Corona och hur den sprids och är aktiv
2286 svar till detta ämne
Postad 31 december 2020 - 14:46
kribban
-
kribban
-
Mästare
-
-
3 037 inlägg
Hur vet du att distansen var rätt? Ett foto skildrar bara en grisblink av hela shoppingturen. Var du en av livvakterna kanske?
Det vet vi ju inte. Så länge vi inte vet hur lång en armslängd är så är det omöjligt. Även om statsministern håller 5 armslängder så kanske det inte är tillräckligt om det är en armslängd från en lite porslinstomte.
Visst är det så att vi ska undvika köpcentrum just för trängseln? Visst är det så att de nya rekommendations började gälla från och med den 24 december. Jag kan varken se någon trängsel på bilderna och av informationen som ges så är det innan den 24 december.
Postad 31 december 2020 - 14:47
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Då hade du ju lika väl kunnat källhänvisa till din telepatiska groda... Men då vet vi nivån.
Men så åkte du till din släkt med Covid i kroppen också...
det var en låg och onödig kommentar. men det är dom flesta inlägg från dig.
jag visste naturligtvis inte att jag var smittad när jag åkte ner.
Du kan ju också ha haft covid och gått omkring och smittat folk utan din vetskap.
riktigt lågt.
Postad 31 december 2020 - 14:49
kribban
-
kribban
-
Mästare
-
-
3 037 inlägg
Ok, vad är din uppfattning då?
Att du har fel
Postad 31 december 2020 - 14:53
kribban
-
kribban
-
Mästare
-
-
3 037 inlägg
Det är ju en j*vla stor skillnad på om en privatperson som Andreas bryter mot reglerna än när vår statsminister och hans polare gör det, speciellt när Steffe precis sagt åt folket att INTE göra det han sprang och gjorde.
Nej
Postad 31 december 2020 - 14:56
Unregistereda299ec85
-
Unregistereda299ec85
-
Guru
-
-
4 115 inlägg
det var en låg och onödig kommentar. men det är dom flesta inlägg från dig.
Du kan ju också ha haft covid och gått omkring och smittat folk utan din vetskap.
riktigt lågt.
Kommentaren höll ungefär samma nivå som din källhänvisning, så den passade mycket bra.
Du har tidigare skrivit att ni haft stort Corona-utbrott på jobbet och därför stängt ner. Gjorde ni det den 25’e? Eller kände du till smittade kollegor före 24’e?
Oavsett om du kände till att du var smittad eller ej så var det oerhört korkat att åka och träffa släkt på annan ort.
En av de medt olustiga saker med detta virus är att INGEN vet vilka som smittat och varför vissa INTE smittar trots att de bär på det.
Postad 31 december 2020 - 14:56
kribban
-
kribban
-
Mästare
-
-
3 037 inlägg
TADAAAA
Postad 31 december 2020 - 15:04
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Kommentaren höll ungefär samma nivå som din källhänvisning, så den passade mycket bra.
Du har tidigare skrivit att ni haft stort Corona-utbrott på jobbet och därför stängt ner. Gjorde ni det den 25’e? Eller kände du till smittade kollegor före 24’e?
Oavsett om du kände till att du var smittad eller ej så var det oerhört korkat att åka och träffa släkt på annan ort.
En av de medt olustiga saker med detta virus är att INGEN vet vilka som smittat och varför vissa INTE smittar trots att de bär på det.
är svt ingen bra källa menar du? ska vi inte lite på public service?
den 26 stängdes fabriken ner. ingen visste om några smittade kollegor före den 24 för det fanns inga.
Postad 31 december 2020 - 15:30
Unregistereda299ec85
-
Unregistereda299ec85
-
Guru
-
-
4 115 inlägg
är svt ingen bra källa menar du? ska vi inte lite på public service?
den 26 stängdes fabriken ner. ingen visste om några smittade kollegor före den 24 för det fanns inga.
