Tom Clancy's The Division
2398 svar till detta ämne
Postad 19 March 2016 - 15:08
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6892 inlägg
Fet sågning. Han gav det sämre än destiny jag tycker att det är 30 gånger bättre 
Ja, bättre än Destiny är det ju, helt klart.
Det tröttnade jag på efter bara några timmar.
Postad 19 March 2016 - 16:00
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Du missar inget, lätt att komma ikapp 
Har craftat två nya liberators efter att jag såg att min var dålig. Resultatet var rätt bra dock. Från 70.000 dps så gick jag upp till 119.000 dps. Köpte även ett high end magasin. Kunde dessutom boosta dps ytterligare men tror inte jag tjänar något på det. Då blir vapnet mindre stabilt.
Postad 19 March 2016 - 16:41
Zerox_no1
-
Zerox_no1
-
Mästare
-
-
3103 inlägg
Riktigt BS betyg av AJ. Nog är det minst 7/10 just nu.
Postad 20 March 2016 - 04:05
Turtle
-
Turtle
-
Beroende
-
-
1399 inlägg
Bästa spelet jag spelat på ett bra tag!
Dom som klagar är väl alla FPS spelare som skiter i storyn och bara vill gå upp i level.
För mig är det här spelet en resa och ett äventyr.
Visst finns alltid saker man stör sig på och så även i detta spel.
Men nämn ett spel man inte stör sig på saker.
Postad 20 March 2016 - 11:02
Zerox_no1
-
Zerox_no1
-
Mästare
-
-
3103 inlägg
Spelet blir lite trasigt om man kör med rätt build i grupp. 
https://www.youtube.com/watch?v=Ag4NF9IJbAc
Postad 20 March 2016 - 12:25
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
skit att man blir lvl30 när man precis ska till jobbet 
aja, slutar 19 så då blir det påatt igen! prova nån daily. fast fan va min utrustning förmodligen är subpar.
Postad 20 March 2016 - 13:20
Unregisteredb3599d3b
-
Unregisteredb3599d3b
-
Lärjunge
-
-
477 inlägg
Generellt sett är det ett bra och roligt spel men det blir som sagt lite enformigt efter ett tag, speciellt side missions och encounters samt random fiender på gatorna.
Sen efter man har spelat lite mer så lär ju dom flesta ha upplevt diverse buggar?
Mer allvarliga saker som hänt mig de senaste 4-5 speltimmarna är:
Ljudet blir förvrängt samt att ljuder helt försvunnit.
Kraftiga fps drops samt frysningar på några sekunder.
Error/krasch under huvuduppdrag, båda ggr har jag dock återanslutit till gruppen och hamnat där dom är när spelet startas igen.
Signature skill som inte aktiveras men startar ny cooldown om jag blir downad direkt efter att jag tryckt på knapparna, kanske ska va så? 
När jag blivit downad så har cirkeln vart 360 grader grön direkt och det gick ej att bli återupplivad eller själv återuppliva via support station.
Antar att det kommer släppas någon form av stabilitetsuppdatering snart?
Redigerat av Unregisteredb3599d3b, 20 March 2016 - 13:21.
Postad 20 March 2016 - 20:54
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
köpte vectorblueprinten idag och byggde tre stycken. tyvärr så fungerade ingen av dom, skrotade dom. byggde även 7 kneepads, varpå en nästan var det jag behövde. bara nästan. behöver typ 80 mer i firearms dock. suck. satsar på att få alla vapentalents på mitt vapen, behöver 1900 i alla tre stats typ.
sen har jag gjort challangen en fem-sex gånger idag också, men har tyvärr inte fått något spännande där heller.
Postad 20 March 2016 - 21:41
Unregistered17f9fb0d
-
Unregistered17f9fb0d
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
köpte vectorblueprinten idag och byggde tre stycken. tyvärr så fungerade ingen av dom, skrotade dom. byggde även 7 kneepads, varpå en nästan var det jag behövde. bara nästan. behöver typ 80 mer i firearms dock. suck. satsar på att få alla vapentalents på mitt vapen, behöver 1900 i alla tre stats typ.
sen har jag gjort challangen en fem-sex gånger idag också, men har tyvärr inte fått något spännande där heller.
