24 månader... dock binder du ju upp dig på 24 månader ist för 12.. så det är väll upp till dig =D

förövrigt... Någon som sett detta? Otroligt intressant.. Nästan dubbla kapaciteten mot orignalbatteriets 1230 mAh... varför följer inte detta batteri från början?
http://www.devicewir...xtended-battery

Redigerat av uppviglare, 09 december 2009 - 02:05.

Postad 09 december 2009 - 03:42

MTD
  • MTD
  • Lärjunge

• 393 inlägg
  • 0
Ja det kan man ju fråga sig.
Tycker att batteritiden borde vara bättre än va den är.
Jag är van vid Omnian och den hade faktiskt grym batteritid.
Låg och surfade runt i sängen förut, som förövrigt är grymt (!!!!) på denna telefon. Kollade youtube osv. Efter en
liten stund hade jag bara 10% kvar..
Nu var visserligen inte mobilen fulladdad men lite mer borde den hålla tycker jag.
Har fått laddat min i stort sett varje dag sen jag fick den.

Enda negativa med luren..

Redigerat av MTD, 09 december 2009 - 03:43.

Postad 09 december 2009 - 07:58

Unregisteredfc9b156f
  • Unregisteredfc9b156f
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0

En fråga till er som har denna telefonen... Vilka Apps har ni lagt in och vad gör dem som är så bra? Sedan undrar jag om man kan lyssna musik via spotify utan problem via luren?

finns massor av apps,kan inte citera alla men jag brukar kolla på handango.com ,där finns fria och betalda apps ,windowsmarketplace med men har inte så många än,download.com,freewareppc.net ,xda-developers.com,finns massor att fria apps...spotify finns inte för windows mobile än,men finns en likande och är gratis att använda son heter groovefish,en version forWM av grooveshark,har kommer linken
http://www.freewarep...groovefish.html

Postad 09 december 2009 - 11:05

Lugge
  • Lugge
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0

Vet inte det jag.. 4800 + 12*399 = 9588. Vilket är en del. köper du den med tele 2 kompis blir det 1180 + 24*249 = 7156. Då ringer du och smsar gratis inom tele 2 då. Förutsatt att dom flesta du ringer och smsar har tele 2 så blir det betydligt billigare.. annars har du ju 101 kr i månaden i mellanskillnaden mellan dom båda att ringa/smsa för iofs över 24 månader... dock binder du ju upp dig på 24 månader ist för 12.. så det är väll upp till dig =D

För det första så ringer jag rätt blandat dvs. absolut inte bara till tele2. Sedan får man ju jämföra dem med samma bindningstid, Telenor droppar ganska kraftigt i pris på telefonen om man kör 24 månaders vilket resulterar i att det blir billigare ändå.

Sedan kollade jag på phonehouse hemsida med tele2 abonnemang och dem ger ingen eller väldigt lite i subvention på telefonen vid ett tecknande av deras abonnemang. Sedan har de ingen billig tjänst för att surfa fritt.

Men tack för tipset ändå :-)

finns massor av apps,kan inte citera alla men jag brukar kolla på handango.com ,där finns fria och betalda apps ,windowsmarketplace med men har inte så många än,download.com,freewareppc.net ,xda-developers.com,finns massor att fria apps...spotify finns inte för windows mobile än,men finns en likande och är gratis att använda son heter groovefish,en version forWM av grooveshark,har kommer linken
http://www.freewarep...groovefish.html

Tack men jag skulle vilja veta vilka apps som verkligen har revolutionerat de här nya "handdator" mobilerna... Dvs det ni typ inte kan vara utan, som ni använder väldigt ofta :-)

Redigerat av Lugge, 09 december 2009 - 11:07.

Postad 09 december 2009 - 11:14

uppviglare
  • uppviglare
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0

För det första så ringer jag rätt blandat dvs. absolut inte bara till tele2. Sedan får man ju jämföra dem med samma bindningstid, Telenor droppar ganska kraftigt i pris på telefonen om man kör 24 månaders vilket resulterar i att det blir billigare ändå.

Sedan kollade jag på phonehouse hemsida med tele2 abonnemang och dem ger ingen eller väldigt lite i subvention på telefonen vid ett tecknande av deras abonnemang. Sedan har de ingen billig tjänst för att surfa fritt.