Ser ingenting i HSLF-FS 2020:80 som beskriver att det är ok för specifikt ensamstående, alltså det svt skriver, att träffa släkt/vänner man normalt inte umgås med.
jo jag var en sväng ner till familjen. blev sjuk två dagar efter jag kom hem därifrån.
men jag tror jag har blivit smittad på jobbet då vi fått ett större utbrott där. vi har typ stängt fabriken nu efter det.
Så du menar att inga på din arbetsplats hade några som helst symtom inför den 23, men den 26 så blev det ett större utbrott?
Låter rätt osannolikt, men inte omöjligt. Massiv otur isf.
Redigerat av Unregistereda299ec85, 31 december 2020 - 15:31.
Postad 31 december 2020 - 17:06
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Så du menar att inga på din arbetsplats hade några som helst symtom inför den 23, men den 26 så blev det ett större utbrott?
Låter rätt osannolikt, men inte omöjligt. Massiv otur isf.
det var inte många som jobbade den 23 på jobbet. den 22 var alla där utan symptom. sen blev vi sjuka typ från den 24-26 alla som blev drabbade.
5-6 st personer.
Postad 31 december 2020 - 17:33
Mr_Tom
-
Mr_Tom
-
Forumräv
-
-
785 inlägg
det var inte många som jobbade den 23 på jobbet. den 22 var alla där utan symptom. sen blev vi sjuka typ från den 24-26 alla som blev drabbade.
5-6 st personer.
Om man då inkluderar en veckas inkubationstid så bör ni smittats runt den 20:e. Uppfattar jag det korrekt ?
Postad 31 december 2020 - 17:54
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Om man då inkluderar en veckas inkubationstid så bör ni smittats runt den 20:e. Uppfattar jag det korrekt ?
Ingen aning. Sjukt svårt att veta exakt när man blev smittad. 2-5 dagar innan symptom är väl vanligast
Postad 31 december 2020 - 17:54
Dr. Zaius
-
Dr. Zaius
-
Mästare
-
-
3 587 inlägg
Kommentar från statsministern gällande sina uträttade ärenden gjorda i december.
https://www.instagra.../p/CJd8-D9p-nv/
De allra flesta har gjort sitt allra bästa för att ändra sitt beteende och följa de råd och rekommendationer som finns för att rädda liv, stoppa smittspridningen och underlätta för den vård- och omsorgspersonal som arbetar mycket hårt och gjort det så länge. Det gäller även mig. Så jag förstår att folk har reagerat när de läser att jag har uträttat ärenden i december. Jag har handlat mat, reparerat en klocka, letat efter reservdelar till min rakapparat, varit på Systembolaget och handlat en julklapp till min fru Ulla. Vid dessa tillfällen har jag säkerställt att det inte har varit någon trängsel. Och även jag försöker, precis som så många andra, att i övrigt alltid följa Folkhälsomyndighetens råd och rekommendationer. I efterhand funderar jag så klart på om exempelvis julklappen till Ulla kunde ha beställts på nätet istället, i god tid.
Postad 31 december 2020 - 18:09
Mr_Tom
-
Mr_Tom
-
Forumräv
-
-
785 inlägg
Ingen aning. Sjukt svårt att veta exakt när man blev smittad. 2-5 dagar innan symptom är väl vanligast
Att veta exakt är nog omöjligt.
Inkubationstiden varierar ganska mycket men de flesta insjuknar tydligen ca 5 dagar efter dom smittats, enligt FHM. Det innebär, i så fall, att den smittspridning som drabbade dig troligen inträffade före jul.
Hur är läget nu förresten ?
Redigerat av Mr_Tom, 31 december 2020 - 18:09.
Postad 31 december 2020 - 18:16
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Att veta exakt är nog omöjligt.
Inkubationstiden varierar ganska mycket men de flesta insjuknar tydligen ca 5 dagar efter dom smittats, enligt FHM. Det innebär, i så fall, att den smittspridning som drabbade dig troligen inträffade före jul.
Hur är läget nu förresten ?
yes, är tänligen säker på att det är från jobbet tidigare i veckan. men som sagt, man vet aldrig.
jag mår okej, men har varit ganska risig.. feber, ont i kroppen, tungt att andas yr i huvet, hosta och vanliga förkylninssymptom. ingen smak och lukt heller.
men nu har jag ingen feber i alla fall men är ganska trött och orkeslös.
det värsta är nog att man inte har någon smak, och yrseln.
