Postad 12 June 2013 - 12:00
Postad 12 June 2013 - 12:14
Postad 12 June 2013 - 12:15
Nordisk Film är ansvariga för Playstation i Sverige. De har en lång historia av att ta överpriser för allt relaterat med Playstation.
I sverige har vi något som heter Nordisk Film-skatt på Playstation vilket saknas på Xbox.
Stämmer verkligen det här? DEt nämns ofta på forumet, men jämför man svenska priser på playstation med tex engelska, där NF inte är ett mellanled, så är det ju tom billigare i Sverige.
Dessutom när Playstation 3 lanserades så var det rak översättning som vanligt med x10. Inget "extra" påslag utöver det. Som med all elektronik och dylikt med andra ord.
jag gissar på att MS Sverige/Norden ser det som viktigare att sälja konsoler än att få högre marginal för att kunna tjäna pengar på framtida content. Nordisk Film som inte kommer tjäna på contentförsäljning till PS4 ser det som viktigare att ha högre vinstmarginal än att sälja konsoler.
Om du med content syftar på nedladdningsbara saker, så visst, där tjänar ju inte Nordisk Film en spänn. Men syftar du på spel och tillbehör så stämmer det inte då de ju inte bara distribuerar konsollen, utan även alla Sonys spel, handkontroller, kameror osv.
Jag med.Tvivlar på att det är de slutgiltiga priserna.
Postad 12 June 2013 - 12:20
Är rätt säker på att SE-riktpris för PS3 var 6495 kronor. Och EU-riktpris 599 Euro.Dessutom när Playstation 3 lanserades så var det rak översättning som vanligt med x10. Inget "extra" påslag utöver det. Som med all elektronik och dylikt med andra ord.
Redigerat av pacman, 12 June 2013 - 12:20.
Postad 12 June 2013 - 12:22
vad kommer ingå när man köper ps4? är det något man kommer behöva köpa till?
Eye dvs kameran ingår inte i den "billiga" modellen som jag fattat det. Möjligt de säljer en bundle till som kostar lite mer.
Postad 12 June 2013 - 12:25
Postad 12 June 2013 - 12:27
Stämmer verkligen det här? DEt nämns ofta på forumet, men jämför man svenska priser på playstation med tex engelska, där NF inte är ett mellanled, så är det ju tom billigare i Sverige.
jag vet inte vart du kollar men jag har aldrig sett det varit billigare i Sverige någonsin, om det inte varit någon special rea eller kanske MediaMarkt (som gråimporterar)
PS4 är 900-1000 kr billigare i England just nu
Eye dvs kameran ingår inte i den "billiga" modellen som jag fattat det. Möjligt de säljer en bundle till som kostar lite mer.
skulle inte vara förvånad om de hade en originalSKU där den ingick och den kostade 499 usd. De valde bara att inte nämna den på konferensen får att få gratispoäng mot MS.
Kanske en SKU med Eye, 1tb hd och 1 års PSN + för 499 usd
Redigerat av Christopher_A, 12 June 2013 - 12:28.
Postad 12 June 2013 - 12:33
men om man lägger en beställning nu på tex webhallen som jag gjort för 2 år sedan:D vilken verion är de man får då? den billiga? man kan ju ej välja.
Ingen vet. Det är för tidigt än. Vi får se vad den innehåller sen när det är dags att börja skeppa den.
Postad 12 June 2013 - 12:35
jag vill åka till sommarstugan. den ligger i norrland. där finns inga asfaltsvägar. det finns heller inget nog stabilt mobilt bredband,
[...]
sverige är dessutom världens näst bäst uppkopplade land. här är fast internet inget problem.
Skaffa fast internet till stugan?
hur mycket räknar företagen förresten med att man torskar pga piratmarknaden?
Ubisoft ansåg att 95% av deras spel var piratkopior.
Hälften av Gamestops vinst är begagnade spel (alltså spel där tillverkare inte får ett öre) och deras omsättning är 9 miljarder dollar.
Postad 12 June 2013 - 12:35
Merparten av de spel jag däremot har här hemma äger jag till fullo, de går att köra utan större problem tack vare ScummVM och DosBox samt tack vare alla mods som görs till dem än idag. Deus Ex är ett spel som kom för mer än 10 år sedan, körde klart det för några veckor sedan och det funkade utan några som helst problem. BG hade jag problem med innan den mod som använder BG 2 motorn kom och samma problem har jag haft med Icewind Dale 1 då spelet helt sabbade mina saves och glad var jag knappast.
