Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor
9738 svar till detta ämne
Postad 25 August 2022 - 16:53
LiMiT
-
LiMiT
-
Forumräv
-
-
707 inlägg
Hej
Skicka PM med kundnummer, ev skulle jag behöva din hjälp att ta ut loggar från boxen.
Mvh
Niklas
PM skickat!
Postad 25 August 2022 - 19:01
Askungen
-
Askungen
-
Mästare
-
-
2810 inlägg
@N. Kommer kanalhuset utökas på webos appen?
Postad 26 August 2022 - 06:31
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
@N. Kommer kanalhuset utökas på webos appen?
Hej
Ja det kommer att komma mer innehåll framöver.
Mvh
Niklas
Postad 30 August 2022 - 13:27
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Hej
Nu har vi även lanserat vår app på Samsungs modeller från 2018-2022 (vissa 2022 modeller kan det dröja någon vecka till innan appen finns tillgänglig att ladda ner)
Har du en äldre samsung så är det fortfarande Canal Digital-appen som gäller där.
Mvh
Niklas
Postad 30 August 2022 - 13:58
boborg
-
boborg
-
Wannabe
-
-
39 inlägg
Hej
Nu finns Allente-appen att tanka ner på webOS LGTV. Mer info kommer under veckan.
Mvh
Niklas
LG webOS TV modeller från år ???? - ????.
Postad 30 August 2022 - 14:05
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
LG webOS TV modeller från år ???? - ????.
Hej
2018-2022 ska det vara på LG också. Skulle du uppleva något problem, kolla gärna vilken webOS version du har.
Mvh
Niklas
Postad 30 August 2022 - 17:27
storbacken29
-
storbacken29
-
Användare
-
-
247 inlägg
Viasat motor skulle ju Nascar starta söndag 01:00
men det blev uppskjutet söndag kl 16:00
men man uppdaterade INTE EPGn
det borde man fixa direkt när man vet kanal och tid
Sven Åke
Postad 30 August 2022 - 19:29
InzZzomnia
-
InzZzomnia
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Nån som har koll om Allente kommer erbjuda Cmore premium plus? Vill gärna ha kanalerna via parabol men komma åt Fotbollsallsvenskan och Superettan.
Eftersom de inte uppdaterat sin sida med det så antar jag att de inte kommer göra det då de vill att folk ska köpa deras eget premium paket där D+ ingår men man kan ju alltid hoppas.
Redigerat av InzZzomnia, 30 August 2022 - 19:30.
Postad 30 August 2022 - 19:58
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Nån som har koll om Allente kommer erbjuda Cmore premium plus? Vill gärna ha kanalerna via parabol men komma åt Fotbollsallsvenskan och Superettan.
Eftersom de inte uppdaterat sin sida med det så antar jag att de inte kommer göra det då de vill att folk ska köpa deras eget premium paket där D+ ingår men man kan ju alltid hoppas.
Hej
Inget jag känner till tyvärr. Men om du tex har Premium eller Discovery+ Sport Premium så får du tillgång till kanalerna via satellit.
Mvh
Niklas
Postad 31 August 2022 - 06:20
InzZzomnia
-
InzZzomnia
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Hej
Inget jag känner till tyvärr. Men om du tex har Premium eller Discovery+ Sport Premium så får du tillgång till kanalerna via satellit.
Mvh
Niklas
Är dock inte intresserad av Discoverys värdelösa utbud förutom Allsvenskan och Superettan. Med Cmore Premium Plus som lanserades i dagarna så uppnår jag exakt det men hade velat ha möjligheten att ha de fasta kanalerna över parabol även i fortsättningen.
Men då går inte det så då får jag säga upp allt och köpa det direkt från Cmore och streama allt istället. Synd men förståeligt affärsmässigt från ert håll, alltid lyckas ni väl lura nån 😉
Tack för svar!
Redigerat av InzZzomnia, 31 August 2022 - 06:21.