Postad 31 december 2020 - 18:17
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Kommentar från statsministern gällande sina uträttade ärenden gjorda i december.
https://www.instagra.../p/CJd8-D9p-nv/
De allra flesta har gjort sitt allra bästa för att ändra sitt beteende och följa de råd och rekommendationer som finns för att rädda liv, stoppa smittspridningen och underlätta för den vård- och omsorgspersonal som arbetar mycket hårt och gjort det så länge. Det gäller även mig. Så jag förstår att folk har reagerat när de läser att jag har uträttat ärenden i december. Jag har handlat mat, reparerat en klocka, letat efter reservdelar till min rakapparat, varit på Systembolaget och handlat en julklapp till min fru Ulla. Vid dessa tillfällen har jag säkerställt att det inte har varit någon trängsel. Och även jag försöker, precis som så många andra, att i övrigt alltid följa Folkhälsomyndighetens råd och rekommendationer. I efterhand funderar jag så klart på om exempelvis julklappen till Ulla kunde ha beställts på nätet istället, i god tid.
Virus bryr sig inte om ursäkter och förklaringar
Postad 31 december 2020 - 18:18
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5 696 inlägg
Har haft så där tungt att andas sista dagarna igen precis som jag hade i våras. Undra om det kan vara Corona, hade även problem med magen dagarna före. Har varit trött och orkeslös men nu känns det bättre igen, dock ingen feber.
Postad 31 december 2020 - 19:32
Zacabeb
-
Zacabeb
-
Veteran
-
-
2 479 inlägg
Virus bryr sig inte om ursäkter och förklaringar
Den kommentaren får du faktiskt ett plus för.
Redigerat av Zacabeb, 31 december 2020 - 19:32.
Postad 31 december 2020 - 21:13
Dr. Zaius
-
Dr. Zaius
-
Mästare
-
-
3 587 inlägg
Covid 19 viruset är lurigt och inget man vill bli nedsmittad med. Är inte läge att slappna av och kommer som statsministern och dom flesta andra fortsatt följa rekommendationerna.
Postad 01 januari 2021 - 11:04
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Är det nån som vet hur många som vaccinerats mot corona hittills i Sverige?
Jag hittade denna sida nu men det har inte kommit in data från Sverige än.
https://ourworldinda...id-vaccinations
Redigerat av Buddypresley, 01 januari 2021 - 11:29.
Postad 01 januari 2021 - 11:35
Unregistereda299ec85
-
Unregistereda299ec85
-
Guru
-
-
4 115 inlägg
Är det nån som vet hur många som vaccinerats mot corona hittills i Sverige?
Jag hittade denna sida nu men det har inte kommit in data från Sverige än. https://ourworldinda...id-vaccinations
Din hiss går verkligen inte ända upp...
Men då du uppenbarligen är så duktig på att hitta sidor och nyheter om Covid så lär du vara fullt medveten om att de första 5000 doserna har levererats ut i landet och att fas 2 i processen påbörjas i februari.
Men var tror du själv att bäst källa för din fråga finns?
Postad 01 januari 2021 - 12:47
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Din hiss går verkligen inte ända upp...
Men då du uppenbarligen är så duktig på att hitta sidor och nyheter om Covid så lär du vara fullt medveten om att de första 5000 doserna har levererats ut i landet och att fas 2 i processen påbörjas i februari.
Men var tror du själv att bäst källa för din fråga finns?
5000 levererats säger du. Har 5000 personer fått en spruta då? Eller vad?
Postad 01 januari 2021 - 13:30
Unregistereda299ec85
-
Unregistereda299ec85
-
Guru
-
-
4 115 inlägg
Postad 01 januari 2021 - 14:20
kribban
-
kribban
-
Mästare
-
-
3 037 inlägg
Postad 01 januari 2021 - 19:09
Zacabeb
-
Zacabeb
-
Veteran
-
-
2 479 inlägg
5000 levererats säger du. Har 5000 personer fått en spruta då? Eller vad?