Jag kan således spela alla mina spel och det kommer jag även kunna göra i framtiden. Jag har inget som helst förtroende för att Microsoft kommer se till så att man kan köra alla spel som finns till XO. Deras arrogans får mig att häpna, detta är (som jag redan nämnt tidigare) som att se Sony efter alla framgångar med PS2.
Redigerat av Jack of all trades, 12 June 2013 - 12:51.
Postad 12 June 2013 - 12:41
Vid release var MSRP €599 och i sverige översattes det till 6499 SEK. När priset gick ner till €399 så blev det svenska priset 4499 SEK etc.Stämmer verkligen det här? DEt nämns ofta på forumet, men jämför man svenska priser på playstation med tex engelska, där NF inte är ett mellanled, så är det ju tom billigare i Sverige.
Lätt att skylla på den extra mellanhanden då. Priset på PS3 i sverige har varit galet pressat, jag kunde t.ex köpa en PS3 1000:- billigare på EG/Mediamarkt än vad jag kunde köpa den direkt från NF för något år sedan...
Jobbar inte du på NF btw?
Postad 12 June 2013 - 12:41
Av deras PC-spel, inte alla deras spel.Ubisoft ansåg att 95% av deras spel var piratkopior.
Dessutom är det ett antagande som knappast lär stämma.
Postad 12 June 2013 - 12:44
På PS3?Ubisoft ansåg att 95% av deras spel var piratkopior.
Hälften av Gamestops vinst är begagnade spel (alltså spel där tillverkare inte får ett öre) och deras omsättning är 9 miljarder dollar.
På X360?
eller på PC?
skitsnacket om att begagnade spel skadar spelindustrin är rent skitsnack. Tillverkare har ingen rätt överhuvudtaget att få pengar när en person säljer ett spel som den redan betalat tillverkaren för. Det som skadar spelindustrin är inkompetens hos producenter, marknadsförare och projektledare.
Postad 12 June 2013 - 12:48
Av deras PC-spel, inte alla deras spel.
Dessutom är det ett antagande som knappast lär stämma.
Tja, vet inte hur de kom fram till siffran, men nä, den verkar ju rätt uppblåst.
Men har hört andra höga siffror från tillverkare där deras leaderboards innehåller dubbelt så många spelare än spel sålda.
Postad 12 June 2013 - 12:49
Varan är köpt 1 gång och där fick dom sin del.
Postad 12 June 2013 - 12:51
Postad 12 June 2013 - 12:51
Tja, vet inte hur de kom fram till siffran, men nä, den verkar ju rätt uppblåst.
Men har hört andra höga siffror från tillverkare där deras leaderboards innehåller dubbelt så många spelare än spel sålda.
mmm
griniga tillverkare
Postad 12 June 2013 - 12:52
man kan ju för fan inte prata om att tillverkaren inte får pengar när någon som köpt deras vara sedan säljer det vidare.
Varan är köpt 1 gång och där fick dom sin del.
person A köper spelet = tillverkaren får sin del
Person B köper spelet av person A = tillverkaren ser det som en förlorad inkomst pga att person b inte köpte spelet av tillverkaren etc etc....
mmm
griniga tillverkare
snarare snåla spelare, är ju rätt uppenbart att något inte gått rätt till där.
Postad 12 June 2013 - 12:54
person A köper spelet = tillverkaren får sin del
Person B köper spelet av person A = tillverkaren ser det som en förlorad inkomst pga att person b inte köpte spelet av tillverkaren etc etc....
ja uppenbarligen något som inte gått till rätt där i tänket hos tillverkaren
trist att så många fallit för spelindustrins lögner
Postad 12 June 2013 - 12:56
Om tex Nisse som är urfattig laddar hem 10 spel men inte köper ett enda så har spelindustrin fortfarande inte gått miste om ngt (Nisses moral skippar vi i detta exempel)
Men det handlar iaf om åtskilliga miljarder dollar thats for sure.
Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 12 June 2013 - 12:57.
Postad 12 June 2013 - 12:56
Ni som uppenbarligen kan läsa framtiden, fungerar det även på lottorader eller enbart på undergången av konsolen ni inte älskar?
Postad 12 June 2013 - 12:58
Angående pirat kontra begagnat:
Pirat innebär att personen mycket väl kan tänka sig köpa spelet = en mer såld kopia av spelet
Begagnat innebär att personen sannolikt inte kommer köpa spelet = ett mindre ex sålt.
