Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiell tråd - TizzBird hybrid Smart TV Box S20T

896 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
TizzBird S20t 4GB (Mediaspelare) 1 5.5625 (15) Inga priser

Postad 07 June 2014 - 16:28

JohnnyMann
  • JohnnyMann
  • Forumräv

• 843 inlägg
  • 0

REKLAMTEXT REKLAMTEXT REKLAMTEXT

Allt detta betyder inte ett skit så länge den inte fungerar som mediabox, och det gör den inte för mig så länge *.ISO inte fungerar.

Att inte ha stöd för ISO, men ändå påstå det, är lågt.

Det är 2014 o boxen har funnits ett bra tag nu, bara o inse att denna box inte kommer leva upp till sina påstådda spets.
Tåget har gått, Tizzbird blir inte bättre än så här tyvär.

REKLAMTEXT REKLAMTEXT REKLAMTEXT

Allt detta betyder inte ett skit så länge den inte fungerar som mediabox, och det gör den inte för mig så länge *.ISO inte fungerar.

Att inte ha stöd för ISO, men ändå påstå det, är lågt.

Det är 2014 o boxen har funnits ett bra tag nu, bara o inse att denna box inte kommer leva upp till sina påstådda spets.
Tåget har gått, Tizzbird blir inte bättre än så här tyvär.

Postad 08 June 2014 - 10:18

bjogul
  • bjogul
  • Forumräv

• 731 inlägg
  • 0
Det är riktigt att OS:et som används är utvecklat för små smartphones med touch-skärmar och kanske inte optimalt i en mediaspelare kopplad på projektor. Men det är det operativ som Tizzbird har valt.
Det är också riktigt att systemet KAN BLI bättre när appar etc utvecklas, men vi är inte där nu. Diskussionen gäller systemet idag. Att systemet har potential bortom Boxee är en klen tröst för den som vill se film idag...
Nuläget är att det räcker med en enda film på nätverket för att Tizzbird ska ge sysselsättning för alla regniga dagar som kommer bli denna sommar. Tveksamt dock om du kommer få se filmen eller om tiden i sin helhet får läggas på att felsöka maskinen...

Därför vore det klädsamt om Tizzbird fixar bristerna istället för att skriva reklamtexter om vad som kanske komma skall, och racka ner på kunder/kritiker,

Det här inlägget är skrivet medan jag förgäves försökt att via systemet uppdatera firmware till den version som släpptes i april. Eftersom wi-fi och Ethernet bråkar med varandra så stänger den till sist ner uppdateringen.

Postad 08 June 2014 - 11:27

JohnnyMann
  • JohnnyMann
  • Forumräv

• 843 inlägg
  • 0
Vi som har fått ersättningsskyldig men som ändå strular, kan vi lämna tillbaka den så vi kan köpa en annan box från en annan tillverkare, eller är detta lärpengar?

Postad 09 June 2014 - 10:12

TizzBird Sverige
  • TizzBird Sverige
  • Forumräv

• 878 inlägg
  • 0
Det går utmärkt, utan några som helst problem, i de allra flesta fall att se film med TizzBird mediaspelare, oavsett om man spelar från lokal lagring, streamar från nätverksenhet eller från VoD-tjänst på Internet. Reklamtext eller ej, men jag har definitivt inte "rackat ner" på kunder. Om du uppfattar det så "bjogul", så har jag uttryckt mig otydligt.

Postad 11 June 2014 - 08:43

Unregisteredbf1cd3ca
  • Unregisteredbf1cd3ca
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Av en tillfällighet kom jag in på Tizzbirds hemsida igår. Enligt uppgift kan även boxen användas i vanliga stereoanläggningar. Boxen behöver inte vara ansluten till TV. Boxen klarar Spotify, Wimp, även Wimp hifi, de vanligaste förkommande ljudfilerna. Även högupplösta ljudformat(Det kanske bara är flac 24 bit/96?) Dessutom fungerar Spotify connect. Det finns en optisk utgång som man kan ansluta till extern dac. Man kan ansluta via nätverkskabel så att man slipper störningar. Detta låter ju onekligen i teorin riktigt bra. Är det någon användare på forumet som prövat? Fjärrstyr androidappen(Tizzremote) Tizzbird så att bildskärmen speglas på fjärren? Fungerar detta hela utan TV apparat? Vad jag känner till finns det inte någon stereomediaspelare på marknaden som klarar av allt detta. Ofta får man tex välja mellan Spotify och Wimp eller avstå från högupplösta filer.