Det lär väl dyka upp statistik allteftersom. Huruvida man har hunnit administrera alla de doser som har kommit in är en bra fråga, men den kan nog inte någon av oss svara på. Vi får vänta och se.
Postad 02 januari 2021 - 14:36
Zacabeb
-
Zacabeb
-
Veteran
-
-
2 479 inlägg
Begåvningseliten i Storbritannien har beslutat att folk ska vaccineras med 12 veckors mellanrum istället för 3 eller 4, samt att ge olika vaccin vid första och andra dosen om det råder brist på det som gavs vid den första. Detta trots invändningar ifrån både vaccinproducenterna, epidemiologer och läkare. Allt för att försöka vaccinera så många som möjligt på så kort tid som möjligt. Risken finns dock att immuniteten då blir lägre och vaccinproducenterna har inte gjort studier på längre intervall än de rekommenderade.
Hoppas att det inte blir samma kaos här.
https://www.bbc.com/news/uk-55503739
Postad 02 januari 2021 - 14:42
Unregistereda299ec85
-
Unregistereda299ec85
-
Guru
-
-
4 115 inlägg
Det finns väl knappast några studier på hur olika vaccin i kroppen påverkar vare sig varandra, viruset eller individen.
Låter otroligt korkat.
Postad 02 januari 2021 - 15:38
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Begåvningseliten i Storbritannien har beslutat att folk ska vaccineras med 12 veckors mellanrum istället för 3 eller 4, samt att ge olika vaccin vid första och andra dosen om det råder brist på det som gavs vid den första. Detta trots invändningar ifrån både vaccinproducenterna, epidemiologer och läkare. Allt för att försöka vaccinera så många som möjligt på så kort tid som möjligt. Risken finns dock att immuniteten då blir lägre och vaccinproducenterna har inte gjort studier på längre intervall än de rekommenderade.
Hoppas att det inte blir samma kaos här.
https://www.bbc.com/news/uk-55503739
Man kanske får Sputnik V när det blir dags
Postad 02 januari 2021 - 19:42
Mr_Tom
-
Mr_Tom
-
Forumräv
-
-
785 inlägg
Det är nog inte osannolikt att något tvingats ta ett väldigt svårt beslut. Situationen i Storbritannien är ju inte alls bra.
Eftersom mängden vaccin än så länge är begränsad så kanske man istället prioriterar att så många som möjligt skall få ett visst skydd. Därmed kan man eventuellt minimera antalet svårt sjuka eller avlidna. Det förutsätter ju att man har data för att kunna göra den typen av bedömningar men det är inte otänkbart att det finns.
Jag vet inte men det verkar inte orimligt att man gör en sådan prioritering .
Postad 02 januari 2021 - 20:23
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Har hållit mig isolerad i lägenheten i 8 dagar nu. feberfri i 4 dagar om jag inte minns fel. det går åt rätt håll. fortfarande ingen lukt och smak,, har hostat en del (rethosta) men idag har jag knappt hostat alls och inget i natt.
nu dom senaste två dagarna har jag bara känt mig trött och haft huvudvärk.
tror dock att tröttheten beror mycket på att jag sitter instängd i en lägenhet och inte gör något.
snart så att jag kan gå ut och även börja jobba tror jag. skönt det gåt åt rätt håll 
Postad 04 januari 2021 - 15:13
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Undrar hur mycket det har vaccinerats i Sverige. 12,34 miljoner doser har administrerats i världen just nu, 1,09 miljoner i Israel och 40541 i Danmark.
Postad 04 januari 2021 - 15:22
erikjonathan
-
erikjonathan
-
Lärjunge
-
-
345 inlägg
Undrar om Leif loket spelar bingolotto.
Vid en räkning 1997 noterades 567 kaliforniatumlare. År 2015 var antalet ner i endast 59.