Redigerat av Jack of all trades, 12 June 2013 - 13:01.
Postad 12 June 2013 - 13:02
Eller ska vi sätta upp en gräns för hur många gånger ett spel får säljas vidare som begagnat?
Postad 12 June 2013 - 13:03
Pirat innebär att personen mycket väl kan tänka sig köpa spelet = en mer såld kopia av spelet
Begagnat innebär att personen sannolikt inte kommer köpa spelet = ett mindre ex sålt.
Ehh nej.
Pirat innebär knappast att den personen mycke väl kan tänka sig köpa spelet (knappt gratis är billigt nog för de flesta pirater).
Däremot om man ens släpat sig till en gamebutik för att kolla in spel nya som begagnade så är det troligare att denna köper ett spel.
Postad 12 June 2013 - 13:06
Vad jag pratar om är nytt, begagnat är lika illa som att ladda ner bara det att det är helt lagligt (sett ur en utgivares ögon).Ehh nej.
Pirat innebär knappast att den personen mycke väl kan tänka sig köpa spelet (knappt gratis är billigt nog för de flesta pirater).
Däremot om man ens släpat sig till en gamebutik för att kolla in spel nya som begagnade så är det troligare att denna köper ett spel.
En som köper ett spel begagnat lär knappast köpa det nytt = ett ex mindre sålt av ett nytt spel
En som spelar det pirat kan mycket väl tänka sig att köpa det om det är bra = ett ex mer sålt
Redigerat av Jack of all trades, 12 June 2013 - 13:07.
Postad 12 June 2013 - 13:09
Ok ja det var lite tydligare och det kan jag hålla med om (egen erfarenhet inkluderad laddade tex ner Borderlands 2 på ps3 och köpte det till Xbox360 bla många andra)En som köper ett spel begagnat lär knappast köpa det nytt = ett ex mindre sålt av ett nytt spel
En som spelar det pirat kan mycket väl tänka sig att köpa det om det är bra = ett ex mer sålt
Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 12 June 2013 - 13:10.
Postad 12 June 2013 - 13:28
Nu tänker alla inte som dig ang internet. Jag skrev väl att folk kan prioritera bort internet. Utöver det så är långt ifrån alla lika beroende av internet som vi är sverige. Men även här känner jag personer som ex inte har fb, det är väl udda det med i ett uppkopplat samhälle?1. Angående sommarstuga. Ja där finns döda spots runt om i världen, få bor på dem permanent dock. Ja där finns döda spots runt om i världen där folk har sekundära hem. De som bor där kommer inte kunna använda Xbox One men de har ju problem med hela det uppkopplade samhället i övrigt så jag lider nog mer med dem att de saknar Internet än att de just inte kan spela Xbox One
Vad gäller sommarstugor. Ja om någon tycker det är jätteviktigt att ta med konsolen till sommarstugan känner att de aldrig har uppkoppling där så är det ett problem. Då troligtvis få så både måste ha den i sommarstugan och som har stugan på en helt död plats.
2. Kontrollen krävs någon gång var 24h timme.
3. Det låter som du fått för dig att 2-3GB krävs för att kolla DRM. Kan nog garantera dig att det rör sig om några få kilobyte av data som ska röra sig.
Ja USA är inte lika uppkopplat som Sverige. Men har du inte råd med Internet så är frågan varför man lägger 500 USD på en konsol.
Skulle nog vilja hävda att i värstvärlden så har de flesta som redan äger en 360 idag Internet. Har inte hört någon som sagt att just dem själva kommer ha problem för att de saknar Internet eller så.
Nej alla pekar på alla dessa stackars människor som de inte vet själva vem det är......de har inte internet men vill så gärna äga en konsol.
Läs i xboxtråden, mitt riktmärke var 50kb, då har jag tagit det som en övre gräns. Vart fick du gb ifrån?
Det handlar om prioriteringar. Vi kör ingen tv hemma eftersom vi inte ansåg att det var värt att betala tv-licens för svt. Nu sitter man där iaf, men det är en annan femma. Endel kanske inte anser att det är värt att köpa bredband för 500 i månaden för att ha en xbox. Ja, kolla priserna i usa. Bredband kan vara svindyrt. Dessutom kan det bredbandet bestå av adsl. För 500 extra i månaden.