Postad 11 June 2014 - 09:57

TizzBird Sverige
  • TizzBird Sverige
  • Forumräv

• 878 inlägg
  • 0

Fjärrstyr androidappen(Tizzremote) Tizzbird så att bildskärmen speglas på fjärren? Fungerar detta hela utan TV apparat?

Förtydligande, TizzRemote 2 speglar inte skärmbilden från TV-utgången. Den har ett eget GUI som gör det möjligt att navigera efter filer i lokala nätverket, eller i mobil alternativt enheter anslutna till TB boxen via USB. http://www.tizzbird....izzremote20.htm
Det skall även gå bra att ansluta DAC via USB, men vi har inte testat detta med framgång. Har provat med en Cambridge DacMagic 100 som enligt specen borde fungera, men den känner inte av signalen från USB, däremot fungerade den bra med SPDIF. Enligt TizzBird skickar S20T ut USB Audio class 1 ljud via USB porten (upp till 24-bit/96kHz). Om man har en DAC ansluten i USB skall ljudet automatiskt skickas till den och inte till TVn. TizzBird rekommenderade Stello DA100 DAC, men vi har inte inhandlat en sådan för test.

Postad 11 June 2014 - 12:34

Unregisteredbf1cd3ca
  • Unregisteredbf1cd3ca
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Jag har sett hur man kopplar in spotify connect via filmer på internet. Hur är det med wimp, kan verkligen det programmet fjärrstyras från androidappen utan TV?

Postad 11 June 2014 - 13:29

TizzBird Sverige
  • TizzBird Sverige
  • Forumräv

• 878 inlägg
  • 0
Nej, vad jag vet har inte Wimp motsvarigheten till Spotifys Connect. Om man kör Wimp i en Apple-enhet tror jag man kan använda AirPlay-funktionen (installera en AirPlay app i S20T), men är inte uppdaterad på om det finns någon DRM-begränsning.
S20T har i senaste versionen fw Miracast, men funktionen är inte fullständig, fungerar ej med Samsung mobiler pga av att de använder HDCP (DRM) som obligatoriskt för Miracast. Men med en del andra Android-enheter kan man köra Wimp i mobilen och "spegla" ljud och bild med Miracast till S20T. Har tex testat framgångsrikt med en Nexus 10.

Postad 11 June 2014 - 13:39

Unregisteredbf1cd3ca
  • Unregisteredbf1cd3ca
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Tack för svaret

Postad 12 June 2014 - 01:34

JohnnyMann
  • JohnnyMann
  • Forumräv

• 843 inlägg
  • 0

Det går utmärkt, utan några som helst problem, i de allra flesta fall att se film med TizzBird mediaspelare, oavsett om man spelar från lokal lagring, streamar från nätverksenhet eller från VoD-tjänst på Internet. Reklamtext eller ej, men jag har definitivt inte "rackat ner" på kunder. Om du uppfattar det så "bjogul", så har jag uttryckt mig otydligt.

Förutom *.iso då som INTE fungerar.

1600:- i sjön, tack så mycket Tizzbird, aldrig mer en produkt från er!

Postad 12 June 2014 - 08:49

Unregistered342a3dc8
  • Unregistered342a3dc8
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Förutom *.iso då som INTE fungerar.

1600:- i sjön, tack så mycket Tizzbird, aldrig mer en produkt från er!

Mja, det är väl snarare så att vissa iso-filer faktiskt fungerar, även om jag själv inte har stött på någon sådan ännu. Kan TizzBird tillhandahålla en referens-ISO som förväntas fungera, så de som är intresserade kan testa den?

Redigerat av Unregistered342a3dc8, 12 June 2014 - 08:50.