Vad menar du med att ingen av dina veckors fungerade? Hängde de upp sig? =) nä men skämt å sido, några särskilda stats du var ute efter el? Jag gjorde min första idag. Ordentlig dmg boost mot min tidigare smg men uppfyller inte talentkraven alls. Men det gör jag typ inte på något =)
Postad 21 March 2016 - 04:26
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Jag fick nästan den lägsta skadan på alla, ingen var över 9000, så då fick det vara :/
Postad 21 March 2016 - 08:49
Unregistered17f9fb0d
-
Unregistered17f9fb0d
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Jag fick nästan den lägsta skadan på alla, ingen var över 9000, så då fick det vara :/
Ok då är jag med. På den gula vectorblueprinten jag köpte var max dmg 8300 någonting. Fick lite över 8100 på min. Skiljer det sig mellan blueprints alltså? Lyckades plocka upp en high-end Cadeus el nåt igår också. En buse som stod och tryckte vid en bil med en stor jäkla sköld. Ren slump. Han sköt knappt tillbaka, måste buggat. Börjar bli dags att ge sig in i DZ och leta gear. =)
Postad 21 March 2016 - 09:37
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
På min blueprint stod det (typ) 8500-9500
Tror dock att det påverkas av gear man har på sig redan där
Postad 21 March 2016 - 09:45
Unregistered17f9fb0d
-
Unregistered17f9fb0d
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
På min blueprint stod det (typ) 8500-9500 
Tror dock att det påverkas av gear man har på sig redan där 
Ok fan vad lustigt. Mellan 7300-8300 hade jag. Man kan ju tycka att samma vapen borde ha samma förutsättningar oavsett vad man har samlat på sig fram tills dess. Sen att man kan bygga på det och göra det bättre efter hand är ju en annan sak.
Postad 21 March 2016 - 11:04
Warlokk
-
Warlokk
-
Veteran
-
-
2160 inlägg
Damagen som visas där beror på hur hög er firearms är.
Postad 21 March 2016 - 11:27
Unregistered17f9fb0d
-
Unregistered17f9fb0d
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Damagen som visas där beror på hur hög er firearms är.
Ok så man ska kötta upp sin firearms innan man köper blueprints? El stiger den ändå sen?
Postad 21 March 2016 - 11:38
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Postad 21 March 2016 - 13:24
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Fick en bra vector idag! Dock så verkar den inte vara lika bra som min black market ak... Dps'en rasade dessutom smått oroliga 35.000
Får se om jag ska försöka göra grejer till båda. Vectorn hade fördelen att jag kan få igång alla perks. Akn har fördelen att den alltid har +46% accuracy med den alltid aktiva perken
Postad 21 March 2016 - 13:35
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Accuracy är ju å andra sidan den minst värdefulla delen av vapen-statsen. Den knuffar upp beräknad dps mycket, men gör ingen stor skillnad när du använder vapnen. Där har du nog förklaringen i dps.
Postad 21 March 2016 - 14:38
Warlokk
-
Warlokk
-
Veteran
-
-
2160 inlägg
Ni ska sikta på Deadly och Brutal som talents på SMG och Assault rifles.
Postad 21 March 2016 - 15:06
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Jag kan inte namnen på vapen-talents (Har inte kommit upp till lvl 30 än, så än så länge byter jag vapen i ganska snabb takt, har mest tänkt på damage, stability och range än så länge). Deadly kan man ju tänka sig vad det är. Brutal, vad är det? Mer skada mot elite-enemies?
Postad 21 March 2016 - 15:09
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Accuracy är ju å andra sidan den minst värdefulla delen av vapen-statsen. Den knuffar upp beräknad dps mycket, men gör ingen stor skillnad när du använder vapnen. Där har du nog förklaringen i dps.