Postad 31 August 2022 - 15:44
LiMiT
-
LiMiT
-
Forumräv
-
-
707 inlägg
Viasat motor skulle ju Nascar starta söndag 01:00
men det blev uppskjutet söndag kl 16:00
men man uppdaterade INTE EPGn
det borde man fixa direkt när man vet kanal och tid
Sven Åke
Allente bör verkligen byta EPG-leverantör.
Postad 31 August 2022 - 17:10
mhbml
-
mhbml
-
Användare
-
-
222 inlägg
Vilket företag detta Allente, man ringer och säger upp abonnemanget, får det bekräftat men när det sedan ska vara helt uppsagt (i morgon) så verkar de inte ha en aning om det..
Skickat faktura för nästa månad.
Smyghöjt tidigare fakturor (kapat rabatten).
Ring oss dagtid (vissa av oss jobbar på dagarna).
Snacka om att inte vilja få tillbaka kunder, hantering som detta efter att ha haft abonnemang i många år..
Sur kund.
Postad 31 August 2022 - 19:50
alfista
-
alfista
-
Veteran
-
-
2230 inlägg
Allente bör verkligen byta EPG-leverantör.
Den är verkligen sorgligt dålig, men det tog väl ett år att få nån sorts ordning efter de bytte till den de har nu så jag vet inte om jag gärna går igenom det igen.
Postad 01 September 2022 - 06:35
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Vilket företag detta Allente, man ringer och säger upp abonnemanget, får det bekräftat men när det sedan ska vara helt uppsagt (i morgon) så verkar de inte ha en aning om det..
Skickat faktura för nästa månad.
Smyghöjt tidigare fakturor (kapat rabatten).
Ring oss dagtid (vissa av oss jobbar på dagarna).
Snacka om att inte vilja få tillbaka kunder, hantering som detta efter att ha haft abonnemang i många år..
Sur kund.
Hej
Skicka PM så kollar vi upp vad som hänt.
Mvh
Niklas
Postad 01 September 2022 - 16:18
mhbml
-
mhbml
-
Användare
-
-
222 inlägg
Hej
Skicka PM så kollar vi upp vad som hänt.
Mvh
Niklas
Hej Niclas,
Tack för att du bryr dig, men det ringde en trevlig gosse från er kvalitetsavdelning och tog hand om min problem i morse, förhoppningsvis är allt löst nu.
Synd bara att man ska måsta bli sur för att det ska kunna hanteras korrekt..
Postad 01 September 2022 - 17:12
ted1001
-
ted1001
-
Lärjunge
-
-
309 inlägg
UPDATE: Niklas slår till igen. Han fixade det.
Nu är det PANIK.
Har kört Allente via parabol.
Har oxå bytt till Allente bredband (fiber via stadsnät).
Mitt gamla bredband kopplades ur natten till idag.
Och Allentes bredband skulle kopplas in idag 1/9.
Jag ringde Allente-supporten imorse - och hen fixade aktiveringen - och hen skulle kolla att det såg bra ut från er sida.
Eftersom jag var på jobbet, så lovade hen att ringa upp mig i afton mellan 17-18 - för att bekräfta att det fungerar.
Det fungerar INTE. (inget fel på mina grejjer och jag har bytt bredbandsleverantör 5-6 gånger i vårat stadsnät - alltid utan strul)
Nu sitter vi här i familjen utan internet. Och, världens längsta telfonkö.
Vad kan man göra - sånt här MÅSTE bara fungera.
PS. Cmore Premium skulle oxå aktiveras idag, men det fungerar inte heller i boxen idag.
Postad 01 September 2022 - 17:16
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Nu är det PANIK.
Har kört Allente via parabol.
Har oxå bytt till Allente bredband (fiber via stadsnät).
Mitt gamla bredband kopplades ur natten till idag.
Och Allentes bredband skulle kopplas in idag 1/9.
Jag ringde Allente-supporten imorse - och hen fixade aktiveringen - och hen skulle kolla att det såg bra ut från er sida.