Alla dessa människor hörs inte. Dom har ju inte internet
Postad 12 June 2013 - 13:34
Endel kanske inte anser att det är värt att köpa bredband för 500 i månaden för att ha en xbox. Ja, kolla priserna i usa. Bredband kan vara svindyrt. Dessutom kan det bredbandet bestå av adsl. För 500 extra i månaden.
Isåfall borde väl rimligtvis alla amerikaner som redan spelar online på sin 360 (vilket jag antar är ett par stycken) inte störa sig på nämnvärt på utvecklingen? Det är ju knappast så ett nytt snabbare internet kommer krävas.
Postad 12 June 2013 - 13:46
Dom som spelar online redan lär inte störas för fem öre tror jag, förutsatt att dom har sin stationära konsol vid en uppkoppling. För mig hade det inte varit något problem hemma heller, kör allt trådlöst. Mina enheter är alltid online när dom är på.Isåfall borde väl rimligtvis alla amerikaner som redan spelar online på sin 360 (vilket jag antar är ett par stycken) inte störa sig på nämnvärt på utvecklingen? Det är ju knappast så ett nytt snabbare internet kommer krävas.
Det är ungefär samma sak som med ps+. Jag betalar redan för det så för mig är det nemas problemas att man måste betala för att lira online. Men tänker jag tillbaka 15 år (ironisk med årtalet) så var det därför jag köpte ps3. Gratis online.
Det är lite fult att bara utgå från sig själv anser jag. Jag har ju en bil, så bussar behövs inte. Typ.
Postad 12 June 2013 - 13:51
Aha är det därför vi argumenterar alltså, för att vi är så altruistiska och verkligen bryr oss om att alla Stevens, Brads, Mohammeds, Jurgens, Kalles i världen också ska kunna använda xbone :-)Det är lite fult att bara utgå från sig själv anser jag. Jag har ju en bil, så bussar behövs inte. Typ.
Postad 12 June 2013 - 13:56
Argumentation bygger mycket på andras situation, samt föreställningar ^^
Postad 12 June 2013 - 14:07
Det jag som fullständigt skiter i begagnat marknaden är intresserad av: Vilken har bäst exklusiva spel?
Redigerat av kirk69, 12 June 2013 - 14:10.
Postad 12 June 2013 - 14:11
Postad 12 June 2013 - 14:18
Postad 12 June 2013 - 14:20
Och du tror att du kommer kunna få ett konsekvent och objektivt svar här eller?Det jag som fullständigt skiter i begagnat marknaden är intresserad av: Vilken har bäst exklusiva spel?
Mao, du har ställt en fråga som bara du själv kan svara på.
Personligen tycker jag inte nån av de två har några måste-ha exklusiva spel - än så länge. Man får gå på "uppskattad potential".
Och det faktum att jag inte skulle välja bort Naughty Dog.
Postad 12 June 2013 - 14:29
Och du tror att du kommer kunna få ett konsekvent och objektivt svar här eller?
Mao, du har ställt en fråga som bara du själv kan svara på.
Personligen tycker jag inte nån av de två har några måste-ha exklusiva spel - än så länge. Man får gå på "uppskattad potential".
Och det faktum att jag inte skulle välja bort Naughty Dog.
Självklart så kan man bara bestämma det själv.
Om du tänker efter lite, så förstår du kanske att jag var intresserad av vilka spel som kommer exklusivt till vilken konsol... Så att man kan bestämma "själv". Brukar inte ha för vana att låta den som skriker högst på ett forum bestämma åt mig...
Postad 12 June 2013 - 14:38
ja uppenbarligen något som inte gått till rätt där i tänket hos tillverkaren
trist att så många fallit för spelindustrins lögner
Tror inte det är i första hand den vanliga begagnat marknaden mellan privatpersoner som tillverkarna vill åt.
Det är de väldigt stora industrin där större kedjor dra in mer eller mindre all sin vinst mot att köpa in begagnade spel billigt och sälja dyrt.
Går du in till en Game butik idag och är intresserad av en ganska halvgammal titel så kollar man såklart begagnat hyllan först. Så när du väljer den istället för den nya som är 2 hyllor bort så sker hela inkomstförflyttningen från utgivaren till butiken.
Så Game kan tjäna om och om igen på en produkt som de själva inte producerat.
