Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Skvaller eller nyheter om Nextgen konsoler

1020 svar till detta ämne
  • Stängt ämne Detta ämne är stängt

Postad 13 May 2005 - 20:20

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5772 inlägg
  • 0
Video på NBA2k6: http://media.xbox360...890/vids_1.html
Ser spel ut så där så är jag nöjd :)

Postad 13 May 2005 - 20:25

ZoomAir
  • ZoomAir
  • Veteran

• 2138 inlägg
  • 0

tycker inte heller man skall ränka bort en konsoll p.g.a. av lite screenshots och lite filmer av en produkt som inte skall släppas på ett bra tag.

Microsoft är ett av de största företagen i världen och dom har full koll på marknaden och skulle nog inte släppa en produkt som blir överkörd av konkurrenterna.

och släpper dom en konsoll som är lite bättre än en vanlig xbox är dom ganska så dumma.

jag blev lite förvånad över att specen till X360 var sämre än PS3 men jag tror den kommer leverera VÄLDIGT snygga spel.

så visst kan man spekulera men man skall inte såga en produkt som ingen har provat.

<{POST_SNAPBACK}>

Vars har du sett specen till ps3? Gärna en länk eller skriv ner dom..

<{POST_SNAPBACK}>

HEHE, jag har inte sett någon spec utan utgår från vad jag hört om att den skall vara mycket kraftfullare än X360 jag är inte så insatt i detta med konsoller så det var bara det jag hadde hört att den skulle vara kraftfullare och det blev jag lite förvånad av.

med mitt inlägg ville jag bara påpeka att det är stora företag vi snackar som har koll på den marknad dom spelar på och eftersom spelkonsoll marknaden är väldigt lukruativ så vill nog inte Microsoft släppa taget om den position dom har fått med Xbox.

men men, jag har inte koll som vissa här i denna tråd men ville bara påpeka att jag i alla fall inte lägger mycket vikt på dessa screens och filmer i alla fall inte så mycket att jag räknar ut X360 från leken.

Redigerat av ZoomAir, 13 May 2005 - 20:26.

Postad 13 May 2005 - 20:54

mattia5
  • mattia5
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0
I vilket fall så tror jag inte att den kommer att bli stor förrän den knäckts. Om/när den knäcks så kommer den ju bli hur stor som helst! Ja tack till mediacenter med spelfunktion.

Postad 13 May 2005 - 21:05

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0

I vilket fall så tror jag inte att den kommer att bli stor förrän den knäckts. Om/när den knäcks så kommer den ju bli hur stor som helst! Ja tack till mediacenter med spelfunktion.

<{POST_SNAPBACK}>

Det har du nog 100% rätt med när du säger. Den konsollen som kommer vara helt skyddad kommer aldrig att slå. Så är det bara.

edit: Stavfel

Redigerat av Martin.M, 13 May 2005 - 21:15.

Postad 13 May 2005 - 21:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Det handlar ju inte egentligen om att räkna bort den, snarare att de just nu marknadsför så dåligt att de skjuter sig själva i foten.
De hade kunnat visa upp betydligt bättre med tanke på att releasen inte är mer än 6 månader borta.
Ah vi får se efter E3, jag håller ändå Nintendos och Sonys före MS än så länge.
Tänk relativt boys.

Postad 13 May 2005 - 21:28

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
va i **** var det där?? MTV showen om xbox 360 hade ingenting med xbox360 att göra.Bara en massa sketen punk musik stup i kvarten. Hahahahaha vilket ###### larv.

Postad 13 May 2005 - 21:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Det verkar vara viss skillnad i hur de hanterat hårdvaran :)

Postad bild

Postad 13 May 2005 - 21:30

ElMaco
  • ElMaco
  • Lärjunge

• 473 inlägg
  • 0

va i **** var det där?? MTV showen om xbox 360 hade ingenting med xbox360 att göra.Bara en massa sketen punk musik stup i kvarten. Hahahahaha vilket ###### larv.

<{POST_SNAPBACK}>

man blir bara förbannad efter ett sådant program.Här har man väntat i veckor för att få se lite xbox360 :)

Postad 13 May 2005 - 21:32

Unregisteredef3dcc08
  • Unregisteredef3dcc08
  • Lärjunge

• 279 inlägg
  • 0
En sak jag förundras över är, huri **** de kunde få den så billig.... Jag menar... 3st PPC 3.2 cpuer.... bara det lär väl kosta 5000-6000? Så i den fronten har de lyckats..dvvs om de får ner priset till 4000kr...