Eftersom jag var på jobbet, så lovade hen att ringa upp mig i afton mellan 17-18 - för att bekräfta att det fungerar.
Det fungerar INTE. (inget fel på mina grejjer och jag har bytt bredbandsleverantör 5-6 gånger i vårat stadsnät - alltid utan strul)
Nu sitter vi här i familjen utan internet. Och, världens längsta telfonkö.
Vad kan man göra - sånt här MÅSTE bara fungera.
PS. Cmore Premium skulle oxå aktiveras idag, men det fungerar inte heller i boxen idag.
Hej
Om det är så att bredbandet från förra leverantören kopplats bort så bör aktiveringen fungera.
Kan du skicka PM med kundnummer så kollar vi.
Mvh
Niklas
Hej Niclas,
Tack för att du bryr dig, men det ringde en trevlig gosse från er kvalitetsavdelning och tog hand om min problem i morse, förhoppningsvis är allt löst nu.
Synd bara att man ska måsta bli sur för att det ska kunna hanteras korrekt..
Skönt att det löste sig, bara skicka PM annars till mig här.
Mvh
Niklas
Postad 01 September 2022 - 17:38
ted1001
-
ted1001
-
Lärjunge
-
-
309 inlägg
YES. Tack så mycket Niklas. Allentes bästa spelare! Guldstjärna (var nå fel på aktiveringsteget tydligen).
Hej
Om det är så att bredbandet från förra leverantören kopplats bort så bör aktiveringen fungera.
Kan du skicka PM med kundnummer så kollar vi.
Mvh
Niklas
Postad 01 September 2022 - 18:45
mhbml
-
mhbml
-
Användare
-
-
222 inlägg
Nu är OnePlace urpluggad för gott, Vu+ Duo2 igång igen, snacka om skillnad på mottagare!
Postad 01 September 2022 - 21:07
storbacken29
-
storbacken29
-
Användare
-
-
247 inlägg
Vu+ Duo2 igång igen, snacka om skillnad på mottagare!
ja det är som natt och dag
tyvärr så klara inte jag av att se visat motor
Sven Åke
Postad 05 September 2022 - 11:48
ted1001
-
ted1001
-
Lärjunge
-
-
309 inlägg
Ser att Paramount+ upphör och uppstår som SkyShowtime (slås ihop med Peacock).
Hur blir det för oss som har Paramount+ i sitt paket?
Postad 05 September 2022 - 15:54
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Ser att Paramount+ upphör och uppstår som SkyShowtime (slås ihop med Peacock).
Hur blir det för oss som har Paramount+ i sitt paket?
Hej
Som jag har förstått det så är det bara ett namnbyte, så det ska rulla på som vanligt.
Men kommer ha mer information under veckan.
Mvh
Niklas
Postad 06 September 2022 - 15:37
Hedeman
-
Hedeman
-
Rookie
-
3 inlägg
Grannlands-tv, premium
Norge: SVT1, 2, Kunskaps, SVT 24 + DR 1, 2 och Tv2 Danmark
Danmark: SVT 1, 2 4:an + NRK 1
Sverige: Norge + 49 kr/månad, DR 59 kr/mån
Varför tar Allente extra betalt i Sverige för grannlands-tv medan det ingår i Danmark och Norge?
Postad 06 September 2022 - 20:38
Kimla66
-
Kimla66
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Grannlands-tv, premium
Varför tar Allente extra betalt i Sverige för grannlands-tv medan det ingår i Danmark och Norge?
Mycket bra fråga!
Postad 07 September 2022 - 07:14
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Grannlands-tv, premium
Hej
För svenska marknaden förhandlar vi om grannlandskanaler med Copyswede, för norge med Norwaco och för danmark med Copydan.
Så gissar något skiljer sig i avtalen mellan länderna. Men ska se om jag kan få fram någon information.
Mvh
Niklas
Postad 07 September 2022 - 07:40
Askungen
-
Askungen
-
Mästare
-
-
2810 inlägg
Postad 07 September 2022 - 08:07
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Nej =) men mycket kan skilja sig från land till land. Men ska se om jag kan få fram något.