Postad 12 June 2014 - 12:15

TizzBird Sverige
  • TizzBird Sverige
  • Forumräv

• 878 inlägg
  • 0
Jag har ett antal ISO-filer som fungerar, men kan inte lägga upp för nedladdning fritt eftersom de är copyright skyddat material. Den som vill kan skicka PM om detta så kan vi se om det går att lösa.

Postad 12 June 2014 - 15:08

JohnnyMann
  • JohnnyMann
  • Forumräv

• 843 inlägg
  • 0
Men jag är inte intresserad av att bara se VISSA iso-filer, utan alla de jag har, så vad skulle detta göra för nytta?

ISO fungerar inte, punkt!

Kan vi sluta förhala detta tack, allt vi hör är undanflykter!

Postad 13 June 2014 - 11:04

Biggles2002
  • Biggles2002
  • Beroende

• 1276 inlägg
  • 0
Vad är det för förändringar i senaste fw V4. 00. 140612.11 ?

Redigerat av Biggles2002, 13 June 2014 - 11:05.

Postad 13 June 2014 - 13:17

TizzBird Sverige
  • TizzBird Sverige
  • Forumräv

• 878 inlägg
  • 0
Changes in SYSTEM / MEDIA PLAYBACK
1) Fixes TV compatibility problem of 3D TNB MKV playback problem.
2) Changes OTA server address  http://www.tizzbird-ota.com

Postad 13 June 2014 - 13:43

TizzBird Sverige
  • TizzBird Sverige
  • Forumräv

• 878 inlägg
  • 0
Vi har en uppdaterad demovideo för installation av XBMC Gotham 13.1 på S20T. Finns på vår YouTube-kanal:

http://youtu.be/EjDJjmKzvJE

Postad 13 June 2014 - 15:59

Unregistered14952b7e
  • Unregistered14952b7e
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Vi har en uppdaterad demovideo för installation av XBMC Gotham 13.1 på S20T. Finns på vår YouTube-kanal:

"This video contains content from FOX, finetunes and STIM CS, one or more of whom have blocked it on copyright grounds."

Har ni någon alternativ guide/video man kan ladda ner? Jag lyckas inte få xmbc aatt spela upp några videos. "Extern player has started, klick ok when finished" är det enda meddelandet jag får när jag försöker se på någonting.

Postad 13 June 2014 - 16:59

Trhuster
  • Trhuster
  • Lärjunge

• 311 inlägg
  • 0
Nån mer med wifi som kopplar ner efter uppdateringen?

Postad 13 June 2014 - 17:28

TizzBird Sverige
  • TizzBird Sverige
  • Forumräv

• 878 inlägg
  • 1
Nytt försök att komma igenom censuren:
http://youtu.be/3UDw9Mnfd8I

Uppdatering finns att ladda ner här: http://tizzbird.se/download.htm

Postad 13 June 2014 - 22:43

bjogul
  • bjogul
  • Forumräv

• 731 inlägg
  • 0

He, he - låter bra, jag vill ju få bort mitt wi-fi då detta är en funktion som stör ut Ethernet - men där jag har för mycket avstånd och betong för att Wi-Fi-nätverket självt ska funka.
I afton har jag faktiskt testat att använda Tizzbirden och börjat spela upp en dvd från server, men då wi-fi inte funkar och inte kan stängas av så fick ungarna borsta tänderna halvvägs in i smurfarna I... Under tiden lade jag över ISO-filen på en USB-disk...

För mig funkar alltså ISO men inte nätverk, samt att fyra nätverksshares där du inte får välja namn,är sjukt dåligt. Som att ha en bil där du får ha bara en passagerare och du får inte veta vem det är...
- klagar du hos tillverkaren får du veta att ingen annan vill ha fler passagerare, och ingen annan tycker sig behöva veta vem som sitter på passagerarstolen...

Postad 14 June 2014 - 06:23

TizzBird Sverige
  • TizzBird Sverige
  • Forumräv

• 878 inlägg
  • 0
Har information från en kund som haft dålig nätverksprestanda från NAS via NetGear GS-105 och NetGear GS-108 switch, efter byte av switchar till TP-Link försvann problemen.