Kan tänka mig att det blir billigt vid de stora upplagorna som de bygger boxarna i...

<{POST_SNAPBACK}>

Jo jag vet, kolla filmerna som jag länkade en sida bakåt, där får du mer information och mer bilder på själva boxen... MTV grejen var bara ett jippo...

Postad 13 May 2005 - 22:39

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5772 inlägg
  • 0

Det verkar vara viss skillnad i hur de hanterat hårdvaran  :o

<{POST_SNAPBACK}>

Jo den där grafiken ser inte dum ut, kolla in NBA filmen också :)

Postad 13 May 2005 - 22:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Det verkar vara viss skillnad i hur de hanterat hårdvaran  :o

<{POST_SNAPBACK}>

Jo den där grafiken ser inte dum ut, kolla in NBA filmen också :)

<{POST_SNAPBACK}>

Ja den har jag sett (sett alla), jag ser ingen skillnad på mänskliga rörelser och spelrörelser to be honest. Mycket lovande för FIFA.

Postad 13 May 2005 - 23:51

Unregisteredef3dcc08
  • Unregisteredef3dcc08
  • Lärjunge

• 279 inlägg
  • 0
Jag slår vad om en XBOX 360 att det där inte är in-game shots... dvs NBA, NFL och Det här bilspelet du satt upp en "screen" på. Mitt minne räcker tillräckligt långt tillbaka innan XBOX kom ut..så las det upp massvis med sånt här bs... det är prerendered alltihop...
99knights, den är riktig men de här 2 days 2 vegas och ovanstående är pre.... sedan när gör Electronic Arts sport-serie ett snyggt spel?... Tror inte det kommer bli sån drastisk ändring till nyagenerationen heller..

Redigerat av Unregisteredef3dcc08, 13 May 2005 - 23:52.

Postad 14 May 2005 - 00:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Jag slår vad om en XBOX 360 att det där inte är in-game shots... dvs NBA, NFL och Det här bilspelet du satt upp en "screen" på. Mitt minne räcker tillräckligt långt tillbaka innan XBOX kom ut..så las det upp massvis med sånt här bs... det är prerendered alltihop...
99knights, den är riktig men de här 2 days 2 vegas och ovanstående är pre.... sedan när gör Electronic Arts sport-serie ett snyggt spel?... Tror inte det kommer bli sån drastisk ändring till nyagenerationen heller..

<{POST_SNAPBACK}>

Äääh... Jösses :)

Laddade du inte ner Test Drive förut? Då såg du att bilar som på 2 days to vegas screenshotsen är standard nu. Och det spelet (Test Drive) var helt klart 100 % ingame.

Snygga sportspel av EA... Fortfarande inga relativa tankegångar. Om EA kan göra sånt, vad kan Konami göra?

Bilspelet jag satte upp en screen på nyss var Project Gotham Racing 3 om det nu inte var klart, sett filmen med ingamefootage där också. Inget prerendered shit. Vad är det för mening med att visa prerenderade videos som man kan göra på xbox?

99 Nights är kanske det snyggaste hittills, mycket imponerande med 1000 soldater på skärmen samtidigt i HD kläder. De hade tydligen underskattat xbox360 och nu ska de försöka få 2000, de är inte riktigt nöjda.

Efter att ha sett på gameplayet så är jag mer förhoppningsfull för ms del. Det är bara några spel (PPPPPPERFECT DARK???) som kunde gjorts bättre, men lovande är det ändå.

Och om du inte tror detta är ingame, vänta tills du får se Sony/Nintendos "prerendered" videos. Du kanske kan få se när de spelar det på mässan till och med, men de kanske bara spelar prerenderat ingame? :o

Vi kan komma överens om vart du ska skicka x360n senare.