Mvh
Niklas
Postad 07 September 2022 - 08:15
sunqan
-
sunqan
-
Lärjunge
-
-
299 inlägg
Ja, det räcker ju med att gå in på copyswede.se respektive https://www.copydan-verdenstv.dk/ för att bilda sig en uppfattning om respektive lands organisations inställning till frågan...
Postad 07 September 2022 - 16:29
mrbetone
-
mrbetone
-
Rookie
-
4 inlägg
Är det någon som vet om det finns några planer på att öka hertzen i Allente appen? Jättebra att man har gjort på Cmore-kanalerna men finns det några planer att även göra det på tex SVT eller TV4?
Postad 13 September 2022 - 19:01
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Mästare
-
-
2527 inlägg
Mina vita boxar har båda packat ihop. Kommer det någon ny enklare box med 4k att ha som andtrabox? För övrigt. Vad händer med UHD? Har det helt stannat av?
Postad 13 September 2022 - 20:18
Iwarsson
-
Iwarsson
-
Lärjunge
-
-
452 inlägg
Det beror på vad du kallar enklare? Allente 1 kostar 1705:- och klarar UHD.
Postad 14 September 2022 - 07:38
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Mästare
-
-
2527 inlägg
Det beror på vad du kallar enklare? Allente 1 kostar 1705:- och klarar UHD.
Var väl otydlig. Behöver en box med ett vanligt kort då kortet skall användas på fler ställen och då fungerar det inte med de nya boxarna med chip. Får söka mig utanför allente.
Postad 14 September 2022 - 14:21
peppelito
-
peppelito
-
Veteran
-
-
2261 inlägg
Hur är det med TV4-kanalerna i Allente-appen till Google TV? Saknas de fortfarande? Om ja - kan man förvänta sig att de kommer komma?
Postad 14 September 2022 - 20:49
sunqan
-
sunqan
-
Lärjunge
-
-
299 inlägg
Var väl otydlig. Behöver en box med ett vanligt kort då kortet skall användas på fler ställen och då fungerar det inte med de nya boxarna med chip. Får söka mig utanför allente.
Ca-modul och parabolen in i tvapparaterna?
Postad 15 September 2022 - 08:21
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Mästare
-
-
2527 inlägg
Ca-modul och parabolen in i tvapparaterna?
Har ingen lust att köpa ny tv på landet. Använder ca-modul hemma. Får ragga upp en begagnad box.
Postad 15 September 2022 - 09:09
Askungen
-
Askungen
-
Mästare
-
-
2810 inlägg
Har ingen lust att köpa ny tv på landet. Använder ca-modul hemma. Får ragga upp en begagnad box.
Har en vit box liggandes. Du kan få den för 300 +frakten.
Postad 17 September 2022 - 20:01
MiWa
-
MiWa
-
Lärjunge
-
-
399 inlägg
Jag har precis fått hem en Allente 1 box som jag inte packat upp ännu. Jag har en liten fundering som jag inte riktigt hittat svar på, nämligen om det krävs att man loggar in med ett Google-konto för att den ska fungera? Av någon bisarr anledning verkar boxen behöva internetuppkoppling för att man ska kunna se på satellit-tv, totalt obegripligt! Men som sagt, nån som vet om man behöver logga in med Google-konto för att kunna se på satellit-tv, eller "räcker" det med att internetansluta den?
Postad 17 September 2022 - 20:38
LiMiT
-
LiMiT
-
Forumräv
-
-
707 inlägg
Jag har precis fått hem en Allente 1 box som jag inte packat upp ännu. Jag har en liten fundering som jag inte riktigt hittat svar på, nämligen om det krävs att man loggar in med ett Google-konto för att den ska fungera? Av någon bisarr anledning verkar boxen behöva internetuppkoppling för att man ska kunna se på satellit-tv, totalt obegripligt! Men som sagt, nån som vet om man behöver logga in med Google-konto för att kunna se på satellit-tv, eller "räcker" det med att internetansluta den?