Postad 04 januari 2021 - 15:38
Zacabeb
-
Zacabeb
-
Veteran
-
-
2 479 inlägg
Undrar hur mycket det har vaccinerats i Sverige. 12,34 miljoner doser har administrerats i världen just nu, 1,09 miljoner i Israel och 40541 i Danmark.
Jag har kollat på Folkhälsomyndigheten och de har statistik över influensavaccinationer och liknande, men än så länge inte någon över vaccination mot SARS-CoV-2. Det är förmodligen där den kommer att dyka upp, men jag är osäker. Det är nog för tidigt att sammanställa tillförlitlig statistik eftersom det ska rapporteras in och gås igenom först.
Undrar om Leif loket spelar bingolotto.
Vid en räkning 1997 noterades 567 kaliforniatumlare. År 2015 var antalet ner i endast 59.
Hur läget ser ut med vaccinationer är ju faktiskt intressant, i synnerhet när det kommer till hur det går framöver gällande tidsplan och tillgång till vaccin. Exempelvis har jag förstått det som att när man blir erbjuden vaccination här i Sverige kommer att få två doser av samma vaccin reserverade, till skillnad från Storbritannien där man kompromissar och har ökat intervallet mellan doserna till 12 (sic!) veckor för att snabba upp vaccinationstakten.
Även om det bara har gått en dryg vecka efter att vaccinationerna började här så bli även jag nyfiken på statistiken, men då mest refererat till den preliminära planeringen man har gjort. Jag gissar att doserna går åt snabbt och det är ju i grunden det man vill, i synnerhet när det gäller Pfizer's vaccin som är komplicerat att lagra. Hur många doser vaccin som har kommit in kanske ger en fingervisning om hur många som har blivit vaccinerade hittills.
Redigerat av Zacabeb, 04 januari 2021 - 15:38.
Postad 04 januari 2021 - 16:04
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Även om det bara har gått en dryg vecka efter att vaccinationerna började här så bli även jag nyfiken på statistiken, men då mest refererat till den preliminära planeringen man har gjort. Jag gissar att doserna går åt snabbt och det är ju i grunden det man vill, i synnerhet när det gäller Pfizer's vaccin som är komplicerat att lagra. Hur många doser vaccin som har kommit in kanske ger en fingervisning om hur många som har blivit vaccinerade hittills.
5000 doser kanske då har administrerats ut. Blir lite konfunderad när Israel som har ungefär lika stor befolkning som Sverige fått ut nästan 1,1 miljoner doser, men dom började kanske tidigare än oss. Jag vill att det ska gå lika snabbt här.
Postad 04 januari 2021 - 17:24
Zacabeb
-
Zacabeb
-
Veteran
-
-
2 479 inlägg
Idag har det kommit in ytterligare 88 000 doser till Sverige.
Folkhälsomyndigheten har sagt till Aftonbladet att de håller på att utveckla en tjänst för att man ska kunna se hur många som har blivit vaccinerade.
Redigerat av Zacabeb, 04 januari 2021 - 17:25.
Postad 04 januari 2021 - 17:31
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Idag har det kommit in ytterligare 88 000 doser till Sverige.
Folkhälsomyndigheten har sagt till Aftonbladet att de håller på att utveckla en tjänst för att man ska kunna se hur många som har blivit vaccinerade.
Se där ja. Låter bra
Postad 04 januari 2021 - 17:32
K1M
-
K1M
-
Lärjunge
-
-
298 inlägg
Hoppas de ändrar vaccinationsordningen. Jag tycker att personal inom sjukvården ska få först.
Postad 04 januari 2021 - 17:36
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Hoppas de ändrar vaccinationsordningen. Jag tycker att personal inom sjukvården ska få först.
Skåne ska gå emot FHM och börja med vårdpersonalen. Här i Göteborg så ställs hårda krav på FHM att vårdpersonalen ska vaccineras först.
Postad 04 januari 2021 - 19:49
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Personal(sköterskor/läkare/städare och rörmokare som lagar allt på andra sidan. 
Postad 04 januari 2021 - 21:05
Dr. Zaius
-
Dr. Zaius
-
Mästare
-
-
3 587 inlägg
Skåne ska gå emot FHM och börja med vårdpersonalen. Här i Göteborg så ställs hårda krav på FHM att vårdpersonalen ska vaccineras först.
