Grand Theft Auto V (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
9
|
(23)
|
199:- | |
Grand Theft Auto V (PC)
(PC-spel)
|
9
|
(29)
|
219:- | |
Grand Theft Auto V (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
9
|
(44)
|
289:- | |
Grand Theft Auto V (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
9
|
(41)
|
180:- |
GTA V [PS4] (573 inlägg)
|
9 år sedan |
Grand Theft Auto V [PS3] (359 inlägg)
|
11 år sedan |
Grand Theft Auto V [X360] (196 inlägg)
|
12 år sedan |
Postad 22 September 2013 - 15:32
Postad 22 September 2013 - 15:50
Haha fastnar sjukt lätt! Sitter och nynnar timtal efter man slutat spelaFan jag har haft denna låten på huvudet i två dagar nu. Är väl hans sköna vibrato som gör det
http://youtu.be/I8BJde0Rrn8
Postad 22 September 2013 - 18:11
Fullkomligt älskar detta spel
Postad 22 September 2013 - 19:38
Postad 22 September 2013 - 20:01
Gillar annars brandbilen som har rätt bra toppfart och bra väghållning, även stryktålig som få. Sen att det går att spruta vatten är en bonus
Postad 22 September 2013 - 20:21
Några tips på roliga/bra unika bilar eller flygplan/helikoptrar som finns att stjäla någonstans? Z-Type har jag bara sett i ett uppdrag, likadant med bond/007-aktiga bilen med vägspikar.
Gillar annars brandbilen som har rätt bra toppfart och bra väghållning, även stryktålig som få. Sen att det går att spruta vatten är en bonus
Det finns en amfiteater (stavning lol) upp mot bergen i mitten typ. Där står det en hel del fina bilar, bla en snabb elbil. Den har jag sparat i ett större garage
Jag har dock ingen aning om de bilarna står där permanent i spelet. Men jag åkte fram och tillbaka två gånger och kolla, då stod de kvar. Det var en ganska lång sträcka mellan garaget och teatern.
Redigerat av DragonPuffer, 22 September 2013 - 20:22.
Postad 22 September 2013 - 20:56
Gta 4, 5 och Red dead redemtion har varit nästan ospelbart för mig pga det.
Postad 22 September 2013 - 21:38
Postad 22 September 2013 - 21:39
Postad 22 September 2013 - 21:44
Går fan inte att koordinera Yoga rörelserna med off-axis spakarna.
Edit: Fast fortsättningen på det uppdraget gjorde iofs att frustrationen sjönk lite.
Redigerat av Unregistered6810b893, 22 September 2013 - 21:56.
Postad 22 September 2013 - 23:11
Postad 23 September 2013 - 09:59
Började kännas lite slappt ett tag där, men nu börjar det fan ta mig ta fart på riktigt!
Postad 23 September 2013 - 10:08
Har för ett tag sen fått 3:e gubben upplåst så snart borde de större rånen komma.
Postad 23 September 2013 - 10:14
Postad 23 September 2013 - 10:15
haha cooltHerrejävlar, var ute och simmade långt ut till havs och blev attackerad av en haj!
Postad 23 September 2013 - 10:45
Och läskigt
Hoppade till rejält!
Var ute med båten och såg att det dök upp en röd prick (fiende) men cirklade runt ett tag utan att hitta någon. Sen såg jag något stort som simmade under ytan, kan tänka mig att det blir lite jobbigt om den dyker upp
Postad 23 September 2013 - 10:48
Om man sitter i båt antar jag att man är skyddad, däremot var man inte skyddad i enbart kostymVar ute med båten och såg att det dök upp en röd prick (fiende) men cirklade runt ett tag utan att hitta någon. Sen såg jag något stort som simmade under ytan, kan tänka mig att det blir lite jobbigt om den dyker upp
Postad 23 September 2013 - 10:48
Man kan inte skjuta hajen och sälja köttet då?Var ute med båten och såg att det dök upp en röd prick (fiende) men cirklade runt ett tag utan att hitta någon. Sen såg jag något stort som simmade under ytan, kan tänka mig att det blir lite jobbigt om den dyker upp
Hajkött är väl rät dyrt om jag minns rätt?
Postad 23 September 2013 - 10:53
Eh, var med om en rätt lustig sekvens nyss. Spoilar den utifall.
Spoiler
För övrigt, det här är det klart snyggaste havet jag sett i något spel hittills. Har förvisso inte spelat segelbåtsliren etc som finns på PC men för att vara konsol är det utklassning med tanke på interaktionen också.
Hehe skönt.
Sen ibland fan vad förvånad man blir när man hör polisen i megafon: -Get out of the vehicle! och man undrar vad fan gjorde jag nu, sen är det någon bredvid det gäller. Har jagat efter polisen ibland när det varit högfartsbiljakter på andra, var ett bra sätt ibörjan att skaffa gratis vapen och lite pengar på att gå att plocka upp resterna sedan =)
Postad 23 September 2013 - 11:02
Gillar att man ibland kan skjuta den person dom jagar och polisen i efterhand säger nåt i stil med "Well, i guess we can oversee the illegal actions...."Hehe skönt.