Postad 14 May 2005 - 00:34

Messiah
  • Messiah
  • Lärjunge

• 304 inlägg
  • 0
Vill bara säga en sak om det här snacket om att Xbox 360 skulle vara stressad. Vi har alltså fått dras med en konsol från Sony ja i hur många år 8? Den dör ju aldrig och jag tycker den skulle varit begravd för länge sen. Det är helt otroligt, ingen annan konsol hade kunnat göra så utan att få massa kritik. Sen ska då PS3 komma SIST av alla, jag tycker dom är fega mesar alltså. Det är för länge den konsolen har funnits, tycker det är att utnyttja o lura folk. Jag tycker själv Xbox har varit en trevlig konsol som jag har haft jättekul med. Sen har den nya 360 blivit så här grymt modifieringsbar pga att hackers starta hela grejen. Så jag tror nog MS är glada att den första blev så knäckt, för då fick dom veta vad folk verkligen ville ha sin konsol till, dvs, allt möjligt coolt. Jag ser framemot denna konsolen, och sluta snacka skit om att den inte blir lika kraftfull som PS3, när idioter fortfarande spelar PS2 som är hälften så kraftfull som en Xbox.

Sen tyckte jag inte Tesdrive filmen var nån höjdare, finns en fin pop-up i början av filmen uppe vid höger när han kör raksträcka. Det lär säkert vara mer, men sen har dom filmat snitsigt i kurvor o sånt allt för att dölja pop-ups.

Postad 14 May 2005 - 04:46

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

Såg nyss videon på 99 Nights, så jag ändrar mig om en sak.

Xbox360 kan vara jäkligt snyggt.

<{POST_SNAPBACK}>

Vill inte göra dig besviken, men inget av det som visas i videon är ingame grafik.

Postad 14 May 2005 - 04:53

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

Det verkar vara viss skillnad i hur de hanterat hårdvaran  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Det är tyvärr fortfarande inte ingame grafik...

Postad 14 May 2005 - 04:55

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Detta borde du ha förstått. MS själva har ju sagt att MTV-galan riktar sig till den breda massan, för oss som verkligen gillar att spela så är E3-mässan det som gäller.

Postad 14 May 2005 - 05:18

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
Nintendo Revolution promo (video) - självklart fake men killen som har gjort den har talang. Vem vet, Nintendo kanske tittar på filmen och ser det dom gillar. Designen på konsolen är ju bara störtskön...

Hoppas att någon av nedanstående länkar fortfarande funkar.
Mirror 1
Mirror 2
Mirror 3
Mirror 4
Mirror 5

Postad bild

Postad 14 May 2005 - 05:21

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
enda spelet som jag tycker e snyggt av alla dessa spel är gears of war.

här är länk till ingame graphic från gears of war
http://media.xbox360...891/vids_1.html

Postad 14 May 2005 - 06:00

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
4 nya ingame-filmer från Test Drive Unlimited (Xbox 360). Detta spelet måste jag bara köpa när det släpps :)

Film 1 - ingame
Film 2 - ingame
Film 3 - ingame
Film 4 - ingame

Postad 14 May 2005 - 06:16

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
testdrive ser ut som vilket xbox bil-spel som helst. Du kan ju redan nu köpa bilspel till xbox som e snyggare än det där.

Näe det enda spelet som står på min önskelista är guilds of war. Det ser riktigt snyggt o grymt ut. Resten får faan ta o piffa upp sig rejält.

Postad 14 May 2005 - 06:17

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
gears of war ska det vara :)

Postad 14 May 2005 - 06:25

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

Näe det enda spelet som står på min önskelista är Gears Of War. Det ser riktigt snyggt o grymt ut.

<{POST_SNAPBACK}>

Tror du på det själv att det är ingame-grafik som visas så får du tro det, jag tror inte det.

Postad 14 May 2005 - 06:25

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
det är ingame graphic

Postad 14 May 2005 - 06:33

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
xbox 360 är ungefär 5-6 gånger kraftigare än xbox. xbox*5 alltså. Xbox 360 klarar av ingame graphic som i gears of war ganska lätt. Testdrive tex är ett skit lågbudget spel som ser exakt ut som vanlig xbox grafik. Varför ska man köpa xbox 360 om grafiken ser exakt ut som vanliga xboxen??

Från supernintendo till playstation var det ett stort steg grafikmässigt och från playstation till playstation2/xbox/gamecube blev det ett stort steg grafikmässigt.
Ska nu xbox 360 som är 5-6 gånger kraftigare än xbox bara kunna klara av att göra grafik som till vanliga xbox så kan dom lika gärna lägga ner hela spelindustrin.

Postad 14 May 2005 - 06:38

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
Xbox skulle inte kunna klara av ett spel som Test Drive och Gears Of War är bara förrenderat precis som 99 nights...sorry

Postad 14 May 2005 - 06:46

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
gears of war är det enda spelet som får mig att säga NEXT GENERATION.