Kloka ord från en klok man.
Statsepidemiolog Anders Tegnell ser inga problem med detta:
– Man måste vara praktisk och göra anpassningar, säger han.
https://www.dn.se/sv...rsonalen-forst/
Redigerat av Dr. Zaius, 04 januari 2021 - 21:07.
Postad 04 januari 2021 - 21:11
Unregistereda299ec85
-
Unregistereda299ec85
-
Guru
-
-
4 115 inlägg
Personal(sköterskor/läkare/städare och rörmokare som lagar allt på andra sidan. 
Skit i rörisarna, de bara skitar ner.
Postad 04 januari 2021 - 22:31
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Låst artikel från DN. Expressen skriver att Tegnell tycker det behövs en djup diskussion innan turordningen ändras för att komma fram till om ändringen ger nåt
Postad 04 januari 2021 - 23:24
Dr. Zaius
-
Dr. Zaius
-
Mästare
-
-
3 587 inlägg
Är en svår fråga om man ska låta vårdpersonalen gå för dom allra sköraste eller inte. Fick jag bestämma så ser jag gärna att den nuvarande turordningen ligger fast så långt det bara är möjligt. Ska ju hållas möte om det nästa måndag om det nu inte blir tidigarelagt, så får vi se vad man kommer från till.
Postad 04 januari 2021 - 23:34
Nizz_e
-
Nizz_e
-
Beroende
-
-
1 006 inlägg
Är en svår fråga om man ska låta vårdpersonalen gå för dom allra sköraste eller inte. Fick jag bestämma så ser jag gärna att den nuvarande turordningen ligger fast så långt det bara är möjligt. Ska ju hållas möte om det nästa måndag om det nu inte blir tidigarelagt, så får vi se vad man kommer från till.
Eller enkel fråga:
Funkar personalens skyddsåtgärder: prioritera riskgrupperna.
Om inte: prioritera vårdpersonalen.
Postad 05 januari 2021 - 00:06
Dr. Zaius
-
Dr. Zaius
-
Mästare
-
-
3 587 inlägg
Vi får som sagt se vad man kommer fram till, men rimligen har sjukhuspersonal på sjukhus bättre förutsättningar att skydda sig med tanke på kunskapsnivån och tillgången till skyddsmaterial tänker jag.
Postad 05 januari 2021 - 08:47
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Vi får som sagt se vad man kommer fram till, men rimligen har sjukhuspersonal på sjukhus bättre förutsättningar att skydda sig med tanke på kunskapsnivån och tillgången till skyddsmaterial tänker jag.
Ja, om personalen får använda skyddsutrustningen
Postad 05 januari 2021 - 10:06
Mr_Tom
-
Mr_Tom
-
Forumräv
-
-
785 inlägg
Ja, om personalen får använda skyddsutrustningen
kan du utveckla den, eller är det bara ett försök att provocera?
Postad 05 januari 2021 - 10:37
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
kan du utveckla den, eller är det bara ett försök att provocera?
Det har ju hänt att personal inte fått skyddsutrustning
Postad 05 januari 2021 - 10:40
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Skit i rörisarna, de bara skitar ner. 
Hahaha
Postad 05 januari 2021 - 12:40
kribban
-
kribban
-
Mästare
-
-
3 037 inlägg
Det har ju hänt att personal inte fått skyddsutrustning
har det?
Postad 05 januari 2021 - 12:43
kribban
-
kribban
-
Mästare
-
-
3 037 inlägg
Dotterns kille är konstaterad Covid-19. Det var här på nyårsafton och nu är man nojjig. Är snuvig och har huvudvärk. Värre är det med frugan. Riktigt ont i halsen, ont i hela kroppen och hostig. Vi testade oss på morgonen idag så vi får se hur det ser ut.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
Personuppgiftspolicy
|
-
JBL 705i Atmos
Anton
2025-05-20 10:45:14
-
Vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-16 13:46:51
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|