*Officiell tråd - Sony Ericsson Xperia Arc*
1643 svar till detta ämne
Postad 31 March 2011 - 09:54
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Efter att ha lekt med frugans wildfire så undrar jag lite om signalerna... Kan man välja egen meddelandesignal och alarmsignal eller endast de förinstallerade??
Jag använder ringlert ca 250000 ringsignaler att ladda hem gratis Och sen ringtone maker om jag vill göra egna ringsignaler. Båda apparna finns gratis på market.
Postad 31 March 2011 - 10:52
bigbandit
-
bigbandit
-
Användare
-
-
161 inlägg
Mineralglas. Samma som X10:an...
Tack för ditt svar. Hur tåligt är Mineralglas om man jämför med Gorilla glas t.ex? Är kvaliten på mineralglaset som på Iphone 4 helicopter glas så att det går sönder om du droppar luren från 30cm?
Redigerat av bigbandit, 31 March 2011 - 10:53.
Postad 31 March 2011 - 10:56
cobra-427
-
cobra-427
-
Beroende
-
-
1158 inlägg
Var in nyss och betala för en Arc hoppas frugan blir glad då hon ska hämta ut den imorgon....
Postad 31 March 2011 - 11:06
thorstenn
-
thorstenn
-
Användare
-
-
163 inlägg
Tack för ditt svar. Hur tåligt är Mineralglas om man jämför med Gorilla glas t.ex? Är kvaliten på mineralglaset som på Iphone 4 helicopter glas så att det går sönder om du droppar luren från 30cm?
Gorillaglas tål inte heller ett fall, den tål repor. Tror inte nåt glas tål ett fall. Alla namn på glasen är mest en marknadsföringsgrej
Postad 31 March 2011 - 11:12
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Gorillaglas tål inte heller ett fall, den tål repor. Tror inte nåt glas tål ett fall. Alla namn på glasen är mest en marknadsföringsgrej
Exakt, glas är glas. Sen finns det olika coatings o s v. Det är organiskt glas (plastglas) eller mineralglas ( glas ) som gäller. Resten är, precis som du säger, mest en marknadsföringsgrej.
Redigerat av BrittBastard, 31 March 2011 - 11:12.
Postad 31 March 2011 - 11:24
Unregisteredac6c614c
-
Unregisteredac6c614c
-
Amatör
-
-
66 inlägg
Tjoho, då har man köpt en Arc. Var hos Telia, fick 400:- rabatt. Vet inte om det berodde på att jag betalade ½ telefonen i butik. Passade även på att köpa en fm sändare på Teknikmagasinet. Synd att det in var inbyggt i den från början. Så nu ligger den och laddar.
Postad 31 March 2011 - 11:27
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Exakt, glas är glas. Sen finns det olika coatings o s v.
Det är organiskt glas (plastglas) eller mineralglas ( glas ) som gäller. Resten är, precis som du säger, mest en marknadsföringsgrej.
Men olika härdning tex ger ju olika egenskaper, så skillnader kan ju finnas mellan olika telefoner.
Postad 31 March 2011 - 11:43
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Men olika härdning tex ger ju olika egenskaper, så skillnader kan ju finnas mellan olika telefoner.
Så sant, men min poäng var att oavsett härdning och coating så kan man inte räkna med att glaset håller om man tappar telefonen i backen.
Postad 31 March 2011 - 12:57
silverkillen
-
silverkillen
-
Användare
-
-
124 inlägg
jAHA då satt man här med en Arc....... jag var en av dom som svor över x10 ! och som skaffade mig en HTC HD i stället..... å den e ju snabb å rapp på alla sätt å väl byggd e den ju oxå....... men j*vlar i havet vad Arc en är liten å smidig gämnfört med HD å snabb som faan !, ja Arcen är plastigare, men det känns inte å att den är lättare å tunnare å smidigare känns JÄVLIGT GÖTT
Postad 31 March 2011 - 13:11
silverkillen
-
silverkillen
-
Användare
-
-
124 inlägg
Bilderna är tagna med 6 mp läget csn auto läget.