Den gör ju så vapnet blir riktigt pricksäkert, värt mängder
Redigerat av Zartok, 21 March 2016 - 15:10.
Postad 21 March 2016 - 15:19
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Det är ju en åsikt du får ha, givetvis. Som jag testat, och även av det jag läst på nätet, så värderar folk range och stability betydligt mer, när det kommer till att verkligen skjuta och inte jämför DPS. Accuracy drar upp det där DPS-talet väldigt mycket, så jag förstår varför din SMG inte har alls lika hög DPS. Det innebär inte att vapnet nödvändigtvis är bättre.
Postad 21 March 2016 - 15:44
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Spelet landade i postlådan idag, blir kul att spela lite igen Kommer varva med Destiny som det ser ut just nu.
Postad 21 March 2016 - 15:45
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Spelet landade i postlådan idag, blir kul att spela lite igen Kommer varva med Destiny som det ser ut just nu.
Yay!
Postad 21 March 2016 - 16:57
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
På en smg är optimal range det bästa man kan ha imo, sedan stability. accuracy är som en dekaltrimmad bil, mest spel för galleriet. När vi snackar smg iaf. Jag fick min perfekta Vector på andra försöket, den smälter det mesta som går i vägen. 
Redigerat av walkiii, 21 March 2016 - 16:58.
Postad 21 March 2016 - 16:59
Warlokk
-
Warlokk
-
Veteran
-
-
2160 inlägg
Jag kan inte namnen på vapen-talents (Har inte kommit upp till lvl 30 än, så än så länge byter jag vapen i ganska snabb takt, har mest tänkt på damage, stability och range än så länge). Deadly kan man ju tänka sig vad det är. Brutal, vad är det? Mer skada mot elite-enemies?
Brutal ger X% headshot damage.
Deadly ger X% crit damage.
Postad 21 March 2016 - 17:04
Warlokk
-
Warlokk
-
Veteran
-
-
2160 inlägg
Den gör ju så vapnet blir riktigt pricksäkert, värt mängder
Accuracy anses vara den sämsta staten man kan ha.
Redigerat av Warlokk, 21 March 2016 - 17:04.
Postad 21 March 2016 - 17:16
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
https://www.youtube.com/watch?v=eG1rErLwrN0
Postad 21 March 2016 - 17:35
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Bra video, synd att han inte tog upp range också.
Brutal ger X% headshot damage.
Deadly ger X% crit damage.
OK. Ja de där är ju bra, förstås.
Postad 21 March 2016 - 17:42
Zerox_no1
-
Zerox_no1
-
Mästare
-
-
3103 inlägg
Patch notes för morgondagens patch är ute nu. 
https://www.reddit.c...patch_notes_102
GAMEPLAY
- Named enemies. will now drop better loot in Challenge mode than in Hard mode.
- Added a cooldown period for the Static Turret stun attack in order to avoid a stunlock in PvP and PvE game modes.
- Named NPCs will no longer respawn after being killed in the Open World. This will prevent situations where players were able to kill a same named NPC over and over again.
- Modifications to the weapon talent: Trained.