Sen ibland fan vad förvånad man blir när man hör polisen i megafon: -Get out of the vehicle! och man undrar vad fan gjorde jag nu, sen är det någon bredvid det gäller. Har jagat efter polisen ibland när det varit högfartsbiljakter på andra, var ett bra sätt ibörjan att skaffa gratis vapen och lite pengar på att gå att plocka upp resterna sedan =)
Postad 23 September 2013 - 11:02
Kan man göra det efter att man påbörjat uppdraget eller ska man köra en quicksave innan och gå tillbaka när man vet vilket företag man ska sabba för? Vet du hur många uppdrag eller är det oändligt? Hur många har du gjort?
Någon som kan förklara hur aktierna annars fungerar i stort? Hur ofta ändras värdet på dem? Ska man skippa frammåt i tid för att få utdelning eller ska man vara inne och köpa/sälja för att de ska röra på sig?
Är nog säkrast att göra en save före köp så man kan göra om det om det behövs. Uppdragen man får av Lester, hette han väl? Kan ju vara lite olika ibland så skall man vänta tills aktien ifråga når botten så den är billig att köpa innan man dunkar in miljonerna, sen säljer man när den gått upp till nytt "all time high". Det kan ta några dagar så är ju bäst att hålla koll på kursen "i telefonen".
Tror rekordet för mig var 150% vinst utöver det satsade kapitalet. Sparade en aktie för att hålla koll på den men tror den legat kvar på samma sedan dess.
Men märkte vid senaste uppdraget jag gjorde att det kan vara att man bör köpa före uppdraget är utfört. Så skall nog gå tillbaka från tidigare save så jag minst kan dubbla mina 70mille.
Redigerat av HenkeEdge, 23 September 2013 - 12:16.
Postad 23 September 2013 - 11:04
Är det totalt 69 uppdrag i storyläget? Varav man måste köra igenom alla för att klara spelet?
Har för ett tag sen fått 3:e gubben upplåst så snart borde de större rånen komma.
Ja det är 69. Ja du måste klara alla.
Postad 23 September 2013 - 11:06
Har du 70miljoner??? :OOOOÄr nog säkrast att göra en save före köp så man kan göra om det om det behövs. Uppdragen man får av Lester, hette han val? Kan ju vara lite olika bland så skall man vänta till aktien ifråga når botten så den är billig att köpa sen säljer man när den gått upp till nytt "all time high". Tror rekordet för mig var 150% vinst utöver det satsade kapitalet.
Men märkte vid senaste uppdraget jag gjorde att det kan vara att man bör köpa före uppdraget är utfört. Så skall nog gå tillbaka från tidigare save så jag minst kan dubbla mina 70mille.
Postad 23 September 2013 - 11:08
Gillar att man ibland kan skjuta den person dom jagar och polisen i efterhand säger nåt i stil med "Well, i guess we can oversee the illegal actions...."
Det var jag med om sist jag spelade med. Sen sekunden efter så fick jag snuten efter mig utan att jag fattade vad jag gjort.
Värdetransporterna som kan dyka upp som blåa prickar på radarn hur mycket har det gett er att ta en sådan? Jag sprängde en med en RPG, fick bara 4000 när man plockade upp väskan som var kvar. Ger det mer om man "öppnar den" på något mer sofistikerat sätt?
Har du 70miljoner??? :OOOO
Jepps, takes money to earn money så vänta tills ni har några fina miljoner innan ni börjar göra stötar åt Lester som ger aktietips. Hade runt 20-25 mille å satte typ allt och tripplade.
Men måste ju ha 150 för att kunna köpa golfklubben sen vill man ju inte bränna alla cash på något sånt
Redigerat av HenkeEdge, 23 September 2013 - 11:16.
Postad 23 September 2013 - 11:46
Postad 23 September 2013 - 12:04
Shit, ja men då måste jag kanske börja lyssna lite mer. Investerade allt jag hade när man gjorde assassinations åt Lester, fick drygt 150% utdelning. Hoppade eventuellt av för tidigt, var rädd att det skulle börja dala igen.Det var jag med om sist jag spelade med. Sen sekunden efter så fick jag snuten efter mig utan att jag fattade vad jag gjort.
Värdetransporterna som kan dyka upp som blåa prickar på radarn hur mycket har det gett er att ta en sådan? Jag sprängde en med en RPG, fick bara 4000 när man plockade upp väskan som var kvar. Ger det mer om man "öppnar den" på något mer sofistikerat sätt?
Jepps, takes money to earn money så vänta tills ni har några fina miljoner innan ni börjar göra stötar åt Lester som ger aktietips. Hade runt 20-25 mille å satte typ allt och tripplade.