Jag jämnför med HTD HD eller...... det går inte att jämnföra för den mobilen tar hel kassa bilder
Redigerat av silverkillen, 31 March 2011 - 13:16.
Postad 31 March 2011 - 13:18
Ricke77
-
Ricke77
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
jAHA då satt man här med en Arc....... jag var en av dom som svor över x10 ! och som skaffade mig en HTC HD i stället..... å den e ju snabb å rapp på alla sätt å väl byggd e den ju oxå....... men j*vlar i havet vad Arc en är liten å smidig gämnfört med HD å snabb som faan !, ja Arcen är plastigare, men det känns inte å att den är lättare å tunnare å smidigare känns JÄVLIGT GÖTT
Låter bra... Kan knappt bärga mig. När kommer min??
Postad 31 March 2011 - 13:20
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Det är alltid intressant att se bilder men tänk på bildstorleken. Tack.
Postad 31 March 2011 - 13:29
silverkillen
-
silverkillen
-
Användare
-
-
124 inlägg
Det är alltid intressant att se bilder men tänk på bildstorleken. Tack.
hur menar du nu ?
Postad 31 March 2011 - 13:43
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
hur menar du nu ?
Att dina bilder var 3 264 x 1 836. Försök att hålla ner storleken lite. Maximal bildstorlek i foto-delen är 1280 pixlars bredd så om du nu vill lägga upp stora bilder så håll dig till det. Tack.
Postad 31 March 2011 - 13:43
peppe42
-
peppe42
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Jag har problem med att ansluta min nya Arc till mitt trådlösa nätverk. Får en apipa adress av min router och sen besked om begränsad anslutning..
X10'an ansluter utan problem. Någon med liknande krångel?
Men va snabb och fin den e
Postad 31 March 2011 - 13:50
Unregisteredac6c614c
-
Unregisteredac6c614c
-
Amatör
-
-
66 inlägg
Jag har problem med att ansluta min nya Arc till mitt trådlösa nätverk. Får en apipa adress av min router och sen besked om begränsad anslutning.. X10'an ansluter utan problem. Någon med liknande krångel?
Nepp, kom i kontakt med mitt wifi med en gång.
Postad 31 March 2011 - 13:53
qvarsell
-
qvarsell
-
Rookie
-
1 inlägg
Yes! jag är en av de 36 användare som läser denna tråd, dock har jag aldrig skrivit. Jag har suttit som ett barn på julafton i tre månader och väntat och väntat och längtat... Nu får vi se om den levererar enligt mina drömmar.
Jag köpte den på Expert i butik för 4 990 kr (jag fick internetpriset eftersom jag påvisade att Teknikmagazinet sålde för 4 999 kr och Expert tillämpar prisgaranti), samt att jag betalade med Coop Visa (eller drar coop-medmera-kortet) och därigenom får ytterligar 1% rabatt.
Nu ligger den och laddar... Fin ser den ut att vara. Jag hoppas på mycket glädje med denna maskin. Min första Android.
Redigerat av qvarsell, 31 March 2011 - 13:55.
Postad 31 March 2011 - 13:53
silverkillen
-
silverkillen
-
Användare
-
-
124 inlägg
Att dina bilder var 3 264 x 1 836. Försök att hålla ner storleken lite. Maximal bildstorlek i foto-delen är 1280 pixlars bredd så om du nu vill lägga upp stora bilder så håll dig till det.
Tack.
ok, ville bara att folk skulle få se hur de va direkt från mobben, å så orkade ja inte ändra, men i fortsättningen gör ja det.
Postad 31 March 2011 - 14:43
Unregisteredac6c614c
-
Unregisteredac6c614c
-
Amatör
-
-
66 inlägg
Då har man även kopplat in sitt blutooth headset till Arcen. Vilel sig inte först, men när man väl hade läst lite i manualen till headsetet så funkade det  skulle hålla inne knappen på headsetet lite längre så gick det....