Men tack för tipset ändå :-)

Okey :P Men det är ju olika för alla om sagt så :lol: För mig blir tele2 mycke billigare och bättre :D Tänkte bara visa att om du tycker att du får "telefonen" så billigt eller inte faktiskt är, inte så billigt. Dessutom ser det ut som du visst får förhöjd månadsavgift hos telenor med beroende på vad man betalar vid köp. Men to each his own B) ville bara ge lite input som du önskade =D nu ger jag mig

Postad 09 december 2009 - 12:14

Lugge
  • Lugge
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0
Och jag är tacksam för tipset som sagt :-)

Postad 09 december 2009 - 15:44

infosökare
  • infosökare
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

förövrigt... Någon som sett detta? Otroligt intressant.. Nästan dubbla kapaciteten mot orignalbatteriets 1230 mAh... varför följer inte detta batteri från början?
http://www.devicewir...xtended-battery

Du är väl metveten om att det här är ett tjockare batteri? För att använda det måste du byta ut batteriluckan mot en annan (som följer med när du köper batteriet), så mittendelen kommer att vara tjockare än resten av telefonen. Vissa föredrar nog en tjockare telefon med kraftfullare batteri, men det är inte så konstigt att HTC valde att sälja telefonen med det batteri som följer med.

Postad 09 december 2009 - 16:12

Unregisteredfc9b156f
  • Unregisteredfc9b156f
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0
de som vill ha spel kolla på den här!!!!post #14
http://forum.xda-dev...d...3580&page=2

Redigerat av Unregisteredfc9b156f, 09 december 2009 - 16:13.

Postad 09 december 2009 - 16:14

Leanderzon
  • Leanderzon
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
Jag skulle vilja ha hjälp med en sak. Jag kan inte ansluta till mitt hemma-Wifi. Jag har en annan dator uppkopplad trådlöst och det funkar bra. Jag har dessutom testat telefonen på skolans trådlösa nätverk som är oskyddat och där går det bra.

När jag hemma klickar på anslutningen så kommer det bara upp en cirkel (som visar att telefonen försöker ansluta). Efter en stund försvinner cirkeln och det händer inget mer. Jag blir aldrig ansluten. Är det några andra inställningar som behöver göras?

Någon som kan hjälpa mig?

Edit: Jag har skrivit in rätt lösenord och jag använder statisk IP-adress. Kan statisk IP ställa till med bekymmer?

Redigerat av Leanderzon, 09 december 2009 - 18:08.

Postad 09 december 2009 - 17:03

Unregisteredfc9b156f
  • Unregisteredfc9b156f
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0

Är det bara jag som har problem med att få HTC Sense musikspelare att fungera? Har 8 GB music på mitt class 6 kort; Musiken hackar, jag får ljudartifakter och oftast så spelas låten bara 2 sek sen hänger den sig. Allt fungerar bra när jag använder andra program som tex Nitrogen.

Nån annan?

Hittade en bättre lösning!jag skapade en nytt mapp och flyttade bara alla filer ".mp3" från "Music" mappen ditt och sedan raderade Music mappen med alla album bild och annat format media,,ändrade namn på den nya mappen till "Musik"soft reset ,och klart,media manager hänger sig inte mer!!!sedan updaterar album bild med media manager och fick alla igen!!super!!!

sandisk 16gb klass2,1096 låtar

Redigerat av Unregisteredfc9b156f, 09 december 2009 - 17:06.

Postad 09 december 2009 - 18:34

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
Operatören 3 har tidigare sagt på sin facebook sida att de skulle hoppa över HD2, men har nu gjort en kovändning.
Den finns numera att köpa även hos dom.
Väljer man 3Pott499 som man kan ringa/messa/surfa för och binder sig i 24 månader så betalar man 1656kr totalt för själva telefonen - 24 x 69kr i förhöjd månadsavgift och 0 kr kontant för luren.
Samma om man väljer 3Total som är ett flatrate-abonnemang med inkluderande mobilsurf.

Info från operatören

HTC HD2 hos 3

Mitt ena abb går ut nu och jag ville ha en HD2 men efter 3 tidigare sagt nej till den så riktades mina blickar mot Nokia N900 istället... men nu är man i valet och kvalet igen... :unsure:

Postad 09 december 2009 - 18:48

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
:unsure:

Äh nu blev ja ju sugen på en HD2..
Fast ja hade helt ställt in mig på en N900 men den verkar ju komma V2 ...