- It can now only be rolled on Shotgun, Marksman rifles and Pistols
- Its bonus has been reduced from 1%-5% to a constant 0.1%
- For the Midas SMGs, Trained Talent has been replaced with Responsive Talent which increases damage when getting closer to the target. This applies to existing weapons as well as newly acquired ones
- For all SMGs, LMGs, and Assault Rifles, it will be replaced with another randomly picked weapon talent. This applies to existing weapons as well as newly acquired ones
- Fixed a speed run exploit for the Rooftop Comm Relay mission
- Fixed an issue where weapons dealt no damage if the reload animation was interrupted by an agent’s skill
- Fixed an issue where players became stuck in an emote animation if activated via chat while auto running
- Fixed a bug where skill power would be increased permanently while using the Death by Proxy talent
- Fixed a bug where experience was not being awarded for completing all side-missions in the Midtown East safe house
- Fixed instances where the Seeker Mine with Airburst / Multi-mine mod would detonate too soon, miss targets or cause no damage
- Fixed a bug where grenades would sometimes not display the blast radius warning before detonating
- Fixed an issue where some NPCs in low cover would not react to being shot by the player
- Fixed issues where emotes would cause the player model to behave oddly (missing guns, player stuck in emote animation, etc)
- Fixed a bug where weapon mods and weapon skins would not show up on other players in the game world
- Fixed an issue where DPS would not be calculated properly when purchasing a new weapon mod
DARK ZONE
- Players can now heal other neutral players in the Dark zone, by using First Aid and Support Station skills
- Players are now able to fast travel to Dark Zone checkpoints, but only when coming from outside the Dark Zone
- The Dark Zone disconnect timer has been increased to 30 seconds, meaning players will remain in the game world longer when logging out while in the Dark Zone (this applies while not in combat)
- Items extracted from the Dark Zone are now properly marked as "new" items when moved to the players inventory
- Players killed in the Dark Zone now drop ammo, medkits and grenades. This loot is generated and not taken from the dying players’ inventory
- Players killed in the Dark Zone will lose less Dark Zone Funds and Experience (Rogue and non-Rogue)
- Dark Zone Funds and Experience rewards for surviving Rogue status have been improved
- Dark Zone Funds and Experience rewards for killing Rogue agents have been improved
- Phoenix Credits drop have been increased on lvl 31 and 32 enemies in the Dark Zone:
- Lvl 30: 1-3 Phoenix Credits
- Lvl 31: 2-4 Phoenix Credits
- Lvl 32: 3-5 Phoenix Credits
- Increased drop rate of High-End items from lvl 31 and 32 named NPCs in the Dark Zone.
- Increased drop rate of High-End Division Tech Material from lvl 32 named NPCs in the Dark Zone.
- Improved Dark Zone Chests items quality:
- Rank 30 chests will now drop Superior (Purple) items instead of Specialized (Blue)
- Keys chests now have a chance to drop High-End (Gold) items
- Dark Zone Funds drop rates and quantity on NPCs has been reduced.
- Fixed a bug where the Wildfire and Fear Tactics talents were affecting neutral players in the Dark Zone.
- Fixed instances where players would receive a DELTA error message when entering the Dark Zone
- Fixed a bug where sometimes players could not loot anything after returning to the game following a network disconnection
- Fixed Stage 1 Rogue timers not displaying correctly when Rogue players receive damage from another player
GRAPHICS
- Fixed a few lights that did not cast global illumination
UI
- Added more information for Daily missions on the Map
- Tutorials have received some UI polish
- The Matchmaking menu now displays the mission difficulty rating more prominently
- The mini-map mission tracker has been optimized to be less confusing to players
- Fixed a bug where some of the attributes for high-end equipment were cut-off in the recalibration menu
- Fixed a bug where the Matchmaking menu for a mission would not display correctly or kept disappearing
- Fixed missing item icons in the Reward Claim Vendor's inventory
- Fixed incorrect side-missions being displayed in the Map legend
AUDIO
- Fixed a bug where the helicopter crash SFX would be missing from the Brooklyn end cinematic
- Fixed a bug where the Zapper Turret mod had no sound
- Fixed a bug where the audio for entering a contaminated area would be cut-off
- Fixed a bug where audio would not play when scrolling through vanity items
LOCALIZATION
- Fixed Ubisoft CLUB reward descriptions in Korean and Traditional Chinese
- In-game localization bug fixes
PC
- Tobii Eye Tracking bug fixes and improvements
- On launch, the PC client now monitors PC graphic settings and applies the best settings for the user’s configuration. This is unless the user has custom settings.