Postad 12 June 2013 - 14:49
Nu tänker alla inte som dig ang internet. Jag skrev väl att folk kan prioritera bort internet. Utöver det så är långt ifrån alla lika beroende av internet som vi är sverige. Men även här känner jag personer som ex inte har fb, det är väl udda det med i ett uppkopplat samhälle?
Läs i xboxtråden, mitt riktmärke var 50kb, då har jag tagit det som en övre gräns. Vart fick du gb ifrån?
Det handlar om prioriteringar. Vi kör ingen tv hemma eftersom vi inte ansåg att det var värt att betala tv-licens för svt. Nu sitter man där iaf, men det är en annan femma. Endel kanske inte anser att det är värt att köpa bredband för 500 i månaden för att ha en xbox. Ja, kolla priserna i usa. Bredband kan vara svindyrt. Dessutom kan det bredbandet bestå av adsl. För 500 extra i månaden.
De som inte har Facebook är inte det samma som att inte har Internet. De du känner som har Facebook, har de inte Internet då?
Jag säger inte Internet är billigt. Ligger väl i samma kostnad som Elen i en vanlig lägenhet. Men jag skulle gissa att över raden på saker som folk prioriterar att betala för att ha tillgång till så ligger nog Internet strax efter El och Vatten.
Hade det varit så att Xbox One inte bara krävt Internet utan även en viss hastighet, likt en streaming tjänst, ja då hade nog rätt många fallit bort.
Ser liksom inte kravet med uppkoppling i sig som problemet utan det är väl mest det överkomplicerade DRM skyddet.
Själva problemet med ingen internet alls är begränsad till:
- Personer i områden som absolut inte kan få Internet
- Personer i områden som kan få internet men vill inte ha internet men vill ha en Xbox One
- Personer i områden som kan få internet men vill har råd med internet men vill ha en Xbox One
Trots allt är vi nästa 80% uppkopplad i Västvärlden (och då räknar man inte alltid in alla mobiler) och av de andra 20% finns det nog en stor klump som nog aldrig skulle tänka sig en Xbox One ändå.
Så ja det kommer falla bort en del folk. Men bortfallet som Xbox One kommer få uppleva är nog inte på grund av de 3 grupperna ovan utan för att: 1. En massa snårigt DRM 2. Dyrare än en jämförbar produkt 3. Kombination av 1 och 2 (som jag då)
Redigerat av PalmiNio, 12 June 2013 - 14:53.
Postad 12 June 2013 - 15:19
'http://www.giantbomb...uesti/1600-504/
Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 12 June 2013 - 15:20.
Postad 12 June 2013 - 16:23
fb är ett exempel på att alla inte har samma behov. över 90% av kvinnorna i gruppen 16-24 har fb, så det är ett stort behov för den gruppen generellt. ser man till kvinnor i åldrarna 80+ så ser troligtvis behovet annorlunda ut =)De som inte har Facebook är inte det samma som att inte har Internet. De du känner som har Facebook, har de inte Internet då?
Jag säger inte Internet är billigt. Ligger väl i samma kostnad som Elen i en vanlig lägenhet. Men jag skulle gissa att över raden på saker som folk prioriterar att betala för att ha tillgång till så ligger nog Internet strax efter El och Vatten.
Hade det varit så att Xbox One inte bara krävt Internet utan även en viss hastighet, likt en streaming tjänst, ja då hade nog rätt många fallit bort.
Ser liksom inte kravet med uppkoppling i sig som problemet utan det är väl mest det överkomplicerade DRM skyddet.
Själva problemet med ingen internet alls är begränsad till:
- Personer i områden som absolut inte kan få Internet
- Personer i områden som kan få internet men vill inte ha internet men vill ha en Xbox One
- Personer i områden som kan få internet men vill har råd med internet men vill ha en Xbox One
Trots allt är vi nästa 80% uppkopplad i Västvärlden (och då räknar man inte alltid in alla mobiler) och av de andra 20% finns det nog en stor klump som nog aldrig skulle tänka sig en Xbox One ändå.