Postad 09 december 2009 - 19:53

uppviglare
  • uppviglare
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0

Du är väl metveten om att det här är ett tjockare batteri? För att använda det måste du byta ut batteriluckan mot en annan (som följer med när du köper batteriet), så mittendelen kommer att vara tjockare än resten av telefonen. Vissa föredrar nog en tjockare telefon med kraftfullare batteri, men det är inte så konstigt att HTC valde att sälja telefonen med det batteri som följer med.

aahaa då fattar jag :unsure: Tänkte det va för bra för att va sant...
"The extended battery is supplied with a replacement back cover. Included within the battery cover is a stand that allows the device to be rested in portrait or landscape mode."

Inte lika intressant då tyvärr.

Postad 09 december 2009 - 21:17

thomasb82
  • thomasb82
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Hittade en bättre lösning!jag skapade en nytt mapp och flyttade bara alla filer ".mp3" från "Music" mappen ditt och sedan raderade Music mappen med alla album bild och annat format media,,ändrade namn på den nya mappen till "Musik"soft reset ,och klart,media manager hänger sig inte mer!!!sedan updaterar album bild med media manager och fick alla igen!!super!!!

sandisk 16gb klass2,1096 låtar

provat det, funkade inte tyvärr. provar att formatera och syka allt via wmp nu. några på xda trodde det var mappstrukturen. tveksamt. vi får se. har mailat htc om det men de svarar som vanligt att man skall vänta på uppdatering.

nära att sälja denna nu, inte prisvärd alls för mig. ostabil, svårt tangentbord, får massa störningar från mobilradion när jag lyssnar på music och laddar nästan två gåner om dagen. trist men sant.

Postad 09 december 2009 - 22:09

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0

provat det, funkade inte tyvärr. provar att formatera och syka allt via wmp nu. några på xda trodde det var mappstrukturen. tveksamt. vi får se. har mailat htc om det men de svarar som vanligt att man skall vänta på uppdatering.

nära att sälja denna nu, inte prisvärd alls för mig. ostabil, svårt tangentbord, får massa störningar från mobilradion när jag lyssnar på music och laddar nästan två gåner om dagen. trist men sant.

Ja sälj den till nån med mer tålamod... hehe
Alla mobiler som släpps för tidigt är ostabila i början. Vad hade du innan är min fråga då. Har du haft nån mobilen med touchskärm?

Postad 09 december 2009 - 22:40

thomasb82
  • thomasb82
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Ja sälj den till nån med mer tålamod... hehe
Alla mobiler som släpps för tidigt är ostabila i början. Vad hade du innan är min fråga då. Har du haft nån mobilen med touchskärm?

Nja, så är det ju ändå inte riktigt. Det finns förstås olika nivåer på ostabilitet. Som konsument ska du väl inte behöva köpa en telefon och sedan vänta(och räkna med att vänta) 2 månader innan den når upp till utlovad funktionnivå. Jag har ägt 5 HTC telefoner, b.la touch, touch diamond, en Hero(som var långsam, men inte så ostabil som hd2 initialt) m.fl, samt nokia 5800 och en Iphone. Jag kan köpa att en produkt kan ha en del buggar i början, men det skall definitivt inte vara nått man skall räkna med när man köper den. De ska även inte vara så pass kritiska som flera av de som dykt upp i 1.43 rommen. Fine att jag kan sitta och söka igenom xda efter fixar och pillra i registret bäst jag orkar, men jag skall inte behöva göra det(och en "normal" konsument gör det definitvt inte och det är de som är HTC´s primära målgrupp, inte vi avancerade användare. se intervjun med ansvarig för HTC´s sense satsning på engadget.com).

Att HTC använder sina early adopters som betatestare än inget nytt direkt, och inte OK. HD2 har vad jag upplevt och läst so far ovanligt mycket kritiska, funktionsnedsättande buggar i sin release.

I slutändan handlar det om vad du som konsument tolererar. Om det är ok för dig att sitta och vänta på uppdateringar för att få en fullt fungerade produkt så fine, men det är det inte för mig. HTC´s produkt line up är fragmenterad, men då borde man lägga mer tid på att fixa sånt här initialt.

Postad 09 december 2009 - 22:40

Unregisteredfc9b156f
  • Unregisteredfc9b156f
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0

jag har läst att rom uppdatering kommer när som helst!danmark fick det i förgår och norge och fick några dagar sedan,så det är på vägg hit rom 1.48,de säger att deta rom är annu snabare och är stabil!