- Fixed an issue where the Map was sometimes difficult to navigate with a mouse
- Fixed issues with Hungarian, Korean, and Russian localizations
- Fixed an issue that prevented matchmaking while on the Map
- Removed the Store button from the Character Selection screen on PC versions of the game. Players can find the store page in the Ubisoft CLUB app directly
- Fixed increment number on Day 1 Patch Notes (was 1.1, now correctly states 1.01)
XBOX ONE
- Fixed a bug where players could not reconnect to the servers after suspending the game on Xbox One
- Fixed a bug on Xbox One where unblocking a player would not be reflected in-game until title reboot
PLAYSTATION 4
- Added an option to disable the PlayStation 4 controller speaker
- Improved textures and models streaming speed
- Fixed an issue where ISAC volume could get too loud when playing with headsets
Postad 21 March 2016 - 20:30
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
Phoenix Credits drop have been increased on lvl 31 and 32 enemies in the Dark Zone:Please note that due to this fix causing client stability issues, we have to remove it from this update until it can be addressed in a next one
Lvl 30: 1-3 Phoenix Credits
Lvl 31: 2-4 Phoenix Credits
Lvl 32: 3-5 Phoenix Credits
Postad 22 March 2016 - 01:19
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
klar med storyn, klar med att plocka upp allt, lite gula grejer börja trilla in. snart dags att bege sig in lite mer i dz med tror jag 
Postad 22 March 2016 - 10:21
Unregistered8328bdd6
-
Unregistered8328bdd6
-
Amatör
-
-
92 inlägg
Gillar att dom drar ner förlorade DZ funds och XP när man dör. Har haft otur med uttråkade Rogues dom senaste gångerna.
Två grupper med Rogues som gjorde att jag gick från level 31 till 25 på en spelsession. Hann inte ens hitta någon loot.
Sen hoppas jag att det inte blir ännu värre när dom gör det lättare för de som är Rogue.
Postad 22 March 2016 - 10:30
xarl
-
xarl
-
Forumräv
-
-
612 inlägg
Gillar att dom drar ner förlorade DZ funds och XP när man dör. Har haft otur med uttråkade Rogues dom senaste gångerna.
Två grupper med Rogues som gjorde att jag gick från level 31 till 25 på en spelsession. Hann inte ens hitta någon loot.
Sen hoppas jag att det inte blir ännu värre när dom gör det lättare för de som är Rogue.
fast det är ju bra att det blir mer givande att gå rogue.. för som det är nu är det totalt värdelöst, nu kommer de ju bli spännande igen..
Postad 22 March 2016 - 11:18
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Är orolig att det kommer bli många fler rouges, vilket gör att man inte kommer kunna spela i dz själv :/
Postad 22 March 2016 - 12:44
Unregistered8328bdd6
-
Unregistered8328bdd6
-
Amatör
-
-
92 inlägg
Ja, att vandra själv i DZ när det är fullt av Rogues tvingar en att bygga en karaktär med health bara för att kunna överleva länge nog för att kunna fly i DZ.
Vilket gör att man aldrig får chansen att få upp skadan på vapnen så man kan slå tillbaka mot Rogues eller ens inflika skada mot NPCs.
Verkar som att Massive stöter bort mig som solo-spelare efter bara en månad, vilket är lite tråkigt då jag har haft skitkul med spelet hittills.
Postad 22 March 2016 - 13:26
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
Fast dz är ju en pvp zon, så...
Postad 22 March 2016 - 15:18
bkam
-
bkam
-
Forumräv
-
-
701 inlägg
skaffa din gear genom missions då , att bara geara upp i DZ som är en pvp zone kanske inte är rätt väg att gå om du är solo.
Postad 22 March 2016 - 16:27
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
Och för övrigt så är hela min karaktär uppbyggd utanför dz. Och jag har endast high-end gear/vapen. 141k dps och drygt 60k health
Postad 23 March 2016 - 01:28
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
tycker inte det är så farligt i dz. sprang omkring en hel del ikväll, dödade lite rouges och hittade lite skräp. men det är väl olika på olika tidpunkter/dagar antar jag.