Så det där är lätt ingame.

kan dom göra Resident evil till gamecube med sånn snygg grafik så kan dom nog göra gears of war till xbox 360 med den grafiken vi fick se.

Jag kan sätta 1000 spänn på att det är ingame graphic. Hade det varit ett demo så hade grafiken sett mer mjuk o mer verklighetstrogen ut.

Postad 14 May 2005 - 06:51

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

Jag kan sätta 1000 spänn på att det är ingame graphic. Hade det varit ett demo så hade grafiken sett mer mjuk o mer verklighetstrogen ut.

<{POST_SNAPBACK}>

Dev-kit, så kanske du förstår.

Postad 14 May 2005 - 06:59

Dr.Pohl
  • Dr.Pohl
  • Lärjunge

• 371 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Comhemcombo...lyssna nu..jag vet inte varför du är skeptiskt, med alla spel som det har läckt..som har visats är in-engine....dvs det är renderat med spelmotorn realtime...det enda som har mixat Cg sekvenser är Blue dragon och 99 nights...men en klar och distinkt skillnad kan ses emellan sekvenserna.

Dev-kit har inget som helst med real time eller render att göra...dev kit innbär för oss i nuläget att alla bilder/filmer som har dykt upp har ej renderats på optimal hårdvara...mao...man kan med lätthet förvänta sig en avsevärd FÖRBÄTTRING i grafiken..och inte tvärtom.

Gears of war flyter på runt 15fps...det på alpha dev-kit....det kommer utan tvekan att låsas på minst 30fps.

Postad 14 May 2005 - 07:07

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Comhemcombo...lyssna nu..jag vet inte varför du är skeptiskt, med alla spel som det har läckt..som har visats är in-engine....dvs det är renderat med spelmotorn realtime...det enda som har mixat Cg sekvenser är Blue dragon och 99 nights...men en klar och distinkt skillnad kan ses emellan sekvenserna.

Dev-kit har inget som helst med real time eller render att göra...dev kit innbär för oss i nuläget att alla bilder/filmer som har dykt upp har ej renderats på optimal hårdvara...mao...man kan med lätthet förvänta sig en avsevärd FÖRBÄTTRING i grafiken..och inte tvärtom.

Gears of war flyter på runt 15fps...det på alpha dev-kit....det kommer utan tvekan att låsas på minst 30fps.

<{POST_SNAPBACK}>

Som jag skrev tidigare så behöver jag ingen förklaring till vad Dev-kittet är. Sedan måste jag tyvärr göra en till besviken då inte alla spel är ingame. Du får tro vad du vill, men Gears Of War är inte ingame-grafik utan en real-time rendering...

Postad 14 May 2005 - 07:08

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
http://xbox360.ign.c...2/612066p1.html

här kan du läsa att de nya generationens spel som använder unreal motorn kommer ha ingame graphic som i gears of war :)

Postad 14 May 2005 - 07:25

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
Edit: Uppdaterad

För oss som är intresserade av Test Drive Unlimited så har jag slängt ihop ett litet faktainlägg.

Videointervju med några sköna fakta

• + 150 bilar och motorcyklar.

• Du kan hyra bilar/motorcyklar på uthyrningsfirmor som finns utstakade längst ön.

• Free roam - kör var du vill och tävla när du vill eller bara glid runt. Du väljer själv hur tävlingen skall se ut då du själv gör banan genom att sätta ut en start/mål-pin.

• Poliser som ser till att man håller hastigheten (säkert, för mig blir det gasen i botten).

• Pga den nya Xbox Live kapaciteten görs det möjligt att köra 1000 personer samtidigt på samma bana. Man kan starta ett race mot vem man vill och man kan satsa "pengar" eller sin bil.

• Ebay auktioner i spelet där man kan sälja sin bil så man kan köpa större hus/garage.

• Mäklare skall också finnas där du direkt kan köpa hus när du har skrapat ihop pengar.

• Ön Oahu (Hawaii) (känd från Magnum P.I.) är platsen där spelet utspelar sig. Hela ön är gjord från satellitbilder/topografi och är precis som verkligheten med kännetecken som Pearl Harbour. Totalt finns 1.000 miles (1.610 km) att köra vilse på. Speldesigners har åkt till ön och tagit massvis med fotografier som dom sedan har modellerat utifrån.