Postad 14 June 2014 - 08:05

bjogul
  • bjogul
  • Forumräv

• 731 inlägg
  • 0
Den rimliga slutsatsen är att wi-fi bör kunna stängas av på Tizzbirden av de kunder som vill köra trådat - inte att kunderna ska köpa annan nätverksutrustning för att laborera.

Postad 14 June 2014 - 08:53

TizzBird Sverige
  • TizzBird Sverige
  • Forumräv

• 878 inlägg
  • 0
Enligt den samlade bilden av alla supportärenden vi har, så verkar inte problemet vara att Wifi stör ut Ethernet. Det ser mer ut som att problem med trådad nätverksanslutningen gör att boxen tappar kontakt och istället försöker ansluta via Wifi. Även om man då helt kan stänga av Wifi, så har man fortfarande kvar problemet med instabil Ethernet-anslutning.

Förutom rapport om problem med Netgear switch enligt ovan, har jag även ett fall där Ethernet blir instabilt om TB registreras till ett specifikt Google-konto, inte alla konton. Utan registrering till just det kontot fungerar Ethernet stabilt. Har ingen teori om vad detta kan orsakas av.

Postad 14 June 2014 - 23:04

Unregistered14952b7e
  • Unregistered14952b7e
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Factory reset, ominstallation av XBMC & installerat tizzbird pluginen... men samma problem igen, "External player active. Click ok when playback has ended"

Någon som lyckats få XBMC att fungera?

Postad 15 June 2014 - 08:59

TizzBird Sverige
  • TizzBird Sverige
  • Forumräv

• 878 inlägg
  • 0

Factory reset, ominstallation av XBMC & installerat tizzbird pluginen... men samma problem igen, "External player active. Click ok when playback has ended"

Någon som lyckats få XBMC att fungera?

Försöker du streama från nätverksenhet? Du måste i så fall mappa dem som Network Server i TizzBird GUI och lägga till dem i XBMC via Root filesystem > Storage. I den mappen hittar du nfs0 som är NETWORK1, nfs1 är NETWORK2 etc..

Postad 15 June 2014 - 14:06

Unregistered14952b7e
  • Unregistered14952b7e
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Försöker du streama från nätverksenhet? Du måste i så fall mappa dem som Network Server i TizzBird GUI och lägga till dem i XBMC via Root filesystem > Storage. I den mappen hittar du nfs0 som är NETWORK1, nfs1 är NETWORK2 etc..

Aha... ok, testade den varianten. Inget felmeddelande direkt denna gången, istället blir skärmen svart och efter ca 10 sekunder får jag istället "Multimedia launcher crashed, do you want stop the application". Och efter det blir jag utkastad från XMBC...

Postad 15 June 2014 - 17:08

JohnnyMann
  • JohnnyMann
  • Forumräv

• 843 inlägg
  • 0
Hur gör jag för att byta ut min box en andra gång?
Nu vill jag ha en där ISO fungerar.

Redigerat av JohnnyMann, 16 June 2014 - 17:13.

Postad 17 June 2014 - 18:07

Unregistered5cf1b4b0
  • Unregistered5cf1b4b0
  • Forumräv

• 719 inlägg
  • 0
Är ute efter en mediaspelare som läser det mesta utan problem,kommer ej att köra trådlöst utan från extern hårddisk.
Får man i denna möjlighet att även se filmens eller tvseriens omslag?

Postad 18 June 2014 - 07:46

hlundin
  • hlundin
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
@ruding
Uppgraderade till senaste firmware. Installerade xbmc Gotham och tizzbird plug-in. Mappade upp enligt instruktionen i videon ovan. Första gången jag startade en mkv blev det svart skärm några sekunder, därefter fungerade det klockrent!

Postad 19 June 2014 - 12:30

JohnnyMann
  • JohnnyMann
  • Forumräv

• 843 inlägg
  • 0

Är ute efter en mediaspelare som läser det mesta utan problem,kommer ej att köra trådlöst utan från extern hårddisk.
Får man i denna möjlighet att även se filmens eller tvseriens omslag?