Postad 23 March 2016 - 01:33
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Sprang runt med holler i dz ikväll, vi fyllde en hel kista med skräp 
Han lurade in oss i dz6 med gula siffror, var lite knivigt att bara vara två där. Sen försökte vi extrahera saker i dz05 men utan ammo och allt så fick vi ge oss där. Försökte i den där ringen där det alltid blir slagsmål, och fick ge oss även där. Sen var vi i dz02
Postad 23 March 2016 - 07:55
Unregistered8328bdd6
-
Unregistered8328bdd6
-
Amatör
-
-
92 inlägg
walkiii, hur fasen kommer du upp i såna siffror?
Jag är fast på ca 50k dps och 10k health. All gear jag får tvingar mig antingen att offra health för att öka dps eller tvärtom.
Hittade en mask som ökade health till 11k men då gick dps ner 20k.
Känns som man aldrig hittar gear med bra kompromisser.
Fick du high-end gear genom dailys och challening?
Postad 23 March 2016 - 09:11
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
Jag nötte rooftop uppdraget på hard, det ger garanterad lila pryl. Jag åkte runt till alla vendors varje dag för att se om det fanns något att köpa. Sedan när jag va runt 70k dps och 60k health, så körde jag min första challenge. Sen får man nöta dom och dailys. Köpa blueprints och crafta vapen/attachments och gear.
Postad 23 March 2016 - 10:51
Unregistered8328bdd6
-
Unregistered8328bdd6
-
Amatör
-
-
92 inlägg
Då vet jag vad ska nöta framöver. Hoppas det dyker upp en del gear som ger lite bra stats.
Electronics verkar va ett helsike att öka. Alltid nån weapon talent som fattas pga låg electronics.
Postad 23 March 2016 - 11:47
{OLD}Reaper
-
{OLD}Reaper
-
Veteran
-
-
1740 inlägg
Jag nötte rooftop uppdraget på hard, det ger garanterad lila pryl. Jag åkte runt till alla vendors varje dag för att se om det fanns något att köpa. Sedan när jag va runt 70k dps och 60k health, så körde jag min första challenge. Sen får man nöta dom och dailys. Köpa blueprints och crafta vapen/attachments och gear.
Kör du solo eller i grupp?
Postad 23 March 2016 - 11:50
Warlokk
-
Warlokk
-
Veteran
-
-
2160 inlägg
walkiii, hur fasen kommer du upp i såna siffror?
Jag är fast på ca 50k dps och 10k health. All gear jag får tvingar mig antingen att offra health för att öka dps eller tvärtom.
Hittade en mask som ökade health till 11k men då gick dps ner 20k.
Känns som man aldrig hittar gear med bra kompromisser.
Fick du high-end gear genom dailys och challening?
Kör daily mission på hard i början och crafta så mycket du kan.
Börja med att crafta AK47. Du köper blueprint av special gear-vendorn i tech wing.
Postad 23 March 2016 - 12:38
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
nån som kan förklara detta för mig?
jag har den andra masken på mig, med den översta markerad. det står att jag ska öka i hälsa och elektronik, men när jag väl har satt på mig den första masken händer inte ett piss. warum?

edit: verkar ju vara uit som buggar. startar jag om spelet så syns statsen som dom ska. fan inte lätt att göra nåt när man blir lurad sådär :/
Postad 23 March 2016 - 13:30
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
Dailys och challenge har jag bara kört med randoms. Lincoln tunnel är den lättaste att köra challenge på. Men nöt lite rooftop och få lite superior saker först. Vanliga dailys på hard är dock lätta.
Postad 23 March 2016 - 18:38
philippp
-
philippp
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
Vad bör jag spendera mina phoenix credits på efter att ha köpt vectorn? 
Postad 23 March 2016 - 18:57
Unregistered17f9fb0d
-
Unregistered17f9fb0d
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Vad bör jag spendera mina phoenix credits på efter att ha köpt vectorn? 
+1 på den frågan. Har klurat i några dar nu men är kluven. Funderar på en Ak47 el någon skyddsväst.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|