• Eget hus där v-rummet är din "bas" där man kollar e-mail och voice-mail. Varje hus har också ett garage där man kan gå in/ur bilarna, provsitta, lyssna på radion, ändra designen, klädsel, lack, fälgar mm. Allt är på license så så fort tillverkaren släpper nya bilmodeller/fälgar/lack mm så kommer det finnas tillgängligt att ladda ner. Man kan också styla den karaktär man spelar med kläder från bla Marc Ecko.

När Gamespot var och testade spelet hos utvecklarna så startade dom spelet och dom zoomade ut till andra sidan av ön och satte en markering där. Eftersom dom gjorde det så har dom lagt en tävlingsbana som tar ca 3 tim att klara :)

Källa: Gamespot

Edit: Uppdaterad

Redigerat av ComhemCombo, 14 May 2005 - 08:58.

Postad 14 May 2005 - 07:26

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

...unreal motorn kommer ha ingame graphic som i gears of war :)

<{POST_SNAPBACK}>

Tror du att spelet kommer se ut så får du göra det, jag gör det inte

Postad 14 May 2005 - 07:32

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
låter interesant med så långa banor :)
hoppas bara grafiken kan få sig en liten bättre puff.

Postad 14 May 2005 - 07:35

Dr.Pohl
  • Dr.Pohl
  • Lärjunge

• 371 inlägg
  • 0

...unreal motorn kommer ha ingame graphic som i gears of war :)

<{POST_SNAPBACK}>

Tror du att spelet kommer se ut så får du göra det, jag gör det inte

<{POST_SNAPBACK}>

Ok, jag tror att du inte riktigt är helt 100 på vad ingame och in engine betyder...behöver inte bli sur nu...men hade du vetat vad de både innebar hade du ej kommenterar rays inlägg med dev-kit svaret.

För all ärlighet, jag vill verkligen inte bråka eller agera nån sorts besserwisser polis, men du har nog missförstått en del om ingame och real time inengine render....jag vill inte förklara skillnaden , kan bli en verbal dispyt som jag inte vill delta i.

Sorry om det låter fel..men jag menar absolut inget illa.

Postad 14 May 2005 - 07:37

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

låter interesant med så långa banor :)
hoppas bara grafiken kan få sig en liten bättre puff.

<{POST_SNAPBACK}>

Hela "banan" är 1.610 km men själva racen kommer vara kortare. Man kan bestämma detta själv genom att zomma ut så man ser hela ön och där välja start/mål punkt.

Det gäller att träna innan man börjar tävla för annars är det stor chans att man loosar bilen :o

Postad 14 May 2005 - 07:39

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
så man kan alltså satsa pengar också??

Postad 14 May 2005 - 07:42

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

För all ärlighet, jag vill verkligen inte bråka eller agera nån sorts besserwisser polis,

<{POST_SNAPBACK}>

Hur kommer det sig då att du inte låter en ha den åsikt man vill? Du skrev vad du tror och jag skrev vad jag tror, mer skall det inte behöva vara.

Kom bara ihåg att när Xbox skulle släppas så visades "ingame" bilder som sedan vid releasen visade sig vare renderingar. Kom ihåg hur en djup suck gick genom spelvärlden. Samma sak har det varit för alla konsoler sedan releasen av DC.

Postad 14 May 2005 - 07:47

Dr.Pohl
  • Dr.Pohl
  • Lärjunge

• 371 inlägg
  • 0

För all ärlighet, jag vill verkligen inte bråka eller agera nån sorts besserwisser polis,

<{POST_SNAPBACK}>

Hur kommer det sig då att du inte låter en ha den åsikt man vill? Du skrev vad du tror och jag skrev vad jag tror, mer skall det inte behöva vara.

Kom bara ihåg att när Xbox skulle släppas så visades "ingame" bilder som sedan vid releasen visade sig vare renderingar. Kom ihåg hur en djup suck gick genom spelvärlden. Samma sak har det varit för alla konsoler sedan releasen av DC.

<{POST_SNAPBACK}>

Du har helt rätt! Absolut, visst helt ok att vara skeptisk...alla borde vara det....men Ms renders från xbox demot var från deras GDC konf, där de visade aim for vids....som visade sig vara CG...E3 2001 visades bara ingame..inengine prylar....och de visade sig vara korrekta...Halo fick en boost till rellen tom, nästan samma scenario som med spelen nu.