Men måste ju ha 150 för att kunna köpa golfklubben sen vill man ju inte bränna alla cash på något sånt
Jag får bara kring 4000-5000 när jag rånad värdetransport, alldeles för lite enligt mig.
Postad 23 September 2013 - 12:10
Väntar också med att göra lesters uppdrag till slutet, hann dock göra två innan jag fattade det =/.
Gjorde nog något jag med utan att fatta vad man skulle göra, så kanske finns en anledning till att gå tillbaks och spela om spelet. Så kan man ju välja de andra valen man när man gör stötar med =)
Postad 23 September 2013 - 12:12
Postad 23 September 2013 - 12:13
De dyker upp slumpvis runt om i stan, oftast har dom stannat på en mack eller liknande, dock inte ute i bushen som jag märkt.I vilken del av stan hittar man flest värdetransporter? Har bara hittat en enda hittils..
Redigerat av hifimarcus, 23 September 2013 - 12:14.
Postad 23 September 2013 - 12:18
Väntar också med att göra lesters uppdrag till slutet, hann dock göra två innan jag fattade det =/.
Jag har gjort ett, och får hoppas på att mitt sinne håller sig från att starta från början pga detta.
Om det nu visar sig vara svårt efter storymode är slut att få in mer pengar...
Shit, ja men då måste jag kanske börja lyssna lite mer. Investerade allt jag hade när man gjorde assassinations åt Lester, fick drygt 150% utdelning. Hoppade eventuellt av för tidigt, var rädd att det skulle börja dala igen.
Jag får bara kring 4000-5000 när jag rånad värdetransport, alldeles för lite enligt mig.
Någon som testat att köpa Lesters aktietips och hållt i dessa en längre tid? vad händer med kursen?
(Kanske lite spoiler att berätta..)
Postad 23 September 2013 - 12:23
Sen en annan sak som man höll på att skratta ihjäl sig över. Går nog inte ens att skriva på forumet utan att det auto-censureras men gick runt som Trevor och en på gatan sade:
Redigerat av HenkeEdge, 23 September 2013 - 12:34.
Postad 23 September 2013 - 12:23
En sak som jag gillar är att när man krockar så tar de en paus i konversationerna, sen fortsätter de efteråt. I vissa andra spel så försvinner konversationen helt och hållet eller så bara de pratar vidare som vanligt. Mest "realistiskt" så här.
Har också tänkt på detta, rätt skön detalj i spelet.
En sak jag undrar är om man kör taxi, får man mer pengar om man kör bra eller är det bara avståndet till destinationen som spelar in ?
Postad 23 September 2013 - 12:31
Postad 23 September 2013 - 12:43
Postad 23 September 2013 - 12:43
De kommer att gå ner ganska snabbt efter de nått toppen. Om du laddar om spelet så får du inte lika hög utdelning (typ hälften) dessutom.Någon som testat att köpa Lesters aktietips och hållt i dessa en längre tid? vad händer med kursen?
Postad 23 September 2013 - 12:44
Jag lyckades dunka in 400% vinstTror rekordet för mig var 150% vinst utöver det satsade kapitalet. Sparade en aktie för att hålla koll på den men tror den legat kvar på samma sedan dess.
Postad 23 September 2013 - 12:51
Varit en tung helg utan att kunna spela när spelet varit slut överallt
Postad 23 September 2013 - 16:36
Gillar även detaljen att man hör att det knäpper i bilplåten av värme när man stängt av motorn och stigit ur bilenEn detalj som jag uppskattar är att kupé-lampan tänds när man öppnar dörren.
Postad 23 September 2013 - 16:46
Finns en hel tråd om små detaljer på Neogaf.
Postad 23 September 2013 - 20:13
Nu är det bara att invänta online.
Postad 23 September 2013 - 20:25
Postad 24 September 2013 - 08:11
Avklarade main storyn i helgen och har sen dess hunnit bli mångmiljonär! Nu är det bara alla collectibles som är kvar för att 100% spelet
Vilken är din favoritkaraktär, känns som att spelet egentligen borde handla om Franklins väg upp i branschen, dom andra bryr jag mig faktiskt inte så mycket om rent känslomässigt. Har bara kommit till mission 17 så kanske ändrar sig med tiden, hoppas verkligen att Franklin får större och större roll i spelet, tycker Trevors uppdrag är lite halvdryga med mycket pang-pang även om vissa har varit roliga
På sätt och vis kan jag förstå att det hade varit extremt tröttsamt att bara spela med en karaktär rakt igenom, spelet blir rätt varierande även om man inte kan knyta känslor till alla karaktärer.
Postad 24 September 2013 - 08:12
Switchade från Michael till Trevor och kom direkt in i en biljakt där Trevor ropar "I didnt know his head would come off" "Stop, we can talk about this" samtidigt som man jagar en vettskrämd kille
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
GTA V [PS4]
12 bilder
121 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?