Det får du i nästan alla mediaspelare

Postad 19 June 2014 - 14:05

Trhuster
  • Trhuster
  • Lärjunge

• 311 inlägg
  • 0

Okej, Minix A2 airmouse stör ut wifi efter den senaste uppdateringen. Innan har det aldrig varit några problem. Men det spelar kvitta, tycker denna boxen är så fruktanvärt seg och dryg att jobba med. Sinnessjuk varm blir den också.

Postad 20 June 2014 - 00:20

JohnnyMann
  • JohnnyMann
  • Forumräv

• 843 inlägg
  • 0

Hur gör jag för att byta ut min box en andra gång?
Nu vill jag ha en där ISO fungerar.

Jag repeterar
Hur gör jag för att byta boxen?

Postad 29 June 2014 - 15:58

JohnnyMann
  • JohnnyMann
  • Forumräv

• 843 inlägg
  • 0
Hallå,,, vart tog herr Tizzbird vägen nu då?

Hallå,,, vart tog herr Tizzbird vägen nu då?

Postad 29 June 2014 - 16:41

Trhuster
  • Trhuster
  • Lärjunge

• 311 inlägg
  • 0

Jag repeterar
Hur gör jag för att byta boxen?

Du kan få köpa min för halva priset. ;)

Postad 29 June 2014 - 22:27

JohnnyMann
  • JohnnyMann
  • Forumräv

• 843 inlägg
  • 0
Klarar den av *.iso då?

Postad 04 July 2014 - 15:53

JohnnyMann
  • JohnnyMann
  • Forumräv

• 843 inlägg
  • 0
ganska talande att supporten på Tizzbird ignorerar denna tråd nu när jag vill byta boxen igen!

Postad 05 July 2014 - 06:37

woops
  • woops
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 1

ganska talande att supporten på Tizzbird ignorerar denna tråd nu när jag vill byta boxen igen!

Men ... om du vill komma i kontakt med Tizzbird om ett byte ska du väl kontakta dem direkt?
Inte posta i ett forum och hoppas att de läser dina inlägg ...

Postad 05 July 2014 - 10:57

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

• 2520 inlägg
  • 0

Kan ju vara så enkelt att det är semestertider.

Postad 13 July 2014 - 15:19

JohnnyMann
  • JohnnyMann
  • Forumräv

• 843 inlägg
  • 0

Kan ju vara så enkelt att det är semestertider.

Knappast eftersom dom är aktiva på Facebook.
Snarare så att dom strutsar denna tråd efter all kritik

Postad 14 July 2014 - 11:29

TizzBird Sverige
  • TizzBird Sverige
  • Forumräv

• 878 inlägg
  • 0
TizzRemote 2.0 har tillfälligt trillat bort ur Google Play, men ska komma tillbaka denna vecka. Tillsvidare finns APK för nedladdning från vår hemsida http://www.tizzbird.se/download.htm

Postad 14 July 2014 - 11:53

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

• 6401 inlägg
  • 0
Uppdateras Android eller är den låst på 4.2?

Postad 14 July 2014 - 14:46

JohnnyMann
  • JohnnyMann
  • Forumräv

• 843 inlägg
  • 0
Se där ja, Tizzbird ignorerar sina kunder helt med flit nu.
Jag ställde en fråga ang ISO filer på deras Facebook, och det resulterade att det raderades och jag blev blockad.
Det om något, bevisar att problem existerar som Tizzbird uppenbarligen mörkar.

Tack också för att Tizzbird ignorerar mig när jag försöker byta in box, bra tolkning av reklamationsrätten :(

Postad 14 July 2014 - 17:16

Gundeho
  • Gundeho
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Hello!! Nån som vet om denna avkodar RAR ? Letar ny spelare efter min boxee, men den måste fixa RAR filer åxå

Postad 15 July 2014 - 08:28

TizzBird Sverige
  • TizzBird Sverige
  • Forumräv

• 878 inlägg
  • 0

Uppdateras Android eller är den låst på 4.2?

Den är inte låst till 4.2, men beroende av att chiptillverkaren, Telechips, släpper ett uppgraderingskit. Det pratas om uppgradering, men inget bekräftat datum och innan vi de facto har en uppgradering får vi utgå från det vi vet, att boxen har 4.2.