Postad 31 March 2011 - 14:47
hellman7
-
hellman7
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
Du kan använda den och ladda över natten om du vill, eller ladda den fullt medans du använder den. Den kommer förmodligen halvladdad.
Jovisst, men för batteriprestandan rekommenderas man ju oftast att först ladda på fullt innan man använder batteriet/enheten. Det där har jag visserligen länge undrat om det längre är något att bry sig om, med moderna batterier, men aldrig riktigt fått kläm på. Kom nyss hem med telefonen, och ser mycket riktigt att de skriver just så. Naturligtvis KAN jag använda telefonen, men min fråga handlade - något otydligt formulerat av mig - om ifall jag riskerar att batteriet framöver inte kommer att maxa riktigt.
Postad 31 March 2011 - 14:50
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Jovisst, men för batteriprestandan rekommenderas man ju oftast att först ladda på fullt innan man använder batteriet/enheten.
Behövs inte längre iom nya sorters batterier.
Postad 31 March 2011 - 15:51
Mollerstrom
-
Mollerstrom
-
Användare
-
-
142 inlägg
Oh nej, video-kvalitén verkar vara usel. Hade verkligen hoppats på Arcens kamera- och video-kvalitén. Detta är viktigt för mig och jag vill verkligen inte köpa Nokia N8 
Den filmen torde vara rätt hård komprimerad i efterhand då kvalitén inte är lika illa här: http://www.youtube.c...h?v=pZmO2-Imflc
Postad 31 March 2011 - 16:00
Unregisteredac6c614c
-
Unregisteredac6c614c
-
Amatör
-
-
66 inlägg
Tog några bilder. Har inte gjort några inställningar i huvudtaget. Det ända jag gjort är att förminskat bilderna. Bild 1Bild 2Bild 3Bild 4Här kommer en liten video snutt också: Test av Arcen
Redigerat av Unregisteredac6c614c, 31 March 2011 - 16:02.
Postad 31 March 2011 - 16:04
peppe42
-
peppe42
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Jag har problem med att ansluta min nya Arc till mitt trådlösa nätverk. Får en apipa adress av min router och sen besked om begränsad anslutning.. X10'an ansluter utan problem. Någon med liknande krångel?
android_d9a023a2ÿÿÿÿþÿÿÿ så heter den i routern's dhcp lista... skumma tecken... Någon som kan kolla ert namn?
Postad 31 March 2011 - 17:14
Unregistered68eeb4be
-
Unregistered68eeb4be
-
Forumräv
-
-
518 inlägg
Har idag beställt ARCen från expansys, får se när den kommer(lång väntan  ) ........blir min första Android så jag undrar vad man ska börja med att göra typ, ngn given app man ska fixa eller nått
Postad 31 March 2011 - 17:53
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Har idag beställt ARCen från expansys, får se när den kommer(lång väntan ) ........blir min första Android så jag undrar vad man ska börja med att göra typ, ngn given app man ska fixa eller nått
Det finns ett par trådar som är bra att kika i Android appz & spel och 5 Appz ni inte kan klara er utan den sista tråden här handlar om top 5 för både android och iphone så kolla noga vilket system appen är för. Ett par appar jag rekommenderar är Watchdog håller koll efter appar som spårar ur och stänger ner dem vemringde.se söker upp inkommande nr som inte finns i din kontaktlista och låter dig spara dem som ny kontakt, betalversionen sparar dessutom adress och visar var nr är registrerat på karta. Appz organizer gör det enklare att hitta och starta appar då man kan samla dem i kategorier. Avg antivirus gör vad det låter som men har dessutom en backup-funktion så du kan göra en bra backup på telefonen. Prisjakt & barcodescanner låter dig söka på prisjakt och barcodescanner gör så att du kan scanna streckkoder med mobilkameran och få upp info från prisjakt. Minhembio.com låter dig läsa forum mm. Går dock inte att skriva då man inte kan logga in.