Så ja det kommer falla bort en del folk. Men bortfallet som Xbox One kommer få uppleva är nog inte på grund av de 3 grupperna ovan utan för att: 1. En massa snårigt DRM 2. Dyrare än en jämförbar produkt 3. Kombination av 1 och 2 (som jag då)
ja, den prioriteringen kan ske på vissa håll i sverige, men igen så kan man prioritera olika beroende på vart man befinner sig i världen, och jag tror att NA är den mest intressanta kontinenten att tala om då jag får för mig (rätta mig om jag har fel) att det är xbox största marknad.
det där är rätt intressant. jag ser inte drm'et i sig som komplicerat. visst, vad innebär 10 familjemedlemmar? jag har tolkat det som 10 konton som kan knytas samman. troligtvis så kommer ms att lägga till reger för detta eftersom man annars kan koppla ihop 10 polare och få en rätt stor spelpool direkt. men drm'et anser jag vara rätt okomplicerat. det du köper behandlas som steamtjänsten till pc. ska du spela på en annan konsol så krävs det uppkoppling. duuuh, du ska ju ladda hem spelen också, så du har internetuppkoppling. ingen fara.
det enda problemet som jag ser (för mig personligen) är att man inte kan låna spel. ja, nu gör jag aldrig det heller, men jag lånar ut endel spel om någon polare frågar. det är lite trist. ja, samt att begmarknaden kanske har lite överdådiga priser och att man riskerar att själv köpa en produkt som sedan säljs vidare för en tiondel av nypriset (typ 50 spänn till en återförsäljare av begspel, om det blir så även i sverige).
ok, det var en hel del med drm. men för mig så är det inte så komplicerat. bara ganska mycket att ta in i beräkningen.
bortfallsanalysen kommer bli intressant, det är nog alla med på. för min del så väljer jag bort xbone pga att jag har fått så dåligt förtroende för ms efter förra konsolen som bara bråkade och levde om som ******** jävlar i en trumaffär. det gör att jag inte känner mig trygg i att köpa ms konsoler längre. ja, även fast jag funderar på att åter igen köpa en xbox 360 nu pga alla supertitlar. ja, sen finns det en bunt andra saker också, som att man inte kan sälja begspel som vanligt, att man har en kamera som måste vara ikopplad och att konsolen är hårdvarumässigt underlägsen sin konkurrent, men dealbrakern är pga alla problem som 360 hade under dom första generationerna av den konsolen.
sen ska jag inte sticka under stol med att det finns stora nackdelar för ps4 också. den största nackdelen som jag *tror* på är att konsolen var vansinnigt liten. jag blir väldigt orolig för värmeutveckling och därmed en varm konsol som behöver massa fläktar. nu såg det ut som att hela baksidan var ett stort utblås, men man måste ju ha insug också. det är bara massa massa oroväckande saker med designen av själva konsolen. dessutom ser den ju ut som fulpinnen själv har daskat den.
jag är den enda på forumet som verkar tycka att ms har gjort en mycket bättre enhet rent fysiskt. stor som fasen, bra kylutrymme = )
Postad 12 June 2013 - 17:24
Sony har inte haft samma problem som Microsoft haft med defekta konsoler, jag litar bra mycket mer på Sony än Microsoft när det kommer till hårdvara eftersom Microsoft visat att de är beredda att sälja en hårdvara som inte ens genomgått rigorösa tester för att hinna före Sony. Bra att de den här gången verkar förstå att komponenters värsta fiende är värme (något jag även kommenterade i en annan tråd efter att ha sett den på deras första konferens).
Redigerat av Jack of all trades, 12 June 2013 - 17:25.
Postad 12 June 2013 - 17:42
jag köpte nog inte min ps3 förrän -09, så jag var xboxare från början, men gick över till ps3 när jag tänker efter *asg*
men det finns en förklaring till det. jag tyckte att xbox var bättre än ps2, då xboxen fick många superbra spel mot slutet av den konsoleran =)
Redigerat av Zartok, 12 June 2013 - 17:43.
Postad 12 June 2013 - 18:15
gissar på dessa siffror för slutskedet av next gen
PS4: 90 miljoner sålda
Xbox Uno 50 miljoner sålda (baserat på kravet på online only och antal som har xbox gold idag)
PS4: 120 miljoner
Xbox One: 70 miljoner
Gräns: max 7 år
Postad 12 June 2013 - 20:27
Jo, men spelet är nog inte gjort med ansiktsanimationer i första hand heller
Fast de tog ju med det för att imponera, trots att det såg ganska B ut. Förde mer tankarna till denna än till realism:
basket.jpg 82.84K
2 Antal nerladdningar
Postad 12 June 2013 - 21:02
http://www.ign.com/a...box-one-and-ps4
Redigerat av Zerox_no1, 12 June 2013 - 21:02.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Detta ämne är stängt
3 bilder
235 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?