Postad 10 december 2009 - 00:28

MTD
  • MTD
  • Lärjunge

• 393 inlägg
  • 0

de som vill ha spel kolla på den här!!!!post #14

"I just did this and works realy good.
Thanks for the great tip."

Jag förstår inte. Det är inget spel där?

Postad 10 december 2009 - 13:24

Aldabal
  • Aldabal
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0
Nu mina vänner har hotfix för kameran kommit
http://www.htc.com/s...x...0&dl_id=808

Postad 10 december 2009 - 13:58

uppviglare
  • uppviglare
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0

jag har läst att rom uppdatering kommer när som helst!danmark fick det i förgår och norge och fick några dagar sedan,så det är på vägg hit rom 1.48,de säger att deta rom är annu snabare och är stabil!

1,48 är ingen officiel rom väll? den är väll läckt.

Postad 10 december 2009 - 14:23

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3 023 inlägg
  • 0
Ska byta mobil denna månad tänkte jag. Och funderar på HD2, men är den värd att inhandla?

Själv så anser jag att iphone är bästa mobilen någonsin, o jag har enbart använt den första 2g versionen. Men vill inte skaffa en ny iphone, för den är alldeles för vanlig nu!

Postad 10 december 2009 - 17:06

Unregistered4a29445d
  • Unregistered4a29445d
  • Användare

• 209 inlägg
  • 0

1,48 är ingen officiel rom väll? den är väll läckt.

1.48 romen är officiell, den har bara inte släppts på Svenska HTC (ännu), men finns på bl.a. Danska HTC.

Postad 10 december 2009 - 17:37

Leanderzon
  • Leanderzon
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
Någon som har koll på hur man lägger en genväg till aktivitetshanteraren på start-menyn?

Postad 10 december 2009 - 18:04

AudioSmurf
  • AudioSmurf
  • Lärjunge

• 323 inlägg
  • 0

Någon som har koll på hur man lägger en genväg till aktivitetshanteraren på start-menyn?

Ja. Kopiera \Windows\TaskMgr.lnk till \Windows\Start-meny\Program\

Postad 10 december 2009 - 18:10

uppviglare
  • uppviglare
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0

1.48 romen är officiell, den har bara inte släppts på Svenska HTC (ännu), men finns på bl.a. Danska HTC.

Visa mig en länk isf.

Postad 10 december 2009 - 19:48

Unregistered4a29445d
  • Unregistered4a29445d
  • Användare

• 209 inlägg
  • 0

Visa mig en länk isf.

Här är länk till HTC Europe http://www.htc.com/e.......2&dl_id=804
Vill du sedan kolla vilka länder övriga som fått 1.48 romen släppt så ändra land höst upp på sidan och gå in på support sidan .

Postad 10 december 2009 - 22:08

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0
Tydligen går hd2 för bra för Vodaphone... http://www.engadget....e-launch-looms/

Postad 10 december 2009 - 22:30

uppviglare
  • uppviglare
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0

Här är länk till HTC Europe http://www.htc.com/e.......2&dl_id=804
Vill du sedan kolla vilka länder övriga som fått 1.48 romen släppt så ändra land höst upp på sidan och gå in på support sidan .

aah okey :) tackar

Postad 10 december 2009 - 23:15

Unregisteredfc9b156f
  • Unregisteredfc9b156f
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0

"I just did this and works realy good.
Thanks for the great tip."

Jag förstår inte. Det är inget spel där?

Så där se ut post 14 :

I just did this and works realy good.
Thanks for the great tip.
TMN Portugal
»«»«»«»«»«»«»
RRibeiro
»«»«»«»«»«»«»

Great Fun HERE

Para Portugueses vêr ISTO

The best 2 games in WVGA for HD HERE and HERE <--------Klicka den här två,det är link till två spel för HD2

Using ROM HD2 1.43.479.0 (69828) WWE

Postad 10 december 2009 - 23:25

Unregisteredfc9b156f
  • Unregisteredfc9b156f
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0

Nu mina vänner har hotfix för kameran kommit
http://www.htc.com/s...x...0&dl_id=808

Tack för tipsen!!!!Nu HD2 har en riktigt 5mpxels kamera!!!!Jätte fina bilder nu!!!

Redigerat av Unregisteredfc9b156f, 10 december 2009 - 23:48.

Postad 11 december 2009 - 00:37

tekarn
  • tekarn
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
hej!
funderar på denna lur. Stämmer det att det är micro-usb och inte som tidigare mini-usb till laddaren? Är ju ett litet minus i så fall, eftersom man då inte får glädje av de kablar man har sedan innan och kunnat ha liggande på olika ställen för laddning...