Postad 31 March 2011 - 17:56
quattromaniac
-
quattromaniac
-
Användare
-
-
136 inlägg
Här kommer en bild om vad som ingår i lådan med Halebop 
La dit mobilen som arc:en ska ersätta (c905) för att ni ska se vilken liten skillnad det är mellan dem 
Lite mer glas på framsidan bara...... 16Gb minne följde med oxå
ARC.jpg 225.53K
1 Antal nerladdningar
Redigerat av quattromaniac, 31 March 2011 - 17:57.
Postad 31 March 2011 - 18:02
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Här kommer en bild om vad som ingår i lådan med Halebop  La dit mobilen som arc:en ska ersätta (c905) för att ni ska se vilken liten skillnad det är mellan dem  Lite mer glas på framsidan bara...... 16Gb minne följde med oxå
ARC.jpg 225.53K
1 Antal nerladdningar
Måste säga att det ser lite kass ut med laddaren, skulle ju vara besvärligt om man behöver ladda under samtal. Inte heller så smidigt om man vill ladda i bilen, aktiv laddare kan man väl bara glömma.
Postad 31 March 2011 - 18:08
quattromaniac
-
quattromaniac
-
Användare
-
-
136 inlägg
Angående laddaren såg går det ett "rykte" att det ska komma en dockningsstation liknande den till Xperia play. Luren ska alltså ligga på sidan om ni förstår
Postad 31 March 2011 - 18:11
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Angående laddaren såg går det ett "rykte" att det ska komma en dockningsstation liknande den till Xperia play. Luren ska alltså ligga på sidan om ni förstår 
Skulle inte vara nått för mig, gillar inte att ha telefonen i panorama, särskilt inte i bilen om man har navigering på, man ser längre fram på vägen man kör om man har den upprätt. Särskilt som man får vända arc åt fel håll för att få laddaren neråt, vill ha knapparna till höger om jag använder panorama.
Redigerat av Unregisteredc96d6be8, 31 March 2011 - 18:13.
Postad 31 March 2011 - 18:35
Ricke77
-
Ricke77
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Jag är liiiite avis på Er som redan fått den men samtidigt är det riktigt kul o läsa om Era upplevelser.
Jag kommer troligen få min i morgon eller på måndag. Som sagt tidigare så är det Schenker som sköter transporterna åt telenor så det går inte lika snabbt som posten. Kollar jag paketnumret (Telenor vägrade ge ut det men Schenker lyckades trolla fram det) så har den passerat sorteringsstationen och inväntar avvisering... Hoppas på morgondagen!!
Det är ingen som varit med om något strul?? Typ "Random Reboot" eller så?? Var tydligen problem med den japanska utgåvan...
Postad 31 March 2011 - 18:59
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Smått sugen på denna stiliga skapelse, men jag är då ute efter silver varianten.
Någon som vet om den finns inne någonstant eller annars när/var den är på G först?
Edit: är ju då i första hand intresserad av butiker som säljer den i paket med 16gb och väska
Redigerat av Golgo_13, 31 March 2011 - 19:05.
Postad 31 March 2011 - 19:27
bkd
-
bkd
-
Lärjunge
-
-
460 inlägg
Det är ingen som varit med om något strul?? Typ "Random Reboot" eller så?? Var tydligen problem med den japanska utgåvan...
Kört i drygt ett dygn nu utan några problem alls. Det kanske var något med den speciella japanska programvaran som telefonen inte gillar.
Postad 31 March 2011 - 19:35
proson99
-
proson99
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Hej
Jag har varit och känna på denna stiliga skapelse idag i en lokal butik.Den är kanonsnygg det enda som jag retade mig på var att batteriluckan kändes som verklig b-kvalite.
Ska naturligtvis inte såga luren för det men det var just den"plastiga" känslan som gjorde att jag sa till handlaren att jag ska fundera tills i morgon.