Har inte provat, men Google-kontot används för att ladda hem appar.
Vore märkligt om du inte skulle kunna använda boxen for TV utan Google.
Postad 18 September 2022 - 02:39
Swedendroid
-
Swedendroid
-
Rookie
-
4 inlägg
En fråga angående Allente 1 boxen:
När boxens lysdiod blinkar varannan rött och varannan vitt uppdateras boxen då eller vad betyder det?
Postad 18 September 2022 - 08:38
MiWa
-
MiWa
-
Lärjunge
-
-
399 inlägg
Har inte provat, men Google-kontot används för att ladda hem appar.
Vore märkligt om du inte skulle kunna använda boxen for TV utan Google.
Ja, det vore märkligt. Jag ville bara ha en enkel box, motsvarande den vita jag haft men som gått sönder, men enligt kundtjänst så hade man numera bara en enda box, Allente 1. Och direkt så blir konstigheter med att boxen måste ha internet för att fungera, trots att jag bara vill titta på satellit-tv och inte behöver resten med appar mm. Den biten har jag löst på annat håll. Jag kan något tveksamt godkänna att boxen behöver internet, men att det dessutom eventuellt krävs ett Google-konto, där går gränsen. I sådana fall får det bli en beggad box på Blocket. Därför vill jag inte packa upp boxen innan jag vet hur det ligger till.
Postad 18 September 2022 - 14:15
LiMiT
-
LiMiT
-
Forumräv
-
-
707 inlägg
En fråga angående Allente 1 boxen:
När boxens lysdiod blinkar varannan rött och varannan vitt uppdateras boxen då eller vad betyder det?
Då är boxen på, men har ingen aktiv HDMI-källa (din TV är inte på, eller TV:n är på men HDMI-källan på TV:n är inte satt till boxen).
Om du stänger av boxen i det läget bör den lysa rött.
Ja, det vore märkligt. Jag ville bara ha en enkel box, motsvarande den vita jag haft men som gått sönder, men enligt kundtjänst så hade man numera bara en enda box, Allente 1. Och direkt så blir konstigheter med att boxen måste ha internet för att fungera, trots att jag bara vill titta på satellit-tv och inte behöver resten med appar mm. Den biten har jag löst på annat håll. Jag kan något tveksamt godkänna att boxen behöver internet, men att det dessutom eventuellt krävs ett Google-konto, där går gränsen. I sådana fall får det bli en beggad box på Blocket. Därför vill jag inte packa upp boxen innan jag vet hur det ligger till.
Googlekontot är endast för hämtning av appar. Internet behövs för streaming och eventuellt programinformation. Det kanske känns bäst för dig om Niklas (Allente) svarar gällande detta.
Postad 18 September 2022 - 14:28
MiWa
-
MiWa
-
Lärjunge
-
-
399 inlägg
Googlekontot är endast för hämtning av appar. Internet behövs för streaming och eventuellt programinformation. Det kanske känns bäst för dig om Niklas (Allente) svarar gällande detta.
Ja, jag får väl hoppas att han tittar in i tråden och kan sprida lite ljus i frågan. Jag tycker dock (och även hoppas) att det borde vara som du säger.
Postad 18 September 2022 - 16:45
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Ja, jag får väl hoppas att han tittar in i tråden och kan sprida lite ljus i frågan. Jag tycker dock (och även hoppas) att det borde vara som du säger.
Hej
Man behöver inte vara inloggad på ett Google-konto, men för att kunna tanka ner appar och använda vissa funktioner (tex röstsök osv) så behöver man vara inloggad på Google.
Just nu krävs det internet i Allente 1-boxen för att den ska fungera.
Det kommer att komma offline-läge till boxen, dvs att man kan använda boxen utan internet, men det är fortfarande några månder bort.