Hello!! Nån som vet om denna avkodar RAR ? Letar ny spelare efter min boxee, men den måste fixa RAR filer åxå

TizzBirds egen mediaspelare klarar ej RAR

Postad 15 July 2014 - 11:57

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

• 6401 inlägg
  • 0
Tackar för svaret angående androidversionerna!

Postad 24 July 2014 - 02:29

PROSPECTIVE
  • PROSPECTIVE
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Hej! Funderar på att byta från Boxee till denna Tizzbird men några frågor.
Det verkar som det finns en hel del problem/buggar här men det finns det på Boxee också.

Jag vill endast dela ut 1 mapp där jag har alla mina filmer. Alla filmer är MKV på ca 10-20 GB med DTS-HD MA ljud.
Jag har ComHem 250MB och tänker köra trådat.

Kan jag spela upp mina filmer utan lagg? Finns det undertexter att hämta direkt som på Boxee?
Om jag delar ut bara 1 mapp, kommer jag, som jag läst, ha problem med att hitta mina filer mappnamn osv?

Tacksam för svar

Postad 24 July 2014 - 04:13

JohnnyMann
  • JohnnyMann
  • Forumräv

• 843 inlägg
  • 0
Håll dig borta från allt som har med Tizzbird att göra så slipper du känna dig lurad

Redigerat av JohnnyMann, 24 July 2014 - 04:14.

Postad 24 July 2014 - 08:17

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0
JohnnyMann, mitt tips är att du kontaktar Tizzbird support på deras hemsida för att lösa ditt ärende istället för att smutsa ner tråden.

Postad 24 July 2014 - 11:02

TizzBird Sverige
  • TizzBird Sverige
  • Forumräv

• 878 inlägg
  • 0

Hej! Funderar på att byta från Boxee till denna Tizzbird men några frågor.
Det verkar som det finns en hel del problem/buggar här men det finns det på Boxee också.

Jag vill endast dela ut 1 mapp där jag har alla mina filmer. Alla filmer är MKV på ca 10-20 GB med DTS-HD MA ljud.
Jag har ComHem 250MB och tänker köra trådat.

Kan jag spela upp mina filmer utan lagg? Finns det undertexter att hämta direkt som på Boxee?
Om jag delar ut bara 1 mapp, kommer jag, som jag läst, ha problem med att hitta mina filer mappnamn osv?

Tacksam för svar

TizzBird S20T har normalt inga som helst problem att spela upp streamade MKV-filer, även med väldigt hög bitrate (som ger filstorlek på 50-60GB). Vi har testat att upp till 100Mbps fungerar utan lagg för både Wifi och Ethernet (http://jell.yfish.us/). Det har både med överföringskapacitet i nätverket att göra och med boxens avkodningskapacitet. Kör man från USB klarar den att avkoda 120Mbps testfilen. TizzBird använder Telechips kretsar.

Angående anslutning av nätverksmappar, så har TizzBird möjlighet att ansluta 4 stycken, dvs du kan konfigurera 4 så att dessa automatiskt kopplas till TizzBird varje gång den startas. De anslutna enheterna (NFS eller Samba) tilldelas benämningen Network1, Network2, ... Om du har en ansluten nätverksenhet så har du alla dina mappar och filer där, du har lätt att hitta allt du har.

Däremot har den ej opensubtitle sök som finns i Boxee/XBMC.

Postad 25 July 2014 - 14:27

JohnnyMann
  • JohnnyMann
  • Forumräv

• 843 inlägg
  • 0

JohnnyMann, mitt tips är att du kontaktar Tizzbird support på deras hemsida för att lösa ditt ärende istället för att smutsa ner tråden.

jag har gjort det men får inget svar.
Jag skickade en förfrågan via deras Facebook. Men då blev jag blockad istället???
Om du tycker det är bra kundservice vet jag inte vad.
Man får dom kunder man förtjänar, och när man blir ignorerad på detta sätt är det min skyldighet att upplysa andra potentiella kunder om de faktiska problem som finns.
Speciellt när jag uppenbarligen har kastat pengarna i sjön när det gäller denna mediaspelare.
För övrigt så kan du läsa alla andra som har samma problem med denna spelare, så det är ju inte direkt så att jag hittar på allt detta.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.