Alpha kits....full kitsen..kom cirka 6 veckor innan xbox rellen.

Det enda liret som blev pissigare än det de gick ut med var fable...men P.M. har alltid varit full of shit.

Postad 14 May 2005 - 07:47

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, "pengar" som man samlar ihop genom att tävla. För att det skall gå ihop så tror jag att man måste satsa sin bil i den första tävlingen man ställer upp i (om man inte får en näve cash när man börjar spela).

Postad 14 May 2005 - 07:53

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, "pengar" som man samlar ihop genom att tävla. För att det skall gå ihop så tror jag att man måste satsa sin bil i den första tävlingen man ställer upp i (om man inte får en näve cash när man börjar spela).

<{POST_SNAPBACK}>

inte riktiga pengar då alltså.
Det skulle nog vara coolt om man kunde gambla på xbox live.

Postad 14 May 2005 - 07:57

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

inte riktiga pengar då alltså.
Det skulle nog vara coolt om man kunde gambla på xbox live.

<{POST_SNAPBACK}>

Skulle väl inte var så okej ifall "Sven" 13år har fått ta sitt Xbox Live på pappas kontokort. Tror han skulle svimma när räkningen kommer och han ser att sonen har förlorat vartenda race :)

Redigerat av ComhemCombo, 14 May 2005 - 07:58.

Postad 14 May 2005 - 09:36

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
en videosnutt från spelet darkness som kommer till xbox360

länk: http://media.xbox360...416/vids_1.html

Postad 14 May 2005 - 09:38

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
en fråga.

Är det sant att PS3 kommer vara så mycket kraftfullare än xbox 360 eller är dom väldigt lika varandra på specsen??

Postad 14 May 2005 - 09:43

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

Är det sant att PS3 kommer vara så mycket kraftfullare än xbox 360 eller är dom väldigt lika varandra på specsen??

<{POST_SNAPBACK}>

Det är ingen som vet ännu. Under E3 borde allt komma fram då PS3 och Revolution visas.

Rå styrka ger inte automatiskt bra spel :)

Postad 14 May 2005 - 09:49

Vaargen77
  • Vaargen77
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0
Den där fakeade reklamfilmen till Revolution var ju helt otrolig! :)
Mycket snyggt gjort. Synd bara att den var så gräsligt ful :o

Postad 14 May 2005 - 10:03

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
Lite spekulationer från min sida. Jag tror att Sony och Nintendo har blivit lite omskakade av Microsofts rakryggade och avslöjande visningar. Tror också att Sony och Nintendo kommer senarelägga sina releaser då dom vill försöka bräcka Xbox 360. Just nu så skiter jag faktiskt i hur det går bara TD:U släpps så är jag nöjd - detta spelet skall jag bara ha...
Postad bild

Redigerat av ComhemCombo, 14 May 2005 - 10:04.

Postad 14 May 2005 - 10:15

merry
  • merry
  • Forumräv

• 685 inlägg
  • 0
oj va trevlig den ut ser , riktigt trevliga videos , är det någon som vet va den får för bild o ljudutgångar ? det kan ju bli diskutabelt om man skall skaffa en ny dvd nu , den här lådan har väl potentiall att rocka rejält :)

Postad 14 May 2005 - 10:58

NightRabbit
  • NightRabbit
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Varför inte skapa en officiell tråd för XBOX360??? :)

Postad 14 May 2005 - 11:54

ZoomAir
  • ZoomAir
  • Veteran

• 2138 inlägg
  • 0
skall bli skoj att se hur spelen verkligen kommer att se ut med den hårdvaran borde det gå att producera GRYMMMT snygga spel se bara hur dom kan pressa ut det absolut sista ur en vanlig Xbox så det är väl ingen tvekan om att det kommer bil grymt snyggt med den hårdvaran som finns i X360 o co.

testdrive såg skoj ut men grafiken var inte det minsta imponerande jag tycker nästan att NFSU med maxad grafik på en dator ser snyggare ut om man skulle filma liknande filmssnuttar som på testdrive. så jag hoppas verkligen att spelen blir snyggare än så där.

den där basket filmen speglar hur jag skulle vilja att grafiken skulle se ut :)

Redigerat av ZoomAir, 14 May 2005 - 11:54.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.