Postad 11 december 2009 - 12:19

Unregistered2d6a71a8
  • Unregistered2d6a71a8
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Får inte till så att jag kan använda mp3 som ringsignal, är det någon som har koll på det? Läste nånstans att man kunde klicka (hålla in) på en låt i listan och välja därifrån men det går inte heller...

Postad 11 december 2009 - 12:46

Ekis52
  • Ekis52
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Har fått en HD2 idag för utvärdering under tre månader. Tidigare har jag haft HTC 3600 och 3650 utan problem. Tyvärr så upptäckte att det saknades svenska tecken i tangentbordet trots att den är inställd på svenska. Är det så att dom saknas eller finns det någon dold inställning. Manualen är ju inte direkt den bästa att hitta något i. Har försökt söka på trådarna här på forumet men inte hittat nåot. Är det någon som vet hur man fixar det? Tack för förhand.

Postad 11 december 2009 - 13:43

Aldabal
  • Aldabal
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0

Får inte till så att jag kan använda mp3 som ringsignal, är det någon som har koll på det? Läste nånstans att man kunde klicka (hålla in) på en låt i listan och välja därifrån men det går inte heller...

Du måste göra det i filhanteraren. Dvs där låtarna ligger som filer

Postad 11 december 2009 - 13:46

Hassehead
  • Hassehead
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Lägg in MP3-filen i My Documents\Mina Ringsignaler.

Postad 11 december 2009 - 16:02

Unregisteredfc9b156f
  • Unregisteredfc9b156f
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0

Under multimedia i start meny finns en app som heter mp3trimmer,bläddra filen ditt,klippt din favorit del av valfri låt och andvända sedan som ringsignal :-)

Redigerat av Unregisteredfc9b156f, 11 december 2009 - 19:10.

Postad 11 december 2009 - 16:22

Fredrikkk
  • Fredrikkk
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Skyfire 1.5 släppt. Funkar med aftonbladets webbtv mm. STORA förbättringar jämfört med 1.0!

Postad 11 december 2009 - 17:02

AudioSmurf
  • AudioSmurf
  • Lärjunge

• 323 inlägg
  • 0

Skyfire 1.5 släppt. Funkar med aftonbladets webbtv mm. STORA förbättringar jämfört med 1.0!

Japp... håller med. Fast det var himla synd att den inte funkar med SVTPlay.

Postad 11 december 2009 - 18:17

Unregistered4a29445d
  • Unregistered4a29445d
  • Användare

• 209 inlägg
  • 0
Någon som vet hur det funkar med WiFi, det jag tänker på är att den i första hand skall välja det trådlösa när man surfar och inte 3G nätet.
Det är kanske så enkelt att man bara behöver ansluta sig till det trådlösa?
Eller måsta man göra några inställningar?

Postad 11 december 2009 - 19:13

thomasb82
  • thomasb82
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Har fått en HD2 idag för utvärdering under tre månader. Tidigare har jag haft HTC 3600 och 3650 utan problem. Tyvärr så upptäckte att det saknades svenska tecken i tangentbordet trots att den är inställd på svenska. Är det så att dom saknas eller finns det någon dold inställning. Manualen är ju inte direkt den bästa att hitta något i. Har försökt söka på trådarna här på forumet men inte hittat nåot. Är det någon som vet hur man fixar det? Tack för förhand.

finns inte några speciella tangeter för åäö, du får hålla inne a eller o för att sedan välja dem i menyn som dyker upp. tyvärr så förstår inte t9 när man menar att använda åäö, som Hero gör. Skriver du "manniskor" med den så rättar den automatiskt till människor.

hoppas på uppdatering....

Postad 11 december 2009 - 21:15

Ekis52
  • Ekis52
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0

finns inte några speciella tangeter för åäö, du får hålla inne a eller o för att sedan välja dem i menyn som dyker upp. tyvärr så förstår inte t9 när man menar att använda åäö, som Hero gör. Skriver du "manniskor" med den så rättar den automatiskt till människor.

hoppas på uppdatering....

Tack för svaret.

Postad 12 december 2009 - 00:59

MTD
  • MTD
  • Lärjunge

• 393 inlägg
  • 0

Kan man installera denna ROM?
Har man svenskmeny osv eller får man något annat språk?
Vad är skillnaden egentligen mellan denna och den svenska som komma skall?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.