Ni som har arcen övertyga mig att det är en kanonlur för tyvärr har jag kännt på en annan lur som kändes betydligt stabilare,därför kunde jag inte bestämma mig.
Redigerat av proson99, 31 March 2011 - 19:38.
Postad 31 March 2011 - 19:53
Gundeho
-
Gundeho
-
Lärjunge
-
-
287 inlägg
Är det någon som testat att spela tex NES emulator och kopplat upp sig mot sin tv via HDMI? Funkar det?
Att koppla upp mot TV´n gick galant. Allt flyter kanon!
Postad 31 March 2011 - 19:57
Unregisteredac6c614c
-
Unregisteredac6c614c
-
Amatör
-
-
66 inlägg
Det jag råkat ut för var när jag hade haft luren inkopplad till tv. Efter att jag kopplat ur hdmi kabeln så var den fortfarande kvar att den var ansluten via hdmi. Fick bli en omstart. Dock så är uppstarten av telefonen väldigt lång.
Postad 31 March 2011 - 19:59
Gundeho
-
Gundeho
-
Lärjunge
-
-
287 inlägg
Jag har et litet problem!? Markerar kontakter med en stjärna, men de lägger sig inte i Favoriter?!? Hur f-n får man in favvos i Fa vvos!????
Postad 31 March 2011 - 19:59
bigbandit
-
bigbandit
-
Användare
-
-
161 inlägg
Hej Jag har varit och känna på denna stiliga skapelse idag i en lokal butik.Den är kanonsnygg det enda som jag retade mig på var att batteriluckan kändes som verklig b-kvalite. Ska naturligtvis inte såga luren för det men det var just den"plastiga" känslan som gjorde att jag sa till handlaren att jag ska fundera tills i morgon. Ni som har arcen övertyga mig att det är en kanonlur för tyvärr har jag kännt på en annan lur som kändes betydligt stabilare,därför kunde jag inte bestämma mig.
Kan du leva med en lur som känns plastig men är grym på insidan så köp... Vad var det för lur som du tyckte kändes mycket stabilare?
Postad 31 March 2011 - 20:06
vatoskid
-
vatoskid
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
Kan inte någon ta några bilder i lite mörkare miljöer så man får se vad CMOS-sensor Exmor R går för!?
Postad 31 March 2011 - 20:08
proson99
-
proson99
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Kan du leva med en lur som känns plastig men är grym på insidan så köp... Vad var det för lur som du tyckte kändes mycket stabilare?
Jag har alltid haft sony ericsson så det känns som att vara otrogen om jag byter märke. Den andra luren var tyvärr LG optimus 2x som jag anser vara enormt vass på insidan+väldigt stabil konstruktion
Redigerat av proson99, 31 March 2011 - 20:09.
Postad 31 March 2011 - 20:13
thetias
-
thetias
-
Mästare
-
-
2965 inlägg
Att koppla upp mot TV´n gick galant. Allt flyter kanon!
Tack för infon!
Postad 31 March 2011 - 20:22
Gundeho
-
Gundeho
-
Lärjunge
-
-
287 inlägg
Tack för infon!
Kalas att spela arga fåglarna på 50" ;-)
Postad 31 March 2011 - 20:33
andreae
-
andreae
-
Rookie
-
7 inlägg
Jag är liiiite avis på Er som redan fått den men samtidigt är det riktigt kul o läsa om Era upplevelser. Jag kommer troligen få min i morgon eller på måndag. Som sagt tidigare så är det Schenker som sköter transporterna åt telenor så det går inte lika snabbt som posten. Kollar jag paketnumret (Telenor vägrade ge ut det men Schenker lyckades trolla fram det) så har den passerat sorteringsstationen och inväntar avvisering... Hoppas på morgondagen!!
Jag har inte heller fått min än och det är Posten som fraktar den, vill inte hoppas på imorgon men på måndag lär jag ju ha den. Men den som väntar på nått gott...