Mvh
Niklas
Postad 18 September 2022 - 16:56
MiWa
-
MiWa
-
Lärjunge
-
-
399 inlägg
Hej
Man behöver inte vara inloggad på ett Google-konto, men för att kunna tanka ner appar och använda vissa funktioner (tex röstsök osv) så behöver man vara inloggad på Google.
Just nu krävs det internet i Allente 1-boxen för att den ska fungera.
Det kommer att komma offline-läge till boxen, dvs att man kan använda boxen utan internet, men det är fortfarande några månder bort.
Mvh
Niklas
Tack för snabb respons och klargörandet!
Postad 19 September 2022 - 10:20
WeaFi11
-
WeaFi11
-
Rookie
-
1 inlägg
Tagit hem Allenteappen till min Samsung-tv, inköpt i år. Appen funkar bra men saknar 4:an, 7:an och 12:an. Varför kan jag inte se dem? På alla mina andra enheter, Apple-TV m.fl. finns de med.
Mvh Lars
Redigerat av WeaFi11, 19 September 2022 - 10:22.
Postad 19 September 2022 - 11:40
Swedendroid
-
Swedendroid
-
Rookie
-
4 inlägg
Då är boxen på, men har ingen aktiv HDMI-källa (din TV är inte på, eller TV:n är på men HDMI-källan på TV:n är inte satt till boxen).
Om du stänger av boxen i det läget bör den lysa rött.
Bugar och bockar för den informationen.
Postad 19 September 2022 - 11:54
Swedendroid
-
Swedendroid
-
Rookie
-
4 inlägg
När kommer man att kunna ställa in Allente som tjänsteleverantör när man kopplar in Allente 1 boxen på en Samsung tv? Jag har en Samsung QLED QE65Q90R ifrån 2019. För att jag ska kunna byta kanaler på boxen med min Samsung Smart Remote måste jag ställa in Canal Digital som tjänsteleverantör, det är ingen stor grej men det är lite störande att det måste stå Canal Digital på min ingångsväljare.
När jag hade HD boxen så stod det Viasat och jag kunde sköta alla kontroller till boxen ifrån Samsung Smart Remote, det kan jag inte göra idag med den nya Allente 1 boxen.
Redigerat av Swedendroid, 19 September 2022 - 11:56.
Postad 19 September 2022 - 16:16
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Tagit hem Allenteappen till min Samsung-tv, inköpt i år. Appen funkar bra men saknar 4:an, 7:an och 12:an. Varför kan jag inte se dem? På alla mina andra enheter, Apple-TV m.fl. finns de med.
Mvh Lars
Hej
Just nu kan vi inte visa TV4, Sjuan och TV12 HD pga att vissa tekniska bitar inte är på plats i vår app till Android TV, Samsung och LG.
Mvh
Niklas
Postad 19 September 2022 - 16:25
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
När kommer man att kunna ställa in Allente som tjänsteleverantör när man kopplar in Allente 1 boxen på en Samsung tv? Jag har en Samsung QLED QE65Q90R ifrån 2019. För att jag ska kunna byta kanaler på boxen med min Samsung Smart Remote måste jag ställa in Canal Digital som tjänsteleverantör, det är ingen stor grej men det är lite störande att det måste stå Canal Digital på min ingångsväljare.
När jag hade HD boxen så stod det Viasat och jag kunde sköta alla kontroller till boxen ifrån Samsung Smart Remote, det kan jag inte göra idag med den nya Allente 1 boxen.
Hej
Jag kan kolla med min kontaktperson på Samsung och se vad vi behöver göra, faktiskt inte tänkt på det men testade på min TV nu och förstår vad du menar.
Återkommer.
Mvh
Niklas
Postad 19 September 2022 - 19:57
LiMiT
-
LiMiT
-
Forumräv
-
-
707 inlägg
Hur är det med TV4-kanalerna i Allente-appen till Google TV? Saknas de fortfarande? Om ja - kan man förvänta sig att de kommer komma?
Se https://www.minhembi...72#entry4654330
9 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 9 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
→
Digital-TV
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|