Postad 31 March 2011 - 20:37
bigbandit
-
bigbandit
-
Användare
-
-
161 inlägg
Jag har alltid haft sony ericsson så det känns som att vara otrogen om jag byter märke. Den andra luren var tyvärr LG optimus 2x som jag anser vara enormt vass på insidan+väldigt stabil konstruktion
Jag har känt på optimus 2x och kan bara hålla med om att den känns väldigt bra. Skulle jag köpa en lur idag skulle jag köpa Optimus 2x. Anledningen till det är att dom gångerna jag har haft Se lurar så har dom gått sönder pga för dålig byggkvalitet. Knappar som lossnar, luren stänger av sig själv (även efter uppgradering av mjukvara) det har hänt på dom 3 senaste Se lurarna jag har haft. Så jag tycker att jag har gett SE en fair chans att bättra sig, jag gav upp efter 3 lurar med samma fel. Och tyvär så tror jag att det kommer vara samma sak med Arcen, dom tre knapparna i botten tror jag att det kommer att bli problem med. Men det bästa är väl att du utgår ifrån dina erfarenheter av SE och gör ditt val.
Postad 31 March 2011 - 21:09
peppe42
-
peppe42
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Citera(peppe42 @ Mar 31 2011, 13:43 ) * Jag har problem med att ansluta min nya Arc till mitt trådlösa nätverk. Får en apipa adress av min router och sen besked om begränsad anslutning.. X10'an ansluter utan problem. Någon med liknande krångel? Men va snabb och fin den e smile.gif android_d9a023a2ÿÿÿÿþÿÿÿ
så heter den i routern's dhcp lista... skumma tecken... Någon som kan kolla ert namn?
Ne... Får inte wifi att fungera. Har kört update av mjukvaran från SE men hjälper inte. Testade att stänga av all security i routern men samma resultat. Även testat ett öppet nät i kvarteret och lika där... Någon som vet hur man gör en sån hardwere reset på Arc? Tacksam för svar.. P
Postad 31 March 2011 - 21:30
Zebron
-
Zebron
-
Amatör
-
-
64 inlägg
Känns härligt att äntligen få sitta och pilla med telefonen som man väntat länge på
Kan inte säga att jag är besviken trots de höga förväntningarna. Luren är helt otroligt läcker.
Håller som bäst på att fylla den med de oumbärliga apparna man hade på tidigare Optimus One.
Postad 31 March 2011 - 22:15
twintin
-
twintin
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
Kan inte någon ta några bilder i lite mörkare miljöer så man får se vad CMOS-sensor Exmor R går för!?
Här är en hagen av en användare från Esato.
Postad 31 March 2011 - 22:22
twintin
-
twintin
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
Och tyvär så tror jag att det kommer vara samma sak med Arcen, dom tre knapparna i botten tror jag att det kommer att bli problem med.
Tror du har fel där. Både mini och X10 har i stort sett samma konstruktion och inte har jag hört några massiva klagomål på att knapparna ofta går sänder. Har haft min mini sen Juli 2011 och knapparna är fortfarande som när jag köpte den, fullt fungerande. Kan inte någon ta några bilder i lite mörkare miljöer så man får se vad CMOS-sensor Exmor R går för!?
Här är en tagen av en användare från Esato.
Redigerat av twintin, 31 March 2011 - 23:16.
Postad 01 April 2011 - 07:12
Unregistered1ad08bcb
-
Unregistered1ad08bcb
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Jag ska hämta min idag.
Min första smartphone. Android.
Vill någon tipsa mig vilka dom bästa/viktigaste/roligaste apparna ni har att rekommendera.
Tackarrr
Postad 01 April 2011 - 07:59
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Dungeon Defenders pocketlegend wow i din ficka http://www.pocketlegends.com/Verkar ju hur coolt som helst... Första spelet jag ska testa då jag köper en Android telefon. VemRingde Skönt att se vem som ringer innan man svarar
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|